[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 247 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.752 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Ja de laatste twee dagen. Liggen vrij stabiel rond 105 te dobberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
gebruikershaes schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:06:
[...]

Ja de laatste twee dagen. Liggen vrij stabiel rond 105 te dobberen.
iets met weekend enzo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:52
dylan_ schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:03:
Het is wachten tot Trump een scheet laat over Bitcoin dan staan we met een grote groene paal gelijk op 120k. Geduld mijn mede tweakers.
Dit heb je nu al vaker gepost, maar vind het niet heel aannemelijk op korte termijn. Door middel van zijn decreten heeft hij nu wat mensen aan het werk gezet met betrekking tot crypto. Werkgroepjes, onderzoekjes, etc. Voorlopig heeft hij denk ik weinig meer te melden, alles wat hij wilde doen is nu toch in gang gezet?

Wellicht dat er wel nieuws vanuit die werkgroepjes kan komen, maar dat zal ook niet direct morgen zijn. Ik zie die verwachtte pump naar $120k nog wel gebeuren hoor, maar niet per se omdat iemand iets over crypto zegt. Kan wel helpen als het super positief is, maar verwacht niet direct nieuws vanuit die werkgroepen.

Denk dat we ook even moeten wennen aan het feit dat "omg nieuws!" toch niet helemaal hetzelfde effect heeft als in 2021. Kijk naar dat nieuws gisteravond over Cardano & DOGE: dat had vorige cycle echt voor een mega pump gezorgd. Want adoption! Gebruik door de overheid! Nu doet het echt geen ene moer voor de koers van Cardano: nobody cares. Men heeft goed door dat het allemaal hype betreft en nog geen daadwerkelijk nuttige implementaties.

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 26-01-2025 10:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
Guere schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:14:
[...]

Dit heb je nu al vaker gepost, maar vind het niet heel aannemelijk op korte termijn. Door middel van zijn decreten heeft hij nu wat mensen aan het werk gezet met betrekking tot crypto. Werkgroepjes, onderzoekjes, etc. Voorlopig heeft hij denk ik weinig meer te melden, alles wat hij wilde doen is nu toch in gang gezet?

Wellicht dat er wel nieuws vanuit die werkgroepjes kan komen, maar dat zal ook niet direct morgen zijn. Ik zie die verwachtte pump naar $120k nog wel gebeuren hoor, maar niet per se omdat iemand iets over crypto zegt. Kan wel helpen als het super positief is, maar verwacht niet direct nieuws vanuit die werkgroepen.

Denk dat we ook even moeten wennen aan het feit dat "omg nieuws!" toch niet helemaal hetzelfde effect heeft als in 2021. Kijk naar dat nieuws gisteravond over Cardano & DOGE: dat had vorige cycle echt voor een mega pump gezorgd. Want adoption! Gebruik door de overheid! Nu doet het echt geen ene moer voor de koers van Cardano: nobody cares. Men heeft goed door dat het allemaal hype betreft en nog geen daadwerkelijk nuttige implementaties.
Qua nieuws en reactie heb je helemaal gelijk.

Maar toch gaat het over een tijd gebeuren en dan is iedereen te laat en huilie huilie ;)

Die Charles zit ook elleboog diep erin bij Trump en Elon. #manipulatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1z_QhJjmnBrnI0dNVxX2asfbr4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TzG3EVhB7MFpzVJmNUNnwoSD.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Gipsy King schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:25:
Qua nieuws en reactie heb je helemaal gelijk.

Maar toch gaat het over een tijd gebeuren en dan is iedereen te laat en huilie huilie ;)

Die Charles zit ook elleboog diep erin bij Trump en Elon. #manipulatie.

[Afbeelding]
Oh ik zal zeker niets uitsluiten! Altseason voelt nu gewoon heel ver weg, maar ik zal echt niet durven beloven dat het niet meer komt. Anders zou ik zelf al 100% uit alts zijn nu :) Cardano zal net als de rest prima omhoog kunnen als het echt nog losbarst.

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 26-01-2025 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Guere schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:26:
[...]

Oh ik zal zeker niets uitsluiten! Altseason voelt nu gewoon heel ver weg, maar ik zal echt niet durven beloven dat het niet meer komt. Anders zou ik zelf al 100% uit alts zijn nu :) Cardano zal net als de rest prima omhoog kunnen als het echt nog losbarst.
''Cardano zal net als de rest prima omhoog kunnen als het echt nog losbarst.''

Dus dat.

Ik denk idd dat ADA zijn oude ATH wel haalt maar ook alle andere coins uit de top halen dat als er echt nog een ALT Season komt.

Komt die niet, dus zal Cardano enkel zover komen als het logo word gehesen aan het witte huis, else not .

Dat besef ik me ook al te goed.

Ik ben meer klaar dan welke cardano hodler dan ook om mijn bags te dumpen (for the right price) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-08 00:50
Guere schreef op zondag 26 januari 2025 @ 10:14:
[...]

Een journalist die wat vragen stelt en de dagkoers is groener dan de Hamas hoofdbanden. Ik hoop, ik wacht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Ah kijk. Daar is de actie al. Heb er om gevraagd …

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Leverage long vannacht maar gesloten. 1 TAO pure winst, klein beetje margin verhoogd…

Merkte dat de schuif al wel heel snel naar x10 ging. Garantie om rekt te gaan.

Wel respect voor de traders die er dagelijks mee bezig zijn.

Hier gewoon verder met holden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:22
heb weer wat fiat ertegenaan gegooid, voelt goed

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik wil misschien Bitcoin opties kopen maar dit lijkt niet te mogen bij Bybit. ‘Regulatory restrictions in your country’. Weet iemand waar ik deze wel zou kunnen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:01
Kol Nedra schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:16:
heb weer wat fiat ertegenaan gegooid, voelt goed
Alleen Bitcoin, toch? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:42
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:35:
Ik wil misschien Bitcoin opties kopen maar dit lijkt niet te mogen bij Bybit. ‘Regulatory restrictions in your country’. Weet iemand waar ik deze wel zou kunnen kopen?
Deribit is volgens mij de place to be voor options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:58
Eric Trump zou belastingvoordelen hebben aangekondigd voor crypto made in de US? Weer iemand daar wat van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 15-09 07:07
kbuntu schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:59:
Eric Trump zou belastingvoordelen hebben aangekondigd voor crypto made in de US? Weer iemand daar wat van
https://finance.yahoo.com...ms-u-based-013000983.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
Mag ik even een misschien voor de hand liggende vraag stellen?

Waarom zou je in ETF's stappen als je al crypto hebt?

Ik zie een ETF vooral als een “makkelijkere” optie voor mensen die niet thuis zijn in de wereld van crypto exchanges, wallets en alles wat daarbij komt kijken, maar toch willen investeren in crypto. Klopt dat?

Aan ETF’s zijn natuurlijk wel extra beheerskosten verbonden, en ze volgen vaak de koers niet helemaal exact.

Mis ik iets? Is er een reden waarom je, als je al BTC of andere crypto bezit, alsnog zou kiezen om in een ETF te investeren?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-07 20:41
https://www.binance.com/en/square/post/19409912554394

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
De gebruikte bronnen zijn "questionable".

Lijkt mij ook niet te gebeuren, zolang er wel belasting betaald moet worden op bijvoorbeeld aandelen. Mocht dit wel gebeuren, dan gaat iedereen die ook maar een beetje vermogend is zijn aandelen verkopen en in crypto zitten.

Tevens moeten dit soort zaken ook gewoon door het congress en niet via Eric Trump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
jvel92 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:11:
[...]

De gebruikte bronnen zijn "questionable".

Lijkt mij ook niet te gebeuren, zolang er wel belasting betaald moet worden op bijvoorbeeld aandelen. Mocht dit wel gebeuren, dan gaat iedereen die ook maar een beetje vermogend is zijn aandelen verkopen en in crypto zitten.

Tevens moeten dit soort zaken ook gewoon door het congress en niet via Eric Trump.
Gaat om US crypto bedrijven. Dat zou dan wel weer geheel in het America first principe zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Alpina schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:14:
[...]

Gaat om US crypto bedrijven. Dat zou dan wel weer geheel in het America first principe zijn.
Klopt. Maar als je nul belasting betaald over je vermogen gestald in US crypto bedrijven, maar wel belasting over je aandelen. Wat denk je dat er gaat gebeuren met de aandelen van bijvoorbeeld Apple, Microsoft, Tesla, Meta, Google, Nvidia allemaal Amerikaanse bedrijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
jvel92 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:17:
[...]

Klopt. Maar als je nul belasting betaald over je vermogen gestald in US crypto bedrijven, maar wel belasting over je aandelen. Wat denk je dat er gaat gebeuren met de aandelen van bijvoorbeeld Apple, Microsoft, Tesla, Meta, Google, Nvidia allemaal Amerikaanse bedrijven?
Dat gaat niet gebeuren inderdaad. Wel andere voordelen voor US bedrijven waaronder ook crypto. Of in ieder geval meer belasting voor buitenlandse bedrijven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jvel92
Het gelinkte artikel van Yahoo Finance heeft een bron vermelding onderaan hun artikel richting Blockhead. Als je vervolgens de link volgt naar Blockhead, dan zie je dat hun artikel dateert van 19-12-2024. Oftewel oud nieuws wordt even gerycled.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RldjbIPRVzVcS-4l6DUtMx7sM_A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kz4rX5Aeku5VxgITlwLBHRV0.png?f=fotoalbum_large

De suggestie wordt nu gewekt door Yahoo en de mensen, die deze headline blind kopiëren, dat er afgelopen week een gesprek heeft plaatsgevonden en dat we elk moment een dergelijke aankondiging kunnen verwachten. Dat is dus niet zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Alpina schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:23:
[...]

Dat gaat niet gebeuren inderdaad. Wel andere voordelen voor US bedrijven waaronder ook crypto. Of in ieder geval meer belasting voor buitenlandse bedrijven.
Als je een beetje serieus project bent, dan verhuis je je hoofdkantoor richting de USA. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
jvel92 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:28:
[...]

Als je een beetje serieus project bent, dan verhuis je je hoofdkantoor richting de USA. Problem solved.
Winning.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Nog een mooi Elppa plaatje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmL7KlpMtPNLaLawkQ26ncN5w7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5OCBwKXk0bfJs9e1FxwsGQgv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Mijn shitcoin ICE komt op stoom. Over 3 dagen mainnet. Veel upside imho :). Breekt uit belangrijke weerstand van afgelopen september. Zit er al zelf in sinds de bodem, maar hodl nog wel eventjes door

@ice_blockchain op X, (Ice open network), huidige Mcap 61m$

NFA

[ Voor 17% gewijzigd door keanu_ op 26-01-2025 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

kazzzdafke schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:04:

Ik zie een ETF vooral als een “makkelijkere” optie voor mensen die niet thuis zijn in de wereld van crypto exchanges, wallets en alles wat daarbij komt kijken, maar toch willen investeren in crypto. Klopt dat?

Aan ETF’s zijn natuurlijk wel extra beheerskosten verbonden, en ze volgen vaak de koers niet helemaal exact.

Mis ik iets? Is er een reden waarom je, als je al BTC of andere crypto bezit, alsnog zou kiezen om in een ETF te investeren?
Misschien als je om wat voor reden dan ook geld op een beleggingsrekening hebt staan wat daar moet blijven? Daarnaast kun je bijv bij interactive brokers goed/veel op margin beleggen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:05
De alts/memes beginnen op gang te komen. Hopelijk zit er meer in...

[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 26-01-2025 13:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
_Gast_ schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:59:
valse hoop

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Er was hier ooit een bullish aero ruimtevaarder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ci9_MpPaLAamLyRUeGeFDeeZlwY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z8paYwth77TMCcK1Rw3ZQNyS.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:05
you never know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
kazzzdafke schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:04:

ETF is niet alleen "voor mensen", maar ook voor institutions heel geschikt. Waarom zou je de echte coins kopen op een shady exchange en zelf beheren als je er toch geen transacties mee gaat doen en het alleen houdt voor waardestijging? En hoe leuk is zelf beheren nog als je een portfolio hebt met allerlei assets die aandacht kosten om te beheren? Zoals goud, olie, bitcoin, aandelen uit dezelfde sector, die heb je liever in een ETF als het meerdere zijn.

Ik heb zelf de cycle pot in de vorm van WBIT ETF en de rest - wat gewoon weer meegaat de bear in - op cold storage. Kwam eigenlijk ook wel goed uit omdat ik winst had genomen op BESI aandelen die x2.5 waren gegaan. En nu staan die WBIT ook weer op bijna x2.

Zie ook over fees
The Redman in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald!"

[ Voor 17% gewijzigd door The Redman op 26-01-2025 13:18 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:33

Coldcat

HODL

Pfff net een nachtmerrie. 1 dikke rode naald naar $84k. De oorzaak was dat Trunp uit een mijn kwam met een nieuwe shitcoin in z'n handen. Ik zag dat hij nep was en de koers donderde op hetzelfde moment ineen. We gingen naar de $107k en net wat verkocht. Wat een geweld was dat.

Daarna belande ik met de fiets in de sloot door rotkinderen.

Hopelijk geen voorbode :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Coldcat schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:09:
Pfff net een nachtmerrie. 1 dikke rode naald naar $84k. De oorzaak was dat Trunp uit een mijn kwam met een nieuwe shitcoin in z'n handen. Ik zag dat hij nep was en de koers donderde op hetzelfde moment ineen. We gingen naar de $107k en net wat verkocht. Wat een geweld was dat.

Daarna belande ik met de fiets in de sloot door rotkinderen.

Hopelijk geen voorbode :+
Zware avond gehad @Coldcat ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:53
geen idee wat ze tegenwoordig bij landal aanbieden, maar zuiver alcohol is het blijkbaar niet.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Aeronaut Landal GreenParks? Dan weet ik wel wat voor "groen" die jongen op heeft. :P

Misschien eens paddos in het bos zoeken. Is ook een soort shitcoin festijn. Neem de goede en je hebt een mooie trip, neem de verkeerde en je bent rekt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
@jvel92

dTAO (aka dynamic $TAO) -

I have been digesting more and more information about how this will work in the Bittensor ecosystem and I think I finally understand the value proposition in many ways.

The thread that I’m sharing below is one way. But here’s another key takeaway:

There are currently 64 subnets in the $TAO Bittensor ecosystem, and soon there will be many more. Eventually thousands.

Each subnet is its own AI project. Each one would have standalone value if it launched on solana or ethereum separately from the Bittensor ecosystem. But since they ARE in the Bittensor ecosystem, many of them don’t have their own tokens. Some do. Most don’t.

Until now, the vehicle for anyone wanting to get exposure to any individual subnet in the Bittensor ecosystem is to just buy and hold $TAO.

This is not attractive to most degens in crypto. $TAO is around $4bb mkt. AP and they generally view it as a good blue chip AI token but not one that offers the sexy upside of a 10x-100x that they can get on lower market cap new launches in the AI space.

All of the above is about to change with dTAO!

Starting in mid-February when dTAO goes live, degens will be able to enter the Bittensor ecosystem by purchasing $TAO tokens, swapping them for dTAO (1:1 value with TAO tokens), and then using dTAO to buy tokens for any individual subnet or a portfolio of subnets in the ecosystem.

Each subnet will have its own token whose value either rises or falls in comparison to the price of the TAO token.

So, for instance, if you think that the @getmasafi AI agents subnet is doing great things and you want to bet on their success, you can use dTAO to load up on their subnet token.

If the MASA subnet token increases dramatically in value, say a 10x, you can then convert that token back to dTAO, and then swap that dTAO back to $TAO tokens.

You would effectively finish that process with TEN TIMES the amount of $TAO tokens you started with.

So you effectively just played in the Bittensor ecosystem and made a FAST 10x on your money.

Degens chase returns. It’s what made pump.fun and $VIRTUAL such a hit. The ability to play their ecosystem tokens and make life changing money fast.

Now all of those degens will be able to play that same game within the Bittensor ecosystem.

Do you see where I’m going with this?

This isn’t just huge. It’s monstrous. It’s going to make $TAO Bittensor the talk of the town.

Crypto Twitter will be on fire talking about the various subnets, the ones they are betting on, the recent performance of the subnets tokens, posting about the gains they’re making on Bittensor, and sharing new developments the SAME WAY THEY. DO FOR ALL OTHER LOW MARKET CAP AI projects.

I’m fairly certain this will happen bc human psychology tells me it will.

Every degen on X, telegram, discord, and YouTube right now is searching for that next home run play that comes out of $VIRTUAL, PUMP.FUN, Solana, $HAT, etc. but we all know those platforms are over saturated and it’s very hard to pick winners now.

But the Bittensor ecosystem starting in mid Dec will be a FRESH, NEW, and RIPE for the taking playground for regular 10x-100x degen plays.

Basically, I’m not bullish enough on my $TAO bag. And neither are you.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/daFRiBByd5SZfS1RKHZjTdcWOmw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eL4CqCUDucrwpawHOkk2WqVd.gif?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:36:
@jvel92

dTAO (aka dynamic $TAO) -

I have been digesting more and more information about how this will work in the Bittensor ecosystem and I think I finally understand the value proposition in many ways.

The thread that I’m sharing below is one way. But here’s another key takeaway:

There are currently 64 subnets in the $TAO Bittensor ecosystem, and soon there will be many more. Eventually thousands.

Each subnet is its own AI project. Each one would have standalone value if it launched on solana or ethereum separately from the Bittensor ecosystem. But since they ARE in the Bittensor ecosystem, many of them don’t have their own tokens. Some do. Most don’t.

Until now, the vehicle for anyone wanting to get exposure to any individual subnet in the Bittensor ecosystem is to just buy and hold $TAO.

This is not attractive to most degens in crypto. $TAO is around $4bb mkt. AP and they generally view it as a good blue chip AI token but not one that offers the sexy upside of a 10x-100x that they can get on lower market cap new launches in the AI space.

All of the above is about to change with dTAO!

Starting in mid-February when dTAO goes live, degens will be able to enter the Bittensor ecosystem by purchasing $TAO tokens, swapping them for dTAO (1:1 value with TAO tokens), and then using dTAO to buy tokens for any individual subnet or a portfolio of subnets in the ecosystem.

Each subnet will have its own token whose value either rises or falls in comparison to the price of the TAO token.

So, for instance, if you think that the @getmasafi AI agents subnet is doing great things and you want to bet on their success, you can use dTAO to load up on their subnet token.

If the MASA subnet token increases dramatically in value, say a 10x, you can then convert that token back to dTAO, and then swap that dTAO back to $TAO tokens.

You would effectively finish that process with TEN TIMES the amount of $TAO tokens you started with.

So you effectively just played in the Bittensor ecosystem and made a FAST 10x on your money.

Degens chase returns. It’s what made pump.fun and $VIRTUAL such a hit. The ability to play their ecosystem tokens and make life changing money fast.

Now all of those degens will be able to play that same game within the Bittensor ecosystem.

Do you see where I’m going with this?

This isn’t just huge. It’s monstrous. It’s going to make $TAO Bittensor the talk of the town.

Crypto Twitter will be on fire talking about the various subnets, the ones they are betting on, the recent performance of the subnets tokens, posting about the gains they’re making on Bittensor, and sharing new developments the SAME WAY THEY. DO FOR ALL OTHER LOW MARKET CAP AI projects.

I’m fairly certain this will happen bc human psychology tells me it will.

Every degen on X, telegram, discord, and YouTube right now is searching for that next home run play that comes out of $VIRTUAL, PUMP.FUN, Solana, $HAT, etc. but we all know those platforms are over saturated and it’s very hard to pick winners now.

But the Bittensor ecosystem starting in mid Dec will be a FRESH, NEW, and RIPE for the taking playground for regular 10x-100x degen plays.

Basically, I’m not bullish enough on my $TAO bag. And neither are you.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6283Cui9p8yD9RAEaksrYEOhtI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dIjjkKL6BekU3kzTiaOD3jyU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
2x JUP sellorders gevuld op €1.0645 en op €1.0930

ty Bitvavo voor de lage liquiditeit, ik zie namelijk het niet terug in de grafiek :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 26-01-2025 13:52 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
baba420 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:36:
[...]

Alleen Bitcoin, toch? Toch?
jazeker

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
_Gast_ schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:59:
Btc d 58.8%, er is nog marge zeggen ze dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
sh4d0wman schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:33:
@Aeronaut Landal GreenParks? Dan weet ik wel wat voor "groen" die jongen op heeft. :P

Misschien eens paddos in het bos zoeken. Is ook een soort shitcoin festijn. Neem de goede en je hebt een mooie trip, neem de verkeerde en je bent rekt.
Flink off-topic, maar als arts kan ik je dat echt enorm afraden. Je bent inderdaad’rekt’ met de verkeerde paddestoel. Lever en nier falen of zelfs een consult met de lokale undertaker kunnen dan je lot zijn. Wel een mooie cycle, jij weer voeding voor de volgende ‘poison paddo’😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Domino schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:32:
[...]

En terecht, nutteloze rotzooi. Hoop dat members hier er niet teveel aan kwijt zijn geraakt. Ik raak die shit niet aan.
Helaas slechts 1 sol in @12. Uitgestapt op 60. Wist dat het een shitcoin was, maar zag ook de potentie voor easy money

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
tomtom901 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:45:
[...]

Pfoe. Ik heb gelukkig mijn Airpods Max mee met active noise (schoonmoeder) cancelling :+
Ik ken geen enkel noise cancelling device voor schoonmoeders waar niet ‘duct tape’ op staat :+ . Moet me toch maar. Eens in de AirPods verdiepen

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
brothermaynard schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:19:
[...]

Ik ken geen enkel noise cancelling device voor schoonmoeders waar niet ‘duct tape’ op staat :+ . Moet me toch maar. Eens in de AirPods verdiepen
Geef haar deze robotstofzuiger. Te activeren door erop te springen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kti3LJBU9WpwmK-QWpYf38yK86A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bWCU2814MHFox8etqzqCvAJY.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrFX moet je een zware dame hebben. Volgens google is het een anti-tank mijn. :P

@brothermaynard weet ik. Was ook niet serieus bedoeld. :>

[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 26-01-2025 15:02 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:33:

Beter dan Landal Red Parks boys!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:37
Coldcat schreef op zondag 26 januari 2025 @ 15:08:
[...]

Beter dan Landal Red Parks boys!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAhI34NxFPFAQJXg6DQtRuGvOf4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/q72CHCbjv8UCZMnaKZccdDrt.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
Even aan AI gevraagd om een voorbeeld te geven van als wij zo'n Landal huisje zouden crashen met een crypto SC party. Op de huisjes na redelijk realistisch.

Gaf wel meerdere malen expliciet de opdracht om ook porsches toe te voegen, maar dat weigerde 'ie _O- Wel wat andere oude bakken, maar dat zullen wel de schrale atsers zijn en/of Cardano holders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaOeYe8PcQkXooGpIgGyErTXlVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Npaqdy0QPc9GuFBc4XhIESi7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDGflnPr04lySIuToKYNbqw44UE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XVWrT1O51l5x722LzGDygWHy.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Vandaag even flink gecashed op Multi / USD. 360% ben ik eruit gegaan. 😂 💰 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntEWzqATRiyccIeWy6FlMICU18c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YqiCqcw16CLvkK6BWIMHS5ew.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:25
SOL doet aan kunst genaamd Tick...tock.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPmyJRzhYeokC7WzUNFa7YxZEps=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bhUBeCIsOPF7lTAaF3b2nbfU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:55

Ad Hox

N/A

Op aggr.trade zie ik nu net meerdere transacties achter elkaar van 1 tot 3 miljoen USD aan Bitcoin. Dit zag ik vorige week zondag ook.

Nu is er - net als vorige week zondag - weer een aankoop door Saylor aangekondigd. Toeval? Zij kopen toch OTC?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Ad Hox schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:20:
Op aggr.trade zie ik nu net meerdere transacties achter elkaar van 1 tot 3 miljoen USD aan Bitcoin. Dit zag ik vorige week zondag ook.

Nu is er - net als vorige week zondag - weer een aankoop door Saylor aangekondigd. Toeval? Zij kopen toch OTC?
1 tot 3 miljoen dat zijn kleine visjes.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:54

Vis

Ad Hox schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:20:

Ja klopt, zondag is mijn DCA dag.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:00
Cougar schreef op zondag 26 januari 2025 @ 15:54:
Vandaag even flink gecashed op Multi / USD. 360% ben ik eruit gegaan. 😂 💰 [Afbeelding]
Zit je in pumpgroeps of waar je haal je die coins vandaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:49

Chaes

#HODL

AIOZ lets go! Even +33% dit uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Pinsa schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:35:
[...]

Dat vroeg ik me ook af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:35:
[...]

Ergens waar jij weg moet blijven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Alpina schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:39:
[...]

Ergens waar jij weg moet blijven ;)
No worries maat ik ga me er niet meer aan branden maar was meer nieuwsgierig van hoe flikt hij dat elke keer, voor mij only BTC als de bear begint :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:42:
[...]

No worries maat ik ga me er niet meer aan branden maar was meer nieuwsgierig van hoe flikt hij dat elke keer, voor mij only BTC als de bear begint :)
Zit je nu volledig in stables dan? Zo ja, dan kun je nu toch prima gedeeltelijk een BTC positie innemen. Tenzij je denkt dat de BTC top in is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
[quote]Pinsa schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:35:
[...]

Ik trade via Capital.com

[ Voor 22% gewijzigd door Cougar op 26-01-2025 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
[quote]Cougar schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:48:
[...]

Edit.

[ Voor 14% gewijzigd door Cougar op 26-01-2025 16:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:45:
[...]

Zit je nu volledig in stables dan? Zo ja, dan kun je nu toch prima gedeeltelijk een BTC positie innemen. Tenzij je denkt dat de BTC top in is.
Nee ik heb geen crypto meer :> De BTC DCA word iets voor de volgende bull, in de komende bear krijg ik meer sats als nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:50:
[...]

Nee ik heb geen crypto meer :> De BTC DCA word iets voor de volgende bull, en in de bear krijg ik meer sats als nu.
Als het goed is krijg je in de bear meer sats per USD dan nu ja.

Niet bang dat de verleiding/fomo te groot gaat worden nu je zelf geen crypto meer hebt, maar wel actief hier mee leest? Zou zelf namelijk nooit volledig naar 0 gaan wat betreft Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Sinds wanneer is BTC een stable coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ik ben eruit gegaan met 360% winst, helemaal goed natuurlijk. Nu zijn de yanks wakker geworden en staat die op 800% vandaag. 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
kbuntu schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:08:
ETF markten in weekend gesloten, en wie wil nou nog traden op zo'n ongure crypto exchange :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:04:
[...]

Als het goed is krijg je in de bear meer sats per USD dan nu ja.

Niet bang dat de verleiding/fomo te groot gaat worden nu je zelf geen crypto meer hebt, maar wel actief hier mee leest? Zou zelf namelijk nooit volledig naar 0 gaan wat betreft Bitcoin.
Ben een behoorlijk bedrag kwijt geraakt door high risk trades, het voelt wel klote dat ik een eventueel altseason ga missen, maar mede door jou inzichten en van anderen denk ik niet dat het zo’n goed altseason als 2021 gaat worden, om nu een nieuwe positie in te nemen met FIAT ga ik gewoon niet doen, wil ook zeker weten dat ik die positie met winst afsluit en niet nog eens rekt ga. Ik kan makkelijk meelezen hier en ik gun iedereen dikke gains moet wel zeggen dat ik meer rust ervaar zonder crypto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
The Redman schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:10:
[...]

ETF markten in weekend gesloten, en wie wil nou nog traden op zo'n ongure crypto exchange :+
Scheelde het zoveel in de actie? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:14
Kol Nedra schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:46:
2x JUP sellorders gevuld op €1.0645 en op €1.0930

ty Bitvavo voor de lage liquiditeit, ik zie namelijk het niet terug in de grafiek :*)
Hier @1,195€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Pfff saaiheid in de PF, die hobbelt een procentje omhoog, weer omlaag, weer omhoog, omlaag etc etc.

Dus heb ik uit verveling maar een rammel shitcoin XCN gekocht om wat spanning te creëren:9
Die beweegt tenminste nog wat! Al ben ik elke keer net te laat met verkopen :P Ach, houdt je bezig op de zondag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

kbuntu schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:08:
Dit is het gevolg van al die gure forums. Iedereen loopt elkaar een beetje gek te maken. Daardoor heeft een ieder die wilde verkopen dat gedaan. Omdat dit misschien de top kan zijn wil niemand nieuwe FIAT inleggen. Saylor heeft even een adempauze ingelast na de drukke week omtrent de inauguratie.

Gevolg: De verkopers zijn klaar, en geen nieuwe kopers. Zelfs @Kol Nedra zijn dagelijkse DCA doet weinig.

$105k forever!

Later op de avond zal wel actie volgen. De candle body op de weekly zit op het hoogste punt ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pinsa schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:42:
[...]

Gewoon alleen de successen delen en de fuck-ups weghuilen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
Coldcat schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:59:
[...]

Dit is het gevolg van al die gure forums. Iedereen loopt elkaar een beetje gek te maken. Daardoor heeft een ieder die wilde verkopen dat gedaan. Omdat dit misschien de top kan zijn wil niemand nieuwe FIAT inleggen. Saylor heeft even een adempauze ingelast na de drukke week omtrent de inauguratie.

Gevolg: De verkopers zijn klaar, en geen nieuwe kopers. Zelfs @Kol Nedra zijn dagelijkse DCA doet weinig.

$105k forever!

Later op de avond zal wel actie volgen. De candle body op de weekly zit op het hoogste punt ooit.
Ik heb vandaag ook ingelegd, maar dat deed ook niet veel. Ik doe VA en deze week 3 keer zoveel BTC gekocht als afgelopen week.

[ Voor 4% gewijzigd door John245 op 26-01-2025 18:29 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op zondag 26 januari 2025 @ 17:59:
[...]

Later op de avond zal wel actie volgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HSKC_MRRV1TUMoouG7pxSdgKesE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0ac4reN0kD42t40nDGbGLwVG.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:21
Ik voel dat de langverwachte pomp van ETH eindelijk gaat beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:00:
Leverage long vannacht maar gesloten. 1 TAO pure winst, klein beetje margin verhoogd…

Merkte dat de schuif al wel heel snel naar x10 ging. Garantie om rekt te gaan.

Wel respect voor de traders die er dagelijks mee bezig zijn.

Hier gewoon verder met holden.
Netjes, mijn long was 20 TAO 7x geworden op 392, toen die in de plus kwam heb ik hem met winst gesloten op 408 gezien de grote van de positie. Als ik hem had laten staan en vandaag op 449 had gesloten …. 😆

Anyways winst = winst 😀

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Redman
Mr Ronman schreef op zondag 26 januari 2025 @ 18:41:
Ik voel dat de langverwachte pomp van ETH eindelijk gaat beginnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iP4ABBBu3ZPs4xfeTIyn_zuuJWE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/wA0TIavOls6YNH4iYjns776u.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zenith schreef op zondag 26 januari 2025 @ 18:42:
[...]

Netjes, mijn long was 20 TAO 7x geworden op 392, toen die in de plus kwam heb ik hem met winst gesloten op 408 gezien de grote van de positie. Als ik hem had laten staan en vandaag op 449 had gesloten …. 😆

Anyways winst = winst 😀
Winst is winst! Heb er toen wel meteen spot van gekocht, kan ‘bij op dn hoop’ zoals we hier zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Als JUP dit kan vasthouden en dan richting de $2 gaat ben ik blij :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gtLVOo5P3TZt_PlfOgHWwKY92eQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DkqZ9Wug52TfBbG8JXYMOc0o.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The Redman
Kol Nedra schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:06:
Als JUP dit kan vasthouden en dan richting de $2 gaat ben ik blij :)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6VBCuwxe7ObSuEuEIQqXHq55ig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJP0YxjioAvu6PVYqLACrF6H.jpg?f=fotoalbum_large

De TA ziet er nog niet goed uit tho

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4J6xR42VI8COM1c0i9izeQV502o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eP6gJJtuONFGq0gQpeN8FTZ7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Saai

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3L-lF0Vt5hUMp6jFWaCd7JQfXtI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gls35wuwpf29fZG1Rd7CMkJy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBnUbb-7zdrz6o9VeowWUNTqG9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fcWLTI804aiyeSczoQTODgnt.jpg?f=fotoalbum_large
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Weet iemand wat nexo voor nieuwe voorwaarden krijgt in februari? Ik had een popup over earning dat het ging ophouden maar had onbewust geaccepteerd en kan het niet meer vinden wat het idee wordt… 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:49

Chaes

#HODL

zenith schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:25:
Weet iemand wat nexo voor nieuwe voorwaarden krijgt in februari? Ik had een popup over earning dat het ging ophouden maar had onbewust geaccepteerd en kan het niet meer vinden wat het idee wordt… 😀
Gaat vermoedelijk hierover: https://www.reddit.com/r/...rstanding_this_correctly/

Volgens mij niks spannends.
Je hebt als het goed is ook een email gekregen over de veranderende T&Cs

[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 26-01-2025 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Chaes schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:38:
[...]

Gaat vermoedelijk hierover: https://www.reddit.com/r/...rstanding_this_correctly/

Dat is het inderdaad, thanks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Benieuwd of we dit horizontale level kunnen doorbreken met een candle close op in ieder geval het 1h timeframe. Mocht dat mislukken en de reject sluit onder de trendlijn, dan verkoop ik misschien wat satjes (ligt eraan hoe ver onder de trendlijn de close is/of ik op tijd aan de knoppen zit) en zet ik kooporders iets boven de 103k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8c0FY_BwBCxr1wFfL699cLY0C8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5zR7X4TjermFRGNkSHMKGUgJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Laatst online: 14-09 22:12
Chaes schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:38:
[...]

Het is maar wat je niet spannend vindt. Als je er minder dan $5000 hebt staan, dan is het dus einde ‘earn’. Ze hadden al een hoge spread, gaan ze ook nog eens extra fees heffen. $1,99 voor transacties onder de $100 en $0,99 voor transacties onder de $250. Bye nexo ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
cavemees schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:44:
[...]

Het is maar wat je niet spannend vindt. Als je er minder dan $5000 hebt staan, dan is het dus einde ‘earn’. Ze hadden al een hoge spread, gaan ze ook nog eens extra fees heffen. $1,99 voor transacties onder de $100 en $0,99 voor transacties onder de $250. Bye nexo ;w
Gast je krijgt ontzettend veel rente op zelfs vieze ponzi euro's. Dan kan die paar dollar fees er toch wel bij :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mC0tIHHIo6k38dB9V3NYSOmKW7k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r5lSkqmRFWY2pAone6a5AG0G.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavemees
  • Laatst online: 14-09 22:12
PHPResource schreef op zondag 26 januari 2025 @ 21:39:
[...]

Gast je krijgt ontzettend veel rente op zelfs vieze ponzi euro's. Dan kan die paar dollar fees er toch wel bij :P
Die ‘ontzettend veel rente’ komt dus te vervallen als je er minder dan $5000 dollar hebt staan |:(

“Starting January 23, 2025, newly registered clients must have a portfolio balance of at least $5,000 in value to access our Loyalty Program with its perks and earn interest on their digital assets. As of February 22, 2025, this requirement will also apply to clients registered before January 23, 2025.”

https://support.nexo.com/...n-crypto-assets-explained

https://support.nexo.com/...loyalty-program-explained

[ Voor 41% gewijzigd door cavemees op 26-01-2025 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:49

NeoflexNL

Forever young

cavemees schreef op zondag 26 januari 2025 @ 21:41:
[...]

Die ‘ontzettend veel rente’ komt dus te vervallen als je er minder dan $5000 dollar hebt staan |:(

“Starting January 23, 2025, newly registered clients must have a portfolio balance of at least $5,000 in value to access our Loyalty Program with its perks and earn interest on their digital assets. As of February 22, 2025, this requirement will also apply to clients registered before January 23, 2025.”

https://support.nexo.com/...n-crypto-assets-explained

https://support.nexo.com/...loyalty-program-explained
Ai, geen 14% op stables meer? Dat is wel jammer ja..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:24
Tja afhankelijk van je portfolio en risico-management vind ik het geen schokkend bedrag. Hopelijk verhogen ze het niet op termijn. Hoop ook niet dat het een teken is van tekort aan liquiditeit die ze zo op proberen te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:49

NeoflexNL

Forever young

PHPResource schreef op zondag 26 januari 2025 @ 22:22:
Tja afhankelijk van je portfolio en risico-management vind ik het geen schokkend bedrag. Hopelijk verhogen ze het niet op termijn. Hoop ook niet dat het een teken is van tekort aan liquiditeit die ze zo op proberen te lossen.
Ik zit er iets onder idd. Ik ben er niet echt fan van m'n funds te moeten ophogen om aan bepaalde nieuwe voorwaarden te voldoen. Loopt meestal niet heel fraai af is mijn ervaring.. maar goed, wil ook geen fud de wereld in helpen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:54

Vis

Als het hier over Nexo en stables stallen gaat is het wel een heel aparte bull run niet?

Wen moon, this time is different?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:36
Vis schreef op zondag 26 januari 2025 @ 22:57:
Als het hier over Nexo en stables stallen gaat is het wel een heel aparte bull run niet?

Wen moon, this time is different?
Woensdag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmBW6WxUixqvhgnBuRVjrErz06o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/7sSRCCJVxT1amlh5g73hTHIX.gif?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Moiety op 26-01-2025 23:06 ]

Pagina: 1 ... 247 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!