[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 250 ... 256 Laatste
Acties:
  • 866.983 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:18
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:06:
[...]

Nee hoor, van de daling heb ik geen last. ik sta nog prima in de plus. Ik heb last van jou. En gezien de duimpjes denk ik niet dat ik de enige ben, kerel. Ik ben je echt helemaal zat.

Wat jou volgens mij nog het meest dwars zit is dat de overgrote meerderheid hier WEL kan omgaan met deze volatiliteit. Je lijkt oprecht niet te snappen waarom mensen niet massaal verkopen en waarom men 'haha rekt' plaatjes kan posten terwijl hun balans omlaag is gegaan.

Je kreeg van mij paar maanden terug even het voordeel van de twijfel toen je attitude veranderd leek en je bij @tomtom901 op TA les ging. Ik wilde je oprecht een tweede kans geven en heb je zelfs nog in een post verdedigd. Nou, die TA les hield je welgeteld een paar dagen vol en kapte er toen alweer mee. Doorzettingsvermogen van een pinda. En ondertussen begon je wel weer met shitposten en janken bij iedere drop. Ondertussen wil je nog steeds niet begrijpen waarom het gros hier voor 80% / 90% in Bitcoin zit.

Nee, met mijn PF gaat het nog prima. Met mijn geduld voor jou niet - vandaar de boosheid. Ik ben je echt helemaal zat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDaHonFCsi3AOSESzfGmbdZ4JRo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZqN3jKthLUayLM5Cf63N4VLh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
* ByteMe_ heeft wel een mooie CSS update als de sfeer wat omslaat:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
.messagecontent {
  background-image: url('https://miro.medium.com/v2/resize:fit:480/0*7fnDi_8h7GxNGfe7.jpg');
  background-size: cover; 
  background-position: center; 
  background-repeat: no-repeat; 
  font-size: 0;
  width: 100%;
  height: 460px; 
}

.messagecontent > * {
  visibility: hidden; 
  z-index: -1; 
}

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
Masstje schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:40:
[...]

BTC.D 59.5%, hebben deze cycle al 61% aangetikt, dus kan zeker nog wat 'erger'.
precies. Er gaan zo veel maxi's bij komen komende cycles....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swnctxkCNKEqznFiK5F1IOMPS_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
Haha de markt beweegt een klein stukje de verkeerde kant op en er vindt hier meteen een rondje bdsmpower vs de rest plaats _O-

@bsmpower hoe gaat het met onderstaande? :)
bsmpower schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:48:
Nou vanuit mij ook even een korte terug- en vooruitblik voor wie het interesseert 😅

Gek crypto jaartje. Deze zomer een all-time-low portfolio waarde. Was eigenlijk al helemaal afgestompt qua emoties hierdoor. Op de camping in Frankrijk besloten om na jaren weer eens wat eigen geld in te leggen (tot die tijd had ik geen eigen inleg). Na jaren alleen Vechain te hebben gehad ook besloten om ook een ander muntje te kopen, SUI in dit geval. Door deze nieuwe eigen inleg merkte ik dat er ook weer stress bij kwam kijken en ik (helaas) weer elke dag naar de charts zat te kijken en mijn mood de ene keer euforisch was en de andere keer depressief. Dit kwam samen met het starten van een nieuwe baan wat met name de eerste maanden erg tegenviel. Daarbij ook minder sociale contactmomenten gehad dan zou "moeten", deels ook omdat ik ben gestopt met teamsport sinds dit jaar. Hoef jullie niet te vertellen wat dit deed met mijn mood en negatieve berichten die ik hier plaatste. Ik kijk niet zo goed terug op December. Portfolio steeg tot 3 december naar het hoogtepunt dit jaar. Ondanks dat ik geen daytrader ben en ook geen glazen bol heb, heb ik toch behoorlijk wat winst laten liggen en de hele weg naar beneden uitgezeten. Wel nog de inleg van de zomer er weer uitgehaald. Daarover gesproken, dat is toch wel mijn grootste voornemer voor het nieuwe jaar: Winst pakken, winst pakken, winst pakken.

Eindresultaat dit jaar is +83% YTD met crypto en +16% met aandelen. Alsnog mooi rendement natuurlijk, maar mentaal is mijn glas vaker half leeg. Nog een mooi voornemen voor komend jaar, dat ik die knop eindelijk eens kan omzetten, aldanniet met hulp.

Iedereen bedankt voor de adviezen, tips en soms harde (deels terechte) reacties. Een fijne jaarwisseling en succesvol en vooral gezond 2025!

[ Voor 88% gewijzigd door Steady op 27-01-2025 10:48 ]

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Slonzo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:13:
[...]

Tijd om de custom css oneliner nog eens te posten, me dunkt:
code:
1
div[data-owner-id="140639"]:not(:hover) { height:20px; overflow: hidden; }

:Y)
Bedankt, het werkt d:)b

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
anti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:44:
[...]

[Afbeelding]
Ik vroeg even aan ChatGPT, je weet wel, die overpriced zoekmachine naar de status en mood van diverse altcoin-houders in dit forum.

Je voelt je waarschijnlijk een "absolute sukkel" omdat je nu, met de kennis achteraf, inziet dat de signalen van de zure Apple klip-en-klaar waren, maar je er niet naar hebt gehandeld. Dit gevoel komt vaak voort uit een combinatie van spijt, frustratie over gemiste kansen, en het besef dat je ergens beter wist of het kon weten.

De signalen waren inderdaad duidelijk:

Alts zijn pure drek: De meeste altcoins missen fundamentele waarde en zijn ontworpen om mensen te lokken en daarna in waarde te kelderen.
Shitcoins ruïneren portefeuilles: Veel daarvan zijn gebouwd op hype en speculatie, niet op echte technologie of gebruikscases.
BTC is king: Bitcoin heeft bewezen de stabielste, meest betrouwbare optie te zijn als het om crypto gaat, met echte adoptie en vertrouwen.
Het is makkelijk om jezelf nu te straffen, maar onthoud dat handelen in real-time altijd moeilijker is dan achteraf oordelen. Misschien kun je dit gebruiken als een waardevolle les om voortaan scherper te luisteren naar je instinct (of de zure Apple).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
Samenvatting de Chinezen doen hetzelfde met minder. Beperkingen maakt creatief en forceert anders denken. Deze slag forceert de concurrentie weer om creatief te denken en aan de slag te gaan.

Alleen maar beter dus voor de innovatie en de snelheid ervan. Kan je nagaan wat er met geavanceerde chips nog allemaal kan. Paniek om vooruitgang.

Mooi toch dat lemmingen gedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:35:
[...]

Jij speelt met 100,- zeker 🤡. Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit.
Ik heb exact 0 in shitcoins. Wel in ETH, maar die schaal ik daar niet onder.
En op m’n futures account heb ik 197 dollar staan ja. Dat is wat ik wil riskeren met gokken en dat doet me dan ook niet pijn. Als het jou steeds teveel doet dan zit je met teveel er in. Maar dat hebben meerdere mensen al genoemd.

Vind de juiste balans tussen wat je genoeg rust geeft, maar ook enigszins winst oplevert waar je blij mee kunt zijn. Anders zit je alleen maar in de fear en greed cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:48
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:06:
[...]

Nee hoor, van de daling heb ik geen last. ik sta nog prima in de plus. Ik heb last van jou. En gezien de duimpjes denk ik niet dat ik de enige ben, kerel. Ik ben je echt helemaal zat.

Wat jou volgens mij nog het meest dwars zit is dat de overgrote meerderheid hier WEL kan omgaan met deze volatiliteit. Je lijkt oprecht niet te snappen waarom mensen niet massaal verkopen en waarom men 'haha rekt' plaatjes kan posten terwijl hun balans omlaag is gegaan.

Je kreeg van mij paar maanden terug even het voordeel van de twijfel toen je attitude veranderd leek en je bij @tomtom901 op TA les ging. Ik wilde je oprecht een tweede kans geven en heb je zelfs nog in een post verdedigd. Nou, die TA les hield je welgeteld een paar dagen vol en kapte er toen alweer mee. Doorzettingsvermogen van een pinda. En ondertussen begon je wel weer met shitposten en janken bij iedere drop. Ondertussen wil je nog steeds niet begrijpen waarom het gros hier voor 80% / 90% in Bitcoin zit.

Nee, met mijn PF gaat het nog prima. Met mijn geduld voor jou niet - vandaar de boosheid. Ik ben je echt helemaal zat.
Prima joh, negeer mijn berichten gewoon en lach om alle memes. Waar maak jij je druk om trouwens, jij zit toch veilig in BTC. Ik maak zware verliezen (inleveren winst) sinds begin vh jaar. Eigenlijk al sinds december. Ik heb meer om van te balen dan jij blijkbaar. Het muntje valt goed voor jou, niet goed voor mij. Kan iedereen wel weer roepen van "had je maar Bitcoin moeten kopen" maar dat is toch ook weer erg simpel gezegd. Dat is net zo goed de koe in de kont kijken. Feit is toch dat de meesten meer upside zagen, o.a. door Trump aan de macht, altseizoen zou volgen. Allemaal gebakken lucht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat
Ah, het hoge woord is eruit :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ckhcMeRy4TC5fu6PQdUVVHcXhrQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wUxGKlPgyOhAR74ZXkv36U6S.png?f=user_large

Ik weet niet wat jullie allemaal verkeerd doen hoor, maar ik heb toch mooie profits afgelopen week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:59:
[...]

Ah, het hoge woord is eruit :)
Er gaat niets boven wat coins uit je airfryer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
anti elppa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:44:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/st93BAtEftV_mK6qpJjsklvAkb8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QZYHoC2yOEm9I6nYUruIZDFq.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Malou Petter bij SBS... :'(

De een gaat voor kansen in crypto, de ander naar SBS, zullen we maar zeggen.

En Bart Mol is volgens mij wel een aardige kerel, ook qua kennis, maar ik wil Herbert terug :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:57:
[...]

jij zit toch veilig in BTC
Stiekem moest ik daarnet toch een traantje wegpinken toen ik dit las.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 09:59
[...]

Prima joh, negeer mijn berichten gewoon en lach om alle memes. Waar maak jij je druk om trouwens, jij zit toch veilig in BTC. Ik maak zware verliezen (inleveren winst) sinds begin vh jaar. Eigenlijk al sinds december. Ik heb meer om van te balen dan jij blijkbaar. Het muntje valt goed voor jou, niet goed voor mij. Kan iedereen wel weer roepen van "had je maar Bitcoin moeten kopen" maar dat is toch ook weer erg simpel gezegd. Dat is net zo goed de koe in de kont kijken. Feit is toch dat de meesten meer upside zagen, o.a. door Trump aan de macht, altseizoen zou volgen. Allemaal gebakken lucht.
FOMO is a bitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
CornermanNL schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:53:
Samenvatting de Chinezen doen hetzelfde met minder. Beperkingen maakt creatief en forceert anders denken. Deze slag forceert de concurrentie weer om creatief te denken en aan de slag te gaan.

Alleen maar beter dus voor de innovatie en de snelheid ervan. Kan je nagaan wat er met geavanceerde chips nog allemaal kan. Paniek om vooruitgang.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV3ZkuBS2K6XJTwdgBW9HRMsNdg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GnbIAfW51QA9D2ZZsgEmTzeb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Ik zie 1 op 1 kopieën (of misschien nog wel beter?) van B2 stealth bommenwerpers en mitrailleur schietende AI robot hondjes.

Ondertussen in Nederland discussiëren of ze wel over een bepaald natuurgebied mogen vliegen _O-

Europa mag aan de bak de komende jaren.

En dan is China over het algemeen nog niet eens zo oorlogszuchtig…

Heb wel een toffe noodradio besteld. Via Aliexpress uiteraard. >:)

Het zal wel niet zo’n vaart lopen maar als ze echt letterlijk alles kopiëren wat staat een verbeterde Chinese Bitcoin kopie dan nog in de weg?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:55
[...]

Stop met dit slachtoffer gedrag van je en alles maar passief ondergaan.

In plaats daarvan neem actie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:08:
[...]

Wacht even, je bent toch niet zo'n zure BTC maxi he? Tuig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
jvel92 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:09:
[...]

Sell low you mean?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

Buy high, sell low! :+
GMTA _O-

[ Voor 30% gewijzigd door ByteMe_ op 27-01-2025 11:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
[...]

Kan iedereen wel weer roepen van "had je maar Bitcoin moeten kopen" maar dat is toch ook weer erg simpel gezegd.
Volgens mij heb je qua strategie gedaan wat je altijd deed, en daarna gekregen wat je altijd kreeg. Ik kan zó vijf posts terugvinden die je daarvoor vooraf waarschuwden.
Plus: voor het feit dat dat resultaat je zou teleurstellen én emotioneren.

Nogmaals alle succes gewenst, maar ik kan jou niet verder helpen.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:02
Stukfruit schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:08:
[...]

“Veilig in BTC.” Mass adoption is near

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 21:12
Ik ben ETH wat in het oog aan het houden, want ik denk dat we wel eens een liq grab zouden doen net onder de 2.9k.

Waar em nu "hangt" is het letterlijk voor mij hangen.. en is het zeer waarschijnlijk dat we naar 2900$ gaan.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 07:12
[...]

Dit is wat iedereen zo grafgruwelijk irriteert hier. En omdat het maar blijft terugkomen lijkt het erg op een troll.
Niet terugkijken, had ik maar, etc... Niet doen. Want het is NU. Dus besluit NU wat je wil doen. NU.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:55
Altijd nog beter dan dit passieve “ik-heb-altijd-pech” slachtoffer gedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:37
Alpina schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:09:
[...]
Het zal wel niet zo’n vaart lopen maar als ze echt letterlijk alles kopiëren wat staat een verbeterde Chinese Bitcoin kopie dan nog in de weg?
NEO says hi ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ByteMe_ schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:10:
[...]

Wacht even, je bent toch niet zo'n zure BTC maxi he? Tuig!
In een tuigje is alles veiliger :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:23
McDonalds says. Come over here!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pe8LsfgNltwBMrbt0HuEWFbn9dk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IR0u1oneoBt4Zk3V3vaq7Pqy.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00

Klopt, ze hebben de mentaliteit van: worden we geweerd? Dan worden we gedwongen het zelf te doen, en kunnen er trots op zijn als het beter is. En daar aimen ze dan ook op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:15:
[...]

In een tuigje is alles veiliger :+
Dat voorkomt wellicht dat je met je klauwtjes shitcoins koopt en dan gaat klagen omdat het niet loopt zoals je had gehoopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Het gaat eerst altijd een paar keer mis _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX

Het is niet allemaal paniek om vooruitgang. Het impliceert ook dat de huidige waarderingen van die techbedrijven te hoog is. Gevolg sell-off

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:40
Aeronaut schreef op maandag 27 januari 2025 @ 09:25:
Zullen we iets afspreken? Volgende topic wordt het beste gepluste topic van 2025 op tweakers
Ik denk dat als je de plusjes per lurker ratio bekijkt dit topic al met kop en schouders bovenaan staat. Met een relatief klein clubje mensen wordt er een hoop gedaan hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
when 100k?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lucky0wn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:42
[...]

Pak die rust. Patience is key.

BTC is king. Trust the cycle. HODL 2/3e in BTC ofzo. De rest om mee te "traden" in BTC. Dan maakt het nooit uit of we nu 70% dippen, of dat we naar mars gaan.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik wil de feestelijke, haast euforische sfeer niet bederven, maar ik zie een bearflag opdoemen -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BF0iebAZn_X_IcGngSIjwJwRfUw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6GL9cjneZwYw72TyTXvdXxze.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:31:
Ik wil de feestelijke, haast euforische sfeer niet bederven, maar ik zie een bearflag opdoemen -O-

[Afbeelding]
More dip to buy?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXA7Bn2cMp2K3dneLUPXBXcPqhA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6OEm2jNsgW6xeWIQ4SEgxJEA.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUAiH2UxlQf2IDowWC0wTlOjN6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sSAv18naFgoe6hs1aJkUCJjW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hahaha hoe die vent zijn lot ook gelaten accepteert en zo die trap af blijft schuiven!

[...]

Of zo katjelam is dat hij er gewoon niets meer tegen kan beginnen.

Beiden prima d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Best kans dat dit de "bullrun" van deze halving was.

Met iedere halving halveren we ook de stijging en duur van de bullrun zo te zien.

Heb in ieder geval iets van winst gepakt.. helaas niet zoveel als mijn bedoeling was.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
Straks half 4 yankie time dump?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
Pelox schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:38:
Best kans dat dit de "bullrun" van deze halving was.

Met iedere halving halveren we ook de stijging en duur van de bullrun zo te zien.

Heb in ieder geval iets van winst gepakt.. helaas niet zoveel als mijn bedoeling was.
Afbeeldingslocatie: https://tegelizr.nl/tegeltjes/yanbe.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:02
[...]

Er zijn altijd treffende oneliners te bedenken, zoals "when in doubt, zoom out".

Vechain staat +54% vs 6 maanden geleden
BTC staat +50% vs 6 maanden geleden
SUI staat +369% vs 6 maanden geleden

Dikke winst! Leer gewoon te leven met het feit dat je de top niet kan timen, stel een paar levels in waarop je wil verkopen, en kijk niet meer achterom daarna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:44
Pinsa schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:38:
Straks half 4 yankie time dump?
Gezien de zeer rode futures is dat wel een zekerheid, ja. -4% bij stonks is echt heavy. Effect op de ETFs durf ik minder te voorspellen: Bitcoin an sich heeft weinig met die AI fear te maken, maar als men marktbreed gaat dumpen dan zal er ook wel bij de ETFs worden verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52
[...]

eit is toch dat de meesten meer upside zagen, o.a. door Trump aan de macht, altseizoen zou volgen. Allemaal gebakken lucht.
Gewoon op je handen blijven zitten en niet druk maken. Ergste wat je kan doen is een panic sale. Ik geloof nog altijd in XRP en nu zit het even tegen, maar we zitten pas in januari en het jaar is nog lang he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
Afbeeldingslocatie: https://media.beehiiv.com/cdn-cgi/image/fit=scale-down,format=auto,onerror=redirect,quality=80/uploads/asset/file/8d034859-7d14-4332-a326-ccdfe8b45a17/meme__45_.png?t=1737964944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 08:56
Echt hè, zoom eens ff uit joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 11:23
Afbeeldingslocatie: https://static.wixstatic.com/media/9cbd59_64cf304db6964ac4903495ed529efa89~mv2.jpg

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:12
Zo lekker uitgeslapen op mijn vrije dag. Deepseek schud de tech aandelen wat op. Mooi dat de markt altijd zo overdreven reageert. Mooie kans om de dip te kopen. Ik zie dat mijn shitcoin orders niet zijn gehit. Op eentje na. ETH filled 3,069.00/3,069.00. Het gaat wel slechts om een eerste order. Ik blijf nog wel even voorzichtig. Als bitcoin een lower high neerzet dan gaan we weer naar de onderkant van de range. Die moet dan wel houden. Vanaf hier kan er nog wel 20% tot 30% van de shitcoins af. Als Bitcoin de 80k of 70k aantikt dan gaan ze nog een stuk lager.
Onderstaande grafiek ziet er in ieder geval zeer bearish uit voor altcoins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRYzE2iuUnFRKz633WNRV2zIQ9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pLVeD6GPb56ZZT6H3z1uhg6.jpg?f=fotoalbum_large

De berichten van @bsmpower maken mijn dag vandaag in ieder geval weer goed. :) Heerlijk om volledig in USDT te zitten voor zo'n dip @bsmpower. Ik voel me nu als een kind in een snoepwinkel. De TA op SUI ziet er niet al te best uit. Maar ik zal daar verder niet op in gaan. Want verlies van virtuele winst is ook verlies aldus @bsmpower. Dus lekker doorhodlen. Net zolang dat je denkt dat het niet meer de moeite waard is om te verkopen. Om er dan later in de beer na nog een -90% achter te komen dat het zelfs toen nog de moeite waard was om te verkopen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 07:12
*DING DING DING*

Pagina 999!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bullish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:02
Tijd voor een nieuw topic ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bitcoin heeft de 100k volgehouden tot het einde van de 100k editie van dit slowchat deel.

Vanaf nu weer down only....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Futures US zien er echt niet keker uit, NDQ ondertussen al op -4,5%
Dat gaat straks echt een bloedbad worden :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:21
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:40:
[...]

Gezien de zeer rode futures is dat wel een zekerheid, ja. -4% bij stonks is echt heavy. Effect op de ETFs durf ik minder te voorspellen: Bitcoin an sich heeft weinig met die AI fear te maken, maar als men marktbreed gaat dumpen dan zal er ook wel bij de ETFs worden verkocht.
Zou die stonks daling niet al ingeprijsd zijn in de bitcoin koers, we zijn al ruim 5% in de min gegaan in 24 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Al die negatieve berichten zorgen er vast weer voor dat de weak hands nu op de verkoopknop zitten. Om vervolgens weer een flinke groene paal te zien. I like it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:12
laatste bladzijde en we zijn onder 100k... Taro heeft ons gedoemd.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 16:23
Dingdong schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:51:
Al die negatieve berichten zorgen er vast weer voor dat de weak hands nu op de verkoopknop zitten. Om vervolgens weer een flinke groene paal te zien. I like it!
Ik heb hier juist geleerd te hodl'en en bij te kopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:40:
[...]

Als het zo doorgaat kan ik ook eerder beginnen met mijn Bitcoin DCA avontuur :) maar ik hoop voor iedereen dat de alts wel nog een opleving gaan meemaken het zou triest zijn als het nu al voorbij zou zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
juiced01 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:53:
[...]

Ik heb hier juist geleerd te hodl'en en bij te kopen :D
Heel goed, maar niet iedereen volgt het op en is even sterk daarin haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:44
Mr Ronman schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:50:
Zou die stonks daling niet al ingeprijsd zijn in de bitcoin koers, we zijn al ruim 5% in de min gegaan in 24 uur.
Er zijn daar toch redelijk wat mensen die pas beginnen met traden zodra de US beurs open is. Zie nog wel gebeuren dat er eerst fors meer rood komt vanaf 15:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:57:
[...]

Er zijn daar toch redelijk wat mensen die pas beginnen met traden zodra de US beurs open is. Zie nog wel gebeuren dat er eerst fors meer rood komt vanaf 15:30.
hmmmz, ik heb mijn Fiat wat ik had opgehaald bij 109k er toch maar weer ingestopt. Van mij mogen we langzamerhand wel weer boven de 100k, had eigenlijk de hoop dat we in 2025 niet meer onder de 100k terecht zouden komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 21:21
Guere schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:57:
[...]

Ja ik vrees het ook wel hoor, nog even een dikke paal en dan langzaam weer opkrabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:45:
Zo lekker uitgeslapen op mijn vrije dag. Deepseek schud de tech aandelen wat op. Mooi dat de markt altijd zo overdreven reageert. Mooie kans om de dip te kopen. Ik zie dat mijn shitcoin orders niet zijn gehit. Op eentje na. ETH filled 3,069.00/3,069.00. Het gaat wel slechts om een eerste order. Ik blijf nog wel even voorzichtig. Als bitcoin een lower high neerzet dan gaan we weer naar de onderkant van de range. Die moet dan wel houden. Vanaf hier kan er nog wel 20% tot 30% van de shitcoins af. Als Bitcoin de 80k of 70k aantikt dan gaan ze nog een stuk lager.
[Afbeelding]

De berichten van @bsmpower maken mijn dag vandaag in ieder geval weer goed. :) Heerlijk om volledig in USDT te zitten voor zo'n dip @bsmpower. Ik voel me nu als een kind in een snoepwinkel. De TA op SUI ziet er niet al te best uit. Maar ik zal daar verder niet op in gaan. Want verlies van virtuele winst is ook verlies aldus @bsmpower. Dus lekker doorhodlen. Net zolang dat je denkt dat het niet meer de moeite waard is om te verkopen. Om er dan later in de beer na nog een -90% achter te komen dat het zelfs toen nog de moeite waard was om te verkopen.
Op 93k euro gaat mijn BTC winst ook genomen worden. Koop ik later wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
Darrell schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:49:
Bitcoin heeft de 100k volgehouden tot het einde van de 100k editie van dit slowchat deel.

Vanaf nu weer down only....
Waar handel jij? Hier staat BTC lager dan 100k

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Gister was ook het einde van de bullmoon. Vandaag zal er weer een bearmoon worden geprint. Toeval of niet. :) Bearmoon houdt 14 dagen aan. De eerste week van de nieuwe maand is meestal bearish. Nieuwe bullmoon rond de tiende van februari. Dan weer up season? Als de FOMC aanstaande woensdag een verrassing voor de markt heeft in de vorm van QE dan zou dat ook nog een keerpunt kunnen zijn. Als de FED nog door blijft gaan met QT en de rente op dit niveau blijft vasthouden dan gok ik dat we pas vanaf de 10e weer omhoog gaan. In het gunstigste geval that is. Ik geloof nog steeds dat we de top van de cycle nog niet hebben gezien en dat de bull doorzet. Maar voor de korte termijn hebben we alle narratieven wel een beetje uitgemolken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:03:
Gister was ook het einde van de bullmoon. Vandaag zal er weer een bearmoon worden geprint. Toeval of niet. :) Bearmoon houdt 14 dagen aan. De eerste week van de nieuwe maand is meestal bearish. Nieuwe bullmoon rond de tiende van februari. Dan weer up season? Als de FOMC aanstaande woensdag een verrassing voor de markt heeft in de vorm van QE dan zou dat ook nog een keerpunt kunnen zijn. Als de FED nog door blijft gaan met QT en de rente op dit niveau blijft vasthouden dan gok ik dat we pas vanaf de 10e weer omhoog gaan. In het gunstigste geval that is. Ik geloof nog steeds dat we de top van de cycle nog niet hebben gezien en dat de bull doorzet. Maar voor de korte termijn hebben we alle narratieven wel een beetje uitgemolken.
'' ThiS tImE iS DifFerEnT''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 22:30
De ABN heeft me vanochtend behoed voor een te snelle 'buy the dip', althans deels, moest mijn daglimiet verhogen, maar dat duurt dan 4 uur om in te gaan.... Nu durf ik het wel aan dat er een tweede sell off komt vanmiddag als de US open gaat, dus knal ik het dan alsnog in BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
NVIDA op -12, das vrij heftig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
kbuntu schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:07:
De ABN heeft me vanochtend behoed voor een te snelle 'buy the dip', althans deels, moest mijn daglimiet verhogen, maar dat duurt dan 4 uur om in te gaan.... Nu durf ik het wel aan dat er een tweede sell off komt vanmiddag als de US open gaat, dus knal ik het dan alsnog in BTC
Hier heb ik juist wat fiat voor aangehouden op Coinbase :)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• MrFX
keanu_ schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:04:
[...]

'' ThiS tImE iS DifFerEnT''
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWC1iKhRg-9HzZ7Jh4vSlw-LEsI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Zs11oAjOO0Prmli4ENXb8Xq7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

John245 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:03:
[...]

Waar handel jij? Hier staat BTC lager dan 100k
Ja klopt. En ironisch genoeg precies wanneer we de 1000 pagina's aantikken en Taro wel soon een nieuw deeltje zal openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:45:
[Afbeelding]

Wat is je mening over SUI?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20-09 11:23
Dominance bijna 60%.

Feitelijk nog veel hoger, want inclusief stablecoins en 95% van de shitcoins heeft een orderboek kleiner dan de lijst met complimenten die BSMPower in dit topic krijgt.

THERE IS NO SECOND BEST.

Toch zijn sommigen dat snel weer vergeten na 3 groene candles bij de alts op de lower timeframes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:18:
[...]

Ja klopt. En ironisch genoeg precies wanneer we de 1000 pagina's aantikken en Taro wel soon een nieuw deeltje zal openen.
Wat is de naam van het nieuwe topic? 69k soon?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
Klein dipje zo te zien, in februari 120k. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Nopheros schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:21:
Klein dipje zo te zien, in februari 120k. d:)b
Precies dit. Iedereen en zn moeder verwachtte die januari dip sowieso, hier is ie dan en dan is er ineens paniek.

Koop gewoon met je fiat airdrop sats, en be happy over een maand of 2.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nf4x4inKXkh673a_gsqQUAur3q4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FN50ZaOwxLgQrWGAkL3V42nF.png?f=fotoalbum_large

Zit ik er te diep in toen ik even dacht dat dit over crypto ging? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Vis schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:22:
[...]

Precies dit. Iedereen en zn moeder verwachtte die januari dip sowieso, hier is ie dan en dan is er ineens paniek.

Precies dit, ik had zelfs een grotere dip richting de 89k verwacht. Als het hierbij blijft is het slechts een klein "dipje". Dat de alts harder REKT gaan dan BTC is altijd al zo. Mooi inkoop moment wat mij betreft.
Kon het niet laten en heb toch een klein beetje SOL en ADA bijgekocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:20:
[...]

Wat is de naam van het nieuwe topic? 69k soon?
SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 / $100k behaald in het vorige topic, maar nu niet zeker welke kant we op gaan!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:22:
[...]

Ik heb weinig paniek gelezen hier hoor. Wel iemand voorbij zien komen die in een constante staat van negativiteit verkeerd maar dat is dan het meest opvallende wat ook weer niet verrassend is.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
Laten we dit topic in ieder geval positief eindigen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgKWuA9f__pcpkc1v7QNCUw-aK4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ngyp7rBx1Wumoud7yixGJsTE.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:29:
[...]

Ik heb weinig paniek gelezen hier hoor. Wel iemand voorbij zien komen die in een constante staat van negativiteit verkeerd maar dat is dan het meest opvallende wat ook weer niet verrassend is.
Valt alles mee, volgens is het meer dat mensen gewoon aan het anticiperen zijn op goede koopmomenten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:31:
[Afbeelding]
Op meerdere vlakken is goed bouncen altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
bones schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:29:
[...]

Precies dit, ik had zelfs een grotere dip richting de 89k verwacht. Als het hierbij blijft is het slechts een klein "dipje".
Dit is slechts het begin van een veel diepere correctie denk ik. Het is in ieder geval veel te vroeg om daar nu iets over te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 11:25
zwembroek schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:33:
[...]

Dit is slechts het begin van een veel diepere correctie denk ik. Het is in ieder geval veel te vroeg om daar nu iets over te zeggen.
fvcking-zero.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Waarom zeg je er iets over dan? 😂

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
[...]

Ja ik houd rekening met een dip in de hoge 80 regionen. Alts gaan dan compleet REKT. Maakt mij niet veel uit, alleen zou balen zijn als we tot Q4 moeten wachten om die ETH ATH te gaan halen, ik hoopte eigenlijk in Q2 wel helemaal uit de ALTS te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
[...]

10% van de reserve in BTC ingelegd. Maar haal ik er ook heel makkelijk weer uit bij 5% winst.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ha, ik had al de Chinees Nieuw Jaar viering bij mijn dochter op school dus ja dan weet je het wel. Overal rood man! (en ik ga al een paar runs mee) Het jaar van de slang...

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aWj2GAA_460s.jpg

spoiler:
Rood kan ook mooi zijn....

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/e1/52/19/e1521950554e01fbcf531b293981fad3.jpg

新年快乐 *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:37:
[...]

Waarom zeg je er iets over dan? 😂
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat het te voeg is om nu te gaan juinen in de Bruna omdat we "nog' niet dieper zijn gegaan. Ik ben er voor mezelf van overtuigd dat dit het zeker niet was. Een lower high en dan is iedereen weer bullish en dan woooosh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48
Moiety schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:31:
[Afbeelding]
Laten we hopen op zo'n mooie bounce! Ideale volatiliteit voor trading btw :$
Pagina: 1 ... 250 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!