[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 228 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.048 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

CornermanNL schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:38:
Zo en weer een nieuwe dag in het circus, of inrichting die de nieuwe wereld is. Gisteren was weer mooi, op naar de 110k voor BTC.

Hopelijk blijven mensen weg van meme coins en allerlei alts die nooit wat worden. Speel het lange termijn spel!
Wijs antwoord, maar gaat helaas niet lukken voor de gehele populatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:48

_AN

dylan_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:17:
[...]

Maat ik denk dat het goed is als je alle drek tijdens altseason, als dat komt, omzet naar btc. Shitcoins maken jou bipolair, daar heb je met btc minder last van. Oke wellicht geen 400% gains maar ook geen 85% drops. Hopelijk heb je geen trump coin gekocht, die gaat zeker weten terug naar sub 10 usd.
Helemaal eens. Stop gewoon met die altcoins en stop je geld in Btc. Dat geeft meer zekerheid en die kan je ook voor lange tijd vasthouden. Voor altcoins geldt het omgekeerde, veel onzekerheid. Been there, done that. Nu 95% Btc en 5% beetje random coins.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:48
anti elppa schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:49:
[...]

vorige keer met wisseling van die presidenten ging het er ook veel heftiger aan toe trouwens. Gewoon 25% drops. Die weken erom heen zagen we 42k maar ook 29k. Ff om je een beeld te geven. Wat later stonden we op 69k
Ik moet toegeven Elpa. Je bent bijna de enige hier die consistent is in zijn uitspraken en ons gewoon blijft voorzien van gezonde rationaliteit door de volatiliteit van de koersen heen. Hulde!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

kbuntu schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:56:
[...]

Ik moet toegeven Elpa. Je bent bijna de enige hier die consistent is in zijn uitspraken en ons gewoon blijft voorzien van gezonde rationaliteit door de volatiliteit van de koersen heen. Hulde!
Anti Elppa 4 President :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 22:33
bsmpower schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:07:
Ah top, weer wakker worden met rode cijfers en een portfolio die bijna op het laagste niveau van dit jaar staat. Bitcoin weer bijna onder de 100k en lijkt een double-top te maken. Maar gewoon holden joh, komt goed 😂
Stap uit dan 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:38
Top Made in USA Coins by Market Cap
https://www.coingecko.com/en/categories/made-in-usa

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:21

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbulLtoCHP7bJ_9Ujlwl2Jw6WWU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Bth4SAXTw9pp6UCN9ro6HQZy.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOIHZxEU9KP3WjpOKIR5sWI4HP8=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/0xbrWFHAlns6022lZGcL4GXT.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ah top, weer wakker worden met rode cijfers en een portfolio die bijna op het laagste niveau van dit jaar staat. Bitcoin weer bijna onder de 100k en lijkt een double-top te maken. Maar gewoon holden joh, komt goed 😂
Btfdpower *O*

Ik heb nog wel wat motiverende woorden:

"Of nee, toch niet. Kut crypto!" :(

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:05
Haha op naar zero!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K0k9amB5IFjFUgS9fLlhjv50irw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YmeZoUSm5o6skBO5WYT8uNmu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
wat ik van het weekend al schreef......die troep heeft maar 1 target.....wie zo snel mogelijk bij ZERO is

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Jaja trollenkoning.

Stop nu maar gewoon met crypto.

Gewoon Bitcoin holden is een prima strategie geweest al die tijd.

Succes verder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Laten we dat maar niet doen. Dan groeit iedereen op met een flesje azijn ipv schoolmelk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 16:25
Meer bullish voor btc kan niet. Dan verkoop ik mijn huis gelijk en ga ik all in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Darrell schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:38:
[...]

Laten we dat maar niet doen. Dan groeit iedereen op met een flesje azijn ipv schoolmelk.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:43
Wel de manier om president te worden, miljarden verzamelen met bedrijven gestart met subsidies van diverse overheden. Dan een puppet president sponsoren. Diezelfde overheid wegbezuinigen om je kolonie op Mars te kunnen financieren.

En dan ben je president van Mars.

Of BTC kopen, hodlen en een land kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door CornermanNL op 21-01-2025 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Saaie boel zo, wanneer weer wat actie? Vanaf 15.30 pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:05

koelebobes

Wen BTC €100K

bones schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:57:
Saaie boel zo, wanneer weer wat actie? Vanaf 15.30 pas?
Dikke wick naar beneden gok ik

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:52
gm sc

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
koelebobes schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:57:
[...]

Hoop het nog niet, mijn fiat air drops komen volgende week pas 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

bones schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:04:
[...]

Hoop het nog niet, mijn fiat air drops komen volgende week pas 😬
Precies 2 weken voor mij

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
koelebobes schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:57:
[...]

Ja denk het ook,als je naar verleden kijkt, bv 20 jan 2021 BTC bijna 40k, 2 dagen later 30k en dat blijft een paar weken zo.. Dus als dat weer gebeurd zien we de 70k regionen nog deze week :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
anti elppa schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:13:
[...]

dolle paniek idd. Stonden hier ook vrijdag, moet wel start van de bear zijn. Vlug ram op die sell knop

:9B
Bullish. Hoeven we ook geen CME gaps te vullen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aeronaut
bsmpower schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 07:19:
[...]

Als je geen winst pakt kan je ook niks bijkopen. Hold is het nieuwe weak hands.
even oudje afstoffen speciaal voor jouw

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/thu7um6fjcf11.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:51

BeyondThunder

Lost Lightning

Zoom uit, we hebben het over meer dan honderdduizend Amerikaanse dollar voor een virtueel, magisch internetmuntje. Dat is te bizar voor woorden.

Als je dit 20 jaar geleden aan iemand had verteld, werd je in het gesticht gestopt.

Misschien is crypto niks voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Als BTC maar weer eens omhoog gaat.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Oef, altcoins staan weer lekker in het rood. BTC houdt gelukkig nog wel stand boven de 100k. Net als de rest hier ook erg benieuwd wat er om 15:30 gaat gebeuren.

Wel apart: we zijn met z'n allen zo extreem gefocust op Trump, zijn beleid, en de invloed daarvan op Bitcoin. Logisch natuurlijk gezien alle ontwikkelingen. Maar als we de hele verkiezing even wegdenken - alsof die er niet zou zijn geweest - dan hadden we alsnog gewoon de Bitcoin cycle. Dan hadden we nog steeds een forse stijging verwacht in dit post-halving year, toch?

Nu lijkt de mood ineens weer te zijn omgeslagen omdat hij nog niets bekend heeft gemaakt over z'n strategic reserve en/of crypto beleid. Alsof alles van hem afhangt. Maar als hij tijdens de verkiezing gewoon neutraal was geweest m.b.t. Bitcoin, dan was de gemiddelde verwachting toch ook gewoon dat de boel verder zou stijgen dan 1.5x de vorige top?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
JoebarRC schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:06:
[...]

Ja denk het ook,als je naar verleden kijkt, bv 20 jan 2021 BTC bijna 40k, 2 dagen later 30k en dat blijft een paar weken zo.. Dus als dat weer gebeurd zien we de 70k regionen nog deze week :(
je moet het niet te letterlijk nemen. Gegeven is iig dat het rond nieuwe presidenten rommelig is. Dat poste ik hier vanmorgen ook al. Of het 2 weken ervoor, op de dag zelf, of 2 weken erna is, is veel te specifiek.

Kan me het bv ook niet meer herinneren, maar voor het zelfde geld was er in de eerste dagen nadat biden zat ergens iets door zijn team geschreven mbt crypto......waardoor de boel in elkaar donderde.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:12:
Oef, altcoins staan weer lekker in het rood. BTC houdt gelukkig nog wel stand boven de 100k. Net als de rest hier ook erg benieuwd wat er om 15:30 gaat gebeuren.

Wel apart: we zijn met z'n allen zo extreem gefocust op Trump, zijn beleid, en de invloed daarvan op Bitcoin. Logisch natuurlijk gezien alle ontwikkelingen. Maar als we de hele verkiezing even wegdenken - alsof die er niet zou zijn geweest - dan hadden we alsnog gewoon de Bitcoin cycle. Dan hadden we nog steeds een forse stijging verwacht in dit post-halving year, toch?

Nu lijkt de mood ineens weer te zijn omgeslagen omdat hij nog niets bekend heeft gemaakt over z'n strategic reserve en/of crypto beleid. Alsof alles van hem afhangt. Maar als hij tijdens de verkiezing gewoon neutraal was geweest m.b.t. Bitcoin, dan was de gemiddelde verwachting toch ook gewoon dat de boel verder zou stijgen dan 1.5x de vorige top?
trump doet er in een hele cycle totaal niet toe. Musk ook niet. Op de daily is er af en toe wat fud of fomo door die 2 rukkers, verder niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
anti elppa schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:13:
[...]

je moet het niet te letterlijk nemen. Gegeven is iig dat het rond nieuwe presidenten rommelig is. Dat poste ik hier vanmorgen ook al. Of het 2 weken ervoor, op de dag zelf, of 2 weken erna is, is veel te specifiek.

Kan me het bv ook niet meer herinneren, maar voor het zelfde geld was er in de eerste dagen nadat biden zat ergens iets door zijn team geschreven mbt crypto......waardoor de boel in elkaar donderde.
Ja dat klopt wel…dit was enkele dagen na Biden in office
In the meantime, the steep positive momentum was definitely broken yesterday after Janet Yellen, nominated by President Joe Biden to be the US treasury secretary, developed her position on cryptocurrencies during the Senate hearing two days ago. The cryptocurrency item was addressed when she was asked about “treasury programs to combat the financing of terrorists and criminal organisations”. Her answer:

“Cryptocurrencies are a particular concern. I think many are used, at least in a transaction sense, mainly for illicit financing and I think we really need to examine ways in which we can curtail their use…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
JoebarRC schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:16:
[...]

Ja dat klopt wel…dit was enkele dagen na Biden in office

[...]
nou kijk, ben ik nog niet helemaal dement na 4 cycles crypto. Maar zo zie je dus dat zomaar alleen naar exact vorige cycle op een bepaalde dag kijken gewoon heel gevaarlijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13

Vis

Precies dit.

Kijk alleen al naar wat het team koopt:
O.a. Wrapped BTC

_O-

We are still early.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:41
Vis schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:24:
[...]

Precies dit.

O.a. Wrapped BTC

_O-

We are still early.
Die lui zijn niet dom. Volgens mij hebben ze oa Ogle ook als adviseur en dat is een crypto, defi og in het wereldje.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
Zomaar even een gedachte. We liggen qua timing nog prachtig op schema voor een altseason. Dus deze zou er gewoon moeten komen. Maar iets heeft mij wel aan het denken gezet. Er is niet genoeg liquidity voor een altseason. De nieuwe aanwas van retail blijft achter met betrekking tot vorige cycles. Retail wat reeds aanwezig is zit in XRP, TRUMP en MELANIE. Kijk je naar de marketcap van XRP dan is dat $178B. Dat is verschrikkelijk veel. De marketcap TRUMP en MELANIE is samen 50B. Wat ook enorm veel is.
Ter vergelijking: LUNA had op het hoogte punt een marketcap van 40B. Toen LUNA naar zero ging was dat een black swan voor crypto. Dat was het begin van de bearmarket. Nu is de marketcap van TRUMP en MELANIE al 10B hoger. Toen LUNA instortte vloeide het geld ook niet naar ander alts omdat men gewoon rekt was. We hebben nu al veel katalysators voor crypto gehad. Ik ben benieuw hoeveel nieuwe mensen vanaf nu nog in crypto stappen. En wat gaan ze kopen? XRP of memes? Ik zag gister dat de pastoor die de inauguratie deed ook een meme coin had. Daar reageerde hij in een filmpje op na de inauguratie. Als dit geen topsignalen zijn dan weet ik het ook niet meer. Benjamin Cowen reageerde daar al op van "we verdienen het wat er zo meteen gaat gebeuren". Dus beste mensen stay safe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:13
Jazeker. Op zich wel goed dat die oranje clown nu dan echt is begonnen. Dan kan er weer wat rust komen in de markt. Want uiteindelijk, wat Bitcoin betreft is dit allemaal ruis.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Vis schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:24:
[...]

Precies dit.

O.a. Wrapped BTC

_O-

We are still early.
gewoon op ETH chain.. over ETH gesproken.

[Twitter: https://x.com/econoar/status/1881450526543684037]

en om het even op te helderen:
Door de rug van Team Trump x2 is er 0$ teruggevloeid naar solana.
Ze hebben allemaal eth shitcoins gekocht.

lees bovenstaande opnieuw :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:31:
Zomaar even een gedachte. We liggen qua timing nog prachtig op schema voor een altseason. Dus deze zou er gewoon moeten komen. Maar iets heeft mij wel aan het denken gezet. Er is niet genoeg liquidity voor een altseason. De nieuwe aanwas van retail blijft achter met betrekking tot vorige cycles. Retail wat reeds aanwezig is zit in XRP, TRUMP en MELANIE. Kijk je naar de marketcap van XRP dan is dat $178B. Dat is verschrikkelijk veel. De marketcap TRUMP en MELANIE is samen 50B. Wat ook enorm veel is.
Ter vergelijking: LUNA had op het hoogte punt een marketcap van 40B. Toen LUNA naar zero ging was dat een black swan voor crypto. Dat was het begin van de bearmarket. Nu is de marketcap van TRUMP en MELANIE al 10B hoger. Toen LUNA instortte vloeide het geld ook niet naar ander alts omdat men gewoon rekt was. We hebben nu al veel katalysators voor crypto gehad. Ik ben benieuw hoeveel nieuwe mensen vanaf nu nog in crypto stappen. En wat gaan ze kopen? XRP of memes? Ik zag gister dat de pastoor die de inauguratie deed ook een meme coin had. Daar reageerde hij in een filmpje op na de inauguratie. Als dit geen topsignalen zijn dan weet ik het ook niet meer. Benjamin Cowen reageerde daar al op van "we verdienen het wat er zo meteen gaat gebeuren". Dus beste mensen stay safe.
Riep laatst ook al dat je waarschijnlijk deze cycle geen normale alt season meer gaat zien zoals voorgaande. De meme floreert en mensen zijn gewoon niet meer dom om in ecosystemen als Dotsama en noem maar op welke veelbelovende tech er geïntroduceerd wordt.
Het is allemaal fugazi.

Bitcoin is waar men op moet focussen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:13
Elke cycle is er een ander narratief voor de altcoins. De kans is best aannemelijk dat we nu in een soort piek zitten met deze meme-troep. We zagen de afgelopen maanden al dat retail best wel achter blijft deze cycle.

Aangezien Bitcoin alles deze cycle iets sneller lijkt te doen dan normaal zegt mijn glazen bol dat we de top eerder gaan zien dan eind dit jaar. En ik denk ook nog steeds dat Ethereum zal blijven underperformen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

keepitfrosty schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:28:
[...]

Die lui zijn niet dom. Volgens mij hebben ze oa Ogle ook als adviseur en dat is een crypto, defi og in het wereldje.
Wat betekend dit voor Bitcoin?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Sluit wel een beetje aan bij die chart van total altcoin market cap die ik een paar weken geleden deelde. In principe zit er al best veel geld in de hele altcoin markt, maar die is zo ontzettend verzadigd dat de fiat nu over veel meer coins moet worden verdeeld. Er zit dus al best wel wat kapitaal in de markt, maar zo voelt het nog niet.

Daarnaast is/was er natuurlijk wel de verwachting dat de totale investering in altcoins deze cycle hoger zal zijn dan de vorige, omdat het altijd zo gaat en de verwachting is dat het iedere cycle groeit. Maar ja: of dat daadwerkelijk gaat gebeuren wordt ook hier al geruime tijd aan getwijfeld. Of retail wel echt zo massaal zou willen instappen na de ervaringen van de vorige keer. Of mensen niet hun lesje hadden geleerd. Vind het lastig om daar definitieve uitspraken over te doen. Men was al extreem bereid om in Trump z'n memecoin te stappen, maar de timing klopte niet helemaal. Je verwacht zo'n laatste mega spurt eigenlijk aan het einde van de cycle rond de top, niet voorafgaand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
misschien hebben we de top al gezien voor btc voor H1 25.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:10
Benjamin Cowen reageerde daar al op van "we verdienen het wat er zo meteen gaat gebeuren". Dus beste mensen stay safe.
Dan ben ik pas echt blij dat ik mijn initiële inleg er uit heb gehaald in okt/nov vorig jaar. Too early zeiden jullie. Ik hoop overigens nog steeds dat jullie gelijk hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Aeronaut schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:33:
[...]

gewoon op ETH chain.. over ETH gesproken.

[Twitter]

en om het even op te helderen:
Door de rug van Team Trump x2 is er 0$ teruggevloeid naar solana.
Ze hebben allemaal eth shitcoins gekocht.

lees bovenstaande opnieuw :+
Ok dan ga ik ook mijn ETH maar weer staken haha. verdien ik er tenminste nog iets aan. pfff...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:39

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:39:
misschien hebben we de top al gezien voor btc voor H1 25.
Dat denk ik niet, maar die ligt wel dichtbij imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
Het lijkt erop dat de nodige rekeningen weer betaald moeten worden. Een puik feestje is niet gratis :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
tomtom901 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:41:
[...]

Dat denk ik niet, maar die ligt wel dichtbij imo
andere kant.. trump gaat verplicht het geldkraan openen want het schuldplafond wordt vandaag bereikt..

https://www.reuters.com/w...n-says-letter-2025-01-17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Vis schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:38:
[...]

Wat betekend dit voor Bitcoin?
Dunno maar voor de trumpies ongetwijfeld meer bitcoin uiteindelijk door bijv wbtc staking etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:43:
[...]

andere kant.. trump gaat verplicht het geldkraan openen want het schuldplafond wordt vandaag bereikt..

https://www.reuters.com/w...n-says-letter-2025-01-17/
Belangrijkste wat nu voor ons ligt is de FOMC. Is die positief dan kunnen het nog een aantal mooie maanden worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

keepitfrosty schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:48:
[...]

Dunno maar voor de trumpies ongetwijfeld meer bitcoin uiteindelijk door bijv wbtc staking etc.
Snap die niet zo, want als het ze te doen is om er meer uit te halen kunnen ze toch net zo goed alleen BTC kopen, door de hype die daaruit volgt stijgt die waarde dan meteen en kunnen ze daar ook mee spelen toch?

Iets triggert bij mij dat account van WLFI fake is. En enkel is opgezet om shitcoin hype te genereren zodat de meute op die coins springt die ze aankopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Ohoh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ScfEfvnyKYr5N40uHWUXvIGM0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UdZ42JdrjDrnA5xz65YY7m0v.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06:08
De moodswings in dit topic lol

De memes zijn zorgwekkend maar fundamenteel verandert er niets. Er is geen enkele reden atm, los van de nieuwe US regering dat we geen goed jaar tegemoet gaan.

Neem je de nieuwe US regering mee in dat besluit, kan je enkel maar een positievere kijk hebben op de situatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:29
Darrell schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 08:38:
[...]

Als dan iedereen, per presidentieel decreet, btc hodler is geworden hoeft @anti elppa ook niet meer zuur te doen.
Moiety schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:40:
[...]

Dan ben ik pas echt blij dat ik mijn initiële inleg er uit heb gehaald in okt/nov vorig jaar. Too early zeiden jullie. Ik hoop overigens nog steeds dat jullie gelijk hadden.
Deed ik ook, prima beslissing geweest.

[ Voor 39% gewijzigd door Domino op 21-01-2025 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Vis schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:57:
[...]

Snap die niet zo, want als het ze te doen is om er meer uit te halen kunnen ze toch net zo goed alleen BTC kopen, door de hype die daaruit volgt stijgt die waarde dan meteen en kunnen ze daar ook mee spelen toch?

Iets triggert bij mij dat account van WLFI fake is. En enkel is opgezet om shitcoin hype te genereren zodat de meute op die coins springt die ze aankopen.
Dat zullen ze ongetwijfeld ook doen maar als je verder BTC hebt dat niks staat te doen en wat je gewoon wil hodlen kan je deze ook ergens staken en genereert het zo meer BTC en pak je ook de prijsstijging mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Rubberen schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:03:
De moodswings in dit topic lol

De memes zijn zorgwekkend maar fundamenteel verandert er niets. Er is geen enkele reden atm, los van de nieuwe US regering dat we geen goed jaar tegemoet gaan.

Neem je de nieuwe US regering mee in dat besluit, kan je enkel maar een positievere kijk hebben op de situatie.
Wat voor moodswings precies? Je kan bullish zijn en rekening houden met een bearish scenario. De mensen die vol in alts zitten en op dit moment alleen maar moon roepen want pro crypto regering die moeten blij zijn als ze deze bullmarkt met winst af kunnen sluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

zwembroek schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:06:
[...]

Wat voor moodswings precies? Je kan bullish zijn en rekening houden met een bearish scenario. De mensen die vol in alts zitten en op dit moment alleen maar moon roepen want pro crypto regering die moeten blij zijn als ze deze bullmarkt met winst af kunnen sluiten.
Ik wissel mijn ETH in voor BTC als mijn ETH procentueel hoger staat qua winst dan BTC :+

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Is de markercap nog steeds zo hoog van Trump zijn memes, hoeveel outflow is er geweest gister? Want dan kan het nog wel een grote klapper worden als het zakt naar 10 dollar of minder

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
Geduld. Hierbij een schets van de gemiddelde mens die in Crypto stapt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0QHK13uXS5R3j9GnLnPmTFbQ12w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e5UKkg2BKy3g43oJNv269EsB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Rubberen schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:03:
De memes zijn zorgwekkend maar fundamenteel verandert er niets.
Ik vind het wel verfrissend. Altcoins waren eigenlijk altijd al memecoins, maar nu probeert men het niet meer te verbloemen. Nu is het in ieder geval direct duidelijk voor iedereen d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
kbuntu schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:08:
[...]

Is de markercap nog steeds zo hoog van Trump zijn memes, hoeveel outflow is er geweest gister? Want dan kan het nog wel een grote klapper worden als het zakt naar 10 dollar of minder
Een klapper voor wie? Voor de whales en insiders die retail hebben leeg getrokken? Die kopen daar geen shitcoins van.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ten aanzien van de altcoins zijn bovenstaande analyes best aannemelijk. Met name de verwatering over de tig hoeveelheid altcoins die erbij zijn gekomen sinds vorige bull cycle zal voor mindere pieken zorgen.

Bitcoin om the other hand heeft de wind nog flink onder de zeilen. De ETF stofzuiger, mogelijke SBR en andere instituties/landen die btc op hun balance sheet gaan zetten. Daarnaast heb je nog steeds de devaluatie van fiat. Snap niet zo goed dat je met dit in het achterhoofd nog bearish kunt zijn op BTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
zwembroek schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:11:
[...]

Een klapper voor wie? Voor de whales en insiders die retail hebben leeg getrokken? Die kopen daar geen shitcoins van.
Ik bedoel een klapper omlaag

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
Extreem bearish sentiment zeg. Voelt als de bodem van de bear.
Tijd voor upside binnenkort :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
PHPResource schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:12:
Ten aanzien van de altcoins zijn bovenstaande analyes best aannemelijk. Met name de verwatering over de tig hoeveelheid altcoins die erbij zijn gekomen sinds vorige bull cycle zal voor mindere pieken zorgen.

Bitcoin om the other hand heeft de wind nog flink onder de zeilen. De ETF stofzuiger, mogelijke SBR en andere instituties/landen die btc op hun balance sheet gaan zetten. Daarnaast heb je nog steeds de devaluatie van fiat. Snap niet zo goed dat je met dit in het achterhoofd nog bearish kunt zijn op BTC..
Ook Bitcoin zal in een beermarkt ver onder de 100k zakken. Kan je nog zo bullish zijn op Bitcoin. En mensen die beweren dat Bitcoin nooit meer op levels als 40k kan komen die zijn net zo verblind als sommige altcoiners.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
zwembroek schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:15:
[...]

Ook Bitcoin zal in een beermarkt ver onder de 100k zakken.
Dat ligt volledig aan de top die deze bull geset gaat worden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqtc7F9gnLZnAIGx56GCG5OYI60=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XHUXU0opJasdC5BtKfyOzost.jpg?f=fotoalbum_large

Welke Europeaan zit dit nu te kopen 😩

[ Voor 5% gewijzigd door kbuntu op 21-01-2025 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:37
keanu_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:14:
Extreem bearish sentiment zeg. Voelt als de bodem van de bear.
Tijd voor upside binnenkort :)
Snap het ook niet helemaal, geen garantie natuurlijk maar mocht de cyclus zich herhalen hebben we nog 6 tot 9 maanden upside te gaan.

Gezien Trump redelijk pro crypto is geweest tot nu toe (moet nog blijken uiteraard) snap ik niet waarom men nu op dit moment zo ontzettend bearish is of eventueel al helemaal uitstapt en alles verkoopt.

Ik blijf voorlopig nog lekker zitten, ieder z'n eigen keuze.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
kbuntu schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:20:
[Afbeelding]

Welke Europeaan zit dit nu te kopen 😩
ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Deed ik ook, prima beslissing geweest.
Sindsdien zit ik met mijn winst voor 90% in Alts. Dat lijkt tot op heden niet zo'n goede beslissing, maar we gaan het zien. Bij een eventuele volgende stijging stap ik er voor 40% uit. Daarna met stapjes van 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Leuk man die decentralisatie, ik ben gewoon mijn eigen bank met mijn eigen klantenservice :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
sjorremans schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:20:
[...]

Snap het ook niet helemaal, geen garantie natuurlijk maar mocht de cyclus zich herhalen hebben we nog 6 tot 9 maanden upside te gaan.

Gezien Trump redelijk pro crypto is geweest tot nu toe (moet nog blijken uiteraard) snap ik niet waarom men nu op dit moment zo ontzettend bearish is of eventueel al helemaal uitstapt en alles verkoopt.

Eens
DXY hoog, BTCD hoog. Emoties hoog.. ik weet het wel hoor. Of is het nu opeens ''this time is different''?

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 21-01-2025 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

EF wordt ook een keer wakker zeg. Eindelijk ETH DeFi Ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 12:37
Zie hier waarom er uiteindelijk crypto-banken zullen ontstaan. Het is allemaal veel te complex voor de normale gebruiker. Zodra er crypto-banken zijn, zijn we terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:35:
[Twitter]

EF wordt ook een keer wakker zeg. Eindelijk ETH DeFi Ondersteunen
ok, alle AERO --> AAVE
AAVE is de Trump DeFI coin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:43
sjorremans schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:20:
[...]

Waarschijnlijk omdat er heel veel mensen bipolair zijn, geen 100% winst op 1 dag = dumpen, iedereen wil een snelle cashgrab zoals familie trump met hun meme muntje gedaan hebben. Ik zie het ook nog wel positief in, maar ik weet wel dat ik 90% uitstap deze run, ik heb al wat TP's eropzitten voor BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:46
PHPResource schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:12:

Eens, gaf gisteren ongeveer hetzelfde aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:09

knakworst

Get more sats!

@Gipsy King wen Ada 10 dollar :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
Wen weer 1 dollar??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Moiety schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:38:
[...]

ok, alle AERO --> AAVE
AAVE is de Trump DeFI coin
boeie wat die man doet... naja, zijn gezichtloze team/one man army.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Voorlopig helemaal de moeder zie ik idd :( Zit gelukkig op kantoor, beetje dom naar me schermen kijken enzo... grrrrr

Benieuwd of dat geneuzel van trump en zijn crypto horde nog wat gaat doen of dat
het allemaal gebakken lucht was zodat heel de XRP army in de US lekker op hem gevote hebben.

Cardano heeft niet zon army als XRP , dat zijn meer een paar vette vieze whales die het up of down pushen.

Gelukkig hebben we grote charles nog voor jomanda spreuken en leuzen :

[ Voor 15% gewijzigd door Gipsy King op 21-01-2025 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
solidslayer schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:40:
[...]

Waarschijnlijk omdat er heel veel mensen bipolair zijn, geen 100% winst op 1 dag = dumpen, iedereen wil een snelle cashgrab zoals familie trump met hun meme muntje gedaan hebben. Ik zie het ook nog wel positief in, maar ik weet wel dat ik 90% uitstap deze run, ik heb al wat TP's eropzitten voor BTC.
Het is wel grappig hoe die greed werkt eigenlijk. Op je gewone spaarrekening wacht je een heel jaar op een karige rente van enkele tientjes/honderdjes. Met crypto kan dit al per dag gebeuren afhankelijk van volatiliteit (in bull).

M'n huidige BTC winst zou ik onmogelijk krijgen met jarenlange rentes van de spaarrekening, enkel via oude deposito's die ik voor 40 jaar vast heb staan en waar ik niet bij kan. Gewoon beleggen ben ik niet bekend verder mee.

Maar ook ik heb er steeds minder vertrouwen in dat er nog een flinke ATH komt, elke keer als je ziet dat de boel gaat stijgen, toch weer naar beneden.Ik dacht dat gisteren een flinke boost zou geven.

Betekent niet dat ik direct verkoop, maar ik ga m'n tp strategie wellicht heroverwegen en hopen op het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Ik zie de Trump meme wel als iets wat blijft de komende jaren. Hij zal stijgen en dalen bij wat Trump doet voor zijn aanhangers. Soort donateursfonds met de kans dat het je zelf ook wat oplevert

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
ByteMe_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:48:
[...]

Maar ook ik heb er steeds minder vertrouwen in dat er nog een flinke ATH komt, elke keer als je ziet dat de boel gaat stijgen, toch weer naar beneden.Ik dacht dat gisteren een flinke boost zou geven.
hier wat hopium op logaritmische schaal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJvBsNnrHUK5C594erkgddGCLZM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OvMK3Qq0WReyF24AmY4vacRm.png?f=fotoalbum_large

Reguliere schaal is gele lijn weerstand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Laatste beartrap voor we EINDELIJK met de bullmarket kunnen beginnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
ByteMe_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:48:

Betekent niet dat ik direct verkoop, maar ik ga m'n tp strategie wellicht heroverwegen en hopen op het beste.
Precies dit dus. Ik verkoop ook nog niet hoor, maar ga m'n verkooptargets net als jij wel wat bijstellen. Denk ook nog wel dat er een mooiere ATH voor Bitcoin komt, al is het maar omdat - afgezien van al het US gedoe - de huidige 109k nog niet heel indrukwekkend voelt. Tevens zijn er nog vrijwel geen top signals geweest in bijvoorbeeld de verzameling indicatoren van @Numbers.

Maar, dat gezegd hebbende: het is toch ook weer niet zo extreem lastig om voor te stellen waarom sommigen het nu ineens iets somberder inzien? Het probleem is denk ik de onzekerheid over het narratief dat de bullrun draaiende moet houden.

De angst voor het wegblijven van retail is daar slechts een reden van, maar wel een belangrijke. Er is gewoon een nieuwe influx van geld nodig om Bitcoin omhoog te blijven stuwen, en als die mensen niet komen opdagen is er een andere bron nodig.

Vandaar dat je nu vaak de influx van instituties/landen/reserves hoort. Dat is echt helemaal top hoor, en ik geloof er ook zeker in dat dit crypto naar nieuwe hoogtes kan duwen. Maar dan moet het wel gebeuren! Er is geen enkele zekerheid dat Trump daadwerkelijk een Bitcoin reserve laat aanleggen totdat hij het definitief heeft aangekondigd. Vandaar die onzekerheid nu: waarom was dat niet meteen een decreet op dag #1? Het uitblijven hiervan is de angst die je nu ziet.

Hetzelfde voor dat argument dat andere landen volgen: ook dat gaat niet zomaar vanzelf gebeuren. Dan moet er sowieso een (groot) land de eerste stap zetten voordat de rest gaat volgen. Zolang er geen enkele definitieve bevestiging is dat er een reserve komt, blijft het hopium en kan dit hele narratief voor sommigen meer als een kaartenhuis aanvoelen dan een stevige fundering.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
VET moon :o, lol VTHOR ook 8)7 3 jaar rangen weg in 5 min

[ Voor 94% gewijzigd door keanu_ op 21-01-2025 11:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Darrell schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:10:
Laatste beartrap voor we EINDELIJK met de bullmarket kunnen beginnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2d0YIxOWXDNff1lIDYAf-Ti7sxk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3Nf5roovIFkgimSpz678VmNP.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
keanu_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:14:
je gaat bsm nog een hartaanval geven

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:15
Bitcoin ETF's (rijke particulieren, pensioenfondsen, etc.), treasuries van grotere bedrijven (MSTR, maar ook steeds meer kleinere allocaties van de cash), mogelijk staten en landen... en dat terwijl nog maar ruim 6% van de supply gemined gaat worden. Verder ontwikkelingen in de USA zoals wetgeving die het houden van bitcoin bij banken voor particulieren en bedrijven mogelijk gaat maken, waarbij bitcoin voor de banken net als spaargeld van particulieren gewoon een asset is. Of mogeljjk dat je bij een ETF gewoon in bitcoin kan storten en onttrekken. Ja, ik ben een boomer, maar onderschat niet de impact als bitcoin in dit soort reguliere kanalen geïntroduceerd wordt.

Het is m.i. niet de vraag of maar vooral wanneer de koers flink gaat stijgen. Bitcoin is nu een spel met grote spelers met een langere beleggingshorizon en de bitcoin raakt op. Wet- en regelgeving in de USA is stimulerend voor verdere adoptie. YANBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 23:58
Magpie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:27:
Bitcoin ETF's (rijke particulieren, pensioenfondsen, etc.), treasuries van grotere bedrijven (MSTR, maar ook steeds meer kleinere allocaties van de cash), mogelijk staten en landen... en dat terwijl nog maar ruim 6% van de supply gemined gaat worden. Verder ontwikkelingen in de USA zoals wetgeving die het houden van bitcoin bij banken voor particulieren en bedrijven mogelijk gaat maken, waarbij bitcoin voor de banken net als spaargeld van particulieren gewoon een asset is. Of mogeljjk dat je bij een ETF gewoon in bitcoin kan storten en onttrekken. Ja, ik ben een boomer, maar onderschat niet de impact als bitcoin in dit soort reguliere kanalen geïntroduceerd wordt.

Het is m.i. niet de vraag of maar vooral wanneer de koers flink gaat stijgen. Bitcoin is nu een spel met grote spelers met een langere beleggingshorizon en de bitcoin raakt op. Wet- en regelgeving in de USA is stimulerend voor verdere adoptie. YANBE
maar zou je nu dan gewoon door dca in bitcoin? in geloof ook dat de wind nog in de zeilen zit. Sowieso verwacht ik in een digitale munt (of ik dat nu leuk vind of niet), maar ik dacht ff de wachten tot een flinke btc dip. Maarja nieman die het weet. Vind je naast btc alle alts verder gewoon shitcoins? Ik vind het erg onvoorspelbaar worden met Trumpie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

goddamn 250% door een CEX listing.. dat herinnerd me aan een bepaalde seizoen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Hahaha uber bull spotted. 3% moonshot op de daily!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Aeronaut schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:35:
[...]

[Twitter]

goddamn 250% door een CEX listing.. dat herinnerd me aan een bepaalde seizoen.. :+
.. zou het dan alsnog goed komen? .. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
dylan_ schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:38:
Hahaha uber bull spotted. 3% moonshot op de daily!
Hij bedoelde vooral VTHO, he :) De amplitude van die daily candle is 437%, winst nu alweer terug naar 250%. Dat zakt straks gewoon weer terug naar 0% zodra de bagholders wakker zijn en ze die waardeloze shitcoin gauw dumpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:35:
[...]

[Twitter]

dat herinnerd me aan een bepaalde seizoen.. :+
Joepie, dan is dit de kalmte voor de storm....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJ6Zb-Wsy6kqE39CAxKrrG1Oy3A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/crkmrVLFAWS2jTgsezPXC31L.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 20:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ac-EP8YXOjAAQ9b_TAbNwIoxks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89yBv7vRlCF8g2OS4AAQg7tY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Mijn Trump-winst (en inleg) stond nog in USDT, nu maar weer in BTC gestopt. De beweegrichting lijkt weer gedraaid te zijn, hopelijk blijft dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
2 September 2025

gevoelsmatig is dat nou net te vroeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Sellen bij 140k om hem daarna nog een tonnetje door te zien stijgen is eeuwig zonde inderdaad.

Maar wel fijne informatie om nu alvast op voor te sorteren. Sell order staat ingesteld 👍🏼

Pagina: 1 ... 228 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!