Crypto transactie verkeerd netwerk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 24-01 14:40
Beste allemaal,

Ik wil heel graag advies krijgen van mensen die het zelfde probleem hebben gehad. Ik heb namelijk gister via de app moonshot, USDC overgemaakt naar mijn solana adres op bitvavo. Later ben ik erachter gekomen dat Usdc op bitvavo alleen via het Eterium netwerk (ERC-20) gaat. Ik heb dus het solana netwerk gebruikt en ik denk dat het geld hierdoor niet is aangekomen. Het gaat over een heel groot bedrag (rond de €40.000) en ik kan dit geld heel goed gebruiken

Ik heb dit proces hierna nog een keer geprobeerd met dezelfde coins en het zelfde netwerk maar dan naar ByBit en dit stond er binnen 10 minuten op.

Ik heb contact opgenomen met bitvavo en zij melden mij het volgende:

——

Beste Mascha,

Bedankt voor de aangeleverde informatie. We hebben de transacties voor je bekeken. Hieruit blijkt dat je het verkeerde netwerk hebt gebruikt. Het spijt me je te moeten melden dat hierdoor je tegoeden verloren zijn gegaan.

Wat is er met je tegoeden gebeurd?

Je hebt per ongeluk USDC via SOL naar je Bitvavo-account verstuurd. Wij ondersteunen alleen transacties van USDC over het ETH (ERC-20) netwerk.

Kunnen wij de tegoeden voor je terugkrijgen?

Aangezien wij geen transacties via dit netwerk ondersteunen, is het voor ons niet mogelijk de tegoeden terug te krijgen. Hiervoor zijn de private keys nodig van de betreffende wallet. Deze keys zijn vanwege beveiligingsmaatregelen extern versleuteld en deze zijn daarom niet voor Bitvavo medewerkers beschikbaar. Zo kunnen wij de veiligheid van de tegoeden op ons platform garanderen.

Hoe kan je dit in de toekomst voorkomen?

Op de stortingspagina van de betreffende crypto geven wij aan welk netwerk gebruikt dient te worden. Je kunt ook meer informatie vinden in ons Help Center. Wanneer een ander netwerk gebruikt wordt, gaan de tegoeden verloren.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.

——

Het kan toch niet zo zijn dat mijn geld nu weg is? Kan iemand mij alsjeblieft helpen door te vertellen hoe het jou wel is gelukt om je geld terug te krijgen?

- kan Bitvavo mij helpen om het geld terug te krijgen?
- hoe moet ik bitvavo zo ver krijgen op mij te helpen?
- zijn er andere manieren om mijn geld terug te krijgen?

Ik lees dat er best veel mensen zijn die dit probleem ook hebben dus ik hoop dat iemand mij wilt helpen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14-07 08:27
Ik weet niet hoe dit bij ByBit werkt, maar er zijn exchanges waar het SOMS mogelijk is tegen een hele forse vergoeding. Ik moet erom 'liegen', maar iets staat mij bij dat bij Binance ze dit SOMS aan kunnen bieden maar dan betaal je enkele honderden euro's vergoeding (kan oplopen tot wel €500-€1000 destijds?). Dit is als het dus überhaupt mogelijk is, in veel gevallen is het niet mogelijk en is de crypto gewoon afgeschreven tot het moment ze dat netwerk wel gaan ondersteunen (als ze dat ooit gaan doen).

Dit is wel info die ik heb vergaard wat al een aantal jaren geleden is, wellicht dat er ondertussen veranderingen zijn waardoor het makkelijker is of wél mogelijk is

[ Voor 4% gewijzigd door Swift9 op 21-01-2025 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:46
Oeefff een hele pijnlijke en dure fout dit. Tip voor de volgende keer, altijd eerst een test transactie uitvoeren met een laag bedrag (0.01 solana) voordat je de grote transactie wil versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 17:14

Liberteh

All your base belong to me

Swift9 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:38:
Ik weet niet hoe dit bij ByBit werkt, maar er zijn exchanges waar het SOMS mogelijk is tegen een hele forse vergoeding. Ik moet erom 'liegen', maar iets staat mij bij dat bij Binance ze dit SOMS aan kunnen bieden maar dan betaal je enkele honderden euro's vergoeding (€500-€1000). Dit is als het dus überhaupt mogelijk is, in veel gevallen is het niet mogelijk en is de crypto gewoon afgeschreven tot het moment ze dat netwerk wel gaan ondersteunen (als ze dat ooit gaan doen).

Dit is wel info die ik heb vergaard wat al een aantal jaren geleden is, wellicht dat er ondertussen veranderingen zijn waardoor het makkelijker is of wél mogelijk is
Ik denk dat OP moet accepteren dat het weg is. De private keys worden namelijk verschillend gegenereerd op de respectievelijke chains. De public/private key combinaties zijn dus niet hetzelfde.

De info van Bitvavo is derhalve niet correct. Zij hebben ook geen toegang tot dat wallet adres.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14-07 08:27
Liberteh schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat OP moet accepteren dat het weg is. De private keys worden namelijk verschillend gegenereerd op de respectievelijke chains. De public/private key combinaties zijn dus niet hetzelfde.

De info van Bitvavo is derhalve niet correct. Zij hebben ook geen toegang tot dat wallet adres.
Poh, zie nu pas wat het bedrag was. Dat is een gigantisch dure les om altijd eerst een testtransactie te doen. Sterkte OP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:33
[...]

Dat is niet per se waar. Sterker nog, het zou raar zijn dat Bitvavo voor elke chain een nieuwe private key aanmaakt. Bijvoorbeeld: voor erc20 en polygon wordt gewoon hetzelfde adres (0x...) gebruikt. Die zijn gegenereerd aan de hand van dezelfde private key. (bedoel ik overigens niet per se voor bitvavo, ik zie dat die ook op polygon alleen erc20 ondersteunen, wat een technologisch achterhaalde club).

Beter voorbeeld is BNB: receive adres voor BNB op BSC is gewoon gelijk aan het ETH receive adres op ERC20. Dat is gewoon gegenereerd vanuit 1 private key.

Bitvavo is hier gewoon dwars. Het kost ze moeite (wellicht zelfs veel moeite) maar ze kunnen het technisch gezien wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Domino op 21-01-2025 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
Hoe kan ik zorgen dat bitvavo mij hierin wil helpen want ze zeggen dat ze het niet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

wandamascha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:57:
Hoe kan ik zorgen dat bitvavo mij hierin wil helpen want ze zeggen dat ze het niet kunnen doen.
Heb je ze al aan de telefoon gehad en de situatie uitgelegd?

Transactie Bitvavo over fout netwerk: terugstorten ja/nee?

Deze TS lijkt het wel te zijn gelukt bij Bitvavo.

[ Voor 20% gewijzigd door souljah1h op 21-01-2025 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
wandamascha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:57:
Heel kort: niet. Zuur

Je bent overgeleverd aan de welwillendheid van Bitvavo. Ze zijn niet verplicht je te helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 21-01-2025 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
@souljah1h ja ik las die topic ook en het is hetzelfde probleem bij mij! Bij die man hebben ze zijn geld handmatig terug gestort.

Ik probeer hem te bereiken om te vragen hoe hij dit heeft kunnen fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Domino schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 10:51:
[...]

Dat is niet per se waar. Sterker nog, het zou raar zijn dat Bitvavo voor elke chain een nieuwe private key aanmaakt. Bijvoorbeeld: voor erc20 en polygon wordt gewoon hetzelfde adres (0x...) gebruikt. Die zijn gegenereerd aan de hand van dezelfde private key. (bedoel ik overigens niet per se voor bitvavo, ik zie dat die ook op polygon alleen erc20 ondersteunen, wat een technologisch achterhaalde club).

Beter voorbeeld is BNB: receive adres voor BNB op BSC is gewoon gelijk aan het ETH receive adres op ERC20. Dat is gewoon gegenereerd vanuit 1 private key.

Bitvavo is hier gewoon dwars. Het kost ze moeite (wellicht zelfs veel moeite) maar ze kunnen het technisch gezien wel.
Je noemt een eth L2 oplossing en afgeleiden van de ethereum blockchain, key generation gaat daar dus allemaal hetzelfde. Solana is niet gekopieerd van ethereum en doet dat dus anders. Ik snap waar je vandaan komt maar dit kan je zelf ook opzoeken voordat je verkeerde info plaats in een gevoelig topic. Ik denk dat de emotionele rollercoaster al genoeg (geweest) is voor OP.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
Wat voor stappen kan ik ondernemen om mijn geld toch terug te zien en wat kan ik tegen Bitvavo zeggen zodat ze mij gaan helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Jouw USDC staat nu dus op de SOL wallet van Bitvavo. Het is larie dat ze daar niet aankunnen.
Ze hebben de keys van die SOL wallet, dus ze kunnen ook aan die USDC. Het kost waarschijnlijk wel wat moeite.

Ik heb ooit (2019) iets gelijkaardig voorgehad bij Coinbase en dit hebben ze toen zelfs gratis voor mij opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Liberteh schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:06:
[...]

Je noemt een eth L2 oplossing en afgeleiden van de ethereum blockchain, key generation gaat daar dus allemaal hetzelfde. Solana is niet gekopieerd van ethereum en doet dat dus anders. Ik snap waar je vandaan komt maar dit kan je zelf ook opzoeken voordat je verkeerde info plaats in een gevoelig topic. Ik denk dat de emotionele rollercoaster al genoeg (geweest) is voor OP.
Zijn solana adres is zijn solana adres toch? Daar komen die verzonden usdc tokens gewoon aan. Ik snap dat dit een emotionele rollercoaster moet zijn, blijft onverlet dat bitvavo hier (technisch gezien) kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
@Nubtrix ja bitvavo kan mij helpen maat hoe kan ik ze zo ver krijgen om dit te doen aangezien ze zeggen dat ze het niet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Domino schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:11:
[...]

Zijn solana adres is zijn solana adres toch? Daar komen die verzonden usdc tokens gewoon aan. Ik snap dat dit een emotionele rollercoaster moet zijn, blijft onverlet dat bitvavo hier (technisch gezien) kan helpen.
Zo simpel als ik het uit kan leggen.... komt 'ie: Dezelfde private keys geven andere public keys (dus wallet adressen) op Ethereum en Solana.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
Liberteh schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:13:
[...]

Zo simpel als ik het uit kan leggen.... komt 'ie: Dezelfde private keys geven andere public keys (dus wallet adressen) op Ethereum en Solana.
En wat is de relevantie hiervan in dit verhaal?
Er is een bestaand sol-adres, daarin zitten nu ruim 40k aan usdc tokens. Bitvavo kan daar bij.

Daarmee is de kous af qua technische discussie.

Dit antwoord klopt dus gewoon niet:
[...]

[ Voor 12% gewijzigd door Domino op 21-01-2025 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
wandamascha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:13:
@Nubtrix ja bitvavo kan mij helpen maat hoe kan ik ze zo ver krijgen om dit te doen aangezien ze zeggen dat ze het niet kunnen
Een vriendelijk mailtje sturen om te vragen of ze het uitzonderlijk toch nog eens kunnen bekijken voor jou? Eventueel tegen een vergoeding.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:22

Rannasha

Does not compute.

Domino schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:20:
[...]

En wat is de relevantie hiervan in dit verhaal?
Er is een bestaand sol-adres, daarin zitten nu ruim 40k aan usdc tokens. Bitvavo kan daar bij.

Daarmee is de kous af qua technische discussie.
Dat zegt de support persoon van Bitvavo, maar dat wil niet zeggen dat het correct is. Eerstelijns support heeft lang niet altijd ale details.

Feitelijk heeft Bitvavo aan TS een Ethereum adres getoond, maar TS heeft dit als Solana adres gebruikt. De vraag is nu: Als Bitvavo een Ethereum keypair heeft, kan dan hieruit ook een werkend Solana keypair worden afgeleid met hetzelfde adres?

Ik denk: Nee. Hier is een artikel dat kort uitlegt hoe Ethereum en Solana de stap van private key naar public key maken. En dat doen ze op wezenlijk andere manieren, met verschillende cryptografische functies.

Het is dus niet zo dat als (A,B) een geldig Ethereum keypair is, dat (A,B) dan ook een geldig Solana keypair is. Sterker nog, het is zeer zeker dat dit niet het geval is.

Enigszins offtopic: Het is tegenwoordig lichtelijk onverantwoordelijk voor crypto-netwerken om geen netwerk-specifieke component in hun adres-formaat te stoppen. Solana had kunnen kiezen voor een regel waarbij ieder adres moet beginnen met "Sol-" gevolgd door het daadwerkelijke adres, of iets vergelijkbaars. Dit soort verwarring over welk netwerk gebruikt moet worden komt onnodig vaak voor.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Rannasha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:32:
[...]

Dat zegt de support persoon van Bitvavo, maar dat wil niet zeggen dat het correct is. Eerstelijns support heeft lang niet altijd ale details.

Feitelijk heeft Bitvavo aan TS een Ethereum adres getoond, maar TS heeft dit als Solana adres gebruikt. De vraag is nu: Als Bitvavo een Ethereum keypair heeft, kan dan hieruit ook een werkend Solana keypair worden afgeleid met hetzelfde adres?

Ik denk: Nee. Hier is een artikel dat kort uitlegt hoe Ethereum en Solana de stap van private key naar public key maken. En dat doen ze op wezenlijke andere manieren, met verschillende cryptografische functies.

Het is dus niet zo dat als (A,B) een geldig Ethereum keypair is, dat (A,B) dan ook een geldig Solana keypair is. Sterker nog, het zeer zeker dat dit niet het geval is.

Enigszins offtopic: Het is tegenwoordig lichtelijk onverantwoordelijk voor crypto-netwerken om geen netwerk-specifieke component in hun adres-formaat te stoppen. Solana had kunnen kiezen voor een regel waarbij ieder adres moet beginnen met "Sol-" gevolgd door het daadwerkelijke adres, of iets vergelijkbaars. Dit soort verwarring over welk netwerk gebruikt moet worden komt onnodig vaak voor.
Nogmaals, neen. Uit de TS:
USDC overgemaakt naar mijn solana adres op bitvavo.
Ik snap hoe jij en @Liberteh denken... maar uit de TS haal ik gewoon dat er een geldig solana adres is gebruikt, gekopieerd uit de bitvavo omgeving.

[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 21-01-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Met alle respect: Ik denk dat je de kennis van OP te hoog inschat omtrent crypto, @Domino.
En die van ons te laag

Bitvavo biedt geen optie aan om USDC via Solana te storten zoals de supportmedewerker tevens uitlegt.

[ Voor 46% gewijzigd door Liberteh op 21-01-2025 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wandamascha
Klopt, ik heb mijn solana adres gekopieerd vanuit bitvavo. Toen heb ik vanuit de Wallet in moonshot de USDC naar mijn solana adres gestuurd in bitvavo.

Dit is nooit aangekomen. Toen ik de USDC wou overmaken in crypto vanuit Moonshot, kreeg ik te zien dat ik het “solana adres” moest invullen. (Zie de foto hieronder). Vandaar dat ik dat heb gedaan.

Alleen bitvavo ondersteunt geen solana netwerk op usdc, alleen etherium netwerk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnguZp7hzvUzdZt4xhyJKkVv8t4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eB4bISlpXo8wLiVDyk1vOcE0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErickN
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 30-07 12:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Liberteh schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:38:
Met alle respect: Ik denk dat je de kennis van OP te hoog inschat omtrent crypto, @Domino.
Hoe bedoel je dit? Dat ik mezelf overschat?
Mag je vinden, is wellicht ook waar ook.

Maar dit is terug te voeren op begrijpend lezen, hoe interpreteer je een bericht?

Ik lees:

TS heeft een solana adres gekopieerd uit de bitvavo omgeving (voor alle duidelijkheid: geen erc20 adres)
Hij heeft daar een niet ondersteunde asset (usdc) heen verzonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

wandamascha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:43:
Klopt, ik heb mijn solana adres gekopieerd vanuit bitvavo. Toen heb ik vanuit de Wallet in moonshot de USDC naar mijn solana adres gestuurd in bitvavo.

Dit is nooit aangekomen. Toen ik de USDC wou overmaken in crypto vanuit Moonshot, kreeg ik te zien dat ik het “solana adres” moest invullen. (Zie de foto hieronder). Vandaar dat ik dat heb gedaan.

Alleen bitvavo ondersteunt geen solana netwerk op usdc, alleen etherium netwerk

[Afbeelding]
Wacht.... je moet het goed uitleggen want anders wordt de juiste informatie geven lastig.

Heb je het wallet adres bij bitvavo gekopieerd bij het kiezen van storten -> USDC of het wallet adres dat je ziet bij storten -> Solana?

In die laatste kan Bitvavo natuurlijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
Ik heb het Wallet adres gekopieerd bij het kiezen van sorten SOLANA (in bitvavo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wandamascha
@Liberteh ik heb het Wallet adres bij bitvavo gekopieerd bij het storten van Solana. Ik heb mijn usdc gestort naar dit adres want ik dus heb gekopieerd bij het storten van solana.

Kan bitvavo dan meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:30

GaMbiNo

1337

Lijkt me dat Bitvavo daar gewoon bij moet kunnen. Misschien niet de medewerker die deze mail beantwoord heeft, maar er zullen toch wel een paar mensen bij Bitvavo zijn die wel toegang tot de private keys hebben.

Bitvavo ondersteund USDC niet via het SOL netwerk, maar ze zouden ze handmatig wel moeten kunnen terugsturen oid. lijkt me.

Wat je nodig hebt is denk ik iemand bij Bitvavo die iets meer moeite voor je wil doen. Desnoods tegen een vergoeding zoals ik een stuk terug lees uit soortgelijke voorbeelden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Domino
Bitvavo kan hier, met wat moeite, gewoon bij. Technisch gezien zijn zij eigenaar van dat adres want zij zijn in het bezit van de corresponderende private key.

Grote(re) buitenlandse exchanges ondersteunen dit soort tokens wel op allerhande chains. Solana, polygon, base, bsc etc. Het scheelt gewoon enorm in de transactiekosten. Ik heb ook geen idee waarom bitvavo dit niet reeds ondersteund.

Blijft het uiteindelijk natuurlijk een uiterst vervelende en stressvolle kwestie voor jou. Je bent geheel overgeleverd aan bitvavo. Kan je alleen aanraden om te blijven bellen en/of mailen. Netjes de kwestie uitleggen en hopen dat ze mee werken.

Ohh, voor alle zekerheid. Niemand kan je helpen behalve bitvavo. Mocht je hier pm’s krijgen die anders beweren: niet op in gaan! Je zal de eerste niet zijn die nog wat extra verliest aan scanmers. En ja, die zijn ook op dit forum actief bleek laatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wandamascha
Dus als ik het goed begrijp kan alleen bitvavo het geld handmatig terug krijgen. Ik ga proberen contact te krijgen met iemand die hoger zit in het bedrijf ipv iemand van de klantenservice.

Bedankt voor jullie tips en reacties… ik hoop zo dat ik het geld terug krijg.. het is niets niks..

Ik hoop dat bitvavo een uitzondering maakt en ik ben ook gewoon bereid om flink te betalen als ze het geld maar terug halen want uit de reacties lees ik dat ze dat technisch gezien gewoon kunnen doen alleen kost het hun veel tijd en moeite. Maar dit wil ik goedmaken door hen geld te bieden..

Ik wacht op reactie.

Wie zou ik kunnen benaderen van bitvavo en hoe kom ik aan contact gegevens ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dark-Mist
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:44
USDC kun je op een exchange gewoon via hetzelfde adres ontvangen als waarop je ook SOL ontvangt.

Het is echter een kwestie van onwil van Bitvavo, die het zeer zeker hebben ontvangen maar zich nu schuilhouden achter een nietszeggende waarschuwing. Aangezien het een Nederlandse partij betreft (en een relatief groot bedrag), kun je proberen om de juridische weg te bewandelen als zij geen medewerking verlenen.

Volgens mij is het ook niet meer werk dan een aantal kliks vanuit Bitvavo, maar ze willen hier (begrijpelijkerwijs) geen precedent van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:36

kronolith

[EDIT]

Ze hebben in principe een zorgplicht, neem ik aan. Dus inderdaad, de juridische weg zou een optie zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door kronolith op 21-01-2025 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjuu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-04 22:14
Hier moet Bitvavo gewoon bij kunnen, wellicht krijg je na de "ingreep" een nieuw sol adres, maar ook dat maakt niet uit. Ik heb zelf dit ooit meegemaakt met de exhange huobi lang geleden. Hier most ik ook 100 usd fee betalen maar vervolgens konden ze de erc20 token gewoon uit mijn Eth adres halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
wandamascha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:54:

Ik wacht op reactie.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:42

Qwerty-273

Meukposter

wandamascha schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:54:
Ze geven verschillende contactgegevens:
https://support.bitvavo.c...-contact-the-support-team
https://support.bitvavo.c...u-have-a-formal-complaint

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1