Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja hoop het ook. Vandaag toch echt teveel prijzen in de gaten moeten houden. Maar ja ook eigen schuld omdat ik wat van die SOL hype wilde meepakkenColdcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:20:
[...]
Het is dat ik een grote partij BTC heb en dat deze cycle buitengewoon goed doet. Anders zou ik er echt schijtziek van zijn geworden. Het idee van de oude cycle werkt gewoon niet meer. Teveel shitcoins, teveel mensen die geleerd hebben blijkbaar.
Laten we hopen dat die fase later nog komt.
Dat is dan weer niet wat hij wilde horen...Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:20:
Het is dat ik een grote partij BTC heb en dat deze cycle buitengewoon goed doet.
(Als ze het wil goedmaken natuurlijk)
Shit happens yk
Met SUI is het ook prima natuurlijk. Er is dikkere drek
Met je vriendin of vrouw doe je het toch juist zonder hoes? Zoals Merel laatst in vandaag inside zei “spiraaltje erin en gaan”! 🤣💪t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:29:
En onthoud voor vanavond niet in de poes zonder hoes.
(Als ze het wil goedmaken natuurlijk)
Noemt jouw vrouw Merel en werkt ze toevallig voor vandaag inside. Veel plezier straksCougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:33:
[...]
Met je vriendin of vrouw doe je het toch juist zonder hoes? Zoals Merel laatst in vandaag inside zei “spiraaltje erin en gaan”! 🤣💪
Shit happens yk
Ach ja dat soort types tweet ook maar wat raak. Net als die Capo Crypto etc
En ja het kan idd zijn dat die 0.03 ETH/BTC de bodem was, maar dat kan iedereen wel voorspellen. Het is nog even afwachten
Een beetje dus wat iedereen in dit forum dus ook doetMr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:37:
[...]
Ach ja dat soort types tweet ook maar wat raak. Net als die Capo Crypto etc
En ja het kan idd zijn dat die 0.03 ETH/BTC de bodem was, maar dat kan iedereen wel voorspellen. Het is nog even afwachten
Dat is zeker zo, maar sommige van die figuren op X nemen zichzelf wel heel erg serieusS.McDuck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:39:
[...]
Een beetje dus wat iedereen in dit forum dus ook doet
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-01-2025 18:11 ]
Morgen 17u voor de buis voor de inauguratie van Trump (18u). Eens zien wat de markt doet en waar we nog wat kunnen plussen. 💰
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 19-01-2025 18:09 ]
Circle (USDC)Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:09:
[...]
Wie dan?
Want als dat weer crypto.com is dan is het einde bull (net zoals dat stadion vorige keer)
Coinbase
Sui, Mysten Labs
Metamask
Galaxy
Ondo
Solana
Metaplanet
MARA
Satoshi Action Fund
Microstrategy
Nano
DSA
Etoro
Uniswap Labs
Nexo
Robinhood Crypto
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nexo is wel een interessante daartussen. (voor zover de rest dat niet is natuurlijk). Die moesten weg uit de USA door de wetgeving.Aeronaut schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:08:
[...]
Circle (USDC)
Coinbase
Sui, Mysten Labs
Metamask
Galaxy
Ondo
Solana
Metaplanet
MARA
Satoshi Action Fund
Microstrategy
Nano
DSA
Etoro
Uniswap Labs
Nexo
Robinhood Crypto
Dat ze sponsoren kan een dikke middelvinger zijn, of een teken dat ze plannen om terug komen. Als ze terugkomen krijgt de koers een flinke boost.
Ik ben benieuwd of en wanneer dat nieuws naar buiten komt.
[ Voor 119% gewijzigd door Taro op 19-01-2025 18:16 ]
Mag dit dan wel?Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:09:
[modbreak]Graag aandacht voor de volgende regels uit de topicwaarschuwing:
Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd
En
Politiek is alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
[/]
:strip_exif()/f/image/AC9fGtirfmpuMQC7DuB9g73E.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zag de”knip” zojuist pas, en reageerde op “nog meer”. Haha. Excuus.Cougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:14:
[mbr]Knip, zie nogmaals de topicwaarschuwing. Edit: En de modbreak hierboven.[/]
De mods doen hun noeste werk hier vrijwillig. Achter de schermen zijn ook bek-af na alle volatiliteit van de afgelopen dagen. Laten we het ze niet moeilijker maken dan het al is
Dankzij jezelf vriend. Niet andere mensen de schuld geven. Wie rekt gaat op Trump gaat rekt door zijn eigen greed.sanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Verdomme... Moest ff boodschappen doen met vrouwtje dus vergat ik stop-loss in te stellen omdat ik snel weg moest. Net even gecheckt en €500 verlies dankzij Sol, Trump en vrouwtje..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Amenzwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:21:
[...]
Dankzij jezelf vriend. Niet andere mensen de schuld geven. Wie rekt gaat op Trump gaat rekt door zijn eigen greed.
Omg, nee! Wij hier vanmiddag nog denken dat Bitvavo pas over paar weekjes hiermee komt, werken ze in het weekend ineens door...
Nou, Henk & Ingrid kunnen rekt gaan hoor!
Wat denken we, komt Bitcoin adoption OG Ross eindelijk vrij, of maakt het allemaal niet meer uit nu de stemmen binnen zijn
Wordt leuk komende bear als iedereen zijn tassen $Trump (in 100 diversiteiten) loopt te shillen.
/ban

Haha heerlijk was er op aant wachten

Edit LOL dacht dat het een grap was maar het is echt zo
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 19-01-2025 18:34 ]
Robinhood verkocht gewoon doge en shibDaWayne schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:30:
Nu worden memes dus algemeen geaccepteerd en toegankelijk. Dat was vorige cycle wel lastiger.
Wordt leuk komende bear als iedereen zijn tassen $Trump (in 100 diversiteiten) loopt te shillen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/OTfEGFeGwgjYeWxSz9atISdK.gif?f=user_large)
[ Voor 76% gewijzigd door souljah1h op 19-01-2025 18:36 ]
Denk dat het tijd is voor een pauze.
NUkbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:07:
Wanneer Trump op Bitvavo dan?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben benieuwd naar maandag en dinsdag. Hoop dat de ETF's niet dumpen op dinsdag.anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:45:
beetje boring dagje zo. Benieuwd wat er gaat gebeuren op dinsdag kwa prijs actie. Tuurlijk wel mooi dat we iig niet terug gevallen zijn. En btc-d mooi sterk
Jij hebt al lang een long lopen. Groeit je positie ook automatisch mee of blijft die gelijk?anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:45:
beetje boring dagje zo. Benieuwd wat er gaat gebeuren op dinsdag kwa prijs actie. Tuurlijk wel mooi dat we iig niet terug gevallen zijn. En btc-d mooi sterk
ja die loopt heel lang ja. nee die positie groeit niet. hoe zou ik dat moeten doen? of bedoel je bij storten?zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:50:
[...]
Jij hebt al lang een long lopen. Groeit je positie ook automatisch mee of blijft die gelijk?
Ik heb namelijk een long lopen en de positie groeit gestaag mee. Dat was me niet eerder opgevallen. Maar dat is dus niet normaal?anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:51:
[...]
ja die loopt heel lang ja. nee die positie groeit niet. hoe zou ik dat moeten doen? of bedoel je bij storten?
Doe mij ook eens wat van dat spulzwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:52:
[...]
Ik heb namelijk een long lopen en de positie groeit gestaag mee. Dat was me niet eerder opgevallen. Maar dat is dus niet normaal?
De shitcoins buys van vanmiddag lopen hard op. Sneller dan dat SOL zakt. Profits blijven in de shitcoin. SOL koop ik denk ik break-even terug. Al zal die morgen nog wel wat terugvallen als TRUMP verder rekt gaat.
Mijn vriendin kreeg deze notificatie ook, en had daarna dezelfde reactie als ik gisteren

Netjes verwoord: "wat een onzin, wat een zure drek".
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nee heb 94.900usd aan contracten. Is al hele poos gelijk in deze longzwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:52:
[...]
Ik heb namelijk een long lopen en de positie groeit gestaag mee. Dat was me niet eerder opgevallen. Maar dat is dus niet normaal?
Vast wel wat. Morgen toespraak van Trump waarin hij misschien wel aankondigt een federale reseve in TRUMP aan te leggen i.p.v. BTC.anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:45:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Raar. Ik heb een x5 op 900 ofzo. Dus 4500. Die positie staat nu op 5045. Nah ja het zal.anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:54:
[...]
nee heb 94.900usd aan contracten. Is al hele poos gelijk in deze long
Dat zou letterlijk witwassen zijn van overheidsgeld naar persoonlijk gewin, dat gaat niet zomaar (gelukkig maar).John245 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:55:
[...]
Vast wel wat. Morgen toespraak van Trump waarin hij misschien wel aankondigt een federale reseve in TRUMP aan te leggen i.p.v. BTC.
Pakt hier ook goed uit. Alle Sol in ENA en gaat heel lekker. Maar ik vertrouw het niet meer. Zal morgen wel weer rekt zijn. Kut alts. Ik hoop net zoals jou dat we een keer een poosje kunnen blijven zitten net als in the good old times.Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:53:
[...]
Doe mij ook eens wat van dat spul
De shitcoins buys van vanmiddag lopen hard op. Sneller dan dat SOL zakt. Profits blijven in de shitcoin. SOL koop ik denk ik break-even terug. Al zal die morgen nog wel wat terugvallen als TRUMP verder rekt gaat.
Zwijggeld naar persoonlijk gewin mag wel, dus zie niet in waarom dit niet mag in de US of f*ckin A, land of opportunities.Richh schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Dat zou letterlijk witwassen zijn van overheidsgeld naar persoonlijk gewin, dat gaat niet zomaar (gelukkig maar).
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verschil in collateral, bijv. USDT vs BTC? Als je BTC als onderliggende asset gebruikt kan de USDT waarde van de inzet veranderen. Zet je USDT in, dan blijft die waarde hetzelfde.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:56:
[...]
Raar. Ik heb een x5 op 900 ofzo. Dus 4500. Die positie staat nu op 5045. Nah ja het zal.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
The Biden famRichh schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Dat zou letterlijk witwassen zijn van overheidsgeld naar persoonlijk gewin, dat gaat niet zomaar (gelukkig maar).
:gifsicle():strip_exif()/f/image/32jFdmeSaVI6Hfg0Phbqp4x6.gif?f=user_large)
Vanavond om 1:00 komen er gerust weer naalden in diverse grafieken.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Pakt hier ook goed uit. Alle Sol in ENA en gaat heel lekker. Maar ik vertrouw het niet meer. Zal morgen wel weer rekt zijn. Kut alts. Ik hoop net zoals jou dat we een keer een poosje kunnen blijven zitten net als in the good old times.
Alles wat gekocht is verkoop ik daarvoor, en ik plaats de SOL buy-orders. Worden die niet gehit dan is het helemaal prima. In deze cylce is cash king gebleken keer op keer.
Fair enoughVis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:59:
[...]
Zwijggeld naar persoonlijk gewin mag wel, dus zie niet in waarom dit niet mag in de US of f*ckin A, land of opportunities.

Zou wel wat zijn zeg, dan is de meme wel compleet. Doet niet veel goeds voor de cryptoscene als ie dat aan zou durven.
USDT. Kijk.Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:00:
[...]
Verschil in collateral, bijv. USDT vs BTC? Als je BTC als onderliggende asset gebruikt kan de USDT waarde van de inzet veranderen. Zet je USDT in, dan blijft die waarde hetzelfde.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SYvopB1HTdkFWjGThtZarlyl.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tguCvGMPWIdo4TjJYNtrKKwe.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vl0xjHWmKf3wv07BxCChQFAl.png?f=user_large)
Wat ze vermoedelijk doen: Je hebt bijv. ten tijde van het instappen een positie ingenomen van 6000 ENA en nu laten ze je de positiegrootte in 6000 ENA maal de huidige prijs zien. Eigenlijk zou er moeten staan: 6000 ENA ipv een USDT waarde. Zo dus:
:strip_exif()/f/image/O4dyR2Y3eNdrPc7WaMPlKTEm.png?f=user_large)
Oke! Dan is dat het. Ik zat er raar tegenaan te kijken. Thanks.Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:10:
[...]
Wat ze vermoedelijk doen: Je hebt bijv. ten tijde van het instappen een positie ingenomen van 6000 ENA en nu laten ze je de positiegrootte in 6000 ENA maal de huidige prijs zien. Eigenlijk zou er moeten staan: 6000 ENA ipv een USDT waarde. Zo dus:
[Afbeelding]
Je klinkt wel steeds een beetje zuurder man of lijkt dat maar?zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:58:
[...]
Pakt hier ook goed uit. Alle Sol in ENA en gaat heel lekker. Maar ik vertrouw het niet meer. Zal morgen wel weer rekt zijn. Kut alts. Ik hoop net zoals jou dat we een keer een poosje kunnen blijven zitten net als in the good old times.
Waarom zouden de ETF's dumpen? Vermoed niet dat zij sell the news verwachten tbh.. Ik eigenlijk ook niet maar you never knowzwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:49:
[...]
Ik ben benieuwd naar maandag en dinsdag. Hoop dat de ETF's niet dumpen op dinsdag.
Nee dat klopt. De trades doen het prima. Niets te klagen. Maar dan zet ik het om in spot en gaan die spot bags weer rekt. Ik probeer een langere positie op te bouwen voor altseason maar die gaat steeds rekt. Het is een beetje dweilen met de kraan open. Dan stap ik bijvoorbeeld uit voor dalende donderdag en heb ik echt flinke gains gemaakt op bijvoorbeeld ai16z en virtuals. Dan zet ik lage orders die dan worden gevuld maar de prijs knalt dan nog eens 10 procent lager en blijft daar dan hangen of bloed verder door.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:14:
[...]
Je klinkt wel steeds een beetje zuurder man of lijkt dat maar?
Het vragen om meer was sarcasmereshi schreef op zondag 19 januari 2025 @ 17:56:
[mbr]Knip, nee, zie de topicwaarschuwing[/]
Ik wel, nog een beetje over, mooie spot swing tradeMr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:26:
[...]
Misschien heeft hij nu eens de dip gekocht op 90k$
bij dca op vaste momenten dan koop je zowel de top als de huidige/nieuwe low.Mr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:26:
[...]
Misschien heeft hij nu eens de dip gekocht op 90k$
een dca calculeren mag niet, dan krijg je de SC-politie op je dak
nothing stops this train
Ik heb sell orders rond 106, 107 en 108k. Komt vast wel een dip onder de 100ktomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:30:
[...]
Ik wel, nog een beetje over, mooie spot swing trade. Bij de volgende ATH schaal ik serieus uit denk ik.
Snap ik helemaal. Ben er ook wel een beetje klaar mee inmiddelsMr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:31:
[...]
Ik heb sell orders rond 106, 107 en 108k.
Laat even weten van te voren wanneer die ATH is, dan schaal ik met je mee uit.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:30:
[...]
Ik wel, nog een beetje over, mooie spot swing trade. Bij de volgende ATH schaal ik serieus uit denk ik.
BREAKING: @realDonaldTrump CRYPTO PROJECT @worldlibertyfi PURCHASES ~$14.66M WORTH OF $ETH pic.twitter.com/Y8RNYFEOwo
— DEGEN NEWS (@DegenerateNews) 19 januari 2025
nothing stops this train
Je kan mijn signals group joinen.BeyondThunder schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:35:
[...]
Laat even weten van te voren wanneer die ATH is, dan schaal ik met je mee uit.
gelukkig over 2 dagen zie je iedereen huilliehuillie doen met hun shitcoin bag (4life) en kunnen aan einde vd volgende week weer over Bitcoin hebben
:strip_exif()/f/image/7k3QqGCZsf685alAFnIqSYNH.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 19-01-2025 19:40 ]
nothing stops this train
Bitcoin is nu nog leidend en bepaalt de richting van de crypto markt. Stijgt Bitcoin, volgen alts en vice versa.
Crypto markt is redelijk verdeeld qua gebruikers en vooral Bitcoin is ansich nog goed gespreid qua bezitters.
Maar nu komt het, Trump coin is zo goed als volledig in het bezit van Trump en zn team, naar het schijnt. Stel er komt nog een mega rally van deze munt en de coin heeft de marketcap van SOL ingehaald.
Nou, als de bitcoin koers omlaag duikt en dan echt omlaag als in weer richting 20k regionen, wat zou er dan gebeuren met de prijs en marketcap van Trump als die weigert te verkopen?
The flippening en een president heeft gewoon met 1 zet de hele cryptomarkt voor zich gewonnen. Dus einde crypto en vooral Bitcoin dominantie.
De doodsteek van crypto. Paard van Troje is uitgespeeld.
Wat denken jullie?
Gaat Donald altseason voor ons aanwakkeren? Het zou wel aardig zijn van hem, volledige winst van Trump coin in ETH gooien
Ligt ergens wel voor de hand als de rek er bij TRUMP uit is, dubbele klapperPinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:45:
[...]
Gaat Donald altseason voor ons aanwakkeren? Het zou wel aardig zijn van hem, volledige winst van Trump coin in ETH gooien
Deze sterke consilidatie dit weekend zegt me dat er veel koop-druk is.
Als die oranje Orang-oetan morgen wat roept over Bitcoin dan zitten we zo op de 0.12MColdcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:49:
Wat denken jullie over de mogelijke ATH? In 1 keer door de $108k of zal er nog wat weerstand zijn onderweg?
Net _40_ pagina's SC door gescrolt, een complete Trump coin etc gemist haha.
Zag wel ineens SOL als nr1 positie in mn PF staan, en alles op ath

JaColdcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:49:
Wat denken jullie over de mogelijke ATH? In 1 keer door de $108k of zal er nog wat weerstand zijn onderweg?
Ben je ook al ingestapt ondertussen in BTC of alts?kbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:49:
[...]
Ligt ergens wel voor de hand als de rek er bij TRUMP uit is, dubbele klapper
Ja Virtuals en Prime. Ik houd nog wat ruimte voor een dump op SOL, zodat ik die nog ff kan kopen. Prime twijfel ik wel nog over. Jij?Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:53:
[...]
Ben je ook al ingestapt ondertussen in BTC of alts?
Dat hangt er van af of er vraag is. Hij kan wel besluiten om niet te verkopen, maar als er sowieso niemand wil kopen gaat die shitcoin alsnog naar zero.Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:42:
..wat zou er dan gebeuren met de prijs en marketcap van Trump als die weigert te verkopen?
Ik ben er allemaal niet zo bang voor, maar van mij mag die ongein wel stoppen. Nergens goed voor wat mij betreft.
Solana netwerk is wel weer goed getest, dat dan weer wel..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gewoon een groene kaars naar 420kColdcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:49:
Dan gebeurt hetzelfde als met elke andere hoge FDV en lage supply op de markt: rekt. Als de vraag wegvalt, dan kun je je tokens niet meer kwijt voor de huidige waardering en stort de market cap vanzelf in. Dit soort tokens gaan vroeg of laat -90%.Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:42:
Ik zat zo eens te brainstormen hè.. stel je voor:
Bitcoin is nu nog leidend en bepaalt de richting van de crypto markt. Stijgt Bitcoin, volgen alts en vice versa.
Crypto markt is redelijk verdeeld qua gebruikers en vooral Bitcoin is ansich nog goed gespreid qua bezitters.
Maar nu komt het, Trump coin is zo goed als volledig in het bezit van Trump en zn team, naar het schijnt. Stel er komt nog een mega rally van deze munt en de coin heeft de marketcap van SOL ingehaald.
Nou, als de bitcoin koers omlaag duikt en dan echt omlaag als in weer richting 20k regionen, wat zou er dan gebeuren met de prijs en marketcap van Trump als die weigert te verkopen?
The flippening en een president heeft gewoon met 1 zet de hele cryptomarkt voor zich gewonnen. Dus einde crypto en vooral Bitcoin dominantie.
De doodsteek van crypto. Paard van Troje is uitgespeeld.
Wat denken jullie?
Wel interessant wat hier de end-game gaat zijn. Want uiteindelijk blijft er iemand met de zware tassen zitten, maar wie weet. Voor hetzelfde geldt burnen ze de supply morgen of wat dan ook.
Hier 108, 112 en 116Mr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:31:
[...]
Ik heb sell orders rond 106, 107 en 108k. Komt vast wel een dip onder de 100k
Virtuals was wat FUD over maar denk dat ze het nu wel op orde hebben? Ik heb overigens beide coins gehad jammer genoeg mijn Prime rond de 12$ verkocht mijn entry was echt top, sterk muntje mis mijn Prime wel. Ben een alt flipper de laatste tijd ik zit nu in Ena en Coti. Ena zit Trump ook in en heeft nog geen echte bullrun gehad verwacht er wel wat van als er een altseason komt. Coti komt binnenkort met hun mainnet.kbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:55:
[...]
Ja Virtuals en Prime. Ik houd nog wat ruimte voor een dump op SOL, zodat ik die nog ff kan kopen. Prime twijfel ik wel nog over. Jij?
Geen shills overigens, maar misschien kan je er wat mee
Benieuwd welke conspiracy bagholders naar voren gaan brengen. Voor een MAGA-Redneck moet het toch een ongelofelijke kortsluiting in het hoofd geven als zijn (haar) $TRUMPS voor $ 60 aangekocht opeens $ 20 blijken ..jvel92 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:04:
[...]
Dan gebeurt hetzelfde als met elke andere hoge FDV en lage supply op de markt: rekt. Als de vraag wegvalt, dan kun je je tokens niet meer kwijt voor de huidige waardering en stort de market cap vanzelf in. Dit soort tokens gaan vroeg of laat -90%.
Wel interessant wat hier de end-game gaat zijn. Want uiteindelijk blijft er iemand met de zware tassen zitten, maar wie weet. Voor hetzelfde geldt burnen ze de supply morgen of wat dan ook.
==
hoi
PretbederverTaro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 18:09:
[modbreak]Graag aandacht voor de volgende regels uit de topicwaarschuwing:
Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd
En
Politiek is alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
[/]
Shit happens yk
En als de vraag voor die munt niet weg valt?jvel92 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:04:
[...]
Dan gebeurt hetzelfde als met elke andere hoge FDV en lage supply op de markt: rekt. Als de vraag wegvalt, dan kun je je tokens niet meer kwijt voor de huidige waardering en stort de market cap vanzelf in. Dit soort tokens gaan vroeg of laat -90%.
Denk even in extremis hè.. theoretisch kan het natuurlijk zo zijn dat Amerikanen de munt blijven kopen want Trumps loze beloftes van America First etc.. niets is te gek als je de markt kan domineren.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!