Zou er nog een januari dump komen of is het alleen maar moon (met Trump, Sol en BTC)?
Afgelopen maanden werd het na elk pumpje weer hard gedumpt. Bijna alsof er whales zijn die de prijs bewust laag proberen te houden. Benieuwd wat er deze keer gebeurt.souljah1h schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:01:
ETH trekt een sprintje.
🚨 BREAKING 🚨
— Ash Crypto (@Ashcryptoreal) 19 januari 2025
TRUMPS WORLD LIBERTY FINANCIAL
JUST BOUGHT $5,000,000 WORHTH
ETH ON-CHAIN.
THEY KNOW ETH IS GOING TO $10K
We hebben net een januari dump gehad man! Bitcoin 89k!bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:02:
Zou er nog een januari dump komen of is het alleen maar moon (met Trump, Sol en BTC)?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Check wie de inauguratie hebben gesponsord. Zegt genoeg waar we heen gaan
I know, heb al ingekocht... maar hoopte nog meer kunnen in te kopen voordat we echt moon gaan. Maar de trein is al vertrokken denk ik.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:06:
[...]
We hebben net een januari dump gehad man! Bitcoin 89k!
PS, ETH gaat omhoog, SOL omlaag? Mensen gaan het omzetten?
[ Voor 9% gewijzigd door bones op 19-01-2025 15:08 ]
ETH moon! (na rekstheid)
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Wie dan?Aeronaut schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:07:
Check wie de inauguratie hebben gesponsord. Zegt genoeg waar we heen gaan
Want als dat weer crypto.com is dan is het einde bull (net zoals dat stadion vorige keer)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als ETH moon gaat volgen CRV en EIGEN ws @zwembroek ? Eigen lijkt nog steeds rekt btw
LFG! Gegokt zonder stoploss.
:strip_exif()/f/image/kFdrOXq0IA402viGTy5FBngv.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kFdrOXq0IA402viGTy5FBngv.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DVN2eh49nM3q6JH5QeG30UJ6.png?f=user_large)
En nu gaat ether moon. Iemand verkocht in de dip
Hahah love it. ETH afschrijven op de bodem. Lets go @ScuL!
SOL iets te laat verkocht, maar de inleg in COW maakt het meer dan goed
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Grappig, net op 3186 paar bijgekocht. Lucky break I guess
Het geluk hangt jou ook aan de kont zeg.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:12:
Grappig, net op 3186 paar bijgekocht. Lucky break I guess
RSI met wat aangepaste settings is een mooie en eigenlijk mijn enige indicator naast VWAP. Knalrood op de daily is vaker wel dan niet een bottom en andersom
Daar ging de bullflag inderdaad.Jelmer schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:16:
En trump rekt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik wil niet te vroeg ejaculeren maar alle spot buys dik groen. Maar altseason kennende moet ik morgen die meme weer posten.
Ik mag ook niet klagen met COW. 30% in het afgelopen uur er bij. Net al mijn SOL er in gestort (die ik dan wel iets te laat verkocht had).
[ Voor 13% gewijzigd door John245 op 19-01-2025 15:18 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
USA wakker en zien hun trumpjes 100%up, die gaan natuurlijk direct verkopen nu
met papier mache kun je alles maken!!
Eindelijk... laat al het geld maar lekker weer in ETH en ADA vloeien...tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:18:
Hey TRUMP rekt. Uitstekend
We hebben in ieder geval niet te klagen dat er geen prijsactie is dit weekend
Woppaaaa daar gaat 'ie!Specy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:51:
[...]
De VS wordt nu wakker (bijna 9 uur in New York) en ik zie niks gebeuren... Niet met de koers, en de handelsvolumes zijn super-laag. Ik zat af te wachten wat er rond deze tijd zou gebeuren, maar ik denk niet dat ik nog in ga stappen - dump any moment zou ik denken...Al kan het natuurlijk ook ineens naar 100K schieten.
Stelletje bipolairen bij elkaar zijn we ook.
Vermoed niet dat ze allemaal geraakt worden, maar zou wel fijn zijn.
:strip_exif()/f/image/DlKa78nops1Bg4UUEMw0qtB2.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Unpopular opinion:
— Kyledoops (@kyledoops) 19 januari 2025
Time to swap my $TRUMP for $ETH!
Ik twijfel nu ook om alle SOL terug te kopen. Wilde het in BTC/SP500 knallen maar denk toch weer SOL.Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:21:
Vermoed niet dat ze allemaal geraakt worden, maar zou wel fijn zijn.
[Afbeelding]
Ik lees degen onderzoek 😀Don Guacamole schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:50:
Zojuist mijn hele pf omgezet in $Trump. Heb gedegen onderzoek gedaan en als het overal te koop is, zal het goed zijn. Je bent gek als je niet alles verkoopt en dit niet doet.
Heb dit zojuist op feesboek geplaatst. Benieuwd naar de reacties
Wat een geweld dit weekend zeg. Koersen schieten echt met procenten op en neer overal.
Lekker hoorknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:19:
No hopen dat Bitcoin ons laat feesten.
Negatieve prijsactie, het zag er vrijdagavond voor het slapen gaan nog goed uitknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:19:

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Negatief?audiojunk schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:32:
[...]
Negatieve prijsactie, het zag er vrijdagavond voor het slapen gaan nog goed uit
Altcoin alert. Bitcoin vrijdagavond tegen de 105. Nu er net boven.audiojunk schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:32:
[...]
Negatieve prijsactie, het zag er vrijdagavond voor het slapen gaan nog goed uit
Waar blijft Elon met een paar DOGE tweets? Dan hebben we de bingokaart vol.
Trump rekt? Ik snap het niet. Bedoel je deze https://coinmarketcap.com/currencies/official-trump/
Ben ff een lang weekend weg en kan het niet bijhouden. Een korte update van wat er dit weekend gaande is, zou gewaardeerd worden.
BTC gaat wel lekker
Ben ff een lang weekend weg en kan het niet bijhouden. Een korte update van wat er dit weekend gaande is, zou gewaardeerd worden.
BTC gaat wel lekker
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Jelmer schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:16:
En trump rekt
/f/image/Iz5v52TOOtytHKjucLH9AC48.png?f=fotoalbum_large)
Trump kwam zag en overwon (tijdelijk).Steady schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:37:
Trump rekt? Ik snap het niet. Bedoel je deze https://coinmarketcap.com/currencies/official-trump/
BTC gaat wel lekker
Toen was het weer BTC's tijd
Alle altcoins waren rekt
einde
En maar weer die Trump gedumpt
€20 verlies. Beter dat dan meer. Weer in ETH gegooid, zal je zien dat die zo ook weer rekt gaat 
Ik blijf weer braaf kijken.

Ik blijf weer braaf kijken.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Eth en alts pumpje
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De President van de grootste kernmacht ter wereld heeft een P&D coin gemaakt op Solana. Einde.Steady schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:37:
BTC gaat wel lekker
met papier mache kun je alles maken!!
Volgens mij gaat de massa zo gewoon kopen in de VS
Altseason staat voor de deur! LFG

[ Voor 13% gewijzigd door Pinsa op 19-01-2025 15:50 ]
Zelfde entry, alleen geen degen leverage
Nice, hou je hem vast of take profit bij 3400+?Ik twijfel nog, kijk het even aan tot daily close of het alsnog rekt gaat.
(Had extra margin toegevoegd voor de zekerheid om liq prijs naar beneden te brengen )
Toch instappen?tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:53:
Voor trump is 55 supprot
3422 net TP gehad, rest runner stop 3400Mr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:01:
[...]
Nice, hou je hem vast of take profit bij 3400+?Ik twijfel nog, kijk het even aan tot daily close of het alsnog rekt gaat.
(Had extra margin toegevoegd voor de zekerheid om liq prijs naar beneden te brengen )
Doge doet nu wel weer wat. Elon is ook wakker geworden.BTC100K2021 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:35:
Waar blijft Elon met een paar DOGE tweets? Dan hebben we de bingokaart vol.
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Trump bounce rond de 48-49 USD?
:strip_exif()/f/image/93Km81bbHkLmEeDOQNuv27yi.png?f=user_large)
SOL en Trump laten idd ongeveer hetzelfde patroon zien.
:strip_exif()/f/image/93Km81bbHkLmEeDOQNuv27yi.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Morgen sell the news?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik betwijfel het. Er zal een bounce komen echter zie je de liquiditeit nu weer naar de overige shitcoins terugstromen.Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:15:
[Afbeelding]
Richh schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:15:
Morgen sell the news?

Ja. Dus doet iedereen het nu alvast en gebeurt er morgen niets.Richh schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:15:
Morgen sell the news?
Volgens mij weet je niet precies wat sell the news betekent dankeanu_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:17:
[...]
dan heb je de afgelopen 24-48 onder een steen geleefd
50% SOL ondertussen verkocht. Even de markt laten ademen nu en kijken waar de kansen liggen.
Wellicht wacht ik de inauguratie af om terug de markt in te gaan.
Wellicht wacht ik de inauguratie af om terug de markt in te gaan.
Je gaat het bijna hopen met al die meuk wat de lucht in gaat.Richh schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:15:
Morgen sell the news?
Zou me verbazen als dit onkruid in één rechte lijn rekt gaat.Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:16:
[...]
Ik betwijfel het. Er zal een bounce komen echter zie je de liquiditeit nu weer naar de overige shitcoins terugstromen.
Zeker wel, maar met de huidige samenloop van omstandigheden, rotation, alt season, trump die duidelijk crypto zijn beloop laat hebben met een trump meme, nu ETH koopt, duidelijk geen taxes op crypto laat komen..Richh schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:18:
[...]
Volgens mij weet je niet precies wat sell the news betekent dan
Je mag er op gokken, of gewoond eze ochtend zijn ingestapt op de rest (behoudens TRUMP)
TRUMP zelf gaat qua meme rekt denk ik
En dat BTCD mogelijk toch geen uptrend gaat krijgen..:
Maar goed, de vraag is waar je op gokt, alles, BTC, of de rest
:strip_exif()/f/image/5MVWlXuHZd5Ba6NKA4OnLifV.png?f=user_large)
[ Voor 24% gewijzigd door keanu_ op 19-01-2025 16:24 ]
Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:15:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HEOgKqCw32y3uXyTd9d5pzXZ.jpg?f=user_large)
Als iedereen zegt dat het niet tits up kan gaan, gaat het tits up (en vice versa)keanu_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:21:
[...]
Zeker wel, maar met de huidige samenloop van omstandigheden, rotation, alt season, trump die duidelijk crypto zijn beloop laat hebben met een trump meme, nu ETH koopt, duidelijk geen taxes op crypto laat komen..
Je mag er op gokken, of gewoond eze ochtend zijn ingestapt op de rest (behoudens TRUMP)
TRUMP zelf gaat qua meme rekt denk ik
Qua alt season is de wens de vader van de gedachte natuurlijk.
Verdomme... Moest ff boodschappen doen met vrouwtje dus vergat ik stop-loss in te stellen omdat ik snel weg moest. Net even gecheckt en €500 verlies dankzij Sol, Trump en vrouwtje..
fixed it for you.sanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Verdomme... Moest ff boodschappen doen met vrouwtje dus vergat ik stop-loss in te stellen omdat ik snel weg moest. Net even gecheckt en €500 verlies dankzij Sol, Trump en vrouwtje.. m'n eigen greed.
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 19-01-2025 16:29 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dat is wel te overzien toch? Stuur je vrouw een tikkie voor de verliezen 😂💰.sanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Verdomme... Moest ff boodschappen doen met vrouwtje dus vergat ik stop-loss in te stellen omdat ik snel weg moest. Net even gecheckt en €500 verlies dankzij Sol, Trump en vrouwtje..
[ Voor 7% gewijzigd door Cougar op 19-01-2025 16:29 ]
Knip, zie de topicwaarschuwing
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 19-01-2025 18:10 ]
Hahaha prachtig verhaal, om in te lijsten. @Guere kom er maar insanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Nahh die ballen heb ik nietCougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Dat is wel te overzien toch? Stuur je vrouw een tikkie voor de verliezen 😂💰.

Waar toch vinden jullie al dit moois. Asking for a friend.
Random gifje haha! Ken haar niet persoonlijkgebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:40:
[...]
Het ziet eruit als een vliegveld, waarschijnlijk wel in de zomer aan die hork op de achtergrond te zien.gebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:40:
[...]
Die zou wel heel oneerlijk zijn.sanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Nahh die ballen heb ik nietscheiding kost me meer geld
![]()
Lesje voor de volgende: als je in een ras ekte Meme coin stapt, zet dan ook direct je sellorder.
Minder tijd voor risico: $BTC all-te-way
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Jij komt denk ik uit het noorden?Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:42:
[...]
Het ziet eruit als een vliegveld, waarschijnlijk wel in de zomer aan die hork op de achtergrond te zien.
Je vrouwtje gaat sowieso Bouncen!sanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Klinkt als een stevig begrotingstekort in haar huishoudboekje.sanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
/s
Ik heb echt het idee dat ik enorm wordt gesidelined met m'n TAO en FET 😅
Vandaag en gisteren m’n SOL verkocht en wat shitcoins mee gekocht die door het toilet waren gegaan. Die voor een deel weer verkocht en straks maar weer SOL kopen.
Deze cycle heeft HODLen van shitcoins geen zin lijkt het. Alles wordt makkelijk teruggegeven. Zo’n swing gaat beter in deze fase.
Het nadeel is dat je er enorm gaar van wordt. De gains zijn prima maar fijn is het ook niet als je 2 dagen weekend hebt. Wanneer begint de echte bull waar je niet hoeft op te letten en alles omhoog vliegt?
Deze cycle heeft HODLen van shitcoins geen zin lijkt het. Alles wordt makkelijk teruggegeven. Zo’n swing gaat beter in deze fase.
Het nadeel is dat je er enorm gaar van wordt. De gains zijn prima maar fijn is het ook niet als je 2 dagen weekend hebt. Wanneer begint de echte bull waar je niet hoeft op te letten en alles omhoog vliegt?
TAO vandaag een swing van 20% of $90KerstRunner schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:54:
Ik heb echt het idee dat ik enorm wordt gesidelined met m'n TAO en FET 😅
Knip, zie de topicwaarschuwing
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 19-01-2025 18:10 ]
Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:31:
Hahaha prachtig verhaal, om in te lijsten. @Guere kom er maar in
:strip_exif()/f/image/grzgcirWStAH6yK0INqQyjmk.jpg?f=fotoalbum_large)
die blauwe kat net verkocht met keer 3.5 vanaf inkoopprijs. grote blijgebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:49:
De crypto wereld in een notendop op het moment. [Afbeelding]
Goed verwoord 👍🏻Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:55:
Vandaag en gisteren m’n SOL verkocht en wat shitcoins mee gekocht die door het toilet waren gegaan. Die voor een deel weer verkocht en straks maar weer SOL kopen.
Nice, dat wordt goedmaken voor haarsanane schreef op zondag 19 januari 2025 @ 16:26:
Als hij braaf is wel anders niet
5 euro op je muil gauw.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!