Waarom? Hoe kun je achteraf nou blij zijn.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:02:
[...]
Geloof me, ben maar blij dat je het niet gedaan hebt
Had gekund. Had ook beter mijn best kunnen doen op school en had ik nu een betere baan gehad. Had mijn hypotheek niet zo lang moeten vastzetten, nu moet ik meer dan 3,5% rente gaan betalen. Had inderdaad beter Bitcoin kunnen kopen. Zoveel "had ik maar".
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 19-01-2025 13:05 ]
Gelukkig is het advies hier nooit gegeven. Dat scheelt weer.bsmpower schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:04:
[...]
Had gekund. Had ook beter mijn best kunnen doen op school en had ik nu een betere baan gehad. Had mijn hypotheek niet zo lang moeten vastzetten, nu moet ik meer dan 3,5% rente gaan betalen. Had inderdaad beter Bitcoin kunnen kopen. Zoveel "had ik maar".
Zero.
Wij hadden tot 8 jaar geleden 6% rente voor 30 jaar vast.. kan altijd slechter zie je wel.bsmpower schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:04:
[...]
Zero.
Ja ETH lijkt wel de grootste verliezer in deze clown bull. Miss moeten ze een meme coin worden Ethereum Muskius oid.knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:44:
Ethereum is in dit spelletje echt game over.
Gelukkig hier gescheiden rekeningen, anders was er minder om in BTC te pumpenPelox schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:06:
Vrouwlief is weer aan het shoppen.. dus dan mag ik mijn geld weer in die bodemloze eth put gooien.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Makkelijk toch? Komt een keer een rode paal en iedereen die er dan niet uit is betaalt de prijs. Instappen op zoiets is gewoon gokken, en sommige komen er goed uit, en andere minder. Maar in het moment is het gros verblind door pure hebzucht.Het Fantoom schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:04:
[...]
Waarom? Hoe kun je achteraf nou blij zijn.
Oh maar dat is hier ook het geval hoor!ByteMe_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:08:
[...]
Gelukkig hier gescheiden rekeningen, anders was er minder om in BTC te pumpen
Zero.
Ik denk het toch niet. ETH heeft ETF's. Niet veel andere munten hebben dat. In de tweede plaats heeft Trump enorm veel ETH. Hij doet dat niet om geld te verliezen.gebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:07:
[...]
Ja ETH lijkt wel de grootste verliezer in deze clown bull. Miss moeten ze een meme coin worden Ethereum Muskius oid.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Klopt, daarom tijdig winst nemen. Maar je kunt nu gewoon je inleg eruit halen als je gisteren had gekocht en nog steeds meeliften. Hoe zit eigenlijk met een stoploss zetten op dit soort munten? Stel je zet hem op 45 dollar, vliegt hij daar dan dwars doorheen als die rode paal komt en verkoop je pas bij 10 ofzo?tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:09:
[...]
Makkelijk toch? Komt een keer een rode paal en iedereen die er dan niet uit is betaalt de prijs. Instappen op zoiets is gewoon gokken, en sommige komen er goed uit, en andere minder. Maar in het moment is het gros verblind door pure hebzucht.
Ik ben namelijk niet zo'n trader die dit soort details weet.
[ Voor 4% gewijzigd door Het Fantoom op 19-01-2025 13:12 ]
Ze zijn zich allemaal aan het voorbereiden voor wat komen gaat, SOL, litecoin, XRP etc.Lucky0wn schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:08:
Zojuist toch 25% Sol unstaked
https://www.tradingview.c...leveraged-funds-and-more/
Volgens de "experts" kan eth nog een dipje net onder de 0.03 maken en daarna volgt de run up naar 0.06 ethbtc de komende maanden.. van mij mag het wel na jaren verlies tov btc.gebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:07:
[...]
Ja ETH lijkt wel de grootste verliezer in deze clown bull. Miss moeten ze een meme coin worden Ethereum Muskius oid.
Conclusie.. hodl btc verder niks.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 19-01-2025 13:13 ]
Zero.
Ik heb het vaker gezegd dat je op groene dagen 50% winst moet nemen. Het is heerlijk om dan op rode dagen de dip te kopen. Gaat het na je verkoop door dan prachtig want je hebt nog 50% erin. Ik ben ook klaar met het hodlen. Heb mijn targets losgelaten en probeer nu gewoon zoveel mogelijk winst nog te pakken zolang de muziek nog blijft spelen.bsmpower schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:00:
[...]
Zou ik wel vaker moeten doen. Meegaan met de hype ipv eeuwig vasthouden van bepaalde muntjes.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Een nieuwe TP mijlpaal zou ook weer eens leuk zijn.
Moet goed komen.Pelox schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:12:
[...]
Volgens de "experts" kan eth nog een dipje net onder de 0.03 maken en daarna volgt de run up naar 0.06 ethbtc de komende maanden.. van mij mag het wel na jaren verlies tov btc.
:strip_exif()/f/image/0U0k7BO7UYTg33JQyj7A1pvy.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ga je terugkopen? Als SOL nog wat meer dropt koop ik weer in (van mijn DOT geld die ik vanochtend heb verkocht).
Ja een stoploss is afhankelijk van liquiditeit, het is dus meer als prijs 45 hit wil ik verkopen. Alleen je sluit achteraan aan in de rij, als er dan geen kopers op 45 zijn wordt je uitgevoerd tegen de volgende prijs. En die kan best eens lager zijn.Het Fantoom schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:11:
[...]
Klopt, daarom tijdig winst nemen. Maar je kunt nu gewoon je inleg eruit halen als je gisteren had gekocht en nog steeds meeliften. Hoe zit eigenlijk met een stoploss zetten op dit soort munten? Stel je zet hem op 45 dollar, vliegt hij daar dan dwars doorheen als die rode paal komt en verkoop je pas bij 10 ofzo?
Ik ben namelijk niet zo'n trader die dit soort details weet.
Ja, vermoedelijk met een market buy op 309 USD.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
fiatwaarde, daar heb je het almicmulder schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:59:
Opzich gaat ETH nog helemaal niet zo slecht in fiat waarde.. Alleen het sentiment is nu op het laagste. Als je kijkt over de afgelopen 3 jaar staat de prijs nog niet zo slecht!
Bij de vorige keer keer zei iedereen ook dat Ethereum dood zou gaan en toen zat iedereen te huilen dat ze de pump gemist hebben. Die pump komt echt wel weer
[Afbeelding]
nothing stops this train
https://www.tradingview.c...-with-the-most-potential/

https://www.schuttevaer.n...nummer-zeven-is-verkocht/
[ Voor 21% gewijzigd door Woohooo op 19-01-2025 13:21 ]
mprkooij schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:57:
[...]
Haha. TRUMP soon $300,-.
Jaapio waar ben je man. Dit is de nieuwe Bitconnect.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0D7RXhpf6T8vaov041q7AMJt.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Klopt idd. Daarom heb ik wat ENA ingeslagen. https://intel.arkm.com/explorer/entity/worldlibertyfiScuL schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:10:
[...]
Ik denk het toch niet. ETH heeft ETF's. Niet veel andere munten hebben dat. In de tweede plaats heeft Trump enorm veel ETH. Hij doet dat niet om geld te verliezen.
:strip_exif()/f/image/EKADcX1DwHE8UJqXhHYIXV2m.jpg?f=fotoalbum_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
de grootste winnaars zijn wederom de exchanges, die verdienen toch wat met die hypecoins! lekker al die trading feesAeronaut schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:21:
Binance listing is meestal een top signal fyi
nothing stops this train
Dat is met Trump inderdaad.Woohooo schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:20:
Gelijk te merken ook in Nederland dat Trump coin dikke gains oplevert. Wie van jullie had er hier zo een 60-serie al besteld?
[Afbeelding]
https://www.schuttevaer.n...nummer-zeven-is-verkocht/
Ik heb de V serie (vitalik)
:strip_exif()/f/image/OliVCkx6yvEmwp3mVb4Sx5TH.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarom denk je dat alles het zo halsoverkop list.Kol Nedra schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:22:
[...]
de grootste winnaars zijn wederom de exchanges, die verdienen toch wat met die hypecoins! lekker al die trading fees
Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:18:
[...]
Ja, vermoedelijk met een market buy op 309 USD.

Zeg het maar.. totale random shitcoin gekatapulteerd naar de top 20 in minder dan 36 uur waarbij elk alt (minus sol) is leeg gezogen voor liquiditeit.
Pepe / doge praktijken. Gebeurt 1 a 2x per seizoen.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
100%Pelox schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:24:
[...]
Ach ja.. het is nog altijd beter om eth te hodlen dan fiat op de bankrekening.
zie ETH op dit moment als een ''dividendaandeel'' lekker apy% meeharken terwijl ETH ''stabiel'' is (fiat terms)
ik wil sterkte zien in BTC waarde, 0.03 is echt bizar laag eigenlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 19-01-2025 13:26 ]
nothing stops this train
Niet voor mijn bloeddruk.Pelox schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:24:
[...]
Ach ja.. het is nog altijd beter om eth te hodlen dan fiat op de bankrekening.
Gewoon wat aan het scrollen en ik lag even dubbel

bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:27:
Trumpcoin heeft DOT en Shiba ingehaald qua marketcap... staat nu op plek 15. Toch maar weer instappen?
:strip_exif()/f/image/lrgsFuIzJcKZUsjHP7dMCSDF.png?f=user_large)
nothing stops this train
Ik zou het doen!bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:27:
Trumpcoin heeft DOT en Shiba ingehaald qua marketcap... staat nu op plek 15. Toch maar weer instappen?
/s

Hardcore to the bonesYES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:34:
bones is aan het trollen of het is gewoon iemand die geld echt geen fuck boeit (of beiden)
Of deze.
Six Million Ways to Die, Choose One $TRUMP.
ok done
met papier mache kun je alles maken!!
Dat is vaak het probleem met bedragen noemen. Sommigen zijn compleet geschokt terwijl dit voor andere echt speelgeld is.YES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:34:
bones is aan het trollen of het is gewoon iemand die geld echt geen fuck boeit (of beiden)
Is niet echt bevorderlijk voor de SC, noem zelf dan ook geen bedragen meer.
Hardbones to the core
Ik heb vroeger nog een CD gehad, Real Hardcore 2, daar kreeg ik op een bepaald punt 50 gulden voor geboden, heb het afgeslagen en later is die CD ergens kwijtgeraakt. Tot zover een boeiend verhaal uit mijn jeugd.
Maar uiteindelijk:zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:41:
[...]
Of deze.
Six Million Ways to Die, Choose One $TRUMP.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Oligarchie?NeoflexNL schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:46:
Top trending tokens op Solana, wat een zaakie...
[Afbeelding]
Mag ik dat zeggen?
Het plan lijkt te zijn de top 10 binnen te komen qua MC, en daarna misschien zelfs door doge of shiba heen. wat op zich niet eens ver weg lijkt te zijn.
Aan de andere kant is het bizar dat een president van een kernmacht een eigen coin released op Solana. Ik heb er 10 gekocht voor de lol, maar het voelt niet goed.
Waarschijnlijk een dikke crash zodra hij ingezworen is.
[ Voor 10% gewijzigd door Servowire op 19-01-2025 13:48 ]
YES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:42:
[...]
Hardbones to the core
Ik heb vroeger nog een CD gehad, Real Hardcore 2, daar kreeg ik op een bepaald punt 50 gulden voor geboden, heb het afgeslagen en later is die CD ergens kwijtgeraakt. Tot zover een boeiend verhaal uit mijn jeugd.

Heb dit zojuist op feesboek geplaatst. Benieuwd naar de reacties
Mooie tijd man. Heb er nog stijve kaken van.Alpina schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:45:
[...]
Maar uiteindelijk:
[Video: Neophyte - Braincracking]
Verloren generatie. Liep ik daar als eenzame alto tussen allemaal skinheads en trainingspakken.ScuL schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:46:
Damn jullie kennen je klassiekers. Zal wel iets met een bepaalde generatie te maken hebben
en dan is de gekke Oom straks multimiljonair omdat hij jou " trade" na heeft gedaanDon Guacamole schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:50:
Zojuist mijn hele pf omgezet in $Trump. Heb gedegen onderzoek gedaan en als het overal te koop is, zal het goed zijn. Je bent gek als je niet alles verkoopt en dit niet doet.
BTC mag wel weer een beetje harderAlpina schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:45:
[...]
Maar uiteindelijk:
[Video: Neophyte - Braincracking]
Toch ook wel de overwaarde van je woning er in gestopt neem ik aan.Don Guacamole schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:50:
Zojuist mijn hele pf omgezet in $Trump. Heb gedegen onderzoek gedaan en als het overal te koop is, zal het goed zijn. Je bent gek als je niet alles verkoopt en dit niet doet.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ah jammer... net te laat. Volgens mij is het TRUMP feestje afgelopenDon Guacamole schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:50:
Nee die zat al in $unicorn fartdust en $buttholeJohn245 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:52:
[...]
Toch ook wel de overwaarde van je woning er in gestopt neem ik aan.
Haha hier word ik dan weer te oud voor, maar ieder zijn dingByteMe_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:52:
[...]
BTC mag wel weer een beetje harder
[YouTube: ja dat word pompen met die subwoofer]

Ik at van beide walletjes, vond hardcore maar ook metal, punk en zo leuk. Heb me ook nooit helemaal gekleed in één van die richtingen trouwens. Ene goede vriend was kale gabbert, de ander een alto, was wel lachen hoorDarrell schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:51:
[...]
Verloren generatie. Liep ik daar als eenzame alto tussen allemaal skinheads en trainingspakken.
Shit happens yk
never invest faster than your guard angle can flyt.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:54:
Tot binnen 5 jaar dan ben ik multi miljonair dankzij trump
Ga ik onthoudenAlpina schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:54:
[...]
never invest faster than your guard angle can fly
Shit happens yk
Yup, om die reden zet ik eigenlijk nooit een stoploss. Meestal - niet altijd! - maar meestal is het gevolg dat je voor nog minder verkoopt, en vaak schiet de koers vervolgens toch weer omhoog, dan ben je dus dubbel nat.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:18:
[...]
Ja een stoploss is afhankelijk van liquiditeit, het is dus meer als prijs 45 hit wil ik verkopen. Alleen je sluit achteraan aan in de rij, als er dan geen kopers op 45 zijn wordt je uitgevoerd tegen de volgende prijs. En die kan best eens lager zijn.
Ik ben van de metal scene naar de hardcore scene gegaan. Luister nog steeds veel metal. Hardcore alleen als ik met mijn vrienden op pad ben. Maar nooit een kale harses gehad.Darrell schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:51:
[...]
Verloren generatie. Liep ik daar als eenzame alto tussen allemaal skinheads en trainingspakken.
Edit: Ook punk btw.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 19-01-2025 14:00 ]
NOFX? Toy Dolls...YES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:54:
[...]
Ik at van beide walletjes, vond hardcore maar ook metal, punk en zo leuk. Heb me ook nooit helemaal gekleed in één van die richtingen trouwens. Ene goede vriend was kale gabbert, de ander een alto, was wel lachen hoor
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Er zijn ook heel wat altcoiners in Bitcoin gevlucht gezien de BTC.D.Mr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:02:
Wat wel mooi is tijdens de Trump gekte dit weekend, is dat Bitcoin prima stand houdt en nauwelijks een krimp geeft.
Trumphaircap zou het dan heten.Triple schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:01:
Komt er nog een TrumpWifHat? die wil ik wel
Denk dat heel trump pump milionairs verstand in btc doorschalen.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:04:
[...]
Er zijn ook heel wat altcoiners in Bitcoin gevlucht gezien de BTC.D.
Iedereen druk met die oranje ploert maar waar het om draait staat op nog geen 3% van ATH af. Komende week naar de 110🚀🔮
Ja en wellicht ook wat trump winsten richting Bitcoin van enkele slimme whales.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:04:
[...]
Er zijn ook heel wat altcoiners in Bitcoin gevlucht gezien de BTC.D.
Ik was altijd van de gabber, maar te jong om uit te gaan. Rond mijn 16e was gabber al dood en begraven, maar ik vond het nog vet. Toen gingen we eens per maand naar zo'n hardmetal feest (of weet ik hoe dat heet). En dan stonden alle alto's en alles door elkaar. Afsluiter was altijd hard gabberen, ook los met elkaar.YES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:54:
[...]
Ik at van beide walletjes, vond hardcore maar ook metal, punk en zo leuk. Heb me ook nooit helemaal gekleed in één van die richtingen trouwens. Ene goede vriend was kale gabbert, de ander een alto, was wel lachen hoor
Goede ouwe tijd
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Met punk nooit iets gehad. Wel vol in gabber / hardcore
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Shit happens yk
Jat.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:14:
Gaat musk investeren in $Trump

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ProShares filed a Form N-1A Registration Statement on 17 January as Gensler left for good. Three funds involved. https://t.co/dKlk5dHdNT pic.twitter.com/C9DZaUf9hl
— bill morgan (@Belisarius2020) 18 januari 2025
Don Guacamole schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:37:
Ik heb te weinig memecoins
:strip_exif()/f/image/BrQinRGlNiUFMUxwN80IpV47.jpg?f=fotoalbum_large)
De VS wordt nu wakker (bijna 9 uur in New York) en ik zie niks gebeuren... Niet met de koers, en de handelsvolumes zijn super-laag. Ik zat af te wachten wat er rond deze tijd zou gebeuren, maar ik denk niet dat ik nog in ga stappen - dump any moment zou ik denken...Al kan het natuurlijk ook ineens naar 100K schieten.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:43:
Wen Trump Dump?
Volgens mij een hele mooie bullflag, zal wel weer richting de 100 gaan straks.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:43:
Wen Trump Dump?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I am extremely proud of what we continue to accomplish in crypto. $Trump is currently the hottest digital meme on earth and I truly believe that @WorldLibertyFi will revolutionize DeFi/Cefi and will be the future of finance. We are just getting started! 🚀🚀 https://t.co/YzdxoCWrKV
— Eric Trump (@EricTrump) 18 januari 2025
Ik denk dat ENA onder die cowboys echt gaat lopen. Net als die andere WorldLibertyFi tokens.
Ethena USDe is inmiddels de derde stablecoin qua marketcap.
https://coinmarketcap.com/view/stablecoin/
Hier staan de aankomende defi pannen van Ethena met hun USDe.
Dat wordt echt een institutionele geld machine. Reken maar dat Trump dit laat slagen.
1/ Ethena's 2025 Roadmap just dropped
— Alea Research (@AleaResearch) 3 januari 2025
They're going after TradFi's $190T fixed income market with a plan to bridge DeFi & TradFi.
Why $ENA could be DeFi's biggest story this year 👇🧵 pic.twitter.com/uMs2kJMHqf
Vanaf aanstaande februari gaat het defi project van start.
Ik krijg er LUNA fibes van. En wellicht loopt het later ook zo af.
LUNA Vibes is niet positief haha! Eerste coin waar ik rekt mee ging, gewoon moon man!zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:51:
[Twitter]
Ik denk dat ENA onder die cowboys echt gaat lopen. Net als die andere WorldLibertyFi tokens.
Ethena USDe is inmiddels de derde stablecoin qua marketcap.
https://coinmarketcap.com/view/stablecoin/
Hier staan de aankomende defi pannen van Ethena met hun USDe.
Dat wordt echt een institutionele geld machine. Reken maar dat Trump dit laat slagen.
[Twitter]
Vanaf aanstaande februari gaat het defi project van start.
Ik krijg er LUNA fibes van. En wellicht loopt het later ook zo af.
Maar ging eerst wel naar $100 per token.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:56:
[...]
LUNA Vibes is niet positief haha! Eerste coin waar ik rekt mee ging, gewoon moon man!
Sub 0.03 geweest vandaagThe Redman schreef op zondag 22 januari 2023 @ 10:22:
Net op tijd een laatste flufje ETH omgewisseld in BTC @ .07435 paar dagen geleden
Koop ze binnenkort wel terug voor .02
Bijna daar
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 19-01-2025 14:58 ]
Snap het nut van listing niet zo goed, je kunt het gewoon on-chain swappen tegen een paar cent aan Solana?mprkooij schreef op zondag 19 januari 2025 @ 15:00:
Trump nu ook gelist op Coinmerce
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!