Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dit kan niet waar zijn gaat Elon het nu ook nog een keer proberen

Wat is jullie strategie? De mijn is hoe meer coins morgen des te beter. / xrp.
Klopt, maar de snelheid is nu wel anders.
Nu staat $Trump binnen 24 uur op meerdere grote exchanges, t/m Bitvavo.
Safemoon moesten we echt meer moeite voor doen. Shiba in het begin ook, kwam pas later naar Henk en Ingrid.
Nu gaat het direct. En dan krijg je over 1-3 jaar tijdens de bear mensen die verwachtingen bij Trump en Kekimus Maximus hebben. Voelt toch anders dan bij parachains van Dot en Ksm. (Maar in the end maakt het mij niet veel uit hoor)
hodlCougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:21:
Ik koop voordat ik naar bed ga nog even van de winsten wat coins op. Vannacht keldert het wel weer, maar dan is m’n portefeuille in ieder geval gevuld.
Maar dat gebeurt nietVis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:12:
[...]
En als de vraag voor die munt niet weg valt?
Denk even in extremis hè.. theoretisch kan het natuurlijk zo zijn dat Amerikanen de munt blijven kopen want Trumps loze beloftes van America First etc.. niets is te gek als je de markt kan domineren.
Men koopt in eerste instantie de munt, omdat ze hopen een flinke klapper te maken en niet vanwege een of andere belofte van Trump. Uiteindelijk gaat er winst genomen of dumpt men massaal de munt, vanwege een onverwachte gebeurtenis, uitspraak, tweet of nieuwe meme coin.
Hold en rekt gaanCougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:21:
Ik koop voordat ik naar bed ga nog even van de winsten wat coins op. Vannacht keldert het wel weer, maar dan is m’n portefeuille in ieder geval gevuld.
Mijn strategie is sell low en werken tot mijn 74.Cougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:21:
Zero.
Ja, maar heb al 20.000 xrp coins. Doelde er meer op, de laatste paar honderd van de winst gaat er ook in. Dan zit ik gemiddeld op 2,4 dollar aankoop.
Pelox schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:24:
[...]
Mijn strategie is sell low en werken tot mijn 74.
okayCougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:24:
[...]
Ja, maar heb al 20.000 xrp coins. Doelde er meer op, de laatste paar honderd van de winst gaat er ook in. Dan zit ik gemiddeld op 2,4 dollar aankoop.
Laat XRP maar naar de moon gaan
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
After a 44% correction, #Cardano $ADA began its second leg up during the week of February 1, 2021. Now, #ADA has already undergone a 43% correction, suggesting the next leg up could be just two to three weeks away. $6 next! pic.twitter.com/xyvwZxdOFf
— Ali (@ali_charts) 17 januari 2025
Is dit nu puur een geluksklapper of zit er daadwerkelijk een idee achter? 30% in een uur 😵💫John245 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:27:
[...]
Sol ingewisseld voor COW. 30% gepakt in 1 uur. En nu COW in XRP.
XRP gaat ook naar de moon.
https://www.tradingview.c...attern-4-target-in-sight/
In 2025 met wat consolidaties rond de 10 - 15 dollar. Dat lees ik overigens overal.
Ik ga ook eentje maken Obama official.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:17:
https://dexscreener.com/s...eswdr3kxamg2fx1cjsggybejh
En waarom denk je dat deze officieel is?Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:17:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
This is for the #Bitcoin haters. Listen closely 🔊 pic.twitter.com/Wvre3adW1T
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 18 januari 2025
nothing stops this train
Iedereen kan dit maken he. Er verschijnen er honderden per dag. Daar weet Elon niets van.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:17:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeker niet offcieel! Ik denk dat dit een scam coin is enige wat er bij staat is een twitter en telegram bericht, zeker niet instappen had ik er ook beter even bij kunnen vermelden, excuses Taro
De meeste dexscreener coins zijn het ultieme ingredient voor rektopia ik weet er zelf alles van, wees gewaarschuwd
[ Voor 14% gewijzigd door Pinsa op 19-01-2025 20:45 ]
@bsmpowerbsmpower schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:34:
[...]
Is dit nu puur een geluksklapper of zit er daadwerkelijk een idee achter? 30% in een uur 😵💫
Beide. Ik heb geloof in COW, en heb daar al meerdere winsten mee behaald. Het was wel een geluksklapper dat het gelijk 30% omhoog ging.
nothing stops this train
Ik lees ook 5 - 15 dollar. En bij de meeste analisten staat XRP op een strong buy.Cougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:35:
[...]
XRP gaat ook naar de moon.
https://www.tradingview.c...attern-4-target-in-sight/
In 2025 met wat consolidaties rond de 10 - 15 dollar. Dat lees ik overigens overal.
50% kans, maar ik denk het nietKol Nedra schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:44:
ik heb het gevoel dat het niet al te lang meer duurt dat vele altjes rekt gaan zoals ADA/XRP/SOL en ook de echte meuk: dat dit allemaal naar BTC en ETH vloeit
Wat consolidatie bij SOL wel, na die run. ADA en XRP kunnen trede hoger gaan, samen met ETH
$SCHOOF
https://solana.com/develo...ted/how-to-create-a-token
REKT ten opzichte van het BTC paar.Kol Nedra schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:44:
ik heb het gevoel dat het niet al te lang meer duurt dat vele altjes rekt gaan zoals ADA/XRP/SOL en ook de echte meuk: dat dit allemaal naar BTC en ETH vloeit
Het voelt echt bijzonder sterk moet ik zeggen. Een run naar de $106k en dit weekend erg stabiel. Misschien ben ik biased maar vorige week stonden we nog op $94k om de dag erna onder de $90k te duiken. Het voelt als de vooravond van iets groots.
Dan gewoon voor $WILDERS gaan. De ultieme Henk&Ingrid juin partymayhem schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:47:
Voor de devvers onder ons. Wanneer SchoofCoin?
$SCHOOF
https://solana.com/develo...ted/how-to-create-a-token
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Beginnen deze zone nu te testen. Knibbel knabbel knuisje, wie knaagt er aan mijn orderstomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 19:56:
[Afbeelding]
Potjandorie wat een juicy liquidity
Jaja aggr.trade wordt drukker.
Had andere plannen dit weekend dan dankzij trump FIRE te zijn. C’est la vieJohn245 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:16:
@Aeronaut Draaien je tellers nog niet door? Of niet bijgekocht in de dip?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Met morgen die inauguratie, reken maar dat er wat volatiliteit komtColdcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 20:47:
[...]
REKT ten opzichte van het BTC paar.
Het voelt echt bijzonder sterk moet ik zeggen. Een run naar de $106k en dit weekend erg stabiel. Misschien ben ik biased maar vorige week stonden we nog op $94k om de dag erna onder de $90k te duiken. Het voelt als de vooravond van iets groots.
Profits of $TRUMP are already flowing to other Trump-coins 👀$ETH$LINK$AAVE$ENA$ONDO
— Quinten | 048.eth (@QuintenFrancois) 19 januari 2025
All holdings of @worldlibertyfi are pumping pic.twitter.com/wSArCXytxD
Lijkt wel hezwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:03:
Ben benieuwd of het echt zo easy gaat zijn.
[Twitter]
Hmmm…
— Sykodelic 🔪 (@Sykodelic_) 19 januari 2025
I wonder what Trump is buying $32m of $ETH for in one day??
They know exactly what they’re doing.
Connect the dots.
1. Launch a meme on $SOL because they know it’s the fastest way to generate $$$ and create hype and a network effect of news.
2. Understand that this… https://t.co/HcGGh8nWiY
Het zijn niet echt retail tokens, Maar misschien dat zijn rijke vrienden en instituties vol voor de defi gaan. De regels met betrekking tot yield farmen / staking zijn helemaal veranderd.
Als je puur vanuit de USA kijkt is er 1 weg voorwaards. Nu meteen & snel nu niemand er op inspringt. Het geeft je een jaar voorsprong om goedkoop te kopen. De rest volgt toch wel.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:06:
[...]
Het zijn niet echt retail tokens, Maar misschien dat zijn rijke vrienden en instituties vol voor de defi gaan. De regels met betrekking tot yield farmen / staking zijn helemaal veranderd.
+100 jaar voor imperium USA.
Ik wil nu inschakelen en ik wil gokken op 1 munt. Wil flink bedrag doen.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
Hier ook. Tweede laptop ernaastCougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:03:
Ik werk morgen vanuit huis met m’n tel continue op de crypto aan. Haha. 🤣
Geen XRP. Meer zeg ik niet.deryck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
Gokje voor 1 dag of lange termijn?deryck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
Doe je eigen onderzoek, dit is niet de manierderyck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
1 dag maar lange termijn kan ook geen kwaad.
(wil PEPE verkopen en hoor jullie nu dat er iets groots gaat gebeuren)
Zie het nu bij mijn $SBR wedstrijdzwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:03:
Ben benieuwd of het echt zo easy gaat zijn.
[Twitter]

Sol naar beneden, eth is los.
Domme vraag ✅deryck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
How to not DYOR ✅
Als je heel graag wil gokken kun je met RNG je coin kiezenderyck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
Ze zijn niet aangesloten bij WLF.s1ck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:07:
[...]
Super bullish voor $ZIG en andere projecten aangesloten bij het WLF.
[Twitter]
Heb hier genoeg gepost toch?gebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:14:
Ik zie al een tijd geen posts in het NK topic. Hebben de guru’s niets te melden of ook onzeker?
Ja heb niet alles gevolgd tussen trump zooi. Behalve dat je bij nieuwe ath gaat uitschalen.
/f/image/xmV4dmzuFRv5Tds5jhde4aZs.png?f=fotoalbum_large)
De grafiek van nu ziet er anders uit, dus morgen moon!
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 19-01-2025 21:25 ]
nothing stops this train
De huidige deeeelieee ziet er toch wat anders uit. Ja, er is een pumpje geweest op election day en er na, maar in 2020 volgde nog een behoorlijke stijging waarbij een correctie onvermijdelijk was. This time it's different doordat we m.i. langer zitten te rangen.
“The $TRUMP memecoin — a financial asset that didn't exist on Friday afternoon — now accounts for about 89% of Donald Trump's net worth.”
Trump just became one of the top 25 richest people on earth. Through this. Insane, open & now normalized corruption.

Of dat nou om te lachen is.. ik weet t niet
Die denkt morgen ook: Hoeren neuken nooit meer werkengebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:36:
Zou die coin ook meer waard worden mocht Trump niet meer wakker worden. Bedoel, die man is al oud. Soort laatste eerbetoon.
Die zien we dus niet verschijnen morgen
echt oud is tie niet denk ik, oke zijn leeftijd van geboorte wel maar zijn vitaliteit is veel lager, reken maar zeker 10 jaar jongergebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:36:
Zou die coin ook meer waard worden mocht Trump niet meer wakker worden. Bedoel, die man is al oud. Soort laatste eerbetoon.
nothing stops this train
JUST IN: US Senator who wrote the Strategic #Bitcoin Reserve Bill meeting with President Trump today
— The Bitcoin Historian (@pete_rizzo_) 19 januari 2025
NOTHING TO SEE HERE 🚀 pic.twitter.com/HUEEIPKB4o
Ik was even een paar dagen niet heel erg into the crypto-verse dus ik heb de heisa even gemist.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:36:
[...]
Of dat nou om te lachen is.. ik weet t niet
Het overgrote deel van de altcoins zorgden al voor een bedenkelijk imago naar de buitenwereld, maar dit is wel next level shitzooi zeg. En men trapt er nog massaal in ook. Als deze klapt gaan Henk en Ingrid voortaan met fakkels voor het Nu.nl-kantoor staan zodra er iets positiefs wordt geschreven over Bitcoin.
Ja gewoon morgen ontslag nemen 🤣Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:37:
[...]
Die denkt morgen ook: Hoeren neuken nooit meer werken
Die zien we dus niet verschijnen morgen
Timing zal geen toeval zijn, weekend voor zijn inauguratie038Zwolle schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:40:
Zou toch denken dat een SEC hier eens tegen op mag treden ipv hun eindloze missie tegen XRP e.d. als je ook ziet wat voor mensen Trump om zich heen heeft verzameld en gaat spreken deze week zullen er nog wel wat dealtjes gesloten worden met interne informatie
Ware het niet dat de SEC nu een andere koers vaart met een door Trump aangestelde voorzitter.038Zwolle schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:40:
Zou toch denken dat een SEC hier eens tegen op mag treden ipv hun eindloze missie tegen XRP e.d. als je ook ziet wat voor mensen Trump om zich heen heeft verzameld en gaat spreken deze week zullen er nog wel wat dealtjes gesloten worden met interne informatie
Dat dealtje is al gemaakt.Ray_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:41:
[...]
Ware het niet dat de SEC nu een andere koers vaart met een door Trump aangestelde voorzitter.
/f/image/12XfHDsynv3ltLQ2xcPo60F5.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6kY8yTnc9OHE0c69WoFDmmLD.gif?f=user_large)
Misschien deze nog?Cougar schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:46:
[...]
Dat dealtje is al gemaakt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Mb5IQylYVI7fQUzdR165NJ0Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Vechain of SUI 😂deryck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
doe maar wat op nr.69 staat, altijd goedderyck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
/f/image/cOkuuWlqRRUUbrzkYf953tPk.png?f=fotoalbum_large)
deze dus
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 19-01-2025 21:58 ]
nothing stops this train
[...]
doe maar wat op nr.69 staat, altijd goed
Mihoen met Kip en groente ?
blijkbaar is het een menu met hondLaurens1970 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:59:
[quote]Kol Nedra schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:58:
[...]

nothing stops this train
DuimmeesterLaurens1970 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:59:
[quote]Kol Nedra schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:58:
[...]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

:strip_exif()/f/image/6vtkEHbC5HoTX5YpzRigVjfd.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Newbees, post dit niet. Dit is mijn btc-top tellertje. Staat weer ééntje hoger.deryck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
Ha toch er in gefomod?Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:00:
Ik moet toch even hebben meegedaan aan zo'n historisch moment![]()
[Afbeelding]
Ja, op 69 USD.
Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:00:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/czNcfmUktjnAJFD0ojL8MGSW.jpg?f=user_large)
Exact.knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:04:
[...]
Omdat goedkoper instappen minder mooi was geweest
Ik wil mijn knullen van 12 en 14 laten spelen met wat crypto als onderdeel van de opvoeding. Het lijkt me leuk om ze een klein bedrag te geven zodat ze daarmee kunnen gaan experimenten/ Nu mag je bij alle exchanges 1 account en kinderaccounts zoals bij traditionele banken bestaan nog niet. Weten jullie een manier om dit voor elkaar te krijgen?
Spot. Al kan ik de USDT die ik nu in die SUI long heb zitten misschien wel beter in Trump pleuren. Ik mag het toch niet opnemen, dus of rekt, of dikke winst.
PEPEUltimatederyck schreef op zondag 19 januari 2025 @ 21:08:
Hoi domme vraag.
XRP, Bitcoin of ETH?
Wat denken jullie?
Hahaha good luck! Hoop een mooie winst.Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:00:
[Afbeelding]
Good luck. Post wel ff als je rekt gaat. Dan voel ik me minder slecht over m’n eigen trades 😬Taro schreef op zondag 19 januari 2025 @ 22:08:
[...]
Spot. Al kan ik de USDT die ik nu in die SUI long heb zitten misschien wel beter in Trump pleuren. Ik mag het toch niet opnemen, dus of rekt, of dikke winst.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!