[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 210 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.063 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:18
knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:37:
Maar op zich, de inauguratie is pas morgen. Dus misschien komt er nog een pumpje. Tot de 100 dollar ofzo.

Doge was na de hustle van Musk een blow-off top en daarna een slow bleed. Ik verwacht nu hetzelfde.

Maar of die top op 49, 100, of 490 ligt, geen zinnig woord van te zeggen.
Eens. Inmiddels zie ik ook wel in dat $100 wellicht mogelijk wordt, maar niemand kan dat met zekerheid zeggen. Geen idee wanneer dit bizarre schip strand. Ik hoop van harte dat de 'negative nancies' waar ik nu toebehoor ongelijk krijgen. Dat het geld straks weer terugvloeit naar BTC / andere coins en dat de boel weer rustig verder gaat, maar ik hou m'n hart vast. Voor nu zie ik vooral wederom geld uit alle andere coins stromen richting $TRUMP. Inmiddels $58 aangetikt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Trump gaat iig nog de 420 aantikken.

Nog wakker @Specy ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
Alpina schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:50:
Trump gaat iig nog de 420 aantikken.

Nog wakker @Specy ?
Volgens de laatste berichten gisteravond was die er weer ingestapt op $37 en uitgestapt op $36.5. Schoolvoorbeeld van FOMO en dan de verkeerde beslissing maken met zo'n hypecoin :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:11
Ok, dit klinkt wellicht vreemd, maar die hele $TRUMP coin is misschien juist wel goed? Er zit nu maximale aandacht op crypto, Henk en Ingrid gaan straks rekt maar zien wel weer dat het mogelijk was geweest om snel geld te maken met crypto. Dus ze gaan straks andere coins kopen. Komende maanden gaat retail er vol in, zodat wij ergens in het voorjaar kunnen uitstappen, vlak voordat de crash der crashes komt.
Dus ja, dit is super lelijk en niet wat je wilt, aan de andere kant komt onze exit liquidity er dus nu aan..

🔮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

ETH gaat ook flink door het putje. Komt iedereen naar Solana?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Ben mijn pf maar aan het afromen.. altijd wel weer iets (99,9% van de keren verband houdend met Elon Musk) dat deze cryptowereld weer laat klappen.. wat een smerige markt is het toch ook.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:58:
Ok, dit klinkt wellicht vreemd, maar die hele $TRUMP coin is misschien juist wel goed? Er zit nu maximale aandacht op crypto, Henk en Ingrid gaan straks rekt maar zien we weer dat het mogelijk was geweest om snel geld te maken met crypto. Dus ze gaan straks andere coins kopen. Komende maanden gaat retail er vol in, zodat wij ergens in het voorjaar kunnen uitstappen, vlak voordat de crash der crashes komt.
Dus ja, dit is super lelijk en niet wat je wilt, aan de andere kant komt onze exit liquidity er dus nu aan..

🔮
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cv7E4EMhvY4mIRk6muaSmCasjjw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eNvoN9PnZWLdEiVR5F2ZiCFa.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7i0tdPu2UPt2UqAjd552I-EhDCM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LDxcXUxIOGU2ozLLU7Czp2x1.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:32
De hele altcoin markt kun je nu wel definitief afschrijven, als je ziet hoe massaal letterlijk alles gedumpt wordt voor een meme coin. _O-

Ik weet nog niet of ik het grappig of triest moet vinden.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Guere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:54:
[...]

Volgens de laatste berichten gisteravond was die er weer ingestapt op $37 en uitgestapt op $36.5. Schoolvoorbeeld van FOMO en dan de verkeerde beslissing maken met zo'n hypecoin :o
Op 39 weer inge-fomood en op 55.5 uitgestapt. Weet niet goed wat ik nu moet verwachten, zou ie nog verder stijgen? De Binance-listing zal nu wel grotendeels ingeprijst zijn.

In ieder geval in 1 dag van 12 naar 26 K. *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 19-01-2025 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22-09 07:57
Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:21:
Een meme craze heeft in het verleden altijd gezorgd voor een correctie van de algehele markt.

ThisS Time is diffeRent??!
Maar dit is niet een meme craze, dit is 1 meme craze. Ik zie andere meme coins ook door het putje gaan (naast vele andere niet SOL gerelateerde alts, arme ETH), omdat iedereen en z'n hond in Trump is gaan zitten.

So yeah, it is different (for now).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:00:
De hele altcoin markt kun je nu wel definitief afschrijven, als je ziet hoe massaal letterlijk alles gedumpt wordt voor een meme coin. _O-

Het is al 7 jaar triest, het niveau triestheid stijgt alleen wel iederen run.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ok FOMO, heb 15k aan ADA verkocht en in trump gestopt.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik zie niet in waarom we nu door die Trump meme vervroegd de beer in zullen gaan. Voor de korte termijn (Q1) is het juist goed. Ik hoor ook veel argumenten dat die Trump munt de andere alts leeg trekt. Ik zou zeggen open de BTC.D chart eens. We zitten bijna op 59%! Mensen roepen elkaar maar wat na. Veel alts stromen nu juist in Bitcoin. Ik ben het 100% met @tomtom901 eens dat het wel top signalen zijn. Nation states die Bitcoin willen kopen, SBR, President lanceert memecoin en het stikt van de positieve artikelen over Bitcoin. Bloomberg die het ene positieve artikel na het andere publiceert. Dus ja ik denk dat de top nabij is. Maar ik denk ook dat we nog een aantal maanden hebben te gaan. We zitten wel tussen thrill en euphoria in. Maar de retail metrics gaan nu net omhoog en zitten nog niet op het niveau van november. En al helemaal niet op het niveau van 2021. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Trump ineens die 80% gaat dumpen. (Ik zeg niet dat je die shit moet kopen nu.) Doet hij dat wel dat is het gewoon klaar deze run met de alts. Zou wel een ultieme streek zijn. Strategic reserve van de baan en alts rekt. Kan hij zich dan mooi richten op het besturen van zijn land. Degens rekt. Maar ik denk niet dat hij dit gaat doen. Het trekt meer retail aan en die liquidity zal ook weer door de markt vloeien naar selectieve alts.

Mijn gevoel zegt dat we sowieso tot de volgende FOMC door kunnen gaan. Maar als die FOMC hawkish is dan zou er wel eens een grote correctie kunnen komen. De Trump trade zal dan ook wel zijn hoogtepunt hebben bereikt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Ok, dit klinkt wellicht vreemd, maar die hele $TRUMP coin is misschien juist wel goed? Er zit nu maximale aandacht op crypto, Henk en Ingrid gaan straks rekt maar zien we weer dat het mogelijk was geweest om snel geld te maken met crypto. Dus ze gaan straks andere coins kopen. Komende maanden gaat retail er vol in, zodat wij ergens in het voorjaar kunnen uitstappen, vlak voordat de crash der crashes komt.

🔮
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PHFGSAID5CFJmIxfrwg4XCEy7ng=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oaq3bZ2dRv4ch9K6zzRD6AM4.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Ronman
Ooit toen Pepe op Binance gelist werd, zag je ook even dat het de hele markt destijds leeg zoog voor een dag ongeveer. Zelfs Bitcoins werden massaal omgeruild voor Pepe.

Ik vrees dat dit nog een factor extremer is wat we nu zien, maar goed misschien is het ook snel weer afgelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Specy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:01:
[...]

Op 39 weer inge-fomood en op 55.5 uitgestapt. Weet niet goed wat ik nu moet verwachten, zou ie nog verder stijgen? In ieder geval in 1 dag van 12 naar 26 K. *O*
Haha, toch weer ingestapt. Nou, goed gedaan! Van $12k naar $26k is echt een absurd fijn resultaat en ik zou er heel erg blij mee zijn.

Blijf je er nu wel uit? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grlla
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18:26
Ok, dit klinkt wellicht vreemd, maar die hele $TRUMP coin is misschien juist wel goed? Er zit nu maximale aandacht op crypto, Henk en Ingrid gaan straks rekt maar zien wel weer dat het mogelijk was geweest om snel geld te maken met crypto. Dus ze gaan straks andere coins kopen. Komende maanden gaat retail er vol in, zodat wij ergens in het voorjaar kunnen uitstappen, vlak voordat de crash der crashes komt.

🔮
Henk en Ingrid zien dat je snel geld kan verdienen met crypto, kopen $trump op de top, gaan keihard rekt, en komen niet meer terug. Waar ze normaal onze exit liquidity zijn op $btc zijn ze dat nu op $trump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:02:
Ok FOMO, heb 15k aan ADA verkocht en in trump gestopt.
Lol dikke yolo actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Durpstick schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:01:
[...]

Maar dit is niet een meme craze, dit is 1 meme craze. Ik zie andere meme coins ook door het putje gaan (naast vele andere niet SOL gerelateerde alts, arme ETH), omdat iedereen en z'n hond in Trump is gaan zitten.

So yeah, it is different (for now).
Pepe ging destijds ook alleen omhoog, en shib ook vorige cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
yep klassiekertje

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Mr Ronman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:00:

afschrijven wat al 3 cycles afgeschreven was? Does not compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:45:
BTC-D erg sterk. En dat terwijl veel mensen op weg zijn naar een fallisement met die trump onzin. Zeer sterk. Nieuwe ATH btc gaat absoluut komen deze week
Wederom dank voor de hopium :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20:51
https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

BTC strong.

Edit: dubbelop. Excuses.

[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-01-2025 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

Toch nog niet _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:04:
[...]

Pepe ging destijds ook alleen omhoog, en shib ook vorige cycle.
Ja shib was ook zoiets na Elon zijn X hond post.

Ene na de andere exchange cdc, Binance.

Snelle stijging maar daarna…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
https://coinmarketcap.com/currencies/official-trump/

Plaats #18 al straks second best wtf! :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
700 miljoen volume in 38 minuten op Binance.

Ik zeg plausibel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dit zijn gewoon al die dronken Amerikanen die in de kroeg met vrienden allemaal met apple pay Trump kopen. Republikeinen en democraten. Allemaal verenigd door een shitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:03:
Ik zie niet in waarom we nu door die Trump meme vervroegd de beer in zullen gaan. Voor de korte termijn (Q1) is het juist goed. Ik hoor ook veel argumenten dat die Trump munt de andere alts leeg trekt. Ik zou zeggen open de BTC.D chart eens. We zitten bijna op 59%! Mensen roepen elkaar maar wat na. Veel alts stromen nu juist in Bitcoin. Ik ben het 100% met @tomtom901 eens dat het wel top signalen zijn. Nation states die Bitcoin willen kopen, SBR, President lanceert memecoin en het stikt van de positieve artikelen over Bitcoin. Bloomberg die het ene positieve artikel na het andere publiceert. Dus ja ik denk dat de top nabij is. Maar ik denk ook dat we nog een aantal maanden hebben te gaan. We zitten wel tussen thrill en euphoria in. Maar de retail metrics gaan nu net omhoog en zitten nog niet op het niveau van november. En al helemaal niet op het niveau van 2021. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Trump ineens die 80% gaat dumpen. (Ik zeg niet dat je die shit moet kopen nu.) Doet hij dat wel dat is het gewoon klaar deze run met de alts. Zou wel een ultieme streek zijn. Strategic reserve van de baan en alts rekt. Kan hij zich dan mooi richten op het besturen van zijn land. Degens rekt. Maar ik denk niet dat hij dit gaat doen. Het trekt meer eatail aan en die liquidity zal ook weer door de markt vloeien naar selectieve alts.

Mijn gevoel zegt dat we sowieso tot de volgende FOMC door kunnen gaan. Maar als die FOMC hawkish is dan zou er wel eens een grote correctie kunnen komen. De Trump trade zal dan ook wel zijn hoogtepunt hebben bereikt.
volledig eens. En ja het is een top signaal maar het is maar 1 coin en btc-d gaat up. Verder staan alle top indicators nog op groen.
Vergeet ook niet dat als we de normale cycle volgen niet super veel tijd meer hebben. Tussen de 4 en 9 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 19:53
Ik weet niet hoe jullie dit zien, maar Trump gaat nu sowieso pumpen tot eind middag door de binance listing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:25
Gaat sowieso naar de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20
Lol, 68 euro :D

Dat gaat zo hard zakken, 20% van de coins zijn pas op de exchange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:01
ingestapt op 30, verkocht op 44 en dacht het goed gedaan te hebben.

Met de winst weer ingestapt op 48, we zien wel waar dit eindig, mijn risico is nu 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OiE66ChBMJHrkXtXHBaau8yLC7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8d93RvuDEU8lrs26ldhWhWDa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:08:
[...]

volledig eens. En ja het is een top signaal maar het is maar 1 coin en btc-d gaat up. Verder staan alle top indicators nog op groen.
Vergeet ook niet dat als we de normale cycle volgen niet super veel tijd meer hebben. Tussen de 4 en 9 maanden.
4 a 9 maanden nog deze mania voelt wel erg lang en onhoudbaar.. maar laat me graag verrassen 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
geduld, de klapper gaat komen en des te langer het duurt, des te meer tranen en mensen die tot aan hun dood financieel rekt zijn

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:10:
[...]

4 a 9 maanden nog deze mania voelt wel erg lang en onhoudbaar.. maar laat me graag verrassen 🤡
Dan ben ik er al 4 a 9x uitgestapt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Dit is gewoon even een tijdelijke fase. Rest volgt snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Solana profiteert er wel van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lekker virtueel wereldje is dit toch ook 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
RisingSun schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:10:
ingestapt op 30, verkocht op 44 en dacht het goed gedaan te hebben.

Met de winst weer ingestapt op 48, we zien wel waar dit eindig, mijn risico is nu 0
tja moet je zelf weten, je had beter die winst kunnen houden. Je gaat door de fomo dit spelletje door spelen tot er straks ineens in 1min een paal van 68 naar 10 verschijnt.........

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Dit is gewoon een shiba 2.0.

Niks aan de hand. Alleen wat moonboys die nu zielig naar hun scherm zitten te kijken omdat hun eigen alts rekt gaan. Is die 10 minuten research die ze gedaan hebben voor die munten helemaal voor niets geweest.

Die marketcap is sowieso niet relevant. Dit is pure prijsactie. Prijs * aantal muntjes is niet relevant.

De werkelijke BTC dominance ligt op 80+%.

Coinmarketcap is een mooie marketing stunt om fundament te veinzen. Shitcoins zijn toegangstickets tot gebruik van het netwerk, bij memecoins zelfs dat niet. Heeft niks te maken met een aandeel in een "market cap".

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-01-2025 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:12:
[...]

tja moet je zelf weten, je had beter die winst kunnen houden. Je gaat door de fomo dit spelletje door spelen tot er straks ineens in 1min een paal van 68 naar 10 verschijnt.........
Dit, idd. Begrijp er niks van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:10:
[...]

dit is nog niets man. 2017 was veel idioter. Toen kon je serieus in elke shitcoin stappen, boeide allemaal niet, alles ging up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik kijk even niet naar ether, is er weer 100 dollar af. Wtf :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
Als je al in deze meme zit snap ik niet helemaal waarom je er in 1 keer uitstapt. Ik had dan een stop loss in profit gezet. Als het dan helemaal de tyfus door pumpt kun profiteer je alsnog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Dat er toch mensen durven in te stappen damn,

Ondertussen gaan de andere alts wel rekt… tnx Trump

[ Voor 39% gewijzigd door Pinsa op 19-01-2025 10:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Precies. Heel X in paniek. Ik vind het best onnozel eerlijk gezegd. Mensen kijken gewoon niet naar de BTC.D chart. Alts vloeien massaal in Bitcoin en USDT. Total marketcap daalt, BTC.D en USDT.D stijgt. Maar nee de mensen denken dat alle liquiditeit naar de Trump coin stroomt. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 19-01-2025 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 22:33
Bizar hoe hard ETH gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren gisteren en toch niks gedaan :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:13:
Dat er toch mensen durven in te stappen damn
There is no second best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Ok ik heb een sell order voor trump. Bij 10% winst ga ik er uit. Is toch weer gratis 1500.

Bij 10% verlies stap ik er ook uit.

Edit: zit al bijna op 10%…. Aanhouden of niet.

[ Voor 16% gewijzigd door bones op 19-01-2025 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

dit is nog niets man. 2017 was veel idioter. Toen kon je serieus in elke shitcoin stappen, boeide allemaal niet, alles ging up
Ja toen zat ik nog te gamen ofzo, niets van meegekregen toen, was misschien wel rustiger.

Als dit weer gebeurt: no sleep season i guess...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Trump trekt die hele shitcoin markt rekt. Die coin bedoel ik he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:27
Lol dit gaat nergens over. Het gaat echt naar de 100

[ Voor 35% gewijzigd door gebruikershaes op 19-01-2025 10:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:28

Chaes

#HODL

Beetje klaar met dit gedoe inmiddels…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
Op 60 instapt m'n sell orders hitten alweer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Trump 75.

100 dollar voor de lunch :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wen al die Trump exit liquidity in bitcoin :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/rnDfMwoXorgAAAAM/joker-crub.gif

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/mTbMo4XIOHgAAAAC/are-you-not-entertained.gif

Dit willen alt coin holders toch? Actie? Krijgen ze actie is het weer niet goed.

[ Voor 54% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-01-2025 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:16:
Trump 75.

YANBE! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
[...]

Nu weer uitgestapt op 76, winst op winst. Nu ook klaar mee, meestal als je te hebberig bent loopt het fout af

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:12:
[...]

Dit, idd. Begrijp er niks van.
ik begrijp het als geen ander.....fomo....maar heb er van geleerd...koste 2 cylces en veel geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Bitcoin doet zo een rugpool en dan is het even klaar voor een poosje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:58
knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:16:
Trump 75.

100k einde van de dag?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
Gewoon even een soort rugpull van de gehele altcoin markt

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Tijd om uit te loggen straks fomo ik er zelf weer in…

Even wat anders doen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZHx8b9_1Y87OYNwTAEWoMcwKI8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CRMNGNr1dWkDZO24Vntg3mwX.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik geloof je. XRP gaat ook naar 10k ten slotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
ViNOK16Bit schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:27:
We zijn nog niet klaar blijkbaar. Volgende presidentiële shitcoin 24 januari
[Afbeelding]
Waar vond je dit? Ben even benieuwd naar de bron, niet dat USA coin een dikke rug pull blijkt te zijn. Met zo’n vooraankondiging lijkt me dat lastig werken, 1000 USA coins die ergens gemint worden.

Maar dit soort acties gaat de hele alt markt opblazen, helemaal niet goed, we hadden net die meme onzin weer een beetje achter ons gelaten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Mensen die nu nog FOMO hebben. Fuck me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Lazy Sunday morning voor crypto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:19:
Haha easy money. High risk high reward.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Mijn vrouw: dat hele crypto interesseert me niks en ben pas blij als de winst op de rekening staat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Leuk die Trump onzin maar ik hoop dat BTC alleen even een liquidity grab doet rond de 103k en daarna de weg naar boven verder voort zet... maxi :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

kbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:21:
Mijn vrouw: dat hele crypto interesseert me niks en ben pas blij als de winst op de rekening staat
Verstandig die vrouw van jou.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
Slachtofferhulp zal vanmiddag open spreekuur houden in dit topic voor alle mensen die rekt zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:21:
[...]

Easy money totdat de nieuwe multimiljonairs die op tijd hebben gekocht een market sell doen. En dan denken die andere fuck ik moet ook mijn miljoenen veilig stellen etc etc. Domino.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:24

St@m

@ Your Service

Ik ga nergens in fomoen deze keer.. maar het zou zo onderhand toch echt wel leuk zijn als mijn PF weer naar niveau maart 24 zou gaan.. :') ben er bang voor dat dat niet meer gaat gebeuren..

Weet nog dat ik in december zei dat ik in januari wel exit plannen ging bedenken.. inmiddels is het bijna exit PF :p

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 19-01-2025 10:24 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
St@m schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:23:
Ik ga nergens in fomoen deze keer.. maar het zou zo onderhand toch echt wel leuk zijn als mijn PF weer naar niveau maart 24 zou gaan.. :') ben er bang voor dat dat niet meer gaat gebeuren..
Ik heb de hoop ook opgegeven. Maart was de top voor mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:19:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQZONOumdgIYYhNhiyZo9smgqtI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Hadden we niet wat extra volatiliteit verwacht voor aantreden van trump? Here we go. Sit back and relax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Daar gaat ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DarkShadow schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:19:
[...]

Maar dit soort acties gaat de hele alt markt opblazen, helemaal niet goed, we hadden net die meme onzin weer een beetje achter ons gelaten.
Iedere alt market is toch hetzelfde liedje :?

Of zat je tijdig in eth, bnb, Ada, Doge, Shib, pepe, xrp. Er zijn er tienduizenden. Als je niet in btc zit, moet je accepteren dat je altijd de verkeerde bags hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
En dan te bedenken dat er allemaal politieke regeltjes worden bedacht op hoog niveau qua regulering etc en dan trekt een meme coin van de aanstaande president van de VS de hele markt leeg.

Crypto is buiten Bitcoin om echt niet meer serieus te nemen en vrijwel iedere alt heeft 0 waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 22:45
DarkShadow schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:19:
[...]

Waar vond je dit? Ben even benieuwd naar de bron, niet dat USA coin een dikke rug pull blijkt te zijn. Met zo’n vooraankondiging lijkt me dat lastig werken, 1000 USA coins die ergens gemint worden.

Hier
https://x.com/corybates18...inOzPYGzvlZBUw3Wa48A&s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Mr Ronman dus iedereen vanaf de Trump crash dan balletjes diep in BTC? Toch???

Afbeeldingslocatie: https://us-tuna-sounds-images.voicemod.net/cfc7e16c-fd77-49f3-94dc-b5dfb5dca021-1678635206717.png

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Laat die exit liquidity maar lekker in Sol lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:23:
[...]

Ik heb de hoop ook opgegeven. Maart was de top voor mij.
:(:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ofHRfWRgi1WtxC4ISBFzUXIvxMs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kFdrOXq0IA402viGTy5FBngv.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lps5RE41QlGXr9DjUlcEK8WDjho=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nwKdOaLslsUp3oq0WvyZ0pGH.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:27:

[Afbeelding]
Ik zie nu Trump daalt btc wel stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Ik ben uit SOL gestapt net, even rust in de tent 🫣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:21:
[...]

Easy money ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
sh4d0wman schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:27:

[Afbeelding]
Dat zou wel verstandig zijn, maar deze markt is zo gestoord dat genoeg idioten hun accounts wel weer opblazen met meme coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nou dit was dan wel een blow-off top. Voor nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot79OLt7S5--IwOel_eqalk9474=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Lc1TlSAXsblk6mxigYYwGvtu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:28:
[...]

Ik zie nu Trump daalt btc wel stijgen...
Bitcoin houdt zich ook prima staande dit weekend, misschien toch wat slimme Trump winst nemers die het in Bitcoin stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 22:45
Waarschijnlijk ja.
Pagina: 1 ... 210 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!