Zijn wij nu cryptoboomers?YES schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:40:
[...]
Mooi rijtje met dooddoeners.
Niet iedereen kan rijker worden. Lang niet iedereen heeft toegang tot internet zoals wij hier als je op wereldniveau kijkt. Kijk je op nationaal, regionaal of zelfs lokaal niveau dan beschikt niet iedereen over dezelfde skills om de informatie te vinden die nodig of nuttig is.
Het spelletje begrijpen en spelen? Welk spelletje? Een relatief kleine groep zit nu vroeg/op tijd in crypto om rijk te worden, voordat de massa het met de kruimels moet doen. Die kleine groep heeft deels geluk (in het begin aangehaakt) en deels skills (herkennen van kansen) maar uiteindelijk is het geen breuk met een trend die al een hele tijd gaande is, de rijken worden rijker, de minder bedeelden blijven in verhouding ver achter.
Het valt me op dat hier zo makkelijk genoten wordt van crypto gains dat bepaalde dingen die gewoon kut zijn makkelijk vergeten worden. Alles waar BTC ooit voor stond is al lang niet meer actueel, luis in de pels van het traditionele monetaire stelsel my ass, het is gewoon verworden tot een middel om van je fiat meer fiat te maken. Shitcoins nog veel meer.
We hebben niet een unieke kans om allemaal rijk te worden of om de rijkdom eerlijker te verdelen. We zijn gewoon de happy few die wat fiat over hebben, het internet en crypto een beetje snappen en precies in de periode dat crypto opgekomen is erbij waren/zijn.
/rant
Ik snap die rant wel na dat gelijk spel.YES schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:40:
[...]
Mooi rijtje met dooddoeners.
Niet iedereen kan rijker worden. Lang niet iedereen heeft toegang tot internet zoals wij hier als je op wereldniveau kijkt. Kijk je op nationaal, regionaal of zelfs lokaal niveau dan beschikt niet iedereen over dezelfde skills om de informatie te vinden die nodig of nuttig is.
Het spelletje begrijpen en spelen? Welk spelletje? Een relatief kleine groep zit nu vroeg/op tijd in crypto om rijk te worden, voordat de massa het met de kruimels moet doen. Die kleine groep heeft deels geluk (in het begin aangehaakt) en deels skills (herkennen van kansen) maar uiteindelijk is het geen breuk met een trend die al een hele tijd gaande is, de rijken worden rijker, de minder bedeelden blijven in verhouding ver achter.
Het valt me op dat hier zo makkelijk genoten wordt van crypto gains dat bepaalde dingen die gewoon kut zijn makkelijk vergeten worden. Alles waar BTC ooit voor stond is al lang niet meer actueel, luis in de pels van het traditionele monetaire stelsel my ass, het is gewoon verworden tot een middel om van je fiat meer fiat te maken. Shitcoins nog veel meer.
We hebben niet een unieke kans om allemaal rijk te worden of om de rijkdom eerlijker te verdelen. We zijn gewoon de happy few die wat fiat over hebben, het internet en crypto een beetje snappen en precies in de periode dat crypto opgekomen is erbij waren/zijn.
/rant
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha, ja het begint wel weer ouderwets kut te worden hè.
Wat je al niet kan afbreken in één seizoen.
Maar daar komt die rant niet uit voort hoor. Het valt me vaker op dat hier regelmatig wordt gedaan alsof we vrij geniaal zijn dat we erbij zijn wat betreft crypto. Terwijl dat voor een groot deel onzin is en het hele idealistische mbt crypto/internet/informatie voor iedereen ook een beetje onzin is.
Ik neem nog een pilsje, want mijn jongste dochter slaapt toch al weken compleet ruk dus of ik nou 2 of 4 uur slaap maakt ook niet meer uit. Proost.
Laat hem je smaken. Ik ben der klaar mee voor vandaag. BTC.D en USDT.D nemen nu wat af. Total 1, total 2 en total 3 tikken omhoog. Het is allemaal op het lage timeframe. Maar er is een kans dat we knetter groen wakker worden. Uit van hier.YES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 00:27:
[...]
Maar daar komt die rant niet uit voort hoor. Het valt me vaker op dat hier regelmatig wordt gedaan alsof we vrij geniaal zijn dat we erbij zijn wat betreft crypto. Terwijl dat voor een groot deel onzin is en het hele idealistische mbt crypto/internet/informatie voor iedereen ook een beetje onzin is.
Ik neem nog een pilsje, want mijn jongste dochter slaapt toch al weken compleet ruk dus of ik nou 2 of 4 uur slaap maakt ook niet meer uit. Proost.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
The future is bright. pic.twitter.com/fP5mLRnlNw
— Vivek Ramaswamy (@VivekGRamaswamy) 19 januari 2025
nothing stops this train
@Kol Nedra ik moest even googlen wie er naast onze Bitcoin maxi stond.

Heeft ook een aardig vermogen...
Heeft ook een aardig vermogen...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Trump doet idd niet meer dan een beetje golfen.Specy schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:07:
Meh. Kwam vanmiddag wat mensen tegen, hele middag zitten gamen en de piek naar 36 USDT op $TRUMP gemist. Toen zag ik dat 'ie al naar 28 was teruggevallen en verkocht. Vervolgens zakte 'ie door naar 24 en begin weer te klimmen, toch weer in-ge-fomood op (wederom) 28. En toen uren spelletjes zitten doen en weinig tijd gehad om te kijken. Nu nog een heel klein beetje winst maar had verdorie al mijn verlies van de afgelopen dagen goed kunnen maken als ik er beter op had gezeten.
Hij golft een beetje en stijgt nu weer, dus ik blijf nou maar gewoon even zitten.
Mja, in de landen waar ik hier zit worden alleen maar games op de telefoon gespeeldKol Nedra schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 23:31:
[...]
alleen het grote voordeel omdat internet er is met veel informatie, kan iedereen rijker worden, mits ze het spelletje begrijpen en spelen.. het is simpel; don't hate the game, play the game!

In de wasserette uren aan het wachten? Games en video's. Aan het wachten op een klant als taxichauffeur die 's avonds ook rijstleider en reisleider is? Games en video. Jongeren? Games en video. Eigenlijk niet heel anders dan in het westen
Het is simpel: mensen die het web gebruiken voor informatie zijn in de minderheid en mensen die de informatie kunnen of willen begrijpen zijn in de nog mindere minderheid.
En nu ga ik huilen in een kussen omdat er bij de wasserette niemand is om mee te bonden over grafieken die soms wel en soms niet parabolisch gedrag vertonen zoals het geluid van de wasmachine wel doet wanneer deze richting de endgame (eindprogramma klinkt zo Nederlands he) gaat.
Dat zit wel Schnorr.
Nog 10 jaar wachten dan kan iedere wholecoiner retiren. 2 huizen zonder hypotheek in de verhuur. Easy life gents
Mijn sell-order op 34 is net geraakt. Toch nog even ingestapt op 37 omdat 'ie nu echt door lijkt te schieten - en dat zal dan vast wel weer meer worden als mensen zo wakker worden. Maar nu zit ik dus actief naar het scherm te staren... Wordt even niet meer slapen nu.
Edit: Op 36.5 weer uitgestapt, even 39.5 gezien maar dat lijkt voorlopig de piek te zijn geweest. Had op sell willen drukken maar helaas niet gedaan...
Edit: Op 36.5 weer uitgestapt, even 39.5 gezien maar dat lijkt voorlopig de piek te zijn geweest. Had op sell willen drukken maar helaas niet gedaan...
[ Voor 22% gewijzigd door Specy op 19-01-2025 06:53 ]
W2???zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 00:40:
[...]
Ow ja dat is ook zo. Aanhanger van Willem II. Ik ga er verder niet op in ouwe reus.
Ongelooflijk maar good for you hahaSpecy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 06:09:
Mijn sell-order op 34 is net geraakt. Toch nog even ingestapt op 37 omdat 'ie nu echt door lijkt te schieten - en dat zal dan vast wel weer meer worden als mensen zo wakker worden. Maar nu zit ik dus actief naar het scherm te staren... Wordt even niet meer slapen nu.
YepAlpina schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:02:
Sol ook nog even een ath gehaald?
20 januari groene god candle. Alles staat klaar om de raket te lanceren!
Welke coin gaat dat dan doendylan_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:11:
20 januari groene god candle. Alles staat klaar om de raket te lanceren!

Sven Mislintat kan dat ook heel goed... in één seizoen een hele club naar de kloten helpenYES schreef op zondag 19 januari 2025 @ 00:27:
[...]

Bitcoin en ongetwijfeld een berg aan shitcoins.
BTC ook weer even een lokale high. LFG.
Bitcoin natuurlijkkbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:45:
Waar gaat de liquiditeit naartoe als Trump wordt gedumpt?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
gm sc
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Usdckbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 07:45:
Waar gaat de liquiditeit naartoe als Trump wordt gedumpt?
Op naar mijn sell order op 59, gebaseerd op de stand van de maan
Toch een beetje FOMO tom
Stel je voor je had dit muntje gekocht bij listing voor zeg 5k free Porsche of een leuk vakantiehuisje
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 19-01-2025 08:07 ]
Nee totaal geen last van FOMO want kan elk moment een rug pull worden.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:03:
[...]
Toch een beetje FOMO tom![]()
Stel je voor je had dit muntje gekocht bij listing voor zeg 5k, free porsche nu of wnatever
Wat is het hoogste dat een memecoin ooit heeft aangetikt? Of is $TRUMP records aan het breken?
sowieso qua Marketcap binnen een dagSilversin schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:08:
Wat is het hoogste dat een memecoin ooit heeft aangetikt? Of is $TRUMP records aan het breken?
dusss.....44 dollar, net binnen 12 uur mijn positie verdubbeld.
Zal de inleg er maar eens uithalen....dit kan niet goed blijven gaan
Zal de inleg er maar eens uithalen....dit kan niet goed blijven gaan
Daar heb je zeker een punt mee. Ben benieuwd als het gerugged word of het in het nieuws gaat komen.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:07:
[...]
Nee totaal geen last van FOMO want kan elk moment een rug pull worden.
Knip, zie de topicwaarschuwing ivm politiek
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 19-01-2025 10:57 ]
Benieuwd of TRUMP eerst nog ff $100,- aantikt. Niks lijkt momenteel onmogelijk. Er zullen echter een heel hoop mensen hun centjes kwijtraken, en ik ben bang dat dat niet alleen geld is dat ze “kunnen missen”.
Wakker worden en gelijk uitgestapt op 45. Wat een belachelijke stand. Dat het maar snel in btc mag vloeien.
Ik maakte laatst nog een grapje maar mijn portfolio liegt niet… 22% bitcoin heeft 80% eth aan winst ingehaald 😭
BTC €94.837,08
Sowieso dat, óf start signaal van een gekte van jewelste komend jaar.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:12:
Top signal?
Beste is 50/50 te verkopen van totale crypto stack.
Maar ga ik dat doen?
Ik wel, van dit soort gekke meme coins die uit het niets zo hard knallen word ik wel een beetje nerveus. Daarbij, met GAK op 30k$ geloof ik 't wel allemaal.Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:20:
[...]
Beste is 50/50 te verkopen van totale crypto stack.
Maar ga ik dat doen?
80% gelocked, binnen 24 uur gelist op de grote exchanges. Veel liquidity verschoven om aan de vraag te voldoen. Een rugpull van -99% lijkt me niet waarschijnlijk.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:07:
[...]
Nee totaal geen last van FOMO want kan elk moment een rug pull worden.
Hier ook dat nerveuze gevoel, hield ook altijd het sell the news in mijn hoofd op inauguratie dag, dus die zie ik ook wel op deze manier uitspelen morgen.tomtom901 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:21:
[...]
Ik wel, van dit soort gekke meme coins die uit het niets zo hard knallen word ik wel een beetje nerveus. Daarbij, met GAK op 30k$ geloof ik 't wel allemaal.
Rugpull moet ik ook zeggen met enige nuance, maar er is genoeg ruimte naar beneden zal ik maar zeggen.ViNOK16Bit schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:22:
[...]
80% gelocked, binnen 24 uur gelist op de grote exchanges. Veel liquidity verschoven om aan de vraag te voldoen. Een rugpull van -99% lijkt me niet waarschijnlijk.
Dikke short erop dan 🙃Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:23:
[...]
Hier ook dat nerveuze gevoel, hield ook altijd het sell the news in mijn hoofd op inauguratie dag, dus die zie ik ook wel op deze manier uitspelen morgen.
Jaren geleden ooit een zakje RTT (Real Trump Token) gekocht, waarvan de bedoeling was dag iedere transactie zou bijdragen aan de verkiezingscampagne van Trump. Dat muntje vloog ook een tijdje, die Yankees zijn maf. Maar als het in elkaar klapt, klapt het hard
Dat is weer het andere uiterste, maar wat risk afdekken lijkt me sowieso verstandig.
Shitcoins gonna shit.. vraag is alleen wanneer.
Dat het wederom heel erg slecht is voor de cryptowereld is natuurlijk een feit.
Dat het wederom heel erg slecht is voor de cryptowereld is natuurlijk een feit.
Zero.
Pfff, wat absurd die coin. Zei het gisteren al, maar deze hype meme is imho slecht voor dit moment in de cycle en trust in crypto.
En nee, dat heeft niets te maken met anderen winst misgunnen. Dit soort shit voelt inderdaad als een top signal, en als de bende instort zullen er veel mensen weer ff helemaal klaar mee zijn.
Kan het fout hebben hoor, maar deze ontwikkeling voelt gewoon niet echt fijn. Sta nog niet klaar om alles te dumpen, kijk het nog even aan hoe dit komende dagen gaat.
En nee, dat heeft niets te maken met anderen winst misgunnen. Dit soort shit voelt inderdaad als een top signal, en als de bende instort zullen er veel mensen weer ff helemaal klaar mee zijn.
Kan het fout hebben hoor, maar deze ontwikkeling voelt gewoon niet echt fijn. Sta nog niet klaar om alles te dumpen, kijk het nog even aan hoe dit komende dagen gaat.
Yup 100% eens met dit ^Guere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:31:
Pfff, wat absurd die coin. Zei het gisteren al, maar deze hype meme is imho slecht voor dit moment in de cycle en trust in crypto.
Zie jij deze meme coin dan niet los van de rest van de meme coins?Guere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:31:
Het is toch de meme coin van de president van Amerika, dat is toch toch anders dan een random meme als Fartcoin.
Ik zelf ben hier ook niet blij mee hoor, de president van Amerika die een memecoin start....wat een wereld.
Als die Trump rotzooi het top signaal is zou dat het eerste zijn in deze cyclus dat wél normaal verloopt.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Top signal wanneer er voor de eerste keer een regering in de US op poten lijkt te staan die crypto lijkt aan te moedigen aan de bevolking, en er sprake is van een nationale reserve van BTC?
Vreemde redenering. Even uitzoomen zou ik zeggen
Trump is een con artist, nooit anders geweest. Deze drek past precies in zijn straatje.
^dit. Gisteren steeg de MarketCap naar 30B om vervolgens te dalen naar 25B, ik dacht toen dat de daling was ingezet. Plek 34 van CoinMarketCap. Momenteel plek 20Guere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:31:
:strip_exif()/f/image/CRDy8MQef9r3jSyuvDWRFpNZ.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC-D erg sterk. En dat terwijl veel mensen op weg zijn naar een fallisement met die trump onzin. Zeer sterk. Nieuwe ATH btc gaat absoluut komen deze week
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Alles verloopt eerder deze cycle.Rubberen schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:41:
Top signal wanneer er voor de eerste keer een regering in de US op poten lijkt te staan die crypto lijkt aan te moedigen aan de bevolking, en er sprake is van een nationale reserve van BTC?
De ATH kwam vorig jaar vóór de halving, was ook nog nooit eerder gebeurd.
Deze cycle gaat alles in sneltreinvaart, en topt daarbij dan ook eerder dan men verwacht.
Als je geloofd dat het een super cycle gaat worden want Trump "adoreert" Bitcoin ipv zijn dollar, dan doe je er sowieso goed aan om te de risken. Helft de deur uit en we zien wel waar de gekte naar toe gaat of als een nachtkaars uit dooft.
anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:45:
BTC-D erg sterk. En dat terwijl veel mensen op weg zijn naar een fallisement met die trump onzin. Zeer sterk. Nieuwe ATH btc gaat absoluut komen deze week
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HQ4Fv2SLXp36vBDdZLYnyDbn.gif?f=user_large)
Joh, komt vanzelf. De markt draait nu even om SOL, TRUMP en BTC
How many people will join the crypto space just because of Trump new coin?
— Doctor Profit 🇨🇭 (@DrProfitCrypto) 19 januari 2025
How many new Degens are born today and how much liquidity is coming soon?
This is by far bigger than most of people think or believe.
Ik denk dat een dump in de middag reëel is. Ik heb Trump verkocht en naar Solana overgezet. Pakt vooralsnog goed uit. Wil nu eigenlijk deze winst overzetten naar bitcoin, maar Prime lonkt 😅
@Rubberen eens, al kan ik me wel voorstellen dat we even een dikke dump krijgen
Ligger alts lager om op te rapen met je winsten. NFA, maar dat zou ik zo doen. De rest volgt echt wel komende weekkbuntu schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:47:
Ik denk dat een dump in de middag reëel is. Ik heb Trump verkocht en naar Solana overgezet. Pakt vooralsnog goed uit. Wil nu eigenlijk deze winst overzetten naar bitcoin, maar Prime lonkt 😅
Waardeloos inderdaad. Denk dat het altseizoen achteraf gezien eind 2024 is geweest. Toen knalde alles mooi omhoog. Maar we gaan het zien... Ook erg benieuwd wat morgen met de prijs gaat doen.
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 19-01-2025 08:50 ]
Deelde deze visie ook al gister met @zwembroek als mensen rekt hier op gaan hebben ze geen vertrouwen meer in crypto. Ik hoop dat ze een meme wel anders zien als de rest van de crypto space, maar straks gaat de cycle hierdoor stuk en belanden we vroegtijdig in een bearmarket. Ik hoop van niet natuurlijk…Guere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:31:
Heb nou niet het idee dat er veel mensen zijn die niets van crypto weten en ineens in TRUMP springen.Pinsa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:50:
[...]
Deelde deze visie ook al gister met @zwembroek als mensen rekt hier op gaan hebben ze geen vertrouwen meer in crypto. Ik hoop dat ze een meme wel anders zien als de rest van de crypto space, maar straks gaat de cycle hierdoor stuk en belanden we vroegtijdig in een bearmarket. Ik hoop van niet natuurlijk…
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Denk het niet, wat een glas halfleeg mentaliteit zeg. Door 1 token ( en verwachte retest van de total marketcap)bsmpower schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:49:
[...]
Waardeloos inderdaad. Denk dat het altseizoen achteraf gezien eind 2024 is geweest. Toen knalde alles mooi omhoog. Maar we gaan het zien... Ook erg benieuwd wat morgen met de prijs gaat doen.
Komt echt wel goed
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 19-01-2025 08:54 ]
Coinbase en Binance straks wel de oorzaak, want zij gaan die zooi ook listen zodat Henk en Ingrid rekt kunnen gaan. Zou een mooi statement zijn van de exchanges om dat soort cash grabs niet te listen.Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:52:
[...]
Heb nou niet het idee dat er veel mensen zijn die niets van crypto weten en ineens in TRUMP springen.
Nu moet je inderdaad nog swappen en zulks, snapt de newbie niet.
Joooo wat de hell. Gisteren er uit gegaan want dacht dit was het wel. Maar niets verbaast me meer in deze wereld. We leven in een Southpark aflevering.
Tegelijk is deze gewoon behoorlijk transparant. Wat krijg je: Een meme coin die omhoog kan gaan (en uiteindelijk crasht naar nul). Natuurlijk gaan een hoop mensen daardoor heel veel geld verliezen, wat een beetje kut voor ze is (ja dat gaat niet meer dan een beetje kut voor ze zijn imo, omdat hun hele doel was op andere te dumpen die het dan zouden verliezen).Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:57:
[...]
Coinbase en Binance straks wel de oorzaak, want zij gaan die zooi ook listen zodat Henk en Ingrid rekt kunnen gaan. Zou een mooi statement zijn van de exchanges om dat soort cash grabs niet te listen.
Nu moet je inderdaad nog swappen en zulks, snapt de newbie niet.
Maar is het erger dan de nieuwe coins met de grootste beloftes eromheen hoe ze echt het verschil gaan maken, maar wat alleen smoke en mirrors is om de tokens te dumpen en wat verder niet serieus te nemen is? Ik noem maar wat, een Qubic.
Die nationale reserve is nog geen gegeven, en rond de vorige cycles was de gekte ook op zijn hoogst net voor de top. Ik zeg nergens dat BTC / crypto niet nog wat brandstof heeft, maar het is zeker iets om alert op te zijn.Rubberen schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:41:
Het echt grote verschil imho is dat dus echt van Trump of in ieder geval zijn team is?
Of daar ga ik toch van uit om dat het op zijn X account staat.
Iedereen die de beste man een beetje kent weet dat zijn ego te groot is om zomaar te dumpen.
Aparte situatie om te volgen (vanaf de zijlijn)
Of daar ga ik toch van uit om dat het op zijn X account staat.
Iedereen die de beste man een beetje kent weet dat zijn ego te groot is om zomaar te dumpen.
Aparte situatie om te volgen (vanaf de zijlijn)
Vanwege de onrust die in de lucht hangt ook maar wat verkopen gedaan. Mijn BTC positie aangekocht via DCA in 2022 en begin 23 uitcasht naar fiat.
Aangekocht sub 24K, dus prima resultaat. Nog een mooie portie BTC op de ledger om te verkopen als het feest toch nog richting de 150K gaat.
Verder mijn SOL en DOGE omgezet naar BTC.
Zit alleen nog in dubio wat te doen met ETH, ook (deels) omzetten of toch rustig afwachten tot het wonder misschien nog een keer geschied 🤔
Aangekocht sub 24K, dus prima resultaat. Nog een mooie portie BTC op de ledger om te verkopen als het feest toch nog richting de 150K gaat.
Zit alleen nog in dubio wat te doen met ETH, ook (deels) omzetten of toch rustig afwachten tot het wonder misschien nog een keer geschied 🤔
Verder heeft @Gelukszoekr weer gelijk want had als bij wijze van test pas SBR (Bitcoin reserve) op zowel sol als eth gekocht.
Sol x inmiddels. Eth flink naar beneden.
Met Bitcoin zwaar op 1 in de pf zijn dit gokjes prima te doen natuurlijk.
Sol x inmiddels. Eth flink naar beneden.
Met Bitcoin zwaar op 1 in de pf zijn dit gokjes prima te doen natuurlijk.
Bedankt, in 20 minuten dus de top.sanant schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:05:
Over een half uurtje gaat Trump los op binance[Afbeelding]
Zou niets met je eth nu doen tbhCHRlS schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:07:
Vanwege de onrust die in de lucht hangt ook maar wat verkopen gedaan. Mijn BTC positie aangekocht via DCA in 2022 en begin 23 uitcasht naar fiat.
Eigenlijk jammer dat ik niet heb durven meeliften. Je wist bij voorbaat met dit volume dat iedere t1 ging komen wat de boel nog lang genoeg zou aanwakkeren. Sund.
Ik geloofde niet in een hack, dat duurde imo te lang zonder tegengeluid.
Veel mensen roepen dat het een scam is, maar dat zie ik ook echt niet gebeuren. Trump is gek, maar wel een geniale gek. Dat zou hem te veel imagoschade opleveren (van zijn eigen stemmers).
Achja we zien wel hoe het loopt.
Hoop dat de winstnemingen in alts vloeien.
Ik geloofde niet in een hack, dat duurde imo te lang zonder tegengeluid.
Veel mensen roepen dat het een scam is, maar dat zie ik ook echt niet gebeuren. Trump is gek, maar wel een geniale gek. Dat zou hem te veel imagoschade opleveren (van zijn eigen stemmers).
Achja we zien wel hoe het loopt.
Hoop dat de winstnemingen in alts vloeien.
Onderliggend is dit wel zorgwekkend, aanhangers van presidenten (US & Zuid Korea) in democratische voorheen sterke landen die instituties van de democratie bestormen.
Miljardairs die vrij baan krijgen om de wereld naar hun verwrongen idee van de utopie te vormen en presidenten die eigen meme coins lanceren om even te cashen na hun verkiezing.
De geschiedenis leert ons (of blijkbaar niet) dat dit nooit goed af kan lopen.
Miljardairs die vrij baan krijgen om de wereld naar hun verwrongen idee van de utopie te vormen en presidenten die eigen meme coins lanceren om even te cashen na hun verkiezing.
De geschiedenis leert ons (of blijkbaar niet) dat dit nooit goed af kan lopen.
Standaard geneuzel met seed tag
Een meme craze heeft in het verleden altijd gezorgd voor een correctie van de algehele markt.
ThisS Time is diffeRent??!
RSI is hoog op de daily (77). Nog ruimte naar boven maar wat rangen (consolidatie) of een correctie van een paar k lijkt me op zijn plaats. Zou ook mooi in lijn zijn met een mooie lower high.Vis schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:21:
Een meme craze heeft in het verleden altijd gezorgd voor een correctie van de algehele markt.
Het gevoel dat de gemiddelde alt holder nu heeft met die TRUMP munt moeten wij als BTC maxi dagelijks ervaren. Dat jouw munt zakt omdat iedereen die munt koopt.
Dat een enorme zak stront jouw liquiditeit heeft gestolen.
Dat is niet fijn hé?
Dat is niet fijn hé?
En de top op 49, exact 9.30 uur. Dalen maar.
En in beide gevallen is het vooral wishful thinking dat ze jouw virtuele muntjes hadden gekocht als die andere er niet was geweest.BTC100K2021 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:30:
Het gevoel dat de gemiddelde alt holder nu heeft met die TRUMP munt moeten wij als BTC maxi dagelijks ervaren. Dat jouw munt zakt omdat iedereen die munt koopt.
Dat is niet fijn hé?
Binance market voor Trump is net openknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:32:
En de top op 49, exact 9.30 uur. Dalen maar.
[ Voor 7% gewijzigd door souljah1h op 19-01-2025 09:34 ]
Precies dezelfde gedachte die mensen hebben bij dot en ada. Soms is iets gewoon deaud.
En moment binance listing is altijd de top. Zie bijvoorbeeld tao.
Trump niet dus, inmiddels al weer hoger...
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 19-01-2025 09:41 ]
Maar op zich, de inauguratie is pas morgen. Dus misschien komt er nog een pumpje. Tot de 100 dollar ofzo.
Doge was na de hustle van Musk een blow-off top en daarna een slow bleed. Ik verwacht nu hetzelfde.
Maar of die top op 49, 100, of 490 ligt, geen zinnig woord van te zeggen.
Doge was na de hustle van Musk een blow-off top en daarna een slow bleed. Ik verwacht nu hetzelfde.
Maar of die top op 49, 100, of 490 ligt, geen zinnig woord van te zeggen.
Dit was toch al bewezen als fake? Die lawfirm bestaat blijkbaar niet.ViNOK16Bit schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:27:
We zijn nog niet klaar blijkbaar. Volgende presidentiële shitcoin 24 januari
[Afbeelding]
Edit: Trump op 55
Ach ja, toch maar een flufje erin gegooid op 47,5 t.w.v. een rondje in een kermisattractie, want dat is het toch ook? Trailingstop erin toen net de 58 werd aangetikt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!