“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Laat het smaken!knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:35:
30 euro verdiend in 1:01 minuut. Gaat nergens over. Kan toch weer biefstuk in de boodschappenkar.
[Afbeelding]
knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:35:
30 euro verdiend in 1:01 minuut. Gaat nergens over. Kan toch weer biefstuk in de boodschappenkar.
[Afbeelding]

Hier zat ik ook aan te denken. Ik vraag me alleen welk bloeden ik als eerste moet stoppen. Die fucking TRUMP trekt de rest van de meuk goed leeg.zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:36:
Sol ook verkocht om de rest van de PF re redden.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 44% gewijzigd door kbuntu op 19-01-2025 10:38 ]
Ik koop de dip gewoon YOLO.Coldcat schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:37:
[...]
Hier zat ik ook aan te denken. Ik vraag me alleen welk bloeden ik als eerste moet stoppen. Die fucking TRUMP trekt de rest van de meuk goed leeg.
Zero.
[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 19-01-2025 10:39 ]
VerstandigSpecy schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:38:
Zo er was even een periode net dat Binance een minuut voorliep op Mexc. Er liepen denk ik nog geen arbitrage-bots. Even aan de hand van de Binance-graph op Mexc zitten handelen, maar dat voorlopen was na een paar minuten weg en toen helaas de arbitragewinst verspeeld toen Trump inklapte - toch maar snel verkocht. Sta nu 1000 lager; ik stop er maar eens mee.
Yup ik kom er ook niet meer aan. Gisteren rekt gegaan. Meeste terugverdiend en nu kijken hoe de rest rekt gaat.anti elppa schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:17:
[...]
ik begrijp het als geen ander.....fomo....maar heb er van geleerd...koste 2 cylces en veel geld..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je had Sol nog even moeten houden.ScuL schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:40:
De BTC.D draait helemaal door
Dat had 5% gescheeld
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Slowchat die lekker met hun zakken van links naar rechts slingeren.ByteMe_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:45:
Ik dacht even dat het straks weer up ging, nu de alts weer naar de klote. Watisdeze? Stilte voor de storm?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/whzoLQE9tOCgZuHcRTpIWiEr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jI8GXFQasayj7A71qDU9LYOx.jpg?f=user_large)
Ik kijk gewoon naar de cijfers. Gister -8%, vandaag ook alweer -5%. Sinds eind november niks opgeschoten met mijn portfolio.keanu_ schreef op zondag 19 januari 2025 @ 08:53:
[...]
Denk het niet, wat een glas halfleeg mentaliteit zeg. Door 1 token ( en verwachte retest van de total marketcap)
Komt echt wel goed
Thanks for giving me your bagbones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:02:
Ok FOMO, heb 15k aan ADA verkocht en in trump gestopt.
Chaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:44:
Laatste ETH/BTC flush voordat de bodem is gevormd?
:strip_exif()/f/image/XqUItqGDUxX335vM3BU9rvXU.png?f=user_large)
Ook 16k usd aan DOT erin gestopt. Toen ging het REKT. 😅
Kijk eens! Dit is goede informatie. Nu nog uitzoeken hoe laat USA gereleased wordt en dan kunnen we er vroeg bij zijn!ViNOK16Bit schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:27:
We zijn nog niet klaar blijkbaar. Volgende presidentiële shitcoin 24 januari
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mooi om van je DOT bags af te komen inderdaad.bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:50:
[...]
Wacht ff, troll je nu of meen je dit? Heb je vanochtend 31k in $TRUMP gestopt?!bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:50:
[...]
This is the way. De Trump whales roteren naar btc en retail blijft met de bags achter.ScuL schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:40:
De BTC.D draait helemaal door
[ Voor 99% gewijzigd door The.Force op 19-01-2025 11:00 ]
Zoom out, when in doubtbsmpower schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:47:
[...]
Ik kijk gewoon naar de cijfers. Gister -8%, vandaag ook alweer -5%. Sinds eind november niks opgeschoten met mijn portfolio.
Yes geen grap, zal straks screenshot sturen van mijn REKT gaan. Net op 200 usd die top van 78 gemist. Toen ging het naar 58 😅Guere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:51:
[...]
Wacht ff, troll je nu of meen je dit? Heb je vanochtend 31k in $TRUMP gestopt?!
Ja dûhAlpina schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:07:
Verder heeft @Gelukszoekr weer gelijk want had als bij wijze van test pas SBR (Bitcoin reserve) op zowel sol als eth gekocht.
Sol x inmiddels. Eth flink naar beneden.
Met Bitcoin zwaar op 1 in de pf zijn dit gokjes prima te doen natuurlijk.
Ik herhaal ook nog maar, Trump kan makkelijk naar de top 10. Het is mogelijk de doge-killer.
Dipje hier, sprintje daar. Alles was okay in btc-land.
Wil wel voor de exchanges kunnen kopen...
Welke wallet moet ik hebben om mee te kunnen doen.
[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 19-01-2025 10:56 ]
Omg, nou, sterkte ermee. Je neemt het in ieder geval nog wel vrij lollig op moet ik zeggenbones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:53:
[...]
Yes geen grap, zal straks screenshot sturen van mijn REKT gaan. Net op 200 usd die top van 78 gemist. Toen ging het naar 58 😅
Wat dit geen fake zoals iemand net zei?knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:55:
Moet nog wel een cursus Solana shitcoins volgem om die USA op dag één te kunnen kopen.
Het was nog wel een trade die niet fout kon gaan. TochGuere schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:55:
[...]
Omg, nou, sterkte ermee. Je neemt het in ieder geval nog wel vrij lollig op moet ik zeggen
Zag dat hij zijn eigen tegeltjes line al heeft.Domino schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:55:
Lekker rustig ochtendje als maxi of niet @anti elppa
Dipje hier, sprintje daar. Alles was okay in btc-land.
:strip_exif()/f/image/vhaahr8poQgNXEEJDeU6lK40.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog een weekje om dyor te doen.
https://x.com/EricTrump/status/1880727173004497126
[ Voor 5% gewijzigd door RisingSun op 19-01-2025 10:57 ]
Dan rest alleen HODLbones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:53:
[...]
Yes geen grap, zal straks screenshot sturen van mijn REKT gaan. Net op 200 usd die top van 78 gemist. Toen ging het naar 58 😅
:no_upscale():strip_exif()/f/image/fXmo8eAzcQUZVYV863Gqt6sq.webp?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Gipsy King op 19-01-2025 10:59 ]
bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:53:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/If8hspsqYvCqL8kEVfvyzrSL.gif?f=user_large)
Zero.
Phantom & Dexscreener. We gaan dit ff goed voorbereiden voor de 24eknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:55:
Moet nog wel een cursus Solana shitcoins volgem om die USA op dag één te kunnen kopen.
Precies, hopen dat die Yanks straks ook FOMO gaan buyen.
Heb winstmarges nu lager gezet.
Volgens mij was dat bericht fake, iets met een niet bestaand kantoor oid.Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:58:
[...]
Phantom & Dexscreener. We gaan dit ff goed voorbereiden voor de 24e
Sja, net of $trump geen scam isknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:00:
[...]
https://www.newsx.com/wor...a-buzz-after-trumps-rise/
Inderdaad een scam.
Koop dus geen USA mensen.

Is maar net hoe je het definieert toch?
Psychologie ten top..bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:59:
[...]
Precies, hopen dat die Yanks straks ook FOMO gaan buyen.
Heb winstmarges nu lager gezet.
Eerst voorzichtig aankijken. Als de banana zone komt gewoon YOLO MAX erin met alles dat los te trekken is en nog onder water stond.
De mens is gedreven door greed.
Zeker wel, shit zoon Erik Trump heeft al op X gereageerd dat dit fake is
Assets added to the roadmap today: Official Trump (TRUMP)https://t.co/rRB9d3hSr2
— Coinbase Assets 🛡️ (@CoinbaseAssets) 19 januari 2025
Niet deze gig, de $USA coin bestaat dus al… maar ja je hebt gelijk, alles wat vaag geassocieerd is met Trump zal wel even gaan zucht..Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:06:
Fake of niet maakt in dit geval niet veel uit denk ik. Als er de 24e een USA voorbij komt op Dexscreener kan je er donder op zeggen dat ook deze coin vooral in het begin flink zal pumpen. Juist doordat het al deze aandacht krijgt.
Ftfyknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:00:
[...]
https://www.newsx.com/wor...a-buzz-after-trumps-rise/
Inderdaad een scam.
Koop dus geen [insert random shitcoin] mensen.
Zero.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UpwCVRotewsvtmBN01IgHKDX.gif?f=user_large)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Alleen is de tokendistributie bij Trump nog enigszins 'fair' in den beginne.Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:06:
Fake of niet maakt in dit geval niet veel uit denk ik. Als er de 24e een USA voorbij komt op Dexscreener kan je er donder op zeggen dat ook deze coin vooral in het begin flink zal pumpen. Juist doordat het al deze aandacht krijgt.
Bij USA verwacht ik een squid game.
nothing stops this train
Je kan er nog volgas in fomo-enKol Nedra schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:16:
ouch, die Trump muntje dat nu zo hard gestegen is heb ik niet meer, had het verkocht in nov..... had nooit 100% moeten verkopen 💀
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wwl1LFzlHYYidabqlJIBKYFf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/nV6wXnn7o2h2SD5YBFfWQi3R.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 174% gewijzigd door knakworst op 19-01-2025 11:28 ]
Zero.
Sol gaat morgen ook wel weer inzakken zodra Trump klaar is.Pelox schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:27:
Had al mijn earnings op coinbase afgelopen jaar omgezet in SOL en zojuist verkocht en uitgekeerd. Toch weer een gratis kratje pils.
USA-coins eerst is dus eigenlijk USA-coins eerst… iedereen die dacht dat het over Ripple ging komt bedrogen uit.Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:51:
[...]
Kijk eens! Dit is goede informatie. Nu nog uitzoeken hoe laat USA gereleased wordt en dan kunnen we er vroeg bij zijn!
Ja ben er al uitgestapt op 267, zal vast te vroeg zijn, maar beter dan te laatknakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:28:
[...]
Sol gaat morgen ook wel weer inzakken zodra Trump klaar is.
Als het een echte rug is dan ga je rekt.Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:06:
Ik zie hem eerst nog makkelijk door de 300 dollar gaan.knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:28:
[...]
Trump of sol?zwembroek schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:33:
[...]
Ik zie hem eerst nog makkelijk door de 300 dollar gaan.
Dat is wel eens gebeurd ja. Ik was erbij... Het is een legende van mythische proporties.gebruikershaes schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:32:
Ja leuk die trump coin, maar ff wat belangrijkers. Heeft iemand ooit @Laurens1970 iets zien posten? Of is het een like machine?
Precies dat. Er is wel degelijk een verschil tussen een legit meme en een rug. Ook al gaan ze beide naar zero.knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:16:
[...]
Alleen is de tokendistributie bij Trump nog enigszins 'fair' in den beginne.
Bij USA verwacht ik een squid game.
Gister het nieuws niet gevolgd en de Trump coin helemaal gemist, vanochtend toch ingestapt toen hij 45 euro waard was. Op het 88 euro punt (op Kraken) vingers op de verkoop knop... niet gedaan. Stoploss was ingesteld om 100% te verkopen op 50 euro om iig geen verlies te lijden. Dit punt werd nog net bereikt waardoor alles verkocht werd alvorens dat ie weer begon te stijgen.
Toch maar verkopen als je op leuke winst staat? Of geen stoploss instellen?
Heb in ieder geval mijn boodschappen van de maand eruit. Had erger gekund.
staat die trump coin ook op kraken dan?Feihcretsam schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:36:
Wat een leerzame ochtend voor mij als crypto newb.
Gister het nieuws niet gevolgd en de Trump coin helemaal gemist, vanochtend toch ingestapt toen hij 45 euro waard was. Op het 88 euro punt (op Kraken) vingers op de verkoop knop... niet gedaan. Stoploss was ingesteld om 100% te verkopen op 50 euro om iig geen verlies te lijden. Dit punt werd nog net bereikt waardoor alles verkocht werd alvorens dat ie weer begon te stijgen.
Oh gister nog niet, zie het nu.
Sol.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ik geloof het niet. Volgens mij is hij een like whale.Bushalte schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:34:
[...]
Dat is wel eens gebeurd ja. Ik was erbij... Het is een legende van mythische proporties.
Wat heb je geleerd dan? Vanmorgen instappen op €45 was niet perse slim, het was vooral gedreven door emotie. Toen op €88, met je vinger aan de knop. Tuurlijk moet je dan (een deel) verkopen. Dan maar een stoploss om geen verlies te maken. Het komt allemaal nogal impulsief over. Dat is prima, maar als je zo handelt dan moet je zeker je winst pakken als het kanFeihcretsam schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:36:
Je moet wat TPs instellen target 1,2 en 3. En een runner achterlaten voor als die verder gaat met een SLFeihcretsam schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:36:
300 in 3,2,1...Q_7 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:39:
SOL beukt door de 280 alsof het niets is, bij 300 ga ik 50% eruit, vind het wel leuk geweest zo
Bij 88 je inleg eruit en de rit uitzitten met de winst en zien waar het schip strand.Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:42:
[...]
Wat heb je geleerd dan? Vanmorgen instappen op €45 was niet perse slim, het was vooral gedreven door emotie. Toen op €88, met je vinger aan de knop. Tuurlijk moet je dan (een deel) verkopen. Dan maar een stoploss om geen verlies te maken. Het komt allemaal nogal impulsief over. Dat is prima, maar als je zo handelt dan moet je zeker je winst pakken als het kan
Kom maar door met die screenshotsbones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 10:53:
[...]
Denk dat dat wel meevalt. Indirect heeft Trump gekozen voor Solana, en dus niet voor Ethereum. En wat blijkt? Solana kan deze crazy drukte prima aan. Een betere reclame kan je als Solana niet hebben.knakworst schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:28:
[...]
Zelfs op de daily is de RSI in de zwaar overbought area, hoe lang kan SOL dit volhouden ?Gelukszoekr schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:48:
[...]
Denk dat dat wel meevalt. Indirect heeft Trump gekozen voor Solana, en dus niet voor Ethereum. En wat blijkt? Solana kan deze crazy drukte prima aan. Een betere reclame kan je als Solana niet hebben.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Nu is het gekaapt door de TRUMP meme gekte. Waar ik eigenlijk alleen maar heel verdrietig van kan worden….
Kan dit niet op***** naar een ander topic?
AlterBridge schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:50:
Er zijn heel veel mensen zoals ik (en @Laurens1970) die ontzettend veel tijd verspillen om geen letter te missen in dit topic.
Nu is het gekaapt door de TRUMP meme gekte. Waar ik eigenlijk alleen maar heel verdrietig van kan worden….
Kan dit niet op***** naar een ander topic?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
RSI is overrated. In een bullmarkt kan iets makkeljik maanden op overbought staan.Q_7 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:49:
[...]
Zelf op de daily is de RSI in de zwaar overbought area, hoe lang kan SOL dit volhouden ?
Er is iets fundamenteels verandert ten opzichte van 2 dagen geleden. Dat maakt dat de prijs nu doet wat het doet. technische indicatoren zoals een RSI zijn imo dan veel minder relevant
:strip_exif()/f/image/QMndBwmckTuQOzYnIT8wng8o.jpg?f=fotoalbum_large)
Probeer nu 1 a 2k winst te pakken.. of 1 a 2k verlies.
[ Voor 5% gewijzigd door bones op 19-01-2025 11:53 ]
Lichtpuntje...
Hey, er is nog geen moment in de geschiedenis geweest dat je met TRUMP langer dan een paar uur in de min hebt gestaan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoe kom je anders aan 1.2 miljard omzet op bybit
Ben wel oprecht benieuwd, waarom je gister er niet in ge'fomot bent rond de 20, en bij een stijging van 20 naar 65 dacht, goed idee. Doen.bones schreef op zondag 19 januari 2025 @ 11:52:
[...]
[Afbeelding]
Probeer nu 1 a 2k winst te pakken.. of 1 a 2k verlies.
Lichtpuntje...
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!