ETH nog 16% up en ik ga 25% sellen.
Redelijke sell pressure op btc nu. Richting ma 9 op 104k?
Ja geen beginnen aan. Wat een geitenbende. Al die schijtcoiners lopen allemaal met een harde tak te cirkeljerken
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 17-01-2025 21:53 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:51:
[...]
Vanavond is hij Persona Non-GRATA
over 3 uur is hij weer welkom
anti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:51:
[...]
Haha nou idd. Gewoon -5,5% in btc pair. Shitcoin gonna shit

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Hahaha, ik denk soms ook dat het nog wat extra dik aangezet wordt om de maxi's lekker te prikken. Kan er wel om lachenanti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:52:
[...]
Ja geen beginnen aan. Wat een geitenbende
Nee hoor ik zit al in een altWoohooo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:36:
Oef, bijna ATH in zicht !
Arme (pun intended) @Pinsa en @kbuntu, wachten nog steeds op de dip.
je bent niet bullish genoeg man dat een 3x genoeg isCougar schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:55:
Iemand vandaag nog in XCN gestapt?
Dat zou life changing money geweest zijn.
[Afbeelding]
Ja sommigen hebben wel humor. Meeste niet. Komt omdat als ze 1 dag +50% staan met hun drek, echt geloven in die gier. En als het dag later -99% staat hoor je ze ff niet.YES schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:53:
[...]
Hahaha, ik denk soms ook dat het nog wat extra dik aangezet wordt om de maxi's lekker te prikken. Kan er wel om lachen
Ach ja, ik vind het altijd wel geinig, die juichende menigte als er wat door het dak knalt.anti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:01:
[...]
Ja sommigen hebben wel humor. Meeste niet. Komt omdat als ze 1 dag +50% staan met hun drek, echt geloven in die gier. En als het dag later -99% staat hoor je ze ff niet.
Vind het vervelender als er op oprechte waarschuwingen of kritiek gereageerd wordt met beschuldigingen van jaloezie en dergelijke.
Maar dat komt meestal pas op gang als de bullrun langer bezig is en Henk en Ingrid er allemaal volop in aan het apen zijn, nog een paar maand denk ik
Ja eens. En dan komen de eerste 3 maanden vd bear.....de tandjes, dat gaat weer heftig worden hierYES schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:08:
[...]
Ach ja, ik vind het altijd wel geinig, die juichende menigte als er wat door het dak knalt.
Vind het vervelender als er op oprechte waarschuwingen of kritiek gereageerd wordt met beschuldigingen van jaloezie en dergelijke.
Maar dat komt meestal pas op gang als de bullrun langer bezig is en Henk en Ingrid er allemaal volop in aan het apen zijn, nog een paar maand denk ik
Als je dat toch ook maar enigszins goed weet te timen, dan lach je je de ballen uit de broek met al dat gejank hier denk ikanti elppa schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:09:
[...]
Ja eens. En dan komen de eerste 3 maanden vd bear.....de tandjes, dat gaat weer heftig worden hier

Have fun staying poor! Boot gemist of zo?!Darrell schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:18:
Niet zo jaloers boys.
Jaloers op eth? Die nog steeds die 4k niet weet te slachten? Neuh alles behalve.Darrell schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:18:
Niet zo jaloers boys.
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:24:
[...]
Jaloers op eth? Die nog steeds die 4k niet weet te slachten? Neuh alles behalve.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OyxKWW5jNCb5HeJ6YcRbTkyG.jpg?f=user_large)
Ik gun ieder z’n geluk, maar pas gewoon op
Dat je niet je leven “vergokt”. 👍
Groetjes, een XRP holderCougar schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:26:
Ik gun ieder z’n geluk, maar pas gewoon op
:no_upscale():strip_exif()/f/image/ucnrVxeOvxvoE3pdJA5RGHAx.webp?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Klopt. Enorme XRP holder. Fan ook voor wat ze doen. Vooral Monica long haar YouTube filmpjes vind ik top. En zie er net als anderen toekomst in.
Ik heb overigens een prachtige dochter van 13, morgen weer om half 10 naar paardrijden. Dus helaas. Dat plaatje gaat niet voor mij op. Heb huisje boompje beestje goed op orde.
[ Voor 15% gewijzigd door Cougar op 17-01-2025 22:32 ]
Ik heb ook gewoon mijn tasjes met bagger hoor:
- ETH
- PRIME
- BIFI
- GMX
- KSM
- QUBIC
- VRTX
Maar nog wel zo'n 75% BTC en 21% ETH.
Gelukkig maar
- ETH
- PRIME
- BIFI
- GMX
- KSM
- QUBIC
- VRTX
Maar nog wel zo'n 75% BTC en 21% ETH.
Gelukkig maar
Dat mag, ik heb ook XRP. Mijn moeder dronk overigens ook wijn en heeft gerookt, weet niet of dat tijdens haar zwangerschap was.Cougar schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:31:
[...]
Klopt. Enorme XRP holder. Fan ook voor wat ze doen. Vooral Monica long haar YouTube filmpjes vind ik top. En zie er net als anderen toekomst in.
Sterker nog, als XRP zo doorgaat dan is die niet alleen #3 AIXBT, #2 Virtuals, maar ook nog #1 PRIME voorbij gegaan in mijn Bitvavo shitcoin pf. En dan moet ik toch echt gaan afromen richting andere coins.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hoezo “ook” wijn? Ik zit nu aan m’n 3e biertje. Dat moet kunnen als je kind naar bed is toch? Morgen toch weer op tijd op.Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:34:
[...]
Dat mag, ik heb ook XRP. Mijn moeder dronk overigens ook wijn en heeft gerookt, weet niet of dat tijdens haar zwangerschap was.
Sterker nog, als XRP zo doorgaat dan is die niet alleen AIXBT, Virtuals, maar ook nog PRIME voorbij gegaan in mijn Bitvavo shitcoin pf. En dan moet ik toch echt gaan afromen richting andere coins.
Volgens mij zitten we op een andere golflengte. Ben jij de vader of moeder van je kind?Cougar schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:36:
[...]
Hoezo “ook” wijn? Ik zit nu aan m’n 3e biertje. Dat moet kunnen als je kind naar bed is toch? Morgen toch weer op tijd op.
Taro doelde op de door hem geposte meme van een vrouw die wijn drinkt tijdens haar zwangerschap, waar jij op reageerde.Cougar schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:36:
[...]
Hoezo “ook” wijn? Ik zit nu aan m’n 3e biertje. Dat moet kunnen als je kind naar bed is toch? Morgen toch weer op tijd op.
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 17-01-2025 22:40 ]
Vader uiteraard.Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:37:
[...]
Volgens mij zitten we op een andere golflengte. Ben jij de vader of moeder van je kind?
[ Voor 94% gewijzigd door Cougar op 17-01-2025 23:30 ]
Kijk er al naar uit om weer eens lekker aan ADA aan te lurken. 14 days left.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mjT85WzSxbTVn0UurYihNEkk.jpg?f=user_large)
Ja, hopium tegen beter weten in.Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:25:
ETH doet het toch helemaal niet zo goed? Of vieren we tegenwoordig om alles een feestje om het positief te houden?
[ Voor 28% gewijzigd door Woohooo op 17-01-2025 22:41 ]
Trump wil de ultimate bag holder worden. In alles nr 1.
[ Voor 16% gewijzigd door gebruikershaes op 17-01-2025 22:45 ]
Ja, het ging over een vrouw die tijdens haar zwangerschap rookt en wijn drinkt, dat was het punt.
Ik drink nu ook een lekker biertje en zo misschien nog een Whisky, maar ik ben niet zwanger. Gelukkig kopen mijn zoontjes op hun 13e en 16e al mooi aandelen, hun moeder drinkt gelukkig helemaal nooit, dus knallen ze op sneltreinvaart door het onderwijs heen. De oudste heeft vandaag weer dividend ontvangen, ik hoorde een luide "BOOOOOM!!!" op dat moment en er gaat maandag weer 250 Euro van zijn nieuwe baantje in aandelen geknald worden. Hun Bitcoin staat ook mooi te rijpen op de Ledger. #trots
Beetje puns. Zelfspot.Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:25:
ETH doet het toch helemaal niet zo goed? Of vieren we tegenwoordig om alles een feestje om het positief te houden?
[Afbeelding]
BTC![]()
![]()
daar mag je zeker trots op zijn, en hun hebben heel veel mazzel dat ze op zo'n jonge leeftijd ermee bezig zijn, die hebben het heel goed financieel gezienTaro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:46:
[...]
Ja, het ging over een vrouw die tijdens haar zwangerschap rookt en wijn drinkt, dat was het punt.
Ik drink nu ook een lekker biertje en zo misschien nog een Whisky, maar ik ben niet zwanger. Gelukkig kopen mijn zoontjes op hun 13e en 16e al mooi aandelen, hun moeder drinkt gelukkig helemaal nooit, dus knallen ze op sneltreinvaart door het onderwijs heen. De oudste heeft vandaag weer dividend ontvangen, ik hoorde een luide "BOOOOOM!!!" op dat moment en er gaat maandag weer 250 Euro van zijn nieuwe baantje in aandelen geknald worden. Hun Bitcoin staat ook mooi te rijpen op de Ledger. #trots
hoe jonger je begint, hoe groter de sneeuwbal
nothing stops this train
even terugtesten.. houdt 3460-3475 dan staat 3600 sneller dan je denktgebruikershaes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:48:
Wat is het ook een shitcoin die ether. 3500 aangeraakt en gelijk hoogtevrees.
And its gone.Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:51:
[...]
even terugtesten.. houdt 3460-3475 dan staat 3600 sneller dan je denkt
Nou vooruit 3460 nog net.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 17-01-2025 22:53 ]
Time in the market beats timing the market idd. Had mijn vader mij dat ooit maar bijgebracht....Kol Nedra schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:50:
[...]
daar mag je zeker trots op zijn, en hun hebben heel veel mazzel dat ze op zo'n jonge leeftijd ermee bezig zijn, die hebben het heel goed financieel gezien![]()
hoe jonger je begint, hoe groter de sneeuwbal
ether heeft een reputatie laag te houden.
Als btc er nog een slingertje aan geeft denk ik dat ether dit keer wel goed mee gaat.Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:53:
[...]
ether heeft een reputatie laag te houden.

:strip_exif()/f/image/Dgu8RxGekIG0ZmIfcrVrtXVq.png?f=user_large)
Komt vast nog wel een kans...
Zit nog steeds op mn geminede ETH te teren tot ze ooit eens op mn sell target van 7500$ komen... Had ik ze maar op XRP of BTC ingezet
De eerste is afgevinkt, 104450.
Yup, hopelijk volgt de rest dit weekend ook nog. Heb niet alles weer ingezet, kan natuurlijk ook nog lager, maar ook nog grotendeels aan boord.
:strip_exif()/f/image/DvQntnvJrD2D7ROfB5VOhI46.png?f=user_large)
@Cougar plusje voor rijden met je dochter.
Die van mij rijdt ook graag mee, maar laatste tijd weinig goed weer voor geweest.
Die van mij rijdt ook graag mee, maar laatste tijd weinig goed weer voor geweest.
Ik begreep de berichten hier ook niet zo goed. ETH heeft nog een lange weg te gaan imo...Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:25:
[Afbeelding]
BTC![]()
![]()
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
ETH/BTC staat echt rock bottom. Ik zie genoeg in de charts om aan te nemen dat ETH zich klaar maakt voor een reversal.
ETH loopt altijd te slapen totdat BTC een beetje uitgepoept is en dan in 1x gaat het als een gek met nog grotere percentages
ETH loopt altijd te slapen totdat BTC een beetje uitgepoept is en dan in 1x gaat het als een gek met nog grotere percentages
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Eth was das fur ellendung !! , BTC wollen wir, haben wir, furimmerScuL schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:11:
ETH/BTC staat echt rock bottom. Ik zie genoeg in de charts om aan te nemen dat ETH zich klaar maakt voor een reversal.
Ik ben ondertussen wat fiat-geld dat over is naar mexc aan het storten..
Iemand nog tips wat daar het mooist/handigst/... te doen?

BTCLentehoofdje schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:18:
Ik ben ondertussen wat fiat-geld dat over is naar mexc aan het storten..
Er zijn niet veel mensen die dat hun kinderen mee kunnen geven zoals jij en ik en wellicht de meesten hier dat kunnen. Het is behoorlijk kostbare kennis die we hebben. Mogen we best trots op zijn vind ik.Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 22:53:
[...]
Time in the market beats timing the market idd. Had mijn vader mij dat ooit maar bijgebracht....
Mijn pa had 20+ jaar een goede baan in het bankwezen als financieel adviseur, dus aan financiële kennis an sich geen gebrek. Op zijn vlak iig, wat met niet echt met beleggen te maken had, maar meer met startups van bedrijven.
Maar na een paar missers te hebben gemaakt in de persoonlijke beleggingswereld (in het kader van 'ik werk bij een bank dus ik kan dat') was zijn vertrouwen erin compleet weg.
Dus toen ík eenmaal begon werd het mij (behoorlijk) sterk afgeraden. Helemaal met die 'gevaarlijke crypto's'.
Gelukkig heb ik niet geluisterd en mijn eigen pad bewandeld. Met het nodige succes. Reteveel tijd in gestoken ook.
Er zijn best veel mensen die beleggen, maar de meesten doen dat passief. Dus die leggen hun centen in de handen van anderen, maar hebben er zelf geen reet verstand van. Degenen die zelf de touwtjes in handen hebben en daarbij ook nog succesvol zijn, zijn er, afgaand op mijn kennissenkring, maar een paar %.
Kortom, chapeau!
Ja haha.
Hoopte dat iemand met een mooie long of short positie zou komen, of een of ander vaag hefboom product
👍toilet_paper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:19:
[...]
Er zijn niet veel mensen die dat hun kinderen mee kunnen geven zoals jij en ik en wellicht de meesten hier dat kunnen. Het is behoorlijk kostbare kennis die we hebben. Mogen we best trots op zijn vind ik.
Mijn pa had 20+ jaar een goede baan in het bankwezen als financieel adviseur, dus aan financiële kennis an sich geen gebrek. Op zijn vlak iig, wat met niet echt met beleggen te maken had, maar meer met startups van bedrijven.
Maar na een paar missers te hebben gemaakt in de persoonlijke beleggingswereld (in het kader van 'ik werk bij een bank dus ik kan dat') was zijn vertrouwen erin compleet weg.
Dus toen ík eenmaal begon werd het mij (behoorlijk) sterk afgeraden. Helemaal met die 'gevaarlijke crypto's'.
Gelukkig heb ik niet geluisterd en mijn eigen pad bewandeld. Met het nodige succes. Reteveel tijd in gestoken ook.
Er zijn best veel mensen die beleggen, maar de meesten doen dat passief. Dus die leggen hun centen in de handen van anderen, maar hebben er zelf geen reet verstand van. Degenen die zelf de touwtjes in handen hebben en daarbij ook nog succesvol zijn, zijn er, afgaand op mijn kennissenkring, maar een paar %.
Kortom, chapeau!
[ Voor 10% gewijzigd door Cougar op 18-01-2025 00:46 ]
Absoluut trots op zijn, groot verschil is natuurlijk wel de toegang tot informatie door het internet. Ik durf zelfs wel te stellen dat sparen voor je kind achterhaald is en dat je eigenlijk wel moet beleggen om de inflatie voor te zijn en te blijven.toilet_paper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:19:
[...]
Er zijn niet veel mensen die dat hun kinderen mee kunnen geven zoals jij en ik en wellicht de meesten hier dat kunnen. Het is behoorlijk kostbare kennis die we hebben. Mogen we best trots op zijn vind ik.
Kortom, chapeau!
Ik beleg zowel actief als passief, voor onze zoon alleen nog passief. Een beter voorbeeld van time in the market is er straks niet, want kan hem precies laten zien wat inleg vs rendement is.
Ik heb dat ook nooit meegekregen vanuit huis. Maar wel dat ik hard moest werken voor mn geld en zo min mogelijk leningen etc moest hebben. Dat is ook wat waard. Ik ben geen miljonair ofzo maar daardoor heb ik het wel prima en ook de ruimte om in crypto te duiken (en ook om fouten daarin te maken, want ook die heb ik in het begin gemaakt en dure ook).toilet_paper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:19:
[...]
Kortom, chapeau!
Vergeet ook niet dat beleggen in de tijd toen onze ouders wat jonger waren niet zo vanzelfsprekend is zoals dat nu is (ook niet de “boomer” stocks). Dus het is opzich logisch.
Wisten jullie dat maar 25 procent van de huishoudens in NL belegt? Zo gangbaar is het niet. Je kijkt waarschijnlijk in jouw eigen midden/hoge klasse bubbel.
Ik vind dat eerlijk gezegd nog best veel. Al kan dat altijd hoger.kbuntu schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 06:23:
Wisten jullie dat maar 25 procent van de huishoudens in NL belegt? Zo gangbaar is het niet. Je kijkt waarschijnlijk in jouw eigen midden/hoge klasse bubbel.
Sommige huishoudens hebben inderdaad de financiële ruimte er niet voor, andere willen het gewoon niet. (En gaan dan rare reacties geven op nu.nl als BTC weer eens een ATH neerzet).
Wat zegt PlanB hier eigenlijk?
Bitcoin at $105k
— PlanB (@100trillionUSD) 17 januari 2025
Cash & carry (spot buy + 1Y futures sell) = 10%+
Covered call (spot buy + 1Y call option sell) = 25%+
Now borrow fiat $ at 5%, or 4% ... 0% ... 💥BOOM!!!💥
Few... pic.twitter.com/ye0xeQKhRR
Ltc , xrp , alle alts bitchslapped.bones schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 07:30:
ADA en Eth weer rekt.
SOL nu wel moon maar heb daar maar een kleine bag van.
Dunning-Kruger vanuit een beroepsdeformatie is misschien nog wel pijnlijker dan de gewone varianttoilet_paper schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 00:19:
[...]

Net zo erg als mensen die denken dat je als programmeur wel even iemands printer kan fixen omdat je "technisch onderlegd" bent.
Ja nee dus. De kennis om daar eventueel iets mee te doen is er, maar dat betekent niet dat ik goed ben met printers, hardware of geduld.
Dat zit wel Schnorr.
mooi dagje zo. En mooi voor btc ff op adem komen hier. Zie het als een terug test van de 99-102.5k zone.
Btc-D wel echt heel sterk trouwens
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HIsBKxutAk7wVuarSYdkkHK0.jpg?f=user_large)
prachtig te zien ook dat lijntje
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HIsBKxutAk7wVuarSYdkkHK0.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/iBiUExYvuIPaynCjd9hJ4dj9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door anti elppa op 18-01-2025 08:08 ]
Nieuwe “officiële” memecoin van Trump op Solana, vandaar dat solana lekker moon gaat…
[ Voor 12% gewijzigd door Don Guacamole op 18-01-2025 08:11 ]
gm sc
ETH heeft weer een puik staaltje werk geleverd vannacht

[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 18-01-2025 08:17 ]
En er zijn weer nieuwe btc maxi's geboren...Aeronaut schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:17:
gm sc
ja wil er toch ff op reageren. Ik riep 2 a 3 jaar terug al dat ik eth ga kopen als ie op de 0,03 btc staat (werd uiteraard voor rand debiel uitgemaakt omdat dat onmogelijk was). Riep dat tot jaar terug ongeveer. Maar ga daar toch van terug komen. Zoals meeste wel weten heb ik 2 maanden terug alles de deur uit gedaan (dus ook mijn eth hodl stack). Heb er gewoon 0 vertrouwen meer in. 0.02 zie ik zeker ook gebeuren. En als er geen echte pump komt deze bullrun, dan gaan we in de bear gewoon naar 0.01knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:13:
Ether op laagste stand deze cycle.
[Afbeelding]
What’s up met sol? Wel heel relatief sterk
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Deze bedoel je ? Pumping wel high riskDon Guacamole schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:07:
Nieuwe “officiële” memecoin van Trump op Solana, vandaar dat solana lekker moon gaat…
AhDon Guacamole schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:07:
Prima terugtest. Die was te verwachten na de sterke stijging. Ik had gehoopt dat het nog wat hoger zou zijn richting de 106/107k.anti elppa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 07:49:
mooi dagje zo. En mooi voor btc ff op adem komen hier. Zie het als een terug test van de 99-102.5k zone.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
2 scenarios nu:
- Nieuwe top aan de bovenkant van het kanaal en weer langzaam omlaag
- Komende week door de ATH
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vind het ook best veel al. Maar er moeten niet teveel mensen FO/FIRE worden rond 2055/2060 dan is er niemand meer om ons de kont te wassen. Dat zie ik nog een serieus probleem worden.kbuntu schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 06:23:
Zo gaat dat de laatste tijd met alts. Een aanta dagen omhoog om alles kort daarna weer in te leveren. Gisteren nog blij met mijn +9% op Vechain, wordt ik nu wakker, is het alweer -8% 😴Pinsa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 05:45:
Veel alts weer rekt pff
Ga je het helemaal niet meer aanraken ? Ik zit ook aan 0,03 te denken om in te stappen (eigenlijk mn huidige stack ETH te vergroten want ik heb al wat), maar ik wil eerst een nieuwe ATH zien van BTC.anti elppa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:20:
[...]
ja wil er toch ff op reageren. Ik riep 2 a 3 jaar terug al dat ik eth ga kopen als ie op de 0,03 btc staat (werd uiteraard voor rand debiel uitgemaakt omdat dat onmogelijk was). Riep dat tot jaar terug ongeveer. Maar ga daar toch van terug komen. Zoals meeste wel weten heb ik 2 maanden terug alles de deur uit gedaan (dus ook mijn eth hodl stack). Heb er gewoon 0 vertrouwen meer in. 0.02 zie ik zeker ook gebeuren. En als er geen echte pump komt deze bullrun, dan gaan we in de bear gewoon naar 0.01
Had je eind december 2022 1 ETH gekocht voor ongeveer $1000 had je nu dus $3200 in je pf.Aeronaut schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:17:
gm sc
Had je toen voor $10 per stuk die 1K stuk geslagen op Solana, had je nu ruim $23000 in je pf. Wat een shitcoin zeg.
nope, ga er nooit meer in. eigenlijk geen enkele shitcoin. Deze run is voor mij tot nu toe in 1 ding duidelijk, btc is gewoon echt nog dominant dan ooit (ivt hoeveelheid shitcoins), tijd van shitcoins is geweest.Deman23 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:44:
[...]
Ga je het helemaal niet meer aanraken ? Ik zit ook aan 0,03 te denken om in te stappen (eigenlijk mn huidige stack ETH te vergroten want ik heb al wat), maar ik wil eerst een nieuwe ATH zien van BTC.
Het lijkt nu meer domein voor de traders.anti elppa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:47:
[...]
nope, ga er nooit meer in. eigenlijk geen enkele shitcoin. Deze run is voor mij tot nu toe in 1 ding duidelijk, btc is gewoon echt nog dominant dan ooit (ivt hoeveelheid shitcoins), tijd van shitcoins is geweest.
Je bent niet de enige is een lastige cycle dit zeker als je geen goede entry hebt te pakken.bsmpower schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:42:
[...]
Zo gaat dat de laatste tijd met alts. Een aanta dagen omhoog om alles kort daarna weer in te leveren. Gisteren nog blij met mijn +9% op Vechain, wordt ik nu wakker, is het alweer -7% 😴
Al doende leert men
Shitcoins hebben slechts 1 doel en dat is meer bitcoins maken.
[ Voor 58% gewijzigd door Liberteh op 18-01-2025 08:51 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:28:
Ben blij met die terug test van BTC, weer wat teruggekocht tov gisteren. Mag nog dieper hoor, maar we zijn gebounced op het vorige key level.
Oh en over SOL
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hn7r4eFuvv4XIYeH1BugXZPT.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon een correctie voor wat komen gaat. No worries, tenzij idd te laat (te hoog) bent ingestapt. Vasthouden..
De zone van 105.5 stond al even in dit topic als keyColdcat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:23:
[...]
Prima terugtest. Die was te verwachten na de sterke stijging. Ik had gehoopt dat het nog wat hoger zou zijn richting de 106/107k.
Ik zie geen reden om niet opnieuw voor 105.5 te gaan en dan pas ATHColdcat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:23:
2 scenarios nu:
- Nieuwe top aan de bovenkant van het kanaal en weer langzaam omlaag
- Komende week door de ATH
Ben zelf te laf om te traden naar aanloop van 20 januari maar ik zie zomaar op die dag een grote rode paal rechstreeks de bear in. Al hoop ik natuurlijk op een moonshot. Stilte voor de storm?
Ik heb iets gemist dat alles zo hard aan het dumpen is?
Ja.bsmpower schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:06:
Ik heb iets gemist dat alles zo hard aan het dumpen is?
De stijging die eraan vooraf ging
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 18-01-2025 09:08 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!