Die had dan weinig zin, terug bij af 😅
[ Voor 29% gewijzigd door bsmpower op 18-01-2025 09:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die had dan weinig zin, terug bij af 😅
[ Voor 29% gewijzigd door bsmpower op 18-01-2025 09:10 ]
Trump zit de markt leeg te trekken gaat onderhandal 1,57 biljoen in die meme om…bsmpower schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:08:
[...]
En dat is?
Edit: die had dan weinig zin, terug bij af 😅
* Aeronaut mompelt iets over FTX en faillissementDon Guacamole schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:44:
[...]
Had je eind december 2022 1 ETH gekocht voor ongeveer $1000 had je nu dus $3200 in je pf.
Had je toen voor $10 per stuk die 1K stuk geslagen op Solana, had je nu ruim $23000 in je pf. Wat een shitcoin zeg.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Net zo toxic als Elon dusPinsa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:09:
[...]
Trump zit de markt leeg te trekken gaat onderhandal 1,57 biljoen in die meme om…
Jaa! Ik raad ook niemand aan om erin te gaan zat hier zelf ook een potje te zweten, top 10 holders 86% als 1 van deze op sell drukt heb je een probleem.
Dat klopt. Maar als je ziet hoe Sol kapot ging de laatste bear vergeleken met ETH..Don Guacamole schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:44:
[...]
Had je eind december 2022 1 ETH gekocht voor ongeveer $1000 had je nu dus $3200 in je pf.
Had je toen voor $10 per stuk die 1K stuk geslagen op Solana, had je nu ruim $23000 in je pf. Wat een shitcoin zeg.
Gelukkig hebben we in XRP een sterke vervanger van de second bestDeman23 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:15:
[...]
Dat klopt. Maar als je ziet hoe Sol kapot ging de laatste bear vergeleken met ETH..
Als je A zegt moet je ook B zeggen. Maar ETH doet het inderdaad bijzonder zwak deze bull en als het geen ATH gaat neerzetten dan kan het zomaar zo goed als het einde zijn als “nummer 2 op de lijst”
Jammer dat er geen remindme! zit hier hahabones schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:17:
SOL wil ik verkopen maar het unstaken duurt nog een dag 😬
Kwestie van tijd hoop ik tenzij die yanks er vanmiddag ook nog instappen…Darrell schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:23:
Ja bijzonder treurig om er gelijk een meme van jezelf uit te poepen. Niet gek dat de markt dan leegstroomt.
Als we nog niet wisten dat hij pro crypto is, dan is dat nu wel duidelijk toch?Darrell schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:23:
Ja bijzonder treurig om er gelijk een meme van jezelf uit te poepen. Niet gek dat de markt dan leegstroomt.
Zeker. En als hij zelf financieel gewin heeft door btc naar 5 cent te laten zakken zal hij dat ook niet nalaten.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hij is pro zichzelf verrijken. Hij is niet pro crypto. En als ie al pro crypto is, dan zijn het dus memecoins en niet per se Bitcoin.souljah1h schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:27:
[...]
Als we nog niet wisten dat hij pro crypto is, dan is dat nu wel duidelijk toch?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zaterdagen zijn vaak niet heel sterk. Zondagen zijn vaak beter. En we hebben een cme gap. Ik geloof er niet echt in.....maar he, nu komt het wel goed uit
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Cme gap naar boven is ook wel eens een keer lekker ja haha 😜 voor wat het ook waard isanti elppa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:36:
[...]
zaterdagen zijn vaak niet heel sterk. Zondagen zijn vaak beter. En we hebben een cme gap. Ik geloof er niet echt in.....maar he, nu komt het wel goed uit
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Niet zo negatief joh komopbsmpower schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:32:
Nog een paar dagen om winst te pakken dan 😅
Precies dit, de f*cking (bijna) President of the US of A zit een smerige shitcoin over zichzelf te plaatsen.Taro schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:32:
[...]
Hij is pro zichzelf verrijken. Hij is niet pro crypto. En als ie al pro crypto is, dan zijn het dus memecoins en niet per se Bitcoin.
PS5
WTF. Linke soep man. Dat is een rug mensen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
SBF praktijken enzo...zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:46:
[...]
Ik ging er van uit dat die deflatie op ETH wel zou leiden tot meer schaarste, maar je mist denk ik het volume op ETH omdat er niet zoveel gas nodig is voor al die NFTs en alts die vorige run op ETH zaten.Deman23 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:15:
[...]
Dat klopt. Maar als je ziet hoe Sol kapot ging de laatste bear vergeleken met ETH..
Als je A zegt moet je ook B zeggen. Maar ETH doet het inderdaad bijzonder zwak deze bull en als het geen ATH gaat neerzetten dan kan het zomaar zo goed als het einde zijn als “nummer 2 op de lijst”
Maktub
Het zal niet lang duren nee! Be aware anderszwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:46:
[...]
De President van de Verenigde Staten lanceert een eigen meme-coin.
— Madelon Vos (@MadelonVos__) 18 januari 2025
In slechts een paar uur tijd staat de waarde van de digitale munt inmiddels op 14 miljard, wat Trump +4 miljard vermogender maakt.
Dit is echt crazy. En laat duidelijk zien dat dit natuurlijk een grote meme - en… https://t.co/5ARuLFSFob
[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 18-01-2025 10:04 ]
Aldus mevrouw zelfverrijking middels ons belastinggeld
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit dus. Heb me sowieso verbaasd dat iedereen zo makkelijk die idiote gas fees aftikt en dingen als de NFT hype heeft ETH in stand gehouden. Men is het denk ik nu wel zat, er zijn genoeg chains die in alle opzichten beter zijn. De markt verwatert wel, dus ook de gains. Behalve XRP natuurlijk, dat is vette tech en usecase 😅MrMrq schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:48:
[...]
Ik ging er van uit dat die deflatie op ETH wel zou leiden tot meer schaarste, maar je mist denk ik het volume op ETH omdat er niet zoveel gas nodig is voor al die NFTs en alts die vorige run op ETH zaten.
We zijn er wel flink wat wijzer geworden toch, wanneer we de dip moeten opkopen bijvoorbeeldColdcat schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:06:
[...]
Aldus mevrouw zelfverrijking middels ons belastinggeld
Very likely we'll see a new impulse on #Bitcoin in the coming period.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 17 januari 2025
However, I think it's more likely that we'll see #Altcoins outperform Bitcoin, especially the $ETH ecosystem.
Lower yields, weaker Dollar, progressive crypto regulation all fueling the market momentum.
Great day on the #Altcoin markets.
It's funny how fast sentiment can switch. Monday, the markets were bloody and red.
Now, significantly strong weekly candles and hype going into the upcoming weeks/months.
At the start of the #Altcoin cycle, most people are going to say that it's just not happening as bear market PTSD kicks in.
However, week after week with double digit returns are likely to come.
Last year, multiple coins went 10x.
This time, it will probably be more.
This has got to be a pretty low effort scam.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 18 januari 2025
Website keeps referring to the token as "Cards" 😂 https://t.co/eXlG4xd4oG pic.twitter.com/HAhXpXILKR
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 18-01-2025 10:19 ]
RespectPWSteal schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:15:
Ik hou het weer voor gezien deze bullrun. Net mijn BTC positie volledig verkocht op prijsniveau 100k.
Mooie 343% winst gepakt deze bullrun
Tot over 4 jaar!
Lichtpuntje...
Ik doe normaal gesproken VCA en heb afgelopen maanden dus al wat winst gepakt. Het patroon nu doet me denken aan de vorige bullrun en toen was het achteraf ook de juiste beslissing. Toen ben ik op 56k uitgestapt.LuisjeNL schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:19:
[...]
Respect![]()
Persoonlijk had ik niet alle BTC verkocht, just in case.
totaal van de kaart die mafklapper. heeft ondertussen 365 berichten afgelopen jaar gepost dat het nu altseason is......knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:13:
The hopium is strong with this one
[Embed]
[Embed]
[Embed]
365? Je onderschat hoe productief hij is. Deze 3 zijn ook allemaal van dezelfde dag.anti elppa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:26:
[...]
totaal van de kaart die mafklapper. heeft ondertussen 365 berichten afgelopen jaar gepost dat het nu altseason is......
Iedereen kent dat patroon. Dus een gedeelte verkoopt alvast op zondag. Of zaterdag. En iedereen verwacht dan een dump op maandag. En dan komt die niet want iedereen die dat verwachtte verkoopt natuurlijk eerder. En iedereen die dat niet verwacht doet niets. Eigenlijk verwacht ik dus weinig actie. Snap jeDurpstick schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:29:
Wat verwachten mensen van de inauguration op maandag?
Ik zelf denk dat we zondag nog even maan gaan (buy the rumour) en dan op maandag sell the news. Dat is meestal zo met 'events' waarvan de uitkomst volledig te voorspellen is (ik bedoel, Trump gaat gewoon dat witte huis betrekken, kan niet heel veel mis gaan daar).
Or is it this time really different?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
heb je idd gelijk is. dan 365^2knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:28:
[...]
365? Je onderschat hoe productief hij is. Deze 3 zijn ook allemaal van dezelfde dag.
Niet om te zeiken maar toen was je ook een 12k - 20% te vroeg tochPWSteal schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:22:
[...]
Ik doe normaal gesproken VCA en heb afgelopen maanden dus al wat winst gepakt. Het patroon nu doet me denken aan de vorige bullrun en toen was het achteraf ook de juiste beslissing. Toen ben ik op 56k uitgestapt.
Dus hodl (en misschien wat buy in de dio) als je niet teveel wilt speculeren?Vis schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:33:
Maandag zijn ook de Amerikaanse beurzen dicht, dus verkoop of koop druk komt dan alleen van retail/whales.
Ik gok ook zondag pump, maandag dump, dinsdag weer pump zodra Wall Street weer open gaat.
Daarom heet ‘ie PWSteel en niet PCartier.tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:43:
[...]
Niet om te zeiken maar toen was je ook een 12k - 20% te vroeg toch
Maktub
Ik had gedacht dat de dump afgelopen week wel klaar was maandag, maar het oogt wel weer heel zwak.zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:53:
Het gaat echt goed komen met ETH. Niet dat ik het in de pf heb maar dat moet gewoon. Als ETH eind februari nog niet ruim boven de 4k staat dan is het game over voor ETH.
When flippeningBeug schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:55:
Pas op, "the most hated rally" kan nog steeds voor ETH...
Snap het niet, zal wel aan mij liggen
Ik weet dat je dit zegt om te lachen, maar aan de andere kant bedenk ik me.tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:43:
[...]
Ja kijk wat xrp doet, btceth pair zal echt nog wel opveren, maar technologisch is eth zwaar achterhaald.Beug schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:55:
Pas op, "the most hated rally" kan nog steeds voor ETH...
Je capituleert op de bodem. Ethereum laat nu zelfs de meest trouwe believers uitstappen op X.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:53:
Ik ben langzaam afscheid aan het nemen van ether. Geloof het wel. Mijn geduld is op. Gedeelte ETH al via XRP naar BTC omgezet. Bij een iets grotere XRP dip zelfde route, en anders rechtstreeks naar BTC. De verhouding is pijnlijk, maar dat dacht ik bij 0,05 ook al.
Ik ook, het % ETH in mijn PF wordt steeds kleiner...knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:53:
Ik ben langzaam afscheid aan het nemen van ether. Geloof het wel. Mijn geduld is op. Gedeelte ETH al via XRP naar BTC omgezet. Bij een iets grotere XRP dip zelfde route, en anders rechtstreeks naar BTC. De verhouding is pijnlijk, maar dat dacht ik bij 0,05 ook al.
Achteraf is makkelijk maar als je hier was uitgestapt had je op 10% vanaf de top verkocht.Masstje schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:57:
[...]
Ik weet dat je dit zegt om te lachen, maar aan de andere kant bedenk ik me.
Hoeveel hebben er van ons naar de chart zitten turen toen en op 69k stond en zijn ganse stacks vasthield tot neem 20k…
Moet zeggen, ben er wel 1 van![]()
Dan liever nu -20% en inschalen binnen jaartje om je stack te verdrievoudigen…
Net alsof Schoof: de $joepie en $toppie zou lanceren.kernie schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 09:44:
[...]
Precies dit, de f*cking (bijna) President of the US of A zit een smerige shitcoin over zichzelf te plaatsen.
Echt walgelijk
Limburg heeft ook een soort van bergen.Specy schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:02:
Damn. Ik had een paar dagen geleden TRUMP gekocht, met de gedachte dat die wel een sprongetje zou maken maandag... Die is dus vannacht gerenamed naar MAGATRUMP en compleet ingestort.
Dat die zal opveren is geen gegeven.JPS schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:59:
[...]
Ja kijk wat xrp doet, btceth pair zal echt nog wel opveren, maar technologisch is eth zwaar achterhaald.
Precies. Het is alleen wel traag als dikke stront.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:04:
[...]
Dat die zal opveren is geen gegeven.
Technologisch zwaar achterhaald is echt onjuist, het is echt de meest decentrale blockchain die er is, qua aantal nodes, verschillende soorten software.
DitSpecy schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:02:
Damn. Ik had een paar dagen geleden TRUMP gekocht, met de gedachte dat die wel een sprongetje zou maken maandag... Die is dus vannacht gerenamed naar MAGATRUMP en compleet ingestort.
Iedere 6 seconden een block traag? Sorry het is 12 seconden. Maar vorige week moest ik 79 minuten wachten op een blok bij bitcoin...zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:05:
[...]
Precies. Het is alleen wel traag als dikke stront.
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 18-01-2025 11:08 ]
Ethereum Average Block Time is at a current level of 12.05, unchanged from 12.05 yesterday and down from 12.08 one year ago.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:06:
[...]
Iedere 6 seconden een block traag? Sorry het is 12 seconden. Maar vorige week moest ik 79 minuten wachten op een blok bij bitcoin...
Lekker gecentraliseerd op hun raspberry pi. Als dat belangrijk is voor je, investeer dan ook een fluf in ICP en XRP.
Beter 20% te vroeg dan 20% te laat toch? Stick to the plan.tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:43:
[...]
Ik was het verder met je eens. Alleen het is gewoon traag. That's all. Ik zeg verder niets over Solana alleen dat het snel is.knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:20:
[...]
Lekker gecentraliseerd op hun raspberry pi. Als dat belangrijk is voor je, investeer dan ook een fluf in ICP en XRP.
De tech van Eth zit echt wel goed, en voor transacties zijn er L2's.
Er is een reden waarom bitcoin 58% dominantie heeft. En het zal niet te maken hebben met hun TPS van 4.
Oh geloof me, ik preach regelmatig winst is winst, niks mis mee. Ben gewoon benieuwd wat hij zag dat ie nu al uitstaptDomino schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:22:
[...]
Beter 20% te vroeg dan 20% te laat toch? Stick to the plan.
Ik mag dat wel als mensen genoegen nemen met wat ze hebben.
Winst == winst
Haha, ja zo kan je het ook zien. Ben april 2021 in vorige run uitgestapt, precies voordat het in elkaar kelderdetomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:43:
[...]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk zoiets.ScuL schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:26:
Even een andere blik. SOL/ETH staat nu bijna op ATH (tegen de 0.08)
Ik heb zojuist al mijn SOL naar ETH omgezet..
Artikel uit 2019!!knakworst schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:27:
Nou ik hou die ether ook nog maar even aan. #hopium.
https://thedefiant.substa...-the-best-model-for-money
Ja dat is maximaal een x2 ongeveer. Bij ETH verwacht ik toch nog steeds minstens een x3 tot x4
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Denk dat je blij mag zijn met een x1.5 bij eth 😬ScuL schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:32:
[...]
Ja dat is maximaal een x2 ongeveer. Bij ETH verwacht ik toch nog steeds minstens een x3 tot x4
Plottwist: BTC was maar 10% van je PFPWSteal schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:15:
Ik hou het weer voor gezien deze bullrun. Net mijn BTC positie volledig verkocht op prijsniveau 100k.
Mooie 343% winst gepakt deze bullrun
Tot over 4 jaar!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Poeh dat is een aardig target. Als de ETF's eindelijk gas gaan geven dan zou het kunnen. Voor nu zie ik ETH niet zo snel boven de 7k uitkomen. Dus ook een x2 ongeveer.ScuL schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:32:
[...]
Bij x2 verkoop ik gelijk die drek en stop ik de helft in BTC.zwembroek schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:37:
[...]
Poeh dat is een aardig target. Als de ETF's eindelijk gas gaan geven dan zou het kunnen. Voor nu zie ik ETH niet zo snel boven de 7k uitkomen. Dus ook een x2 ongeveer.
Maar dan moeten we toch eigenlijk een andere vraag stellen?tomtom901 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:23:
Oh geloof me, ik preach regelmatig winst is winst, niks mis mee. Ben gewoon benieuwd wat hij zag dat ie nu al uitstapt
Welk patroon zie je dan? Kun je dat eens uittekenen / een vergelijkingsgrafiek maken van de vorige top met de top die je nu denkt te zien?PWSteal schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:22:
Het patroon nu doet me denken aan de vorige bullrun en toen was het achteraf ook de juiste beslissing.
Ligt eraan wat je eindgoal is. Btc, of korte run.dylan_ schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:40:
[...]
Bij x2 verkoop ik gelijk die drek en stop ik de helft in BTC.
De maxis beginnen toch steeds meer gelijk te krijgen.
Soms duurt het even voordat je het zelf WILT zien.
Te vroeg uitgestapt!keanu_ schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:40:
Bizar trump token
Al op bybit. 130x sinds bodem😆
Ik vraag toch ookGuere schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:41:
[...]
Maar dan moeten we toch eigenlijk een andere vraag stellen?
Bizar ja, toen ik m vanmorgen zag stond ie op 13$, nu op 24$ haha. Wel al plaats 36 qua MC, no way dat ik hier m’n vingers aan ga branden.keanu_ schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:40:
Bizar trump token
Al op bybit. 130x sinds bodem😆
This is the start of retail entering #Crypto with full force.
— BitcoinHabebe (@Bitcoinhabebe) 18 januari 2025
Prepare yourselves for a BULLISH Few months.
vandaag nog, of iig binnen 24hPinsa schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:53:
Vraag is wanneer de stekker eruit word getrokken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq