Was een leuke bull trap, nu weer naar 12k
Zegt de hoogste voorspeller van de challenge.
GuiltyKol Nedra schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 18:35:
[...]
mede dankzij XRP winsten? die daalt nu, men neemt winst en stopt het in BTC
:strip_exif()/f/image/f9m2ON5RWS02ZtkIKGXzBCzN.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo, ik ben weer gestart met stukjes verkopen. Mooi man
.
Er zijn best wel een hoop liedjes over pumpen, hoe zou dat nou komen?
Ik drop er nog eentje met uw welbevinden:
YouTube: The Black Eyed Peas - Pump It (Official Music Video)
Ik drop er nog eentje met uw welbevinden:
YouTube: The Black Eyed Peas - Pump It (Official Music Video)
Ik vind hem eigenlijk niet eens heel erg leuk maar ja.. moet toch.
YouTube: Technotronic - Pump Up The Jam (Official Music Video)
YouTube: Technotronic - Pump Up The Jam (Official Music Video)
Vanavond maar eens wat btc van de longstorage afhalen en blootstellen aan de exchange voor fast acces in het geval er wat moet worden getrade
Knip, offtopic
Als dit doorgaat wordt echt vervelend. Dat moet ik in die ordinals gaan duiken om m'n sats te gaan merken met: "Bought these sats before Trump bought Bitcoin". Fuck that! Gewoon zonder schaamte profiteren van de hebzucht van fools!
Als dit doorgaat wordt echt vervelend. Dat moet ik in die ordinals gaan duiken om m'n sats te gaan merken met: "Bought these sats before Trump bought Bitcoin". Fuck that! Gewoon zonder schaamte profiteren van de hebzucht van fools!
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 17-01-2025 19:25 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Watsgebeurt? Ban?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nee, vrijwillige timeout. O.a. door het politieke gebeuren en dat sijpelde ook dit topic in....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
we hadden het weer over politiek... politiek is altijd ruk onderwerp
edit: Taro, waar zijn je lazerogen.
edit: Taro, waar zijn je lazerogen.
[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 17-01-2025 19:29 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ah oké dat had ik even gemist.Taro schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:28:
[...]
Nee, vrijwillige timeout. O.a. door het politieke gebeuren en dat sijpelde ook dit topic in....
Heeft even tijd nodig dan hersteld hij wel weer.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb net wat XRP bijgekocht in de dip. Haha 🤣Kol Nedra schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 18:35:
[...]
mede dankzij XRP winsten? die daalt nu, men neemt winst en stopt het in BTC
Liever niet. Tijd om te rangen anders gaan kunnen we zo een bartje zetten.Don Guacamole schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:35:
Als t aan mij ligt houden we dit tempo gewoon vast het hele weekend![Afbeelding]
YANBE, de rest van het jaarDon Guacamole schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:35:
Als t aan mij ligt houden we dit tempo gewoon vast het hele weekend!
Inderdaad 😀, domoticz stuurt met mqtt een sensor aan in home assistant en die zet de miners vol gas als ik teruglever. Als ik daarna alsnog terug blijf leveren dan schakelt die mijn inverters terug qua vermogen tot het mooi past met een kleine marge. h4x0rs 😆tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 13:21:
[...]
D'r is hier al iemand die dat doet, @zenith als ik me niet vergis?
Dat is een magere dip als je het mij vraagtCougar schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:34:
[...]
Ik heb net wat XRP bijgekocht in de dip. Haha 🤣
Volgens mij gooit ie er een ton inelektriekert schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:56:
[...]
Dat is een magere dip als je het mij vraagt
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Er vanuit gaande dat we vanaf maandag gewoon weer gaan stijgen heb ik op 3,19 bijgekocht. We kwamen vandaag van 3,34. Lijkt best prima.elektriekert schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:56:
[...]
Dat is een magere dip als je het mij vraagt
Zolang je de wc niet verstopt is het goedelektriekert schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:58:
Zo!
Hier net een dubbele dump thuis!
Ik moet er ff van bijkomen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Restest van de dalende trendlijn ± 98-99k ook nog weltomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:06:
[Afbeelding]
Genoeg op te vissen over het weekend.
Vraag is hoe de avond gaat verlopen.. weekend voor trump inauguratie. Ben benieuwd
[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 17-01-2025 20:14 ]
bijna weekend, nog maar 4 uren werken
3
Only 1 in 4 men enjoy the weekend. #Bitcoin pic.twitter.com/N7xiZZZjQf
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 17 januari 2025
3
nothing stops this train
Nice. Ik had ze iets ietsje lager staan 104900. Was een mooie run ff.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:28:
[...]
In deze zone, grofweg 105.050 - 105.500. Zoals je ziet dus een aantal gehit met die wick.
[Afbeelding]
Gaat hoger...keanu_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:18:
BTC... wilt hoger!
Bijna op targetgebruikershaes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:17:
[...]
Nice. Ik had ze iets ietsje lager staan 104900. Was een mooie run ff.
1H en 4H zien er goed uit atmtomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:23:
Hier de 4H sluiten over 36 minuten en dan staat eigenlijk niks een nieuwe ATH in de weg.
Maakt mij hele grote blij!
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
In euro's hebben we al een nieuwe ATH zo te zien.
Als je als Amerikaanse boomer bitcoin wilt 'bezitten' voordat Trump geinaugureerd wordt, je hebt nog anderhalf uur.
H4 moet nog closen dus too soon to tell.Steady schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:25:
[...]
1H en 4H zien er goed uit atm
Maakt mij hele grote blij!
103.071 op bybit (EUR), daar nu 102.628 dus nog net niet.Specy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:25:
Specy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:25:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/USRR70bBkD7LDcJgWCTJy9uF.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Wij hebben ook even tijd nodig voor een eventuele terugkeer. We waren ineens fascisten enzo.Ronald.42 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 19:32:
[...]
Ah oké dat had ik even gemist.
Heeft even tijd nodig dan hersteld hij wel weer.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Specy schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:25:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XnX8hu9FKyo3zZ7Ocjzf7Zzm.gif?f=user_large)
Zero.
tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:06:
[Afbeelding]
Genoeg op te vissen over het weekend.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/irXNOljicfYVE9sul44lFZvK.jpg?f=user_large)
Even mezelf quoten, want ondanks wat een aantal users hier destijds op reageerden, dit gaat dus niet vanzelf (ik gebruik Yoroi wallet i.c.m. Ledger Nano).metallicattim schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:13:
Stomme vraag misschien, maar de ADA rewards die je krijgt van het staken, moet je die zelf opnemen/toevoegen o.i.d. zodat die ook mee doen met staken, of gaat dat vanzelf?
Ik heb zojuist dat Governance eens uitgezocht en dat is een kwestie van aangeven of je wilt kunnen stemmen over ADA projecten etc. Daarna kun je de rewards opnemen en dán pas worden ze ook gestaked!
Kortom, flink wat misgelopen de laatste jaren haha, oh well...
Ik zag ook nog "SPFRewardTicket2024" in mijn assets staan, nog nooit van gehoord, en dit blijkt dus een SCAM te zijn, ik lees meerdere verhalen van mensen die hun hele wallet leeg hadden nadat ze deze tokens geclaimd hadden, dus wees op je hoede mensen!
Ach jah ik ben al jaren van alles en nog wat.Bushalte schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:29:
[...]
Wij hebben ook even tijd nodig voor een eventuele terugkeer. We waren ineens fascisten enzo.
Vaar je eigen koers volgens je eigen plan.
Als ik moet voldoen aan de huidige tiktok woke whatever toestanden doe me dan maar een touw en een boom.
Fuck it leef je eigen leven je hebt er maar één van.
Prachtig dagje zo. Wat ik altijd lastig vind, is dat mijn verkooporder is gevuld. Altijd zo’n moment van shit, nu staat een deel van mijn geld ‘niets’ te doen. Wachten op een dump maar.. en dan weer kopen
De ada rewards komen gewoon in je wallet hoor. Doe dit al jaren via daedalus. Krijg gewoon om de 5 dagen wat extra ADA op de hoopmetallicattim schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:34:
[...]
Even mezelf quoten, want ondanks wat een aantal users hier destijds op reageerden, dit gaat dus niet vanzelf (ik gebruik Yoroi wallet i.c.m. Ledger Nano).
Ik heb zojuist dat Governance eens uitgezocht en dat is een kwestie van aangeven of je wilt kunnen stemmen over ADA projecten etc. Daarna kun je de rewards opnemen en dán pas worden ze ook gestaked!
Kortom, flink wat misgelopen de laatste jaren haha, oh well...
Ik zag ook nog "SPFRewardTicket2024" in mijn assets staan, nog nooit van gehoord, en dit blijkt dus een SCAM te zijn, ik lees meerdere verhalen van mensen die hun hele wallet leeg hadden nadat ze deze tokens geclaimd hadden, dus wees op je hoede mensen!
Voordat er weer wat mooie berichten komen dat er '' ADA UNLOCKS!!'' komen
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 17-01-2025 20:41 ]
Woohooo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:36:
Oef, bijna ATH in zicht !
Arme (pun intended) @Pinsa en @kbuntu, wachten nog steeds op de dip.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PwGTdD0glkCTbDGbCAh7mkKs.jpg?f=user_large)
TP’s zetten in deze fase onder de ATH, kan ik echt niet begrijpen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
btc hikt nu op mijn 2017-2021-2025 trendlijn
[ Voor 11% gewijzigd door Aeronaut op 17-01-2025 20:46 ]
Why not? Gaat toch om de risk en reward op de trade, maar altijd een stukje runner houden. Ook ik heb verkocht vandaagBlik1984 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:42:
106k hoogste volle dailycandle in het verleden, lijkt me wel wat resistance.tomtom901 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:49:
[...]
Why not? Gaat toch om de risk en reward op de trade, maar altijd een stukje runner houden. Ook ik heb verkocht vandaag
💥BREAKING💥
— Quinten | 048.eth (@QuintenFrancois) 17 januari 2025
Massachusetts becomes the 10th state to introduce legislation for a Strategic Bitcoin Reserve 🇺🇸
- Massachusetts
- Wyoming
- New Hampshire
- Alabama
- Florida
- Pennsylvania
- Texas
- Ohio
- North Dakota
- Oklahoma pic.twitter.com/M5kmbDAYP5
Klopt ja, maar je moet ze eerst opnemen voordat die van rewards naar staken gaan. Dat gaat dus niet automatisch.keanu_ schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:41:
[...]
De ada rewards komen gewoon in je wallet hoor. Doe dit al jaren via daedalus. Krijg gewoon om de 5 dagen wat extra ADA op de hoop
Voordat er weer wat mooie berichten komen dat er '' ADA UNLOCKS!!'' komen
-edit-
Dit bedoel ik, de rewards die links staan (stonden) die staken niet automatisch mee. Pas als je ze opneemt gaan ze mee staken.
:strip_exif()/f/image/F1WxMKByGMEXqAxUPo5b3bfj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door metallicattim op 17-01-2025 20:59 ]
Snap niet wat je bedoelt?Masstje schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:51:
[...]
106k hoogste volle dailycandle in het verleden, lijkt me wel wat resistance.
In mijn geval staan deze orders al een paar maanden en ik heb ze blijkbaar niet voor niets gezetBlik1984 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:42:
In het verleden veel te vaak te gretig geweest en zag ik winst verdampen. Dus in die zin toch goed dat ik nu winst heb gepakt.
het is wel winst, want wanneer de bearmarket er is gaat ie zeker wel onder dit niveau komen.Blik1984 schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:42:
ikzelf neem ook geen winst op dit moment, winst neem ik wel op altjes
nothing stops this train
dat was de ATH van deze run. inpakken en tot over 2 jaar
Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:06:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
kwart procent eraf is meestal het einde
edit.. winstnemingen richting ether..
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 17-01-2025 21:10 ]
Voor XRP wel ja.Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:06:
🫣Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:10:
[...]
Thanks voor de tip.. dus dit is het moment, de zogenaamde top waar iedereen gaat verkopen?Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:10:
[...]
Mensen hier hun 'jupuary' drop al geclaimd?
Edit: oh, kan pas volgende week zie ik. Allocation checker is wel live
Edit: oh, kan pas volgende week zie ik. Allocation checker is wel live
[ Voor 46% gewijzigd door NeoflexNL op 17-01-2025 21:19 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ooooo ja zo bedoel je. Moodswings incoming.Aeronaut schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:10:
[...]
Negatief tov. BTCknakworst schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:23:
Kiek ether gaan dan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ETH 3500 op CB
Je zal maar je ETH verkocht hebben vanochtend en hebben omgezet in XRP
@kbuntu een geintje mag toch wel hè 😉
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat was wel de green candle chase van de dagVis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:32:
Nou nou zo fantastisch is het nog niet. 3500 blijkt heel lastig om doorheen te komen
je hebt een short lopen hegebruikershaes schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:33:
Nou nou zo fantastisch is het nog niet. 3500 blijkt heel lastig om doorheen te komen
@anti elppa het loopt hier uit de hand.
Vanavond is hij Persona Non-GRATA
over 3 uur is hij weer welkom
Haha nou idd. Gewoon -5,5% in btc pair. Shitcoin gonna shitVis schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 21:32:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!