Nee, (nieuwe) Fiat naar mexc doorgeschoven. Duurt een werkdag denk ik, want ook de uitgebreide kyc moet nog goedgekeurd worden.elektriekert schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 00:02:
[...]
Jij hebt ff een wat was het? 100x gedaan nu?
[Afbeelding]
De xrp gewoon op de ledger weg geswapt naar SOL en BTC
--
Kwam er trouwens achter dat je VET niet kunt swappen via de ledger.
[ Voor 7% gewijzigd door Lentehoofdje op 16-01-2025 00:17 ]
Mooi percentage voor Quant.elektriekert schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 00:06:
Who says altcoins are dead?
[Afbeelding]
Side note: de echte echte shitcoins staan natuurlijk -70% of meer. Desalniettemin zijn dat maar flufjes.
Na deze bull ga ik wel 75% maxi.
Wat meer risicomeidend is dan wel op zijn plaats denk ik
Eens even de koers bekijken.
Edit:
[ Voor 58% gewijzigd door sh4d0wman op 16-01-2025 03:15 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zou het? Staakt het vuren in Gaza! De beurzen zullen wel groen zijnFordjah schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 04:31:
Donderdag dipdag gaat eraan beginnen !
Ik ben wel even benieuwd maar @anti elppa zijn kijk hierop? Lijkt vooralsnog voor veel mensen een uitstekende buy te zijn geweest, zelfs bij start bullmarktknakworst schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 06:38:
XRP blijft maar gaan.
kan prima een goede buy zijn, maar ergens stort die hele tyfes bende gewoon weer in. Cripple doet dat wel vaker. niets nieuwskbuntu schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:05:
[...]
Ik ben wel even benieuwd maar @anti elppa zijn kijk hierop? Lijkt vooralsnog voor veel mensen een uitstekende buy te zijn geweest, zelfs bij start bullmarkt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Al geldt dat eigenlijk voor praktisch iedere alt na het seizoen, of bedoel je ook midden in een altseason?anti elppa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:09:
[...]
kan prima een goede buy zijn, maar ergens stort die hele tyfes bende gewoon weer in. Cripple doet dat wel vaker. niets nieuws
als btc straks volgende leg up gaat doen blijven vrijwel alle alts achter, zeker in btc waarde gaan ze gewoon rekt.kbuntu schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:13:
[...]
Al geldt dat eigenlijk voor praktisch iedere alt na het seizoen, of bedoel je ook midden in een altseason?
cripple is ook in btc waarde gewoon heeeeeel ver weg van een ath. Kans is ook klein dat de high van eind 2017 ooit nog gebroken gaat worden. Kans is klein. Xrp is dus gewoon niets anders dan een grure shitcoin
Wat een zuur begin van de ochtendanti elppa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:16:
[...]
als btc straks volgende leg up gaat doen blijven vrijwel alle alts achter, zeker in btc waarde gaan ze gewoon rekt.
cripple is ook in btc waarde gewoon heeeeeel ver weg van een ath. Kans is ook klein dat de high van eind 2017 ooit nog gebroken gaat worden. Kans is klein. Xrp is dus gewoon niets anders dan een grure shitcoin
Voorgenomen tussen de 4 en 5 te verkopen. Ben ook benieuwd of alle crypto na maandag skyhigh gaan. 💪
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LyQAgUZjsMz4P6PPHGNZXYf5.gif?f=user_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Pinsa op 16-01-2025 07:22 ]
tja u vraagt wij draaien. zure berichten over shitcoins kan ik altijd zo produceren. Is te makkelijk
En daar is de NVDA breakout, BTC mee omhoogtomtom901 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:12:
Pfoe, dagen als vandaag geeft de burger moed. Nog even wachten op NVDA breakout. Porsche s00n.
Porsche(s) incominggg.tomtom901 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:36:
[...]
En daar is de NVDA breakout, BTC mee omhoog
Mooi ! En verdiend voor je, want ik gun het iedereen.
Maar jezelf quoten heeft wel het YT gehalte wat altijd word afgezeken hier
NVDA is tegenwoordig graadmeter voor de NASDAQ en dat zegt met periodes ook iets over de performance van BTC op de korte termijn.Gipsy King schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:49:
[...]
Had je dat niet eerder kunnen doen? Heeft al hoger gestaan toch?Pseudoniem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:54:
Bitcoin weer boven de 100K, kan mijn baan als kantoorslaaf opzeggen
Weet niet waar jij kijkt maar als het daar vanaf hangt zou ik nog ff doorwerkenPseudoniem schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:54:
Bitcoin weer boven de 100K, kan mijn baan als kantoorslaaf opzeggen
LTC ETF zit in de afrondende fase.Gipsy King schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:18:
Dikke LTC ook. Begint echt op ALT pre-season te lijken.
Moon soon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Had zeker gekund!bones schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:59:
[...]
Had je dat niet eerder kunnen doen? Heeft al hoger gestaan toch?
Hij opent nu een eigen mcdonalds i.p.v. er te werken.bones schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:59:
[...]
Had je dat niet eerder kunnen doen? Heeft al hoger gestaan toch?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5kTHnNWtdRD1GgnQmXkTRGz8.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
lifegoalsMrFX schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:22:
[...]
Hij opent nu een eigen mcdonalds i.p.v. er te werken.
[Afbeelding]
MrFX schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:22:
[...]
Hij opent nu een eigen mcdonalds i.p.v. er te werken.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Vr9DayUZrfGpk7zdap4cOq64.jpg?f=user_large)
Of het McMaxi menu. Een lekkere dubbeldikke BigMac met extra grote portie French Fries en een glas ijskoude augurkensap....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sell order op XRP gezet als ie de $3.75 aantikt. Als ik mn ripple verkoop ga ik toch als interieur verzorger aan de slag bij de McDonalds. Net iets betere titel dan schoonmaker toch?sh4d0wman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:39:
@MrFX misschien kan ie de McRekt introduceren. Een hamurgerbun met twee liter ketchup.
Of het McMaxi menu. Een lekkere dubbeldikke BigMac met extra grote portie French Fries en een glas ijskoude augurkensap....
Gipsy King schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:50:
En zelf quotende ADA TA , hodlers beware :
[YouTube: cardano rocket boosters loaded. ADA is about to explode.]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/idRdweeprIB3toCg3GfoHsp3.gif?f=user_large)
Bij 3,75 al ja? Ik twijfel nog. Ondanks dat ik wel denk dat het meer dan 5 dollar gaat zijn. Heb alleen geen zin om er tot maart of langer op te zitten. Ik kijk deze maand nog even aan.Lucky0wn schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:44:
[...]
Sell order op XRP gezet als ie de $3.75 aantikt. Als ik mn ripple verkoop ga ik toch als interieur verzorger aan de slag bij de McDonalds. Net iets betere titel dan schoonmaker toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Cougar op 16-01-2025 08:48 ]
Gaandeweg omhoog DCA-out, misschien een idee?Cougar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:48:
[...]
Bij 3,75 al ja? Ik twijfel nog. Ondanks dat ik wel denk dat het meer dan 5 dollar gaat zijn. Heb alleen geen zin om er tot maart of langer op te zitten. Ik kijk deze maand nog even aan.
Ik koop wel weer in de correctieCougar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:48:
[...]
Bij 3,75 al ja? Ik twijfel nog. Ondanks dat ik wel denk dat het meer dan 5 dollar gaat zijn. Heb alleen geen zin om er tot maart of langer op te zitten.
Samenvatting voor wie niet wil kijken: hij is nog steeds bullish en beschrijft de markt wederom aan de hand van Elliott waves, waarbij we volgens hem in de final wave van een veel grotere multi-year wave zitten.
Hij schetst meerdere scenario's vanaf hier: twee bullish en een bearish, waarvan hij de laatste zeer onwaarschijnlijk acht. Vanaf hier kunnen we nog steeds prima een correctie naar de mid 80's krijgen om daarna weer heel snel up te gaan en daarna door naar nieuwe ATHs. Andere bullish optie is nog een tijdje chop om binnenkort de volgende leg up te maken. Huidige consolidation is in ieder geval super normaal en gezond, geeft alleen maar stoom om omhoog te blazen. De 3rd wave zou ons naar de 140k/150k regionen moeten stuwen, daarna wat consolidatie en vervolgens een final 5th wave up richting ~200k.
en niet onbelangrijk. Wat BTC ook gaat doen, alts gaan omhoog! Tenminste, zo interpreteer ik hetGuere schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:01:
Korte update van CrediBULL. Wederom wel het kijken waard, z'n bearish foutje van herfst vorig jaar ligt inmiddels alweer even achter ons
Samenvatting voor wie niet wil kijken: hij is nog steeds bullish en beschrijft de markt wederom aan de hand van Elliott waves, waarbij we volgens hem in de final wave van een veel grotere multi-year wave zitten.
Hij schetst meerdere scenario's vanaf hier: twee bullish en een bearish, waarvan hij de laatste zeer onwaarschijnlijk acht. Vanaf hier kunnen we nog steeds prima een correctie naar de mid 80's krijgen om daarna weer heel snel up te gaan en daarna door naar nieuwe ATHs. Andere bullish optie is nog een tijdje chop om binnenkort de volgende leg up te maken. Huidige consolidation is in ieder geval super normaal en gezond, geeft alleen maar stoom om omhoog te blazen. De 3rd wave zou ons naar de 140k/150k regionen moeten stuwen, daarna wat consolidatie en vervolgens een final 5th wave up richting ~200k.
[YouTube: Mini Market Update - Is the Bitcoin Cycle Top In?]

Same en ik had nogal wat klaar staan om het te doen, maar je denkt toch elke keer dat het nog wat lager kan.dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:05:
Zijn er tweakers met een mooie long positie vanaf low 90k? Ben telkens te laf om op de knoppen te drukken
dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:05:
Zijn er tweakers met een mooie long positie vanaf low 90k? Ben telkens te laf om op de knoppen te drukken
:strip_exif()/f/image/FhBvaT4ak0doYqmS7PKGZmx8.png?f=user_large)
BTC €94.837,08
Haha ja, greed is altijd beter.knakworst schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Altijd verstandig, maar laat de groene kaarsen nog even uitprinten. Het momentum is daar.
Maar ik heb nu verkoop order geplaatst: 1/3e bij 3,50, een derde bij 3,75 en de rest bij 4 euro.
Als we dat niet halen (deze run) dan HODL ik gewoon lekker door.
Het is ook wel een leuke stap geweest om vorige week in de low een flufje BTC te verkopen en om te zetten in ADA.
Verhouding van mijn PF nu:
77% BTC
7% ETH
6% DOGE
5% XRP
3% ADA
en een paar kleine bags shit.
Misschien is deze verhouding toevallig wel oke, maar ik snap de artikelen niet waarin breed uitgemeten wordt dat BTC sinds de ATH zoveel gezakt is, dat er zoveel waarde door 't putje is gegaan enz. Ik zit maar een paar procent onder mijn eigen ATH, ongeveer een maand geleden.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dan koop je toch gewoon nu? Als we straks op 108k staan heb je weer spijt.solidslayer schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:13:
[...]
Same en ik had nogal wat klaar staan om het te doen, maar je denkt toch elke keer dat het nog wat lager kan.
Gewoon hiermee reageren is al genoegGipsy King schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 07:49:
[...]
:strip_exif()/f/image/wwrMIqwnlhMWzU0wvyg1jvvd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan ga ik nu mijn baas bellen dat ik niet meer kom
had normaal absoluut daar geopend. Zeker omdat ik langer die range benoem waar btc in zit. Maar niet gedaan omdat ik met leverage pot al volledig inzit voor paar maanden. Zit in sinds oktober geloof ik vanaf 58k. Maar door schuiven van de leverage en veel winst nemen en weer terug erin stoppen staat ie er nu zo voor:dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:05:
:strip_exif()/f/image/QRL2Hb9mkv3mVOqqVoG788qq.jpg?f=fotoalbum_large)
Halve procent eraf is tegenwoordig al rekt? Of zit je met een miljoenen pf, dan snap ik het rekt gevoel wel.
Ik blijf dan wel werken, maar hypotheek kan in 1x worden afgelost. 😀elektriekert schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:36:
[...]
Dromen mag altijd. 😇
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Je mag hem 'soon' bellen. Tegen de tijd dat dot ook weer op 40 dollar staat. En hij je uitlacht omdat je ontslag neemt op je pensioendatum.elektriekert schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:36:
[...]
Doe je goed. Dikke gains. Wanneer stoppen met werken? Of ben je zo’n type die wat moet doenanti elppa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:37:
[...]
had normaal absoluut daar geopend. Zeker omdat ik langer die range benoem waar btc in zit. Maar niet gedaan omdat ik met leverage pot al volledig inzit voor paar maanden. Zit in sinds oktober geloof ik vanaf 58k. Maar door schuiven van de leverage en veel winst nemen en weer terug erin stoppen staat ie er nu zo voor:
[Afbeelding]
Swappen via ledger live is best prijzig geloof ikLentehoofdje schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 00:08:
[...]
Nee, (nieuwe) Fiat naar mexc doorgeschoven. Duurt een werkdag denk ik, want ook de uitgebreide kyc moet nog goedgekeurd worden.
De xrp gewoon op de ledger weg geswapt naar SOL en BTC
--
Kwam er trouwens achter dat je VET niet kunt swappen via de ledger.
98,4k gaan we zeker pakken. To easyGuere schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:44:
[...]
Even naar de 98k? Dat, of dit is weer die exchange manipulatie om iedereen rekt te laten gaan.
[Afbeelding]
Helemaal stoppen ga ik niet doen, vind werken echt heel erg leuk. Ben ook nog relatief jong. Maar ik heb iig de keuze, eigenlijk nu al. Kan prima nu 10 jaar achterover hangen en niets doen, tot aan pensioen word wel lastig, dan word het heel erg krap.dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:48:
[...]
Doe je goed. Dikke gains. Wanneer stoppen met werken? Of ben je zo’n type die wat moet doen
Maar wil iig nog iets van 7 a 8 jaar door, en dan of stoppen, of iets anders en dan part time. Grote kans ook dat ik tegen die tijd niet meer in NL ben.
zeker, er geeft iets enorm kopjes op het moment. Schijt fomo.......kbuntu schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:51:
Krijgen er meer mensen fomo op xrp?
Lijkt goed voor je uit te pakkenzwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
Okay ik heb alles verkocht. Alleen de long loopt nog. Zet er een strakke stop onder dan zie ik dat morgen wel. Altseason bla bla mijn ass. Morgen weer een dag. Voor nu even in de pocket. Kansen genoeg om het er weer doorheen te jagen.
Guere schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:44:
[...]
Even naar de 98k? Dat, of dit is weer die exchange manipulatie om iedereen rekt te laten gaan.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
If anything was die 98.6k backtest net een betere plek dan gisteren op 100+k.Eusebius schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 18:48:
Check ik mijn PF, staat er een fluf geld niks te doen.
Nu, dat wil ik herinvesteren, maar alles is groen. Wat is wijs om waarin te stoppen zodat flufje een fluf wordt? Even wachten op donderdag dipdag? Gewoon BTC en wachten op een goede groene candle? Alsnog XRP? ADA? Doge doet voor mijn gevoel niks meer.
anti elppa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:52:
[...]
Helemaal stoppen ga ik niet doen, vind werken echt heel erg leuk. Ben ook nog relatief jong. Maar ik heb iig de keuze, eigenlijk nu al. Kan prima nu 10 jaar achterover hangen en niets doen, tot aan pensioen word wel lastig, dan word het heel erg krap.
Maar wil iig nog iets van 7 a 8 jaar door, en dan of stoppen, of iets anders en dan part time. Grote kans ook dat ik tegen die tijd niet meer in NL ben.
:strip_exif()/f/image/MSFLRaiDjjApJcBprl3oRBgi.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC €94.837,08
Ben alle topic urls aan het submitten in wayback machine. Dit mag niet verloren gaan.
Toekomstigedylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:22:
Blijf het toch bijzonder vinden om bij een select gezelschap van toekomstige crypto miljonairs te zitten. Het is jullie allen gegund!
Ben alle topic urls aan het submitten in wayback machine. Dit mag niet verloren gaan.
We hebben allemaal Safemoon gehad toch
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15
@Gelukszoekr en @elektriekert waren er snel bij.
Vanaf dag één was ook wel duidelijk dat het een dikke vette scam was.
Is iets eigenlijk iets nog wel een scam als je redelijkerwijs weet dat het een scam is
https://www.coindesk.com/...istered-crypto-securities
[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 16-01-2025 10:33 ]
Redelijke onderschatting om ons niet in staat te achten alles te verliezen met kamikaze leverage trades.dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:22:
Blijf het toch bijzonder vinden om bij een select gezelschap van toekomstige crypto miljonairs te zitten. Het is jullie allen gegund!
Bij TradingView begint de nieuwe daily candle om 01:00 of 02:00. Vanaf dat moment wordt dan ook gemeten of de prijs positief of negatief heeft bewogen. Delta kijkt vermoedelijk naar de laatste 24 uur, net als CoinGecko dat ook doet.bsmpower schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:25:
Ik gebruik Tradingview voor de charts en Delta voor mijn portfolio overzicht. Nu lopen deze niet in sync qua wanneer de dag begint/eindigt lijkt het. Tradingview laat zien dat vandaag rood is bij mij, terwijl ik volgens Delta in het groen sta. Iemand een idee hoe ik deze in sync kan laten lopen? Denk dat Delta niet klopt.
Stel BTC was 24 uur geleden 95k waard, bij het openen van de nieuwe daily candle vannacht op TradingView was het 100k en de huidige koers is 98k. In vergelijking met 24 uur geleden staan we in de plus, maar vanaf de daily open (TradingView) gezien staan we dat niet.
$aave one of my fav looking alts here, clear abc down on 8h, clear 5 waves withing the C wave AND crcking 8h bull div brewing.
— Bluntz (@Bluntz_Capital) 13 januari 2025
T1 setup imo. pic.twitter.com/QaV6PHpq71
Pinsa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:28:
Wat zijn de verwachtingen vanmiddag hier? Er kwamen ook nog werkeloosheidscijfers aan dacht ik
:strip_exif()/f/image/g6kJ87jXEChPT0rcA2qLnfAM.png?f=user_large)
Mijn gemeente poste net de hoogste ww stand in jaren. Great.Pinsa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:28:
Wat zijn de verwachtingen vanmiddag hier? Er kwamen ook nog werkeloosheidscijfers aan dacht ik
Hier lijkt het mee te vallen:Gipsy King schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:31:
[...]
Mijn gemeente poste net de hoogste ww stand in jaren. Great.
Een jaar geleden telden we nog 733 WW'ers, oftewel 1,1 procent van de beroepsbevolking. Het WW-percentage is in een jaar tijd dus met 0,2 procentpunt gestegen.
Zolang de nieuwe rode daily candle kleiner blijft dan de groene daily candle de dag ervoor is dat absoluut geen rampjvel92 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:27:
[...]
Bij TradingView begint de nieuwe daily candle om 01:00 of 02:00. Vanaf dat moment wordt dan ook gemeten of de prijs positief of negatief heeft bewogen. Delta kijkt vermoedelijk naar de laatste 24 uur, net als CoinGecko dat ook doet.
Stel BTC was 24 uur geleden 95k waard, bij het openen van de nieuwe daily candle vannacht op TradingView was het 100k en de huidige koers is 98k. In vergelijking met 24 uur geleden staan we in de plus, maar vanaf de daily open (TradingView) gezien staan we dat niet.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!