“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
thisistheway.gifDanjel schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:59:
[...]
Altijd 31 eraf om op 69 uit te komen.
3100 wordt 3069, 1.1 wordt 1.069.
100k dan? pretty please? kan ik mijn long sluiten en gaan slapen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Nou, we doen het ervoor. En nu verder gaarne.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Pffffff
Laat even paar k erboven nu blijven
[ Voor 40% gewijzigd door ByteMe_ op 15-01-2025 21:07 ]
In den beginne, ben ik geen trump supporter en lurk ik ook niet aan een hopium pijp voor extreme gains door ome Trump.Taro schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:57:
[...]
Dat is wel een interessante: Om het te blokkeren moet hij actie ondernemen. Om het niet te blokkeren hoeft hij niets te doen. Kan je dan zeggen dat hij duidelijk plannen heeft om crypto te omarmen? Of kan je ook zeggen dat hij met heel andere dingen bezig is en maak je daar een positief crypto verhaal van?
Als hier ratten rondhangen en ik ze vandaag niet direct om zeep help, dan betekent het niet dat ik ze omarm en er positieve ontwikkelingen zijn. Ik steek er immers geen tijd en energie in, dat is passief, niet actief en dus is er wat mij betreft geen sprake van "omarmen", dat is gewoon je hoop uitspreken ivm een bias.
Maar, de biden administration heeft duidelijk met gensler en vrienden progressie van crypto tegengewerkt. Dat is niet te miskennen.
Trump roept altijd veel. Mbt oorlogen, IRS, NAVO, klimaat, vrouwen.. maar zijn stand tegen crypto is wel positief. Dat is in ieder geval een ander sentiment dat de vorige president.
Nu kan ik wat X berichten van Reuters/washington post plaatsen, maar daar heb ik nu even geen zin in,
🚨 BREAKING: Trump’s new SEC team is ready to launch a full-blown crypto overhaul, as early as next week!
— Dan Gambardello (@cryptorecruitr) 15 januari 2025
The entire game is about to change. pic.twitter.com/rkqggAhn4E
#Virtual will slowly fade away into obscurity over the next few years..$TAO will launch #dTAO and charge to the Top 10
— DREAD BONGO (@DreadBong0) 11 januari 2025
Not only are they not in the same league.. they're not even in the same fucking sport pic.twitter.com/7LVplWmgra
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 15-01-2025 21:10 ]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iNQRoG6WVglmat7p9F5FlevB.gif?f=user_large)
Ik zit nauwelijks op mijn mobiel op het moment, maar damn wat een sight to behold als ik hem erbij pak
WAGMI lads
BTC €94.837,08
Oh nee nvm, leek even zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Chaes op 15-01-2025 21:17 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
If you know you know.
Mijne is 4,5 jaar oud, Samsung a50, werkt nog als nieuw. Accu ook. Uber schrale atser foon. Is sim only voor 3,50 pm zonder 4g of wat dan ook. Werk telefoon met hotspot altijd aan is de oplossing. Zo bespaar ik nog een x 100 tot 200euro per jaar.ByteMe_ schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 19:29:
[...]
Mijne is 4-5 jaar oud. Enige wat ik minder vind is de accu (zoals bij 90% van telefoons). Laat mij maar lekker dit houden. Al die hysterie 'om de nieuwste' te hebben. Veel meerwaarde hebben nieuwere telefoons niet meer imo.
Ontopic, coin gaat weer lekker. Nu graag die 102,5k slopen en door naar de 420 bitte
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
_superboer_ schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:29:
[...]
Wanneer zouden we deze kunnen gebruiken?![]()
[Afbeelding]

Je mag van mij deze de hele dag posten als het zover is ( Mrs A.Boleyn)_superboer_ schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:29:
[...]
Wanneer zouden we deze kunnen gebruiken?![]()
[Afbeelding]
Retail is weer aan het shorten omdat ze de pump hebben gemist, gaan allemaal netjes rektPinsa schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:33:
Fear and greed is nog aan de lage kant waar blijft retail!
:strip_exif()/f/image/CLnJVGyGMgKFt0BzytkZmfSu.jpg?f=fotoalbum_large)
Zit je zelf ook nog in alts of only BTC?Mr Ronman schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:36:
[...]
Retail is weer aan het shorten omdat ze de pump hebben gemist, gaan allemaal netjes rekt
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Alleen BTC en ETH op dit moment. Heb wel jaren alts gehad vanaf circa 2017. Maar toch wat meer maxi geworden denk ik
Soms open ik voor de gein nog wel eens long op een alt coin, maar dat had ik dan maandag moeten doen.
Oke man! Ik denk dat er na deze cycle een hoop meer maxi,s bij gaan komenMr Ronman schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:49:
[...]
Alleen BTC en ETH op dit moment. Heb wel jaren alts gehad vanaf circa 2017. Maar toch wat meer maxi geworden denk ik
Soms open ik voor de gein nog wel eens long op een alt coin, maar dat had ik dan maandag moeten doen.
90k is back on the menu boyz
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Met of zonder MBALucky0wn schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:05:
[...]
Kan iemand mij het verschil tussen deze twee vacatures uitleggen? Heb meer geld nodig om crypto te kopen...
[Afbeelding]
Schoonmaker is inclusief toiletten denk ikLucky0wn schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:05:
[...]
Kan iemand mij het verschil tussen deze twee vacatures uitleggen? Heb meer geld nodig om crypto te kopen...
[Afbeelding]
Vacaturetekst laat bij schoonmaker ook zien dat je interieur verzorger bent. Heb het gevoel dubbele functie, dus dubbel salaris
The Redman schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:47:
Zet de klok maar weer warm
:strip_exif()/f/image/u2F37njDWSKz865ur1jnMl53.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar belangrijker: dank voor alle bemoedigende berichten. Much, much appreciated.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 15-01-2025 22:18 ]
Maktub
SL te strak zetten is ook een risico hè. Alertjes op TradingView en bidden dat je de nacht ongeschonden doorkomt is geen optie?zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
Okay ik heb alles verkocht. Alleen de long loopt nog. Zet er een strakke stop onder dan zie ik dat morgen wel. Altseason bla bla mijn ass. Morgen weer een dag. Voor nu even in de pocket. Kansen genoeg om het er weer doorheen te jagen.
Alle Alts die je had? Met het idee dat je morgen dan weer kan instappen?zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
Okay ik heb alles verkocht. Alleen de long loopt nog. Zet er een strakke stop onder dan zie ik dat morgen wel. Altseason bla bla mijn ass. Morgen weer een dag. Voor nu even in de pocket. Kansen genoeg om het er weer doorheen te jagen.
Yes hij mag weer!zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tO5wsxskXQbnOKn4q2wV3lOk.gif?f=user_large)
Verstandige keuze! rustig nachtjezwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
/f/image/kSJnqQTVhhwVLUja1rVPkpYs.png?f=fotoalbum_large)
Als jij hem al post hoef je mij er toch niet bij te roepen?
Yup. Ik ook net. Heb nog 20% ETH staan, maar die laat ik of we nou up of down gaan. Heb nog een beetje hoop op ETH moon ooit.zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
EthecoimPinsa schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:28:
[...]
Verstandige keuze! rustig nachtje
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_exif()/f/image/Mg1go8KNgVzPp06pFfI3aW1q.webp?f=user_large)
Gewoon wakker blijven.YES schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:23:
[...]
SL te strak zetten is ook een risico hè. Alertjes op TradingView en bidden dat je de nacht ongeschonden doorkomt is geen optie?
Het stadium van avatars wisselen hadden we al gehad toch?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UADytO5gMoT57r5l3NbWnPMR.gif?f=user_large)
Op dit moment nog wel inderdaad.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Misschien wel verstandig, af en toe nieuwe long starten op een rode dag kan je ook wel makkelijk profit opleveren. Zolang je verstandig om gaat met stop losses is het wel te doen, als je niet de meeste obscure alt coins uitzoekt.zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
Dit was aardig easy instappen. En "maar" met 500 een x 10 gestart. Goede alt die heel harde klappen heeft gehad door fud.Mr Ronman schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:45:
[...]
Misschien wel verstandig, af en toe nieuwe long starten op een rode dag kan je ook wel makkelijk profit opleveren. Zolang je verstandig om gaat met stop losses is het wel te doen, als je niet de meeste obscure alt coins uitzoekt.
On Topic...Asia fomo !!, we zien de 100K niet meer terug ,BTC Numero ÉÉN
Hier ook nog een paar ETH staan die ooit rond de 500€ ps gekocht zijn, verkoop ik pas als ze x10 zijn.gebruikershaes schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:31:
[...]
Yup. Ik ook net. Heb nog 20% ETH staan, maar die laat ik of we nou up of down gaan. Heb nog een beetje hoop op ETH moon ooit.
Gedurfd man, hoop dat je morgen weer goedkoper kan inkopen.zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:20:
Heb er vandaag ook over zitten denken maar durf niet alles te verkopen. Staat teveel op het spel.
Wat staat er op het spel? Ik ben die roundtrips spuugzat.bones schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:00:
[...]
Gedurfd man, hoop dat je morgen weer goedkoper kan inkopen.
Heb er vandaag ook over zitten denken maar durf niet alles te verkopen. Staat teveel op het spel.
Je kan nooit 100% pakken wat er in zit. Dus stel we gaan wel omhoog, pak je daarna weer de dip. Heb je virtueel wat verloren, maar zolang het bedrag oploopt gaat het goed.bones schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:00:
[...]
Gedurfd man, hoop dat je morgen weer goedkoper kan inkopen.
Ik vertrouw het ook nog niet, maar de cycle top is er ook echt nog niet geweest. Dus HODL, niet traden. Alleen verkopen volgens je plan. Dat geeft zoveel rust. Als ik onrust zoek dan start ik wel een 20x leverage om weer ff het rekt of moon gevoel te kietelen.zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:01:
[...]
Wat staat er op het spel? Ik ben die roundtrips spuugzat.
Alts hodlen heeft me tot nu toe alleen maar volledige roundtrips opgeleverd. Dus dat verkoop plan ligt inmiddels in de oud papierbak.JPS schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:06:
[...]
Ik vertrouw het ook nog niet, maar de cycle top is er ook echt nog niet geweest. Dus HODL, niet traden. Alleen verkopen volgens je plan. Dat geeft zoveel rust. Als ik onrust zoek dan start ik wel een 20x leverage om weer ff het rekt of moon gevoel te kietelen.
Dit kans zeker weer een higher low worden. Echter zou er volgens de historie nog tijd moeten zijn voor een flinke stijging zou je zeggen.zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:08:
[...]
Alts hodlen heeft me tot nu toe alleen maar volledige roundtrips opgeleverd. Dus dat verkoop plan ligt inmiddels in de oud papierbak.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het gaat niet om spannende bedragen. En ik vind het ook wel prima als die geraakt wordt.YES schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:23:
[...]
SL te strak zetten is ook een risico hè. Alertjes op TradingView en bidden dat je de nacht ongeschonden doorkomt is geen optie?
:strip_exif()/f/image/npsS9adc1dbOsZOZL9SSfgZ1.png?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 15-01-2025 23:25 ]
Ja hier ook eindelijk eerste verkocht.zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:08:
[...]
Alts hodlen heeft me tot nu toe alleen maar volledige roundtrips opgeleverd. Dus dat verkoop plan ligt inmiddels in de oud papierbak.
Ik heb mn laatste plukje XRP verkocht uit begin 2017.
Ondanks dat ie vast wel hoger gaat.. Omgezet naar SOL en BTC.
Nu eens kijken om ook wat fiat naar MEXC door te schuiven.
Daar eens onderzoeken wat er allemaal kan..
Ik heb hier stiekem wel zin in, nog 5 dagen, let the show begin, het worden denk ik 4 interessante jaren
nothing stops this train
Ik ben er ook van overtuigd hoor. Maar ik heb niet het gevoel dat we vanaf hier doordenderen. Als de 10 year yield morgen ook goed reageert op de cijfers en Bitcoin zet even een higher low neer dan ben ik weer aan boord. Ik denk dat het dan best mogelijk is dat we doorgaan tot aan de FOMC. Die is 28 jan geloof ik? Dan stap ik wel uit want ik heb geen idee wat de toon gaat zijn .Maar ik geloof wel dat feb, maart en april goed gaat zijn. Ook na een slechte FOMC. Omdat daarna de volgende pas weer in April is. Dan heeft de markt zekerheid. Kan wel een mooie rode candle geven. Ik denk ook dat we met 89k de low hebben gehad. Max pain is niet meer onder de 90k komen.Coldcat schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:13:
[...]
Dit kans zeker weer een higher low worden. Echter zou er volgens de historie nog tijd moeten zijn voor een flinke stijging zou je zeggen.
Strop om dnek.(..de nek )Kol Nedra schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:23:
[...]
Ik heb hier stiekem wel zin in, nog 5 dagen, let the show begin, het worden dnek ik 4 interessante jaren
Haha ik ook wel hoor, Trump zelf overigens zit ook in crypto Ethena is zijn choiceKol Nedra schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:23:
[...]
Ik heb hier stiekem wel zin in, nog 5 dagen, let the show begin, het worden dnek ik 4 interessante jaren
zwembroek schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:28:
Te lang achter het beeldscherm gezeten. Veel typefouten en ik haal dingen door elkaar pff. Zie er scheel van.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/m6XuCOQYBdj9sP08I3uw93x2.gif?f=user_large)
Nu zie ik nog steeds dubbel.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2PgUXu8f7mH5YkkefwWt9gqY.jpg?f=user_large)
Je bedoeld Cabron?MrMrq schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:17:
[...]
[Afbeelding]
Maar belangrijker: dank voor alle bemoedigende berichten. Much, much appreciated.
Jij hebt ff een wat was het? 100x gedaan nu?Lentehoofdje schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 23:20:
[...]
Ja hier ook eindelijk eerste verkocht.
Ik heb mn laatste plukje XRP verkocht uit begin 2017.
Ondanks dat ie vast wel hoger gaat.. Omgezet naar SOL en BTC.
Nu eens kijken om ook wat fiat naar MEXC door te schuiven.
Daar eens onderzoeken wat er allemaal kan..
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DDCRgCr9h62iX8D9DPJBd81e.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!