[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 256 Laatste
Acties:
  • 858.574 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-04 10:29
Pinsa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:28:
Wat zijn de verwachtingen vanmiddag hier? Er kwamen ook nog werkeloosheidscijfers aan dacht ik
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuSecGxHN_VqVXqnmjfNrMrjyyA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WnjGIipMliTMPhoeFrVe0VwH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

CornermanNL schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:42:
124K BTC zit er wel in denk ik. De centrale bank heeft weer even wat lucht, voor nu. Dus dat is gunstig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqzcvzP-4wLtvqNQN9vesaNy6RU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tz0GcKkeT3ZuLJsPC6rBeqdz.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Lower lows. Bear market confirmed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pwcn48GOJEAXfqrGmBk-89vwxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MsiVcA26iDqfoKUovjInoQ8z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
dylan_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:22:
Blijf het toch bijzonder vinden om bij een select gezelschap van toekomstige crypto miljonairs te zitten. Het is jullie allen gegund!

Ben alle topic urls aan het submitten in wayback machine. Dit mag niet verloren gaan.
Zelfs binnen dit groepje enthousiastelingen zijn het maar echt een handjevol die dat miljoen gaan halen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:18
Blijf het toch bijzonder vinden om bij een select gezelschap van toekomstige crypto miljonairs te zitten. Het is jullie allen gegund!

Ben alle topic urls aan het submitten in wayback machine. Dit mag niet verloren gaan.
iedereen wordt miljonair, kwestie van tijd dat de euro dit doet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNXWd7LKdpr1a7u3AB1GaxI6_Qs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfjgWV59ujDrd0n7TZ4seWPZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:48

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:24:
[...]

Redelijke onderschatting om ons niet in staat te achten alles te verliezen met kamikaze leverage trades.
Spreek voor jezelf :+ (grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:52:
[...]

Zelfs binnen dit groepje enthousiastelingen zijn het maar echt een handjevol die dat miljoen gaan halen
Wanneer ben je miljonair? 1 Mio op de bank door crypto, een afbetaald huis van 1 Mio? Bedoel paar duizend winst is leuk, maar zolang die hypotheek er is schaal ik me niet onder miljonairs. Ondanks aflossen blijft het huis straks toch nog grotendeels van de bank. 🥲.

Tenzij XRP idd 40 dollar wordt. Haha 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:50
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:52:
[...]

Klopt helemaal. Tenzij we naar 420k gaan. dan zijn het er wel wat meer.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Cougar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:21:
[...]

Wanneer ben je miljonair? 1 Mio op de bank door crypto, een afbetaald huis van 1 Mio? Bedoel paar duizend winst is leuk, maar zolang die hypotheek er is schaal ik me niet onder miljonairs. Ondanks aflossen blijft het huis straks toch nog grotendeels van de bank. 🥲.

Ik zou zeggen als je 1mil in euro's hebt aan assets min je schulden. De meeste mensen hier zullen bij een winst van een paar ton cashen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 27-04 22:53
Cougar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:21:
[...]

"Volgens het CBS ben je miljonair als je bezittingen minstens € 1.000.000,- waard zijn. Denk aan spaargeld, aandelen, een huis of eigen bedrijf. Reken je niet te snel rijk, want je schulden worden daarvan afgetrokken, zoals een hypotheek of leningen."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:30:
[...]

Ik zou zeggen als je 1mil in euro's hebt aan assets min je schulden. De meeste mensen hier zullen bij een winst van een paar ton cashen denk ik.
ah oke als we non liquide middelen (huis-hyptoheek) erbij tellen zullen het er wellicht meer zijn.

Maar idd, meeste mensen zullen cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
Gelukszoekr schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:30:
[...]

Waarom zou je cashen en het niet uitzitten tot het einde? De meeste mensen hier hebben hoop ik nog wel ander vermogen en ik verwacht ook wel andere inkomstenbronnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Pexow schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:31:
[...]

"Volgens het CBS ben je miljonair als je bezittingen minstens € 1.000.000,- waard zijn. Denk aan spaargeld, aandelen, een huis of eigen bedrijf. Reken je niet te snel rijk, want je schulden worden daarvan afgetrokken, zoals een hypotheek of leningen."
dit dus idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
De echte vraag is natuurlijk of je rijk bent als je meer dan een miljoen netto-waarde hebt. De meeste mensen zullen dit waarschijnlijk niet zo ervaren omdat het gros van het kapitaal in stenen zit. In Amerika voelen mensen zich pas rijk als ze 2,5 miljoen dollar hebben. Ik denk dat dit in Nederland ook wel aardig kan kloppen en dat mensen zich pas rijk voelen als ze meer dan 2 miljoen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:19
Ben al lang miljonair, in PEPE.

Miljardair zelfs, in QUBIC.

8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08:44
Pexow schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:36:
De echte vraag is natuurlijk of je rijk bent als je meer dan een miljoen netto-waarde hebt. De meeste mensen zullen dit waarschijnlijk niet zo ervaren omdat het gros van het kapitaal in stenen zit. In Amerika voelen mensen zich pas rijk als ze 2,5 miljoen dollar hebben. Ik denk dat dit in Nederland ook wel aardig kan kloppen en dat mensen zich pas rijk voelen als ze meer dan 2 miljoen hebben.
Geen hypotheek is al enorme rijkdom :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
Kneepie schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:39:
[...]

Er zit een groot verschil tussen rijk zijn (bijna iedereen in Nederland) en je rijk voelen (kleine groep in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:15

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Kneepie schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:39:
[...]

Hard onderweg, tegen de huidige woningwaarde is de hypotheek nog maar 45%. Voor de rest beetje laten inspireren door Vincent Kouters om FIRE/tonnair te worden. Dus naast crypto: beleggen in rentefonds/etf's, goud, sparen, aflossen en geen openstaande leningen te hebben.

discogs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-04 21:24
Pinsa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:28:
Wat zijn de verwachtingen vanmiddag hier? Er kwamen ook nog werkeloosheidscijfers aan dacht ik
Donderdag dipdag, dus dan weet je het wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRY5D9YqnVnaVLiCbHagHHvLte8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UpwCVRotewsvtmBN01IgHKDX.gif?f=user_large

Longterm uiteraard bullish AF.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
[...]

Daarom eerst hypotheek met crypto winst afbetalen; ben je sneller miljonair! En scheelt je belasting ;)

En weer 2600 euro in de maand om in crypto te DCA'en

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 16-01-2025 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

eigen huis hebben is al 0.5mil
beetje raar want een huis is niet liquide, je kan moeilijk enkele stenen verkopen. tenzei het je 2e huis is en je verhuurt het aan iemand.
eigen huis hebben is beter dan eentje huren, minder maandlasten, raar hoe het werkt

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 16-01-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Lucky0wn schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:45:
[...]

Daarom eerst hypotheek met crypto winst afbetalen; ben je sneller miljonair! En scheelt je belasting ;)

Wow! Hypotheek van 2600?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Pexow schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:32:
[...]

Waarom zou je cashen en het niet uitzitten tot het einde? De meeste mensen hier hebben hoop ik nog wel ander vermogen en ik verwacht ook wel andere inkomstenbronnen.
Wat is het einde, tot je eem houten jas aantrekt? Ik gebruik het liever

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:30
Lekker toch, 2600 aan hypotheek is niks, die los je in een maand af! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
[...]

Yes, dat voelt best goed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nubtrix schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:38:
Ben al lang miljonair, in PEPE.

Miljardair zelfs, in QUBIC.

8)
hier ook gewoon miljoenen hoor :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHzpb0rFGMs2cbXGktU_UXEiQK4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wJo7qPpnuABO3f6z4W6ZNX63.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:06
Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/bb0637c9-a7bb-48e6-8143-370b353b26fc_text.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
Heb je de cash, gebruik je het toch beter om te investeren (crypto/beurs)?
Aflossing is meestal dan nog geoptimaliseerd met extra belastingsvoordeel. Door inflatie wordt je aflossing ook ieder jaar 'goedkoper'.

No way dat ik ooit vervroegd ga aflossen. Maar dat beslist ieder voor zich uiteraard :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:51:
[...]

eigen huis hebben is al 0.5mil
beetje raar want een huis is niet liquide, je kan moeilijk enkele stenen verkopen. tenzei het je 2e huis is en je verhuurt het aan iemand.
eigen huis hebben is beter dan eentje huren, minder maandlasten, raar hoe het werkt
ja alleen gros van de mensen met een "gemiddeld" huis in NL hebben een dikke hypotheek en die hypotheek moet je er dus sowieso aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Nubtrix schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:57:
Aflossing is meestal dan nog geoptimaliseerd met extra belastingsvoordeel. Door inflatie wordt je aflossing ook ieder jaar 'goedkoper'.

No way dat ik ooit vervroegd ga aflossen. Maar dat beslist ieder voor zich uiteraard :)
ieder zijn ding idd. Ik heb in december iig (met winsten uit leverage trading) iig afgelost tot ik in de laagste LTV rente categorie val. Daar bespaar ik best nog wel wat mee. Maar verder dan dat ga ik. Heeft echt totaal geen nu.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 20:26

mayhem

BTC lijkt zich klaar te maken voor 130k in februari. Geen idee waarom, gewoon lekkere hopium. Hup, BTD en HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik zou dit denk ik ook niet zo snel doen, gemiddeld krijg je over stocks wel 10% per jaar en crypto +100% of -100% afhankelijk van de maand. Bij een hypotheek aflossen is het voordeel een stuk minder imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Woohooo schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:02:
[...]

Ik zou dit denk ik ook niet zo snel doen, gemiddeld krijg je over stocks wel 10% per jaar en crypto +100% of -100% afhankelijk van de maand. Bij een hypotheek aflossen is het voordeel een stuk minder imo.
Het afgeloste huis is ook meer waard geworden de afgelopen 5 jaar. Dat is toch ook een mooie winst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:57:
[...]

ja alleen gros van de mensen met een "gemiddeld" huis in NL hebben een dikke hypotheek en die hypotheek moet je er dus sowieso aftrekken.
Met de inflatie van de afgelopen jaren is netto miljonair (bezittingen minus schulden) zijn niet eens een mijlpaal meer.

Nu ben ik waarschijnlijk een echte boomer, maar reken je huidige loon eens om naar guldens (euro * 2,20371, dat zit in mijn geheugen gegrift). Dan kom je waarschijnlijk op een bedrag dat zelfs menig directeur niet eens toucheerde destijds.

Dat miljoen, dat dan ook nog eens voor een groot deel in je woning vast zit, geeft je niet de koopkracht die je verwacht van dat ooit magische getal.

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-01-2025 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
souljah1h schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:04:
[...]

Het afgeloste huis is ook meer waard geworden de afgelopen 5 jaar. Dat is toch ook een mooie winst.
Plus dat je bij een lagere hypotheek meer overhoud elke maand om weer te investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04 10:11
Bij hogere inflatie niet extra aflossen, dit geld investeren in relatief veilige stocks, bij lagere inflatie rendement dan gebruiken om af te lossen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Als jullie mij de permissie geven om weer even inhoudelijk te reageren op het onderwerp van dit topic:

Ik zou toch graag snel 102K+ op de borden zien, anders lijkt dit meer op een lower high

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cougar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpQB44vG2FrPRK25BmqJ1dNpc8w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ixg7yXQUMwtqgF0RONugHwfE.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:22
Pexow schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 11:42:
[...]

Er zit een groot verschil tussen rijk zijn (bijna iedereen in Nederland) en je rijk voelen (kleine groep in Nederland).
De menselijke psyche zit zo in elkaar dat het voor vrijwel niemand haalbaar is om zich op lange termijn rijk te voelen. Je went heel snel aan wat je hebt, dat wordt dan je nieuwe normaal dat je koste wat het kost wil behouden. Vervolgens is automatisch de focus op wat je nog niet hebt.
Vandaar ook dat miljardairs die genoeg geld hebben om realistisch gezien meerdere generaties in ongekende luxe te laten leven, toch altijd meer willen.

Eigenlijk lukt rijk voelen alleen voor mensen die weinig drijfveer hebben om rijk te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Beetje volatiel nu. Crash aanstaande :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:10:
Als jullie mij de permissie geven om weer even inhoudelijk te reageren op het onderwerp van dit topic:

Ik zou toch graag snel 102K+ op de borden zien, anders lijkt dit meer op een lower high
We kunnen prima nu eerst een higer low maken op bijvoorbeeld 94.7k en dan een higher high toch? Ander scenario is dat we nog een keer naar de 91.xK gaan. Wat denk jij @tomtom901?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
knakworst schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:21:
[...]

Beetje volatiel nu. Crash aanstaande :?
Ik denk wel dat er een correctie komt..

Edit:

Aan de andere kant ik lees op diverse fora dat mensen nog even snel willen instappen voor de 20e. We gaan het zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Cougar op 16-01-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23

Hangt er ook af hoeveel rente je betaald. Als je in 2023 een hypotheek afgesloten hebt kan je zomaar 4,5% betalen. Dan kan het best interessant zijn om wat af te lossen. Maar uiteraard is BTC kopen interessanter 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
Deman23 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:28:
[...]

Hangt er ook af hoeveel rente je betaald. Als je in 2023 een hypotheek afgesloten hebt kan je zomaar 4,5% betalen. Dan kan het best interessant zijn om wat af te lossen. Maar uiteraard is BTC kopen interessanter 😉
Ik bedacht me net hetzelfde. Aan 4,5% is het misschien wel beter om af te lossen (of je lening te laten herzien).

Maar ik heb 100% kunnen lenen aan 1.3% op 25 jaar. Dat is een mooi geschenkje geweest waar ik dus van wil blijven profiteren.

Iedere situatie is anders en ieder bekijkt natuurlijk wat voor hem/haar het meest voordelig is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-04 01:16

filthy rich

löp wa los

In deze tijd hypotheek van ca 550k, koop je net een gemiddelde woning voor...

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:30
Een hypotheek is een schuld, en een schuld beperkt je in je vrijheid. Tuurlijk kan je meer rendament halen op fiat welke je belegt, maar als de shit tegen de ventilator gaat en je verliest je baan, of je vrouw of wat dan ook gaat die schuld in je nek hijgen. Als je alles aflost van je cryptowinst geeft je dat ruimte, in alle opzichten. Je bent minder aanhankelijk van een bepaald inkomen, en als het goed is houd je geld over om leuke dingen te doen of te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Cougar schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:26:
[...]

Ik denk wel dat er een correctie komt..

Edit:

Aan de andere kant ik lees op diverse fora dat mensen nog even snel willen instappen voor de 20e. We gaan het zien.
Nou het momentum blijft inderdaad nog wel even daar. Ik neem langzaamaan afscheid en ruil in voor btc. Genoeg sats verdiend op die shitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 07:07
Zo dikke groene SOL paal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:08
BTC.d 57.50%

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
filthy rich schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:34:
[...]

voor $300k heb je echt wel iets moois hoor :P

dus als je vrijgezel bent en geen kinderen hebt, dan wist ik het wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 16-01-2025 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:51

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 22:39
https://www.instagram.com...igsh=MXNvdGg3MHd2NTEwaw==

Dit is ook altijd een optie voor de traders hier :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Op bybit is volume xrp hoger dan eth. Rip eth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
elke munt niet in je porto gaat vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik wist 100% dat ie short ging, rood trekt kippen aan, groen had geen kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
knakworst schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:49:
En totaal? Wordt er serieus gedacht dat XRP de plek van ETH kan gaan innemen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra moet je nog wel even een Thai trouwen. De verkeerde gaat er met je huis van door. Rekkkttt. :>

Maarre neem je als nieuwe buurman dan wel even een bbq en pallet bier mee? Beetje ronddobberen in het zwembad.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:45:
[...]

voor $300k heb je echt wel iets moois hoor :P
[YouTube: What Does $300K Buy You In Thailand? (Brand New Luxury Villa Tour In Hua Hin)]

dus als je vrijgezel bent en geen kinderen hebt, dan wist ik het wel :)
Ja zelfs in bv spanje of portugal kan je extreem veel meer kopen dan in NL. Maar is prima allemaal. Als ik idd over jaartje of 8 stop met werken is mijn huis ook gewoon voor 80% afgelost. Daar kan ik in daar gigantisch dik van wonen en van de rest van de overwaarde de eerste 5 jaar van leven. Heb ik nog geen BTC aangeraakt verder

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
sh4d0wman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:54:
@Kol Nedra moet je nog wel even een Thai trouwen. De verkeerde gaat er met je huis van door. Rekkkttt. :>

Maarre neem je als nieuwe buurman dan wel even een bbq en pallet bier mee? Beetje ronddobberen in het zwembad.
Hoe vind je een goede Thaise vrouw? Ik vraag dit voor een vriend.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:23:
[...]

We kunnen prima nu eerst een higer low maken op bijvoorbeeld 94.7k en dan een higher high toch? Ander scenario is dat we nog een keer naar de 91.xK gaan. Wat denk jij @tomtom901?
We zijn effectief gewoon aan het rangen tussen 102k en 89.1k. Daar tussen liggen wat levels maar feitelijk zolang niet een van de 2 gebroken wordt is er geen lower high of higher high om van te spreken op de higher timeframes. Op de lower timeframes lijkt het me zelf waarschijnlijk om nog een stukje omlaag te gaan voor een uiteindelijk higher high (bullish bias)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cougar
zwembroek schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:55:
[...]

Pucket zijn er genoeg te vinden toch? 🤣

Gewoon reisje boeken als het zover is 😅.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:54:

vroeger kwamen vrouwen (thais, chinees etc) deze kant op voor een goed leven, nu willen de Nederlanders weg, waar is het toch fout gegaan ;(

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra vroegah moest je op zee zitten voor donkere vrouwen met ... als postzakken. Nu vaart het jullie kant op. Elk nadeel heb een voordeel. O+

@zwembroek je bent al een eind op de goede weg als er niks tussen de benen bungelt. O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
knakworst schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:49:
Niet gek toch. ETH is klaar.

Wil je de hardste asset ter wereld, heb je BTC

Wil je een platform waarop vandaag de dag de meeste muntjes worden gelanceerd, heb je SOL

Wil je meeliften op de hypes, heb je AI muntjes

Wil je meeliften op de hypes en graag oude drek, dan heb je ADA en XRP

Wil je nog harder gokken, heb je memecoins

ETH netwerk is onveilig, traag, duur en de prijs per coin werkt ook tegen ze (gemiddelde moonboy heeft liever 30000 stuks van $ 0,1 dan 1 van $ 3000).

ETH is een digitaal relikwie uit het verleden. Das war einmal. Destijds door samenloop van omstandigheden "de nummer 2" geworden. Nu volledig irrelevant.

ETH holders beseffen langzamerhand dat ze 2 keuzes hebben:
1. De nummer 2 is de eerste van de verliezers, dus beter BTC hebben
2. Als je heel graag in het shitcoin casino wil blijven vertoeven, dan moet je bovenstaande munten hebben

[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-01-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
filthy rich schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:34:
[...]

Ja dat is ook weer zo. Wat een geitenbende eigenlijk die huizenmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Key Economic Indicators on Tap Today (ET)

8:30 AM:
Philly Fed
Retails Sales
Import Price Index
Initial Jobless Claims
Continuing Jobless Claims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:07:
[...]

Niet gek toch. ETH is klaar.

Wil je de hardste asset ter wereld, heb je BTC

Wil je een platform waarop vandaag de dag de meeste muntjes worden gelanceerd, heb je SOL

Wil je meeliften op de hypes, heb je AI muntjes

Wil je meeliften op de hypes en graag oude drek, dan heb je ADA en XRP

Wil je nog harder gokken, heb je memecoins

ETH netwerk is onveilig, traag, duur en de prijs per coin werkt ook tegen ze (gemiddelde moonboy heeft liever 30000 stuks van $ 0,1 dan 1 van $ 3000).
ETH netwerk is super veilig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
zwembroek schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 12:55:
[...]

Speld in een hooiberg. De goede vrouwen kunnen daar ook een goede man vinden dus hebben geen behoefte aan iemand van buiten de cultuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:09:
[...]

ETH netwerk is super veilig. :)
PoS is niet veilig genoeg voor de toekomstige adoptie waar ETH holders op hopen.

Het mooie aan PoW is dat je met alleen een hele grote bak geld geen beslissende zeggenschap kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:36
Ripple CEO vs Ethereum CEO
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMvqr3J5kbuNwjf7Rf3MHxnT65o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ij5hReG2WyeCMvDubR9YMI59.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:49
knakworst schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:23:
[...]

Toekomstige :?

We hebben allemaal Safemoon gehad toch :?

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15

@Gelukszoekr en @elektriekert waren er snel bij.

Vanaf dag één was ook wel duidelijk dat het een dikke vette scam was.

Is iets eigenlijk iets nog wel een scam als je redelijkerwijs weet dat het een scam is :?

https://www.coindesk.com/...istered-crypto-securities
Ik heb safemoon nooit gehad B)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
sh4d0wman schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:05:
@Kol Nedra vroegah moest je op zee zitten voor donkere vrouwen met ... als postzakken. Nu vaart het jullie kant op. Elk nadeel heb een voordeel. O+

@zwembroek je bent al een eind op de goede weg als er niks tussen de benen bungelt. O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQ2MpRiPV6HwHD0doYrdyIkyp0Y=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Q0urHh8BIyYPiabdBIVXz9mV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Daarom Bitcoin. Vertrouw het netwerk, niet een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Het volume waarmee XRP omhoog wordt gezet is toch wel indrukwekkend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
wel met filmpje dan he, moest hem weer eens bekijken, blijft goud! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06:06
BTC100K2021 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:28:
Het volume waarmee XRP omhoog wordt gezet is toch wel indrukwekkend.
Wanneer XRP 100k?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:29:
[...]

wel met filmpje dan he, moest hem weer eens bekijken, blijft goud! :D
[YouTube: Dolle Dries - Tepels als sigarenpeuken]
ja dat stuk met die gangway ook en die pallet......tranen over mijn wangen. Heb dat filmpje denk ik al 20x gezien in de afgelopen jaren, maar blijft goed

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 16-01-2025 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08:44
Ik word toch wel zenuwachtig van XRP, het begint nu toch wel in een keer spannend te worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
XRP, daaamn boot gemist ;w

bijna 50% van ETH martketcap ook he

plek 88
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xyfBw6fo4oW9bja1jh5wj19x2ck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kab3uBiRMR3MQJVRbUBTLcZl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 114% gewijzigd door Kol Nedra op 16-01-2025 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:51
Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:33:

PHA lijkt er ook weer zin in te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
SOL klapt er ook goed op anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Sick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:49
[...]

Ik ga met een rente van 2,3% helemaal niks versnelt aflossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04 20:36

Chaes

#HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xy7CH4yYgljof6ZIOdkKY9wP4aE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ajO0Y3H3dUYrvZRUF5evemxc.png?f=user_large

Pumpje heeft hier mee te maken. Gaat toch niet gebeuren. Dus sell the rumour zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:31
Ha, mijn average inkoop ligt ook in die buurt. Heb je je sell order(s) ook al staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Kneepie schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:32:
Ik word toch wel zenuwachtig van XRP, het begint nu toch wel in een keer spannend te worden :)
Je kan altijd ca. 15% verkopen om je inleg zeker te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Chaes schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:38:
[Afbeelding]

Pumpje heeft hier mee te maken. Gaat toch niet gebeuren. Dus sell the rumour zou ik zeggen.
Dan moet de USA dit bericht straks nog lezen? Dus pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ada, hbar vallen hier ook onder
Solana vc driven, wordt nooit wat voor een reserve.

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 16-01-2025 13:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Danjel schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:41:
[...]

Ha, mijn average inkoop ligt ook in die buurt. Heb je je sell order(s) ook al staan?
Ze zijn zojuist allemaal verkocht. Bye bye smerige XRP.

Mijn average inkoop is overigens rond de 1,30 maar Bybit neemt alleen de laatste meuk mee.

[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 16-01-2025 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Aero is ook amerikaans.
waar is mn pump jonguh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cougar
keanu_ schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:50:
[...]

Ada, hbar vallen hier ook onder
Solana vc driven, wordt nooit wat voor een reserve.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyWSOfGbpg22Ui7rPJiz4s45ch8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/12XfHDsynv3ltLQ2xcPo60F5.png?f=fotoalbum_large

Dit zal niet voor niks geweest zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 13:22
Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:33:

plek 88
[Afbeelding]
Dat is vaak met alts. Zijn er zoveel van, je mist altijd ergens een boot. Je kan ze niet allemaal hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Bitcoin CEO.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M28aH2ngPY4sj6t2KWVeUaJFJ3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8iRjLAAZtvv4H9gCZH87AKMI.webp?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 193 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!