Hehe nee, hij was juist wel van de vrouwen en vond mensen impressen best wel belangrijk. Ging ook altijd stoer doen in z'n waggie als je als collega eens moest meerijden. Ik vond het maar super sneu eigenlijk.tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:38:
Hij viel op mannen?
Zijn dit nu significante levels? Ik dacht dat we rekt zouden gaan en morgen nog erger het tegenovergestelde lijkt te gebeuren of ben ik te vroeg met mijn reactie
Mensen, een duurdere auto of een groter huis bepaalt niet je geluk.
Patsen met een auto is al helemaal triest. Er van genieten is uiteraard top, maar ontleen niet je status aan je auto of je huis.
Waar het omdraait zijn de mensen om je heen, en jaloezie of afgunst heb je echt niks aan.
Sla het liever kapot aan een goed diner of drankje met vrienden. Is naast veel leuker, nog duurzamer ook.
Tot zover mijn wijze raad. *En dipt nog ff z’n nacho’s.
Patsen met een auto is al helemaal triest. Er van genieten is uiteraard top, maar ontleen niet je status aan je auto of je huis.
Waar het omdraait zijn de mensen om je heen, en jaloezie of afgunst heb je echt niks aan.
Sla het liever kapot aan een goed diner of drankje met vrienden. Is naast veel leuker, nog duurzamer ook.
De tandjes das een behoorlijke hut. Mooi hoor, ook qua stijl.Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:44:
Liefst heb ik een rs6 of 4 voor de deur, maar deze week wordt de schop in de grond gedaan. Dus kan blijven dromen, maar komend jaar andere kosten. Al heb ik wel het gevoel dat een tweede motor of upgrade van auto eraan zit te komen. 😇[Afbeelding]
Ik heb geen vrienden, en alleen uit eten is ook zo sneu.Don Guacamole schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:48:
Mensen, een duurdere auto of een groter huis bepaalt niet je geluk.
Kijk daar eens!Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:44:
Liefst heb ik een rs6 of 4 voor de deur, maar deze week wordt de schop in de grond gedaan. Dus kan blijven dromen, maar komend jaar andere kosten. Al heb ik wel het gevoel dat een tweede motor of upgrade van auto eraan zit te komen. 😇[Afbeelding]
Daar zijn al dikke pegels verdiend!
De tandjes.....tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:49:
[...]
De tandjes das een behoorlijke hut. Mooi hoor, ook qua stijl.
Heerlijk!
De fear/greed index in dit topic slaat heftig één kant op. Tijd om eens wat te sell targets te zetten..
Dan lekker eten afhalen bij een restaurant.Het Fantoom schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:51:
[...]
Ik heb geen vrienden, en alleen uit eten is ook zo sneu.
In je nieuwe bak
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Duidelijk een maxi.Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:44:
Nooit het geld weer terugbrengen bij je werkgever.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Auto’s zijn toch mooi man. Kijk altijd nog even om bij een Porsche, RS, M oid. Zal er nooit uitgaan. Mijn zoon van 5 heeft dit zelfs al
Heeft hier totaal niets met status of indruk maken op te maken.
Kan ook genieten van een mooi horloge, goed glas wijn of een malse biefstuk.
Laten we aub niet gaan doen of dit abnormaal is.
Mag wel, maar dan ben ik eerst even mijn benen scheren.
Ben zo terug.
Ben zo terug.
Als het goed is ben ik binnenkort bezitter van een garagebox. Daar moet deze dan in komen te staan dit jaar, als de bull aan is.
Dan zijn er hier weer 50 nieuwe @anti elppa's geboren.
Edit: oh wacht er staat XRP. Hahaha jezus oke, jammer dit
[ Voor 8% gewijzigd door Guere op 14-01-2025 20:16 ]
In Nederland snap ik dat die in de garage blijft staansouljah1h schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:15:
Als het goed is ben ik binnenkort bezitter van een garagebox. Daar moet deze dan in komen te staan dit jaar, als de bull aan is.
[Afbeelding]
Voor eth was het 2 runs XRP op 2 dus zeg nooit nooit
Is ook gewoon leuk op de openbare weg, of binnenwegen (L7e homologatie). Lekker zonder helm in de zomer toeren, helemaal prima.Coldcat schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:17:
[...]
In Nederland snap ik dat die in de garage blijft staan
Rij graag aparte dingen
[ Voor 7% gewijzigd door souljah1h op 14-01-2025 20:21 ]
Heb zelf geen XRP, maar wel ETH. Maar zou het ergens ook wel grappig vindenAlpina schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
[...]
Voor eth was het 2 runs XRP op 2 dus zeg nooit nooitdenk het wel niet verder.
Meer heb je niet nodig toch? Lekker aan het strand en in de container wat mining apparatuur
souljah1h schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
Is ook gewoon leuk op de openbare weg, of binnenwegen (L7e homologatie). Lekker zonder helm in de zomer toeren, helemaal prima.
Rij graag aparte dingen
Oke nou vooruit die niet.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Alleen een beetje jammer dat ik pas weer drink vanaf mei.Alpina schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:26:
[...]
Deze?
[Afbeelding]
Gelukkig weet ik dat jij dit wel kan hebben
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Was er niet iemand opgepakt recent?
loewie1984 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 22:42:
Iemand heeft een irl permaban gehad:
https://nos.nl/l/2550800
Ff kijken wie we moeten taggen de komende weken en wie opvallend afwezig is.
Was zeker een altcoin maxi. Want je had weinig fout kunnen doen sinds sept/okt vorig jaar. Gewoon btc kopen en hodl.
Outperformed alle andere shit bij elkaar, das zo’n beetje rule 3 of bitcoin.
[ Voor 108% gewijzigd door Coldcat op 14-01-2025 20:36 ]
Dedication. Respect.zwembroek schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:28:
[...]
Alleen een beetje jammer dat ik pas weer drink vanaf mei.
Lol daar zie ik Wispe niet voor in staat, nja hoop dat het goed met hem gaat
[ Voor 18% gewijzigd door Pinsa op 14-01-2025 20:38 ]
Wen dip?Kol Nedra schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:39:
komaan $97k!
Ja wen dip. kbuntu moet nog laag inkopen.
Nou ik ben blij dat ik rustig op mijn handen ben blijven zitten, allemaal ruis nog tot we >110k staan, dan gaan de volgende tp's vanzelf af (of over 4 jaar).
Scheelt echt veel gezeik, gevoelens en stress t.o.v. vorige bull.
[ Voor 17% gewijzigd door DaWayne op 14-01-2025 21:01 ]
DaWayne schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:00:
Nou ik ben blij dat ik rustig op mijn handen ben blijven zitten, allemaal ruis nog tot we >110k staan, dan gaan de volgende tp's vanzelf af (of over 4 jaar).
Met gladde benen zou ik eens kijken of een vw eos wat voor je is.Alpina schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:08:
Auto’s zijn toch mooi man. Kijk altijd nog even om bij een Porsche, RS, M oid. Zal er nooit uitgaan. Mijn zoon van 5 heeft dit zelfs al![]()
Ben zo terug.
Ben het helemaal met je eens hoor, ik geniet ook zeker van mooie auto’s, het geluid van een dikke v12 geeft mij ook kippenvel. Het wordt alleen triest als je dat nodig hebt om je eigenwaarde op te pompen, uiterlijk vertoon is echt kansloos, je ziet het veel bij de nouveau riche, en dat geeft mij jeuk.
EosDon Guacamole schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:14:
[...]
Met gladde benen zou ik eens kijken of een vw eos wat voor je is.
Ben het helemaal met je eens hoor, ik geniet ook zeker van mooie auto’s, het geluid van een dikke v12 geeft mij ook kippenvel. Het wordt alleen triest als je dat nodig hebt om je eigenwaarde op te pompen, uiterlijk vertoon is echt kansloos, je ziet het veel bij de nouveau riche, en dat geeft mij jeuk.
Of naar zo'n carbon frame waar menig zadelridder zich op verlekkertDon Guacamole schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:14:
[...]
Met gladde benen zou ik eens kijken of een vw eos wat voor je is.
Klopt dit wel?
Prijs in de 2013 run nu boven de 1 miljoen?
Kan ook het bier zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 14-01-2025 21:21 ]
Denk dat we dat allemaal willen, maar die simp army lijkt strong.
Het begint te lijken op een double tap op de previous ATH (van weet ik veel wanneer) gevolgd door 2 bullflags V-shape recovery next leg up!
Zie morgen nog wel een bericht van het SEC komen waardoor de hele boel weer instort. XRP kun je niet aflezen
Heb je dat misschien visueel?anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:37:
de weekly 7ma (97,4k) is nu weerstand blijkbaar. Heeft ie nu paar keer aangetikt vandaag. Daar doorheen zou iig de aanval op de 99-102.5k zone openen
038Zwolle schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 23:53:
Zie morgen nog wel een bericht van het SEC komen waardoor de hele boel weer instort. XRP kun je niet aflezen
JUST IN: 🇺🇸 #SEC's Gary Gensler says "#Bitcoin is a highly speculative asset, but 7 billion people want to trade it. Just like we had gold for 10,000 years, we have Bitcoin."
— CREDIBULL🐂 CRYPTO📉📊 ~ COMMUNITY (@CREDIBULL01) 14 januari 2025
Stay connected 👇
https://t.co/y4EMf2opIg pic.twitter.com/ijiqiTuFmC
Clown Gary bullish op Bitcoin?
ziet er goed uit, morgen gaan we de $100k aantikken
nothing stops this train
Koers wordt van onderuit idd behoorlijk tegen de 97.3k geperst momenteel.Kol Nedra schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 02:03:
ziet er goed uit, morgen gaan we de $100k aantikken
Daar doorheen breken zit je snel op 100k weer.
Hopelijk kan btc dan gelijk het topje van 6 januari toppelen, want dan ligt een nieuwe ath op korte termijn in het verschiet.
Maar vooralsnog bevindt de koers zich in de neerwaartse fase van een soort van rounding top over de periode nov/dec/jan.
Dus zit btc op deze schaal eigenlijk in een neerwaartse trend.
Als btc niet eerst de ca. 103k usd top van 6 januari slecht, en daarmee dus de neerwaartse trend breekt, is de kans nog steeds groot dat we de top van maart '24 gaan terugtesten op ca. 74k.
Zou op zich een gezonde terugtest zijn op de larger timeframe.
Heb zelf rond 75k de nodige kooporders staan iig.
Lijkt laag voor mijn gevoel maar heb dan ook geen verstand van TA.toilet_paper schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 02:31:
[...]
Koers wordt van onderuit idd behoorlijk tegen de 97.3k geperst momenteel.
Daar doorheen breken zit je snel op 100k weer.
Hopelijk kan btc dan gelijk het topje van 6 januari toppelen, want dan ligt een nieuwe ath op korte termijn in het verschiet.
Maar vooralsnog bevindt de koers zich in de neerwaartse fase van een soort van rounding top over de periode nov/dec/jan.
Dus zit btc op deze schaal eigenlijk in een neerwaartse trend.
Als btc niet eerst de ca. 103k usd top van 6 januari slecht, en daarmee dus de neerwaartse trend breekt, is de kans nog steeds groot dat we de top van maart '24 gaan terugtesten op ca. 74k.
Zou op zich een gezonde terugtest zijn op de larger timeframe.
Heb zelf rond 75k de nodige kooporders staan iig.
Als dat al moon is dan $prime helemaalkeanu_ schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 03:14:
XRP en ADA moon!
💰 💰 💰keanu_ schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 03:14:
XRP en ADA moon!
https://www.nytimes.com/2...ecurities-violations.htmlS.E.C. Sues Elon Musk Over Twitter-Related Securities Violations
XRP laat steeds meer potentie zien, lekker voor de holders

* sh4d0wman mompelt iets over no second best...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Misschien een dezer dagen een daadwerkelijk staakt het vuren in Gaza, wat positief sentiment en hopelijk goede inflatiecijfers -> moon
Vader by Virtuals ook al zo heftig gestegen @jvel92 goed nieuws voor jouGipsy King schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 06:47:
[...]
De moondrek top 10 van deze nacht :
[Afbeelding]
die 1e heb ik, lekkere drekGipsy King schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 06:47:
[...]
De moondrek top 10 van deze nacht :
[Afbeelding]
Ja, geen idee waar die stijging zo ineens vandaan komt. AIXBT doet het ook lekker, gister avond 20% van die positie verkocht richting BTC.Pinsa schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:01:
[...]
Vader by Virtuals ook al zo heftig gestegen @jvel92 goed nieuws voor jou
Virtuals zelf heeft ook wel klappen gehad, was op een gegeven moment -50% van de ATH de week daarvoor.
Maybe zijn er toch whales mee aan het spelen? Wel slim om wat om te zetten, ben zelf momenteel naar Virtuals aan het kijken om in te slaan lijkt zijn bodem te hebben gevonden?jvel92 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:15:
[...]
Ja, geen idee waar die stijging zo ineens vandaan komt. AIXBT doet het ook lekker, gister avond 20% van die positie verkocht richting BTC.
Virtuals zelf heeft ook wel klappen gehad, was op een gegeven moment -50% van de ATH de week daarvoor.
Potentie in wat? Vervanging van het banken stelsel?kbuntu schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 06:47:
XRP laat steeds meer potentie zien, lekker voor de holders
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het heeft een flinke stijging in korte tijd gemaakt, dan is het logisch dat er winst genomen wordt en een correctie volgt. Een perps-only listing op Binance is vaker ook negatief voor de prijs op korte termijn, dan positief.Pinsa schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:25:
[...]
Maybe zijn er toch whales mee aan het spelen? Wel slim om wat om te zetten, ben zelf momenteel naar Virtuals aan het kijken om in te slaan lijkt zijn bodem te hebben gevonden?
Lijkt voor nu een bodem te hebben gevormd, maar kan bij slecht nieuws zo weer omslaan. Lastige bij dit soort coins is dat de sector redelijk nieuw is. Nu lijkt Virtuals wel een voorsprong te hebben, bestaan al een aantal jaar en tokenomics zijn sterk. Maar er kan ook vandaag of morgen een nieuw platform ontstaan, met meer hype.
Nou laat hem maar naar eth prijzen gaan dan kan ik rentenieren 😂Vis schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:33:
[...]
Potentie in wat? Vervanging van het banken stelsel?
Ben benieuwd wat de CPI doet, was 2.7%, wordt verwacht 2.9%
Gaan we heel toevallig 2.8% of 2.7% zien?
Gaan we heel toevallig 2.8% of 2.7% zien?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ik heb geen XRP....... fml, ngmi
nothing stops this train
https://www.nasdaq.com/ar...-xrp-global-payments-2025Vis schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:33:
[...]
Ook goedemorgen VisVis schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 07:33:
[...]
Nonsens. Ze verwarren sowieso xrp met ripple.
In tegenstelling tot de meeste cryptovaluta, die gedecentraliseerd zijn en daarom niet door één enkele entiteit worden gerund, wordt de cryptocurrency XRP beheerd door een bedrijf genaamd Ripple . Ripple positioneert zichzelf als een bijgewerkte versie van het SWIFT-systeem en wordt al gebruikt door banken en andere financiële instellingen.knakworst schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:32:
[...]
Nonsens. Ze verwarren sowieso xrp met ripple.
Geen anti elppa zure stempel maar een ripple army approved stempel.Cougar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:35:
[...]
In tegenstelling tot de meeste cryptovaluta, die gedecentraliseerd zijn en daarom niet door één enkele entiteit worden gerund, wordt de cryptocurrency XRP beheerd door een bedrijf genaamd Ripple . Ripple positioneert zichzelf als een bijgewerkte versie van het SWIFT-systeem en wordt al gebruikt door banken en andere financiële instellingen.
Ik ook niet, dan moeten we maar juichen voor de mensen die het wel hebben ^^
BTC €94.837,08
Kijken of het piekje van eind november (2,91) overtroffen gaat worden
Dadelijk moeten we nog BTC om gaan zetten in XRP…
*pakt een bakkie koffie, opent slowchat om bij te lezen, zie het alweer, morgen weer een dag*
Hahaha
Het sprookje wordt mainstream
Ik zie de berg teleurstellende XRP bagholders alweer komen met had ik maar verkocht.. volgend jaar staat ie weer op 0.50 cent.
Tussen de 5 en 10 dollar ga ik verkopen. Zit nu al op 9k winst, dus kom maar op. 👏 💰Vis schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:56:
[...]
Hahaha
Het sprookje wordt mainstream
Ik zie de berg teleurstellende XRP bagholders alweer komen met had ik maar verkocht.. volgend jaar staat ie weer op 0.50 cent.
Zo vond XRP altijd een mega shitcoin maar nu doet hij het toch een stuk beter dan de rest.
Heb mijn XRP bags vorige cycle al verkocht. Niet gedacht dat het ooit nog zo sterk terug zou komen.
Heb mijn XRP bags vorige cycle al verkocht. Niet gedacht dat het ooit nog zo sterk terug zou komen.
Bij die prijzen heeft ie ETH ingehaald qua marketcap, not gonna happen.Cougar schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 09:00:
[...]
Tussen de 5 en 10 dollar ga ik verkopen. Zit nu al op 9k winst, dus kom maar op. 👏 💰
ETH neemt straks het stokje weer over.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Ca0Gn0SMGsvCaqrcH4wavXfN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xwyqrxHd6GA4lQYsrx0s0NuG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/epYqmGBE4yeCdRsv6GQrvbhD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VbagAZLpXYDm5edFbcle5ldX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WcUTyc2Y2I1rB0Q9ZiSCr2v8.jpg?f=fotoalbum_large)