TACO speelt met mn Privé - SC Crypto Fonds 07-2025

Het kán wel, maar dan moet je heel goed weten wat je doet.anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:26:
[...]
oh helemaal eens hoor. 1 ding is zeker, dit moet je niet willen traden
ja klopt, maar gros gaat gewoon rekt.tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:34:
[...]
Het kán wel, maar dan moet je heel goed weten wat je doet.
Mijn long loopt uiteraard ook nog, maar dat noem ik ondertussen niet echt meer traden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Das geen traden nee hahaha, ouwe maxi. In het begin ging ik ook vaak rekt op PPI en CPI, goeie oude tijd. Nu trade ik het niet, of met 110% focus. Niet yolo onder een dekentje op de bank zoals nuanti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:35:
[...]
ja klopt, maar gros gaat gewoon rekt.
Mijn long loopt uiteraard ook nog, maar dat noem ik ondertussen niet echt meer traden
sjorremans schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:31:
[...]
Haha 100% manipulatie van de cijfers, kan niets anders.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bm7MvoYy4jPt8bE6Ge7fF2Au.jpg?f=user_large)

stonk futures en dan zeker de nasprak lopen wel op nu. Dus das erg mooiMr Ronman schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:39:
Nou ja in ieder geval fijn dat we dus niet weer helemaal terug gaan dumpen om 15:30, ben benieuwd of ze er nog wat extra gas op zetten straks.
Dus een stuk beter dan verwacht? Nochthans zei gisteren iemand dat 2.9% verwacht was en dan 2.8% goed en 3.0% slecht zou zijn. Althans, ik neem aan dat "Est" de eerdere schatting was?sjorremans schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:31:
$SPY $QQQ | DEC. U.S. 🇺🇸 INFLATION DATA👇
PPI 3.3% YoY, (Est. 3.5%)
PPI 0.2% MoM, (Est. 0.4%)
PPI Core 3.5% YoY, (Est. 3.8%)
PPI Core 0.0% MoM, (Est. 0.3%)
Nee, die 2.9% ging over de YoY inflatie, maar dat komt morgen pas. Dit is PPI.Specy schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:43:
[...]
Dus een stuk beter dan verwacht? Nochthans zei gisteren iemand dat 2.9% verwacht was en dan 2.8% goed en 3.0% slecht zou zijn. Althans, ik neem aan dat "Est" de eerdere schatting was?
Hopelijk wel de goede richting, dus up.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
achteraf moeten verkopen en nu kopen.. c'est la vie.. nog -40%Alpina schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:43:
[...]
Mijn in de dipgekochte Empyreal stack staat mooi in de plus, nu nog even wachten op Hotkeyswap de eerste DEX voor dTAO.
[Afbeelding]

Ik wil graag een correctie van deze meme aanvragen @Guere. Je snapt zelf wel wat er niet klopt.
Leuk al die Tao subnets maar wanneer ga ik nou echt geld verdienen met Tao zelf.Alpina schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:43:
[...]
Mijn in de dipgekochte Empyreal stack staat mooi in de plus, nu nog even wachten op Hotkeyswap de eerste DEX voor dTAO.
[Afbeelding]
Ach, lambo of Porsche. Zijn allebei volkswagen.tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:50:
[...]
Ik wil graag een correctie van deze meme aanvragen @Guere. Je snapt zelf wel wat er niet klopt.
/s
Gotcha! Begrijp wat je bedoeld.tomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:50:
:strip_exif()/f/image/99l9kxMrSVwi9yi0WbRjF5sm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/omblVItBm75d7i052dlMROwF.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: technisch gezien had je wel gelijk, dinsdag = een porsche dag.
:strip_exif()/f/image/DYRHAboYXdKEVGbvmcbHGDxL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Guere op 14-01-2025 15:14 ]
KerstRunner schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:56:
[...]
Leuk al die Tao subnets maar wanneer ga ik nou echt geld verdienen met Tao zelf.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/REOKGpPj2MqUQjLr5ehmHD4C.jpg?f=user_large)
Grapje uiteraard, zal vast nog wel ergens een runnetje inzitten.
PPI correleert sterk met CPI, dus goed tekenSpecy schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:43:
[...]
Dus een stuk beter dan verwacht? Nochthans zei gisteren iemand dat 2.9% verwacht was en dan 2.8% goed en 3.0% slecht zou zijn. Althans, ik neem aan dat "Est" de eerdere schatting was?
Het echt geweld begint meestal 15:30ByteMe_ schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:46:
Ik zie enkel een pumpje de lucht in wat al weer naar beneden zakt. Nouwja, nog 6 dagen te gaan voor een echte reactie.
Hopelijk wel de goede richting, dus up.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Idd zeg, we staan pas op 6,8% in de plus vandaagLuuk schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:40:
Wat een zwak gekwakkel. waar blijven die groene kaarsen.
Ja idd, das niks, lijkt wel een gewone stonkanti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:43:
[...]
Idd zeg, we staan pas op 6,8% in de plus vandaag
Precies wat ik dacht, dat is wel het mooie aan hier meestal semi-afk zijn, als je lang genoeg niet kijkt is er altijd wel iemand die al heeft gespuwd hoe je er zelf over denkttomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:09:
[...]
Overigens eens met je lijstje maar hier sla ik wel op aan. Jij kan niet voor iemand anders bepalen of een auto onderdeel is van een herinnering, hobby of een droom die misschien al heel lang aanwezig is. Als ik voor mezelf spreek, ik heb 0 behoefte om te reizen, maar kan er nu (al) naar uitkijken om met mijn zoontje een mooie rit te maken, zelfs al is dat maar hier in Brabant door de bossen
Daar is niemand van onder de indruk.anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:43:
[...]
Idd zeg, we staan pas op 6,8% in de plus vandaag
Headline producer prices rose less than the market consensus and the core gauge unexpectedly refrained from increasing ahead of the key CPI print due tomorrow.
Still, the outlook of restrictive policy by the Fed remained stemmed by the prospect of pro-inflationary policy by President-elect Trump and a robust labor market.
Besides increased deficit spending, reports indicated that the upcoming US presidential administration discussed declaring economic emergency to gradually raise tariffs against large trading partners.
Consequently, a slim consensus of the market has positioned for a single rate cut this year, while nearly one third of the market expects no cuts.
haha mooi he, in de eerste 2 jaar na de bodem ben ik straks gewoon weer uberbull.Guere schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:49:
Haha, vroeger was @anti elppa de uber bull des slowchat, maar nu wordt deze maxi even op z'n plek gezet over de marginale winsten van vandaag
zo fucking irritant, dit soort thumbnails. Als een halve daar mee komt weet je 100% dat ik die video niet meer ga kijken. Trek dit zoooo slecht.
Lijkt mij een goed plan! Hup hup, laatste kans om sub 0.1m BTC in te kopen.anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:37:
de weekly 7ma (97,4k) is nu weerstand blijkbaar. Heeft ie nu paar keer aangetikt vandaag. Daar doorheen zou iig de aanval op de 99-102.5k zone openen
Beers is een dorp in brabant.zwembroek schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:10:
Waar is die dikke groene paal door de 100k. Gewoon bam alle Beers naar de tyfus.
anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:37:
de weekly 7ma (97,4k) is nu weerstand blijkbaar. Heeft ie nu paar keer aangetikt vandaag. Daar doorheen zou iig de aanval op de 99-102.5k zone openen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fPUU7W7i1D5d9hissB9rC3kX.gif?f=user_large)
Daar zit ook precies een horizontaal level waar BTC al vaker op gereageerd heeft. Heb een alertje gezet op 97,2k, bij een nieuwe reject verkoop ik wat en ga ik lager weer meer saties oprapen (95,8k).anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:37:
Honestly, allemaal ruis, die 102k zone is belangrijk en tot die tijd is het gewoon een downtrend.anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:37:
Ik hoop met je mee.Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:51:
Zelfde met XRP, was er vandaag een paar keer bijna door de magische grens van 2,6 dollar. Als dat gebeurd gaat die mooie grens naar boven. Komt vanavond nog wel. 👏
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
dat sowieso, ik zie nog best wel 1x heen en weer gebeuren voor we echt uit het kanaal zijntomtom901 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:54:
[...]
Honestly, allemaal ruis, die 102k zone is belangrijk en tot die tijd is het gewoon een downtrend.
anti elppa schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:37:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TNICxmKckaAgFFpxmalkTVEf.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

$97246 aangetikt vandaag, wat een markt he
https://www.altcoinbuzz.i...coin-for-inflation-hedge/
https://www.reuters.com/b...rietary-trade-2025-01-14/
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8ezGUKkNvLuX1HJUMUk9tnkG.gif?f=user_large)
zelfs voor decoratie zal ik dat niet eens (meer) kopenAlpina schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 17:25:
Gelukkig geen blauwe bessen gekocht in plaats van shitcoins.
Me trying to stop my friend who wants to buy altcoins. 😂 pic.twitter.com/dMc1Bmq8LW
— BTC ONLY 🇺🇸 (@CDN_Dailycrypto) 13 januari 2025
Morgen belangrijker.kbuntu schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 17:33:
Eigenlijk ziet het er gewoon super goed uit, want gister zouden we bij slechte cijfers helemaal naar de tyfus gaan en ze zijn enorm meegevallen!
Waarom?
Lees ook dat we niet zo’n grote pump hoeven te verwachten de 20e zoals in november. Laat me vooral positief verrassen.
https://www.tradingview.c...ent-for-bitcoin-k33-says/
Nee. Geen nieuwe mijlpaal.Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 17:54:
XRP 2,6 dollar gehaald! Nieuwe mijlpaal! 👏😀
Geen ath klopt, maar wel om richting 2,7 - 2,9 te gaan, en verder 🤣.
The hopium is strong.Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 17:56:
[...]
Geen ath klopt, maar wel om richting 2,7 - 2,9 te gaan, en verder 🤣.
Maar vanochtend stond die scamshitcoin ook boven 2,60, dus geen garanties.
Op naar de 15 dollar.
3-4 dollar is in play. Rest is indoctrinatie van de XRP bagholders army.ByteMe_ schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:03:
Ik kijk wel naar XRP chart idd, veel leuker.
Op naar de 15 dollar.
Zelfs een settlement met de SEC, paar duppies erbij. Meer echt niet.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 14-01-2025 18:13 ]
Ik verkoop dan die smerige meuk en koop er btc van.Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:15:
Zelfs met 4 dollar kan ik naar de Porsche garage. Al wordt het in mijn geval m’n bmw 118i naar een 135i. 😇.
K33 analisten?Cougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 17:45:
Morgen wordt idd spannend, niet alleen voor XRP en de inflatiecijfers, maar overall voor de crypto en het vooruitzicht vanuit het SEC hierop.
Lees ook dat we niet zo’n grote pump hoeven te verwachten de 20e zoals in november. Laat me vooral positief verrassen.
https://www.tradingview.c...ent-for-bitcoin-k33-says/
K3 ken ik dan weer wel
Nog een kappers autoCougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:15:
Zelfs met 4 dollar kan ik naar de Porsche garage. Al wordt het in mijn geval m’n bmw 118i naar een 135i. 😇.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E0MFQ7wllhwhyughPlODH8xr.jpg?f=user_large)
LOL
Geen AI gebruiken om een afbeelding te genereren...pletter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:02:
Altijd dat gezeik over BTC is de Koning we zullen zien.😏😛
[Afbeelding]
LOL
Waar leven we nu helemaal? In een tijd zonder Bitcoin?
Dat zit wel Schnorr.
https://www.bruijnsauto.n...stoelverwarming-dealer-ohCougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:15:
Future classic
Ik heb al genoeg gezeik met mijn leerling monteur die alle info halen bij chatgtp of wat ever.
Ouwe lul hier die hoofd nog gebruikt . 😫
[ Voor 98% gewijzigd door Darrell op 14-01-2025 19:15 ]
En dat is nou net wat je met een LLM ook moet doen. Die output gaat toch een keer ergens gebruikt wordenpletter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:10:
@Stukfruit voor de gerust stelling gebruik ik geen digitale shit, gewoon ff van internet geplukt.
Ik heb al genoeg gezeik met mijn leerling monteur die alle info halen bij chatgtp of wat ever.
Ouwe lul hier die hoofd nog gebruikt . 😫
"AI" is automatisering. Mensen die je anders proberen wijs te maken zijn waarschijnlijk fan van Ripple.
Sorry voor de fans
Dat zit wel Schnorr.
Ik zit nog met een oud model in mijn hoofdCougar schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:05:
[...]
Bevalt prima hoor. 210 pk, best vermakelijk in zo’n auto. 🚙 [Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6R3CvegmLXvPk9Wgi1h3bnvN.jpg?f=user_large)
Ik rijd momenteel nog een soccermom auto
Te herkennen dat aan de bestuurders kant in de zonneklep ook een spiegel zit

[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 14-01-2025 19:28 ]
Waarom ben je fan van XRP?pletter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:26:
@Stukfruit Ik ben fan van Ripple andere van BTC of EFH wat is daar mis aan. ieder zijn ding BTC overheerst hier wel.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
pletter schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:26:
@Stukfruit Ik ben fan van Ripple ... wat is daar mis aan.
/f/image/CYE64UwQqDlO30Od703BWhNN.png?f=fotoalbum_large)
Dit. De hartslag van een dood paard zit meer leven in.
Laat dat je uiteraard niet tegenhouden, ik ben maar een zure maxi dus wat ik zeg is sowieso niet relevant
Dat zit wel Schnorr.
Haha bij m'n vorige baan had een van de bazen een Audi TT gekocht van z'n profits. Paar jaar later kocht 'ie weer de nieuwe variant van de TT. Velen op kantoor plaagde hem altijd door het een kappersauto te noemen.
Ben niet zo van de auto's dus had geen idee dat "kappersauto" echt een ding was
Hij viel op mannen?Guere schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:36:
[...]
Haha bij m'n vorige baan had een van de bazen een Audi TT gekocht van z'n profits.
Nu wist ik niet dat de 1 serie tegenwoordig best een dikke bak is gewordenGuere schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 19:36:
[...]
Haha bij m'n vorige baan had een van de bazen een Audi TT gekocht van z'n profits. Paar jaar later kocht 'ie weer de nieuwe variant van de TT. Velen op kantoor plaagde hem altijd door het een kappersauto te noemen.
Ben niet zo van de auto's dus had geen idee dat "kappersauto" echt een ding was
Ik vind BMW's mooie auto's maar ik wil er geen premium onderhoudskosten aan kwijt zijn.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!