Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Las dat verzekeringsmaatschappijen afgelopen jaren juist dekkingen uit hun polis zijn gaan halen of de prijs fors hebben verhoogd voor mensen die verzekerd wilden blijven tegen natuurrampen, kortom Hollywood zal alles wel vergoed krijgen, omdat die de polis wel konden blijven betalen. De middenklasse kan waarschijnlijk op niet al teveel rekenenKol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:11:
[...]
niet alleen seed phrases zijn verloren gegaan (wel mooi voor andere BTC hodlers, weer schaarser geworden)
maar ook real estate. krijgen ze 100% vergoed?
Het is maar wat je mooi vindt.Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:11:
[...]
niet alleen seed phrases zijn verloren gegaan (wel mooi voor andere BTC hodlers, weer schaarser geworden)
maar ook real estate. krijgen ze 100% vergoed?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Snap dat soort opmerkingen ook niet zo goed. Het is alsof iemand in de SC meldt dat zijn huis en Ledger is afgebrand en je reageert met; Mooi minder Bitcoin supply
:strip_exif()/f/image/dPywYIgnYxesIOVswqGnGSxA.png?f=user_large)
First world problems hier, te koud om buiten te zwemmen. Fucking 10C vanmorgen. Wat is deze? Had ik net zo goed in NL kunnen blijven wonen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier vroor het zowaarsh4d0wman schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:29:
@Pelox vanavond weer voorzichtig op een kussentje zitten dan.of ben je burgers aan het flippen?
First world problems hier, te koud om buiten te zwemmen. Fucking 10C vanmorgen. Wat is deze? Had ik net zo goed in NL kunnen blijven wonen.
Mijn boot van Ko Tao naar het vaste land was gisteren gecanceld. Dat en wat jij opnoemt zijn pas problemen, daarbij valt een dalende BTC koers in het niet.sh4d0wman schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:29:
@Pelox vanavond weer voorzichtig op een kussentje zitten dan.of ben je burgers aan het flippen?
When Moon?

So it begins..Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:27:
buy orders staan klaar, let's goo!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat niet weet, niet deert
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Da's er eentje straight outta het playbook van PlanB.anti elppa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:40:
lekker zonnetje buiten zeg
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8k4klqWkZCbY8XysSzeR6YZx.gif?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
En gelijk maar ingeschreven voor een extra avond/nachtdienstPelox schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:26:
Zo. Heel even de koers checken in de pauze.
..en weer terug aan het werk..

Lijkt er wel op, denk wel misschien richting de 2900. Onder de 3k ga ik bijkopen... BTC onder de 90k ...sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:34:
Gaat ETH nog onder de 3K duiken? Lijkt er wel op he
FIAT gaat er best snel doorheen zo. Weer wat ADA en DOT bijgekocht... die zooi gaat helemaal rekt nu.
Ik wou die rommel juist vrkopen (DOT en ADA) maar mijn DOT moet nog 20 dagen voordat die uit staking isbones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:43:
[...]
Lijkt er wel op, denk wel misschien richting de 2900. Onder de 3k ga ik bijkopen... BTC onder de 90k ...
FIAT gaat er best snel doorheen zo. Weer wat ADA en DOT bijgekocht... die zooi gaat helemaal rekt nu.

Tegen die tijd kun je het vast inwisselen tegen die MINT op bybit, dat kun je doen met alle flufjes die te waardeloos (zijn) geworden om te traden.BurnerT schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:45:
[...]
Ik wou die rommel juist vrkopen (DOT en ADA) maar mijn DOT moet nog 20 dagen voordat die uit staking is

Moeten ze nog wel gelist zijn op de exchangetomtom901 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:46:
[...]
Tegen die tijd kun je het vast inwisselen tegen die MINT op bybit, dat kun je doen met alle flufjes die te waardeloos (zijn) geworden om te traden.
Ah voegde ik express een crypto verhaaltje toe, was ik sowieso al ontopic 😂
ja de conspiracy wat hierover op X langskomt is uiterst interessantsjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:14:
[...]
Nopezoek maar eens op, maanden geleden zijn heel veel insurance policy's niet vernieuwd dus mensen zijn aardig de sjaak daarzo.
Als je het over oplichting hebt.. dan valt deze slow bleed nog wel mee
nothing stops this train
Als het onder die grens gekomen is dan hodl ik het wel tot in de gladiolen. Of wil ik nog wel bij kopentomtom901 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:46:
[...]
Tegen die tijd kun je het vast inwisselen tegen die MINT op bybit, dat kun je doen met alle flufjes die te waardeloos (zijn) geworden om te traden.
Voor nu is het nog een leuk zakcentje.
Ja ik had het al verkocht maar ben nu aan het terugkopen. En DOT kun je beter flexible staking doen dan heb je het in 10min terug (en alsnog 6% rente).BurnerT schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:45:
[...]
Ik wou die rommel juist vrkopen (DOT en ADA) maar mijn DOT moet nog 20 dagen voordat die uit staking is
nee niet mooi natuurlijk, beetje verkeerd genoteerd.
natuurlijk gun ik dit niemand toe, het is uiterst triest
nothing stops this train
Dan staat het niet op je ledger. Ik had het "offline" staan of kan je tegenwoordig vanuit ledger live ook flexibel staken?bones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:48:
[...]
Ja ik had het al verkocht maar ben nu aan het terugkopen. En DOT kun je beter flexible staking doen dan heb je het in 10min terug (en alsnog 6% rente).
zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:50:
Morgen is er weer een bull moon volgens de moon phases. Deze valt samen met de CPI. Bullish.

BTC.D zit op resistance (tegen de MA99D)
ETH/BTC zit op support (.338)
ETH zit halverwege zijn respectievelijke BSB. De onderkant van die BSB zit op 2990 en de bovenkant op 3200.
Nee DOT heb ik daarom op Kraken staan juist. Mijn belangrijke crypto staat op mijn Ledger (ETH staking via killn nu, heb nodes gestopt dat was iets van 30 dagen wachten voordat je kon unstaken, nu iets van 6 dagen maar).BurnerT schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:49:
[...]
Dan staat het niet op je ledger. Ik had het "offline" staan of kan je tegenwoordig vanuit ledger live ook flexibel staken?
Was niet zo dol op hun nieuwe 31dec voorwaarden.Pseudoniem schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:09:
[...]
Ben benieuwd waarom je geen Bitvavo meer hebt?
Phoe idd die nodes was lang wachten. Hoop geklooi ook.bones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:53:
[...]
Nee DOT heb ik daarom op Kraken staan juist. Mijn belangrijke crypto staat op mijn Ledger (ETH staking via killn nu, heb nodes gestopt dat was iets van 30 dagen wachten voordat je kon unstaken, nu iets van 6 dagen maar).
Had goede hoop om deze bull een nieuwe vrouw te kopen zoals deze, helaas moet ik toch nog iets langer uithouden met mijn huidige, alle dromen zijn voor nu alweer vervlogen
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Ik dacht dat het een foutje was van Bitvavo, maar Aero stond net op 0,86

Die zakjes met alts van mij staan er triest bij zeg, wat een armoede
Tijd om wat btc aan te schaffen
BTC €94.837,08
Ik heb net goedkope sats gepakt, ben benieuwd wat de Amerikanen vanmiddag gaan doen!sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:07:
Het is wel echt een hele droevige dag zo 😂
BTC €94.837,08
Raaafie schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:06:
BTC gaat al 2 maanden sideways. Wat actie zou wel leuk zijn, up of down.
Heb al zelfs geofferd, helaas is er weinig gehoor bij de goden. Vind het wel extreem vervelende periode, je ziet de PF waarde dalen met meerdere maandsalarissen, soms per dag zoals nu.zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:39:
[...]
Als het in een flash gaat dan is er niet veel aan de hand. Maar een slowbleed is dodelijk. Ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Stilzitten als je geschoren wordt. Niet bearish worden op de bodem en bullish op de top. Gewoon riemen vast. Geloof in de cycle en seasonality en vraag om een goede CPI en PPI aan de crypto goden.
Maar ben zo slechte trader, alleen HODL en op sommige momenten koop/verkoop lukt net

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
wacht maar totdat de Yanks vanmiddag wakker worden... dan gaan we waarschijnlijk pas echt REKT.Cougar schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:11:
Lijkt erop dat dit het voor nu weer was. Wat een droevige bedoeling.
Een dubbele maandag rekteroni komt er aan!bones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:16:
[...]
wacht maar totdat de Yanks vanmiddag wakker worden... dan gaan we waarschijnlijk pas echt REKT.
Ik verwacht dat er dan 10 - 15% af gaat.bones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:16:
[...]
wacht maar totdat de Yanks vanmiddag wakker worden... dan gaan we waarschijnlijk pas echt REKT.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zou toch wat zijn als dit uit komtbsmpower schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:18:
[...]
Klopt, dat kan ook. Maar toen ging ie ook van ong 70k naar 55k (-21%). Stel dat je nu rekent vanaf 104K, dan ga je in datzelfde patroon richting de 80K. Maar je kan ook verder terug kijken.
(of horen dit soort discussies in het handel topic?)
[Afbeelding]

Wow inderdaad, het klinkt hier alsof we op 15k stonden en iedereen riep dat we naar 12k gingen. Super bullish dit sentiment. Heeft Il Capo alweer wat bearish gepost want dan gaan we echt naar de maan.zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:18:
We moeten wel moon gaan. Iedereen is bearish hahaha. Totale paniek capitulatie. Moon soon.
Verwijderd
Niet getreurd! Vooral niet traden nu maar denk aan DCAen en HODL. De huidige 'waarde' in dollar zegt niets, jouw euro of dollar zal snel niets meer waard zijn maar jij hebt alles wat je hartje begeert door de free money generator die BTC eigenlijk is.JoebarRC schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:09:
[...]
Heb al zelfs geofferd, helaas is er weinig gehoor bij de goden. Vind het wel extreem vervelende periode, je ziet de PF waarde dalen met meerdere maandsalarissen, soms per dag zoals nu.
Maar ben zo slechte trader, alleen HODL en op sommige momenten koop/verkoop lukt net
Met jouw PF ben je straks schathemeltje rijk alleen zie je het zelf nog niet. Zelf heb ik al mijn abonnementen, verzekeringen en de huur opgezegd om maar satjes bij te kunnen kopen, kan straks dubbel en dwars alles terugbetalen.
Dit is HET koopmoment om te DCA'en volgende halte is $ 1 miljoen, leen ook bij je vrienden / familie / collega's en bank voor wat extra satjes en je hebt een 1st class ticket to the moon!
:strip_exif()/f/image/qZZ9UujcN3Scs7UmRHLO7mwY.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet de CPI woensdag dan wel beter zijn als verwacht , anders een bloedbad omdat een renteverlaging dan waarschijnlijk niet doorgaat in januari.zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:50:
Morgen is er weer een bull moon volgens de moon phases. Deze valt samen met de CPI. Bullish.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
OK, je eerste poging was al een beetje mwha, nu is het helemaal niet leuk meer. Hou er maar weer mee opVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:23:
Niet getreurd! Vooral niet traden nu maar denk aan DCAen en HODL. De huidige 'waarde' in dollar zegt niets, jouw euro of dollar zal snel niets meer waard zijn maar jij hebt alles wat je hartje begeert door de free money generator die BTC eigenlijk is.
Met jouw PF ben je straks schathemeltje rijk alleen zie je het zelf nog niet. Zelf heb ik al mijn abonnementen, verzekeringen en de huur opgezegd om maar satjes bij te kunnen kopen, kan straks dubbel en dwars alles terugbetalen.
Dit is HET koopmoment om te DCA'en volgende halte is $ 1 miljoen, leen ook bij je vrienden / familie / collega's en bank voor wat extra satjes en je hebt een 1st class ticket to the moon!
[Afbeelding]
Die gaat sowieso niet door en was al ingeprijst met de laatste FOMC. Als de cijfers tegenvallen dan mogelijk een rate hike en de DXY en 10 year yield op bonds die de rally voortzet.audiojunk schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:25:
[...]
Moet de CPI woensdag dan wel beter zijn als verwacht , anders een bloedbad omdat een renteverlaging dan waarschijnlijk niet doorgaat in januari.
The Ethereum pump from $4k to $8k will happen in a matter of weeks.
— Mister Crypto (@misterrcrypto) 11 januari 2025
Once we break that resistance, we will teleport.
Heb je het bonnetje goed bewaart?jvel92 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:29:
@zwembroek doen die crypto goden van jou ook aan een refund?
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 13-01-2025 15:25 ]
Wat voor mij een belangrijk signaal is is dat vrijwel alle grote alts op hun support levels zitten (dwz een belangrijk MA of de BSB van de munt). Als alts hier doorheen zakken dan denk ik dat je meerdere maanden nodig hebt om te herstellen. Van altseason is dan voorlopig geen sprake.zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:18:
We moeten wel moon gaan. Iedereen is bearish hahaha. Totale paniek capitulatie. Moon soon.
BTC zit nu op een mega belangrijk niveau en schuurt tegen de BTC.D resistance (MA99 en onderkant BSB van BTC.D). De 90K barrière moet imo stand houden zodat het grote head & shoulders patroon ongeldig wordt. Kan een wick onder de 90K? Het is mogelijk als de whales hun best doen maar er zit zoals eerder gezegd zo veel volume dat dat van korte duur zou moeten zijn. Is het niet van korte duur dan kan de 76k gehaald worden maar dat lijkt me immens slecht dan gaat deze cycle voorlopig de ijskast in
Dan gaat juist het tegenovergestelde gebeuren.. mooi dit soort emoties. Keep m coming!kbuntu schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:39:
Ik heb het idee dat dit een gigantisch bloedbad gaat worden deze dagen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tegenovergestelde van bull market =Vis schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:40:
[...]
Dan gaat juist het tegenovergestelde gebeuren.. mooi dit soort emoties. Keep m coming!
4k > 2k denk ik nu eerder.
Leuk dat gehype, ik las ook dat XRP gigantisch wordt, maar in de realiteit gaat het nog niet echt geweldig.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bullmarket is gewoon nog intact hoor.. ik snap die paniek niet zo.
Volatiel marktje is dit, wen er maar aan zou ik zeggen. Anders kun je beter vol in stonks zitten imo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Dus: iedereen aan De Klok!
Geen idee of dat relevant is, maar het valt wel direct op als je aggr.trade op de 4H zet.
[ Voor 41% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-01-2025 13:48 ]
Stonks gaan ook rekt dus dan heb je dubbele rekteroniVis schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:47:
[...]
Bullmarket is gewoon nog intact hoor.. ik snap die paniek niet zo.
Volatiel marktje is dit, wen er maar aan zou ik zeggen. Anders kun je beter vol in stonks zitten imo.
Huur opgezegt, en waar woon je nu dan?Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:23:
[...]
Niet getreurd! Vooral niet traden nu maar denk aan DCAen en HODL. De huidige 'waarde' in dollar zegt niets, jouw euro of dollar zal snel niets meer waard zijn maar jij hebt alles wat je hartje begeert door de free money generator die BTC eigenlijk is.
[Afbeelding]
Maar goed, zelfs op de stonks markt gaat men niet tot de eeuwigheid op verlies verkopen oftewel selling a red card.sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:48:
[...]
Stonks gaan ook rekt dus dan heb je dubbele rekteroni
Verwijderd
Het gaat er niet om waar ik nu woon maar om mijn volgende onderkomen:Lentehoofdje schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:52:
[...]
Huur opgezegt, en waar woon je nu dan?
:strip_exif()/f/image/r54Q90upPeD5zleJBmJtpwYh.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha, heerlijk. Je wordt straks nog een echte SC'er die tijdens -40% dalingen manisch lachende joker plaatjes en memes post
Buy fear sell greed.
:strip_exif()/f/image/QFt4VenrWNBGi4zJl9yfUzR9.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nwKdOaLslsUp3oq0WvyZ0pGH.jpg?f=user_large)
We zijn weer op 91420 aanbeland
...toch?Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:13:
alles tot 30x longs zijn opgeschoond beneden.. dit zal het niet zijn. toch?
Wat een enorme fear. Rood. Het ideale moment om bij te kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 13-01-2025 14:18 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!