“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Is dit met je graties 30 piek van Mexc?
Mooi dat als je hier succesvol mee bent, en vervolgens je eigen funds er vol in gooit je een recept maakt voor totale rekteroni. Ik snap dat je met een paar goeie trades je ineens echt een held voelt en je account dan opblaast. Ik blijf er maar van af!
Nou zeg dat. PF door het putje, maar bullish!zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:05:
Stel we houden gewoon even de 90k. Hoe fucking bullish zou dat zijn.

Nee ik heb heb zelf ook een degen long geopend met 1000 dollar. Wel een 5x. Mooi he dat lokkertje. Maar je kan een stoploss in pofit zetten voor een free ride.Don Guacamole schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:21:
[...]
Mooi dat als je hier succesvol mee bent, en vervolgens je eigen funds er vol in gooit je een recept maakt voor totale rekteroni. Ik snap dat je met een paar goeie trades je ineens echt een held voelt en je account dan opblaast. Ik blijf er maar van af!
Nee dat snap ik. Maar als je je huur hebt opgezegt zul je volgende maand toch "ergens" moeten wonen (toch)?Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:57:
[...]
Het gaat er niet om waar ik nu woon maar om mijn volgende onderkomen:
[Afbeelding]
Vind het nog steeds jammer dat die weg is...zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:25:
En ik post het hier gewoon even voor de stemming. Ik wil A87 niet achterna.
Edit bron: https://www.nu.nl/binnenl...el-van-land-van-ooit.html
[ Voor 30% gewijzigd door sh4d0wman op 13-01-2025 14:29 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja, mag ik nu al niet meer mee doenVis schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:47:
[...]
Bullmarket is gewoon nog intact hoor.. ik snap die paniek niet zo.
Volatiel marktje is dit, wen er maar aan zou ik zeggen. Anders kun je beter vol in stonks zitten imo.
Die 10x wel trouwens. Short van fartcoin omgezet.Don Guacamole schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:21:
[...]
Ja ik ook zeer zeker.Darrell schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:27:
[...]
Vind het nog steeds jammer dat die weg is...
Mooi hoe je dit schrijft. Aan hoeveel mensen in je normale omgeving zou je kunnen uitleggen dat je geld verdient met het feit dat je nu een long hebt geopend met de winst die je uit je short met fartcoin hebt gepakt?zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Die 10x wel trouwens. Short van fartcoin omgezet.
Let that sink in haha
Buy when sentiment is bad.
Fear = opportunity. Buy the discount.
The psychology of money is simple: go against your emotions.
Ja, had zo'n gevoel dat hij ook even een timeout nodig had. Mensen dachten dat 'ie een grapje maakte, maar volgens mij meende hij het wel degelijk.BTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:38:
Over weg gesproken. Vlugge Japie heeft ook een pauze genomen? Zijn laatste post was een pittig stukje proza en is alweer van 8 januari...
Wat dat betreft ook helemaal eens met die regel over geen politiek geneuzel hier. De meningen zijn er gewoon zeer sterk over verdeeld en het zaait alleen maar verdeeldheid, terwijl we allemaal juist
Waar vooral voor zichzelf denk ik. Het is nu niet dat we hier in een gezellig Blood and Honour gezelschap zitten…Guere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:40:
[...]
Ja, had zo'n gevoel dat hij ook even een timeout nodig had. Mensen dachten dat 'ie een grapje maakte, maar volgens mij meende hij het wel degelijk.
Wat dat betreft ook helemaal eens met die regel over geen politiek geneuzel hier. De meningen zijn er gewoon zeer sterk over verdeeld en het zaait alleen maar verdeeldheid, terwijl we allemaal juistBitcoin/crypto zijn.
Helemaal eens wat betreft politiek geneuzel, is hier niet de plaats. Crypto only
Klopt. En ik kijk ook liever naar de overeenkomsten dan naar de tegenstellingen. We hebben er toch weinig tot geen invloed op. Make love not war en don't worry be happy.Guere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:40:
[...]
Ja, had zo'n gevoel dat hij ook even een timeout nodig had. Mensen dachten dat 'ie een grapje maakte, maar volgens mij meende hij het wel degelijk.
Wat dat betreft ook helemaal eens met die regel over geen politiek geneuzel hier. De meningen zijn er gewoon zeer sterk over verdeeld en het zaait alleen maar verdeeldheid, terwijl we allemaal juistBitcoin/crypto zijn.

FTFYDon Guacamole schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:37:
[...]
Mooi hoe je dit schrijft. Aan hoeveel mensen in je normale omgeving zou je kunnen uitleggen dat je geld verdient met het feit dat je nu een long hebt geopend met de winst die je uit je short met fartcoin hebt gepakt?
Let that s(t)ink in haha
gm - Happy Monday
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 13 januari 2025
Markets doing their part in wiping out remaining positive sentiment.
Only once the towel is thrown in does a new Cycle start. Getting very close for stocks.
:strip_exif()/f/image/MYxiLWBDhzeoZfo2NkVl4GC1.jpg?f=fotoalbum_large)
Lekker bezig! Ik probeer mijn "verantwoordelijkheid" en "druk" ook een beetje bij mijn vrouw te leggen zodat ik niet alleen hoef te bepalen. Uiteindelijk is het geld van ons beide (naja het is mijn geld, maar we zijn getrouwd dus tja...). Maar krijg vaak nauwelijks een inhoudelijk reactie, meestal eindigt het in " je zegt wel vaker dat het slecht gaat, en dan gaat het weer omhoog". Maar ze kijkt volgens mij per dag, dan is een paar procent in de min niet zo spannend. Dat ik alweer 50% winst kwijt ben van mijn Vechain bag lijkt ook niet echt te landen. Dus draag nog steeds alleen de "last" van wanneer ik moet verkopengebruikershaes schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:45:
Mijn TA afgelopen jaar was mijn vriendin. Ik zei tegen haar, de volgende keer dat ik je screenshots ga sturen over hoe rijk we zijn, dan moet je me vertellen dat ik moet verkopen. Dat was het geval ergens halverwege december. Heb toen 70% verkocht. Ondertussen wel weer wat flufjes ingekocht, maar die strategie bleek goed te werken. Tot nu toe althans...

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
bsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:54:
[...]
draag nog steeds alleen de "last" van wanneer ik moet verkopen

(Grapje he!)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
:strip_exif()/f/image/tjLRU4k5jm7v8Cyel38DtV7G.png?f=user_large)
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:19:
Laurens gaat nu een postieve / negatieve trip meemaken. succes met je emoties!
ja lekker bearish, is zijn geld op ofzo 2530 btc is peanutszwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:19:
JUST IN: Michael Saylor's MicroStrategy buys another 2,530 Bitcoin worth $243 million.
/f/image/Rhqqoj9sVIeCVaLcdbQiTup3.png?f=fotoalbum_large)
Ook is Charles weer aanwezig :
No ada was "given" to IOG. We earned it all. It's not the people's money. It's profit for building Cardano. The original value of IOG's ada was around 8 million dollars in 2015.
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 12 januari 2025
We've been here for 9 years building. The CF was given ada as a donation. They have a mandate to…
[ Voor 31% gewijzigd door Gipsy King op 13-01-2025 15:34 ]
Ik denk dat hij én hoog in de emotie zit én hoopt dat na de daling van vandaag vanaf 15:30 groene candles gaan komen.
Als hij daadwerkelijk zo'n positie heeft in AERO als hij soms laat doorschemeren, dan is er flink bedrag ontsnapt uit zijn PF. Dan vind ik eigenlijk dat hij nog redelijk normaal aan het doen is
Edit: iets aangepast.
[ Voor 37% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-01-2025 15:31 ]
je was met je like net bij het dode katje gekomen voordat we weer omlaag denderden
Eens kijken wat we gaan doen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb alvast mijn kooporder op 69k klaargezet.bones schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:29:
Ok jongens, over 1 minuut worden die Yanks wakker.. dan gaan we echt REKT. of zullen ze de dip buyen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
haha echt he, hopen op de dip die iedereen verwacht.. om hoger te gaan...Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:35:
toch een rare manier van genieten dit..
Ahaa, duidelijk.Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:27:
[...]
je was met je like net bij het dode katje gekomen voordat we weer omlaag denderden
Deze strijder gaat gewoon stug door, net zo lang tot we een ATH voor BTC neerzetten.
En dan beginnen we gewoon weer opnieuw
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2025 15:37 ]
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
This time its different.BTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:39:
XRP gaat gewoon moon op het BTC paar. De wereld is kapot.

Zero.
prachtig, mooi sprookjes kasteel. Helaas zijn sprookjes vooral fantasieVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 13:57:
[...]
Het gaat er niet om waar ik nu woon maar om mijn volgende onderkomen:
[Afbeelding]
Ligt heel veel liquiditeit rondom dat gebied dus zo gek is dat nietGuere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:44:
[...]
Even van 89k naar 91.5k in een paar minuten. Typisch Bitcoin
Gooien jullie zelf even bouncende dingen in de reacties? Bedankt!
Brad Garlinghouse zit elbow deep in Trump's crypto world gok ikBTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:39:
XRP gaat gewoon moon op het BTC paar. De wereld is kapot.
mayhem schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:45:
Lekker bouncen mensen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8icIsoWeSwWtyj5Fjp1MpYnK.gif?f=user_large)
mayhem schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:45:
Lekker bouncen mensen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/L0QvQd4csUDK1GFvF1HUFKq1.gif?f=user_large)
Longs are printing.
Even lastminute de winterbanden onder de niet-daily driver gedaan, en lekker gewandeld in het winterse zonnetje.
Life is great...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LeipCQpb58rGlE2KnhsKfkkL.gif?f=user_large)
Dumping on NY open remains one of the most bullish ltf signals in crypto$BTC pic.twitter.com/HO2afGHJOF
— フ ォ リ ス (@follis_) 13 januari 2025
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Soon.. en nu ... echt. Toch?Pinsa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:00:
Wen altseason?
je kan beter gaan golfen met vrouwliefzwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:02:
Ik ga een blok lopen. Pas goed op tent boys.
nothing stops this train
Denk dat we snel weer op dat niveau zittenPinsa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:03:
[...]
Mag het hopen ben toch te vroeg ingestapt tegen beter weten in
In de zee zijn golven? Evenals golfen nu ⛳️ veel te koud. 😂
Nee hoor zondag koop ik gewoon weer BTC en zie dan wel hoeveel ik er voor mijn inleg krijg.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Met al die stupide geruchten, elke dag is er wel iets, is XRP de laatste tijd één van de best presterende shitcoins. Komende tijd denk ik ook. XRP was symbool van de SEC onderdrukking, dus lijkt ook het meeste te profiteren van de nieuwe wind. Misschien niet leuk, maar het is wel zo.Cougar schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:14:
Ik was niet eens uitgenodigd..
[Afbeelding]
https://bitcoinmagazine.n...-beroep-van-de-sec-nadert
Beetje cryptisch, Tom
Bedoel je dan: nog niet allemaal naar de Bruna rennen [want we gaan weer keihard down], of laat jullie niet gek maken [tijdens de aankomende god candle]?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!