Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee, red monday past beter.Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:19:
kunnen we de term black monday al droppen?
Of Cry january
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Meer momenten om goedkoop in te slaan. Move over, Michael Saylor. Fruit is coming.
Dat zit wel Schnorr.
Betaal ik gewoon 4euro meer dan de koers. Fijne spread .

Betere opties? Aangezien ik sinds een paar weken geen Bitvavo meer heb
@Lentehoofdje cdc is idd verschrikkelijk. Ik zou zeggen bitvavo maar waarom niet meer?
Ben benieuwd waarom je geen Bitvavo meer hebtLentehoofdje schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:01:
Heb wat fiat op crypto.com en wilde daar éénmalig wat SOL mee kopen.
Betaal ik gewoon 4euro meer dan de koers. Fijne spread .![]()
Betere opties? Aangezien ik sinds een paar weken geen Bitvavo meer heb
7 van 29% stijging van ETH over de laatste 90 dagen in euro's komt door de EUR/USD koers.
Ik geloof nog wel in een alt season, maar ETH is gewoon klaar. De usecase die ETH had als springplank voor nieuwe munten is overgenomen door Base en SOL. Maar ook SOL doet het de laatste tijd niet geweldig. Dat is het verhaal van alts, ze staan even in de belangstelling totdat iedereen weer naar de volgende gaat. De slimme traders profiteren, de rest wordt keer op keer bagholder.
In het begin was het Namecoin --> rekt
Toen in 2017 de ICO boom met ronkende whitepapers. ICX, Verge, Vechain. --> rekt.
ETH in dit geweld zo hard omhoog gegaan dat mensen denken dat ETH op basis daarvan ineens bestaansrecht heeft verkregen. Dat is natuurlijk niet zo.
Toen in 2021 DEFI, DOT, SOL --> rekt of failliet.
In 2024 -> AI coins en een aantal oude muntjes die ineens weer even tot leven komen (XRP, XLM, ADA). Maar ook die gaan weer rekt.
Een paar oude namen zijn er nog (LTC en dus ook ETH), maar als je naar grafiek op het BTC pair kijkt springen de tranen in je ogen.
[ Voor 53% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-01-2025 10:19 ]
bereidt je maar mentaal voor..bsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:53:
[...]
Als we naar 85k gaan dan blijft er echt helemaal niks meer over van de alts...
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Misschien toch maar verkopen dan. Weer veel te laat, maar beter laat dan nooit.
:strip_exif()/f/image/pGFJ6otx7UbHuuUJbZ9NLmGS.png?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
BTC daarentegen genereert dagelijks gratis geld en gaat helemaal moon omdat er maar een beperkt aantal bitcoin is. Dus verkoop nu zoveel bezittingen als je kan (ook je huis en auto) en ga HODLen.
De BTC raket is pas net opgestegen, de eerste trap is zojuist afgeworpen en we gaan binnenkort helemaal moon met de eerste halte op $1 miljoen als de booster raket is ingeschakeld!
:strip_exif()/f/image/7nwMgW7FrC21zfVj3apIe663.jpg?f=fotoalbum_large)
of moet BTC juist -20% gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2025 10:30 ]
nothing stops this train
De bekende "had ik maar"zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:26:
Ik had beter met de hele pf 10x short kunnen gaan i.p.v. 3 tientjes.
[Afbeelding]
ALs BTC nu -20% doet zijn de alts terug in 2016Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:30:
De bodem is (bijna in) ja toch? veel altjes -20% afgelopen 7 dagen
of moet BTC juist -20% gaan
Klink interessant. Kan je wat meer vertellen over de bitcoin? Verder las ik nog een foutje. Goud kent namelijk wel toepassingen. En kan je uitleggen hoe de bitcoin dagelijks geld genereert?Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
Het is raadzaam nu al je bezittingen te verkopen en alles in bitcoin te stoppen, we gaan dit jaar helemaal moon. Iedereen weet dat het fiat geld op zijn einde is, edelmetalen zoals goud kennen bijna geen toepassingen op een beetje shinen na en zijn nog in ruime mate in de aardkorst beschikbaar. Ook aandelen op de beurs zijn waardeloos, wat wil je met bedrijven die rendement maken in fiat money? Aandelen hebben alleen waardeloze fiat als onderliggende waarde en kunnen oneindig worden bijgemaakt in tegenstelling tot BTC.
BTC daarentegen genereert dagelijks gratis geld en gaat helemaal moon omdat er maar een beperkt aantal bitcoin is. Dus verkoop nu zoveel bezittingen als je kan (ook je huis en auto) en ga HODLen.
De BTC raket is pas net opgestegen, de eerste trap is zojuist afgeworpen en we gaan binnenkort helemaal moon met de eerste halte op $1 miljoen als de booster raket is ingeschakeld![Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
2016 is misschien wat overdreven maar dan gaat er inderdaad een hele hoop vanaf. BTC momenteel slowbleed en ik geloof niet dat ik de enige ben als ik zeg dat ik daar een beetje gek van word. Trek die pleister er gewoon vanaf, dan. Op naar die 86k.Gipsy King schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:32:
ALs BTC nu -20% doet zijn de alts terug in 2016(behalve XRP it seems)
En daarna moon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn huis ook?Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
Het is raadzaam nu al je bezittingen te verkopen en alles in bitcoin te stoppen, we gaan dit jaar helemaal moon. Iedereen weet dat het fiat geld op zijn einde is, edelmetalen zoals goud kennen bijna geen toepassingen op een beetje shinen na en zijn nog in ruime mate in de aardkorst beschikbaar. Ook aandelen op de beurs zijn waardeloos, wat wil je met bedrijven die rendement maken in fiat money? Aandelen hebben alleen waardeloze fiat als onderliggende waarde en kunnen oneindig worden bijgemaakt in tegenstelling tot BTC.
De BTC raket is pas net opgestegen, de eerste trap is zojuist afgeworpen en we gaan binnenkort helemaal moon met de eerste halte op $1 miljoen als de booster raket is ingeschakeld![Afbeelding]
En dat nu het zo koud is.

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:30:
De bodem is (bijna in) ja toch?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large)
MAND.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
:strip_exif()/f/image/BDiIpj7qpFcm8uKl9NcvtZ2R.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wvH8BARTqFMwlNrJWifitgpK.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/V2SOeekNM6rsUbH2rVyOXrDm.gif?f=user_large)
zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:44:
Maar vast een 10x long op Bitcoin zetten op 85k.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zgt4JWWpVTfAi7tr5qvHScOd.gif?f=user_large)
92k
90k
88k
Watch session change overs to see if any new session today holds any of these levels as support and bounces from there.
usdt wel opvallend inderdaadBerry powel schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:50:
xrp en usdt weer erg sterk.
knakworst schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:30:
[...]
Bij twijfel zoom uit.
Die coin is dood. Ik zie Vitalik ook niet met Trump en Elon dansen. Voelt een beetje als een linkse coin met geen enkele USP.
[Afbeelding]
Waar ligt volgens jullie de ETH top deze cycle? Of is die al bereikt?BTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:11:
[...]
7 van 29% stijging van ETH over de laatste 90 dagen in euro's komt door de EUR/USD koers.
Ik geloof nog wel in een alt season, maar ETH is gewoon klaar. De usecase die ETH had als springplank voor nieuwe munten is overgenomen door Base en SOL. Maar ook SOL doet het de laatste tijd niet geweldig. Dat is het verhaal van alts, ze staan even in de belangstelling totdat iedereen weer naar de volgende gaat. De slimme traders profiteren, de rest wordt keer op keer bagholder.
In het begin was het Namecoin --> rekt
Toen in 2017 de ICO boom met ronkende whitepapers. ICX, Verge, Vechain. --> rekt.
ETH in dit geweld zo hard omhoog gegaan dat mensen denken dat ETH op basis daarvan ineens bestaansrecht heeft verkregen. Dat is natuurlijk niet zo.
Toen in 2021 DEFI, DOT, SOL --> rekt of failliet.
In 2024 -> AI coins en een aantal oude muntjes die ineens weer even tot leven komen (XRP, XLM, ADA). Maar ook die gaan weer rekt.
Een paar oude namen zijn er nog (LTC en dus ook ETH), maar als je naar grafiek op het BTC pair kijkt springen de tranen in je ogen.
Ergens dit najaarKambo schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:54:
[...]
Waar ligt volgens jullie de ETH top deze cycle? Of is die al bereikt?
Snap ik. Maar dat is veel lastiger te voorspellen. En dat maakt niet zoveel uit. Als je weet wanneer je moet uitstappen dan zie je vanzelf wel hoeveel je overhoud tegen die tijd
AHA! Hier staat niet "GFA" bij, dus ik ga NU mijn makelaar, autodealer en schroothandelaar bellen om alles rond te maken!Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
Heb zo'n idee dat de markten volgende week knalgroen zijn
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Deze week -30% en dan volgende week +10% en dan weet ik zeker dat de het merendeel van de mensen hier weer precies de bodem hebben gekocht en 10% winst hebbenScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:08:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
https://www.blockchaincenter.net/en/altcoin-season-index/
Maandag is over het algemeen anders een prima groene dag. Koop dan op donderdagdwarsdrijver schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:10:
Ik koop mijn flufjes wekelijks op zaterdag, maar volgens mij kan ik er beter op maandag van maken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dan had je je SUI op 2 december moeten verkopen op €3bsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:14:
Kende ik deze maar eerder... Kopen op 25 en verkopen boven 75 lijkt best een goeie tactiek te zijn (voor altcoin portfolios)
https://www.blockchaincenter.net/en/altcoin-season-index/
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/riF3xObVsVosrqkDqnj3LAQA.jpg?f=user_large)
[ Voor 195% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2025 11:23 ]
nothing stops this train
Ja en Vechain op $0.08 terwijl die nu bijna op $0.04 staat. Alweer 50% ingeleverd... Mijn portfolio piekte op 3 dec.Gelukszoekr schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:17:
[...]
Dan had je je SUI op 2 december moeten verkopen op €3
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 13-01-2025 11:21 ]
Dus ben je er veel mee opgeschoten als je er naar had gehandeld? Waarschijnlijk nietbsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:20:
[...]
Ja en Vechain op $0,08 terwijl die nu bijna op $0.04 staat. Alweer 50% ingeleverd...
Precies dat dus: zo'n chart zegt niets over individuele coins. Je kunt zo'n chart uiteraard wel goed meenemen met al je andere indicatoren, maar zomaar verkopen boven de 75 lijkt niet per se een handige strategie. Zoom uit en kijk naar 2021: daar stond de index vanaf maart t/m juni ver boven de 75. Als je dan direct verkoopt zodra 'ie boven de 75 komt was je veel te vroeg geweest en had je alle winsten misgelopen. Het is echt nog niet zo makkelijkGelukszoekr schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:17:
Dan had je je SUI op 2 december moeten verkopen op €3
prima toch? wie houdt er niet van kortingensjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:27:
Vanmiddag nog meer rekt, beurs futures voorspellen niet veel goeds
nothing stops this train
Geef de volgende maar vast, bij deze zijn we over 5 minuten.ScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:26:
91420 is de volgende supportlijn
90,8kBTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:29:
[...]
Geef de volgende maar vast, bij deze zijn we over 5 minuten.
[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 13-01-2025 11:35 ]
Bliep bliep, nieuwe liquidatiemail
Edit: dit is echt niet gezond: https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot
85K is nog voorzichtig ben ik bang. 76K (MA 99 op de weekly)?
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-01-2025 11:40 ]
Als het in een flash gaat dan is er niet veel aan de hand. Maar een slowbleed is dodelijk. Ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Stilzitten als je geschoren wordt. Niet bearish worden op de bodem en bullish op de top. Gewoon riemen vast. Geloof in de cycle en seasonality en vraag om een goede CPI en PPI aan de crypto goden.bsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:34:
Vanmiddag dus naar 85k. Dat is ong -7,5% vanaf nu. Alts gaan minimaal 2x zo hard naar beneden. Aantal zitten al op -7% vandaag. Dus gaan we vandaag -20% zien op alts 🤔. Plus wat alles al gedaald is de afgelopen tijd.
Wat betreft CPI en PPI kunnen ze zich daar weinig veroorloven.. en anders sjoemelen ze wel met de cijfers dat het de komende dagen nog een klein beetje positief zal uitvallen.zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:39:
[...]
Als het in een flash gaat dan is er niet veel aan de hand. Maar een slowbleed is dodelijk. Ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Stilzitten als je geschoren wordt. Niet bearish worden op de bodem en bullish op de top. Gewoon riemen vast. Geloof in de cycle en seasonality en vraag om een goede CPI en PPI aan de crypto goden.
Als CPI en PPI wel echt zijn gestegen hebben ze in in ieder geval een groot probleem en zat de FED fout met het verlagen van de rentes.
Ik gok dat ze dit natuurlijk niet laten gebeuren en zullen ze nooit toegeven en dat daarom de cijfers wel mee gaan vallen..
zwembroek schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:39:
[...]
Geloof in de cycle en seasonality en vraag om een goede CPI en PPI aan de crypto goden.

Mijn XRP's gaan minder hard naar beneden dan mijn BTC's.bsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:34:
Vanmiddag dus naar 85k. Dat is ong -7,5% vanaf nu. Alts gaan minimaal 2x zo hard naar beneden. Aantal zitten al op -7% vandaag. Dus gaan we vandaag -20% zien op alts 🤔. Plus wat alles al gedaald is de afgelopen tijd.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik schat 5k minimum, en rond de 6k maximum.ScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:08:
Imo is 6K voor ETH een minimum maar ik verwacht eerder 8K-10K
Maar ik verkoop het meeste al bij 4500, in ieder geval een stoploss op 4500 en zie wel hoe ver we komen dan.
Fijn voor jouGelukszoekr schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:44:
Ik heb stiekem vlak voor de jaarwisseling, rond 98k alles verkocht en weer afgelost. Zak maar lekker door wat mij betreft dus
Nee, snap ik. Vervelend zo. 2025 moet het jaar worden en dan zo kwakkelend beginnen.. mehsjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:45:
[...]
Fijn voor jouVan mij hoeft dit allemaal niet meer zo..

Eens, ik vind het ook wel een keer mooi geweest zo. Maar goed, meestal na zo'n max pain totale recteroni, komt er ook wel weer een tijdje wat rust en wat relief candles.sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:45:
[...]
Overigens geven die rode futures niet perse veel aan aangezien er al heel veel ingeleverd is sinds vrijdagavond / zondagavond.
Een flash naar 85k zou niet perse erg zijn aangezien iedereen daar dan ook weer klaar mee is en er geen reden meer zou zijn om verder te dalen. Liever zie ik die niet trouwens want winsten zien verdampen is toch minder leuk dan ze zien toenemen.
Ik word er ook licht chagrijnig van. Heel licht maar. Met dichtgeknepen handen schuimbekkend HODL-en.sjorremans schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:45:
[...]
Elke dag in mijn gedachtes:

Beetje vroeg op de dag om al aan de drank te zittenVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
Vorige week samengevat dus

Dat is behoorlijk wat volume daar

Het is toch te bizar voor woorden dat een "internetmunt" die internationaal verhandeld wordt zo enorm zwaar leunt op wat er in de Amerikaanse economie gebeurt. De dag dat BTC uit dat keurslijf breekt gaan er hele bijzondere dingen gebeurenGuere schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:49:
Vooral die MoM/YoY inflation ziet er niet heel goed uit. Lijkt maar kleine change in de voorspelling, maar zoals anderen al zeggen gaat het waarschijnlijk om het signaal dat die stijging afgeeft.
Dan heb je vooralsnog de bottom verkocht, nu nog buy high en je bent erbij!kbuntu schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:56:
Voor 30 procent even uitgestapt in BTC, was gedeelte wat nog op bitvavo stond, kon het niet laten. Dus nu even wachten op een koopmoment. 70 procent laat ik op de Ledger staan, daar kan ik iig niet direct zien hoe hard het REKT gaat, scheelt weer
Heb je dat net gedaan ? Het zal mij niks verbazen als we vanavond weer op 94k staan, gebeurt namelijk wel vaker als Azië en/of Europa dumpen dat die gekke Yanks ineens gaan inslaan..kbuntu schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:56:
Voor 30 procent even uitgestapt in BTC, was gedeelte wat nog op bitvavo stond, kon het niet laten. Dus nu even wachten op een koopmoment. 70 procent laat ik op de Ledger staan, daar kan ik iig niet direct zien hoe hard het REKT gaat, scheelt weer
Vanochtend 91600 in euro’sDaWayne schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:57:
[...]
Dan heb je vooralsnog de bottom verkocht, nu nog buy high en je bent erbij!
I know, het is ook denk ik niet helemaal wat velen hier voor ogen hadden. Maar vorig jaar is BTC alleen maar meer verweven geworden met de US economie vanwege de ETFs, institutions & het zieltjes winnen door Trump...ScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:56:
Het is toch te bizar voor woorden dat een "internetmunt" die internationaal verhandeld wordt zo enorm zwaar leunt op wat er in de Amerikaanse economie gebeurt. De dag dat BTC uit dat keurslijf breekt gaan er hele bijzondere dingen gebeuren
Met de huidige trend in de stocks, denk ik lagerDeman23 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:58:
[...]
Heb je dat net gedaan ? Het zal mij niks verbazen als we vanavond weer op 94k staan, gebeurt namelijk wel vaker als Azië en/of Europa dumpen dat die gekke Yanks ineens gaan inslaan..
Komt omdat eigenlijk de hele wereld zwaar leunt op de VS. Dat is de place to be als het over financiële markten gaatScuL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:56:
[...]
Het is toch te bizar voor woorden dat een "internetmunt" die internationaal verhandeld wordt zo enorm zwaar leunt op wat er in de Amerikaanse economie gebeurt. De dag dat BTC uit dat keurslijf breekt gaan er hele bijzondere dingen gebeuren
Ik wacht deze week even rustig af…. Enige risico is nu dat die 30 procent niet gaat profiteren van een onverwachtste GOD candle deze weekkeanu_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:59:
[...]
Met de huidige trend in de stocks, denk ik lager
Daar hoort die andere meme (met al die bootjes) aan vooraf te gaan
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Klopt idd ahahahha.MrFX schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:02:
[...]
Daar hoort die andere meme (met al die bootjes) aan vooraf te gaan
Ok thanks. Dan kunnen we nu weer omhoog vanaf hier.kbuntu schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:56:
Anyways, hodl, niets nieuws

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 13-01-2025 12:04 ]
Liever een dikke scam wick dan zo'n slowbleed als deze inderdaadkeanu_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:04:
De markt prijst vooral tegenvallende resultaten in. De branden in LA geven ook weinig vertrouwen bij de verzekeraars met de miljarden die wegbranden.
Anyways, hodl, niets nieuws. Alleen wel afzien zo'n slow bleed ....

niet alleen seed phrases zijn verloren gegaan (wel mooi voor andere BTC hodlers, weer schaarser geworden)keanu_ schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:04:
De markt prijst vooral tegenvallende resultaten in. De branden in LA geven ook weinig vertrouwen bij de verzekeraars met de miljarden die wegbranden.
Anyways, hodl, niets nieuws. Alleen wel afzien zo'n slow bleed ....
maar ook real estate. krijgen ze 100% vergoed?
nothing stops this train
Daar is volgens mij wel wat twijfel over.Kol Nedra schreef op maandag 13 januari 2025 @ 12:11:
[...]
niet alleen seed phrases zijn verloren gegaan (wel mooi voor andere BTC hodlers, weer schaarser geworden)
maar ook real estate. krijgen ze 100% vergoed?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!