[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.075 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
Ik denk dat nagenoeg iedereen hier z’n crypto funds niet nodig heeft om door te gaan met z’n normale leven.
Toch zou niemand het willen missen, ongeacht je stack wil je er uiteindelijk iets mee doen, een zorgeloze oude dag, een bescherming tegen rektheid van het systeem, een nieuwe fiets, of een Lego set waar je misschien anders geen geld voor had.
We hebben allemaal dromen.
Het feit is wel dat fiat stuk is. Je hoeft ook niet ver weg te gaan om te zien dat de monetaire systemen falen. Ik denk dat wij hier in west Europa een vrij rustige economie hebben, maar kijk naar landen als Argentinië, Suriname of dichterbij, Turkije. Inflatie raakt iedereen daar. Had je jezelf beschermd met bitcoin, was je die dans iig mooi ontsprongen.
Het is je eigen keuze, maar al koop je maar 0,01 BTC, zit je bij de top, nu nog betaalbaar, in de toekomst niet meer. Lfg.

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
jvel92 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:33:
[...]

Om voor mezelf te spreken: zit met er met een bedrag in dat ik kan missen. Heb het nu niet nodig en zou het ook prima vinden als ik nog vier jaar of acht jaar moet wachten. Maar zit er wel met een dusdanig bedrag in dat op de langere termijn een verschil kan maken in mijn leven. Dus minder werken, vroeg pensioen, een leuk huisje kopen in het buitenland etc.

Als het geen verschil zou maken, dan is het ook niet het risico en de tijd, die je in crypto steekt waard.
Exact, wil je life changing money verdienen, dan moet je spelen met grotere bedragen. En kleine bedragen kunnen vanzelf heel groot worden. En als je daar dan een deel van verliest doet dat gewoon pijn.

Voor mij is de crypto pot een soort backup, of escape voor mijn werkende leven. Als ik bijv. op mijn werk in een lastige positie kom, dan lever ik mijn laptop en token in, rij ik in mijn eigen auto naar huis en kan ik ervoor kiezen enige tijd niet te werken. Daardoor blijf ik scherp, laat ik mij niet opnieuw richting een burn-out duwen en kan ik tegen de stroom in zwemmen: Ik hoef geen ja-knikker te zijn, te doen wat een eigenaar van mij verwacht. En ben ik er klaar mee, fuck it, dan kan ik per direct stoppen ipv in een gouden kooi te moeten blijven zitten omdat je ervan afhankelijk bent, of een lease auto moet inleveren.

En precies dat vind ik zo mooi aan crypto: Ja, ik kan het missen, maar als het ineens helemaal weg is, dan is die escape ook weg, of het vele jaren eerder met pensioen gaan vervalt. En dan kan je ervoor kiezen er met een veel kleiner bedrag in te gaan zitten en dan kan je je afvragen of het al die tijd en moeite waard is.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:32
Coldcat schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:34:
[...]

Dat is wel erg typerend van deze markt.

BTC stond ruim boven de $100k. Die shitcoin van een ETH had niet eens de vorige ATH geraakt.

Alles is een stuk nerveuzer deze run. Winsten worden slecht vastgehouden. Enkel BTC is uitzonderlijk sterk.
Dit inderdaad, maar heel weinig van de grote altcoins die echt door zijn blijven pumpen. Vergeleken met begin 2024 staan er veel zelfs een stuk lager.

Verder niet erg, maar gewoon een constatering. Het kan nog wel komen natuurlijk met ETH, maar heel snel gaat het niet. SOL had nog wel net op het randje een ATH eind vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:50:
[...]

Ik heb bij dit soort reacties altijd het gevoel dat het iemand betreft die er met de volle 23,12 USD in zit en dan is het makkelijk praten...

Als je bijv. +100k verdient en daarna 80k-120k verliest, dan doet dat pijn, ook al betekent het niet dat je leven er morgen anders door zal worden of dat je het geld niet kan missen. En dan krijg je reacties als: Als je 100k kunt missen moet je niet zeuren, natuurlijk zit daar een kern van waarheid in, maar die persoon heeft het wel eerst verdiend, daar tijd en moeite ingestoken en natuurlijk doet het pijn als het daarna verdwijnt. En uiteraard kan je ook een vergelijk gaan maken met mensen die er >10 jaar over doen om 100k te verdienen met een standaard baan, helemaal waar, maar het is allemaal relatief.

In plaats van begrip te hebben voor een ander moet het altijd gedownplayed worden. 100k verliezen is toch gewoon zwaar klote, punt.
Goed bedoelde reactie, evenals die van mij.

Ik zit er idd met wat kleingeld in. Desalniettemin is het klote als je cyclus op die manier verloopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Cougar op 12-01-2025 21:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:05
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Persoonlijk vind ik dit de aller moeilijkste cycle wat betreft alts. Laag kopen en hodlen tot een mogelijke top is een strategie die niet meer werkt. Het is nu meer een periode up waarbij je flink winst moet nemen en dan gevolgd door een periode waarbij alles weer aan de markt wordt teruggegeven. Heel erg lastig in te schatten. Althans voor mij. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6fA5VmhNBUvKDv5ZvgBKZO6qTHg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/c56Aoxp9GVvbexFN6Lky3s3l.jpg?f=user_large

Weekendje weer voorbij. Mooie weekly close pump nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05:05

Vis

Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:50:
[...]

Als de wereldwijde economie instort, krijgen we - denk ik - iets van hyperinflatie en heb je niks meer aan geld. Wel aan crypto? Dat betwijfel ik ten zeerste.
Hyperinflatie is juist hét wereldwijde event waar Bitcoin op wacht en zal floreren.

Study Bitcoin.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:20:
Persoonlijk vind ik dit de aller moeilijkste cycle wat betreft alts. Laag kopen en hodlen tot een mogelijke top is een strategie die niet meer werkt. Het is nu meer een periode up waarbij je flink winst moet nemen en dan gevolgd door een periode waarbij alles weer aan de markt wordt teruggegeven. Heel erg lastig in te schatten. Althans voor mij. :)
Die strategie werkt mogelijk nog wel, maar het is (nog) geen volledig altseason. BTC bepaalt, gelukkig maar, al doet dat soms heel veel pijn. Of er volgt nog een altseason waarin je/die strategie wél weer werkt, of die komt helemaal niet.

Ergens hoop ik gewoon dat er deze cycle veel maxi's worden geboren en er na de volgende bearmarkt alleen nog maar BTC aanhangers zijn en shitcoins er niet meer toe doen. Dan wordt het zoveel makkelijker voor iedereen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:20:
Ik maak het hetzelfde mee.

Je denkt gaat goed, wilt even minder bezig zijn en de dag dat je niet kijkt dondert alles omlaag wat je in een maand hebt opgebouwd.

Komt puur denk ik doordat ETH gewoon zo slecht doet.. alles was terug naar stables gesluisd en Don ETH blijft met lege handen thuis..

Maar geloof wel dat we nog 1 capitulatie nodig hebben (85-75 whatever) voordat we echt door kunnen met het mania fase van enkele weken/maanden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0THsu9BhKBU8qx4YvE7-CAqUWfQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/wErr2PLNP7YscbDhuyKSyl5b.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:14
ETH moet ook niet veel lager gaan tov BTC om bij de weekly close geen lower low te maken. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Cpt.Iglo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:27:
ETH moet ook niet veel lager gaan tov BTC om bij de weekly close geen lower low te maken. Of zie ik dat verkeerd?
Bij twijfel zoom uit.

Die coin is dood. Ik zie Vitalik ook niet met Trump en Elon dansen. Voelt een beetje als een linkse coin met geen enkele USP.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SCOR8YuqbZCxj8GOsn0CcTmwiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Qw7PfEtcQKvjopPxfOaJutp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
* ByteMe_ ziet iig duidelijk dat sommige alts goed werken en heel veel niet.

En ik ben blij dat ik 80%+ in BTC heb. De eerste cycle waarin ik meedoe en waarin ik grotendeels eerder wil uitstappen (dan de voorspellingen) om winst te houden. Daarna wil ik veel meer DCA-en (afhankelijk wanneer de boel in bear modus gaat) en kan t echte werk beginnen. Nu ik in de overstap zit van oude naar nieuwe baan DCA ik sowieso niks meer. Ja DCA-out als we nou eens omhoog gaan en mijlpalen halen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:14
knakworst schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Bij twijfel zoom uit.

Die coin is dood. Ik zie Vitalik ook niet met Trump en Elon dansen. Voelt een beetje als een linkse coin met geen enkele USP.

[Afbeelding]
Gelukkig duurt deze maand nog heel lang! #hopium

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Cpt.Iglo schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:27:
Ik dacht een paar weken geleden dat ETH vs BTC wel de bodem had gevonden, maar die bleek heel broos te zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fo1ammlMEe6uSZW06V2cFhDkw2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3EoTvj4HvURe8D0t1psumDMH.png?f=fotoalbum_large

Positief bekijken: BTC is king _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:24:
[...]

Hyperinflatie is juist hét wereldwijde event waar Bitcoin op wacht en zal floreren.

Study Bitcoin.
Ja die theorie ken ik maar lijkt me onwaarschijnlijk. Dat de koers van BTC stijgt in een hyperinflatie lijkt me niet aannemelijk. Tenminste, ik heb nog geen goede uitleg gelezen waarom in een wereldwijde recessie de koers van juist een virtuele asset gaat pompen.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
jvel92 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:33:
[...]

Om voor mezelf te spreken: zit met er met een bedrag in dat ik kan missen. Heb het nu niet nodig en zou het ook prima vinden als ik nog vier jaar of acht jaar moet wachten. Maar zit er wel met een dusdanig bedrag in dat op de langere termijn een verschil kan maken in mijn leven. Dus minder werken, vroeg pensioen, een leuk huisje kopen in het buitenland etc.

Als het geen verschil zou maken, dan is het ook niet het risico en de tijd, die je in crypto steekt waard.
Hier precies hetzelfde, moet het nog jaren duren? Prima.. maar uiteindelijk gaat het bij mij ook life changing money.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Bij twijfel zoom uit.

[Afbeelding]
BIj https://coinmarketcap.com/ nog steeds coin 2 en de koers lijkt wel een kopie van de lijn die BTC volgt. Geen USP, maar wel een soort signaal dat ze nu nog meedoen. Echter, bij mij gaat ETH eruit. Voor de stijging zit ik liever bij BTC, voor de spanning zit ik liever bij een shitcoin

==
hoi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ureafy1NR4MOX002dXQuNk9Li3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rXy1yY9Dg4LHgx1B7fNwaXwS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:37:
[...]

Ja die theorie ken ik maar lijkt me onwaarschijnlijk. Dat de koers van BTC stijgt in een hyperinflatie lijkt me niet aannemelijk. Tenminste, ik heb nog geen goede uitleg gelezen waarom in een wereldwijde recessie de koers van juist een virtuele asset gaat pompen.
Volgens mij geeft @Alpina hierboven een mooie Jip en Janneke uitleg daarover.

👍🏼

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:37:
[...]

Omdat er maar 21 miljoen van zijn, fixed amount, harde currency die je wilt hebben :?

Ten tijde van de inflatie in de jaren 70, begin jaren 80, kocht ook iedereen goud.

Gecorrigeerd voor inflatie is dit de goudprijs over de laatste 100 jaar. Zie de piek in jaren 70/80.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYpBgFVw1xXsT-ujyhm5lfHZhqc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t2wdKQlANWPH9545UjUd9VTG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQmST0N7lpaE93DD8UnkOFYEgHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HmZndK42NaqB278TJy4FxuJI.png?f=fotoalbum_large

Wat ben ik toch netjes bezig he, ik vraag ze maar 10% tax ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:47:
[...]

Omdat er maar 21 miljoen van zijn, fixed amount, harde currency die je wilt hebben :?

Ten tijde van de inflatie in de jaren 70, begin jaren 80, kocht ook iedereen goud.

Gecorrigeerd voor inflatie is dit de goudprijs over de laatste 100 jaar. Zie de piek in jaren 70/80.

[Afbeelding]
Van 1971 tot 1980 steeg de goudprijs van een dieptepunt van 35 dollar per ounce naar een kortstondige piek van zo’n 850 dollar per ounce.

Een winst van iets meer dan 2.000 procent. Gecorrigeerd voor inflatie kwam het neer op een stijging van zo’n 850 procent, aldus Hamlin.

Die flinke stijging werd uiteraard gedreven door het afstappen van de goudstandaard door Nixon, een flinke interesse in goud als veilige haven wegens de gigantische inflatie, een zwakke dollar en politieke instabiliteit.

Tijdens de tweede “bullmarkt” tegen 2001 zag goud wederom significante stijgingen, van 250 dollar per ounce naar 1.825 dollar per ounce binnen eenzelfde tijdsframe van zo’n tien jaar.

Dit betekende een stijging van 600 procent, waarbij het neerkwam op een stijging van 450 procent wanneer het voor inflatie gecorrigeerd werd.

De huidige bullmarkt in goud is bijna vier jaar gaande. Toch valt die 40 procent stijging in goud die eerste vier jaar in het niets ten opzichte van de laatste twee bullmarkten.

De prijs zou nog steeds zo’n 15x (1.400 procent) moeten stijgen om de bullmarkt van de jaren zeventig te evenaren. Dat zou de koers zetten op meer dan 22.000 dollar per ounce!

Om de omvang van de winst van de bullmarkt van 2001-2011 te evenaren moet het nog eens 5,5x (450 procent) stijgen. Dat zou de koers zetten op liefst 8.000 dollar per ounce.

De onderliggende omstandigheden die ervoor zorgden dat de goudprijs in de jaren zeventig met 20x steeg, kunnen vandaag de dag als nog slechter worden beschouwd.

De wereld heeft een enorm derivaten- en schuldenprobleem. Iets wat door velen al jaren als een onhoudbare tijdbom wordt gezien.

Het oude financiële systeem lijkt daarmee onhoudbaar en gedoemd te mislukken.

Maar wat daarvoor in de plaats en hoeveel kan goud hiervan profiteren?

Bitcoin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:59:
[...]

Van 1971 tot 1980 steeg de goudprijs van een dieptepunt van 35 dollar per ounce naar een kortstondige piek van zo’n 850 dollar per ounce.

Een winst van iets meer dan 2.000 procent. Gecorrigeerd voor inflatie kwam het neer op een stijging van zo’n 850 procent, aldus Hamlin.

Die flinke stijging werd uiteraard gedreven door het afstappen van de goudstandaard door Nixon, een flinke interesse in goud als veilige haven wegens de gigantische inflatie, een zwakke dollar en politieke instabiliteit.

Tijdens de tweede “bullmarkt” tegen 2001 zag goud wederom significante stijgingen, van 250 dollar per ounce naar 1.825 dollar per ounce binnen eenzelfde tijdsframe van zo’n tien jaar.

Dit betekende een stijging van 600 procent, waarbij het neerkwam op een stijging van 450 procent wanneer het voor inflatie gecorrigeerd werd.

De huidige bullmarkt in goud is bijna vier jaar gaande. Toch valt die 40 procent stijging in goud die eerste vier jaar in het niets ten opzichte van de laatste twee bullmarkten.

De prijs zou nog steeds zo’n 15x (1.400 procent) moeten stijgen om de bullmarkt van de jaren zeventig te evenaren. Dat zou de koers zetten op meer dan 22.000 dollar per ounce!

Om de omvang van de winst van de bullmarkt van 2001-2011 te evenaren moet het nog eens 5,5x (450 procent) stijgen. Dat zou de koers zetten op liefst 8.000 dollar per ounce.

De onderliggende omstandigheden die ervoor zorgden dat de goudprijs in de jaren zeventig met 20x steeg, kunnen vandaag de dag als nog slechter worden beschouwd.

De wereld heeft een enorm derivaten- en schuldenprobleem. Iets wat door velen al jaren als een onhoudbare tijdbom wordt gezien.

Het oude financiële systeem lijkt daarmee onhoudbaar en gedoemd te mislukken.

Maar wat daarvoor in de plaats en hoeveel kan goud hiervan profiteren?

Bitcoin?
Verwijder eens het laatste vraagteken in je bericht?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Ronman
Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:35:
[...]

Ik dacht een paar weken geleden dat ETH vs BTC wel de bodem had gevonden, maar die bleek heel broos te zijn:
[Afbeelding]

Positief bekijken: BTC is king _/-\o_
Ooit begin 2021 stond ETH er nog slechter voor t.o.v. BTC. Even op de grafiek teruggezocht, daarna kwam er nog wel een enorme pump. Maar goed zegt verder niks natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ryq_yuGpbKn7OgmDwWF_O6kDH50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aatTNwAiYwHMhs5OcGKT1jBr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:01:
[...]

Verwijder eens het laatste vraagteken in je bericht?
Ben die duimpjes niet vergeten _O-

Heerlijk reclamevrij tnx

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:47:
[...]

[Afbeelding]
Op de Frontpage hebben we minnetjes en die zou ik hier ook krijgen tussen allemaal hardcore-fanboys maar ik waag het er toch maar op ;-)
Een fixed amount is nog geen garantie van willen hebben. Goud heeft wat betreft waarde-behoud veel stabielere papieren. Een crypto-munt is virtueel en niet zoals goud tastbaar (toegegeven, veel mensen zullen ook via een tussenpersoon goud bezitten en niet in een sok).
De plaat van @Alpina is volgens mij ook niet helemaal kloppend, omdat de rechter ondertussen zijn bitcoin aan het verkopen is voor een huis, lambo en nog meer. Dus hij kan alleen rijk geworden zijn met trading en niet met hodl'ing.

En ik zeg bewust dat dit minnetjes oplevert hier, omdat volgens mij het sentiment aardig is dat je rijk wordt door het vast te houden. Maar virtuele winsten zijn geen winsten. En wil je winst nemen, moet het verkocht worden. In een hyperinflatie gaat volgens mij de crypto-markt er als eerste aan.

Natuurlijk zie ik het voordeel van crypto (in eigen beheer, makkelijk mee te nemen etc) maar we moeten ook een beetje blijven luisteren naar de criticasters. Want een goed verhaal zegt nog niks over adaptatie. En dat heb ik als oudere Tweaker al vaak genoeg meegemaakt. De adaptie zit niet per sé in het correcte en technische verhaal, maar daar waar de imaging het beste is. Wie weet het beste verhaal te vertellen? Crypto weet nu wel een sterk verhaal te vertellen, maar blijft dat ook? Ik zou daarom niet al mijn geld op alleen crypto zetten voor de lange termijn die eindigt in de hyperinflatie.

==
hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0P5ArTeuyi43M8URt0l7nn_lTSY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/DnAoy9YnSXvtJjYstM7pTQ83.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:18:
[...]

Op de Frontpage hebben we minnetjes en die zou ik hier ook krijgen tussen allemaal hardcore-fanboys maar ik waag het er toch maar op ;-)
Een fixed amount is nog geen garantie van willen hebben. Goud heeft wat betreft waarde-behoud veel stabielere papieren. Een crypto-munt is virtueel en niet zoals goud tastbaar (toegegeven, veel mensen zullen ook via een tussenpersoon goud bezitten en niet in een sok).
De plaat van @Alpina is volgens mij ook niet helemaal kloppend, omdat de rechter ondertussen zijn bitcoin aan het verkopen is voor een huis, lambo en nog meer. Dus hij kan alleen rijk geworden zijn met trading en niet met hodl'ing.

En ik zeg bewust dat dit minnetjes oplevert hier, omdat volgens mij het sentiment aardig is dat je rijk wordt door het vast te houden. Maar virtuele winsten zijn geen winsten. En wil je winst nemen, moet het verkocht worden. In een hyperinflatie gaat volgens mij de crypto-markt er als eerste aan.

Natuurlijk zie ik het voordeel van crypto (in eigen beheer, makkelijk mee te nemen etc) maar we moeten ook een beetje blijven luisteren naar de criticasters. Want een goed verhaal zegt nog niks over adaptatie. En dat heb ik als oudere Tweaker al vaak genoeg meegemaakt. De adaptie zit niet per sé in het correcte en technische verhaal, maar daar waar de imaging het beste is. Wie weet het beste verhaal te vertellen? Crypto weet nu wel een sterk verhaal te vertellen, maar blijft dat ook? Ik zou daarom niet al mijn geld op alleen crypto zetten voor de lange termijn die eindigt in de hyperinflatie.
En goud uiteraard.

Groet Peter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:59:
[Afbeelding]

Wat ben ik toch netjes bezig he, ik vraag ze maar 10% tax ;)
Welk spel is dit?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:18:
[...]

Het gaat er ook niet om om rijk te worden, maar om je koopkracht te behouden. Tuurlijk ga je op den duur wat sats van de hand doen om dingen te kopen die je nodig hebt (nee geen autos etc) maar het kan wel.

Rijk worden is in fiat termen blijven denken, en het fiat spel is aan hyper inflatie onderhevig. Dus eindig.
Waarom denk je dat stonks als Apple en Microsoft etc ook zo enorm blijven stijgen? Ze maken dingen ja, maar verslaan ook de inflatie redelijkerwijs. Dus mensen hedgen hun vermogens in zulk soort assets.
Bitcoin is een hedge én nieuw geld systeem in 1.
Je kunt met een apple aandeel alleen terug naar het oude systeem, ( inwisselen voor fiat) waarin je weer inflatie krijgt en het verdampt.
Als je in Bitcoin blijft zul je je koopkracht altijd behouden zelfs als je ermee betaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ara: History Untold

als je van civ-games houdt dan is dit een aanrader

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:43:
[...]

Ara: History Untold

als je van civ-games houdt dan is dit een aanrader
Van de koersen moeten we het niet hebben. Misschien kan dat ons een half jaar van straat halen.

Benieuwd of we volgende week 5 dagen rekteroni krijgen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:39:
[...]

Als je in Bitcoin blijft zul je je koopkracht altijd behouden zelfs als je ermee betaald.
Ja en dit punt heb ik vaker aangestipt maar wordt in de [SC] een beetje genegeerd.
- als je ermee betaald gaat je PF uiteraard naar beneden. Stel je koopt in 2030 een huis voor 0.1m btc dan heb je een huis maar in 2040 0.1m btc minder
- behouden van je pf is leuk (populistisch gezegd: hodl'en) maar je gaat op een zeker punt in de ruimte en tijd dood. Punt. Einde verhaal hier op aarde. We kennen de tragische verhalen hier uit dit topic. En via mijn werk heb ik er ook mee te maken. Het leven is gewoonweg eindig. Of je nou tevreden uit de tijd raakt ergens op hoge ouderdom of onverwacht morgen onder de tram, weten we allemaal niet. Maar we weten het (a) niet en (b) het behouden van je koopkracht zal je geen ene moer helpen.

Misschien een beetje hard, maar ik heb al afscheid van meerdere familieleden onder de 55 jaar genomen (naast opa's en oma's). En via mijn werk heb ik er ook regelmatig mee te maken. Eén van de eerste keren was een redelijk succesvolle ondernemer die zijn hele leven had gewerkt, amper met pensioen was en toen ongeneeslijk ziek werd. Ja, die had een portfolio waar je u tegen zei. Maar daar kon hij op dat moment niks mee.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:23:
[...]

Ja en dit punt heb ik vaker aangestipt maar wordt in de [SC] een beetje genegeerd.
- als je ermee betaald gaat je PF uiteraard naar beneden. Stel je koopt in 2030 een huis voor 0.1m btc dan heb je een huis maar in 2040 0.1m btc minder
- behouden van je pf is leuk (populistisch gezegd: hodl'en) maar je gaat op een zeker punt in de ruimte en tijd dood. Punt. Einde verhaal hier op aarde. We kennen de tragische verhalen hier uit dit topic. En via mijn werk heb ik er ook mee te maken. Het leven is gewoonweg eindig. Of je nou tevreden uit de tijd raakt ergens op hoge ouderdom of onverwacht morgen onder de tram, weten we allemaal niet. Maar we weten het (a) niet en (b) het behouden van je koopkracht zal je geen ene moer helpen.

Misschien een beetje hard, maar ik heb al afscheid van meerdere familieleden onder de 55 jaar genomen (naast opa's en oma's). En via mijn werk heb ik er ook regelmatig mee te maken. Eén van de eerste keren was een redelijk succesvolle ondernemer die zijn hele leven had gewerkt, amper met pensioen was en toen ongeneeslijk ziek werd. Ja, die had een portfolio waar je u tegen zei. Maar daar kon hij op dat moment niks mee.
Snap niet helemaal wat je wil zeggen maar hier gaat dat gewoon netjes door naar onze 2 kinderen mocht ik het hoekje omgaan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Short it ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/auucxcrLf2smP2agifPGJPsqSqg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mwJmlwoOn2k5FH32IVGLjN1N.png?f=user_large

Ja ja, stop loss in profit, dus stijgt ie weer dan kan je mij niet uitlachen 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:23:
[...]

Sparen in Bitcoin.

Thats it. Niet moeilijker maken dan het is, lange termijn mindset.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:29:
Short it ;)
[Afbeelding]

Ik zag al dat er iets niet klopt aan je profielfoto, ik mis de laser eyes.

Taro = berig

Bullish :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:37:
[...]

Ik zag al dat er iets niet klopt aan je profielfoto, ik mis de laser eyes.
Dat is alweer een tijdje geleden hoor, zeker voor de kerstvakantie.
Taro = berig

Bullish :p
Ik ben niet bearish, wel verwacht ik eerst wat lagere regionen voordat we een nieuwe ATH neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Wen moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Knip, even de referral code verwijderen aub

[ Voor 116% gewijzigd door Taro op 12-01-2025 23:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Had ik net gedaan en aangepast haha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WaezbdiitW0wQ8zTkisbhIb5i2I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zRkVxM6qKPIkjRZvgLadjgn7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Waarom denk je dat die er nog komt deze cycle?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lps5RE41QlGXr9DjUlcEK8WDjho=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nwKdOaLslsUp3oq0WvyZ0pGH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzLXeS2lBssymqbeTg1C4wMS_gs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GBwkAmcrIY27NEGWLedgJ5ei.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
Misschien wel een final shake out voor veel alts om weer ruimte te maken voor upside.

Zie wel veel prijzen van eind vorig jaar die toen een bodem waren. Het kan nog best een bullish week worden als bitcoin ergens boven de 91-92k blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
Asian pump let's go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Mr Ronman schreef op maandag 13 januari 2025 @ 00:04:
Misschien wel een final shake out voor veel alts om weer ruimte te maken voor upside.

Zie wel veel prijzen van eind vorig jaar die toen een bodem waren. Het kan nog best een bullish week worden als bitcoin ergens boven de 91-92k blijft.
Aziaten gaan idd fomo krijgen deze week, verwacht ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:16
Lol Ontology ineens +25%... Heb ik nog een ancient bag van liggen :$ :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55
XRP gaat zelfs nog amper onderuit terwijl de rest volledig rekt gaat. Alleen nog maar pumps zonder downside, wat een strijder!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:29:
Short it ;)
[Afbeelding]

lekker heen en weer, deze zal wel uitstopt zijn. Chopaaa chopaaaa

tot dat trump zit blijft het zo gok ik. Ik waag me iig niet aan traden, dit zijn de fases waar 99% vd mensen rekt gaat.

Nouja oke, die long die ik 4 maanden terug open gedaan hebt loopt nog, maar dat mag je amper traden noemen, lijkt meer op een hodl long

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Het Fantoom schreef op maandag 13 januari 2025 @ 06:18:
XRP gaat zelfs nog amper onderuit terwijl de rest volledig rekt gaat. Alleen nog maar pumps zonder downside, wat een strijder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 22:50
anti elppa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 06:40:
[...]

lekker heen en weer, deze zal wel uitstopt zijn. Chopaaa chopaaaa

tot dat trump zit blijft het zo gok ik. Ik waag me iig niet aan traden, dit zijn de fases waar 99% vd mensen rekt gaat.

Nouja oke, die long die ik 4 maanden terug open gedaan hebt loopt nog, maar dat mag je amper traden noemen, lijkt meer op een hodl long
Vanaf morgen de eerste belangrijke cijfers (NL tijd uurtje of 5) denk als dat tegenvalt dat het al voordat Trump begint het bloederig gaat worden. Helaas heb ik nu geen cash meer om dan de dip te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Peterre schreef op maandag 13 januari 2025 @ 01:32:
[...]

Aziaten gaan idd fomo krijgen deze week, verwacht ik :)
En vanwege wat zou dat kunnen gebeuren?

Nieuwjaarsviering is pas over een dikke 2 weken :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
@anti elppa
Laten we uber bullish aftrappen deze week , fijne werk week apostelen !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

Bullish! Nog steeds 94k

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 22:20
Zijn vooral de alts die bloeden. Elke keer weer een beetje hoop om daarna alles weer te verliezen. Blijft een psychologisch spelletje.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0hMYLTiWc6pwHl12E_L11A99AA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tmEsfqAQVYOqbmOod2iySeLH.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Zo is dit dan het begin van de 30% januari drop??

Even tijdelijk op mijn ledger mijn saldo verbergen dan maar 😅

Ps wat is die ADA toch een vieze shitcoin, met zijn pump n dump afgelopen weekend.

[ Voor 26% gewijzigd door bones op 13-01-2025 07:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zo, ook weer gepakt. lekker heen en weer henk en ingrid traders rekt laten gaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28NpDEzfLTIyZZwKrTBKxHQWMP0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xgqW1acRSRE1JGiLGfRHn3wg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
anti elppa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 07:48:

[Afbeelding]
Mooi wegjagen dat ze nooit meer terugkomen!

Oh wacht eens even... :/

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

anti elppa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 07:48:

[Afbeelding]
Henk en Ingrid weten niet eens hoe ze zulke orders moeten plaatsen, die market buyen en sellen via de algemene app van Bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Solana met hun coins is nu wel beetje afgelopen lijkt het wel, wat een drek, alles door het putje

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hd3-XnnXlqBlT-0s9IbjGqGnoJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z9gowlIhLFLbN7yE5L3oOzmn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyfuNXu-hq47zloMc0e-VNaCWlI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TncYC14kvJmPZbg5mP3m7anH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:07:
[...]

Henk en Ingrid weten niet eens hoe ze zulke orders moeten plaatsen, die market buyen en sellen via de algemene app van Bitvavo.
ja de echt echte henk en ingrids idd. Maar er zijn hele hordes figuren (ik was er ook zo 1) zoals A87 die denken dit te kunnen traden maar eigenlijk geen idee hebben wat ze doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
anti elppa schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:12:
[...]

ja de echt echte henk en ingrids idd. Maar er zijn hele hordes figuren (ik was er ook zo 1) zoals A87 die denken dit te kunnen traden maar eigenlijk geen idee hebben wat ze doen......
Maar wat is dan wijsheid? Holden is ook niet altijd de oplossing. Wel voor Bitcoin (achteraf gezien) maar mijn portfolio is ook flink gedaald de afgelopen jaren, hele weg naar beneden gehold. Niet slim. Idealiter is het denk ik een combi van holden + DCA + regelmatig winst nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Gaan we nu al REKT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
nou.. voor de 50x longers... gaan we eerst terug naar 92.8~k.. en dan mag je weer een muntje opgooien waar deze geitenbende heen gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
bsmpower schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:25:
[...]

Maar wat is dan wijsheid? Holden is ook niet altijd de oplossing. Wel voor Bitcoin (achteraf gezien) maar mijn portfolio is ook flink gedaald de afgelopen jaren, hele weg naar beneden gehold. Niet slim. Idealiter is het denk ik een combi van holden + DCA + regelmatig winst nemen.
in hoofdlijnen heb je 3 opties:

1. Geloof in het cyclus. Altseizoen is om de hoek ™
2. Capituleer je alts, vergeet wat je had en converteer alles naar BTC. Wordt een Maxi.
3. Cryptohoofdstuk afsluiten en nooit meer terugkijken

Ik geloof nogsteeds in 1... maar mijn porto zegt totaal iets anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:42:
[...]

2. Capituleer je alts, vergeet wat je had en converteer alles naar BTC. Wordt een Maxi.

BTC en alts kan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20:51
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:42:
[...]

De AERO grafiek van de afgelopen periode is haast een kopie van die uit maart. Toen ging er daarna in een lager tempo nog 50% vanaf. Hopelijk gaan we niet nog eens zo lang sideways met BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:17
Dat is optie 1.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcTTkV0_zXDyotmamEB88wpzzRU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/agckvflRD7OcPTXsetNHsqIe.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
BTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:49:
[...]

De AERO grafiek van de afgelopen periode is haast een kopie van die uit maart. Toen ging er daarna in een lager tempo nog 50% vanaf. Hopelijk gaan we niet nog eens zo lang sideways met BTC
ja is echt zo raar.. base/aero handelt meer volume dan mainnet ETH (voor het eerst). Heeft al maanden meer volume dan uniswap (8b zonder revenue share)...

het blijft raar dat het zo lang wordt onderdrukt.... maar we hebben geduld.. :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
Oh my god, het gaat weer over "they"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
tomtom901 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:58:
[...]

Oh my god, het gaat weer over "they"
dit was de diepe dal van btc... in 2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ih9bWRDsVyR4tOtpvMB6NYCmkP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIGlRAyCoJavn2fza0gW56iK.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:59:
[...]

dit was de diepe dal van btc... in 2022
Was al even geleden inderdaad. Bitcoin daarna gewoon een geweldige run gemaakt. Beetje rangen en dan weer up. Lesgooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:06:
[...]

Was al even geleden inderdaad. Bitcoin daarna gewoon een geweldige run gemaakt. Beetje rangen en dan weer up. Lesgooo
Oh, gestopt met lezen als ik zoiets zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:07:
[...]

Oh, gestopt met lezen als ik zoiets zie
Sorry voor het delen Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:29
kbuntu schreef op maandag 13 januari 2025 @ 06:51:
Vanaf morgen de eerste belangrijke cijfers (NL tijd uurtje of 5) denk als dat tegenvalt dat het al voordat Trump begint het bloederig gaat worden. Helaas heb ik nu geen cash meer om dan de dip te kopen
Weet niet waar jij op doelt, maar de US cijfertjes zoals PPI en inflation zijn altijd om 14:30.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20:51
De futures zakken weg, iedereen kan zijn PF sluiten voor vandaag dat wordt niet wat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:11:
[...]

Sorry voor het delen Tom.
Haha nee hoor, je kan gewoon je dingen delen :) Ik sla alleen aan op dat soort gekke conspiracy dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
BTC100K2021 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:14:
De futures zakken weg, iedereen kan zijn PF sluiten voor vandaag dat wordt niet wat.
Meestal eindigt de week wel groen, wanneer die rood begonnen wordt :+ #hopium

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
kunnen we de term black monday al droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:29
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:19:
Dan moet er wel zo'n face-ripping god candle naar de downside komen. Gezien de setup nu zou dat zomaar kunnen :/ Hebben we dat ook weer gehad, opzoeken van de 100 day MA of zelfs nog lager de BMSB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Maandagochtend rektreroni has serverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Over een weekje weer Blue Monday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
SOL en DOT ook in de uitverkoop... weer wat flufjes ingekocht van die zooi.. voor BTC ga ik pas onder de 90k weer shoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:26
ETH heeft zojuist de MA99D aangetikt

[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 13-01-2025 09:29 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Shitcoin crash incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind van niet, je kan nu weer inkopen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 08:33:
nou.. voor de 50x longers... gaan we eerst terug naar 92.8~k.. en dan mag je weer een muntje opgooien waar deze geitenbende heen gaat.
alle 50+x longers opgeschoond met deze move..

50+x shorters daarintegen.. 96-97.5k blijft sappig.

maar denk echt dat we een wick naar 85k MOETEN krijgen om deze geping-pong te beeindigen.

daaronder is het dan relatief schoon tot 67k (3-50x longers). dat tikken we wel in 2026.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Hmm, aan ai gevraagd om een plaatje te schetsen waarin de staat van Crypto wordt weergegeven gedurende de komende 3 maanden. Het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWSpfxRBgtxfv8Et4e3s3TzBqXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sKbn3OHvuk8IJpSLf5uDZfL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Aeronaut
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/icsYsaLtAso/maxresdefault.jpg

:/ dit is de periode om diamond hands te kweken :+

Edit: @Raaafie we willen NU miljonair worden, niet overmorgen... :N

[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 13-01-2025 09:38 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Zoom eens wat uit joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
sh4d0wman schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:35:
@Aeronaut
[Afbeelding]

:/ dit is de periode om diamond hands te kweken :+

hoef je mij niet te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
sh4d0wman schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:35:
@Aeronaut

Haha, was niet specifiek op jou trouwens. Meer op de algemene stemming op dit moment :P De SC ziet er maar somber uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Aeronaut schreef op maandag 13 januari 2025 @ 09:31:
[...]

alle 50+x longers opgeschoond met deze move..

50+x shorters daarintegen.. 96-97.5k blijft sappig.

maar denk echt dat we een wick naar 85k MOETEN krijgen om deze geping-pong te beeindigen.

daaronder is het dan relatief schoon tot 67k (3-50x longers). dat tikken we wel in 2026.
Als we naar 85k gaan dan blijft er echt helemaal niks meer over van de alts...
Pagina: 1 ... 177 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!