[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.083 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11

Vis

Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:03:
[...]

, die man gaat echt gewoon alle BTC's die de overheid van anderen afpakt gewoon verkopen en met dat geld gaan ze andere dingen doen.
Maar eerst gaan we die 288k aantikken toch..
toch?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:22:
[...]

Maar eerst gaan we die 288k aantikken toch..
toch?
19 januari, dan zegt Trump dat ie niks met crypto gaat doen, lekker snel verkopen en de bear markt start :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
poekiepoes12 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:52:
[...]

Wat denk je van het aanleggen van BTC reserves door US? Daar zal Trump toch wel invloed op hebben of zie je dat als iets wat los van Trump hoe dan ook zou gebeuren of juist een broodje aap verhaal? Kan me voorstellen dat dat wel een enorme impuls zal geven.

Evenals China die cryptocurrency weer beschikbaar stelt voor het volk, maar of dat gaat gebeuren...
Net zoals met de rest in het leven. Wanneer iets te mooi is om waar te zijn, is dat het vaak ook ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:39
Nu Trump over een ruime week in het Witte Huis zit, gaat het niet meer om wat hij ooit heeft geroepen maar wat hij daadwerkelijk gaat doen. Als concrete acties uitblijven en/of gaat over tot het verkopen van de in beslag genomen BTC, dan is het vermoedelijk snel klaar met de bull markt.

De tijd zal het leren. Tot die tijd is het speculatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
jvel92 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:36:
Als concrete acties uitblijven en/of gaat over tot het verkopen van de in beslag genomen BTC, dan is het vermoedelijk snel klaar met de bull markt.
Alleen als je Trump aan Bitcoin koppelt.

Tot eind vorig jaar deed die laatste het prima zonder Trump.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 20:31

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

ByteMe_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:24:
[...]

19 januari, dan zegt Trump dat ie niks met crypto gaat doen, lekker snel verkopen en de bear markt start :+
Lekkere glazen bol heb jij

Een ding is zeker:

YANBE

[ Voor 5% gewijzigd door Vis op 12-01-2025 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Stukfruit schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:37:
[...]

Alleen als je Trump aan Bitcoin koppelt.

Tot eind vorig jaar deed die laatste het prima zonder Trump.
Toen was Trump herkozen.

Zelfs als je het loskoppelt van Trump, dan zitten we nu in het latere stadium van de bull markt. Als de economische date ongunstig blijft en de USA besluit tegen de verwachting van velen in om de DoJ Bitcoin te verkopen, kan dat wel net de druppel zijn.

Op de langere termijn maakt het voor Bitcoin uiteraard weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
Mijn papegaai heeft vandaag meer trek in Rode peper dan groene pepper. Belooft niet veel goeds :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:04

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
Ik overweeg om er even uit te stappen bij een komende pumpje

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aXo4W7b_700bwp.webp

[ Voor 17% gewijzigd door _Gast_ op 12-01-2025 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22-09 21:13
eigenlijk is het bizar hoe slecht alts hebben gepresteerd tov eerdere bullruns. BTC is mede door de etfs en saylor gestegen zonder echt grote drawdowns. Je zou er niet aan moeten denken dat btc de 85k of zelfs de 70k regie zou opzoeken...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03
Uitstappen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j50tP0gm3dR_F8RrVJy4EpOiujI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mmYiscHfq55Mfy2kLELLCb4b.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
_Gast_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:58:
Ik overweeg om er even uit te stappen bij een komende pumpje

[Afbeelding]
ik ben ook bezig om te verkopen, mij te risicovol de aankomende dagen. Daarnaast heeft de onvoorspelbaarheid van trump zijn uitspraken eerder een negatieve dan positieve impact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:49
Berry powel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:00:
[...]

eigenlijk is het bizar hoe slecht alts hebben gepresteerd tov eerdere bullruns. BTC is mede door de etfs en saylor gestegen zonder echt grote drawdowns. Je zou er niet aan moeten denken dat btc de 85k of zelfs de 70k regie zou opzoeken...
Waarom niet? Ideaal moment om meer BTC toe te voegen aan de PF.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
John245 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:01:
[...]

Waarom niet? Ideaal moment om meer BTC toe te voegen aan de PF.
Als je niet teveel in alts zit en fiat heb staan wel ja :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
[...]

Geen idee waar je dit op baseert.
BTCD staat nog hoog, laatste jaar is de parabolische fase.
Het ongeduld, en "presteren slecht", is je grootste vijand to be honest.
Ik hodl lekker mn alts bags en koop bij in de dip.
Geen traden in de bull voor mij.
Mist iedereen hier de maand lang consolidatie? Of hopen we nog steeds op de 80 (kuch 12)k?

[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 12-01-2025 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 19:17
keanu_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:13:
[...]

Mist iedereen hier de maand lang consolidatie? Of hopen we nog steeds op de 80 (kuch 12)k?

[Twitter]
*insert meme: don't hodl too long*

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
[...]

Je zou haast zeggen dat het this time different is... :S

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:46:
[...]

Lekkere glazen bol heb jij

Een ding is zeker:

YANBE
Iedereen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
keanu_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:13:
[...]

[Twitter]
Ik concludeer dit door veel alt/btc charts te bekijken, de meeste underperformen behoorlijk. Daarnaast denk ik dat het holden van alts juist nu enorm riskant is, maarja iedereen doet het anders he.

Ben wel benieuwd welke alts jij vasthoudt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
ja gegarandeerd sel low

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
Berry powel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:19:
[...]

Ik concludeer dit door veel alt/btc charts te bekijken, de meeste underperformen behoorlijk. Daarnaast denk ik dat het holden van alts juist nu enorm riskant is, maarja iedereen doet het anders he.

Nu alts verkopen is wel het onhandigste om te doen. Lees: BTCD... en het verleden, als dat enige "garantie" heeft. BTC zal stijgen, maar alts in deze fase relatief gezien harder.

Een selectie van mijn shitcoins (insert medailles)
ADA, COTI, INJ, VELO, LUMIA, ZIG, ORAI..

Alles in de plus hoor, maar wacht gewoon geduldig op de volgende leg up :)
Zie, vooralsnog, geen enkele reden dat dit niet gaat gebeuren

[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 12-01-2025 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb voor de lol een kratje in Sei gestoken ipv een staatslot.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
keanu_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:22:
[...]

Nu alts verkopen is wel het onhandigste om te doen. Lees: BTCD... en het verleden, als dat enige "garantie" heeft. BTC zal stijgen, maar alts in deze fase relatief gezien harder.

Tsja jouw risk tolerance is hoogstwaarschijnlijk een stuk hoger, maar het risico op -30/40% als btc de 85k opzoekt is een reële mogelijkheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Berry powel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:27:
[...]

Tsja jouw risk tolerance is hoogstwaarschijnlijk een stuk hoger, maar het risico op -30/40% als btc de 85k opzoekt is een reële mogelijkheid.
Tja bearmarket overleven he..

Die daling gaat "never nooit meer" komen hoor voor alts. Weet nooit zo goed waarom die getallen van 30-40% door worden geroepen.
85k is amper 10% daling voor btc.
Alts hebben sinds de ath van btc al 30-50-% retracement gedaan, zijn aan het consolideren (double) bottoms. Anyway, als het lager gaat, mooi :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Ik wil oprecht niet flauw doen en ik heb werkelijk ook geen idee of er nog een super sterk altseason komt. Niemand kan die belofte doen. Maar ik vind het wel verwonderlijk dat iedereen altijd zo verzekerd is van het feit dat de altcoin market het nu zo slecht doet.

Ik ben niet zo thuis in de beste manier om de altcoin market te bekijken, maar weet wel dat er vaak naar TOTAL3 wordt gekeken of naar alle coins buiten de top 10. Dan krijg je het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dk4JOn25RVptQqsFI19ETbt0tjw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vi65lVL5t3tu1x1wGSvVI98h.png?f=fotoalbum_large

Kun je dan écht zeggen dat alts zo ontzettend slecht presteren? Als je even puur naar de cycle kijkt: de vlam ging in 2021 pas in februari echt aan, met de absolute top pas eind 2021. Op 12 januar 2021 stonden we op $65 miljard, nu $338 miljard: vijf keer zo hoog, dus. En dan moet het beloofde altseason dus eigenlijk nog starten.

Desalniettemin is het inderdaad wel zo dat er genoeg coins niet op een ATH staan, ondanks de reeds bereikte altcoin cap. Het is door anderen hier al eens als oorzaak aangehaald, en ik denk dat er iets van waarheid in zit: er zijn gewoon ontiegelijk veel muntjes vergeleken met vroeger. De market cap moet door veel meer coins wordt gedeeld. Wellicht dat dit momenteel een dempend effect heeft op de individuele hoogtes die sommige bekende alts bereiken.

Dat gezegd hebbende: als het season echt aanbreekt kan het zomaar zijn dat ze wel nog richting ATHs gaan. Vorige cycle rondom deze tijd stonden genoeg coins ook nog niet op nieuwe ATHs. Maar goed, of de alts vanaf nu nog gaan vlammen zijn de meningen dus over verdeeld. De economische situatie is nu ook heel anders dan de vorige cycle. Ik weet het ook nog niet zo zeker. Mijn altcoin targets zijn in ieder geval redelijk conservatief, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Btc doet een nieuwe poging op een scamwick

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
Guere schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:32:
[...]

Ik wil oprecht niet flauw doen en ik heb werkelijk ook geen idee of er nog een super sterk altseason komt. Niemand kan die belofte doen. Maar ik vind het wel verwonderlijk dat iedereen altijd zo verzekerd is van het feit dat de altcoin market het nu zo slecht doet.

Ik ben niet zo thuis in de beste manier om de altcoin market te bekijken, maar weet wel dat er vaak naar TOTAL3 wordt gekeken of naar alle coins buiten de top 10. Dan krijg je het volgende:

[Afbeelding]

Kun je dan écht zeggen dat alts zo ontzettend slecht presteren? Als je even puur naar de cycle kijkt: de vlam ging in 2021 pas in februari echt aan, met de absolute top pas eind 2021. Op 12 januar 2021 stonden we op $65 miljard, nu $338 miljard: vijf keer zo hoog, dus. En dan moet het beloofde altseason dus eigenlijk nog starten.

Desalniettemin is het inderdaad wel zo dat er genoeg coins niet op een ATH staan, ondanks de reeds bereikte altcoin cap. Het is door anderen hier al eens als oorzaak aangehaald, en ik denk dat er iets van waarheid in zit: er zijn gewoon ontiegelijk veel muntjes vergeleken met vroeger. De market cap moet door veel meer coins wordt gedeeld. Wellicht dat dit momenteel een dempend effect heeft op de individuele hoogtes die sommige bekende alts bereiken.

Dat gezegd hebbende: als het season echt aanbreekt kan het zomaar zijn dat ze wel nog richting ATHs gaan. Vorige cycle rondom deze tijd stonden genoeg coins ook nog niet op nieuwe ATHs. Maar goed, of de alts vanaf nu nog gaan vlammen zijn de meningen dus over verdeeld. De economische situatie is nu ook heel anders dan de vorige cycle. Ik weet het ook nog niet zo zeker. Mijn altcoin targets zijn in ieder geval redelijk conservatief, denk ik.
Ik hoop van harte op een alt season :) zit zelf ook veels te diep in alts, maar neemt niet weg dat
gaat het om het outperformen van BTC aangezien alts risicovoller zijn. Alleen ken ik weinig alts die over langere tijd het beter doen dan BTC.

Bovenstaande grafiek zegt volgens mij niet heel veel, zoals je zelf al aangeeft er komen dagelijks meerdere alts bij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
jvel92 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:47:
[...]

Toen was Trump herkozen.

Zelfs als je het loskoppelt van Trump, dan zitten we nu in het latere stadium van de bull markt.
We zijn pas net aangekomen in het jaar waar normaalgesproken de bulls echt beginnen?
Als de economische date ongunstig blijft en de USA besluit tegen de verwachting van velen in om de DoJ Bitcoin te verkopen, kan dat wel net de druppel zijn.
Voorlopig is er nog niets over bekend en is iedere uitspraak over de DoJ-coins een aanname, toch? Misschien gaan ze aan het einde van een bull voor een ijskoude beer zorgen. Of misschien wordt het geleidelijk aan gedaan. Wellicht komt er een rijke Muskusrat met een zelfrijdend OTC-karretje langs om ze over te nemen.

Misschien houden ze zich wel aan hun woord. Dat zou ook een first zijn, maar wie weet :P

Keep calm en DCA.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Ik concludeer dit door veel alt/btc charts te bekijken
Ja daar ga je al.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
hoor graag hoe het anders zou moeten dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
keanu_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:22:
[...]

Viel me net op dat bv op bitvavo de handelsvolume xrp bitcoin voorbij is. De nlse henk en ingrids blijken xrp soldaten te zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyLGoKpripNAyo3ct6nP0BCDNYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l0lGifoz7L4btGhZCSADvqZY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxp82iiI4NIZEItlSwQVcTqgBgc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hhm8s7AB1ZAbovXcdsst6Ou6.webp?f=fotoalbum_large
ADAUSDT (PP: 140%)

ENTRY: $0.8300 - $0.9365

TP1: $1.0147
TP2: $1.1409
TP3: $1.3452
TP4: $1.4907
TP5: $1.6757
TP6: $2.2105

STOP: Close weekly below $0.8000

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Gipsy King schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:52:
[...]

Viel me net op dat bv op bitvavo de handelsvolume xrp bitcoin voorbij is. De nlse henk en ingrids blijken xrp soldaten te zijn

[Afbeelding]
2 dingen

1 weekend
2 bitvavo???

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Berry powel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:43:
Bovenstaande grafiek zegt volgens mij niet heel veel, zoals je zelf al aangeeft er komen dagelijks meerdere alts bij..
Het zegt wel iets, namelijk of men bereid is te investeren in altcoins. Mijn punt is dus precies dat: je kunt niet stellen of de altcoin markt het wel/niet goed doet op basis van de performance van een individuele coin. Als je kijkt naar hoeveel geld er in de markt zit, dan is dat nu al veel meer dan op hetzelfde moment tijdens de vorige cycle.

Dat moest ook wel, uitgaande van de verwachting dat we iedere cycle 'maturen' en dat er steeds meer geld in crypto gaat. En in die zin is er ook nog geen echt full-on altcoin season geweest, omdat we dan ver over de vorige total altcoin market cap heen moeten blazen. Maar dit kán cycle technisch gezien nog prima gebeuren, mits er economisch gezien niet iets ernstigs gebeurd. Kan zowel komende maand nog aantrekken, maar @zwembroek opperde zo te lezen dat het zelfs ook nog pas veel later in Q4 kan zijn.

Of dit echt gaat gebeuren twijfel ik dus zelf ook sterk aan :) Nul beloftes dus, dit is puur een analyse van hoe het er nu voorstaat. En het staat er dus nog niet rampzalig slecht voor, echter de boel mag vanaf nu dan wel gaan aantrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 12-01-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:58:
[...]

2 dingen

1 weekend
2 bitvavo???
Weekend sws.

Klopt , maar de gemiddelde doorsnee gebruikers in nl , collegas , kennisen , familie dat zijn de blox , bitvavo , finst users normaliter.

Vond het gewoon apart dat deze groep nu een xrp horde lijkt... Zouden ze btc al "te duur" vinden in de retail.

In mijn omgeving ken ik niemand met xrp.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Gipsy King schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:00:
[...]

Weekend sws.

Klopt , maar de gemiddelde doorsnee gebruikers in nl , collegas , kennisen , familie dat zijn de blox , bitvavo , finst users normaliter.

Vond het gewoon apart dat deze groep nu een xrp horde lijkt... Zouden ze btc al "te duur" vinden in de retail.

Mensen met xrp wil ik ook niet kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:49
Gipsy King schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:00:
[...]

Weekend sws.

Als je op Bitvavo 1 XRP koop is dat te betalen. Als je aangeeft 1 BTC te willen kopen wordt het al wat lastiger :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
anti elppa schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:02:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbDOgt2ahWFamDTwQjw0flwvtuk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AhxcGXQNHRuD54DLQReLVuO0.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Wie is dat test panel :D , wat ben je toch een geweldige knutselaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robcoin
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-05 22:39
Geloof jij in deze stijging? Ik niet iniedergeval 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Robcoin schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:15:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyTO1JNRz7EnVL9P3P25eoFb3jw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LsEiZhaAw9rRRcgeUemYzQDU.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Guere schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:58:
[...]

Als je kijkt naar hoeveel geld er in de markt zit, dan is dat nu al veel meer dan op hetzelfde moment tijdens de vorige cycle.

<knip>

En het staat er dus nog niet rampzalig slecht voor, echter de boel mag vanaf nu dan wel gaan aantrekken.
Ik hodl lekker, maar heb ook mijn bedenkingen of er genoeg fomo/buying pressure gaat zijn om nog echt leuke gains te gaan halen. Kan nog wel eens tegenvallen met die hoeveelheid verschillende muntjes en waardeverdeling daarover. Zal voor de altmarkt wel eens goed zijn dat er kaf van het koren wordt gescheiden. Goodbye eth :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
gaat ie door?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ioleEGRzmiPO16vg6526peh1WsM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nx3RIuRIv0t7Th4QgIZFJhr3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Berry powel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:48:
[...]

hoor graag hoe het anders zou moeten dan :)
All-in op Bitcoin.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Robcoin schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:15:
[...]

Je moet ook niet geloven. Je moet het voelen!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Nice. Wel nog ff dat Max logo naar Maxi aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Stukfruit schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:45:
[...]

We zijn pas net aangekomen in het jaar waar normaalgesproken de bulls echt beginnen?

[...]

Voorlopig is er nog niets over bekend en is iedere uitspraak over de DoJ-coins een aanname, toch? Misschien gaan ze aan het einde van een bull voor een ijskoude beer zorgen. Of misschien wordt het geleidelijk aan gedaan. Wellicht komt er een rijke Muskusrat met een zelfrijdend OTC-karretje langs om ze over te nemen.

Misschien houden ze zich wel aan hun woord. Dat zou ook een first zijn, maar wie weet :P

Keep calm en DCA.
Wat ik bedoel met het latere stadium, is dat we de grootste stijging voor BTC nu wel achter de rug hebben. Vanaf de bodem tot aan de huidige koers zit je op ruim 500% stijging. Ik vermoed dat we deze cycle niet nog een 500% stijging gaan meemaken vanaf de huidige prijs. Maar ik heb het uiteraard graag fout :P

Alt-season zou volgens de cyclus dit jaar plaatsvinden. Ik geloof niet we atl-season zoals 2021 krijgen, maar dat specifieke coins/sectoren het goed zullen doen.

Verder is het gewoon afwachten wat de ontwikkelingen gaan zijn en daar vervolgens op anticiperen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
Ja iedereen roept ntl dat het niet gaat gebeuren en dat we het ons niet kunnen voorstellen. Altseasons
Totdat we straks weer keihard maan gaan en elke alt zn moeder gaat knallen.
Dan had iedereen achteraf toch mogelijk ongelijk, of gelijk, want dat roept men dan ook ;)

[ Voor 10% gewijzigd door keanu_ op 12-01-2025 16:25 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

#tHis tIME iS DifferEnT !!1!

Right... Zou dan voor het eerst zijn.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 09:56
[...]

Hahaha mee eens. Maar laten we eerlijk zijn, ten opzichte van de meeste no-coiners zijn BTC maxis ook wel bijzondere paradijsvogels.

Ik denk dat we met zijn allen verschillende gedragseigenschappen delen waardoor wij hier verzeild zijn geraakt.

Een bepaalde drang naar zelfstandigheid, geen echt wantrouwen richting de overheid maar het wel goed voor jezelf willen regelen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Eigenwijs, tegendraads, affiniteit met financiën en nieuwe techniek en niet vies van een risico.

Als ik dit zo lees heb mijzelf vrij aardig beschreven :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Lekker man zo een maxi circle jerk in het weekend.

Kan niet wachten tot het weer maandag is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Darrell schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:47:
Lekker man zo een maxi circle jerk in het weekend.

Kan niet wachten tot het weer maandag is.
mwa ging juist bijna 2 volle dagen over volle luiers, vandaar dat ik ff wat tegengewicht in de strijd gooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:48:
[...]

mwa ging juist bijna 2 volle dagen over volle luiers, vandaar dat ik ff wat tegengewicht in de strijd gooi
Frustrerend marktje. Ff wat stoom afblazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Darrell schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:50:
[...]

Frustrerend marktje. Ff wat stoom afblazen.
ja lekker boring allemaal. Vooral veel andere dingen gedaan dit weekend. Zien vanzelf wel wanneer er weer actie komt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:37
Ha t mag weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UUB9x3LTzvua76Aapv5x-YWRKTM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/prX5AkBpqNHwuiukPfTO3NAV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:02

BeyondThunder

Lost Lightning

Wat een prachtige natuur weer! Bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:28
ik krijg spontaan weer zin om te gaan skiën, thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat herinnert mij er gelijk aan dat ik Mad Heidi nog eens een keer wil kijken. Dank!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:36:
#tHis tIME iS DifferEnT !!1!

Right... Zou dan voor het eerst zijn.
Voor alles is een eerste keer.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:02

BeyondThunder

Lost Lightning

Stukfruit schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:12:
[...]

Dat herinnert mij er gelijk aan dat ik Mad Heidi nog eens een keer wil kijken. Dank!
Thanks! Gelijk in de queue gegooid. Sonarr for the win!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:22:
[...]

Voor alles is een eerste keer.
Mwoa.. Trump is er ook bij gebaat dat de dollar weer goedkoper wordt.

Ik blijf 2025 een bullish jaar vinden, nog even niet maar straks gaat die geld printer weer genadeloos hard aan. No worries.

Checkt maar weer even de Debt Clock... Die blijft oplopen, dus bullish voor Bitcoin.

[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 12-01-2025 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wet iemand hoe je in Kraken je prijsverloop van één muntje goed kunt bekijken?

Het enige wat ik kan vinden is dat je naar Pro gaat > Porteffeuille > kies in de rij munt voor 'huidige koers' en dan krijg je een pop up met de verkoopprijs van desbetreffende munt. Beetje omslachtig, maar ik zie zo snel geen snellere manier.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:34:
[...]

Vannacht toch long gesloten en een short op fartcoin geopend. Dikkere schijt is er niet.
[Afbeelding]
Toch weer een paar blikken schultenbrau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Eusebius schreef op zondag 12 januari 2025 @ 17:44:
Wet iemand hoe je in Kraken je prijsverloop van één muntje goed kunt bekijken?

Het enige wat ik kan vinden is dat je naar Pro gaat > Porteffeuille > kies in de rij munt voor 'huidige koers' en dan krijg je een pop up met de verkoopprijs van desbetreffende munt. Beetje omslachtig, maar ik zie zo snel geen snellere manier.
Deze van de app?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jZD3H3LigiUalOCx-9sUrcLN_4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cm0tG6oWKWS6pXpJXT325BcU.jpg?f=user_large

Als je op de aankooppagina uitkomt: klik bovenaan nogmaals op de token naam/icon. Of sla het op als favoriet en open het op de home pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

ByteMe_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:11:
[...]

Deze van de app?

[Afbeelding]

Als je op de aankooppagina uitkomt: klik bovenaan nogmaals op de token naam/icon. Of sla het op als favoriet en open het op de home pagina.
Is die dataverkeer notificatie een instelling?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:25:
Ik heb voor de lol een kratje in Sei gestoken ipv een staatslot.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etrMmN954iRKz1AFfnl-ZZdIORo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NayvU5jjk8tsTCgehiaMpovX.png?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:42:
[...]

Hahaha mee eens. Maar laten we eerlijk zijn, ten opzichte van de meeste no-coiners zijn BTC maxis ook wel bijzondere paradijsvogels.

Ik denk dat we met zijn allen verschillende gedragseigenschappen delen waardoor wij hier verzeild zijn geraakt.

Een bepaalde drang naar zelfstandigheid, geen echt wantrouwen richting de overheid maar het wel goed voor jezelf willen regelen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Eigenwijs, tegendraads, affiniteit met financiën en nieuwe techniek en niet vies van een risico.

Als ik dit zo lees heb mijzelf vrij aardig beschreven :P
Fuck dit komt wel heel dichtbij zo. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GhGenI4aEAA4y7-?format=jpg&name=large

[ Voor 48% gewijzigd door zwembroek op 12-01-2025 19:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik ben helemaal niet bearish en ik geloof in de kracht van de cycles. Maar ik ben wel bezorgd als de CPI / PPI tegenvallen. That's all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:21:
[...]

Ik ben helemaal niet bearish en ik geloof in de kracht van de cycles. Maar ik ben wel bezorgd als de CPI / PPI tegenvallen. That's all.
Als je zo bezorgd bent verkoop je toch nu de helft van je totale crypto stack?

Dan heb je sws win win.
Gaat het omlaag kun je mooi die dip kopen, gaat het omhoog omdat Bitcoin juist is bedoeld zonder al die inmenging van politieke cijfertjes, profiteer je alsnog mee met de stijging, en gooi je dan de rest van de stack er alsnog in als je bevestigd hebt gekregen dat de cycle gewoon zijn ding doet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:26:
[...]

Als je zo bezorgd bent verkoop je toch nu de helft van je totale crypto stack?

Dan heb je sws win win.
Gaat het omlaag kun je mooi die dip kopen, gaat het omhoog omdat Bitcoin juist is bedoeld zonder al die inmenging van politieke cijfertjes, profiteer je alsnog mee met de stijging, en gooi je dan de rest van de stack er alsnog in als je bevestigd hebt gekregen dat de cycle gewoon zijn ding doet.
Nee ik verkoop nu niet meer. Je wilt niet weten wat er alweer verdampt is de afgelopen week. Had ik eerder moeten doen. Als we morgen toch een dikke pump krijgen voor dinsdag de cijfers uitkomen dan stap ik wel uit. Dat was mijn plan al. Dan wil ik toch naar een andere verdeling dus dat zou perfect zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Saylor heeft er weer een tweet uitgegooid dat'ie morgen bekend gaat maken weer gekocht te hebben. Een soort announcement of an announcement steeds lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 16:24
Mooie TA v

Mooie degelijke ADA TA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:43
[...]

De lul!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Btw waarom lees ik hier berichten over stoppen met kopen? Je kunt toch gewoon veilig doorgaan met DCA?
Houd nou vertrouwen boys, die strategic reserve komt er en dan gaan we de banana zone in met FOMO van de écht grote partijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:30:
[...]

Nee ik verkoop nu niet meer. Je wilt niet weten wat er alweer verdampt is de afgelopen week. Had ik eerder moeten doen. Als we morgen toch een dikke pump krijgen voor dinsdag de cijfers uitkomen dan stap ik wel uit. Dat was mijn plan al. Dan wil ik toch naar een andere verdeling dus dat zou perfect zijn.
Voor de een is eur 100,- al veel, de ander eur 1000,- etc. Weg is pech. Crypto is toch een soort van gok en bubble waar je in begeeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

Cougar schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:57:
[...]

Voor de een is eur 100,- al veel, de ander eur 1000,- etc. Weg is pech. Crypto is toch een soort van gok en bubble waar je in begeeft.
Crypto ja
Bitcoin is geen gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Vis schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:59:
[...]

Crypto ja
Bitcoin is geen gok
Haha. Jij bent grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

Uiteraard is het een gok en hou je er rekening mee dat de shit kan verdampen. Maar als je vanaf maart meer dan een ton hebt zien verdampen en telkens als je weer de weg naar boven hebt gevonden je weer een volgende roundtrip krijgt dan ben je er op een gegeven moment wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:08:
[...]

Uiteraard is het een gok en hou je er rekening mee dat de shit kan verdampen. Maar als je vanaf maart meer dan een ton hebt zien verdampen en telkens als je weer de weg naar boven hebt gevonden je weer een volgende roundtrip krijgt dan ben je er op een gegeven moment wel klaar mee.
Je gokt alleen met geld wat je kan missen toch? Heeft bij mij althans 0.0% te maken met m’n huidige leven en toekomst verwachting.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:42
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tf1FFoHNMNde90bWMWX2ShePWmE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pWD5bWhS33MsM4XjrRefHVge.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Je had het over een andere verdeling. Zit daar dan terug Bitcoin bij of iets anders? Bitcoin holden is vrij zorgeloos. Dat hoeft echt niet all in te zijn maar gewoon een basis. Geen probleem om door een bear heen te holden. All in alts is killing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Probeer maar mee te denken he zwembroek (y)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Cougar schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:11:
[...]

Je gokt alleen met geld wat je kan missen toch? Heeft bij mij althans 0.0% te maken met m’n huidige leven en toekomst verwachting.
Ik ben all in. En dat zou ik als het moet prima kunnen missen. Maar het gaat wel om een berg geld. :) Ingecalculeerd risico. Maar daarom mag ik daar wel van balen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Alpina schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:20:
[...]

Je had het over een andere verdeling. Zit daar dan terug Bitcoin bij of iets anders? Bitcoin holden is vrij zorgeloos. Dat hoeft echt niet all in te zijn maar gewoon een basis. Geen probleem om door een bear heen te holden. All in alts is killing.
Nee nu nog geen Bitcoin. Maar in de beer 100% Bitcoin DCA.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 21:56
[...]

Kunnen missen en willen missen is een groot verschil..

Ik zou er ook ziek van zijn als BTC crasht naar $0.06, maar ik drink er geen Schultenbrau minder om.

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:23:
[...]

Nee nu nog geen Bitcoin. Maar in de beer 100% Bitcoin DCA.
Desondanks denk ik dat er ook nog wel een mooie alt run in zit hoor. Of dat zou mijn PF toch verwachten _O-

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Om voor mezelf te spreken: zit met er met een bedrag in dat ik kan missen. Heb het nu niet nodig en zou het ook prima vinden als ik nog vier jaar of acht jaar moet wachten. Maar zit er wel met een dusdanig bedrag in dat op de langere termijn een verschil kan maken in mijn leven. Dus minder werken, vroeg pensioen, een leuk huisje kopen in het buitenland etc.

Als het geen verschil zou maken, dan is het ook niet het risico en de tijd, die je in crypto steekt waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

[...]

Dat is wel erg typerend van deze markt.

BTC stond ruim boven de $100k. Die shitcoin van een ETH had niet eens de vorige ATH geraakt.

Alles is een stuk nerveuzer deze run. Winsten worden slecht vastgehouden. Enkel BTC is uitzonderlijk sterk.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82exRqY0lTSyBnpudxJuiqSPawA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RNkATyLWhQwLEDr07gTKGFdZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
ByteMe_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 18:11:
[...]

Deze van de app?

[Afbeelding]

Ja, die werkt inderdaad goed. Kijk meestal via desktop.

==
hoi

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Ik heb bij dit soort reacties altijd het gevoel dat het iemand betreft die er met de volle 23,12 USD in zit en dan is het makkelijk praten...

Als je bijv. +100k verdient en daarna 80k-120k verliest, dan doet dat pijn, ook al betekent het niet dat je leven er morgen anders door zal worden of dat je het geld niet kan missen. En dan krijg je reacties als: Als je 100k kunt missen moet je niet zeuren, natuurlijk zit daar een kern van waarheid in, maar die persoon heeft het wel eerst verdiend, daar tijd en moeite ingestoken en natuurlijk doet het pijn als het daarna verdwijnt. En uiteraard kan je ook een vergelijk gaan maken met mensen die er >10 jaar over doen om 100k te verdienen met een standaard baan, helemaal waar, maar het is allemaal relatief.

In plaats van begrip te hebben voor een ander moet het altijd gedownplayed worden. 100k verliezen is toch gewoon zwaar klote, punt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Als we in het SHTF-scenario komen heb je niks aan crypto, maar meer aan je prepz-skills zoals hoe je jaagt, tuiniert, energie maakt et cetera.

Als de wereldwijde economie instort, krijgen we - denk ik - iets van hyperinflatie en heb je niks meer aan geld. Wel aan crypto? Dat betwijfel ik ten zeerste.

[ Voor 14% gewijzigd door Eusebius op 12-01-2025 20:52 ]

==
hoi

Pagina: 1 ... 176 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!