“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ookJohn245 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:06:
Ik drink er maar één (1) op XRP![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/UfMmff2KAUDSEJrc5h3XBfTd.jpg?f=fotoalbum_large)
-24.77%
nothing stops this train
Stuur maar doorGipsy King schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:53:
[mbr]Knip, zie nogmaals de topicwaarschuwing[/]
Jaa fake pump dit weer. Dit gaat nergens heen. Weet je wat, ik open een x10 long op dunne drek.zwembroek schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:46:
19,46 liquidatie prijs.
Gast

Haha ik verveel me te pletter en die $30 was gratis.Darrell schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:52:
[...]
Jaa fake pump dit weer. Dit gaat nergens heen. Weet je wat, ik open een x10 long op dunne drek.
Gast
Heb nog een zakje van 0,07$ per stuk dus ja.Gipsy King schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:26:
[...]
Met de ada gang offcourse. Nee kheb geen idee of hier nog meer #baghodlers zijn.
Zolang we allemaal maar vies rijk worden joh.
We doen haar ff samen
Today's PNL:Darrell schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:52:
[...]
Jaa fake pump dit weer. Dit gaat nergens heen. Weet je wat, ik open een x10 long op dunne drek.
Gast
-9.36 USD(-31.21%)
Sterker nog, je hebt een X aantal dagen om die 30$ of te verliezen, of om te zetten in winst en dan mag je alleen de winst houden. Dus je moet wel risico nemen, anders ben je het sowieso kwijt. Heb dus eerst een BTC trade geopend, dacht dat ik die kon sluiten en het dan mocht houden, maar was niet zo. Toen alles in SUI gepleurd. Die nog een keer gesloten en opnieuw geopend ivm daling/stijging. En nu ziet het er zo uit:zwembroek schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:54:
[...]
Haha ik verveel me te pletter en die $30 was gratis.
:strip_exif()/f/image/2YZhkfbxV4VTYef4viSrqDip.png?f=user_large)
/f/image/ECIBNmM0HEeyz2i4VkR9k5Gq.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ah kijk dat wist ik niet eens. Ik zag het staan en dacht lets go.Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 00:02:
[...]
Sterker nog, je hebt een X aantal dagen om die 30$ of te verliezen, of om te zetten in winst en dan mag je alleen de winst houden. Dus je moet wel risico nemen, anders ben je het sowieso kwijt. Heb dus eerst een BTC trade geopend, dacht dat ik die kon sluiten en het dan mocht houden, maar was niet zo. Toen alles in SUI gepleurd. Die nog een keer gesloten en opnieuw geopend ivm daling/stijging. En nu ziet het er zo uit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Morgen rekt.
:strip_exif()/f/image/yFZiydjyITOzcQ5HDf1C5BKe.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de andere kant zijn er zoveel miljardairs en andere belanghebbenden dat het misschien ook nog wel mee kan vallen. Als iedereen en z'n moeder verwacht dat we hard gaan crashen gebeurt ook wel eens het tegenovergestelde.zwembroek schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:58:
[...]
Geen idee. Maar als de inflatie hoger is dan verwacht plus een economie die goed draait dan is er een mogelijkheid dat de FED de rente weer gaat verhogen. De FED is gewoon veel te snel begonnen met die cuts. En Tump zei vorige week ook al dat hij de inflatie veel te hoog vond. Dus voor risk on assets zijn de cijfers van volgende week super belangrijk. Als de stocks crashen gaat crypto mee. Dat is waar ik bang voor ben. Plus de 10 year yield blijft maar stijgen. Ik had die laatste video van Benjamin niet moeten zien denk ik. Maar goed eerst de cijfers maar.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ik vertrouw tot op heden, naast papier, maar op encryptie en computers op andere locaties.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Weet even niet wat te zeggen, beetje smakeloos al zal je het vast niet zo bedoelenzenith schreef op zondag 12 januari 2025 @ 07:34:
@tomtom901 dit is wat met irl assets kan gebeuren (LA foto)
[Afbeelding]
Ik zal Peter Schiff even bellen om het door te geven zodat het afgehandeld kan worden en we weer door kunnen gaan.
Dat zit wel Schnorr.
Rangen in de 90-105k regionen, alvorens na 20 januari uit te breken.
Zit gewoon nog steeds op mijn handen dus.
Samenvatting: het kan up gaan, maar het kan ook down gaan.Gipsy King schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:34:
Ome ben doet zojuist weer eens een rondje ADA
[YouTube: Cardano: Dubious Speculation]
bones schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:29:
[...]
Samenvatting: het kan up gaan, maar het kan ook down gaan.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UUZT06N37MaT76bOxWn6pYKm.jpg?f=user_large)
Is toch weekend, wat verwacht je dan?Stukfruit schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:37:
Oke, de koers beweegt niet meer. Ik verklaar Bitcoin officieel dood voor de 416e keer.
Ik zal Peter Schiff even bellen om het door te geven zodat het afgehandeld kan worden en we weer door kunnen gaan.
Stukfruit schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:37:
Oke, de koers beweegt niet meer. Ik verklaar Bitcoin officieel dood voor de 416e keer.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ce2343CHac1xgcfexXgtEATw.gif?f=user_large)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vandaag mijn VA gedaan. Was aardig wat bijstorten.sh4d0wman schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:41:
@bones niet afwijken van je DCA want voordat je het weet staan ze weer op de stoep..
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Natuurlijk bedoel ik dat niet zo, maar ik zag die foto en moest er even aan denken dat het een mooie bolide was 😀tomtom901 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:31:
[...]
Weet even niet wat te zeggen, beetje smakeloos al zal je het vast niet zo bedoelenis natuurlijk vreselijk wat daar gebeurt.
Nou ik heb wel even gekeken wat zo’n metalen plaat kost, je zou hem in je tuin kunnen begraven 😀sh4d0wman schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:15:
@zenith ook al de eerste berichten over mensen welke hun crypto kwijt zijn doordat de wallet of zaad verbrand zijn. Dan nog plunderingen dus je cryptosteel is ook tricky.![]()
Ik vertrouw tot op heden, naast papier, maar op encryptie en computers op andere locaties.
Stampseed heet dat product 😀
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 12-01-2025 09:51 ]
Absoluutzenith schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:48:
[...]
Natuurlijk bedoel ik dat niet zo, maar ik zag die foto en moest er even aan denken dat het een mooie bolide was 😀
VA?John245 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:45:
[...]
Vandaag mijn VA gedaan. Was aardig wat bijstorten.
Variable Aankoop??
[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 12-01-2025 10:02 ]
Van Alles.
Elke shitcoin uit de top 50 denk ik
Voorbips of achterbips? Zal wel iets met ratecuts zijn dan..
Oei, daar krijg ik het altijd warm van.
Variable Annuity
Valuation Adjustment
Volatility Adjustment
Vested Amount
Value Analysis
Valuation Allowance
Variable Asset
Valuable Asset
Virtual Account
Valuation Account
Volume Analysis
Vendor Agreement
Value Adjustment
Variable Allocation
Valuation Assessment
Variable Amount
Venture Agreement
Voluntary Agreement
Verified Account
Eerder reethikes mocht de economie in de US niet afzwakken en de inflatie niet afnemen.Don Guacamole schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:06:
[...]
Voorbips of achterbips? Zal wel iets met ratecuts zijn dan..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aG9LS66cTbX6JaQeMo45LJvA.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
😅 No worries ik blijf wel geld pompen in die shitcoins. Heb nog 2 dikke facturen open staan en die gaan ook direct richting ETH, ADA, SOL en DOT, als die klanten eens betalen tenminste (zijn al over betalingstermijn 30 dagen heen).sh4d0wman schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:41:
@bones niet afwijken van je DCA want voordat je het weet staan ze weer op de stoep..
[Afbeelding]
Dan ben je er nog. Nice.zwembroek schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 23:46:
19,46 liquidatie prijs.
CRO heeft in verleden 3 pumps gehad, waarbij de 3e het grootste was. dit keer weer? (2e pump is geweest)
AAVE een soort van doubletop, dus die gaat nog 1x
[ Voor 50% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2025 10:30 ]
nothing stops this train
REKT!bones schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:13:
[...]
😅 No worries ik blijf wel geld pompen in die shitcoins. Heb nog 2 dikke facturen open staan en die gaan ook direct richting ETH, ADA, SOL en DOT, als die klanten eens betalen tenminste (zijn al over betalingstermijn 30 dagen heen).
Value Averaging
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Als we maar lang genoeg alle longs blijven squeezen komen we vanzelf op 6 cent uit. Bullish.
Value AveragingBeyondThunder schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:06:
Value Added
Variable Annuity
Valuation Adjustment
Volatility Adjustment
Vested Amount
Value Analysis
Valuation Allowance
Variable Asset
Valuable Asset
Virtual Account
Valuation Account
Volume Analysis
Vendor Agreement
Value Adjustment
Variable Allocation
Valuation Assessment
Variable Amount
Venture Agreement
Voluntary Agreement
Verified Account
Value Averaging, maar deze is inderdaad variabel
Ik Value Average BTCDaWayne schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:03:
[...]
Van Alles.
Elke shitcoin uit de top 50 denk ik
Vette AtserBeyondThunder schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:06:
Value Added
Variable Annuity
Valuation Adjustment
Volatility Adjustment
Vested Amount
Value Analysis
Valuation Allowance
Variable Asset
Valuable Asset
Virtual Account
Valuation Account
Volume Analysis
Vendor Agreement
Value Adjustment
Variable Allocation
Valuation Assessment
Variable Amount
Venture Agreement
Voluntary Agreement
Verified Account
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
O nee... dat mag alleen als het negatief is.
Zero.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:36:
Trek de gvd pleister….
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wVwSONQszlyxpIBkCJmdga27.jpg?f=user_large)
Tegen rode koersen kijken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
XRP is voor mij de papegaai in de cryptomijn.Aeronaut schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:36:
Trek de gvd pleister….
Zolang die niet een verdieping naar beneden valt (naar de +- $ 1,50) zijn we nog niet klaar.
Het kan niet zo zijn dat XRP 1,5 maand nabij de high hangt terwijl alle andere alts redelijk rekt gaan en dat we vervolgens de laatste fase van de cycle starten.
Waarschijnlijk hebben we dus nog één soort van capitulatie candle van BTC nodig (richting de 8xK die hier voorbij komt) om de reset te voltooien.
Mijn kanarie zegt dat we toch moon gaan.BTC100K2021 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:21:
[...]
XRP is voor mij de papegaai in de cryptomijn.
Dat belooft wat voor als die nieuwjaarsduik meuk vrij komtColdcat schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:34:
Toch mooi die gratis geld coins van Bybit... dump it!
[Afbeelding]

Dit is op geen enkele manier einde bull.kbuntu schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:00:
Wat eerder hier ook is gezegd. Dat we steeds rond deze koers blijven hangen, kan ook zomaar een goed teken zijn. We hadden ook al kunnen slow bleeden tot 80k. Of herkennen mensen hier dezelfde patronen die een einde bull inluiden?
Dit heet een consolidatie. Zitten in een mooie range van 101 - 91k
@Cougar
Wachten op een throwback in de apex?
:strip_exif()/f/image/BlZD7sVAfaMDtFD1ErvvTVhl.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 12-01-2025 13:05 ]
Einde bull moet er nog zeker 15 a 20k af in mijn ogen.kbuntu schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:00:
Wat eerder hier ook is gezegd. Dat we steeds rond deze koers blijven hangen, kan ook zomaar een goed teken zijn. We hadden ook al kunnen slow bleeden tot 80k. Of herkennen mensen hier dezelfde patronen die een einde bull inluiden?
Het hangt ook een beetje er vanaf hoe het in Amerika gaat op de financiële markten. Inflatiecijfers, ratecuts etc. Als dat allemaal tegen blijft vallen kan het wel eens einde bullmarkt zijn, of we krijgen een milde versie ervan.
dit is precies ook mijn grafiek met sell-orders, elke dag gelijk dump'it!Coldcat schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:34:
Toch mooi die gratis geld coins van Bybit... dump it!
[Afbeelding]
ff opgezocht; het is een currency van een diablo/PoE kloon
https://www.seraph.game/#/main
bij gaming muntjes is altijd de inflatie te hoog, prijs gaat altijd naar 0
Hoezo Diablo 2 rip-off:
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2025 13:12 ]
nothing stops this train
1: Geen moon maar sideways totdat de cijfers (CPI / PPI) bekend zijn. Daarna moon of rekt.(Afhankelijk van de cijfers positief / negatief.)
2: Rekt tot aan de cijfers. Daarna moon of verder rekt. (Afhankelijk van de cijfers positief / negatief.)
3: Pump tot aan de cijfers. Daarna rekt of verder moon. (Afhankelijk van de cijfers positief / negatief.)
zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:09:
Komende week zoiets?
1: Geen moon maar sideways totdat de cijfers (CPI / PPI) bekend zijn. Daarna moon of rekt.(Afhankelijk van de cijfers positief / negatief.)
2: Rekt tot aan de cijfers. Daarna moon of verder rekt. (Afhankelijk van de cijfers positief / negatief.)
3: Pump tot aan de cijfers. Daarna rekt of verder moon. (Afhankelijk van de cijfers positief / negatief.)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Oftewel je hebt er zelf geen invloed op. Dus wat lage buy orders inschieten, laptop dichtklappen, crypto apps van je telefoon verwijderen en dan zien we vrijdag wel weer verder. Tot die tijd lekker wat anders doen dan cryptozwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:09:
Komende week zoiets?
nothing stops this train
Of dat men het gaat frontrunnen... alles is mogelijkKol Nedra schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:19:
kan ook zijn dat er weinig gebeurd en dat men wacht op 20 januari
Dit is een beetje hoe het altijd gaat toch?zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:09:
Komende week zoiets?
Reken daar maar niet op. Als de inflatie de kop weer opsteekt dan is het wel klaar. Wat denk je wat de 20e gaat geburen als de CPI / PPI verkeerd uitpakt? Dat Trump zegt moon? Nee een slechte PPI / CPI daar trappen de markten niet in. Dat kan Trump niet ombuigen. En de genade klap komt dan bij de FOMC op 29 januari. Maar misschien vallen de cijfers mee. Zou mooi zijn dat het eens meevalt.Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:19:
Maar door de sterke cijfers van de afgelopen week zijn deze cijfers nu extra belangrijk. De DXY en de 10 year yield (bonds) rijzen de pan uit. Ik denk dat de cijfers de bepalen of we Q1 doorgaan met de bull of pas eind dit jaar. Wat je voorheen wel zag is een pump naar de cijfers toe met een dump erna en andersom.
En Trump heeft wel wat beters te doen dan meteen op dag 1 de pf te redden van de crypto degens denk je niet?Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:19:
TRUMP: INTEREST RATES ARE FAR TOO HIGH
The last time Trump said something was “too high,” it was the dollar – back in January 2017, just days before his inauguration.
Here's what he said:
"Our companies can't compete with them now because our currency is too strong. And it's killing us.”
Last year, he also called recent strength a "tremendous burden on US businesses.”
Trump understands the impact of a strong dollar – and the same logic applies to high interest rates. They suppress exports, hurt corporate earnings, and slow economic growth.
What happened next?
Well, the dollar began a significant decline, setting the stage for one of the most pivotal macro moves we’ve seen in years – triggering a melt-up in risk assets.
Déjà vu? I think so. Let’s see how it plays out.
Alleen in de laatste zin zou prima zijn.zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:36:
[...]
En Trump heeft wel wat beters te doen dan meteen op dag 1 de pf te redden van de crypto degens denk je niet?Hij zal er vast geen woord over zeggen. Maar wie weet.
"May god bless America and bitcoin"
Zero.
Er is vast een AI programma die dat even in realtime aanpast.Pelox schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:40:
[...]
Alleen in de laatste zin zou prima zijn.
"May god bless America and bitcoin"
Eens, Trump zal zich echt wel eerst op andere zaken richten (NAVO, Oekraïne, Groenland, etc.) en als alles op orde is gaat ie alsnog niet met crypto aan de slag. De zieltjes zijn gewonnen voor de verkiezingsuitslag en de crypto aanhangers hebben het niet eens door dat ze zijn gebruikt en verwachten dat hij er serieus aandacht aan zal besteden. Nee mensen, we moeten het weer zelf oplossen en op nog greatere fools wachten of zelf bijstorten. Ik ga in ieder geval deze cycle niet meer bijstorten, dat doe ik pas in de bear weer, dus succes ermee.zwembroek schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:36:
[...]
En Trump heeft wel wat beters te doen dan meteen op dag 1 de pf te redden van de crypto degens denk je niet?Hij zal er vast geen woord over zeggen. Maar wie weet.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik stort ook niets meer bij.Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:43:
[...]
Eens, Trump zal zich echt wel eerst op andere zaken richten (NAVO, Oekraïne, Groenland, etc.) en als alles op orde is gaat ie alsnog niet met crypto aan de slag. De zieltjes zijn gewonnen voor de verkiezingsuitslag en de crypto aanhangers hebben het niet eens door dat ze zijn gebruikt en verwachten dat hij er serieus aandacht aan zal besteden. Nee mensen, we moeten het weer zelf oplossen en op nog greatere fools wachten of zelf bijstorten. Ik ga in ieder geval deze cycle niet meer bijstorten, dat doe ik pas in de bear weer, dus succes ermee.
nothing stops this train
Dan stort ik maar wekelijks bij om de koers op niveau te houden
kleine strijdkeanu_ schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:03:
[...]
@Cougar
Wachten op een throwback in de apex?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/qpTqjz2ArUsCoJnsHZbqRunm.png?f=user_large)
Wat denk je van het aanleggen van BTC reserves door US? Daar zal Trump toch wel invloed op hebben of zie je dat als iets wat los van Trump hoe dan ook zou gebeuren of juist een broodje aap verhaal? Kan me voorstellen dat dat wel een enorme impuls zal geven.Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:43:
[...]
Eens, Trump zal zich echt wel eerst op andere zaken richten (NAVO, Oekraïne, Groenland, etc.) en als alles op orde is gaat ie alsnog niet met crypto aan de slag. De zieltjes zijn gewonnen voor de verkiezingsuitslag en de crypto aanhangers hebben het niet eens door dat ze zijn gebruikt en verwachten dat hij er serieus aandacht aan zal besteden. Nee mensen, we moeten het weer zelf oplossen en op nog greatere fools wachten of zelf bijstorten. Ik ga in ieder geval deze cycle niet meer bijstorten, dat doe ik pas in de bear weer, dus succes ermee.
Ik had als strategie om zo rond maart/ april, hopelijk voor de rest, het grootste gedeelte eruit te trekken. Eventueel met een beetje verlies op totale inleg. Ik wil er eigenlijk gewoon uit inmiddels..
Maar met de huidige financiële cijfers ben ik er ook bang voor. Al zullen de meeste cijfers van bedrijven wel oke zijn verwacht ik.
Evenals China die cryptocurrency weer beschikbaar stelt voor het volk, maar of dat gaat gebeuren...
[ Voor 14% gewijzigd door poekiepoes12 op 12-01-2025 13:53 ]
Het positieve is dat we nog op $94k staan!
Zal ik eerlijk zijn: Ik heb hier een paar keer over die BTC reserves gehoord, maar mij er niet in verdiept, ik ging er bij voorbaat al vanuit dat het een wassen neus zou zijn.poekiepoes12 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 13:52:
[...]
Wat denk je van het aanleggen van BTC reserves door US? Daar zal Trump toch wel invloed op hebben of zie je dat als iets wat los van Trump hoe dan ook zou gebeuren of juist een broodje aap verhaal? Kan me voorstellen dat dat wel een enorme impuls zal geven.
Evenals China die cryptocurrency weer beschikbaar stelt voor het volk, maar of dat gaat gebeuren...
Dit zit voor mij allemaal in de hoek: Verkoop je munten niet aan BlackRock! Terwijl BlackRock voor zichzelf niets koopt... Experts voorspellen dat munt X binnenkort Y aantikt, rebranding van coin Z, airdrop op coin Q, de zoveelste YouTube video, Trump heeft ervoor gezorgd dat Bitcoin een nieuwe ATH heeft neergezet, etc. Het is allemaal stemmingsmakerij en onzin die door mensen wordt uitgekraamd en klakkeloos voor waarheid aan wordt genomen. Ik verdiep mij er niet eens meer in, het is gewoon een groot circus waar de meute zich vastklampt aan wat uitspraken die de wereld in worden geslingerd door "influencers" en spindoctors. Trump heeft iets over een Bitcoin reserve gezegd, maar ondertussen gaat zijn land rekt, trap er nou allemaal niet in mensen, die man gaat echt gewoon alle BTC's die de overheid van anderen afpakt gewoon verkopen en met dat geld gaan ze andere dingen doen.
Zo worden we allemaal gebrainwashed voor de CBDC.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/SguEFC61sdJ1aSqFirDBK5oY.webp?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Maar als we nu allemaal niet meer kopen, wat hier geopperd wordt. En de US verkoopt de Bitcoins die ze in beslag nemen dan staat de koers snel op 6 cent. En dan gaan de andere coins ook naar NULL.Taro schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:03:
[...]
Zal ik eerlijk zijn: Ik heb hier een paar keer over die BTC reserves gehoord, maar mij er niet in verdiept, ik ging er bij voorbaat al vanuit dat het een wassen neus zou zijn.
Dit zit voor mij allemaal in de hoek: Verkoop je munten niet aan BlackRock! Terwijl BlackRock voor zichzelf niets koopt... Experts voorspellen dat munt X binnenkort Y aantikt, rebranding van coin Z, airdrop op coin Q, de zoveelste YouTube video, Trump heeft ervoor gezorgd dat Bitcoin een nieuwe ATH heeft neergezet, etc. Het is allemaal stemmingsmakerij en onzin die door mensen wordt uitgekraamd en klakkeloos voor waarheid aan wordt genomen. Ik verdiep mij er niet eens meer in, het is gewoon een groot circus waar de meute zich vastklampt aan wat uitspraken die de wereld in worden geslingerd door "influencers" en spindoctors. Trump heeft iets over een Bitcoin reserve gezegd, maar ondertussen gaat zijn land rekt, trap er nou allemaal niet in mensen, die man gaat echt gewoon alle BTC's die de overheid van anderen afpakt gewoon verkopen en met dat geld gaan ze andere dingen doen.
John245 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:18:
[...]
Maar als we nu allemaal niet meer kopen, wat hier geopperd wordt. En de US verkoopt de Bitcoins die ze in beslag nemen dan staat de koers snel op 6 cent. En dan gaan de andere coins ook naar NULL.

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!