[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 172 ... 256 Laatste
Acties:
  • 861.572 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 30-05 20:39
Riemen vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:23
beetje offtopic, maar zal bitcoin mining regels soepeler gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 02-02 19:53

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Ik zie een perma-ban en rapparteren aankomen.. Volgens mij mochten politiek, geloof, voetbal en covid niet meer :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:52
Van vrijdag dipdag naar vrijdag moon dag?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:16
Laat ons eens debatteren over een stelling, dan.
Inhoudelijke uitdaging voor eenieder, en meer on topic dan de meeste terugkerende afbeeldingen.

TS trapt af.

“Over 30 jaar is er geen interesse meer in BTC.

De cyclus is ergens een keer geïnvalideerd waardoor het sprookje is ingestort. Het is weggereguleerd of door AI en bots worden koersverschillen weggearbritreerd.

Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als dat BlackRock uit klimaat stapt…”

Kom maar op.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Geen idee waar dit kekke retro font nou weer vandaan komt, maar toch nog niet rekt gegaan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GCvUR1gscFFP2UUReN81UJV_NL8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/r5YSmG7tnBtxlc4mwqTUOHFF.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-05 14:05

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
LadyS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]

Dit kan dus echt niet!

Edit: :o @zwembroek je geeft nog een duimpje ook
Hij heeft het al aangepast zie ik. Als ik MrMrq zie posten dan geef ik zonder de inhoudt te lezen al een duimpje.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-05 11:29
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:19:
Ergens heeft ie wel een punt. Een aantal jaren geleden was het hier een stuk serieuzer :P
Sja, dat was in de tijd van Roellie80, Skruns en Snitzerklaas. Das war einmal.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:30
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:59:
Geen idee waar dit kekke retro font nou weer vandaan komt, maar toch nog niet rekt gegaan :)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSZ-3_mBlxxPk-iN582z14Ikl3o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gb1UQrX9qGqge9wonhOfDKpY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:00:
[...]

Als ik MrMrq zie posten dan geef ik zonder de inhoudt te lezen al een duimpje.
Als mijn bipolaire ik niet nét was begonnen aan een week serieuze posts, dan had ik nu de ‘ha, gayyyyyy seal’ gepost.

Maar ja, serieuze week in de strijd voor een serieuzer topic.

Ik denk dat BTC ten onder zal gaan aan het eigen succes. Prove me wrong.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:57:
Inhoudelijke uitdaging voor eenieder, en meer on topic dan de meeste terugkerende afbeeldingen.

TS trapt af.

De cyclus is ergens een keer geïnvalideerd waardoor het sprookje is ingestort. Het is weggereguleerd of door AI en bots worden koersverschillen weggearbritreerd.

Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als BlackRock uit klimaat stapt…”

Kom maar op.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/8pHgUuoWVzwAAAAM/crickets-crickets-chirping.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:03:
[...]

Als mijn bipolaire ik niet nét was begonnen aan een week serieuze posts, dan had ik nu de ‘ha, gayyyyyy seal’ gepost.

Maar ja, serieuze week in de strijd voor een serieuzer topic.

Ik denk dat BTC ten onder zal gaan aan het eigen succes. Prove me wrong.
Vast en zeker. Niets is voor eeuwig. Als wij er maar beter van zijn geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:55

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:56:
Van vrijdag dipdag naar vrijdag moon dag?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1mcbvN9ckaMCA3SDw-llurMSOY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
30 jaar is lang maar denk dat Bitcoin of crypto dan nog bestaat naast goud. Iets met internet.

AI is lastig, kan best gevaarlijk worden in de foute handen. Maar goed dat is uranium ook :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hoeveel shorts zijn nu rekt gegaan? de meeste hadden vast op een dump verwacht ivm de resultaten van vandaag, maar this is crypto!! zo hoort het, rekt gaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 13:29
Wat een vieze pump weer…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 03:22
Zo, heb het druk gehad en hier de hele dag niet meer gekeken. Net even naar de koers gekeken, zijn we intussen weer bullish? Ik vraag het hier maar even zodat ik niet zelf een mening hoef te vormen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjM260Jn26XHUY4GSMaQwutbtZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zy0DdQFmjVFjbkzOxVcw27Wq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
Je bewijst mijn stelling.

De geest is uit de fles. We zijn hier alleen nog om te rellen, verveelde jongvolwassenen die een virtueel capitool bestormen.
Een groep die meer stem zal krijgen, maar ook op een steeds verder afdrijvend eiland leeft. Tot we ons marginaliseren.
Niet voor niets gebruiken we degen al als geuzennaam.

Een moderne cryptosaurus, die zal uitsterven omdat ‘ie vertikt zich aan te passen aan Darwins wetten.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Ja kak, nou heb je alsnog inhoudelijk gereageerd

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

TS trapt af.

Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als BlackRock uit klimaat stapt…”

Kom maar op.
Plausibel

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:06:
hoeveel shorts zijn nu rekt gegaan? de meeste hadden vast op een dump verwacht ivm de resultaten van vandaag, maar this is crypto!! zo hoort het, rekt gaan :P
Tot 99k zijn er full degens en dan een plukje bij 104.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:08:
[...]

De geest is uit de fles. We zijn hier alleen nog om te rellen, verveelde jongvolwassenen die een virtueel capitool bestormen.
Een groep die meer stem zal krijgen, maar ook op een steeds verder afdrijvend eiland leeft. Tot we ons marginaliseren.

Een moderne cryptosaurus, die zal uitsterven omdat ‘ie vertikt zich aan te passen aan Darwins wetten.
Gebruik jij ook die nicotine pleisters van @FrambozenTaart? Goede batch zeker.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGtnU7UI8vor5B8aPN-JDZQecAU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/u9xnJANiOXoylFT4N6azhTm9.jpg?f=user_large

Ben wel klaar met die commercials.
Nog een weekje memes posten en moon roepen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apbPEtGWRouF9X6iMaRvRl8iNFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N9zj5y6Ow4z1U91bYrTH0LMY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
Goud is een behoorlijk eind gekomen. BTC zal veel sneller ondergaan.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Ach mis de 2016-2017 ico launches.. genoeg tijd om te lezen, genoeg tijd om te zien/lezen wat er gezegd wordt en dan nog makelijk na ico kopen op een exchange (hallo binance) en meestal kon je vaker raak schieten dan niet.

Het is nu zo erg met die pump funs en ai agents.. ik ga dit seizoen af op gevoel/vibe. Hoe is de TG, hoe reageren mensen op X. Zijn er actieve mensen etc.

Blijft lastig want 95% is uiteindelijk gewoon een rugpull

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:52
MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:08:
[...]

Rellen, zuipen en snuiven heet dat toch?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:13:
[...]

Goud is een behoorlijk eind gekomen. BTC zal veel sneller ondergaan.
Of pas net begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:06:
30 jaar is lang maar denk dat Bitcoin of crypto dan nog bestaat naast goud. Iets met internet.
De techniek zal zeker blijven bestaan. Digitaal geld ook.
Maar volgens mij heb je maar één black swan nodig die de vierjaarlijkse cyclus doorbreekt, om een heleboel van ons en anderen uit te schudden.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-05 11:29
Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:13:
[Afbeelding]

Ben wel klaar met die commercials.
Nog een weekje memes posten en moon roepen.

[Afbeelding]
Gewoon allemaal effe plussen, ik zoek wat oude posts van je terug d:)b

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Nu online

TS trapt af.

Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als dat BlackRock uit klimaat stapt…”

Kom maar op.
Ik denk dat we op korte termijn wel afscheid moeten gaan nemen van alle “dunne drek” omdat anders ook BTC hieronder zal gaan lijden. De interesse zal steeds verder verwateren totdat ook de grote beleggers/investeerders hun interesse verliezen, dan zal het sprookje rap over zijn.
Tot zover mijn serieuze bijdrage, nu weer snel duimpjes zetten :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
Domino schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:23:
[...]

Gewoon allemaal effe plussen, ik zoek wat oude posts van je terug d:)b
Strijder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJzr29FXw6p03W4EReqnFS8Md2I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uOXS2H8KOI4gWH35X43OVruR.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:38
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:48:
[...]

In de vorige bull had het echt zin om goede tech te zoeken. Omdat daar de hype vanzelf naar toeging. Nu had een plaatje van een hond met een muts een marketcap van 10B. Sinds die meme super cycle is alles kapot. Reken maar dat er ook veel nieuwe mensen rekt op zijn gegaan. Nu is het vooral de hype. Maar het vervelende is dat bijvoorbeeld bij AI projecten of AI agents dan ook ineens duizenden de kop op steken zodat dat ook weer een lastig verhaal wordt. Had je net de goede als virtuals en deze ook echt vastgehouden dan had je geluk. Zo zijn er achteraf altijd wat goede aan te wijzen. Maar vooraf met onderzoek heeft bijna geen zin. Op een TAO uitgezonderd. Ik vind er ook echt niets meer aan om te zoeken naar de parels omdat het domweg niet te doen is zonder een flinke dosis geluk.
De meme-coin hype is ook ontstaan als tegengeluid van de VC's en de vele gelanceerde projecten met een gigantische marketcap, waarvan 10% van de tokensupply beschikbaar was. Vervolgens werd er non-stop op je gedumpt door VC's.

Door te lanceren met zo'n hoge waardering is het voor ons "plebs" überhaupt niet interessant meer om te investeren in nieuwe projecten, want de mogelijk groei is maar beperkt. Zeker als de marketcap hoog is in combinatie met weinig supply. Uiteindelijk investeer je toch in een alt, omdat je een 10x of 20x wilt meepakken. Anders had je wel BTC gekocht.

Afgelopen jaren was het politieke klimaat om een coin publiekelijk te lanceren ook niet gunstig. Zeker niet voor teams gebaseerd in Amerika. Voor je het weet werd je aangeklaagd door de SEC. Dat verklaart ook het gebrek aan ICO's want veel gebeurde op de achtergrond met VC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
.

[ Voor 100% gewijzigd door Pinsa op 10-01-2025 19:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:05
Volgens mij heeft alles wat gebaseerd is op ‘nu niet te kraken’ geen toekomst over 30 jaar als je het niet veiliger kan maken, omdat quantumcomputers gehakt maken van je seed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 11:14
Knip, referral

[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 10-01-2025 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:54:
Volgens mij heeft alles wat gebaseerd is op ‘nu niet te kraken’ geen toekomst over 30 jaar als je het niet veiliger kan maken, omdat quantumcomputers gehakt maken van je seed.
Risico zit erin ja, zullen er dan geen andere coins worden ontwikkeld die wel quantumproof zijn? Vraag me af hoe snel de ontwikkeling van quantumcomputers zal gaan weet iemand dit?

Of toch maar over op fysiek goud :+

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 10-01-2025 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:54:
de oplossing:

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• ElEncore
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 17:42
Hallo beste mensen, na een tijdje lurken meld ik mij ook maar eens. Met veel plezier lees ik al een tijdje mee sinds de ban van Kol (eigenlijk heel raar te wachten op de terugkeer van iemand die je niet kent). De afgelopen jaren heb ik wat alts gespaard en sta daarmee op het moment van schrijven op een beetje winst. Hoera! Dit heeft niets te maken met kennis of kunde, ik heb gewoon aan het eind van de maand gekocht wat een kennis zijn broer en diens zwager dachten dat goed was. Mentaal schreef ik de fiat direct af dus het maakt niet uit hoe het afloopt. Ik weet dat het advies is winst nemen maar ik wil meeeer winst. Het advies maxi te worden ga ik de volgende bear mee beginnen dus ik heb wel opgelet:). Ik ben geen schrale atser en zal wat bier pics posten als de klok is verzet. Nu ga ik verder met wijn, ribeye en caprese salade:).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:09:
Hallo beste mensen, na een tijdje lurken meld ik mij ook maar eens. Met veel plezier lees ik al een tijdje mee sinds de ban van Kol (eigenlijk heel raar te wachten op de terugkeer van iemand die je niet kent). De afgelopen jaren heb ik wat alts gespaard en sta daarmee op het moment van schrijven op een beetje winst. Hoera! Dit heeft niets te maken met kennis of kunde, ik heb gewoon aan het eind van de maand gekocht wat een kennis zijn broer en diens zwager dachten dat goed was. Mentaal schreef ik de fiat direct af dus het maakt niet uit hoe het afloopt. Ik weet dat het advies is winst nemen maar ik wil meeeer winst. Het advies maxi te worden ga ik de volgende bear mee beginnen dus ik heb wel opgelet:). Ik ben geen schrale atser en zal wat bier pics posten als de klok is verzet. Nu ga ik verder met wijn, ribeye en caprese salade:).
Mooi man! Eindelijk iemand met geen zure reacties op dit topic d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:09:. Nu ga ik verder met wijn, ribeye en caprese salade:).
Geniet ervan, later in het jaar wordt plastic folie met ketchup aanrader. Tevens kopje zonnebloemolie om reepjes geknipt karton te dippen ook een pareltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:10
welkom, wel lang verhaal drekt

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ElEncore
DarkShadow schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:13:
[...]

welkom, wel lang verhaal drekt
Mand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
@Taro sry ! Dat had ik effe niet gezien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 30-05 21:06
Pinsa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:12:
[...]

Mooi man! Eindelijk iemand met geen zure reacties op dit topic d:)b
Zuur heeft tijd nodig om op smaak te komen. Volgende bullrun zal het nog veel zuurderder zijn hier. Meer zure maxi's = meer zuur = meer smaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:00
https://zycrypto.com/eth-...osses-surpass-18-million/

En ik huilen om m’n 1500 verlies afgelopen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:05

RvV

Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:55:
De mensen met de vers aangekochte goudbaartjes staan in ieder geval in de plus.

BTC volgt vanzelf.

Denk ik.
Dat de EUR wegzakt tegen de USD zal de goudprijs in NL ook wel wat omhoog helpen. Nog even en we staan weer eens een keer 1:1.

Y'24

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
WarsemaW schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:43:
[...]

Zuur heeft tijd nodig om op smaak te komen. Volgende bullrun zal het nog veel zuurderder zijn hier. Meer zure maxi's = meer zuur = meer smaak.
@anti elppa graag een stempel

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:07
WarsemaW schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:31

Coldcat

HODL

Iedereen stopt met roken, drinken, shitcoins….

Het wordt er niet leuker van hier in ieder geval!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:51:

Al 10 dagen zonder alcohol. Ik voel nog niets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Dat is de morfine

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WarsemaW
Coldcat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:51:

Als het drinken straks weer begint en de plaatjes van IPAtjes en ander vloeibaar genot hier weer gepost worden komt ook die onder invloed gekochte shitcoin parade wel weer op gang.

Zoals we hier allemaal weten is crypto toch een kwestie van geduld hebben, is hier in de SC ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Laatst online: 02-02 19:53

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Exact dat had ik ook. Kwam hier ook tijdens de ban van hem haha. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
@Kol Nedra

Over drinken gesproken, hoe is jouw drankavontuur afgelopen? Inmiddels al een mooie rum kunnen scoren? Is toch weer anders dan apenschouder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:03
zwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:42:
Tip: Als je 7 uren niet meer online bent geweest begin dan altijd bij de laatste pagina te lezen. Nu begon ik waar ik gebleven was en dacht mooi we hebben een goede bounce te pakken. Maar bij elke pagina die ik verder kwam werd de euforie alweer minder. En bij de laatste pagina ben je rekt.
Ik lees dit nu pas terug. Wordt zeker nog een hell of a ride nu :*)

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/mVVqpyto_nYAAAAC/rollercoaster-bitcoin.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Mijn lever gerecupereerd ook al 10 dagen. Ellende is het. Dry dit dry dat , compleet droog hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
WarsemaW schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:59:
@Kol Nedra

Over drinken gesproken, hoe is jouw drankavontuur afgelopen? Inmiddels al een mooie rum kunnen scoren? Is toch weer anders dan apenschouder.
Yes, heb monkey shoulder gehaald
het is wel lekker, maar wel met mate :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:02:
[...]

Yes, heb monkey shoulder gehaald
het is wel lekker, maar wel met mate :)
Ja, daar had je idd al verslag van gedaan 😄. Was benieuwd of er inmiddels al uitbreiding was in de collectie.

Beetje net als met al die papa's hiero. Hebben de eerste nog niet uit de luiers en er wordt al over een nieuwe nagedacht.

[ Voor 3% gewijzigd door WarsemaW op 10-01-2025 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:18
Gipsy King schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:29:
[...]

@Taro sry ! Dat had ik effe niet gezien.
bijna een maandje verplichte vakantie.

Oef size: XXXL

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:31
Gipsy King schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:01:
[...]

Mijn lever gerecupereerd ook al 10 dagen. Ellende is het. Dry dit dry dat , compleet droog hier.
Zolang het niet dry tussen de benen van je vrouw is, dan is het toch goed.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Greyscale houdt ook van shitcoins.

In December, Grayscale updated its list of top tokens to watch in 2025 to reflect changes, including “the US election and its potential implications for industry regulation.”

Assets under consideration

$KAS $APT $ARB $TIA $HBAR $MNT $SEI $S $STRK $TON $TRX $AERO $BNB $ENA $INJ $JUP $ONDO $PENDLE $RUNE $DOGE $IMX $AKT $FET $AR $EIGEN $HNT $JTO $PYTH $WLD

Assets under consideration and not included in Crypto Sectors as of 12/31/2024

$HYPE, $AI16Z, $VIRTUAL, $FLOCK, $GRASS, Hyperbolic, Prime Intellect, Sentient, Space and Time, Story Protocol

Meanwhile, Steno Research expects 2025 to be crypto’s best year ever, with BTC crushing all-time highs as “an unprecedentedly favorable regulatory environment” propels institutional adoption to “unparalleled levels.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
D_Jeff schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:08:
[...]

bijna een maandje verplichte vakantie.

Oef size: XXXL
Zei mijn werkgever dat maar eens ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
MrFX schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:09:
[...]

Zolang het niet dry tussen de benen van je vrouw is, dan is het toch goed.
Ze kon er om lachen ;)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:10:
Greyscale houdt ook van shitcoins.

In December, Grayscale updated its list of top tokens to watch in 2025 to reflect changes, including “the US election and its potential implications for industry regulation.”

Assets under consideration

$KAS $APT $ARB $TIA $HBAR $MNT $SEI $S $STRK $TON $TRX $AERO $BNB $ENA $INJ $JUP $ONDO $PENDLE $RUNE $DOGE $IMX $AKT $FET $AR $EIGEN $HNT $JTO $PYTH $WLD

Assets under consideration and not included in Crypto Sectors as of 12/31/2024

$HYPE, $AI16Z, $VIRTUAL, $FLOCK, $GRASS, Hyperbolic, Prime Intellect, Sentient, Space and Time, Story Protocol

Meanwhile, Steno Research expects 2025 to be crypto’s best year ever, with BTC crushing all-time highs as “an unprecedentedly favorable regulatory environment” propels institutional adoption to “unparalleled levels.”
SC shitcoiners meeting 2025

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJrbx74Ywe5Qn3_2_TJFMLGLJO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/30p5slXtnyY7Rh9gx754WYSR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:56
Oei!
Volgens mij zit ik in de verkeerde sub!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
elektriekert schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:48:
[...]

Oei!
Volgens mij zit ik in de verkeerde sub!
Was een beetje klaar met de rekt memes :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wie wordt begraven?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:52:
[...]

Was een beetje klaar met de rekt memes :)
Voor jou een B3 Touring GT 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:53
2026 (al denken sommigen ineens dat we al gestart zijn 8)7 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:09:
[...]

Voor jou een B3 Touring GT 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjpOAObMRDPCwsU7EencfTdnLEY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mCnJQHPxl1o3WIIzpKMaCHkw.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElEncore
Het is een goed en begrijpelijk gebruik om hier geen bedragen te noemen hier maar is er een lijstje van laag naar hoog of hoog naar laag van de gebruikte termen. flufje, kratje poepje... welke zijn er eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47

St@m

@ Your Service

Een kratje is meestal meer dan een flufje. Een flufje is meestal meer dan een poepje. Een poepje daarentegen is weer meer dan een kratje.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:22:
Het is een goed en begrijpelijk gebruik om hier geen bedragen te noemen hier maar is er een lijstje van laag naar hoog of hoog naar laag van de gebruikte termen. flufje, kratje poepje... welke zijn er eigenlijk?
Ik heb een mudje btc , otopic BTC foreverrrr hodl , 1 sat een maandsalaris, daar wacht ik op :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
St@m schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:24:
Een kratje is meestal meer dan een flufje. Een flufje is meestal meer dan een poepje. Een poepje daarentegen is weer meer dan een kratje.
Is ook voor iedereen weer anders. Flufje voor de een is een zuur flatsje in je onderbroek voor de ander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElEncore
Peterre schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:24:
[...]

Ik heb een mudje btc , otopic BTC foreverrrr hodl , 1 sat een maandsalaris, daar wacht ik op :D
een mud werd dacht ik gebruikt voor aardappelen. Ik denk dat ik maar zoveel mogelijk nieuwe termen ga verzinnen. Beter of slechter dan dit wordt het toch niet. laat het dan iig kleurrijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47

St@m

@ Your Service

anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:30:
[...]

Is ook voor iedereen weer anders. Flufje voor de een is een zuur flatsje in je onderbroek voor de ander
Dat is ook wel weer zo inderdaad

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pexow
  • Laatst online: 18:07
St@m schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:24:
Is mijn wereldbeeld zo vertekent dat ik bij een flufje toch minstens aan 250 euro denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
Pexow schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:38:
[...]

Is mijn wereldbeeld zo vertekent dat ik bij een flufje toch minstens aan 250 euro denk.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Pexow schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:38:
[...]

Das dus wat ik bedoel met mijn post hierboven. Flufje zal tussen de 10 euro en zomaar 20, 30, 40k zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
imho is een flufje 0.01 BTC = rond de 950 a 1000 E een kratje is 0.15 a 0,2 btc is rond de 2000 , een poepje is 0.005 btc is rond de 450 a 500

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElEncore
anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:44:
[...]

Das dus wat ik bedoel met mijn post hierboven. Flufje zal tussen de 10 euro en zomaar 20, 30, 40k zitten
Ik had hier niet over moeten beginnen dit is idd zinloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peterre
ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:47:
[...]

Heerlijke SC weer :D, mudje is 0.5 btc, mud piepers is 50 kg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:47:
[...]

Oh kan toch prima.

Ik post bij trades ook gewoon bedrag. Geen zin in blurren. Ieder verder zijn ding

Trezor waardes post ik uiteraard niet

Ontopic, btc prima dagje zo. Was te druk om het echt te volgen allemaal, maar mooi gechop, en daily close hier vind ik wel sterk. Zeker omdat stonks diep rood zijn. Jammer dat et weekend is.

[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 10-01-2025 22:55 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik sta een flufje in de min...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNKxopqYu2rvpGHtz4YfVhn1WhI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PewNS8FTQImZwQ3SGBUZCUcB.png?f=user_large

@tomtom901 Signs?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Fijn dat ik hier in dit topic niet eens de charts hoef te raadplegen om te weten hoe mn PF er aan toe is. Zodra het over poepjes en flufjes gaat zijn funds safu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

TS trapt af.

Kom maar op.
30 jaar is nog ver weg, maar het zal afhangen van de mate van adoptie en of het ooit z'n speculatieve karakter verliest en daarmee een volwassen asset wordt. Als dat gebeurt heeft het een goede kans.

De memes worden nu al niet serieus genomen terwijl grote bedrijven wel via de ETF’s in Bitcoin stappen en dat is een goede zaak. 99,9% van de 20.000+ altcoins kunnen we zonder.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:53:
[Afbeelding]

@tomtom901 Signs?
Zeker short? Terecht dat ie dan rood is

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:56:
[...]

Zeker short? Terecht dat ie dan rood is
Zo jammer al die vooroordelen :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXhaQBbwioG3iBlw9u9wUIMx5gI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7bilgqWgmKbRUYKWpoBm2vlE.png?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:57:
[...]

Zo jammer al die vooroordelen :(
[Afbeelding]
Sorry

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:34
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:53:
[Afbeelding]

@tomtom901 Signs?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuof_y73XSy5_ri6QpEVPTM3ZOc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:34
Sorry voor de debiele meme

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z9jO2qm6361vAhH0-nG5md_ONuM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxaBy1MSZxKmhG6ljVMMcuyL.jpg?f=fotoalbum_large

Als een echte schrale atser in een vakantiepark :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
Laatste dagen wat minder actief geweest en mijn Karma stokt meteen.
Minder dan 800 nog nodig :D

Overigens al een tijd heen reclame meer gezien

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn karma is ook op een kritisch punt :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ib45KAsihRW8l3zAulwEVM4ZTg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JOQH7byE0TwsfBIcIQmLt3EK.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:11
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:22:
Mijn karma is ook op een kritisch punt :7
[Afbeelding]
Kunnen we dat downvoten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alleen op de frontpage, daar doen veel mensen vaak hun best om je op -273 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:11
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:28:
[...]

Alleen op de frontpage, daar doen veel mensen vaak hun best om je op -273 te krijgen.
Meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peterre
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:28:
[...]

Dus 0,15 is jou flufje BTC :P ( -273.15 C is 0 Kelvin)
Pagina: 1 ... 172 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!