Riemen vast
beetje offtopic, maar zal bitcoin mining regels soepeler gaan worden?
Grootste belegger ter wereld stapt uit klimaatclub https://t.co/XbaJdHqGIe
— NOS (@NOS) 10 januari 2025
Ik zie een perma-ban en rapparteren aankomen.. Volgens mij mochten politiek, geloof, voetbal en covid niet meer
Van vrijdag dipdag naar vrijdag moon dag?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Laat ons eens debatteren over een stelling, dan.
Inhoudelijke uitdaging voor eenieder, en meer on topic dan de meeste terugkerende afbeeldingen.
TS trapt af.
“Over 30 jaar is er geen interesse meer in BTC.
De cyclus is ergens een keer geïnvalideerd waardoor het sprookje is ingestort. Het is weggereguleerd of door AI en bots worden koersverschillen weggearbritreerd.
Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als dat BlackRock uit klimaat stapt…”
Kom maar op.
Inhoudelijke uitdaging voor eenieder, en meer on topic dan de meeste terugkerende afbeeldingen.
TS trapt af.
De cyclus is ergens een keer geïnvalideerd waardoor het sprookje is ingestort. Het is weggereguleerd of door AI en bots worden koersverschillen weggearbritreerd.
Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als dat BlackRock uit klimaat stapt…”
Kom maar op.
Maktub
Geen idee waar dit kekke retro font nou weer vandaan komt, maar toch nog niet rekt gegaan 
:strip_exif()/f/image/r5YSmG7tnBtxlc4mwqTUOHFF.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Hij heeft het al aangepast zie ik. Als ik MrMrq zie posten dan geef ik zonder de inhoudt te lezen al een duimpje.LadyS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Dit kan dus echt niet!
Edit:@zwembroek je geeft nog een duimpje ook
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Sja, dat was in de tijd van Roellie80, Skruns en Snitzerklaas. Das war einmal.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:19:
Ergens heeft ie wel een punt. Een aantal jaren geleden was het hier een stuk serieuzer
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:59:
Geen idee waar dit kekke retro font nou weer vandaan komt, maar toch nog niet rekt gegaan
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gb1UQrX9qGqge9wonhOfDKpY.jpg?f=user_large)
Als mijn bipolaire ik niet nét was begonnen aan een week serieuze posts, dan had ik nu de ‘ha, gayyyyyy seal’ gepost.zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:00:
[...]
Als ik MrMrq zie posten dan geef ik zonder de inhoudt te lezen al een duimpje.
Maar ja, serieuze week in de strijd voor een serieuzer topic.
Ik denk dat BTC ten onder zal gaan aan het eigen succes. Prove me wrong.
Maktub
MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:57:
TS trapt af.
Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als BlackRock uit klimaat stapt…”
Kom maar op.

Vast en zeker. Niets is voor eeuwig. Als wij er maar beter van zijn geworden.MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:03:
[...]
Als mijn bipolaire ik niet nét was begonnen aan een week serieuze posts, dan had ik nu de ‘ha, gayyyyyy seal’ gepost.
Maar ja, serieuze week in de strijd voor een serieuzer topic.
Ik denk dat BTC ten onder zal gaan aan het eigen succes. Prove me wrong.
sjorremans schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:56:
Van vrijdag dipdag naar vrijdag moon dag?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large)
30 jaar is lang maar denk dat Bitcoin of crypto dan nog bestaat naast goud. Iets met internet.
AI is lastig, kan best gevaarlijk worden in de foute handen. Maar goed dat is uranium ook
AI is lastig, kan best gevaarlijk worden in de foute handen. Maar goed dat is uranium ook
hoeveel shorts zijn nu rekt gegaan? de meeste hadden vast op een dump verwacht ivm de resultaten van vandaag, maar this is crypto!! zo hoort het, rekt gaan
Zo, heb het druk gehad en hier de hele dag niet meer gekeken. Net even naar de koers gekeken, zijn we intussen weer bullish? Ik vraag het hier maar even zodat ik niet zelf een mening hoef te vormen.
Je bewijst mijn stelling.
De geest is uit de fles. We zijn hier alleen nog om te rellen, verveelde jongvolwassenen die een virtueel capitool bestormen.
Een groep die meer stem zal krijgen, maar ook op een steeds verder afdrijvend eiland leeft. Tot we ons marginaliseren.
Niet voor niets gebruiken we degen al als geuzennaam.
Een moderne cryptosaurus, die zal uitsterven omdat ‘ie vertikt zich aan te passen aan Darwins wetten.
Maktub
PlausibelMrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:57:
TS trapt af.
Of de crypto space heeft zich zo ver met memes overladen dat het niet meer serieus genomen wordt. Net als BlackRock uit klimaat stapt…”
Kom maar op.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tot 99k zijn er full degens en dan een plukje bij 104.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:06:
hoeveel shorts zijn nu rekt gegaan? de meeste hadden vast op een dump verwacht ivm de resultaten van vandaag, maar this is crypto!! zo hoort het, rekt gaan
Gebruik jij ook die nicotine pleisters van @FrambozenTaart? Goede batch zeker.MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:08:
[...]
De geest is uit de fles. We zijn hier alleen nog om te rellen, verveelde jongvolwassenen die een virtueel capitool bestormen.
Een groep die meer stem zal krijgen, maar ook op een steeds verder afdrijvend eiland leeft. Tot we ons marginaliseren.
Een moderne cryptosaurus, die zal uitsterven omdat ‘ie vertikt zich aan te passen aan Darwins wetten.
Ach mis de 2016-2017 ico launches.. genoeg tijd om te lezen, genoeg tijd om te zien/lezen wat er gezegd wordt en dan nog makelijk na ico kopen op een exchange (hallo binance) en meestal kon je vaker raak schieten dan niet.
Het is nu zo erg met die pump funs en ai agents.. ik ga dit seizoen af op gevoel/vibe. Hoe is de TG, hoe reageren mensen op X. Zijn er actieve mensen etc.
Blijft lastig want 95% is uiteindelijk gewoon een rugpull
Het is nu zo erg met die pump funs en ai agents.. ik ga dit seizoen af op gevoel/vibe. Hoe is de TG, hoe reageren mensen op X. Zijn er actieve mensen etc.
Blijft lastig want 95% is uiteindelijk gewoon een rugpull
Rellen, zuipen en snuiven heet dat toch?MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:08:
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Of pas net begonnen?MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:13:
[...]
Goud is een behoorlijk eind gekomen. BTC zal veel sneller ondergaan.
De techniek zal zeker blijven bestaan. Digitaal geld ook.Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:06:
30 jaar is lang maar denk dat Bitcoin of crypto dan nog bestaat naast goud. Iets met internet.
Maar volgens mij heb je maar één black swan nodig die de vierjaarlijkse cyclus doorbreekt, om een heleboel van ons en anderen uit te schudden.
Maktub
Gewoon allemaal effe plussen, ik zoek wat oude posts van je terugAlpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:13:
[Afbeelding]
Ben wel klaar met die commercials.
Nog een weekje memes posten en moon roepen.
[Afbeelding]
Ik denk dat we op korte termijn wel afscheid moeten gaan nemen van alle “dunne drek” omdat anders ook BTC hieronder zal gaan lijden. De interesse zal steeds verder verwateren totdat ook de grote beleggers/investeerders hun interesse verliezen, dan zal het sprookje rap over zijn.MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:57:
TS trapt af.
Kom maar op.
Tot zover mijn serieuze bijdrage, nu weer snel duimpjes zetten
StrijderDomino schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:23:
[...]
Gewoon allemaal effe plussen, ik zoek wat oude posts van je terug
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uOXS2H8KOI4gWH35X43OVruR.gif?f=user_large)
De meme-coin hype is ook ontstaan als tegengeluid van de VC's en de vele gelanceerde projecten met een gigantische marketcap, waarvan 10% van de tokensupply beschikbaar was. Vervolgens werd er non-stop op je gedumpt door VC's.zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:48:
[...]
In de vorige bull had het echt zin om goede tech te zoeken. Omdat daar de hype vanzelf naar toeging. Nu had een plaatje van een hond met een muts een marketcap van 10B. Sinds die meme super cycle is alles kapot. Reken maar dat er ook veel nieuwe mensen rekt op zijn gegaan. Nu is het vooral de hype. Maar het vervelende is dat bijvoorbeeld bij AI projecten of AI agents dan ook ineens duizenden de kop op steken zodat dat ook weer een lastig verhaal wordt. Had je net de goede als virtuals en deze ook echt vastgehouden dan had je geluk. Zo zijn er achteraf altijd wat goede aan te wijzen. Maar vooraf met onderzoek heeft bijna geen zin. Op een TAO uitgezonderd. Ik vind er ook echt niets meer aan om te zoeken naar de parels omdat het domweg niet te doen is zonder een flinke dosis geluk.
Door te lanceren met zo'n hoge waardering is het voor ons "plebs" überhaupt niet interessant meer om te investeren in nieuwe projecten, want de mogelijk groei is maar beperkt. Zeker als de marketcap hoog is in combinatie met weinig supply. Uiteindelijk investeer je toch in een alt, omdat je een 10x of 20x wilt meepakken. Anders had je wel BTC gekocht.
Afgelopen jaren was het politieke klimaat om een coin publiekelijk te lanceren ook niet gunstig. Zeker niet voor teams gebaseerd in Amerika. Voor je het weet werd je aangeklaagd door de SEC. Dat verklaart ook het gebrek aan ICO's want veel gebeurde op de achtergrond met VC's.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Pinsa op 10-01-2025 19:33 ]
Volgens mij heeft alles wat gebaseerd is op ‘nu niet te kraken’ geen toekomst over 30 jaar als je het niet veiliger kan maken, omdat quantumcomputers gehakt maken van je seed.
Knip, referral
[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 10-01-2025 20:11 ]
Risico zit erin ja, zullen er dan geen andere coins worden ontwikkeld die wel quantumproof zijn? Vraag me af hoe snel de ontwikkeling van quantumcomputers zal gaan weet iemand dit?kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:54:
Volgens mij heeft alles wat gebaseerd is op ‘nu niet te kraken’ geen toekomst over 30 jaar als je het niet veiliger kan maken, omdat quantumcomputers gehakt maken van je seed.
Of toch maar over op fysiek goud
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 10-01-2025 20:09 ]
de oplossing:kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 19:54:
Hallo beste mensen, na een tijdje lurken meld ik mij ook maar eens. Met veel plezier lees ik al een tijdje mee sinds de ban van Kol (eigenlijk heel raar te wachten op de terugkeer van iemand die je niet kent). De afgelopen jaren heb ik wat alts gespaard en sta daarmee op het moment van schrijven op een beetje winst. Hoera! Dit heeft niets te maken met kennis of kunde, ik heb gewoon aan het eind van de maand gekocht wat een kennis zijn broer en diens zwager dachten dat goed was. Mentaal schreef ik de fiat direct af dus het maakt niet uit hoe het afloopt. Ik weet dat het advies is winst nemen maar ik wil meeeer winst. Het advies maxi te worden ga ik de volgende bear mee beginnen dus ik heb wel opgelet:). Ik ben geen schrale atser en zal wat bier pics posten als de klok is verzet. Nu ga ik verder met wijn, ribeye en caprese salade:).
Mooi man! Eindelijk iemand met geen zure reacties op dit topicElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:09:
Hallo beste mensen, na een tijdje lurken meld ik mij ook maar eens. Met veel plezier lees ik al een tijdje mee sinds de ban van Kol (eigenlijk heel raar te wachten op de terugkeer van iemand die je niet kent). De afgelopen jaren heb ik wat alts gespaard en sta daarmee op het moment van schrijven op een beetje winst. Hoera! Dit heeft niets te maken met kennis of kunde, ik heb gewoon aan het eind van de maand gekocht wat een kennis zijn broer en diens zwager dachten dat goed was. Mentaal schreef ik de fiat direct af dus het maakt niet uit hoe het afloopt. Ik weet dat het advies is winst nemen maar ik wil meeeer winst. Het advies maxi te worden ga ik de volgende bear mee beginnen dus ik heb wel opgelet:). Ik ben geen schrale atser en zal wat bier pics posten als de klok is verzet. Nu ga ik verder met wijn, ribeye en caprese salade:).
Geniet ervan, later in het jaar wordt plastic folie met ketchup aanrader. Tevens kopje zonnebloemolie om reepjes geknipt karton te dippen ook een pareltjeElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:09:. Nu ga ik verder met wijn, ribeye en caprese salade:).
welkom, wel lang verhaal drektElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:09:
@Taro sry ! Dat had ik effe niet gezien.Gipsy King schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:02:
[mbr]Knip, referral[/]
Zuur heeft tijd nodig om op smaak te komen. Volgende bullrun zal het nog veel zuurderder zijn hier. Meer zure maxi's = meer zuur = meer smaak.Pinsa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:12:
[...]
Mooi man! Eindelijk iemand met geen zure reacties op dit topic
https://zycrypto.com/eth-...osses-surpass-18-million/
En ik huilen om m’n 1500 verlies afgelopen tijd.
En ik huilen om m’n 1500 verlies afgelopen tijd.
Dat de EUR wegzakt tegen de USD zal de goudprijs in NL ook wel wat omhoog helpen. Nog even en we staan weer eens een keer 1:1.Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:55:
De mensen met de vers aangekochte goudbaartjes staan in ieder geval in de plus.
BTC volgt vanzelf.
Denk ik.
Y'24
@anti elppa graag een stempelWarsemaW schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:43:
[...]
Zuur heeft tijd nodig om op smaak te komen. Volgende bullrun zal het nog veel zuurderder zijn hier. Meer zure maxi's = meer zuur = meer smaak.
WarsemaW schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:43:
[...]
Zuur heeft tijd nodig om op smaak te komen. Volgende bullrun zal het nog veel zuurderder zijn hier. Meer zure maxi's = meer zuur = meer smaak.
:strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Iedereen stopt met roken, drinken, shitcoins….
Het wordt er niet leuker van hier in ieder geval!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Al 10 dagen zonder alcohol. Ik voel nog niets.Coldcat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:51:
Dat is de morfinezwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:53:
[...]
Al 10 dagen zonder alcohol. Ik voel nog niets.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als het drinken straks weer begint en de plaatjes van IPAtjes en ander vloeibaar genot hier weer gepost worden komt ook die onder invloed gekochte shitcoin parade wel weer op gang.Coldcat schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:51:
Zoals we hier allemaal weten is crypto toch een kwestie van geduld hebben, is hier in de SC ook zo
Exact dat had ik ook. Kwam hier ook tijdens de ban van hem haha.ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:09:
@Kol Nedra
Over drinken gesproken, hoe is jouw drankavontuur afgelopen? Inmiddels al een mooie rum kunnen scoren? Is toch weer anders dan apenschouder.
Over drinken gesproken, hoe is jouw drankavontuur afgelopen? Inmiddels al een mooie rum kunnen scoren? Is toch weer anders dan apenschouder.
Ik lees dit nu pas terug. Wordt zeker nog een hell of a ride nuzwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:42:
Tip: Als je 7 uren niet meer online bent geweest begin dan altijd bij de laatste pagina te lezen. Nu begon ik waar ik gebleven was en dacht mooi we hebben een goede bounce te pakken. Maar bij elke pagina die ik verder kwam werd de euforie alweer minder. En bij de laatste pagina ben je rekt.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mijn lever gerecupereerd ook al 10 dagen. Ellende is het. Dry dit dry dat , compleet droog hier.zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:53:
[...]
Al 10 dagen zonder alcohol. Ik voel nog niets.
Yes, heb monkey shoulder gehaaldWarsemaW schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:59:
@Kol Nedra
het is wel lekker, maar wel met mate
Ja, daar had je idd al verslag van gedaan 😄. Was benieuwd of er inmiddels al uitbreiding was in de collectie.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:02:
[...]
Yes, heb monkey shoulder gehaald
het is wel lekker, maar wel met mate
Beetje net als met al die papa's hiero. Hebben de eerste nog niet uit de luiers en er wordt al over een nieuwe nagedacht.
[ Voor 3% gewijzigd door WarsemaW op 10-01-2025 21:07 ]
bijna een maandje verplichte vakantie.Gipsy King schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:29:
[...]
@Taro sry ! Dat had ik effe niet gezien.
Oef size: XXXL
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zolang het niet dry tussen de benen van je vrouw is, dan is het toch goed.Gipsy King schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:01:
[...]
Mijn lever gerecupereerd ook al 10 dagen. Ellende is het. Dry dit dry dat , compleet droog hier.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Greyscale houdt ook van shitcoins.
In December, Grayscale updated its list of top tokens to watch in 2025 to reflect changes, including “the US election and its potential implications for industry regulation.”
Assets under consideration
$KAS $APT $ARB $TIA $HBAR $MNT $SEI $S $STRK $TON $TRX $AERO $BNB $ENA $INJ $JUP $ONDO $PENDLE $RUNE $DOGE $IMX $AKT $FET $AR $EIGEN $HNT $JTO $PYTH $WLD
Assets under consideration and not included in Crypto Sectors as of 12/31/2024
$HYPE, $AI16Z, $VIRTUAL, $FLOCK, $GRASS, Hyperbolic, Prime Intellect, Sentient, Space and Time, Story Protocol
Meanwhile, Steno Research expects 2025 to be crypto’s best year ever, with BTC crushing all-time highs as “an unprecedentedly favorable regulatory environment” propels institutional adoption to “unparalleled levels.”
In December, Grayscale updated its list of top tokens to watch in 2025 to reflect changes, including “the US election and its potential implications for industry regulation.”
$KAS $APT $ARB $TIA $HBAR $MNT $SEI $S $STRK $TON $TRX $AERO $BNB $ENA $INJ $JUP $ONDO $PENDLE $RUNE $DOGE $IMX $AKT $FET $AR $EIGEN $HNT $JTO $PYTH $WLD
$HYPE, $AI16Z, $VIRTUAL, $FLOCK, $GRASS, Hyperbolic, Prime Intellect, Sentient, Space and Time, Story Protocol
Meanwhile, Steno Research expects 2025 to be crypto’s best year ever, with BTC crushing all-time highs as “an unprecedentedly favorable regulatory environment” propels institutional adoption to “unparalleled levels.”
Zei mijn werkgever dat maar eensD_Jeff schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:08:
[...]
bijna een maandje verplichte vakantie.
Oef size: XXXL
Ze kon er om lachenMrFX schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:09:
[...]
Zolang het niet dry tussen de benen van je vrouw is, dan is het toch goed.
SC shitcoiners meeting 2025zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:10:
Greyscale houdt ook van shitcoins.
:strip_exif()/f/image/30p5slXtnyY7Rh9gx754WYSR.jpg?f=fotoalbum_large)
Oei!
Volgens mij zit ik in de verkeerde sub!
Was een beetje klaar met de rekt memeselektriekert schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 21:48:
[...]
Oei!
Volgens mij zit ik in de verkeerde sub!
Wie wordt begraven?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
2026 (al denken sommigen ineens dat we al gestart zijnTaro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:40:
Afijn, wen bearmarket?

Het is een goed en begrijpelijk gebruik om hier geen bedragen te noemen hier maar is er een lijstje van laag naar hoog of hoog naar laag van de gebruikte termen. flufje, kratje poepje... welke zijn er eigenlijk?
Een kratje is meestal meer dan een flufje. Een flufje is meestal meer dan een poepje. Een poepje daarentegen is weer meer dan een kratje.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb een mudje btc , otopic BTC foreverrrr hodl , 1 sat een maandsalaris, daar wacht ik opElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:22:
Het is een goed en begrijpelijk gebruik om hier geen bedragen te noemen hier maar is er een lijstje van laag naar hoog of hoog naar laag van de gebruikte termen. flufje, kratje poepje... welke zijn er eigenlijk?
Is ook voor iedereen weer anders. Flufje voor de een is een zuur flatsje in je onderbroek voor de anderSt@m schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:24:
Een kratje is meestal meer dan een flufje. Een flufje is meestal meer dan een poepje. Een poepje daarentegen is weer meer dan een kratje.
een mud werd dacht ik gebruikt voor aardappelen. Ik denk dat ik maar zoveel mogelijk nieuwe termen ga verzinnen. Beter of slechter dan dit wordt het toch niet. laat het dan iig kleurrijk zijn.Peterre schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:24:
[...]
Ik heb een mudje btc , otopic BTC foreverrrr hodl , 1 sat een maandsalaris, daar wacht ik op
Dat is ook wel weer zo inderdaadanti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:30:
[...]
Is ook voor iedereen weer anders. Flufje voor de een is een zuur flatsje in je onderbroek voor de ander
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is mijn wereldbeeld zo vertekent dat ik bij een flufje toch minstens aan 250 euro denk.St@m schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:24:
Pexow schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:38:
[...]
Is mijn wereldbeeld zo vertekent dat ik bij een flufje toch minstens aan 250 euro denk.

Das dus wat ik bedoel met mijn post hierboven. Flufje zal tussen de 10 euro en zomaar 20, 30, 40k zittenPexow schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:38:
[...]
Is mijn wereldbeeld zo vertekent dat ik bij een flufje toch minstens aan 250 euro denk.
imho is een flufje 0.01 BTC = rond de 950 a 1000 E een kratje is 0.15 a 0,2 btc is rond de 2000 , een poepje is 0.005 btc is rond de 450 a 500
Ik had hier niet over moeten beginnen dit is idd zinloos.anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:44:
[...]
Das dus wat ik bedoel met mijn post hierboven. Flufje zal tussen de 10 euro en zomaar 20, 30, 40k zitten
Heerlijke SC weerElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:47:
[...]
Ik had hier niet over moeten beginnen dit is idd zinloos.
Oh kan toch prima.ElEncore schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:47:
[...]
Ik had hier niet over moeten beginnen dit is idd zinloos.
Ik post bij trades ook gewoon bedrag. Geen zin in blurren. Ieder verder zijn ding
Trezor waardes post ik uiteraard niet
Ontopic, btc prima dagje zo. Was te druk om het echt te volgen allemaal, maar mooi gechop, en daily close hier vind ik wel sterk. Zeker omdat stonks diep rood zijn. Jammer dat et weekend is.
[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 10-01-2025 22:55 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Fijn dat ik hier in dit topic niet eens de charts hoef te raadplegen om te weten hoe mn PF er aan toe is. Zodra het over poepjes en flufjes gaat zijn funds safu
30 jaar is nog ver weg, maar het zal afhangen van de mate van adoptie en of het ooit z'n speculatieve karakter verliest en daarmee een volwassen asset wordt. Als dat gebeurt heeft het een goede kans.MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:57:
TS trapt af.
Kom maar op.
De memes worden nu al niet serieus genomen terwijl grote bedrijven wel via de ETF’s in Bitcoin stappen en dat is een goede zaak. 99,9% van de 20.000+ altcoins kunnen we zonder.
Trust me when I say this is only the beginning.
Zeker short? Terecht dat ie dan rood isTaro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:53:
Ik sta een flufje in de min...
[Afbeelding]
@tomtom901 Signs?
Zo jammer al die vooroordelenanti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:56:
[...]
Zeker short? Terecht dat ie dan rood is
:strip_exif()/f/image/7bilgqWgmKbRUYKWpoBm2vlE.png?f=user_large)
Sorry
:strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large)
Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:53:
Ik sta een flufje in de min...
[Afbeelding]
@tomtom901 Signs?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large)
Mijn karma is ook op een kritisch punt
:strip_exif()/f/image/JOQH7byE0TwsfBIcIQmLt3EK.png?f=user_large)
Kunnen we dat downvoten?Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:22:
Mijn karma is ook op een kritisch punt![]()
[Afbeelding]
Alleen op de frontpage, daar doen veel mensen vaak hun best om je op -273 te krijgen.
Meh.Taro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:28:
[...]
Alleen op de frontpage, daar doen veel mensen vaak hun best om je op -273 te krijgen.
Dus 0,15 is jou flufje BTCTaro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:28:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!