Snel kopen voordat we een god candle krijgen!
edit: oh ja NFA
edit: oh ja NFA
[ Voor 20% gewijzigd door Oepsje op 10-01-2025 15:16 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door Oepsje op 10-01-2025 15:16 ]
Zou maar niet te snel roepen, de futures knallen ook omlaag dus dit ziet er echt gewoon slecht uit. BTC is tenslotte een gewoon ‘tech’ aandeel geworden dus na opening nog ff flink dumpen zit er wel in.zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:36:
[...]
Je kan het pas boordelen na de eerste halve dag. Kijken jullie allemaal naar de 1 minute chart ofzo?
5 minute chart uiteraardzwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:36:
[...]
Je kan het pas boordelen na de eerste halve dag. Kijken jullie allemaal naar de 1 minute chart ofzo?
Gisteren nog hopen op de 80k. En dan geen fiat hebben om te kopen. Wees niet zoals Kol mensen. Laten we hopen dat we nu eindelijk een keer door rammen naar boven. Sowieso is vragen om een diepe correctie in een groep waar de meesten er balls diep in zitten niet echt het beste wat je kan doen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Haha heeft daar niets mee te maken.JoebarRC schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:21:
[...]
Dat er geen rate cut komt weet iedereen maar let maar op, toch nog verrast dat ie echt niet komt
Nee we gaan teringhard rekt naar de 85kknakworst schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:20:
Toch een v-shape recovery
Kijken of dat om 15.30 uur stand houdt...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
heb klein beetje achter de hand, voor een eventuele Black Swan event.zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:23:
[...]
Gisteren nog hopen op de 80k. En dan geen fiat hebben om te kopen. Wees niet zoals Kol mensen. Laten we hopen dat we nu eindelijk een keer door rammen naar boven. Sowieso is vragen om een diepe correctie in een groep waar de meesten er balls diep in zitten niet echt het beste wat je kan doen.
Oh dat sowieso hoor. Hier staat nog wat BTC van sub 15k op Trezor en Ledger. Gebeurd helemaal niets mee de komende jaren.kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:38:
Het staat weer mooi allemaal op de Ledger, beetje rust in de kop
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier ook, btc vanaf 7400 al die tijd niks mee gedaan. Alleen bijgekocht. grootste deel helaas wel rond de 14k maar alsnog mooie winst.Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:40:
[...]
Oh dat sowieso hoor. Hier staat nog wat BTC van sub 15k op Trezor en Ledger. Gebeurd helemaal niets mee de komende jaren.
Hodl.
Das Goed Cougar.Cougar schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:41:
Het liefst leg ik nu de telefoon weg totdat Trump is aangetreden, maar het geld van m’n tweede motor zit erin dus blijft een trigger om wel steeds te kijken. Haha, maar verkopen.. geen denken aan..
Zo 'vroeg' was ik er nog niet eens bij. Ik begon ergens rond de 30k, dipje naar 16k en blijven DCA-en.bones schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:44:
[...]
Hier ook, btc vanaf 7400 al die tijd niks mee gedaan. Alleen bijgekocht. grootste deel helaas wel rond de 14k maar alsnog mooie winst.
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2025 15:51 ]
Maar ook daar is echt he-le-maal niets mis mee! Is een meer dan prima ROI. Laten we dat ook vooral blijven zeggen, voor er weer zo'n sloot nieuwe mensen binnenkomt die alleen maar tevreden is met minimaal een x50ByteMe_ schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:49:
Ik kom hoogstens op 4-5x als ik winsten opneem.
Ik moet vol schaamte toegeven dat ik in een ver verleden eens XRP heb gehad. Die zijn ook minder waard.sh4d0wman schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:43:
Wie bied er minder? Zullen toch vast nog wel wat geminde munten hier lurken. Het is tenslotte tweakers.
Dat zit wel Schnorr.
Mooie prijs ik ken Bitcoin pas vanaf eind 2017. Prijs was toen 2000-3000 dollar.sh4d0wman schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:43:
@Alpina hier 2016 hodled vanaf $500(daarvoor kende in Bitcoin niet)
Wie bied er minder? Zullen toch vast nog wel wat geminde munten hier lurken. Het is tenslotte tweakers.
Haha doei!Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Euh, wat is dit voor absolute waanzin? Ik dacht hier wat interessante gesprekken te kunnen volgen, maar zo ongeveer het enige wat ik zie zijn compleet debiele memes en gifjes, vaak ook nog vrouwonvriendelijk. Echt, ik ben oprecht verbaasd dat dit op Tweakers een ding is. Dit lijkt meer op FOK! dan wat ik hier zou verwachten. Dit moeten we toch niet willen?
gerapparteert?Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Euh, wat is dit voor absolute waanzin? Ik dacht hier wat interessante gesprekken te kunnen volgen, maar zo ongeveer het enige wat ik zie zijn compleet debiele memes en gifjes, vaak ook nog vrouwonvriendelijk. Echt, ik ben oprecht verbaasd dat dit op Tweakers een ding is. Dit lijkt meer op FOK! dan wat ik hier zou verwachten. Dit moeten we toch niet willen?
Ja kan echt niet in 2025.Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Zeker niet. Een realistische winst.Guere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:51:
[...]
Maar ook daar is echt he-le-maal niets mis mee! Is een meer dan prima ROI. Laten we dat ook vooral blijven zeggen, voor er weer zo'n sloot nieuwe mensen binnenkomt die alleen maar tevreden is met minimaal een x50
Je vergeet nog dat het hier stikt van de nazi's en wappies.Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Is dat laatste een oprechte vraag, of wat is eigenlijk het doel van deze post?Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Meneer komt hier voor het eerst binnen wandelen en wil meteen de huisregels veranderen.NeoflexNL schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:58:
[...]
Is dat laatste een oprechte vraag, of wat is eigenlijk het doel van deze post?
Als 'we' dit niet zouden willen zouden we denk ik nooit in #28 zijn aanbeland...
ga vooral door, je bent imo koning meme-makerGuere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:01:
Heb inmiddels paar honderd uur in al die memes en vooral videos zitten, dus 'debiele memes' voelt haast persoonlijk
Zou het eerder creatieve uitspattingen willen noemen. Eigen is dit gewoon het meest kunstzinnige stukje van Tweakers.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 10-01-2025 16:14 ]
Is prima toch? Ik ga er ook niet vanuit dat ik miljonair wordt van crypto, daar ben ik te laat voor begonnen. Maar de hypotheek een stuk aflossen en leuke dingen doen om vervolgens ook weer in de bear het rondje opnieuw te beginnen is ook prima !ByteMe_ schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:49:
[...]
Zo 'vroeg' was ik er nog niet eens bij. Ik begon ergens rond de 30k, dipje naar 16k en blijven DCA-en.
Winsten x10 is alleen maar mooi. Ik kom hoogstens op 4-5x als ik winsten opneem.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:00:
[...]
Meneer komt hier voor het eerst binnen wandelen en wil meteen de huisregels veranderen.De oude OG's in het stamcafé draaien zich om van de barkruk en denken WTF zegt hij nou?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Is geen ieGelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:19:
Ergens heeft ie wel een punt. Een aantal jaren geleden was het hier een stuk serieuzer
Woke zijn is ook heel erg 2024, neem alles niet te serieus. Doen we met jou namelijk ook nietPoumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
1
| [data-owner-id="417519"] { display: none; } |
[ Voor 37% gewijzigd door The Redman op 10-01-2025 16:32 ]
lolMr Ronman schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 13:48:
O.a. ibit en mstr premarket staan groen, dus wellicht straks ook groen.
Huh wat bedoel je daar nou mee?Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik doe juist deposit nu hahash4d0wman schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:56:
@Steady huh, withdrawel? Ik doe al maanden alleen deposit.![]()
Grapje, de laatste keer werkte het goed maar das alweer even geleden. Misschien koopt @tomtom901 zo nog een Porsche. Dan kun je hem wel even vragen.
Als je me je inloggegevens stuurt, dan test ik voor jeSteady schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:50:
Zou iemand op Bybit iets voor mij kunnen testen aub? Ik ontvang nog wel mails van Bybit, behalve de verificatiecode voor FIAT withdraw hier: https://www.bybit.nl/nl-NL/fiat/trade/withdraw/home
Kan iemand testen of je de verificatiecode wel ontvangt als je geld wil opnemen? Min bedrag is €5 (op je muil)
Deze SC is soms even wennen voor de nieuweling (en vrouw) en ik snap dat sommige posts als storend of ongewenst opgevat kunnen worden.Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Ik zie hier alleen ladyS? Of zijn de onvriendelijke vrouwen gebanned?gebruikershaes schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:31:
Ik zie hier alleen maar vriendelijke vrouwen voorbijkomen… ik snap het niet.
Nee, alleen als ze vrouwonvriendelijk zijn.ByteMe_ schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:48:
[...]
Ik zie hier alleen ladyS? Of zijn de onvriendelijke vrouwen gebanned?
Dat moet dan wel héél veel jaren geleden zijn want ik hang hier al n tijdje rond.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 16:19:
Ergens heeft ie wel een punt. Een aantal jaren geleden was het hier een stuk serieuzer
Ik lul ook zomaar wat
Zero.
Ik kwam hier ooit omdat het naast gezelliger (minder fitties) ook veel serieuzer/inhoudelijker was dan Fok!shovelhead1340 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:00:
[...]
Dat moet dan wel héél veel jaren geleden zijn want ik hang hier al n tijdje rond.
Oh wacht ff; in de bear is t hier meestal wel wat serieuzer....
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 10-01-2025 18:29 ]
Ik ga hier een lans voor je breken.Poumelie schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:52:
Maktub
We weten nu allemaal wel dat Bitcoin King is en dat shitcoins niet meer dan dikke dampende drek is. En er worden hier prima inhoudelijke dingen gedeeld zoals de ETF in en outflows, macro economische cijfers en als Sayler weer eens heeft bijgekocht. Ook andere nieuwtjes worden hier gedeeld en komen de charts voorbij van de BTC.D, Total, Total 2 en Total 3. Dat is wat mij betreft voldoende voor een slowchat. Ik weet niet wat je dan echt mist?Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:03:
[...]
Ik kwam hier ooit omdat het naast gezelliger (minder fitties) ook veel serieuzer/inhoudelijker was dan Fok!
Dit kan dus echt niet!MrMrq schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:14:
[...]
Als je onderdeel bent van onze F-side of Harley club, dan is het het mooiste plekje van het
[ Voor 10% gewijzigd door LadyS op 10-01-2025 18:21 ]
Ik mis niks hoor, Ik vind het allemaal primazwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:15:
[...]
We weten nu allemaal wel dat Bitcoin King is en dat shitcoins niet meer dan dikke dampende drek is. En er worden hier prima inhoudelijke dingen gedeeld zoals de ETF in en outflows, macro economische cijfers en als Sayler weer eens heeft bijgekocht. Ook andere nieuwtjes worden hier gedeeld en komen de charts voorbij van de BTC.D, Total, Total 2 en Total 3. Dat is wat mij betreft voldoende voor een slowchat. Ik weet niet wat je dan echt mist?Dan vind ik de afwisseling hier perfect. En soms is er niets nieuws te melden. Dan kan je filosoferen over de blockchain en hoe goed Bitcoin wel niet is maar dan zie ik liever een paar mooie dames voorbijkomen.
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:15:
[...]
We weten nu allemaal wel dat Bitcoin King is en dat shitcoins niet meer dan dikke dampende drek is. En er worden hier prima inhoudelijke dingen gedeeld zoals de ETF in en outflows, macro economische cijfers en als Sayler weer eens heeft bijgekocht. Ook andere nieuwtjes worden hier gedeeld en komen de charts voorbij van de BTC.D, Total, Total 2 en Total 3. Dat is wat mij betreft voldoende voor een slowchat. Ik weet niet wat je dan echt mist?Dan vind ik de afwisseling hier perfect. En soms is er niets nieuws te melden. Dan kan je filosoferen over de blockchain en hoe goed Bitcoin wel niet is maar dan zie ik liever een paar mooie dames voorbijkomen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Exact dit. Plus adoptie d.m.v. de ETF's. Bitcoin begint een serieuze asset te worden. Er zijn ook minder Google searches dan voorheen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Ik mis niks hoor, Ik vind het allemaal prima
Het is wat je zegt, men is steeds meer tot de realisatie gekomen dat Bitcoin de way to go is. 5-6 jaar geleden kon je nog hele serieuze gesprekken voeren over aankondigingen zoals samenwerkingen of grote netwerkupgrades van altcoins. Mij persoonlijk boeien dat soort dingen ook niet meer zo, het is meer meebewegen op de Bitcoin cycle en hopen dat je dan in de juiste alt zit. Tijden veranderen ofzo
Toentertijd waren de samenwerkingen relevanter en deden ook echt iets met de koers. Nu krijg je eerst een aankondiging van een aankondiging en is de samenwerking van shitcoin 1 met shitcoin 2 zo nikszeggend dat t ook echt niks meer toevoegt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Het is wat je zegt, men is steeds meer tot de realisatie gekomen dat Bitcoin de way to go is. 5-6 jaar geleden kon je nog hele serieuze gesprekken voeren over aankondigingen zoals samenwerkingen of grote netwerkupgrades van altcoins. Mij persoonlijk boeien dat soort dingen ook niet meer zo, het is meer meebewegen op de Bitcoin cycle en hopen dat je dan in de juiste alt zit. Tijden veranderen ofzo
Mods in Oprah modus:Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:22:
[Afbeelding]
SC op weg naar het FO topic om herrie te schoppen
Maar je hebt wel nog een apart topic aangemaakt voor DePinGelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:22:
[Afbeelding]
SC op weg naar het FO topic om herrie te schoppen
Ja, eens. Toen kon dat nog het verschil maken. Wat dat betreft is er nu gewoon veel minder om echt inhoudelijk over te kletsen. Buy en hold Bitcoin. En speel hooguit de 4-jarige cycle. That's it.Don Guacamole schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:27:
[...]
Toentertijd waren de samenwerkingen relevanter en deden ook echt iets met de koers. Nu krijg je eerst een aankondiging van een aankondiging en is de samenwerking van shitcoin 1 met shitcoin 2 zo nikszeggend dat t ook echt niks meer toevoegt.
Tijdens de bear werden er overigens wel wat goede tips gegeven die je zeker wat konden brengen, nu in de bull is het naar mijn mening een stuk moeilijker om aan te geven waar de kansen nog liggen.
Komt dat ook niet, omdat je tegenwoordig duizenden alt's hebt. Het daarom lastiger is om een echt inhoudelijk discussie te voeren over een alt, want je volgt deze alt niet en hebt ook geen tijd/zin om je in tientallen alts per dag in te lezen. Hierdoor wordt de discussie sowieso wat oppervlakkiger.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Ik heb oprecht te weinig verstand van voetbal om te weten dat dit club specifiek was… daar kwam ik pas achter na jouw post…LadyS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Dit kan dus echt niet!
Edit:@zwembroek je geeft nog een duimpje ook
Maktub
Ja, blijf het toch leuk vinden om me ergens in te verdiepen als ik denk dat er knaken te halen zijn. Altijd al gehad, ik was er vroeg bij met de Launchpads, Staking, Cryptokaarten, en nu wat prutsen met DePinAlpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:29:
[...]
Maar je hebt wel nog een apart topic aangemaakt voor DePindus de interesse is er nog wel voor nieuwe projecten alleen het sneeuwt hier allemaal wat onder. Zoals dat Grass best interessant allemaal. In memetopic kan je het ook niet helemaal kwijt tussen de guurste drek. Ik kan een pagina schrijven over TAO en de nieuwe dTAO maar dat is hier gewoon niet echt de plek. Dus posten we wat memes en babes. De kennis zit hier echt wel hoor. Of dat nu over Bitcoin of nieuwe projecten is.
Ja daarom ik vind dat ook oprecht interessant. Komt natuurlijk ook een hoop drek tussen maar daarvoor holden we Bitcoin. In een volgende bear ga ik gewoon weer op zoek.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:33:
[...]
Ja, blijf het toch leuk vinden om me ergens in te verdiepen als ik denk dat er knaken te halen zijn. Altijd al gehad, ik was er vroeg bij met de Launchpads, Staking, Cryptokaarten, en nu wat prutsen met DePin
Eigenlijk zou het meme coin topic hernoemd moeten worden tot small/mid cap tokens of iets dergelijks. Het is namelijk niet alleen maar meme troep.Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:29:
[...]
Maar je hebt wel nog een apart topic aangemaakt voor DePindus de interesse is er nog wel voor nieuwe projecten alleen het sneeuwt hier allemaal wat onder. Zoals dat Grass best interessant allemaal. In memetopic kan je het ook niet helemaal kwijt tussen de guurste drek. Ik kan een pagina schrijven over TAO en de nieuwe dTAO maar dat is hier gewoon niet echt de plek. Dus posten we wat memes en babes. De kennis zit hier echt wel hoor. Of dat nu over Bitcoin of nieuwe projecten is.
zwembroek schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:15:
[...]
dan zie ik liever een paar mooie dames voorbijkomen.
Je vergat de sloffenLadyS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:18:
[...]
Deze SC is soms even wennen voor de nieuweling (en vrouw) en ik snap dat sommige posts als storend of ongewenst opgevat kunnen worden.
Maar daar kun je de heren gewoon op aanspreken als het te ver gaat of op advies van @Taro rapporteren (of je kunt ook een plaatje terugvragen) ...
Vind het wel jammer dat je vooral focust op de lollige posts, de memes en babes (hunks).
Als je alle posts van afgelopen maand doorneemt dan zie je dat er ook genoeg andere posts zijn. Technische analyses, crypto nieuws en laatste ontwikkelingen, elkaar ondersteunen bij werk/privézaken (en vele posts over baby's, burn-outs en traprenovaties).
Waar ben je precies naar op zoek qua interessante gesprekken?
De SC is dus meer de social club, waar over van alles en nog wat mbt tot crypto wordt gepraat. Van heel luchtig en inhoudloos tot serieus.
Gezien de club uit voornamelijk mannen bestaat is de toon wellicht dus niet altijd even aantrekkelijk voor vrouwen. Maar laat je hier vooral niet door ontmoedigen of erdoor storen.
Het NK-topic is meer voor de inhoudelijke posts en analyses.
Je mag eventueel ook mij een DM sturen mocht je liever als vrouwen onderling willen sparren over crypto.
... En nee, deze SC lijkt in de verte niet op een topic op FOK!. Hier gaat men, meestal, lief met elkaar om, is er geen polarisatie-gezeik en wordt er prima gemod.
Ja, zou kunnen. Ik denk dat Solana nog best interesant is. En ook Sui. Volgens mij is daar best wat activiteit op die ketting, maar ik zie eigenlijk niemand iets inhoudelijks posten over Sui, enkel de prijs is relevant.jvel92 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:31:
[...]
Komt dat ook niet, omdat je tegenwoordig duizenden alt's hebt. Het daarom lastiger is om een echt inhoudelijk discussie te voeren over een alt, want je volgt deze alt niet en hebt ook geen tijd/zin om je in tientallen alts per dag in te lezen. Hierdoor wordt de discussie sowieso wat oppervlakkiger.
Denk dat dergelijke discussies tijdens de bear vanzelf weer terugkomen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
In de vorige bull had het echt zin om goede tech te zoeken. Omdat daar de hype vanzelf naar toeging. Nu had een plaatje van een hond met een muts een marketcap van 10B. Sinds die meme super cycle is alles kapot. Reken maar dat er ook veel nieuwe mensen rekt op zijn gegaan. Nu is het vooral de hype. Maar het vervelende is dat bijvoorbeeld bij AI projecten of AI agents dan ook ineens duizenden de kop op steken zodat dat ook weer een lastig verhaal wordt. Had je net de goede als virtuals en deze ook echt vastgehouden dan had je geluk. Zo zijn er achteraf altijd wat goede aan te wijzen. Maar vooraf met onderzoek heeft bijna geen zin. Op een TAO uitgezonderd. Ik vind er ook echt niets meer aan om te zoeken naar de parels omdat het domweg niet te doen is zonder een flinke dosis geluk.jvel92 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:31:
[...]
Komt dat ook niet, omdat je tegenwoordig duizenden alt's hebt. Het daarom lastiger is om een echt inhoudelijk discussie te voeren over een alt, want je volgt deze alt niet en hebt ook geen tijd/zin om je in tientallen alts per dag in te lezen. Hierdoor wordt de discussie sowieso wat oppervlakkiger.
Denk dat dergelijke discussies tijdens de bear vanzelf weer terugkomen.
Voetbal inzicht komt met jaren. Zo gek is het dus ook nietLadyS schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 18:19:
[...]
Dit kan dus echt niet!
Edit:@zwembroek je geeft nog een duimpje ook
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq