Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik neem aan dat je doel is dat als je voldoende geld hebt vergaard je weer uit Friesland kunt vertrekken?Peterre schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:44:
Zal jullie wat over mezelf geven....2009 BTC minen, pc begaf t bijna, zag future, geen geld voor 2de pc en of betere, gestopt minen, later in 2016 weer opgepakt, beetje handel, 0.25 BTC verkochy voor 10K, pl afbetaald, schuldenvrij , 2024 gepensionneerd en in FRIESLAND GAAN WONEN, VOOR HOBBY WEER 0.0115 OPGEBOUWD , JUST 1 MILJOEN + SATS, hODL , LEKKER OP PLATTELAND KIJKEN NAAR KOEIEN EN tHIALF SCHAATSEN, 50 JAAR METAALWERK CNC ETC GEDAAN, SLAAP WEL ALLEN EN HEEL VEEL GAINS GEWENST VOOR JULLE ,,Pfff zie in eens de caps , sorry
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Nee nooit meer, , heb ook goed metaalpensioen , met aow erbij en cheap wonen EN...4 km van me hobby, schaatsen ThialfTaro schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:45:
[...]
Ik neem aan dat je doel is dat als je voldoende geld hebt vergaard je weer uit Friesland kunt vertrekken?
Bitcoin zelfs procentueel aardig groen vandaag, maar dat komt natuurlijk wel door de vrij stevige dump richting 91k gisteren. Vandaag bleef de koers ondanks het geweld daar nog redelijk ruim boven.anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 22:50:
[...]
Ontopic, btc prima dagje zo. Was te druk om het echt te volgen allemaal, maar mooi gechop, en daily close hier vind ik wel sterk. Zeker omdat stonks diep rood zijn. Jammer dat et weekend is.
Na 50 jaar metaal ...ken geen enkele Jaapio, alleen hier , ben Fries uit overgrootvader , verder heel blij met m'n levenbaba420 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 00:48:
Fries, arbeider, hodler, simpele levensstijl….ben je collega van ene Jaapio?! @Peterre

Dat zit wel Schnorr.
Maar ik zie al rood verschijnen dus heb nog even geduld.
Hier straks met de jongste op stap voor Childrens Day. O.a. het leger heeft open dag. Eens zien of ik ter sats verdediging nog iets leuks mee kan nemen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
29 januari zeker?sh4d0wman schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 02:13:
Maar ik zie al rood verschijnen dus heb nog even geduld.
Daarna het jaar van de groene slang
Dat zit wel Schnorr.
Goed gedaan, volgens mij zit er een broodkruimel bij je Caps lock of je hebt grote friese klauwen 😀Peterre schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:44:
Zal jullie wat over mezelf geven....2009 BTC minen, pc begaf t bijna, zag future, geen geld voor 2de pc en of betere, gestopt minen, later in 2016 weer opgepakt, beetje handel, 0.25 BTC verkochy voor 10K, pl afbetaald, schuldenvrij , 2024 gepensionneerd en in FRIESLAND GAAN WONEN, VOOR HOBBY WEER 0.0115 OPGEBOUWD , JUST 1 MILJOEN + SATS, hODL , LEKKER OP PLATTELAND KIJKEN NAAR KOEIEN EN tHIALF SCHAATSEN, 50 JAAR METAALWERK CNC ETC GEDAAN, SLAAP WEL ALLEN EN HEEL VEEL GAINS GEWENST VOOR JULLE ,,Pfff zie in eens de caps , sorry
3 maanden geleden stonden we op 62k. We rangen sinds 2 maanden tussen de 90 - 100k met wat uitschieters naar boven. Welke bear market bedoelt u precies?Lazyke schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 06:45:
Behalve stable coins en btc, welke coins zouden jullie durven hodlen in deze bear market?
Ik heb mijn lesje wel (weer) geleerd. Ik probeer geen enkele alt meer vast te houden op wat ETH na. En zelfs daar begin ik aan te twijfelen.
[ Voor 16% gewijzigd door Ray_ op 11-01-2025 06:55 ]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WqhXblxIqLh8fslpmI5DRO3K.gif?f=user_large)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ray_ schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 07:05:
[...]
Weet het ook niet. Zelfs die container is groen.
Dus 110k binnen een dag.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 11-01-2025 09:49 ]
Goedemorgen 😀
[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 11-01-2025 09:49 ]
Dat is een wasbeer hè?Bushalte schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 07:09:
[...]
ja nu je het zegt. En het is ook geen beer in die container
Dus 110k binnen een dag.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.bloomberg.com...ed?embedded-checkout=truePinsa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 20:03:
[...]
Risico zit erin ja, zullen er dan geen andere coins worden ontwikkeld die wel quantumproof zijn? Vraag me af hoe snel de ontwikkeling van quantumcomputers zal gaan weet iemand dit?
Of toch maar over op fysiek goud
Als je dit doortrekt naar wat zullen we zeggen 5-10 jaar? Sindsdien heeft Alphabet ook een sprong gemaakt van 15-20% op de aandelenbeurs
Dan kunnen we nog makkelijk 1 cycle meekbuntu schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 07:35:
[...]
https://www.bloomberg.com...ed?embedded-checkout=true
Als je dit doortrekt naar wat zullen we zeggen 5-10 jaar? Sindsdien heeft Alphabet ook een sprong gemaakt van 15-20% op de aandelenbeurs
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 11-01-2025 07:42 ]
Wat voor schaatsen? Thailf?Peterre schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:47:
[...]
Nee nooit meer, , heb ook goed metaalpensioen , met aow erbij en cheap wonen EN...4 km van me hobby, schaatsen Thialf
De volgende keer gewoon ja zeggen. Mensen niet wijzer maken dat dit het mooiste stukje is van Nederland.Peterre schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:47:
[...]
Nee nooit meer, , heb ook goed metaalpensioen , met aow erbij en cheap wonen EN...4 km van me hobby, schaatsen Thialf
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je bedoeld in 2026 neem ik aan? Ik zie het nut niet in om stables te hodlen in de beer. Als je een DCA wilt doen kan dat snel en makkelijk met fiat. Tenzij je wil gaan yield farmen. Maar dat is al een extra risico. En gewoon USDT / USDC. Geen logaritmische stable meuk.Lazyke schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 06:45:
Behalve stable coins en btc, welke coins zouden jullie durven hodlen in deze bear market?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
🚀 🚀 🔥 🔥 🚀 🚀 🔥
🚀🚀🚀 🔥 🔥 🚀 🚀 🔥
🚀 🚀 🔥 🔥 🚀 🚀 🔥
🚀 🚀 🔥 🔥 🚀🚀 🔥🔥🔥
Ik had gisteren die "Corne Marchand" gekeken en die was mij toch wel een beetje te hyperig...
Leuke crypto podcasts ook welkom!
[ Voor 12% gewijzigd door koelebobes op 11-01-2025 08:57 ]
ETH Maxi
Invest Answers op youtube vind ik een goeie.koelebobes schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 08:56:
Zijn er goede youtubers om te volgen?
Ik had gisteren die "Corne Marchand" gekeken en die was mij toch wel een beetje te hyperig...
Investing made simple vind ik behoorlijk sterkkoelebobes schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 08:56:
Briljant!Guere schreef op zondag 5 januari 2025 @ 17:42:
De vakantie zit er voor mij morgen weer op. Op de valreep heb ik als afsluiter nog een laatste video voor jullie gemaakt over het aanstaande altseason.
In de slowchat bunker!
[YouTube: In de slowchat bunker]
En 96 duimpjes.... die 100 moet te halen zijn toch?
Welkom terug!24c schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:16:
[...]
Briljant!![]()
En 96 duimpjes.... die 100 moet te halen zijn toch?
Ik zie dat je je achterstand ingehaald hebt
Lichtpuntje...
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 11-01-2025 09:50 ]
50x+ hebben shorts die liq worden tussen 96 en 100k..
kies je vergif
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 11-01-2025 09:57 ]
Shit, als ie gemodereerd is moet het wel een goeie zijn geweest.Gipsy King schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 07:14:
[mbr]Knip, Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd[/]
Ik zie deze graag in mijn inbox verschijnen!
Bob Loukaskoelebobes schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 08:56:
March 2025 is just around the corner, which is scheduled to be the First cycle Top according to this Fibonacci retrace of the Halvings.
— CryptoCon (@CryptoCon_) 6 januari 2025
Think April 2013, June 2017, and April 2021.
These retraces work by placing the 0 and 1 points at each of the Halving Dates, excluding… pic.twitter.com/0EvGfJPlcB
Iets met reet hikes en moon. Maar er was geen rate hike, en crypto is ook niet moon. Beetje inflatie van babes.elektriekert schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:55:
[...]
Shit, als ie gemodereerd is moet het wel een goeie zijn geweest.
Misschien een regel dat die bases alleen bij nieuwe ATH's gepost worden ofzo
Ik heb inmiddels ook wel een grote drempel om dit topic op het werk te openen, merk dat ik het alleen open als ik alleen sta ergens bij de koffieautomaat ofzo. Vind het een beetje een NSFW topic geworden met alles wat tevoorschijn kan komen. Voor gewoon wat random babes kun je beter naar HK, OF, of PH.
Weekje? Dan kom ik ook eens aan werken toe.
#je suis * sh4d0wman
@elektriekert het waren zeg maar airbags maar dan aan de voorkant bij een vrouw ingebracht.
Reclame vrij is bij 15K karma? Poh dan moet ik nog ff..Alpina schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:02:
Bijna reclamevrij.
Wil in het bijzonder @Domino en @24c bedanken, die zijn helemaal los gegaan op 1 dag.
[Afbeelding]
Not all heroes wear capes
Wellicht is er ergens nog een topic waar ik voor expert kan spelen want met crypto inhoudelijke posts ga ik het niet redden..
Waren gewoon goede posts jonguhAlpina schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Reclamevrij tnx![]()
![]()
(Duurt even voor ze erbij geteld zijn)
Ontopic!
Nog effe een tandje erbij mannen. Ik heb ondertussen het @Laurens1970 syndroom, dikke duim van het scrollen en plussenAlpina schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:02:
Bijna reclamevrij.
Wil in het bijzonder @Domino en @24c bedanken, die zijn helemaal los gegaan op 1 dag.
[Afbeelding]
Not all heroes wear capes
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/USxf9QnCKgjJS7q7VjWXrdop.jpg?f=user_large)
Dat is precies wat ik dacht!elektriekert schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 09:55:
[...]
Shit, als ie gemodereerd is moet het wel een goeie zijn geweest.
Kom maar door @Don Guacamole !
Ik lul ook zomaar wat
Ben er al evenDomino schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:28:
[...]
Nog effe een tandje erbij mannen. Ik heb ondertussen het @Laurens1970 syndroom, dikke duim van het scrollen en plussen![]()
[Afbeelding]

Memes posten, m'n jongen.Don Guacamole schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:10:
[...]
Reclame vrij is bij 15K karma? Poh dan moet ik nog ff..
Wellicht is er ergens nog een topic waar ik voor expert kan spelen want met crypto inhoudelijke posts ga ik het niet redden..
Memes.
En babes, babes leveren ook altijd duimpjes op.
En auto's, bier, tegeltjes met wijsheden, sloffen, sokken.
Je kunt het zo gek niet bedenken👍
Exact de reden dat dit topic ook geen karma onderwerpen heeft gekoppeld, als je 100x een AI babe post ben je ineens karmakeizer cryptocurrency.Aeronaut schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:03:
Die duimpjes lijken wel een shitcoin. Verloederd de waarde door teveel op de markt te dumpen
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 11-01-2025 11:19 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zou nochtans een eervolle vermelding zijn maar ik snap de reden erachterTaro schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:18:
[...]
Exact de reden dat dit topic ook geen karma onderwerpen heeft gekoppeld, als je 100x een AI babe post ben je ineens karmakeizer cryptocurrency.
😂 adblocker?ElEncore schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:40:
Welke reclame hebben jullie het over? Ik heb nauwelijks internetpunten en ook geen reclame. Word ik nog ontzien omdat ik pas net geregistreerd ben?
Ik heb idd een adblocker maar ik neem aan jullie ook.
Op de 15 min chart kun je zelfs een drol mooi uit laten zien
Ja, en Adguard Home, dus heel een (bijna) geheel reclame vrij netwerk. Zelf youtube is reclame vrij. Enkel de SmartTV niet. Maar die functie gebruiken we zelfde. (Tweakers zetten we op de allow list (Whitelist en Blacklist mag je natuurlijk niet meer noemen)ElEncore schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:43:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door BeyondThunder op 11-01-2025 12:07 ]
2.5% rustaaaaagh! Straks wordt het nog 3!
Ik wacht wel tot alt season. Je wordt doodgegooid met berichten "alt seizoen begint!"
"Of nee toch niet!"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Alt season is al voorbijByteMe_ schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:07:
[...]
2.5% rustaaaaagh! Straks wordt het nog 3!
Ik wacht wel tot alt season. Je wordt doodgegooid met berichten "alt seizoen begint!"
"Of nee toch niet!"

Dat mag hier nog steeds al probeert een enkeling hier nog wel eens de wokepope uit te hangen.BeyondThunder schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:06:
[...]
Ja, en Adguard Home, dus heel een (bijna) geheel reclame vrij netwerk. Zelf youtube is reclame vrij. Enkel de SmartTV niet. Maar die functie gebruiken we zelfde. (Tweakers zetten we op de allow list (Whitelist en Blacklist mag je natuurlijk niet meer noemen)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Vaak ben je te bang!knakworst schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 10:07:
[...]
Iets met reet hikes en moon. Maar er was geen rate hike, en crypto is ook niet moon. Beetje inflatie van babes.
Misschien een regel dat die bases alleen bij nieuwe ATH's gepost worden ofzoBij Satoshi Radio zijn er ook alleen fapganzen bij een nieuwe BTC ATH >5k, en dan ook alleen voor een paar uurtjes, daarna is het klaar. En ook dat er wat crypto-gerelateerde tekst bijstaat zodat er duidelijk is dat er ee intentie van een meme is
Ik heb inmiddels ook wel een grote drempel om dit topic op het werk te openen, merk dat ik het alleen open als ik alleen sta ergens bij de koffieautomaat ofzo. Vind het een beetje een NSFW topic geworden met alles wat tevoorschijn kan komen. Voor gewoon wat random babes kun je beter naar HK, OF, of PH.
Alt Season zal ook niet meer komen zoals vroeger. Met de ETF's gaan de BTC winsten niet meer naar de Alt's, zoals vroeger, maar blijft gewoon fiat. Maar ja, als iemand dat weet ben jij dat wel ;-)
Hoewel ik volop babes share moet ik zeggen dat ik 'en publiek' soms heel snel door scrol om ongemakkelijke situaties te voorkomen

Misschien kunnen we bepaalde lekkernijen hiden.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Mijn e-penis is daar ook te klein voor. Karma-punten schieten hier ook niet op met een antiek account dat jarenlang niks heeft gedaan naast lurken. Vivaldi browser voorkomt gelukkig een hoop reclame.ElEncore schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:40:
Welke reclame hebben jullie het over? Ik heb nauwelijks internetpunten en ook geen reclame. Word ik nog ontzien omdat ik pas net geregistreerd ben?
Pihole idd, maar wat @BeyondThunder zegt: Tweakers.net mag er doorheen. Goede websites verdienen inkomsten.ElEncore schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:43:
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Goede websites verdienen idd inkomsten daarom doneer ik bijvoorbeeld wel eens aan The Guardian wanneer ze dat vragen. Een doneerknop heb ik hier nog niet gezien.Wiley99 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:32:
[...]
Pihole idd, maar wat @BeyondThunder zegt: Tweakers.net mag er doorheen. Goede websites verdienen inkomsten.
een spoiler tag helpt enorm.. en als aan die dag een nsfw/babe tag(of andere kleur) gegeven kan worden is het al helemaal mooi..MrFX schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:27:
[...]
Hoewel ik volop babes share moet ik zeggen dat ik 'en publiek' soms heel snel door scrol om ongemakkelijke situaties te voorkomen![]()
Misschien kunnen we bepaalde lekkernijen hiden.
weetje iedergeval dat je ze kunt overslaan.
$5 - $15Cougar schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:38:
Ben vooral benieuwd tot hoever die komt dit jaar. Denk dat ik deze lang ga vasthouden. 🤣
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik hoop het. Scheelt weer een jaarsalaris. 🙏😀
Bij $5 of bij $15?Cougar schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 13:44:
[...]
Ik hoop het. Scheelt weer een jaarsalaris. 🙏😀
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zeker, vanaf 5 tevreden. En alles daarboven is mooi meegenomen.
Maar als je 10x een briljante meme maakt kan je daardoor ook geen karmakeizer meme-maken worden!Taro schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 11:18:
Exact de reden dat dit topic ook geen karma onderwerpen heeft gekoppeld, als je 100x een AI babe post ben je ineens karmakeizer cryptocurrency.
Ga wel memes maken voor het kruipruimte isolatie topic!
Toch nog even de 100k aangetikt laatst.John245 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 12:28:
[...]
Ik denk dat de kerstman groot heeft ingekocht?Smaakt deze of kan ik beter eerst de Cardhu opmaken?
[Afbeelding]
Prima fles hoor.
Zeker een prima fles. En nieuwjaarsdag nog een andere mooie fles gekregen van iemand die deze had gekregen en geen Whiskey drinkt.Alpina schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 15:19:
[...]
Toch nog even de 100k aangetikt laatst.
Prima fles hoor.
Een doneerknop heb ik ook nog niet eerder gezien, maar je kunt lid worden.ElEncore schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:37:
[...]
Goede websites verdienen idd inkomsten daarom doneer ik bijvoorbeeld wel eens aan The Guardian wanneer ze dat vragen. Een doneerknop heb ik hier nog niet gezien.
https://tweakers.net/info/abonnementen/
Trust me when I say this is only the beginning.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!