[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.127 views

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MLI1wY6GVaK2b12eGYaUqLOR-AA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xTYu5dV34YrAhjn5wwNoRe9s.gif?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:43

Coldcat

HODL

Zo ging dat de vorige run toch ook? Met volle bags rekt!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 19:45
Gewoon rustig DCA-en. Ook al zakt het overal doorheen en is dit het einde, komt er ooit wel weer een bulletje. En dan zijn de zakken vol.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vvx6r6SqLW6SYMK2c2b9htOpgf8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JodUy4wxD7W7paOMjxx9YJX0.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Ja best oke voor een Netflix serie.

Net zo onrealistisch als een x1000 op gure altcoins, maar desondanks is het idee dat het misschien wel zou gebeuren wel vermakelijk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
kbuntu schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:02:
Maare hoe is het met de balls of steel hier? Toen ik 88k in euro’s net op het scherm zag, dacht ik wel even 😩
Laat die balls of steel maar eens bij 50k zien

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
ByteMe_ schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:05:
[...]

Dan zitten we allemaal zo op de bank.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vwXvNXOqw58vF7uYk5jNRvdxbM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sWiXdjwB7CIl6SvlBBQtiP19.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:41
*bank van bierkratjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7frcMlSQleyyhz6QXmvh5EBZV4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S5YACjb1GuekTDXaq0bcW6gx.png?f=fotoalbum_large

Niks aan de hand heren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:43

Coldcat

HODL

Kunnen morgen allemaal overstappen:

Alcoholvrij drinken

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:41
Jongetjes die hier Spider-Man in zien… ik heb jullie gewaarschuwd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1kSkpJ3sALsdwDCyHXZoAPg17k=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hvgTr3NURVqZt7Wql7WPWgza.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIB1pXUNOX-aPHBzJyJJUgEzNSE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aiTkK2vacoXkyLJyCcd6SpDs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
is het gek als ik zeg dat ik graag nog eens $80k wil zien?

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:23:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZ9_GNgxnTHvzk6SBOhTh4HquA8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VegH7ZxAfk2NcbbpgIjSgNUe.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9v-p_EY4LIrIlVzisabiOj7Hgw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X2bVKW8AW9EQkYo9eGLiHwAK.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBCAv67mYp-8_y7bS4EoL730hV4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ifv3iR82lyvbjmx9bskPzYhx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:23:
Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/call-of-duty-black-ops-4-delete-this-meme-2ywawiyv7dutkv4z.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik ga pitten, eens een keertje vroeg naar bed ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:36:
ik ga pitten, eens een keertje vroeg naar bed ;)
Ik ook. Welterusten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nrKKmK_wxliD2uzAPYUG1OcSBk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/miAfYi7t9FrryxUYQz2UGvYJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
crazy, dit is net zo duur als een postzegel kopen in Amsterdam volgens mij:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra kappen nou, gister was er ook al weer een nieuwe tweaker hier en die Bitcoin papzak (Didi) woont in Phuket.

Je kunt als buitenlander geen grond bezitten dus het is wel een risky 0.5 mil. :P Maar ja, er is genoeg leuks te koop en zwemmen, bbqen kan het hele jaar door. d:)b

Moet die oranje munt wel weer eens stevig stijgen anders kan er niks in de garage.

Edit: deze in Bangkok is ook wel leuk, dan heb je gewoon een lift in je huis. Want traplopen is voor paupers.

Afbeeldingslocatie: https://th1-cdn.pgimgs.com/project-listing-project/11133008/PLPHO.119262633.V800/Highbury-Watcharapol-Ramindra-Bang-Khen-Thailand.jpg

Src. https://www.ddproperty.co...ok-for-sale-11133008#1337

[ Voor 33% gewijzigd door sh4d0wman op 10-01-2025 03:07 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
zwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:42:
[...]

De cijfers van morgen zijn bepalend. Eerder verwacht ik niet veel actie. Maar who knows.
gok dat dat wel meevalt, geen rate cut is nu zeker en dus al ingepriced

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
H&S komt vrijwel nooit uit bij BTC. En mensen die zeggen van wel hebben teveel fantasie met het intekenen van de lijnen.

Aan de paniek, en sfeer te zien werkt het chopppaaahhh choppaaahhh kanaal iig prima (90-92 tot 100-102 zone). Mensen sellen, paniek, dit is de top, overal fud en shit. Smart money slaat iig nog maar een keer goedkoop in.

Eens zien of we nu langzaam weer naar de bovenkant gaan, en dan kijken of we eruit komen of nog 1x naar beneden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ByteMe_ schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:05:
[...]

Ik laat dan vooral m'n bags of steel zien om van dat rare fiat af te komen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:10
eTH ,xrp en ada hodlers , rustig an vandaag.
Altcoin season just before the frontdoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01:41
anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 06:03:
[...]

H&S komt vrijwel nooit uit bij BTC. En mensen die zeggen van wel hebben teveel fantasie met het intekenen van de lijnen.

Aan de paniek, en sfeer te zien werkt het chopppaaahhh choppaaahhh kanaal iig prima (90-92 tot 100-102 zone). Mensen sellen, paniek, dit is de top, overal fud en shit. Smart money slaat iig nog maar een keer goedkoop in.

Eens zien of we nu langzaam weer naar de bovenkant gaan, en dan kijken of we eruit komen of nog 1x naar beneden gaan.
Ik denk dat we op korte termijn nog wel een keer de bodem van dit Channel gaan aantikken maar dat op een eventuele wick na de onderkant gewoon gerespecteerd blijft. Daarna up!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Deman23 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 06:32:
[...]

Ik denk dat we op korte termijn nog wel een keer de bodem van dit Channel gaan aantikken maar dat op een eventuele wick na de onderkant gewoon gerespecteerd blijft. Daarna up!
ja kan goed, Ligt ook ff aan de weg die we nu gaan lopen naar de bovenkant en hoe lang dat duurt.

Maar aangezien we de onderkant al vaak gezien hebben is het maar de vraag of we er uberhaubt nog een keer terug komen. Ik zou nu nooit wachten op nog een dip als je nu langs de kant staat. Dit is nu typisch zon punt waar we veel mensen op het station gaan achterlaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Na 2 vreselijk slechte afleveringen zijn wij gestopt met kijken.. wat een slecht acteerwerk en wat een slecht verhaal.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
anti elppa schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 06:43:
[...]

ja kan goed, Ligt ook ff aan de weg die we nu gaan lopen naar de bovenkant en hoe lang dat duurt.

Maar aangezien we de onderkant al vaak gezien hebben is het maar de vraag of we er uberhaubt nog een keer terug komen. Ik zou nu nooit wachten op nog een dip als je nu langs de kant staat. Dit is nu typisch zon punt waar we veel mensen op het station gaan achterlaten
Leuk om een beetje spot te traden met m’n beperkte kennis, maar ik zit grotendeels al aan boord. Maar wat je zegt mensen die nu nog aan de zijlijn staan moeten ook niet te gierig worden met bodemvissen, kan wel eens hele dure vis worden dan namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:01
Deman23 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 07:09:
[...]

Leuk om een beetje spot te traden met m’n beperkte kennis, maar ik zit grotendeels al aan boord. Maar wat je zegt mensen die nu nog aan de zijlijn staan moeten ook niet te gierig worden met bodemvissen, kan wel eens hele dure vis worden dan namelijk.
Des te meer mensen nu wachten op een flinke dip des te meer mensen in FOMO-en bij een groene God candle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het "probleem" is dat je ook vooral meer krijgt via de enorme stoten die plotseling komen na accumulatie. Het risico dat je die meeneemt door de hele tijd in en uit te stappen wordt steeds kleiner.

Als je op de kleintjes zit te letten dan is het voor de langere termijn bijna zelfkastijding te noemen om een bodem voor de korte termijn af te wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 10-01-2025 07:34 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:19
Heb mijn roulette tafel succesvol gespeeld *O*

En nu wachten op de eventuele echte dip

[ Voor 31% gewijzigd door Aeronaut op 10-01-2025 07:35 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:05

tomtom901

Moderator General Chat
Mooi wat SUI opgepakt op 4.533 en nu eruit. Profits doorrollen naar BTC. Ook wat fiat ingelegd weer, van mij mag het hier nog wel even blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
sh4d0wman schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 01:22:
@Kol Nedra kappen nou, gister was er ook al weer een nieuwe tweaker hier en die Bitcoin papzak (Didi) woont in Phuket.

Je kunt als buitenlander geen grond bezitten dus het is wel een risky 0.5 mil. :P Maar ja, er is genoeg leuks te koop en zwemmen, bbqen kan het hele jaar door. d:)b

Moet die oranje munt wel weer eens stevig stijgen anders kan er niks in de garage.

Edit: deze in Bangkok is ook wel leuk, dan heb je gewoon een lift in je huis. Want traplopen is voor paupers.

[Afbeelding]

Src. https://www.ddproperty.co...ok-for-sale-11133008#1337
Wat zijn dan de opties? Erfpacht of bruikleen? Of kun je alleen huren?

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Wen rekt? Veel te groen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:53

knakworst

Get more sats!

Numbers schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:08:
[...]
In het meest ideale geval is het freehold tenure, een eeuwigdurende erfpacht. Dan kun je dat recht dus ook doorverkopen. In Dubai is het vaak maar een bepaalde duur, bijvoorbeeld 50 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als in Amerika de wekker gaat. 14.30, 15.30, zijn goede kanshebbers. Werkloosheidscijfers ook, weet alleen niet hoe laat die verschijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:44
Volgende week naar de maan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJ_BR44mGTpj8Pl_Aiei6TDgnNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S8DeJW9QccE2Kqr8flslKV54.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5HsSQWeAMPljqT5KF6f-wxpjEkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lk3MjySprm5I1RdjgpU7Bz3y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXd_NgjqOO5gKVuOxa-Q3xD_8QU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LP9Ne4dFdIaBwfOALRuOW1Ap.png?f=user_large

Koopjesjagen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
En nu hopen dat er geen korting op korting wordt gegeven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:09
Aeronaut schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:29:
En nu hopen dat er geen korting op korting wordt gegeven :')
Dat hoop ik ook niet haha, ik ga een ritje op FTM nog proberen mee te pakken die gaat vandaag over naar Sonic :P

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald_0302
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:52
Ik ben begin dit jaar begonnen met beleggen in Crypto. Heb nu Ondo, Pengu, Hbar, PEPE, Shiba Inu en Dot. Na de afgelopen dagen was dit niet het juiste moment om in te stappen, dus weet nu ook wat FOMO is 🫣. Graag zou ik wat tips hebben voer wat nu een goed moment is om in te stappen.

Alvast bedankt voor jullie hulp en een mooie vrijdag 🤩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
ronald_0302 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:37:
Ik ben begin dit jaar begonnen met beleggen in Crypto. Heb nu Ondo, Pengu, Hbar, PEPE, Shiba Inu en Dot. Na de afgelopen dagen was dit niet het juiste moment om in te stappen, dus weet nu ook wat FOMO is 🫣. Graag zou ik wat tips hebben voer wat nu een goed moment is om in te stappen.

Lees even de eerste post van dit topic.

Welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Oepsje schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 07:18:
[...]

Des te meer mensen nu wachten op een flinke dip des te meer mensen in FOMO-en bij een groene God candle
De welbekende fout inderdaad. Sommige mensen wachten ook nog steeds op 12k. Of zijn ipv 16k (toen wachtend op 12k) alsnog ingestapt op 40kish. Heb je nu nog steeds een leuke winst maar toch, meestal levert dit soort “great” juist minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
En gedurende weg elke eur 100,- winst er opnieuw instoppen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Cougar schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:41:
En gedurende weg elke eur 100,- winst er opnieuw instoppen?
Pak effe een bakkie koffie, ik snap er geen snars van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmeDPco7LdjlNhYsSyvLKxLjGfQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YIlY9puEYY6NIpOyDQywiXep.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 22:52

Mijn voornaamste tip is - en sorry als dit een dooddoener is - begin niet meteen met al dat soort risicovolle altcoins. Zelfs al kun je de verleiding niet weerstaan, begin dan op z'n minst met een zeer fors gedeelte van je portfolio in Bitcoin, en gebruik de rest voor altcoins. Heb je bewust gekozen voor deze alts, of gewoon maar wat random gepakt? :)

Probleem is ook een beetje je moment van instappen: de cycle is al eventjes bezig. Men verwacht hier nog wel nieuwe ATH's voor Bitcoin, maar de meeste gains liggen al achter ons. Ik vermoed dat beginners daarom ook snel naar altcoins grijpen omdat er met Bitcoin misschien nog een 1.5x te halen valt, maar met alts veel meer.

Het beste moment voor een entry is lastig te bepalen. DCA is de verreweg de beste manier om emotieloze entries te krijgen (zie startpost). Sommigen hier verwachten nog een full-on altseason, maar wees bewust dat niemand je dat kan garanderen. Er zijn ook mensen die denken dat er om verschillende redenen geen echt altseason meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Je pakt eur 100 winst, nieuwe positie aangaan op dat moment met je “nieuwe” kapitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:14
Eerste seinen op groen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

@anti elppa heeft wel tips denk ik. :+

Ik ook: op zich is er niks mis met een wat breder PF, maar ik zou beginnen met BTC. De meest veilige optie. En je hoeft bang te zijn dat deze snel verdwijnt of -90% in je bag blijft. Je zit nu op een mooi dip-moment om in te kopen, maar zoals de markt niet te voorspellen is: het kan ook verder rekt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Hmm zou dit dan de januari dip zijn geweest? Nu maar naar de moon?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Domino
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWyXlppaCrJJ1rF713sDuhyVrXk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8uKctSKexKH2YBriFIy2kyRC.png?f=user_large

Je begint met de mindset dat je niet morgen ineens miljonair bent door crypto.
Daarna koop je (uitsluitend) bitcoin door elke x periode in te leggen

Die (shit)coins die je nu hebt eisen veel aandacht en kennis om daar eventueel een leuke winst op te maken. Het kan wel, maar is geen set-and-forget. We noemen het niet voor niets het 'shitcoin casino'.

Been there, got the t-shirt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
tot 99k zijn er sappige shorters.. benieuwd of we dat vandaag al gaan slurpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
:P, close enough

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccaxCIloInktDTeT_n5WXkJUaps=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pFZ8VgVyw9k8igfj69UJBbQS.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 10-01-2025 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
Geinig trappetje trouwens op de hourly, zie je niet vaak. Reeds 11 groene candles achter elkaar, 12e is nog in dubio.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
Guere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 09:39:
Geinig trappetje trouwens op de hourly, zie je niet vaak. Reeds 11 groene candles achter elkaar, 12e is nog in dubio.
Rugpull in the making

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:24
98k vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mwoah ik had een grotere dip verwacht. Zal nog wel volatiliteit volgen. Hopelijk vallen de arbeidscijfers zwaar tegen, want dan is er weer renteverlagingshopium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:05

koelebobes

Wen BTC €100K

Phew, ik heb gisterenavond niet op mijn telefoon gekeken maar als ik een stop loss op break even had staan was hij gehit, om vanaf dat punt 2$ verder weer gewoon te recoveren.

Procentueel blijft mijn portfolio nu redelijk stabiel, met een flinke val naar beneden om vervolgens weer te recoveren...

WAGMI

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:10
Verrek inderdaad :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcH1Jvt3Wcl8oTVVwulPG_UeNZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fwvwRBFAzTlAXySNaKTyhiga.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:05

koelebobes

Wen BTC €100K

OOOOOOOOEH WAAR IS DIT KNOPJE VOOR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AghmrUp0CgxLp1C-VdD2iCUVHXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LOgRkm1W9vEREkM2E5Byx6Y1.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Numbers schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 08:08:
[...]
In principe kun je alleen condos kopen als buitenlander. Land kun je nooit bezitten, dat is voorbehouden aan de Thai. Erfpacht is max 30 jaar geloof ik.

Als je getrouwd bent met een Thaise en kinderen hebt is het wel makkelijk door te geven aan de volgende generatie (gift of erven is zo goed als belastingvrij). Je kunt nog een eigen bedrijf beginnen maar daarin zal ook een Thaise meerderheid moeten zitten. Veel buitenlanders gebruiken daar "nominees" voor maar dat is illegaal en als het uit komt ben je je land kwijt.

Het beste is je geld afschrijven en genoeg achter de hand houden want visum regels kunnen ook altijd veranderen. ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Toen ik net begon ook aardig wat ALT/Shitcoins gekocht, mede ook door Youtubers en nieuwssites die munten hypen. Uiteindelijk is dit in de meeste gevallen duur leergeld geworden omdat ze na verloop van tijd weinig waarde hadden.

Met de kennis van nu zou ik als jou was gewoon investeren in Bitcoin en hoogstens een klein beetje in ETH of de grotere ALT-coins. Dit geeft je zelf ook meer rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Gerappateerdt, dikke pun naar @Wispe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag volatiliteit, up of down, het is nog niet besloten welke kant.
nouja we gaan iig maar rechts toe :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald_0302
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:52
Pseudoniem schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:12:
[...]

Dank voor de tip! Over welke grote Altoona heb je het dan?

Toen ik net begon ook aardig wat ALT/Shitcoins gekocht, mede ook door Youtubers en nieuwssites die munten hypen. Uiteindelijk is dit in de meeste gevallen duur leergeld geworden omdat ze na verloop van tijd weinig waarde hadden.

Met de kennis van nu zou ik als jou was gewoon investeren in Bitcoin en hoogstens een klein beetje in ETH of de grotere ALT-coins. Dit geeft je zelf ook meer rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
Overwoog al een tag, maar volgens mij heeft hij zichzelf even een timeout gegeven. Al een weekje afwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu

BTC only maakt het spelletje leuker eerlijk gezegd. 100 % dat je de volatiliteit van de echte shitcoins nog niet aankan. Je noemt ook nog wat memes… niet doen. Besef ook dat het voor de meeste altcoins puur speculeren op prijs is in plaats van dat je daadwerkelijk in ‘iets’ belegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Guere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:18:
[...]

Overwoog al een tag, maar volgens mij heeft hij zichzelf even een timeout gegeven. Al een weekje afwezig.
Is hij niet door evil Tom gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:18:
[...]

Is dat onze nieuwe Kol?

Wordt het tijd voor @Wispe memes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Misschien is @Wispe van zijn Bitcoin oranje trap gelazerd, rekt. :P Dat overkomt je niet met een lift in huis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Mogelijk einde verhaal voor man die harde schijf met 700 miljoen euro aan bitcoin verloor: ’Alles is me afgenomen’
https://www.telegraaf.nl/...oor-alles-is-me-afgenomen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
SUI blijft het echt geweldig goed doen. Van mijn alts blijft het op dit moment de beste performer, zeer sterk ondanks de recente dalingen. Inmiddels alweer boven de $5.

Had wel een vraagje: kan iemand helpen om dit patroon (op de daily) te benoemen? Merk dat ik het lastig vind om er één specifieke naam aan te koppelen, zelfs met een overzicht van alle veelvoorkomende chart patterns erbij. Normaal zou ik er gewoon een rising channel in zien, maar zie toch een lichte expansion tussen de lijnen. Dacht daardoor wel even aan megaphone variant, maar ben benieuwd wat de experts er in zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcskJDc4VnWstSDD3NA-2YBNduw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IU2nusJ32G3hFcLURQhkt8IJ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Allemaal wat dipjes gekocht?
Goedzo.
Verder roep ik niks over het verloop want de vorige keer dat ik deed, klapte alles in elkaar.

LFG!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kbuntu
Totaal offtopic, maar ik kan jullie van harte het volgende ontbijt aanbevelen: yoghurt, noten, flinke scheut kaneel en stukjes appel. Oftewel een appeltaartontbijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dit is echt de raarste up movement in tijden. We willen wel, maar ook net. Beetje weakish.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:29

Darrell

Fiat moonboy

kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Is hij niet door evil Tom gebanned?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JaWt2Jq9fBr-t62g697kAopKZRU=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/iI9tjn3MR7pM1QGdB17DwVzl.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gebruikershaes schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:37:
Dit is echt de raarste up movement in tijden. We willen wel, maar ook net. Beetje weakish.
ik zie dit als manipulatie en dat de big whales eigenlijk gewoon wachten welke cijfers er vandaag uitkomen, mocht het slecht zijn is deze trap binnen 2 minuten weer helemaal terug bij af

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:41
Guere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:34:
SUI blijft het echt geweldig goed doen. Van mijn alts blijft het op dit moment de beste performer, zeer sterk ondanks de recente dalingen. Inmiddels alweer boven de $5.

Had wel een vraagje: kan iemand helpen om dit patroon (op de daily) te benoemen? Merk dat ik het lastig vind om er één specifieke naam aan te koppelen, zelfs met een overzicht van alle veelvoorkomende chart patterns erbij. Normaal zou ik er gewoon een rising channel in zien, maar zie toch een lichte expansion tussen de lijnen. Dacht daardoor wel even aan megaphone variant, maar ben benieuwd wat de experts er in zien.

[Afbeelding]
Tuurlijk ken ik die. Dat is het Zuid-Afrikaanse Hopium pijp pattern.

SUI 10 dollar soon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-y81oFuWWQ6JPXb21bPuSC9X38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8ziGPwTll1h1issrCrRi1oew.webp?f=fotoalbum_large

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Alpina schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:46:
Tuurlijk ken ik die. Dat is het Zuid-Afrikaanse Hopium pijp pattern.

SUI 10 dollar soon

[Afbeelding]

;)
Thnx, much appreciated :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
gebruikershaes schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:37:
Gewoon organische groei, continue koopdruk maar nu geen whales die aan het spelen zijn. Moon soon.

Al maakt het allemaal niet zoveel uit... waar is @Wispe?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:28

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Richh schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:49:
[...]

Gewoon organische groei, continue koopdruk maar nu geen whales die aan het spelen zijn. Moon soon.

Al maakt het allemaal niet zoveel uit... waar is @Wispe?
Precies. De retail lijkt wel te willen en de whales zijn aan het wachten. Zo meteen of dump of harde pump bij 95k.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kol Nedra
@Wispe ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zizp881JMdoYatmXQMTBe-NxxYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IOrYYgn2n8eCgTidPbg7SC0F.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9g7zuv.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Haha na Kol Nedra springen we nu massaal in de bres voor @Wispe en z'n permaban

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
Dat is Wispe die met ons aan het communiceren is via de charts.

De trap omhoog, een duidelijke referentie aan één van zijn vele misperen in dit forum.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/dj2wXFsd6ukAAAAd/hello-hi.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Guere schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:34:

[Afbeelding]
'Gewoon' een rising wedge toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dmMItEvWMals5pdJZg_p9ZGABc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z8J0SOp0L58RXzSOd0dQ5SHr.jpg?f=fotoalbum_large

What you do to @Wispe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
Bij een wedge moeten de lijnen naar elkaar toe trekken, dacht ik. Dus vandaar dat die voor mij afviel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

kbuntu schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 10:36:
Totaal offtopic, maar ik kan jullie van harte het volgende ontbijt aanbevelen: yoghurt, noten, flinke scheut kaneel en stukjes appel. Oftewel een appeltaartontbijt
Beste bijdrage in de topic so far d:)b
Welke noten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:29

Darrell

Fiat moonboy

Woohooo schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:08:
[...]

Welke noten?
Pepernoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Woohooo deze... maar in het Engels klinkt het beter. :-(

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/21NZ4IAfMT0AAAAM/testing-new.gif

[ Voor 38% gewijzigd door sh4d0wman op 10-01-2025 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Woohooo schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 11:08:
[...]

Welke noten?
Bijv. De alesto royal mix 😉

Edit: vergeet de rozijnen niet!!!

[ Voor 8% gewijzigd door kbuntu op 10-01-2025 11:13 ]

Pagina: 1 ... 169 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!