nothing stops this train
idd. Iig is de funding diep rood. Iedereen en zijn moeder zit dus short nu. Dat zou best wel leuk moeten zijn om te hunten zou je denkentomtom901 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 17:10:
Laten we maar eens eerst een leveltje vasthouden voor iedereen z'n baan weer opzegt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik kan me zomaar voorstellen dat er tegen die tijd (2040/2050) bureaus zijn die het voor je regelen (BTC omzetten naar fiat) tegen een fee…FrambozenTaart schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Dat is niet helemaal waar. Stel je verdeelt 1 BTC over 5 hardware wallets. Maak je een keer door welke reden dan ook een malafide transactie met 1 van de wallets, is niet direct alles weg. Je hebt immers 5 verschillende adressen die fysiek geen enkel contact hebben gemaakt.
Wanneer je hodlt kan die ton theoretisch over decennia ook uitgroeien tot een miljoen of meer, dan is het wel ff zweten als je die wallet inplugt.
Sowieso is het altijd verstandig je kansen te spreiden en eventueel periodiek je opslag/risico te herevalueren.
rsi op de daily is iig niet zo laag geweest sinds begin september en koers van 52k........ zittten iig echt in zwaar oversold gebied
[ Voor 63% gewijzigd door anti elppa op 09-01-2025 18:59 ]
anti elppa schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:50:
heerlijk gechop weer. Chopppaaaahhhhhhh
rsi op de daily is iig niet zo laag geweest sinds begin september en koers van 52k........ zittten iig echt een zwaar oversold gebied
/f/image/FZ4JCHQBoqQPl3IpyRwC7TzO.png?f=fotoalbum_large)
Benieuwd hoe superzwaar oversold gebied voelt.anti elppa schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:50:
rsi op de daily is iig niet zo laag geweest sinds begin september en koers van 52k........ zittten iig echt een zwaar oversold gebied
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Taro schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:53:
[...]
Benieuwd hoe superzwaar oversold gebied voelt.
:strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large)
30 dec en 10 october heb ik hier op dezelfde daily RSI..anti elppa schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:50:
10 oktober was het begin van een hele mooie run.tomtom901 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:57:
[...]
30 dec en 10 october heb ik hier op dezelfde daily RSI..
Dat was echt je laatste kans om onder de 60k te kopen...
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 09-01-2025 19:01 ]
je hebt gelijk. Was zelfs nog 0,6 lager toen. Nouja maakt verder ook geen drol uit, tis zwaar oversold. RSI van 41.8 is gewoon heel erg laagtomtom901 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:57:
[...]
30 dec en 10 october heb ik hier op dezelfde daily RSI..
wel chill, want dan is het bear. Voor jou ook wel rustig, kan je elke dag dit topic in 2 min modereren.Taro schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 18:53:
[...]
Benieuwd hoe superzwaar oversold gebied voelt.
Ja idd, zie er weer naar uitanti elppa schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:02:
[...]
wel chill, want dan is het bear. Voor jou ook wel rustig, kan je elke dag dit topic in 2 min modereren.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
ja soms meen ik het ook echt, vorige run riep ik dat soms hier ook, dat de bull zo slopend is. Komt door de onzekerheid waar we heen gaan en wat de top is, dik in leverage trades zitten etc.
Bear is kraak helder, alles to shits, sellen heeft toch geen zin meer. soms gewoon dagen/ weken niet naar de koers kijken. Heerlijk
anyway, zo nog ff een naald naar 88.5 en dan gewoon weer up?
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 09-01-2025 19:09 ]
maar man we gingen nog stukken lager, dat deed best wel pijn toen was mijn gak ~$48k ofzo
tijdens bear gewoon doorgegaan met dca, gak flink naar beneden kunnen gooien
hoeveel de gak nu is weet ik niet, ik heb niet meer bijgehouden wat ik in die bitcoin wormhole gooi
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 09-01-2025 19:12 ]
nothing stops this train
nee had toen absoluut niet 30 als bodem verwacht, zeker niet omdat dat in die zomer dip al 28 geworden was. Ik zat zelf in 1e instantie beetje te gokken op 18-22k regio toen. uiteindelijk kwam er begin nov 22 nog een heerlijke killer van 21.5k naar 15,5k. uiteindelijk net boven de 16k stevig ingekocht.Kol Nedra schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 19:11:
toen die van $69k naar $30k ging dacht ik: dit is de bodem, dat moet wel.
maar man we gingen nog stukken lager, dat deed best wel pijn toen was mijn gak ~$48k ofzo
tijdens bear gewoon doorgegaan met dca, gak flink naar beneden kunnen gooien
Afhankelijk van wat de top gaat zijn uiteraard, gaat de bodem volgende ronde gok ik wel weer onder de 69k komen. misschien net er boven. Ik zou zeggen 65k tot 75k
Ik hoop oprecht van niet.
Maar tijd om uit te zoomen man. Sui doet het best goed.
Ook al is het absolute drek
Het is gewoon de enige spannende nieuwe L1 van deze run (en zit ook een berg VC geld achter)
Ik denk dat veel mensen hier het te makkelijk weglachen. "Dat overkomt mij noooooit". Iedereen kan in een moment van zwakte iets doms doen. Ook jij
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, dan moet het wel heel gek lopen. Sowieso heb ik geen ton op bitvaveaux of welke cex dan ook.Gelukszoekr schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:01:
Op Satoshi Radio ging het over dat artikel dat hier eerder vandaag werd gepost. Over de ICT-er die een ton aan Bitcoin verloor.
Ik denk dat veel mensen hier het te makkelijk weglachen. "Dat overkomt mij noooooit". Iedereen kan in een moment van zwakte iets doms doen. Ook jij
SecOps als werkveld heeft soms nadelen, maar soms is het ook een voordeel.
Ik vond het wel echt raar dat er niemand uit die satoshi community even de helderheid van geest had om even door te vragen, maar ik ken die community verder niet. Ik luister alleen af en toe de podcast.
[ Voor 15% gewijzigd door Domino op 09-01-2025 20:10 ]
If dollar inflation is solved, the price in dollars to buy cryptocurrency will actually drop, other things being equal.
— Elon Musk (@elonmusk) 7 januari 2025
What matters is the ratio of dollars to crypto.
Hou even op joh, kan sowieso niks goed meer zeggen bij sommigen hier. Ben helemaal niet aan het zeuren of klagen, doe ik het hele nieuwe jaar al niet. Gewoon een opmerking naar iemand die mogelijk geïnteresseerd was in SUI. Plaatste het bericht toen ie op -7% stond op dat moment. Ben je zelf misschien wat gestresst?Nubtrix schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 16:52:
[...]
I bait.
Je was al aan het zeuren toen SUi van $4 naar $3 ging.
Kan niet meer dan een maand, hooguit 2 maand geleden zijn.
Sui staat inmiddels $4,70 en je blijft maar zeuren.
Waarom?
Kwam knakworst eerder vandaag ook al mee, ja. Maar als ik zijn verslag mag geloven is het bijna nog dommer... seed zomaar ergens invoeren op een "recovery site". Kom op zeg, als je €100k in crypto heb zitten mag je echt wel weten dat je dat nooit maar dan ook nooit zomaar ergens invoert.Gelukszoekr schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:01:
Op Satoshi Radio ging het over dat artikel dat hier eerder vandaag werd gepost. Over de ICT-er die een ton aan Bitcoin verloor.
Snap heus wel dat er drukte en paniek in zo'n situatie niet bijdragen. Maar als je zo'n bedrag investeert in crypto moet je echt een beetje op de hoogte zijn van de risico's en wat voor soort scams er zijn. Sowieso, er zijn bijna geen partijen die daadwerkelijk zo begaan zijn met hun klanten dat ze proactief klanten gaan contacten om hun crypto te beschermen. Dat alleen al is zo'n gigantische red flag.
Daarnaast dus nog veel meer red flags, van een vage recovery site tot het invoeren van je seed. Natuurlijk is pure victim blaming niet zo fraai, maar ik ben het eens met de analyses van anderen gister dat dit echt niet zomaar iedereen overkomt.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik heb je opmerking inderdaad wat verkeerd geïnterpreteerd, scuzi. Vriendjes?bsmpower schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:11:
[...]
Hou even op joh, kan sowieso niks goed meer zeggen bij sommigen hier. Ben helemaal niet aan het zeuren of klagen, doe ik het hele nieuwe jaar al niet. Gewoon een opmerking naar iemand die mogelijk geïnteresseerd was in SUI. Plaatste het bericht toen ie op -7% stond op dat moment. Ben je zelf misschien wat gestresst?
Altijd bijzonder dat je dan totaal tegenstrijdige meningen en angsten krijgt:
1 n=1, this time is different, de top is al geweest
2 cycle volgt de exact de vorige cycles, 250k next
En dan ook:
3 top is altijd q3, dus wachten tot q3-2025
4 go away in May and remember to get back in september
Ik hodl maar gewoon door, ben van de cycle- repetities, ga er maar vanuit dat we 150k in mei halen en 180-240k in q3
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mja, of hij dondert er nu maar weer een keertje onderuit?
Brb, ff orders zetten op de fakeout naar 88k.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nothing stops this train
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Eens dat die scams steeds geavanceerder worden.Gelukszoekr schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:01:
Maar:
- ik heb bij bitvavo 2FA met een yubikey an een sleutelbos. Dus als ik een SMS van bitvavo ontvang met een ongebruikelijke login, denk ik: fake. Ik raad iedereen zo'n ding aan
- als er een nummer instaat die ik zou moeten bellen, tik ik die in google in, om te checken of die op bitvavo uitkomt
-zelf een recovery adres intikken, ledger-recover.com ofzo. Hoe kom je op het idee?
- iedere week wordt er verteld, vul je seed nooit in. Die heeft hij wel ingevuld. Op een website. Dan heb je ergens een afslag gemist hoe belangrijk die seed is. Het is überhaupt kwalijk dat de hele seed thuisligt, een kluis heb je voor 10 euro per maand.
- daarna toch ook maar bitvavo inloggegevens gedeeld met de scammer, en bitvavo heeft zijn funds bevroren want die vermoedden een scam
Ik wil het niet bagatelliseren, er bestaan geraffineerde scams. Maar deze reken ik er niet onder. En om dan te jammeren in de krant, ik ben ICT deskundige, het kan iedereen overkomen
Ik vind het goed dat ze waarschuwen bij Satoshi Radio, maar het werd door Bart Mol echt wat spannender gebracht dan dat het was. Sowieso een matige aflevering deze keer, hoop door elkaar gediscussieer.
Ben toch blij dat ik even gewacht heb met investeren.Eusebius schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:40:
[...]
De dip is nú. Men verkoopt crypto om feestdagen te kunnen investeren. In januari schiet het omhoog tot 20 januari. Dan gaan ome Donald en Vladimir elkaar bestoken met raketjes.
Voor hetzelfde geld nu bijna 20% meer bitcoins op mijn chest laten kletteren.
Bitcoin heeft gewoon 2 jaar in een grote dip gezeten.
Van maart 2022 tot februari 2024.
Bitcoin houden is vooral op je handen zitten.
Hij had ook geen ton op bitvavo. Maar wel op die ledger waarvan hij de private key gaf opdat Bitvavo de crypto op zijn account kon veiligstellen.Domino schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 20:06:
[...]
Nee, dan moet het wel heel gek lopen. Sowieso heb ik geen ton op bitvaveaux of welke cex dan ook.
Over drie dagen all-in 300x leveraged long, onvermijdelijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Kijk dan niet naar deze ether chart. Van de laatste 22 4-uurs candles, zijn er 19 rood. Geitenbende.ScuL schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:34:
Ik heb echt een grafhekel aan slow bleeds
:strip_exif()/f/image/PzOip0gvyPEKcygM8fNAoVea.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/m6XuCOQYBdj9sP08I3uw93x2.gif?f=user_large)
ik ben meer een billenman, maar dit is ook zeker goed hoor!Moiety schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:40:
Ok, nog 1 keertje. Het is nodig zo te lezen.
[Afbeelding]
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bearmarkt is hier!knakworst schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:38:
[...]
Kijk dan niet naar deze ether chart. Van de laatste 22 4-uurs candles, zijn er 19 rood. Geitenbende.
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De media doet er even een schepje bovenop. Max fear.
dan is de bodem bijna inzwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:47:
[Afbeelding]
nothing stops this train
En terwijl we gewoon een kopie maken van 2021 Jan.zwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:47:
[Afbeelding]
Haha, je zou hier maar panic sellen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Of deze. De nieuwe China FUD. Steeds maar weer recyclen.
Buy signal. Bullish.zwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:47:
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 21:41:
[...]
ik ben meer een billenman, maar dit is ook zeker goed hoor!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Svy8L2QI3TF7N0r8e5O9uSgA.gif?f=user_large)
My Big Goal :
— Alex Becker 🍊🏆🥇 (@ZssBecker) 9 januari 2025
When I make a billion dollars the first thing I will do is make a charity...
It will provide unlimited tampons to the men of CT...
Because based on your response to this dip you are all fucking pussies.

idd, veel te zwakProsac schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:03:
Dit gaat toch nog steeds he-le-maal nergens over qua dip

ik wil een godcandle zien
nothing stops this train
Nee maar wel een zwarte LA.kbuntu schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:06:
Stel LA fikt volledig af komend weekend, zou dat een zwarte zwaan zijn?
On-chain data shows the U.S. government isn’t selling $BTC.
— Michael Saylor ⚡ Founder of MicroStrategy (Parody) (@Saylorsatsire) 9 januari 2025
Stop believing every headline, you moron. Verify the facts.
kbuntu schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:06:
Stel LA fikt volledig af komend weekend, zou dat een zwarte zwaan zijn?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1xMWBLpeFLL5aJ6E3Fb2UrM3.gif?f=user_large)
this is the double bottom that we were waiting for which is outlined in step 3 of my #Bitcoin plan mentioned below 👇.
— BitcoinHabebe (@Bitcoinhabebe) 9 januari 2025
These 2 weeks are PERFECT Buy opportunities for #Altcoins before the next wave up to my green line target of 120k+.
Also worth mentioning the uncanny… https://t.co/5P3C17VRs8 pic.twitter.com/REnGbfrYdE
Wat een smerig advies.
Als btc via de 75 naar de 120 gaat dan zijn de meeste alts echt KO rekt.
Koop liever bitcoin.
Iedereen wil gelijk hebben. Niemand die het weet. Het is dus puur gokken. Men wordt boos als iemand als eerste de trigger overhaalt dat het de bodem is geweest.gebruikershaes schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:14:
Waarom is iedereen zo agressief op X. Mogen ze daar geen babes posten?
Morgen weer groen dus!
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 09-01-2025 22:29 ]
Dan is dit de start van de bear!
Iedereen met bags heeft dan weer gefaald...
Kan je nu verkopen en morgen goedkoper terugkopen 👍🏻Het Fantoom schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:34:
Het gaat er kei, maar dan ook echt keihard doorheen zakken vannacht!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HxYbEtv2ofUy8w0vVZkiWlbb.jpg?f=user_large)
Denk erom jongens.. als iedereen denkt NU gaat het gebeuren, gaat het tegenovergestelde juist gebeuren.
This is crypto !
bsmpower schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:37:
[...]
Kan je nu verkopen en morgen goedkoper terugkopen 👍🏻
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pPB9zgpyxk9Jrzm46w8kNhxP.gif?f=user_large)
Wat betekend bsm? Copilot weet het ook niet 😅Vis schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:37:
[Afbeelding]
Denk erom jongens.. als iedereen denkt NU gaat het gebeuren, gaat het tegenovergestelde juist gebeuren.
This is crypto !
De cijfers van morgen zijn bepalend. Eerder verwacht ik niet veel actie. Maar who knows.The Redman schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:36:
Nu nog heerlijk op precies de neckline maar zal vlak voor de daily close wel erdoorheen zakken
Iemand zal iemand kennen en bepaalde futures zal dat verklappenzwembroek schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:42:
[...]
De cijfers van morgen zijn bepalend. Eerder verwacht ik niet veel actie. Maar who knows.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dat zal idd van te voren wel zichtbaar zijn.Aeronaut schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:46:
[...]
Iemand zal iemand kennen en bepaalde futures zal dat verklappen
Bullmarket Support Manddwarsdrijver schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:42:
[...]
Wat betekend bsm? Copilot weet het ook niet 😅
Wie zal er dan nog kopen. Het feest is voorbij!
Coldcat schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 22:54:
Geen buy-the-dip orders?
Wie zal er dan nog kopen. Het feest is voorbij!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Hkrq0rsfabITCCd3lJ1KsqKU.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!