[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.197 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
TakutoRadiance schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:26:
[...]

Nouja, als je het vergelijkt met vorige runs is het toch ook zwakker.
Feiten:
  • Halving 2020: 5 maanden later = langzaam begin van een stijging dmv een verdubbeling.
  • Halving 2024: 5 maanden eerder = verdubbeling. En knetterhard op weg naar net geen verdubbeling erbij na die 5 maanden.
Het is maar net hoe je het ziet. Is het glas half leeg omdat het deze keer voor de halving al flink losging?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert-JanB
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:04
Kol Nedra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:33:
[...]

ik stake op DEXen zoals Kraken, Bitvavo, ByBit, Coinbase, CDC.

ja de rewards zijn wat lager, maar prima zo.
tijdje terug had en wel FTM in DeFi staan, maar die heb ik verkocht voor gewoon Bitcoin.
CEX''en :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
TakutoRadiance schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:26:
Nouja, als je het vergelijkt met vorige runs is het toch ook zwakker. Je mag deze run zeker rekening houden met diminishing returns, al is het toch lastig vergelijken met de vorige run (gezien de giga zwarte zwaan van toen). Anyway, uiteindelijk weet niemand het 8)
Nee, uiteindelijk weet niemand exact waar de top zal liggen, of (voor @bsmpower) waneer die top binnen de cyclus exact zal zijn. Maar mijn voornaamste punt is: die balans kun je toch pas nà de hele run opmaken?

Uiteraard kan ik ook niet met 100% zekerheid zeggen dat 108k niet de top was. Dat kan niemand. Maar is er nu echt reden om te denken dat het allemaal klaar is, terwijl nog geen enkele cycle in januari van het post-halving year is geëindigd?

Vanzelfsprekend mag je dat argument wel maken, maar kom dan echt met gedegen argumentatie en feiten. Natuurlijk kan frustratie de boodschap enigszins verharden. Maar wat betreft het uiten van emoties en dat dit teveel wordt afgerekend: kijk even naar de manier waarop het nu weer wordt verwoord. Als je hier binnenkomt en bijvoorbeeld het volgende zegt:
Ik word toch wel een beetje angstig van deze daling. Vooral voor altcoins. Het voelt allemaal erg zwak, kan iemand mij gerust stellen? Ik weet niet zo goed hoe ik nu moet handelen / eigenlijk wil ik z.s.m. uitstappen omdat ik het niet vertrouw.
Dan stap je toch met een heel andere boodschap binnen dan wanneer je hier binnen komt walsen met:
Uiterst zwakke bull run! Je geld op een spaarrekening zetten levert nog meer op dan deze "bull run". Zwakste bullrun ooit!
Dit soort uitspraken hebben weinig basis in de realiteit. Zelfs als je het over altcoins hebt heeft die opmerking over een spaarrekening niets met de realiteit te maken, maar toch wordt het als een soort feit gepresenteerd. Tsja, dan kun je de bal echt net zo hard terug verwachten, maar eerlijk gezegd vind ik een opsomming van zijn opmerkingen met de Bitcoin chart erbij nog niet echt onder de noemer hard vallen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:44:
Dit soort uitspraken hebben weinig basis in de realiteit. Zelfs als je het over altcoins hebt heeft die opmerking over een spaarrekening niets met de realiteit te maken, maar toch wordt het als een soort feit gepresenteerd.
Tsja, Dunning-Kruger is echt wel een dingetje. Dat heb je altijd met een gemengd publiek.
Tot nu toe valt het me deze bull erg mee met de inflow van domme/huilie berichten, moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:24
SvMp schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 00:03:
[...]

Het grote probleem is dat deze swings plaatsvinden voordat we hersteld zijn van de vorige crash. In de vorige bull run vonden deze swings ook plaats, maar wel na grote stijgingen die we het afgelopen jaar niet hebben meegemaakt. Dat is de olifant in de kamer.
100% mee eens. Je hebt gewoon gelijk.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:21
SvMp schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 00:03:
[...]

Het grote probleem is dat deze swings plaatsvinden voordat we hersteld zijn van de vorige crash. In de vorige bull run vonden deze swings ook plaats, maar wel na grote stijgingen die we het afgelopen jaar niet hebben meegemaakt. Dat is de olifant in de kamer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFLg2YAbmlOIxbEXrlw_Si9HAnM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5dclG8hl950zUXqHPEHn685r.png?f=user_large

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-09 12:07

NeoflexNL

Forever young

Rustig aan he, het is hier geen NSFW forum!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
als we echt alle degens willen schoonvegen gaan we nog naar 92.5k...

Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/OIP.0bEbpgcOuSumCy6VsoHYmwHaHJ?rs=1&pid=ImgDetMain

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXsnUWI92bJ8ppsJSuhUfpotoZI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Lg55TLiR5yEWI9WgPewg5eWv.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door TakutoRadiance op 08-01-2025 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:44:
[...]

Nee, uiteindelijk weet niemand exact waar de top zal liggen, of (voor @bsmpower) waneer die top binnen de cyclus exact zal zijn. Maar mijn voornaamste punt is: die balans kun je toch pas nà de hele run opmaken?

Uiteraard kan ik ook niet met 100% zekerheid zeggen dat 108k niet de top was. Dat kan niemand. Maar is er nu echt reden om te denken dat het allemaal klaar is, terwijl nog geen enkele cycle in januari van het post-halving year is geëindigd?

Vanzelfsprekend mag je dat argument wel maken, maar kom dan echt met gedegen argumentatie en feiten. Natuurlijk kan frustratie de boodschap enigszins verharden. Maar wat betreft het uiten van emoties en dat dit teveel wordt afgerekend: kijk even naar de manier waarop het nu weer wordt verwoord. Als je hier binnenkomt en bijvoorbeeld het volgende zegt:

[...]

Dan stap je toch met een heel andere boodschap binnen dan wanneer je hier binnen komt walsen met:

[...]

Dit soort uitspraken hebben weinig basis in de realiteit. Zelfs als je het over altcoins hebt heeft die opmerking over een spaarrekening niets met de realiteit te maken, maar toch wordt het als een soort feit gepresenteerd. Tsja, dan kun je de bal echt net zo hard terug verwachten, maar eerlijk gezegd vind ik een opsomming van zijn opmerkingen met de Bitcoin chart erbij nog niet echt onder de noemer hard vallen...
Helemaal eens hoor, de toon kan zeker anders maar de truc is dat je het niet zo'n grote invloed moet laten zijn op je eigen gemoedstoestand ;) Laat die gasten lekker roeptoeteren, die types zijn er namelijk altijd... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:09
Stukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:49:
[...]

Veel langer in de kreukels? Vorige week stonden we nog 2k lager, wat? :P

[...]
Ik bedoelde ook dat de dips minder gretig worden opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:03:
als we echt alle degens willen schoonvegen gaan we nog naar 92.5k...

[Afbeelding]
Nee hoor. 85k is gewoon een grote mogelijkheid. En ook het 0.5 level op 78k kan chart technisch gewoon makkelijk. RSI: Weekly bearish divergence. Daily: RSI en OBV bearish divergence. Als het 91k level niet houdt zijn we gewoon voorlopig fucked.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-09 12:14
bsmpower schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:28:
[...]

[...]

Denk dat dit een stress reactie is. Je ziet je portfolio instorten, krijgt een kleine paniekaanval en je wil je (negatieve) emoties kwijt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je dit niet moet doen in dit topic, dan wordt je uitgelachen, voor gek verklaard of voor paal gezet. Dat heb ik ook ondervonden en me daarom voorgenomen dit niet meer te doen in 2025. Ongeacht hoe ik me voel. Uiteindelijk heb je er ook niks aan je emoties hier te uiten, want het veranderend niks aan de situatie.
Er is zo'n heerlijke cliché uitspraak: "when in doubt, zoom out". Deze gaat voor crypto ook gewoon op (BTC dan, -99% gerugpullde shitcoin grafiek is nog nooit iemand blij van geworden). Dit is de reden dat je bij het maken/lezen van grafieken de schaal en range kunt aanpassen, zie het als relativeerknoppen. Als je te vaak naar de hourly kijkt kun je helemaal gek worden in cryptoland, pak je montly oid er bij dan valt het ineens allemaal mee en lijkt alles ruis.

Plus, als je echt maximaal pessimistisch bent geworden kun je altijd nog short gaan. Dat niet hier melden tenzij je fan bent van jiskefet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:13:
[...]

Als het 91k level niet houdt zijn we gewoon voorlopig fucked.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/iKwvDRl3cvAAAAAM/homer-simpson-whoo-hoo.gif

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Hoe de sfeer in een topic in ~24u kan omslaan _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:55
Kol Nedra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:27:
[...]

ik had 3 jaar terug minder vermogen dan mijn vrouw (spaarrekening)
maar nu, ik heb haar met gemakt in gehaald en heb nu 2x zoveel eigen vermogen opgebouwd dan zij, omdat ze een euro-maxi is en al haar vermogen 100% op de bank heeft staan.
gaat dus erg goed dat sparen ;)

geef mij maar cashback, dividend, staking rewards en buy low sell high methode d:)b
Huwelijkse voorwaarden? Anders klopt die rekensom van geen kant.

Oud gezegde:

Na 1 jaar zegt de vrouw 'ik hou van je', na 5 jaar zegt de vrouw 'ik hou heel veel van je', na 20 jaar zegt de vrouw 'ik hou alles van je'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:35
Richh schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:16:
ja mooi he. Vind het an sich wel vermakelijk allemaal. De top zal iig des te hoger zijn door dit soort consolidatie periodes

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:13:
[...]

Nee hoor. 85k is gewoon een grote mogelijkheid. En ook het 0.5 level op 78k kan chart technisch gewoon makkelijk. RSI: Weekly bearish divergence. Daily: RSI en OBV bearish divergence. Als het 91k level niet houdt zijn we gewoon voorlopig fucked.
puur kijkend naar degens liq's:

3-4x zit rond 75k.
10x zit rond 85k
15x zit rond 90.5k
50x+ zit rond 92.5k

wick naar 85k zie ik wel gebeuren, maar moeten dan wel goed crashen a la 49k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:20:
[...]

ja mooi he. Vind het an sich wel vermakelijk allemaal. De top zal iig des te hoger zijn door dit soort consolidatie periodes
Er is nog niets verloren maar die 91k moeten we wel vasthouden anders is het voorlopig klaar. Eem hogere top geloof ik nog steeds in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:23:
[...]

Er is nog niets verloren maar die 91k moeten we wel vasthouden anders is het voorlopig klaar. Eem hogere top geloof ik nog steeds in.
mwa wick naar 88 en daily sluiten boven de 91-92k is ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-09 21:35
We zitten nu rond de MA10 te bouncen. De optimist in mij zegt dat het daarbij blijft. Ook omdat ik er balls deep in zit. Maar als ik op de weekly kijk, dan kunnen we best richting de 80k.

Zo iets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acfTl6QYMGYzmrJXyIBvnU-6DBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8HEMblaiuOcN6ExKU9XLrOn9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door gebruikershaes op 08-01-2025 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:13

YES

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:30:
We zitten nu rond de MA10 te bouncen. De optimist in mij zegt dat het daarbij blijft. Ook omdat ik er balls deep in zit. Maar als ik op de weekly kijk, dan kunnen we best richting de 80k.
Zit je in een long? Zo ja, waar heb je invalidatie/SL gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:23:
[...]

Bij 90k-91k zal er wel een bounce komen, maar als die relatief zwak is dan gaan we inderdaad alsnog spoedig naar de 85-87k regionen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:31:
[...]

Zit je in een long? Zo ja, waar heb je invalidatie/SL gezet?
Nee niet meer. M’n laatste twee entries waren ruk. Beide SL getriggered. Weg winst van afgelopen week. Mja zo is het leven. 1 stap vooruit 2 terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3eEunzQ_XVoOm35auspAfYGkrvk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Of4yX3pJAnQNjNBTNbWOQQi0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
Er is gewoon nul volume. En het exchange volume is enorm gedaald vanaf half december. Stocks gaan helemaal naar de klote. De 10 year yield op bonds is abnormaal hoog. Hypotheekrente in de USA gaat door het dak. Geen QE en geen rate cuts. Plus alle tekenen in de chart. Jij ziet die bearish engulfing candle toch ook gewoon @anti elppa? Samen met die bearish diversion van de RSI en de OBV kan je niet zeggen dat het er short term positief uitziet. Dat staat los van ene nieuwe ATH in 2025. Maar op deze manier kan het best eens Q4 worden. En als de bulls eind deze maand toch weer flink instappen kan het zo weer omdraaien maar voor nu is het ronduit kut. En dan kan er gezegd worden dat het sentiment snel omslaat hier. Als de feiten veranderen dan moet je ook realistisch zijn. Ik ben nooit bang voor een correctie en ik raak niet in paniek. Maar ik steek ook mijn kop niet in het zand als meerdere seinen op rood springen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:16:
Omhoog met een verroeste traplift van 8k.

Omlaag met een
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2evACpR8oqhE9ZHBlqz9l2wJxo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y2z142VqGGrRFvC2R64qbOGo.gif?f=user_large

Geitenbende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:19

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBzTpgAKjW4jYdhdLgG1cfV_8As=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N5PKjl1i2Avs8LRvmiCBQt0n.jpg?f=fotoalbum_large

Ether is wellicht op een steunniveau aanbeland.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:41:
Er is gewoon nul volume. En het exchange volume is enorm gedaald vanaf half december. Stocks gaan helemaal naar de klote. De 10 year yield op bonds is abnormaal hoog. Hypotheekrente in de USA gaat door het dak. Geen QE en geen rate cuts. Plus alle tekenen in de chart. Jij ziet die bearish engulfing candle toch ook gewoon @anti elppa? Samen met die bearish diversion van de RSI en de OBV kan je niet zeggen dat het er short term positief uitziet. Dat staat los van ene nieuwe ATH in 2025. Maar op deze manier kan het best eens Q4 worden. En als de bulls eind deze maand toch weer flink instappen kan het zo weer omdraaien maar voor nu is het ronduit kut. En dan kan er gezegd worden dat het sentiment snel omslaat hier. Als de feiten veranderen dan moet je ook realistisch zijn. Ik ben nooit bang voor een correctie en ik raak niet in paniek. Maar ik steek ook mijn kop niet in het zand als meerdere seinen op rood springen.
dit is precies wat Hpowell wilde bereiken met zijn geleuter vorige maand. Iedereen weet dat ze volgend jaar stevig moeten cutten. De hele economie gaat volledig onderuit. Tot nu toe lukt het ze aardig dit niet teveel door te laten schemeren. Als trump zit gaat QE volle bak aan de gang icm rate cuts. 100% zeker. EU cut sowieso door.

Ik maak me totaal niet ongerust iig. En een top Q4 is ook eigenlijk hoe het hoord. Die laatste cycle klopte van geen kant. Doe maar gewoon Q4, dan doe we precies wat we moeten doen. En die zal des te hoger zijn.

Gewoon ff wat anders doen aankomende weken, op je handen zitten, niet traden en al helemaal niet aan shitcoins komen.

En again, die range en choppaaaaa roep ik al ff, en dit is precies volgens dat plaatje. Kan gerust tot begin/ half feb duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:12
Domino schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:20:
[...]

Huwelijkse voorwaarden? Anders klopt die rekensom van geen kant.

Oud gezegde:

Na 1 jaar zegt de vrouw 'ik hou van je', na 5 jaar zegt de vrouw 'ik hou heel veel van je', na 20 jaar zegt de vrouw 'ik hou alles van je'.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4yNOqyW1qJaFJPhrUSv2SScqqV8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SmpbCcGUWo8xA5FHuyssRq1p.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:49:
[...]

dit is precies wat Hpowell wilde bereiken met zijn geleuter vorige maand. Iedereen weet dat ze volgend jaar stevig moeten cutten. De hele economie gaat volledig onderuit. Tot nu toe lukt het ze aardig dit niet teveel door te laten schemeren. Als trump zit gaat QE volle bak aan de gang icm rate cuts. 100% zeker. EU cut sowieso door.

Ik maak me totaal niet ongerust iig. En een top Q4 is ook eigenlijk hoe het hoord. Die laatste cycle klopte van geen kant. Doe maar gewoon Q4, dan doe we precies wat we moeten doen. En die zal des te hoger zijn.

Gewoon ff wat anders doen aankomende weken, op je handen zitten, niet traden en al helemaal niet aan shitcoins komen.

En again, die range en choppaaaaa roep ik al ff, en dit is precies volgens dat plaatje. Kan gerust tot begin/ half feb duren
Probleem is wel dat de economie het nog veel te goed doet en daarom die rate cuts eigenlijk overbodig waren. Helemaal als je ziet dat de inflatie weer omhoog gaat. Hij kan de rente eigenlijk niet meer verlagen omdat er geen aanleiding voor is. En om de inflatie te bestrijden zou hij weer de rente moeten verhogen. Trump zei gister dat hij de rente veel te hoog vindt dus hij wil snel cuts. Maar tegelijk zei hij dat hij vind dat de inflatie veel te hoog is haha. Hoe wil je dat doen? Als hij de rente verlaagd gaat de inflatie nog harder omhoog. Lekker tegenstrijdig van Trump.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:54:
[...]

Probleem is wel dat de economie het nog veel te goed doet en daarom die rate cuts eigenlijk overbodig waren. Helemaal als je ziet dat de inflatie weer omhoog gaat. Hij kan de rente eigenlijk niet meer verhogen omdat er geen aanleiding voor is. En om de inflatie te bestrijden zou hij weer de rente moeten verhogen. Trump zei gister dat hij de rente veel te hoog vindt dus hij wil snel cuts. Maar tegelijk zei hij dat hij vind dat de inflatie veel te hoog is haha. Hoe wil je dat doen? Als hij de rente verlaagd gaat de inflatie nog harder omhoog. Lekker tegenstrijdig van Trump.
ja klopt, maar dat is wat we al 2 jaar roepen ongeveer, ze staan schaakmat. EU nog erger dan USA.
Ze kunnen geen kant op. Verhaal word straks dat ze inflatie toe gaan staan (lees staatschuld laten verdampen) icm lage rente standen (lees lekker handig voor de staatschuld). Henk en ingrid betalen de rekening.

Bovenstaand scenario zijn we al ruime tijd mee bezig om uit te laten spelen. Verhaal word straks dat regeringen er alles aan gedaan hebben.......

Oh en economie ziet er alleen goed uit op papier....de cijfers die ze ons voorschotelen. Onder de motorkap gaat het echt heel erg slecht al, ook in de USA

[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 08-01-2025 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
TLDR

Omhoog of omlaag?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Naar rechts!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRAnjkxWV4oUB8Sh_pJAOfWC5w4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ywaAKTzt6NCts7LaQ2TY9AJ9.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

De projectie nu op basis van Pi cycle top indicator is een top half september.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAk8K92p3YvtGMzKCbbjaNfTrT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gbSgoHEe8B9Al6LnEnudsW6g.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Numbers op 08-01-2025 11:26 ]

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• WarsemaW
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZKeOlyNbuLzKaxscBPU5lMGOg0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/p64S8xSX4J0Od48hTlRcsvIW.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Maar als je nog 20k hebt liggen dan zou ik die zeker DCA'en in de komende 30 weken.

Gaat het direct up, dan is het top. Letterlijk.

Gaat het eerst down, dan zit je dankzij het DCA'en straks misschien nog steeds goed.

Enige probleem wat dan overblijft is dat 20k / 30 = 666,6666666667 om per week in Bitcoin te duwen. Ik weet niet of dat verstandig is :P

#nfa

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Stukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:29:
[...]

Maar als je nog 20k hebt liggen dan zou ik die zeker DCA'en in de komende 30 weken.

Gaat het direct up, dan is het top. Letterlijk.

Gaat het eerst down, dan zit je dankzij het DCA'en straks misschien nog steeds goed.

Enige probleem wat dan overblijft is dat 20k / 30 = 666,6666666667 om per week in Bitcoin te duwen. Ik weet niet of dat verstandig is :P

#nfa
Klopt, vorige cycle was ik ook nu ongeveer nog aan het DCA'en. Nu niet omdat mijn bags al vol genoeg zitten. anders zou ik ook gewoon doorgaan nu.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:29:
[...]
Ach dan doe je gewoon DCA met variërende bedragen op willekeurige tijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WarsemaW
anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:58:
[...]

ja klopt, maar dat is wat we al 2 jaar roepen ongeveer, ze staan schaakmat. EU nog erger dan USA.
Ze kunnen geen kant op. Verhaal word straks dat ze inflatie toe gaan staan (lees staatschuld laten verdampen) icm lage rente standen (lees lekker handig voor de staatschuld). Henk en ingrid betalen de rekening.

Bovenstaand scenario zijn we al ruime tijd mee bezig om uit te laten spelen. Verhaal word straks dat regeringen er alles aan gedaan hebben.......

Oh en economie ziet er alleen goed uit op papier....de cijfers die ze ons voorschotelen. Onder de motorkap gaat het echt heel erg slecht al, ook in de USA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GIxTJBnKbZCoJuPBzC_fJ3SgbX0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mud8a5NZ9o60lOIfvqEXFShz.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik sta klaar om de dip te kopen, maar kan opeens geen EUR meer storten op Kraken Pro... de support weet het ook niet en heeft het doorgezet naar de 2e lijn support :|

Meer mensen hier last van toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:52

koelebobes

Wen BTC €100K

metallicattim schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:38:
Ik sta klaar om de dip te kopen, maar kan opeens geen EUR meer storten op Kraken Pro... de support weet het ook niet en heeft het doorgezet naar de 2e lijn support :|

Meer mensen hier last van toevallig?
Ik ook niet!

Kan alleen :

Kraken Fee credit... whatever dat ook is... kan ook geen crypto storten dus ik vermoed een storing

[ Voor 14% gewijzigd door koelebobes op 08-01-2025 11:45 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Richh
zwembroek schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:54:
Trump zei gister dat hij de rente veel te hoog vindt dus hij wil snel cuts. Maar tegelijk zei hij dat hij vind dat de inflatie veel te hoog is haha. Hoe wil je dat doen? Als hij de rente verlaagd gaat de inflatie nog harder omhoog. Lekker tegenstrijdig van Trump.
Tja hey, men wou Trump, dan krijg je dit soort onzin aan het roer :D

Hoe dan ook heb ik het sterke vermoeden dat Trump schijt heeft aan inflatie en aan de kant staat van het deel van de bevolking wat voorkeur heeft aan lage rentes. Oftewel de bedrijven en mensen die al een huis bezitten, wat toch ook wel de achterban van Trump betreft.

Sowieso is het inflatiespook lekker makkelijk af te wentelen op externe factoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:45:
[...]

Tja hey, men wou Trump, dan krijg je dit soort onzin aan het roer :D

Hoe dan ook heb ik het sterke vermoeden dat Trump schijt heeft aan inflatie en aan de kant staat van het deel van de bevolking wat voorkeur heeft aan lage rentes. Oftewel de bedrijven en mensen die al een huis bezitten, wat toch ook wel de achterban van Trump betreft.

Sowieso is het inflatiespook lekker makkelijk af te wentelen op externe factoren.
exact, 100% zeker dat het zo zal lopen. Trump gaat lekker met goedkoop geld strooien. Hij heeft ook maar 1 termijn. 0 rekening te houden met toekomst want 100% zeker geen 2e termijn (dit is zijn 2e al)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:33
Moet je eens zien, ik kwam een legende tegen <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hjaMhevzx4VNRkaHzmb0Q6f_Ao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Y5ZF2C1tsWhuytoC3liEgiw.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:50:
[...]

exact, 100% zeker dat het zo zal lopen. Trump gaat lekker met goedkoop geld strooien. Hij heeft ook maar 1 termijn. 0 rekening te houden met toekomst want 100% zeker geen 2e termijn (dit is zijn 2e al)
*90% zeker zeker :9 Hij praat al over een 3e termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
koelebobes schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:43:
[...]

Ik ook niet!

Kan alleen :

Kraken Fee credit... whatever dat ook is... kan ook geen crypto storten dus ik vermoed een storing
Yep, ik zie hetzelfde, zal dan een storing zijn inderdaad. Hopelijk snel opgelost voordat het weer MOON gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
metallicattim schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:55:
[...]

*90% zeker zeker :9 Hij praat al over een 3e termijn
hahah ja dat zou wat zijn ja, als ie echt een hoop van die diep gewortelde wetten ed gaat wijzigen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:35
metallicattim schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:56:
[...]

Yep, ik zie hetzelfde, zal dan een storing zijn inderdaad. Hopelijk snel opgelost voordat het weer MOON gaat
of nog erger, voordat je long geluiqideerd wordt wegens gebrek aan funds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Kraken support zegt uitloggen en inloggen en dan werkt het weer, bij mij was dat de oplossing.
Weet niet of ze iets achter de schermen gedaan hebben, maar het is het proberen waard.

Nu buy orders instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 16:05
Benieuwd wat de yanks straks gaan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pinsa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:10:
futures staan licht in de plus

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wStnTRtZKs2CZxTS8SvgAN2DNzc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y10efxNXf8NETcK7XoS63LPZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/OIP.tu6Mnjb2iFSMnG81yG8HewHaHM?rs=1&pid=ImgDetMain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
De zooi dumpen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWrDfxjO-Mwib_T7uKEXJb2AoMA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dVJHGayCv5MnQwTX9DC39QzB.gif?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door Darrell op 08-01-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
De dump begint al vroeg vandaag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:59
Man, ik had al lang schat hemeltje rijk kunnen zijn.
Iemand had me alleen maar een paar sats hoeven te geven, elke keer als @anti elppa zegt:

“Zoals ik al zei…”
“Ik roep al een paar weken…”
“Ja ik heb ook altijd gezegd…”

Easy money

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell en de rest van de foto?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRY71xxJKnoGHyNFvbT-F8WkYWN0s692f9PnA&usqp=CAU

Je moet toch wat als de koers niet om aan te zien is he? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Laat al die gure graf ponzi lekker.

When boob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MrMrq schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:35:
Man, ik had al lang schat hemeltje rijk kunnen zijn.
Iemand had me alleen maar een paar sats hoeven te geven, elke keer als @anti elppa zegt:

“Zoals ik al zei…”
“Ik roep al een paar weken…”
“Ja ik heb ook altijd gezegd…”

Easy money
Klopt! Ik zoek ook nog steeds een donor, wil ook wel eens koude schultenbrau ipv lauwe, de koersen laten het iig niet toe nu :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Precies toen ik daarnet m'n wekelijkse DCA deed :o

Eigenlijk wel iets om trots op te zijn. Dat mijn aankoop zo zwaar is dat de koers er gelijk van begint te wankelen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 16:39
Ok, dat was hem. Alle alts verkocht. Gaf me teveel stress. Voor mij wordt het nu BTC only. Kost me bij een altseason waarschijnlijk veel geld, maar de rust is ook wat waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Stukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:40:
[...]

Precies toen ik daarnet m'n wekelijkse DCA deed :o

Eigenlijk wel iets om trots op te zijn. Dat mijn aankoop zo zwaar is dat de koers er gelijk van begint te wankelen.
Zo gaat het toch altijd. Op moment als je koopt dan kakt alles in.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:39
De DXY heeft weer een dikke pump gemaakt nu 109+ dat verklaart ook het gedrag van BTC
Dit is een support level dat *moet* houden.

BTC is nu zwaar oversold (meest oversold sinds begin oktober) en de RSI heeft bullish divergence
dwz dat ik verwacht dat de FOMC meeting waarschijnlijk een bounce gaat opleveren
over 7 uur weten we het

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

sh4d0wman schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:38:
@Darrell en de rest van de foto?

[Afbeelding]

Je moet toch wat als de koers niet om aan te zien is he? :P
Moment van stilte lijkt me nu meer op zn plaats.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

kbuntu schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:45:
Ok, dat was hem. Alle alts verkocht. Gaf me teveel stress. Voor mij wordt het nu BTC only. Kost me bij een altseason waarschijnlijk veel geld, maar de rust is ook wat waard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHcZxqyAzJWhCpZ4g6QsuJFzB34=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XmFC2TAY47GZ5bETnQ2HcN9p.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

ScuL schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:47:
De DXY heeft weer een dikke pump gemaakt nu 109+ dat verklaart ook het gedrag van BTC

BTC is nu zwaar oversold (meest oversold sinds begint oktober) en de RSI heeft bullish divergence
dwz dat ik verwacht dat de FOMC meeting waarschijnlijk een bounce gaat opleveren
over 7 uur weten we het
Een significante faceripping godcandle level bounce?

Of een dood katje?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34
Je besluit is goed, maar je verkoopmoment is wat impulsief naar mijn mening.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BNB en XRP relatief strong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa

BTC is nu zwaar oversold (meest oversold sinds begint oktober) en de RSI heeft bullish divergence
over 7 uur weten we het
kan me hier goed in vinden. Waarschijnlijk wel eerst nog ff laatste liquiditeit pakken tussen de 93 en 94. Echt max pain voor veel mensen

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• anti elppa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Gr7le2HMiQuMoHdl5um6nBaXps=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vths1z7L1pTOG7xzoHl3KUSa.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Ik verwacht wel een flinke stijging naar de 3 dollar binnenkort (minstens).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExY3B5c2hzc290Zzk3aGl3NGJsMHRkcTkxYWYybHZpN25vN2xlMXNqMyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/Ae7SI3LoPYj8Q/giphy.webp

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Als iedereen naar @anti elppa had geluisterd had bitcoin nu makkelijk dicht tegen de 200k gestaan.

Als...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_Je374W_yx4_5zCzOgFgx6p8LI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/e4CWGsSAIrfIvBSJkSjHLWS1.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Darrell schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:03:
Als iedereen naar @anti elppa had geluisterd had bitcoin nu makkelijk dicht tegen de 200k gestaan.

Als...
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbhY_JpD0G-lVZhGIois17mRLek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yoiU7uSGboLvHfwoJIApQILG.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
Cougar schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:56:
[...]

Ik veracht wel een flinke stijging naar de 3 dollar binnenkort (minstens).
Ik veracht geen enkele stijging. Die koester ik juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman

BTC is nu zwaar oversold (meest oversold sinds begin oktober) en de RSI heeft bullish divergence
over 7 uur weten we het
Er is geen echte FOMC meeting of wel? FOMC minutes om 19 uur onze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

over 7 uur weten we het
Op welke timeframes zie je een bullish divergence? Ik zie hem zelf niet nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 16:39
Mr Ronman schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:05:
[...]

Nee is eind januari pas

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_U97P4H7dwLN9n1XKGeD1w-Ev58=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cYbvsu8ovNcXIHYF2dlQbKih.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
[...]

Sorry het zijn minutes inderdaad
YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:05:
[...]

Op welke timeframes zie je een bullish divergence? Ik zie hem zelf niet nl.
1H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
XRP heeft er weer iets zin in. Bizar wat die analysten voorspellen op deze. Maar op andere grote coins net zo.

Hodl will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ah ja, op meerdere manieren te zien ook. Thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Zie mijn chart in NK voor ETH, maar op BTC is hetzelfde te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Net eventjes gelunched/boodschappen gehaald en precies het gore dipje gemist :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:56
https://www.nhnieuws.nl/n...euro-aan-bitcoins-verloor
"Ik ben jong, weet veel van de ICT, werk met cybercrime. Als mij dit kan overkomen, gebeurt dit bij iedereen"

Gedupeerde Koen
Als iemand dus nog een cybercrime expert zoekt, huur dan deze super goon in 🥹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 16:05

Als...
[Afbeelding]
Next cycle worden er veel maxi’s geboren hier! Nu nog even een altseason voor de laatste keer aub :P

Enige waar ik wel bang voor ben als die Saylor eens op de sellknop gaat drukken :o

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 08-01-2025 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@ytr81 misschien bedoelt hij in cybercrime. Zo heb je een leuk verhaal en heeft de bdienst het nakijken. :+

Maar ja Bitvavo scam dus het zal wel echt gebeurd zijn. Zuur. :X

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Pinsa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:15:
[...]

Next cycle worden er veel maxi’s geboren hier! Nu nog even een altseason voor de laatste keer aub :P

Enige waar ik wel bang voor ben als die Saylor eens op de sellknop gaat drukken :o
Het mag wel een XRP/ETH/Floki/Doge explosie worden, kan ik die handel dumpen en dan naar BTC 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:37
Pinsa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:15:
[...]

Dan gaan we waarschijnlijk een eind zakken, waarna we weer heel hard klimmen. Bitcoin heeft die Saylor niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
ScuL schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:11:
Zie mijn chart in NK voor ETH, maar op BTC is hetzelfde te zien
Oke het vergt wat hopium, maar het zou mooi zijn.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ytr81 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:14:

[...]

Eerste alinea lees ik al dat hij n.a.v. een telefoontje/SMS opgelicht is.

Serieus, al belt de koning mij persoonlijk op, ik voer geen enkele transactie of andere handeling mbt mijn crypto uit op telefonische instructie of bangmakerij via telefoon of e-mail.

Ik begrijp niet, als je ICT'er bent die 'met Cybercrime' werkt dat je dan in zoiets trapt.

Krijg je een SMS met mededeling dat er iets mis is en je moet ze bellen, zoek dan even op de website van (in dit geval) Bitvavo het nummer van de helpdesk, zie je meteen dat het anders is.
En zelfs als je wel het nummer uit de SMS belt, en ze sturen je naar een website om in te loggen, dan moeten toch helemaal alle alarmbellen gaan rinkelen?

Ik kan hier met mijn beste verstand niet bij.

[ Voor 24% gewijzigd door YES op 08-01-2025 13:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:26:
[...]

Serieus, al belt de koning mij persoonlijk op, ik voer geen enkele transactie of andere handeling mbt mijn crypto uit op telefonische instructie of bangmakerij via telefoon of e-mail.

Ik begrijp niet, als je ICT'er bent die 'met Cybercrime' werkt dat je dan in zoiets trapt.

Krijg je een SMS met mededeling dat er iets mis is en je moet ze bellen, zoek dan even op de website van (in dit geval) Bitvavo het nummer van de helpdesk, zie je meteen dat het anders is.
En zelfs als je wel het nummer uit de SMS belt, en ze sturen je naar een website om in te loggen, dan moeten toch helemaal alle alarmbellen gaan rinkelen?

Edit:
"Als mij dit kan overkomen, gebeurt dit bij iedereen"
Dat is dus typisch een uitspraak van iemand die het overkomt ja. Ik denk dat nog geen halve procent van al die scam pogingen werkt dus bijna niemand trapt erin, alleen degenen die daadwerkelijk in blinde paniek schieten wanneer ze een SMSje krijgen.
Plus, die gozer had dus blijkbaar ook geen two-factor authentication. Immers, hij voerde z'n wachtwoord in op een scam website en daar hadden ze blijkbaar genoeg aan. Dat je anno nu nog geen two-factor hebt aanstaan is ook echt gewoon een diepe zucht waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:26:
[...]

Edit:
"Als mij dit kan overkomen, gebeurt dit bij iedereen"
Dat is dus typisch een uitspraak van iemand die het overkomt ja. Ik denk dat nog geen halve procent van al die scam pogingen werkt dus bijna niemand trapt erin, alleen degenen die daadwerkelijk in blinde paniek schieten wanneer ze een SMSje krijgen.
Eens, zelfs mijn ouders van in de 70 begrijpen dat dit soort dingen dikke scams zijn. Nooit op linkjes klikken in sms-jes en mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:33

Als...
[Afbeelding]
Ja sorry, maar ik heb weer MNT gekocht van de gratis winsten van FLOCK en SERAPH ipv BTC

tja en fiat.....dat is nu op

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:29:
[...]

Plus, die gozer had dus blijkbaar ook geen two-factor authentication. Immers, hij voerde z'n wachtwoord in op een scam website en daar hadden ze blijkbaar genoeg aan. Dat je anno nu nog geen two-factor hebt aanstaan is ook echt gewoon een diepe zucht waard.
Damn, dat realiseerde ik me nog niet eens. Dat zou het idd nog veel erger maken.

Al kan het in theorie nog zijn dat ze hem wel gewoon bij Bitvavo hebben laten inloggen (met 2FA) en een sessiecookie hebben gejat oid waardoor ze zelf op basis van die sessie toegang behielden..

Maar idd. MFA MFA MFA
En noooooooooooit inloggen op een website/device die een ander je aanreikt.
Nooit iets via de telefoon afhandelen.
Nooit afgaan op urls in mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Blik1984 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:30:
[...]

Eens, zelfs mijn ouders van in de 70 begrijpen dat dit soort dingen dikke scams zijn. Nooit op linkjes klikken in sms-jes en mailtjes.
Ja precies.

En nooit inloggen op een website die een ander je even voorkauwt of op een ander device dan je eigen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
ytr81 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:14:

[...]

"Werk met cybercrime" _O-

Dude zal ongetwijfeld content marketeer oid zijn en/of de cookiebar beheren ofzo :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 13:36
Ik ken één miljardair die bijna voor € 250 miljoen het schip in ging. De bank ging voor deze transactie liggen en het liep daardoor met een sisser af. Ben er daardoor van overtuigd dat iedereen vatbaar is voor scammers en dat iedereen een slachtoffer kan zijn.

Gelukkig kiezen de meeste scammers doelbewust ervoor om zich te richten op naïeve mensen en zijn de scams daardoor redelijk doorzichtig. Gedacht hierachter is dat als je de scam doorzichtig maakt, diegene die doorklikken vatbaar zijn voor de scam. Dus weinig hits, maar als iemand bijt dan is het een grote kans dat ze raak hebben.

Echter een scammer die met social engineering zich echt richt op een bepaalde targetgroep die zijn ook voor de gemiddelde Tweaker gevaarlijk.
Pagina: 1 ... 162 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!