TakutoRadiance schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:26:
Nouja, als je het vergelijkt met vorige runs is het toch ook zwakker. Je mag deze run zeker rekening houden met diminishing returns, al is het toch lastig vergelijken met de vorige run (gezien de giga zwarte zwaan van toen). Anyway, uiteindelijk weet niemand het

Nee, uiteindelijk weet niemand exact waar de top zal liggen, of (voor @
bsmpower) waneer die top binnen de cyclus exact zal zijn. Maar mijn voornaamste punt is: die balans kun je toch pas nà de hele run opmaken?
Uiteraard kan ik ook niet met 100% zekerheid zeggen dat 108k niet de top was. Dat kan niemand. Maar is er nu echt reden om te denken dat het allemaal klaar is, terwijl nog geen enkele cycle in januari van het post-halving year is geëindigd?
Vanzelfsprekend mag je dat argument wel maken, maar kom dan echt met gedegen argumentatie en feiten. Natuurlijk kan frustratie de boodschap enigszins verharden. Maar wat betreft het uiten van emoties en dat dit teveel wordt afgerekend: kijk even naar de manier waarop het nu weer wordt verwoord. Als je hier binnenkomt en bijvoorbeeld het volgende zegt:
Ik word toch wel een beetje angstig van deze daling. Vooral voor altcoins. Het voelt allemaal erg zwak, kan iemand mij gerust stellen? Ik weet niet zo goed hoe ik nu moet handelen / eigenlijk wil ik z.s.m. uitstappen omdat ik het niet vertrouw.
Dan stap je toch met een heel andere boodschap binnen dan wanneer je hier binnen komt walsen met:
Uiterst zwakke bull run! Je geld op een spaarrekening zetten levert nog meer op dan deze "bull run". Zwakste bullrun ooit!
Dit soort uitspraken hebben weinig basis in de realiteit. Zelfs als je het over altcoins hebt heeft die opmerking over een spaarrekening niets met de realiteit te maken, maar toch wordt het als een soort feit gepresenteerd. Tsja, dan kun je de bal echt net zo hard terug verwachten, maar eerlijk gezegd vind ik een opsomming van zijn opmerkingen met de Bitcoin chart erbij nog niet echt onder de noemer
hard vallen...