“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat is het voordeel daar van?Mr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:03:
[...]
Ohja ze hebben het toch wel, KYC invullen is altijd wel verstandig.
Dan was dit je koopkans.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:53:
Wat nou als dit “de” drop is van januari?
Dan gaan we er drie weken over doen om weer naar de 102 te kruipen om daar een klein weekje te hangen. Dan krijgen we de dip van februari.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:53:
Wat nou als dit “de” drop is van januari?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Yes, geen sjekkies voor mij deze week :((
Edit: en dan zal je zien dat die net onder mijn SL bounced.
Edit 2: yep 200 onder mijn SL. Nice.
[ Voor 19% gewijzigd door gebruikershaes op 07-01-2025 22:03 ]
St@m schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:54:
[...]
Dan gaan we er drie weken over doen om weer naar de 102 te kruipen om daar een klein weekje te hangen. Dan krijgen we de dip van februari.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qGUgbK6vO6IKJ6GfHYY9cv5e.gif?f=user_large)
Fomo hits hard. Nou nog paar weekjes rood dan maar en dan Trump en zijn vrindjes eind van de maand nog even een pump doen om verder te bullrunnen richting de 150k.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GBiSoYTzdkeNxGfzwy6FidGf.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nAzn7psayRsBcLRqX1uKb0MG.gif?f=user_large)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kennelijk
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
gebruikershaes schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:17:
Echt 2 groene staafjes en iedereen gaat weer uit z’n dak. 😆
:strip_exif()/f/image/3b872sed0osiaU0TJBVMsOzV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is er nog wat gebeurd? Had een 100x long open geslingerd op 102k want dit was de definitieve doorbraak wel dus nu zal ik wel knettertje rijk geworden zijn.
Ach, check ik later wel weer een keer.
YES schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:22:
Goedeavond mensen! Was me wel het dagje weer op kantoor vandaag hoor, drukte, niets van de koersen kunnen checken. Thuis meteen door met de drukte met kids en andere zaken.
Is er nog wat gebeurd? Had een 100x long open geslingerd op 102k want dit was de definitieve doorbraak wel dus nu zal ik wel knettertje rijk geworden zijn.
Ach, check ik later wel weer een keer.

Maar goed die begon ook nog eens over een totale aandeelmarkt crash, gelukkig kwam toen net een bounce..
Welke posts bedoel je precies? Die met die jumpende tieten? Die was inhoudelijk spot on idd.kbuntu schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:34:
Net nog even NathanHQ gekeken. @zwembroek jouw posts komen aardig overeen met dingen die hij aanhaalt btw 😉
Maar goed die begon ook nog eens over een totale aandeelmarkt crash, gelukkig kwam toen net een bounce..
Doe even f5… 😬😬knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:26:
ADA toch weer een dollar. Brave stablecoin.

Lijkt nu meer op UST inderdaad
:gifsicle():strip_exif()/f/image/MI0xrO5cQS9RD2pqUkyIC0M7.gif?f=user_large)

Alpina schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 22:45:
Als je rekt blijft gaan is het ook niet nodig om in het FO topic te reageren.
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DuNS6sV9sLt5I4bXLsRoxFrs.gif?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Lekker dan.. gelukkig vals alarm en kan ik lekker dromen over een dikke groene paal vannacht
Yup. Het patroon waar we al 9 maanden in zittenSt@m schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:54:
[...]
Dan gaan we er drie weken over doen om weer naar de 102 te kruipen om daar een klein weekje te hangen. Dan krijgen we de dip van februari.

Je geld op een spaarrekening zetten levert nog meer op dan deze "bull markt".knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:44:
Ether is weer terug bij af ten opzichte van 1 januari.
Niet mee eens. Iedereen die gebruik wil maken van een mogelijke bull cycle heeft allang ingekocht. Deze dips zijn alleen maar vervelend, vertragend en zolang de bullrun niet start bestaat nog steeds de kans dat de bullrun er uiteindelijk niet eens komt. We moeten juist zsm. omhoog, zodat we de inzet en een beetje winst kunnen veilig stellen in deze uiterst zwakke bull run.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:04:
[...]
Gaat helaas weer up. We moeten juist die 30% drop verwelkomen om goedkoop in te kunnen slaan voordat we nieuwe ATH’s gaan neerzetten.
Het grote probleem is dat deze swings plaatsvinden voordat we hersteld zijn van de vorige crash. In de vorige bull run vonden deze swings ook plaats, maar wel na grote stijgingen die we het afgelopen jaar niet hebben meegemaakt. Dat is de olifant in de kamer.zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:14:
[...]
Ik ben klaar met dergelijke pf swings. Heb er al genoeg gezien. Nergens voor nodig om vanaf hier nog 30% te zakken.
70k naar 100k!SvMp schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 00:03:
[...]
Het grote probleem is dat deze swings plaatsvinden voordat we hersteld zijn van de vorige crash. In de vorige bull run vonden deze swings ook plaats, maar wel na grote stijgingen die we het afgelopen jaar niet hebben meegemaakt. Dat is de olifant in de kamer.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ben wel benieuwd waar jij je spaarrekening hebt dan.SvMp schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 23:57:
[...]
Je geld op een spaarrekening zetten levert nog meer op dan deze "bull markt".
Slechts een klein deel van onze gezamenlijke spaarcentjes zit in BTC. Doen we sort-of-DCA sinds maart '24. De absolute winst in euro's aanzienlijk groter, dan wat de spaarrekening meanwhile heeft gedaan
Of nouja, dat is de conclusie van mijn vriendin. Mijn eigen conclusie is dat de spaarrekening zelfs daalt... in sats waarde
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Spaarrekening daalt sowieso als je het met de inflatie vergelijkt. Daar kan de spaarrente echt niet tegenop. Het vervelende is dat je wel spaargeld nodig hebt helaas.Richh schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 00:30:
[...]
Ben wel benieuwd waar jij je spaarrekening hebt dan.
Slechts een klein deel van onze gezamenlijke spaarcentjes zit in BTC. Doen we sort-of-DCA sinds maart '24. De absolute winst in euro's aanzienlijk groter, dan wat de spaarrekening meanwhile heeft gedaan
Of nouja, dat is de conclusie van mijn vriendin. Mijn eigen conclusie is dat de spaarrekening zelfs daalt... in sats waarde
2 jaar geleden stond de koers rond een dieptepunt van ~16k. Rond dezelfde periode qua aantal dagen na de halving van 2020 stond de koers (toen rond de 9,5k) net geen 4x hoger.SvMp schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 23:57:
[...]
Je geld op een spaarrekening zetten levert nog meer op dan deze "bull markt".
De koers sinds de halving van 2024 stond gisteren net geen 4x hoger.
Leven wij op dezelfde planeet of ben je hier serieus aan het trollen?
Dat zit wel Schnorr.
Misschien is die pas op 105k ingestaptStukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 04:37:
[...]
2 jaar geleden stond de koers rond een dieptepunt van ~16k. Rond dezelfde periode qua aantal dagen na de halving van 2020 stond de koers (toen rond de 9,5k) net geen 4x hoger.
De koers sinds de halving van 2024 stond gisteren net geen 4x hoger.
Leven wij op dezelfde planeet of ben je hier serieus aan het trollen?
Het stond gisteren 1.6x hoger. Dat is inderdaad een stuk lager dan na 2020.
Maar als je een spaarrekening weet waar ik m'n inleg binnen een jaar meer dan verdubbelen kan met een lager risico dan zou ik dat alsnog graag horen.
Dat zit wel Schnorr.
Als de koers over 5 jaar op een miljoen zou staan dan is dat alsnog bijna een verdubbeling per jaar

Maar ik krijg een beetje het gevoel dat @SvMp op kortere termijn resultaten verwacht?
Dat zit wel Schnorr.
Wat ik in het NK topic begreep gaat het vooral over altcoins en daar zijn er inderdaad een aantal nauwelijks gestegen sinds maart 2024. Maar ook dat komt vermoedelijk nog.Stukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 05:36:
[...]
Als de koers over 5 jaar op een miljoen zou staan dan is dat alsnog bijna een verdubbeling per jaar
Maar ik krijg een beetje het gevoel dat @SvMp op kortere termijn resultaten verwacht?
Hoeveel altcoins zijn er inmiddels wel niet? Net zoveel als het totale aantal coins voor Bitcoin zeker?Deman23 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 05:47:
[...]
Wat ik in het NK topic begreep gaat het vooral over altcoins en daar zijn er inderdaad een aantal nauwelijks gestegen sinds maart 2024. Maar ook dat komt vermoedelijk nog.
* Stukfruit blijft maxi
Dat zit wel Schnorr.
Ja ik weet het, behalve wat plukjes ETH en Sol brand ik me fikken er ook niet aan..Stukfruit schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 05:55:
[...]
Hoeveel altcoins zijn er inmiddels wel niet? Net zoveel als het totale aantal coins voor Bitcoin zeker?
* Stukfruit blijft maxi
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ik niet, dit was juist te verwachten. Wat ik al schreef was een mooie flush van dump money gisterenMr Ronman schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 06:57:
[Afbeelding]
Opmerkelijk dat de ETF btc inflow positief was gisteren. Per saldo niet heel ruim, maar had wel forse daling verwacht
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Meer dan genoeg alt’s die sinds november een enorme stijging hebben meegemaakt.Deman23 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 05:47:
[...]
Wat ik in het NK topic begreep gaat het vooral over altcoins en daar zijn er inderdaad een aantal nauwelijks gestegen sinds maart 2024. Maar ook dat komt vermoedelijk nog.
tja kan natuurlijk bijdehand gaan zitten doen, maar doe het maar ff niet. Heb zelfs gezegt dat ik er een kans is dat er uberhaubt geen shitcoin season komt zoals 2017 en 2021. Kans word met de dag groter dat dat nog uitkomt ookDeman23 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 05:47:
[...]
Vermoedelijk komt er nog wel wat, maar ik denk korter en minder heftig als de voorgaande keren.anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 07:30:
[...]
tja kan natuurlijk bijdehand gaan zitten doen, maar doe het maar ff niet. Heb zelfs gezegt dat ik er een kans is dat er uberhaubt geen shitcoin season komt zoals 2017 en 2021. Kans word met de dag groter dat dat nog uitkomt ook
Dat alle alt’s in alt season een 10x doen is sowieso een mythe. Alt’s zullen over het algemeen stijgen. Sommigen doen een 10x, anderen 20x en weer anderen stijgen wellicht 20%. Genoeg voorbeelden uit de vorige cycle waarbij een alt voor alt season al de top had gehaald en daarna niet veel meer lieten zien.anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 07:30:
[...]
tja kan natuurlijk bijdehand gaan zitten doen, maar doe het maar ff niet. Heb zelfs gezegt dat ik er een kans is dat er uberhaubt geen shitcoin season komt zoals 2017 en 2021. Kans word met de dag groter dat dat nog uitkomt ook
En er zijn er inmiddels zoveel... voor de gein maar eens uitrekenen wat de totale cap voor crypto zou moeten worden als ze allemaal zouden 10x'en.jvel92 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 07:43:
[...]
Dat alle alt’s in alt season een 10x doen is sowieso een mythe. Alt’s zullen over het algemeen stijgen. Sommigen doen een 10x, anderen 20x en weer anderen stijgen wellicht 20%. Genoeg voorbeelden uit de vorige cycle waarbij een alt voor alt season al de top had gehaald en daarna niet veel meer lieten zien.
ja eens. Maar dat is nu juist het probleem. 99% vd mensen denk serieus dat elke alt 200x gaat in 2 weken. Dat was in 2013 zo ja, toen waren er maar 25 bij elkaar. In 2017 werd dat al tikkie anders al was de win kans nog steeds groot. 2021 zag je al heel duidelijk dat oude coins gewoon niets meer deden. Enorme ladingen bagholders.jvel92 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 07:43:
[...]
Dat alle alt’s in alt season een 10x doen is sowieso een mythe. Alt’s zullen over het algemeen stijgen. Sommigen doen een 10x, anderen 20x en weer anderen stijgen wellicht 20%. Genoeg voorbeelden uit de vorige cycle waarbij een alt voor alt season al de top had gehaald en daarna niet veel meer lieten zien.
Nu zijn er zo ongekend veel dat je echt heel veel geluk moet hebben. En als je de juiste hebt, moet je er ook niet te lang inzitten en erg rap winst pakken. Anders ga je alsnog koppie onder.
Uiteraard kan je prima in top 10 marketcap coins zitten. Die doen het meestal wel oke. Maar vewacht daar ook niet idiote rendamenten. Eigenlijk kan je dan dus sowieso beter in BTC zitten
dit idd. Ik schreef dat paar maanden terug al. Dagelijkse supply nieuwe coins.....dagelijkste supply huidige shitcoins, gigantische lading bagholders die break even willen dumpen. Pak je die 3 dingen en plak je er getallen op dat trek je echt wel ff wit weg. Ongekendytr81 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 07:46:
[...]
En er zijn er inmiddels zoveel... voor de gein maar eens uitrekenen wat de totale cap voor crypto zou moeten worden als ze allemaal zouden 10x'en.
Ik zie iig nog genoeg voedsel op de kaarten om tot iig 94k te gaan.
/f/image/mRnQ6HBgNhGv4DTDBpfOL5Zc.png?f=fotoalbum_large)
zo hoort het eigenlijk
nothing stops this train
Maar goed, misschien was de stijging gewoon te groot na de Trump overwinning en gaan we straks nog rustig de 80k-90k zone bezoeken. Daar zijn we überhaupt nauwelijks geweest.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
94k past ook wel redelijk qua horizontale levels. Zou mooi zijn als daar een bounce volgt om iig een higher low neer te zetten:anti elppa schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 07:54:
tis trouwens nu wel extreem duidelijk, we zitten echt nog in de 90-92 tot 102-103 zone. Lekker choppen wat ik hier vaker schreef. Niets aan de hand verder, dit is gewoon consolideren.
Ik zie iig nog genoeg voedsel op de kaarten om tot iig 94k te gaan.
[Afbeelding]
/f/image/CdjVi09xW6Hf1R41athGdAvw.png?f=fotoalbum_large)
exact dat is precies zoals ik het ook zie!YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:25:
[...]
94k past ook wel redelijk qua horizontale levels. Zou mooi zijn als daar een bounce volgt om iig een higher low neer te zetten:
[Afbeelding]
Healthy Correction's MR NedraKol Nedra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:04:
sooow, Altjes gaan hard naar beneden zeg!
zo hoort het eigenlijk
De weg naar de maan is niet recht.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6GztvqCtIT4BfFrHi5GkRfpt.jpg?f=user_large)
Na 8 jaar 90% minder btc en na 1 maand 2,3% minder btc.voil schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:33:
Het vuur is weer gaan branden.
Voor het eerst een ETH perp long positie geopend.
Benieuwd waar de trein ons heen brengt
[Afbeelding]
Had beter kunnen hodlen.

* Stukfruit kan de happy people niet meer ontzienVis schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:17:
Zo, de dipt gekocht net hoor. LFG run it back up baby.
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Veel langer in de kreukels? Vorige week stonden we nog 2k lager, wat?Mr Ronman schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:18:
Je had in vorige runs vaak een enorme stijging na een flinke rode dag. Dus echt even een dag diep rood en daarna weer snel herstel. Maar dat zie ik nu wel minder, het blijft nu veel langer in de kreukels liggen en dan na enkele dagen kruipt het weer iets omhoog.
Doet een beetje denken aan de VVD-manager bij het gemiddelde MKB. Werknemer heeft een goed idee: afgekeurd. Week later komt manager met hetzelfde idee en spreekt er hosanna over. Nu is het een geniaal idee en je gaat er zonder credits aan meewerken, of je wil of niet.Maar goed, misschien was de stijging gewoon te groot na de Trump overwinning en gaan we straks nog rustig de 80k-90k zone bezoeken. Daar zijn we überhaupt nauwelijks geweest.
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat die 80-90k bezocht zou kunnen worden. Mijn fiat is ready.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 5% gewijzigd door TakutoRadiance op 08-01-2025 08:53 ]
Jazeker!
Ben echt net het stukje met de Ants voorbij, nu afkijken en daarna beginnen met Jujutsu Kaisen
BTC €94.837,08
Ah nice, ik heb die ook gekeken omdat het zo'n classic is die je gezien moet hebbenkoelebobes schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:53:
[...]
Jazeker!
Ben echt net het stukje met de Ants voorbij, nu afkijken en daarna beginnen met Jujutsu Kaisen
Jujutsu is ook goed. Solo Leveling (tenminste neem aan dat je cruchyroll kijkt) is ook goed, S02 begint net.koelebobes schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 08:53:
[...]
Jazeker!
Ben vorige maand naar de bioscoop geweest voor die recap movie +2 afleveringen uit het nieuwe seizoen!tomtom901 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:08:
[...]
Jujutsu is ook goed. Solo Leveling (tenminste neem aan dat je cruchyroll kijkt) is ook goed, S02 begint net.
Ik heb sinds Juli een gigantische backlog aan Anime's afgekeken maar Solo Leveling staat stipt ver bovenaan!
BTC €94.837,08
/f/image/cZ4DM7YjBEEV6KytcNeSVEs7.png?f=fotoalbum_large)
En ja, waarschijnlijk doelt hij vooral op zijn altcoins, maar volgens mij kun je ook die balans pas nà het einde van de hele cyclus opmaken. Het post-halving year is net begonnen. Geen enkele cyclus verloopt exact 1:1 met de vorige. En Bitcoin is uiteraard onderhevig aan diminishing returns.
Dat krijg je als je 'toevallig' niet de pareltjes als XRP, hyper en fartcoin had. Daarom btc.Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:
En ja, waarschijnlijk doelt hij vooral op zijn altcoins, maar volgens mij kun je ook die balans pas nà het einde van de hele cyclus opmaken. Het post-halving year is net begonnen. Geen enkele cyclus verloopt exact 1:1 met de vorige. En Bitcoin is uiteraard onderhevig aan diminishing returns.
Ik zou het vooral lekker laten gaan. Paar pogingen zijn gedaan om mensen te helpen relativeren maar sommigen die hebben gewoon een ander beeld, prima.Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:
Ben er wel weer even klaar mee als we na een daling binnen een bepaalde zone wéér dit soort voorspelbare huilie spam krijgenMet z'n "uiterst zwakke bull run". Gozer je weet echt niet waar je het over hebt.
[Afbeelding]
Als je dan toch je gelijk wilt halen zou ik userid's noteren en over een tijd, als jouw gelijk blijkt en de bullrun helemaal compleet los is, die userid's even taggen en ze vragen hoe het is met de spaarrekening
Wanneer is volgens jou het einde van deze cyclus? Je leest ook veel verhalen om er voor Mei er uit te stappen.Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:
Ben er wel weer even klaar mee als we na een daling binnen een bepaalde zone wéér dit soort voorspelbare huilie spam krijgenMet z'n "uiterst zwakke bull run". Gozer je weet echt niet waar je het over hebt.
[Afbeelding]
Ik ga even voor mijn beurt, je vroeg het niet aan mij maar toch bemoei ik me er even mee, hopelijk mag hetbsmpower schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:21:
[...]
Wanneer is volgens jou het einde van deze cyclus? Je leest ook veel verhalen om er voor Mei er uit te stappen.
Voor ik je antwoord op je vraag probeer te geven ga ik wedervragen stellen:
- heb je je ingelezen in de halving cycle? Zo niet, probeer dat ff te googlen en wat grafiekjes daarbij te zoeken
- heb je een vermoeden waarom anderen mei noemen? Zo niet, check ff de chart van BTC van de vorige bullrun n.a.v. de halving cycle
Mocht je er niet uitkomen en echt niet weten waarom mei genoemd wordt, dan wil ik het je wel proberen uit te leggen maar ik denk dat je er zelf achter kan komen
Nouja, als je het vergelijkt met vorige runs is het toch ook zwakker. Je mag deze run zeker rekening houden met diminishing returns, al is het toch lastig vergelijken met de vorige run (gezien de giga zwarte zwaan van toen). Anyway, uiteindelijk weet niemand hetGuere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:
[Afbeelding]
ik had 3 jaar terug minder vermogen dan mijn vrouw (spaarrekening)YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:16:
[...]
Ik zou het vooral lekker laten gaan. Paar pogingen zijn gedaan om mensen te helpen relativeren maar sommigen die hebben gewoon een ander beeld, prima.
Als je dan toch je gelijk wilt halen zou ik userid's noteren en over een tijd, als jouw gelijk blijkt en de bullrun helemaal compleet los is, die userid's even taggen en ze vragen hoe het is met de spaarrekening
maar nu, ik heb haar met gemakt in gehaald en heb nu 2x zoveel eigen vermogen opgebouwd dan zij, omdat ze een euro-maxi is en al haar vermogen 100% op de bank heeft staan.
gaat dus erg goed dat sparen
geef mij maar cashback, dividend, staking rewards en buy low sell high methode
nothing stops this train
Guere schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:13:
[Afbeelding]
Denk dat dit een stress reactie is. Je ziet je portfolio instorten, krijgt een kleine paniekaanval en je wil je (negatieve) emoties kwijt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je dit niet moet doen in dit topic, dan wordt je uitgelachen, voor gek verklaard of voor paal gezet. Dat heb ik ook ondervonden en me daarom voorgenomen dit niet meer te doen in 2025. Ongeacht hoe ik me voel. Uiteindelijk heb je er ook niks aan je emoties hier te uiten, want het veranderend niks aan de situatie.YES schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:16:
[...]
Ik zou het vooral lekker laten gaan. Paar pogingen zijn gedaan om mensen te helpen relativeren maar sommigen die hebben gewoon een ander beeld, prima.
[ Voor 29% gewijzigd door bsmpower op 08-01-2025 09:30 ]
Mag ik vragen hoe jij staked, ik kan bij kraken ETH op 2.5-7% krijgen maar dan moet ik bonded staken op EIGENKol Nedra schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:27:
[...]
ik had 3 jaar terug minder vermogen dan mijn vrouw (spaarrekening)
maar nu, ik heb haar met gemakt in gehaald en heb nu 2x zoveel eigen vermogen opgebouwd dan zij, omdat ze een euro-maxi is en al haar vermogen 100% op de bank heeft staan.
gaat dus erg goed dat sparen
geef mij maar cashback, dividend, staking rewards en buy low sell high methode
BTC €94.837,08
Je mag wat mij betreft je emoties best benoemen, maar als je je handelen er door laat leiden of overweegt dit te doen en dat dan deelt, ja dan krijg je hier idd wel wat over je heen. M.i. gaat dat soms wat al te lomp maar het komt ook wel wat vaak voor dat mensen te emotioneel/angstig worden wanneer crypto een scheet in de verkeerde richting laatbsmpower schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:28:
[...]
Denk dat dit een stress reactie is. Je ziet je portfolio instorten, krijgt een kleine paniekaanval en je wil je (negatieve) emoties kwijt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je dit niet moet doen in dit topic, dan wordt je uitgelachen, voor gek verklaard of voor paal gezet. Dat heb ik ook ondervonden en me daarom voorgenomen dit niet meer te doen in 2025. Ongeacht hoe ik me voel. Uiteindelijk heb je er ook niks aan je emoties hier te uiten, want het veranderend niks aan de situatie.
ik stake op CEXen zoals Kraken, Bitvavo, ByBit, Coinbase, CDC.koelebobes schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 09:30:
[...]
Mag ik vragen hoe jij staked, ik kan bij kraken ETH op 2.5-7% krijgen maar dan moet ik bonded staken op EIGEN
ja de rewards zijn wat lager, maar prima zo.
tijdje terug had en wel FTM in DeFi staan, maar die heb ik verkocht voor gewoon Bitcoin.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!