helaas nog steeds, when BTC $420k?
Volgens ADA shillers die van hun bag af willen bedoel jeAggressor schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:40:
[...]
Volgens mensen hier gaan hij dit jaar toch tot 7/8 dollar ?
Denk niet dat mensen serieus geloven. Btc staat ver boven de vorige ath. ADA op -67%.
Net gewoon voor bijgeladen , vanmorgen een deel verkocht op 1.09, dikkere bagg.Aggressor schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:40:
[...]
Volgens mensen hier gaan hij dit jaar toch tot 7/8 dollar ?
als je niet tegen een stootje kan , gewoon lekker gaan vissen ipv stress creeren door naar rode candles te turen.
#hodl
Wordt nog een lastige kluif eer dat de Europese leiders zich positief opstellen tegenover Trump/Elon.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:43:
[...]
Trump heeft ook gezegd dat EU ipv 2% GDP het moet gaan opschroeven naar 5% GDP.
stel dat europa akkoord gaat betekend het 1 ding: nog hogere inflatie en dus bitcoin prijs in euro's ATH naar ATH
Vooral die laatste krijgt het zwaar te verduren want X is te "misleidend" en "misinformatie" hè.. foei foei als het nieuws niet van DPG afkomstig is is het niet waar.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
oh lol, zojuist PHA order gevuld op €0.31 op Bitvavoooo
maar wel een mooie sell high, buy lower dus ben tevreden
maar wel een mooie sell high, buy lower dus ben tevreden
Yap, het gaat zn gangetje. Reflect even op je Porto. Well-icht heb je een Hotkey naar de Aerodome for een enkeltje bangkok
Omdat hij al jaren data verzameld en goede ta's presenteerd. Niks mis mee.
@2:30 YANBE.
free speech is winning, ook Zuckerberg kwam met positief nieuws, fact checking wordt binnenkort gedaan via dezelfde manier als X, dus niet meer door de MSM of ander bedrijf
YANBE, maar met veel volatiliteit
Ik was ook al van plan mijn eigen daily quotes te gaan herhalen in de spiegel sochtends , dan word je vanzelf een topbull.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:57:
[...]
free speech is winning, ook Zuckerberg kwam met positief nieuws, fact checking wordt binnenkort gedaan via dezelfde manier als X, dus niet meer door de MSM of ander bedrijf
Met je klopworst!knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:02:
Lijkt wel te stabiliseren.
* knakworst klopt af op ongelakt hout.
De koers stuitert alle kanten op vandaag.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3h9NneBqmsB30IJ6FyIXFcmc.gif?f=user_large)
Met die plaatjes van @Darrell begint m’n worst wel te kloppen.
Houden we het een klein beetje netjesgebruikershaes schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:15:
[...]

gebruikershaes schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:15:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PoNU1bH04TQaALURNgSLke2i.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wie kan hier nou op tegen zijn, prachtige natuur.
Ik laat me toch steeds weer verrassen door hoe verschillend dat soort nieuwskoppen geïnterpreteerd kunnen worden.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:57:
[...]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Really? X en fact checken? Er wordt daar meer onderbuikgevoel geloost dan op mening toilet.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:57:
[...]
Wat denk je dat x en fb zijn? Bedrijven die hun eigen facts checken is vast objectief.
Wat is überhaupt msm? Alles met bron en onderbouwing is bad, alles op fb/tg/yt is geloofwaardig? Really?
Gaat helaas al tijdje niet lekker met FTM/Sonic. Ging best wel voor deze... Lijkt doordat veel mensen de migratie niet begrijpen en dus maar sell doen? Hopelijk komt het volgende week goed (na Binance migratie).Pinsa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:09:
Zit hier nog iemand in FTM? Halverweg januari vind de swap naar Sonic plaats, twijfel om voor of na de swap wat in te slaan
Ben wel benieuwd wat Sonic ex FTM gaat doen maar als je kijkt wat Matic —> Pol heeft gedaan met de prijs daar is ook niet veel goeds uitgekomen. Heb jij al Sonic?FerdiV schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:27:
[...]
Gaat helaas al tijdje niet lekker met FTM/Sonic. Ging best wel voor deze... Lijkt doordat veel mensen de migratie niet begrijpen en dus maar sell doen? Hopelijk komt het volgende week goed (na Binance migratie).
[ Voor 18% gewijzigd door Pinsa op 07-01-2025 20:34 ]
Bespaar je de moeiteJW04 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:24:
[...]
Really? X en fact checken? Er wordt daar meer onderbuikgevoel geloost dan op mening toilet.
Wat denk je dat x en fb zijn? Bedrijven die hun eigen facts checken is vast objectief.
Wat is überhaupt msm? Alles met bron en onderbouwing is bad, alles op fb/tg/yt is geloofwaardig? Really?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja helemaal prima die AIAlpina schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:27:
Geloof nog steeds in een mooie AI run.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

/f/image/5CKZ9pIOnFIBQS2yHzbJMEgA.png?f=fotoalbum_large)
Tering....jij wint vandaag.Alpina schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:27:
Geloof nog steeds in een mooie AI run.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Looks like De Klok is back on the menu boys!
[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 07-01-2025 20:40 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee, as zondag is de migratie voor mij (Coinmerce). Ah, dat met Matic/Pol ken ik niet. Zou balen zijn zeg, was dat nog erger dan dit? Hoopte juist op een push omhoog.Pinsa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:32:
[...]
Ben wel benieuwd wat Sonic ex FTM gaat doen maar als je kijkt wat Matic —> Pol heeft gedaan met de prijs daar is ook niet veel goeds uitgekomen. Heb jij al Sonic?
Zie SEPA staan, maar moet dan de _Geavanceerde KYC en aanvullende verificatie_ doorlopen...Mr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:55:
[...]
Volgens mij kan dat niet eens of wel? Creditcard wel eens gedaan. En anders via Bybit ofzo usdt versturen

ByteMe_ schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:40:
Looks like De Klok is back on the menu boys!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lo9I6d6yH6i4x67TkNpgBff1.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Iemand nog een vaccinatie voor zijn vrouw?
https://journals.lww.com/...se_of_unexplained.52.aspx
Tis ook crypto want er gaat hier een coin van rond
https://journals.lww.com/...se_of_unexplained.52.aspx
Tis ook crypto want er gaat hier een coin van rond

All in.
Ik hoop het voor je, bekijk de chart maar eens:FerdiV schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:42:
[...]
Nee, as zondag is de migratie voor mij (Coinmerce). Ah, dat met Matig/Pol ken ik niet. Zou balen zijn zeg, was dat nog erger dan dit? Hoopte juist op een push omhoog.
https://coinmarketcap.com/currencies/polygon/
Het genadeklapje wordt uitgedeeld.
Zit even terug te lezen, hele dag druk geweest.
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:25:
nog 5 minuten en we gaan weer moon!

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bushalte schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:48:
Zit even terug te lezen, hele dag druk geweest.
[...]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/n54XvBAna2p1B9l8cQwh9DZz.gif?f=user_large)
Niks aan de hand, zie al weer wat groene micro paaltjes.
Donderdag en vrijdag moeten nog komen..bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:56:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wKl2aWmrBm2vB0RXGjhKIRP5.gif?f=user_large)
Valt mee toch, de maanden erna ging het weer omhoog (november)?Pinsa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:46:
[...]
Ik hoop het voor je, bekijk de chart maar eens:
https://coinmarketcap.com/currencies/polygon/
Ohja ze hebben het toch wel, KYC invullen is altijd wel verstandig.Lentehoofdje schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:43:
[...]
Zie SEPA staan, maar moet dan de _Geavanceerde KYC en aanvullende verificatie_ doorlopen...
Jup maar geen nieuwe ath meer neergezet maar wie weetFerdiV schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:03:
[...]
Valt mee toch, de maanden erna ging het weer omhoog (november)?
bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:56:

Ja ruim 5% er af bij bitcoin in 24 uur is zeldzaam, dit zie je normaal alleen bij altcoins.Coldcat schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:02:
Zo'n dikke rode candle zie je niet vaak.
Ik moet eerlijk zeggen dat het er niet heel hoopvol uit ziet, misschien toch het ultieme beren scenario richting 90k en lager?

Vast niet. Final shake out before the breakout.Mr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:06:
[...]
Ja ruim 5% er af bij bitcoin in 24 uur is zeldzaam, dit zie je normaal alleen bij altcoins.
Ik moet eerlijk zeggen dat het er niet heel hoopvol uit ziet, misschien toch het ultieme beren scenario richting 90k en lager?
Wat heeft die man toch een heerlijk hoofd.
Alsof ik in de spiegel kijk terwijl ik tegen mezelf zeg dat ik gewoon HODL terwijl je PF naar zero gaat.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Coldcat schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:02:

Dikke bullflag op de weekly guys, niets aan de hand. Consolidatie.
Over een klein maandje uitbraak naar 150k en daarna 1500k.
HODL
Over een klein maandje uitbraak naar 150k en daarna 1500k.
HODL
Wanneer je je pf sluit en naar het park gaat om alles even te laten bezinken

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Maar geen zorgen: geen BAN. Alleen z'n PF rekt.

Even lekker hardlopenByteMe_ schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:19:
Wanneer je je pf sluit en naar het park gaat om alles even te laten bezinken
[Afbeelding]

Yes!! Ik was zelf even afwezig! 👍🏻
Heb je jouw muntjes nog? Hodl is het devies.
:strip_exif()/f/image/zjF3XuBIqhwpccT74Ypj9CLt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 87% gewijzigd door bones op 07-01-2025 21:32 ]
Even geduld hebben, er komen beter tijden.... tenzij de 108k de top was!Aeronaut schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:33:
Mama, ik wil uit de achtbaan
Dan moet je 10 jaar wachten
No one can predict the market! - Who the hell knows!

Aeronaut schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:33:
Mama, ik wil uit de achtbaan

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Bij mij gaat die verkeerd in het begin, bij jullie ook?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Hier niet. Er is een nsfw vinkje bij instellingenColdcat schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:39:
[...]
Bij mij gaat die verkeerd in het begin, bij jullie ook?
Ik denk dat @gebruikershaes REKT isColdcat schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:02:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!