Misschien zolang het volume daar vandaan komt?Durpstick schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:54:
Wanneer houden wij eens op met het kijken naar dat derderangs land?
Het mag dan een derderangs land zijn (wat ik niet betwist). Het is de grootste economie ter wereld.Durpstick schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:54:
America laat weer eens een scheet, en de hele wereld moet daar op reageren?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
US job openings higher than expected. Reet cuts weer verder weg.
The long end rallying is due in part to hotter than expected job openings, but maybe the real reason it is going up is due to ISM prices paid which also just came in:
Actual: 64.4
Estimated: 57.5
Prior: 58.2
Has not been this high since Feb. 2023, making the market wonder if perhaps the Fed cut too soon?
Actual: 64.4
Estimated: 57.5
Prior: 58.2
Has not been this high since Feb. 2023, making the market wonder if perhaps the Fed cut too soon?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is irritant soms, maar zonder dat Amerikaanse geld stond bitcoin nog niet eens op de helft van de huidige waardeDurpstick schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:54:
America laat weer eens een scheet, en de hele wereld moet daar op reageren?
Ondertussen worden aantal nieuwe banen nu al maanden veel te hoog ingeschat en voortdurend gecorrigeerd naar beneden, maar daar reageert de markt niet op.knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:58:
Yep, dat dus. Was ietsje hoger dan de verwachting. Klinkt altijd een beetje tegenstrijdig, dat meer job openings ineens negatief is. Maar de FED wil juist dat de economie meer afkoelt zodat inflatie wordt beperkt, en daarbij horen dan ook minder job openings. Maar de economie blijft blijkbaar goed doordraaien, vraag naar arbeid blijft hoog.knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:58:
Vrijdag wordt een belangrijke dag met de cijfers. Als de markt nu al zo reageert.
MrFX schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:57:
[...]
Het mag dan een derderangs land zijn (wat ik niet betwist. Het is de grootste economie ter wereld.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/megQITxScp33DbY99vaYPvJj.webp?f=user_large)
Verder valt het vanuit US nu toch wel mee? Alleen Trump die Groenland wil inlijven en Musk die een burgeroorlog in het VK aan het starten is.
Voor iedereen met goudklompjes: Goud is wel gestegen in waarde
Hè, dat valt wel mee toch? Sterker nog, in het huidige report is de waarde voor oktober juist verder omhoog bijgesteld.DarkShadow schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:03:
Ondertussen worden aantal nieuwe banen nu al maanden veel te hoog ingeschat en voortdurend gecorrigeerd naar beneden, maar daar reageert de markt niet op.
[ Voor 15% gewijzigd door Guere op 07-01-2025 17:07 ]
It is happening.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:07:
Wen 30% drop??
kans was al onder de 10% op een cut eind januari. En dat is ie nu nog steeds. Dus daar is amper iets veranderd. Vind de getallen nu ook niet zo spectaculair kwa beter of slechter dan verwacht.knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:58:
Ik zie het meer als een mooie kans om wat retail kapot te maken. Fomo knalde weer door het dak na al die groene dagen. Die liquiditeit is dan een buitenkansje
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Trump’s crypto Czar, David Sacks, on Bitcoin. pic.twitter.com/M6fi1Y3iiL
— The ₿itcoin Therapist (@TheBTCTherapist) 6 december 2024
Cardano ETF in 2025 now estimated at 47% chance!
— 竜 SM₳UG (@SmaugPool) 6 januari 2025
Looks like Cardano users see polymarket as a “nice poll”™🙃 pic.twitter.com/ktjq0W60KP
[ Voor 31% gewijzigd door Gipsy King op 07-01-2025 17:11 ]
@tomtom901 mooie bullflags heb jij, nog meer in de aanbieding?
"Oh no, the US economy is doing much better than expected, let me sell risk assets."
Just so they chase higher when we get the bounce ^^
Just so they chase higher when we get the bounce ^^
Zeker, de support heb ik je net ook al gegeven. Heb jij ter ruil misschien nog een Youtuber met een leg up?kbuntu schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:11:
@tomtom901 mooie bullflags heb jij, nog meer in de aanbieding?
FOMO viel toch wel mee? Ik heb er vrijwel niemand over gehoord buiten de SCanti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:10:
[...]
kans was al onder de 10% op een cut eind januari. En dat is ie nu nog steeds. Dus daar is amper iets veranderd. Vind de getallen nu ook niet zo spectaculair kwa beter of slechter dan verwacht.
Ik zie het meer als een mooie kans om wat retail kapot te maken. Fomo knalde weer door het dak na al die groene dagen. Die liquiditeit is dan een buitenkansje
tomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:12:
[...]
Zeker, de support heb ik je net ook al gegeven. Heb jij ter ruil misschien nog een Youtuber met een leg up?
Een van de weinige dingen die ik heb onthouden van Doopiecash (kopen op groen, verkopen op rood). Of was het andersom?anti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:10:
[...]
en donderdag moet nog komen, buy order weer rond de $89k?
nothing stops this train
Zou lekker doekje voor het bloeden zijnKol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:14:
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:14:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/v6IoKxVzpHF0NuJ8B0rb384R.gif?f=user_large)
google stats er ff bij pakken. Ook invest answers had er gisteren een mooie plaat over dat retail aardige stap terug aan het maken is.kbuntu schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:13:
[...]
FOMO viel toch wel mee? Ik heb er vrijwel niemand over gehoord buiten de SC
Verstandige keuze, GOING DOWN!!!knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 14:51:
[...]
Toch maar niet dan. Zul je zien dat we om 16 uur op 104k staan
knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:06:
Voor iedereen met goudklompjes: Goud is wel gestegen in waarde
Official gold reserves rose by a further 53t in November.
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 6 januari 2025
Central banks around the world continue to stockpile gold.
Indonesia, the latest country to join BRICS, is the world's largest nickel producer.
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 7 januari 2025
The Western world desperately needs to start prioritizing critical minerals as it is quickly becoming a matter of national security.
We desperately need more world-class mines back online...
wie zegt dat? ik lees dat hier nergens. Voorlopig houd de 7dma het primaSilent Thunder schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:18:
Ik wou al bijna in de dip wat aankopen, maar jullie zeggen nog even wachten want het gaat waarschijnlijk nog meer dipperen komende dagen?
Ik heb er nu wel een zonder been voor je.tomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:12:
[...]
Heb jij ter ruil misschien nog een Youtuber met een leg up?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jj99UBZdCBN27wBtgqYyK05s.gif?f=user_large)
anti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:21:
[...]
wie zegt dat? ik lees dat hier nergens. Voorlopig houd de 7dma het prima

ja als je ff niet oplet word er hier knetterhard buy high sell low gedaan. Logisch ook, mensen......greed....emoties etczwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:28:
[...]
Echt he waar halen ze het vandaan. Misschien nog wat XRP in HBAR inslaan.
Is toch de bedoeling? Exit liquidityanti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:30:
[...]
ja als je ff niet oplet word er hier knetterhard buy high sell low gedaan.
true true. 2 cycles terug deed ik ook braaf mee met die rat race
mooi ook. helemaal schoon
/f/image/qmG3GjTRbXYswn1oGo1ztXp7.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door anti elppa op 07-01-2025 17:38 ]
Mooie Eigenlayer bounce.
zo, aantal posts per uur is hier ook weer terug naar 2022 niveau
need moar fiat to buy the dip!
nothing stops this train
Heerlijkanti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:44:
zo, aantal posts per uur is hier ook weer terug naar 2022 niveau

anti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:35:
[...]
true true. 2 cycles terug deed ik ook braaf mee met die rat race
mooi ook. helemaal schoon
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UUZT06N37MaT76bOxWn6pYKm.jpg?f=user_large)
JUST IN: 🇨🇿 Czech Republic Central Bank considers purchasing Bitcoin as a reserve asset.
zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:22:
[...]
Ik heb er nu wel een zonder been voor je.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wWWXiShVzoGHwXIWKYsd0bjo.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Eej um, it keeps dipping
Dat van die -30% was een grapje ok.

Cyclonist schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:54:
Eej um, it keeps dippingDat van die -30% was een grapje ok.

Gaat helaas weer up. We moeten juist die 30% drop verwelkomen om goedkoop in te kunnen slaan voordat we nieuwe ATH’s gaan neerzetten.Cyclonist schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:54:
Eej um, it keeps dippingDat van die -30% was een grapje ok.
Nee hoor. Misschien dat jij er in zit met een paar tientjes. Maar die -30% hoef ik niet meer te zien.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:04:
[...]
Gaat helaas weer up. We moeten juist die 30% drop verwelkomen om goedkoop in te kunnen slaan voordat we nieuwe ATH’s gaan neerzetten.
zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:51:
JUST IN: 🇨🇿 Czech Republic Central Bank considers purchasing Bitcoin as a reserve asset.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1dFMVwVihcMEsZs4iek2jyNv.jpg?f=user_large)
Man ik zit er met alles in. Genoeg inmiddels om 12 jaar eerder te kunnen stoppen met werken. Dus heb er ook baat bij dat we up gaan. Die 30% drop komt erna echt wel weer goed, was al bij eerdere cycles gebeurd.zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:05:
[...]
Nee hoor. Misschien dat jij er in zit met een paar tientjes. Maar die -30% hoef ik niet meer te zien.
Ik ben klaar met dergelijke pf swings. Heb er al genoeg gezien. Nergens voor nodig om vanaf hier nog 30% te zakken.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:08:
[...]
Man ik zit er met alles in. Genoeg inmiddels om 12 jaar eerder te kunnen stoppen met werken. Dus heb er ook baat bij dat we up gaan. Die 30% drop komt erna echt wel weer goed, was al bij eerdere cycles gebeurd.
Vanaf hier nog 30% vraag ik me af of dat goed is voor de bullmarkt. In mijn ogen is dat echt teveel. Misschien vanaf 108k gezien 30%..maar zelfs dat.bones schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:08:
[...]
Man ik zit er met alles in. Genoeg inmiddels om 12 jaar eerder te kunnen stoppen met werken. Dus heb er ook baat bij dat we up gaan. Die 30% drop komt erna echt wel weer goed, was al bij eerdere cycles gebeurd.
This is just Day 8 of the Bitcoin 60-day cycle, and working on the first red candle of cycle. Nothing unusual. Too early for sustained weakness, so think we bounce off 10dma.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 7 januari 2025
The issue is on Weekly Cycle, don't think we've seen enough of a sentiment clearing process. Doesn't… pic.twitter.com/PDO30jtTyG
Ja bedoelde vanaf de 108k. We gaan de 70k echt niet snel meer zien schat ik, maar ergens rond de 80 a 85k was wel mooi geweest.Deman23 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:15:
[...]
Vanaf hier nog 30% vraag ik me af of dat goed is voor de bullmarkt. In mijn ogen is dat echt teveel. Misschien vanaf 108k gezien 30%..maar zelfs dat.
Dit is wel slecht.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/IQKHQSTRdthgZSlN1t05J3W3.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Yields climbing across the board is no small signal… this could mark the start of serious market shifts.
Rising rates, especially on long-term bonds, indicate growing risk aversion and tightening financial conditions. Buckle up; things are about to get interesting.
Ja ehhhhh zo komen we nooit bij de 120k mensen!
Volgende cyclejuiced01 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:39:
Ja ehhhhh zo komen we nooit bij de 120k mensen!
De memes maken de dips het wel waard haha.
Als HODLer dan
Als HODLer dan
Dus alt season is gecanceld deze cycle?zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:35:
[...]
Yields climbing across the board is no small signal… this could mark the start of serious market shifts.
Rising rates, especially on long-term bonds, indicate growing risk aversion and tightening financial conditions. Buckle up; things are about to get interesting.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/IdeNMI4qR5M64PENs8it1XKe.webp?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vraagje aan de kenners :
Gebruiken jullie SEPA overboeking om geld op MEXC te krijgen? Of...
Als ETH het laat afweten wel. Ik zie ook nog lang geen QE.Vis schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:47:
[...]
Dus alt season is gecanceld deze cycle?
[Afbeelding]
Volgens mij kan dat niet eens of wel? Creditcard wel eens gedaan. En anders via Bybit ofzo usdt versturenLentehoofdje schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:51:
Vraagje aan de kenners :
De cijfers van vrijdag zijn belangrijker. Trump zei zonet dat hij de rente te hoog vond maar de inflatie ook. Succes daarmee.Vis schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:47:
[...]
Dus alt season is gecanceld deze cycle?
[Afbeelding]
Ja ik zou niet te snel de dip opkopen. Beetje ladderen.Mr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:57:
Er zit ook helemaal geen enkele bounce of actie meer in de markt lijkt het. Even extreem veel geweld en daarna is alles morsdood en langzaam verder aan het bloeden
Het voliume is ook nog niet terug geweest na de december feestdagen. Misschien de laatste correctie voordat het volume weer terug komt in de markt.Mr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:57:
Er zit ook helemaal geen enkele bounce of actie meer in de markt lijkt het. Even extreem veel geweld en daarna is alles morsdood en langzaam verder aan het bloeden
Lijkt wel te stabiliseren.
* knakworst klopt af op ongelakt hout.
* knakworst klopt af op ongelakt hout.
Ja bij bitcoin nog niet eens de helft van het volume wat we in december zagenzwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:00:
[...]
Het voliume is ook nog niet terug geweest na de december feestdagen. Misschien de laatste correctie voordat het volume weer terug komt in de markt.
gebruikershaes schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:07:
It’s a trap!
:strip_exif()/f/image/8W6lJPxCq6AMQeoaI69YNYgZ.jpg?f=fotoalbum_large)

Niemand wil die ponzi nog kopenMr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:08:
[...]
Ja bij bitcoin nog niet eens de helft van het volume wat we in december zagen
Bullmarkt canceled
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik gebruik bybit met ideal en dan de aptos chain (gratizzzz) naar mexcLentehoofdje schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:51:
Vraagje aan de kenners :
Volgens mensen hier gaan hij dit jaar toch tot 7/8 dollar ?knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:11:
ADA is weer een koopje. Die gaat echt nooit meer een ATH neerzetten...
FTFYAggressor schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:40:
[...]
Volgens mensen hier gaan hij dit jaar toch tot 7/8 dollar cent ?
Trump heeft ook gezegd dat EU ipv 2% GDP het moet gaan opschroeven naar 5% GDP.zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 18:57:
[...]
De cijfers van vrijdag zijn belangrijker. Trump zei zonet dat hij de rente te hoog vond maar de inflatie ook. Succes daarmee.
stel dat europa akkoord gaat betekend het 1 ding: nog hogere inflatie en dus bitcoin prijs in euro's ATH naar ATH
nothing stops this train
Ether is weer terug bij af ten opzichte van 1 januari.
Hahaha zijn die mensen toevallig youtubers?Aggressor schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 19:40:
[...]
Volgens mensen hier gaan hij dit jaar toch tot 7/8 dollar ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!