”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hmm, had dit idd niet op een openbaar forum moeten zetten iddMrFX schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:26:
[...]
Gefeliciteerd!
P.s. weet je vrouw ook dat je vriendin zwager is?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Al gemeld bij Kraken zelf? Als er meerdere slachtoffers van dezelde persoon zijn maak je misschien iets meer kans. En voorkom je misschien volgende slachtoffers.koelebobes schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:12:
Ik heb hier ongeveer een maand, 1,5 geleden mijn verhaal gedaan dat ik een "telegram vriend" in vertrouwen nam en hem 10k aan crypto stuurde om voor mij mee te traden waarna hij met vage verhalen en leugens vervolgens nooit meer wat heeft terugbetaald.
Nu zeiden jullie ga ermee naar de politie, maar hoe pak ik dit aan?
Want ik moet voor mijzelf denk ik helder op een rij zetten waar de leugens zitten en waar hij heeft gelogen... het adres waar het naar toe is gegaan is Kraken (KYC)... hoe kan ik dit verhaal echt goed laten behandelen bij de Nederlandse politie als ik geen flauw idee heb wie de beste persoon is.
Ik snap dat de lokale politie met zijn oren zit te klapperen als ik hiermee kom aanzetten
https://support.kraken.co...-Beware-of-phishing-scams
Ik wil eerst naar de politie, voor kraken iets doet en hij vervolgens vlucht ( dat account leeg maakt )Afca_020 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:29:
[...]
Al gemeld bij Kraken zelf? Als er meerdere slachtoffers van dezelde persoon zijn maak je misschien iets meer kans. En voorkom je misschien volgende slachtoffers.
https://support.kraken.co...-Beware-of-phishing-scams
BTC €94.837,08
10k destijds, maar dit was in de tijd dat BTC 30k waard was richting een ETF rumorkbuntu schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:13:
[...]
Heftig man, is het 10k destijds of is het nu 10k waard?
BTC €94.837,08
Er zijn nog heel veel unieke crypto-gerelateerde namen gelukkig:AlterBridge schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:29:
[Afbeelding]
Ik ga mijn dochter dus echt geen Ada noemen! Mja, misschien 45 papa’s die er heel rijk en gelukkig mee zijn geworden.
:strip_exif()/f/image/ldvTFiFBfsPoufLQRmgULxIt.png?f=user_large)
Of nou ja, er kunnen er dus 9 zijn
Ja, sinds ze die stomme minimumeis van 10 koters hebben ingevoerd is er weinig meer aan. Was vroeger altijd super grappig om juist de meest debiele namen in die lijst te spotten, er kwam echt verschrikkelijke meuk voorbij.
Maar goed dat feestje hebben ze ook weer bedorven daar bij de SVB

mayhem schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 14:48:
Als we die $100k vasthouden gaan we na 15:30 naar da MOOOONNNNNN
Lekker gejinxed weer he?knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 14:51:
[...]
Toch maar niet dan. Zul je zien dat we om 16 uur op 104k staan
Dikke drek allemaal. Wen alt season
alt season cancelled
BTC €94.837,08
Dat kan niet. Die was een maand geleden al begonnen. Gewoon wat sneller voorbij blijkbaar.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 51% gewijzigd door sjorremans op 07-01-2025 16:06 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat was een tijdje geleden al voorspeldknakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:07:
Ether rekt.
:strip_exif()/f/image/otWDFHBCB22ARPTJ7I8Nk6So.jpg?f=fotoalbum_large)
Maybe, maar zo rood hoeft 't nou ook weer niet...anti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:05:
Rood dagje is prima. Hadden alweer 7 groene op de daily wat gewoon veel is
*gaat maar weer op zoek naar historisch plaatje om deze uitspraak bij te plempen*
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bij mij in de buurt is er onlangs iemand voor opgepakt.koelebobes schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:12:
Ik heb hier ongeveer een maand, 1,5 geleden mijn verhaal gedaan dat ik een "telegram vriend" in vertrouwen nam en hem 10k aan crypto stuurde om voor mij mee te traden waarna hij met vage verhalen en leugens vervolgens nooit meer wat heeft terugbetaald.
Nu zeiden jullie ga ermee naar de politie, maar hoe pak ik dit aan?
Want ik moet voor mijzelf denk ik helder op een rij zetten waar de leugens zitten en waar hij heeft gelogen... het adres waar het naar toe is gegaan is Kraken (KYC)... hoe kan ik dit verhaal echt goed laten behandelen bij de Nederlandse politie als ik geen flauw idee heb wie de beste persoon is.
Ik snap dat de lokale politie met zijn oren zit te klapperen als ik hiermee kom aanzetten
https://nos.nl/artikel/25...pgepakt-wegens-oplichting
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 15:25:
nog 5 minuten en we gaan weer moon!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Zo geel is dat anders niet, we hadden al eerder op de dag veel meer liquiditeit gepaktAfca_020 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:22:
Precies tot aan dit punt....en weer omhoog. (tot nu toe)
[Afbeelding]
Stovirpi schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:22:
Gezonde terugtest, fundig is neutraal, btc.d in de plus. Nieuwe ath soon
(zoiets @anti elppa ?)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IR6rapzPlUsdCfh3a5Ndffmw.jpg?f=user_large)
tomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:23:
Waar zijn die YANBE mensen nu?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4x5GfDPdG9GhtD0djYIYbEx4.gif?f=user_large)
"you are not bearish enough"?tomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:23:
tomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:23:

500k einde vd week
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hahaha wat een twist, love it

correct. Ik zat gisteren al met die 7 groene daily candles in mijn maag. Dat zijn er gewoon teveel. Dan kan je beter ff een goede rode er tussen hebben dan kan je daarna met echte overtuiging de ath slopen aankomende dagen.Stovirpi schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:22:
Gezonde terugtest, fundig is neutraal, btc.d in de plus. Nieuwe ath soon
(zoiets @anti elppa ?)
Snap het probleem ook sowieso niet zo, vorige week stonden we nog op 92 en werd er hier gesproken over 70k........staan nu op 98,5k, netjes toch? Daar bovenop, ik schrijf er al lang over, we moeten met overtuiging door die 102-103k zone komen en sluiten. Zo niet, blijven we in de range. Die zone is gewoon nog niet gepakt.
zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:28:
kleine glitch in de matix boys. Nothing on the hand.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wdUDK5HUTjRxztfOxsHstrmm.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Of "You Are Not Babe-posting Enough"
Wilde juist vorige week bijkopen, alleen m'n IDEAL transactie was er nog steeds niet op Coinbase. Komt die ineens om 12:45. Ik zojuist net aangekocht, direct alles downtomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:30:
Nu komt het leukste, koopjesjacht met de profits van gisteren

Profits?tomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:30:
Nu komt het leukste, koopjesjacht met de profits van gisteren

Lucky0wn schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:34:
[...]
Wilde juist vorige week bijkopen, alleen m'n IDEAL transactie was er nog steeds niet op Coinbase. Komt die ineens om 12:45. Ik zojuist net aangekocht, direct alles down
:strip_exif()/f/image/TdbBPNjxEflTqIQvNmyKICJm.png?f=user_large)
Busted??knakworst schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:05:
My body had nog wel een 8e kunnen handelen.
/f/image/5DxXOSUGAiHk51eLxub2tPHH.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nog in de aanbieding ook
Niet leuk om 3 uur later ruim 1000 euro in de min te staan, vooral al zuur omdat Coinbase m'n geld sinds 1 januari gijzelde... Dus profits ook misgelopen

mwa als het nou bij de bruna naast de kassa lag
geen paniek joh, gewoon hodl, over 3 weken ben je dit allemaal al lang weer vergeten omdat we dan op 140k staanLucky0wn schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Niet leuk om 3 uur later ruim 1000 euro in de min te staan, vooral al zuur omdat Coinbase m'n geld sinds 1 januari gijzelde... Dus profits ook misgelopen
-41%? geen geld voor dat glibberig spullekeanti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:38:
[...]
mwa als het nou bij de bruna naast de kassa lag
Daar maak ik me geen zorgen overanti elppa schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:39:
[...]
geen paniek joh, gewoon hodl, over 3 weken ben je dit allemaal al lang weer vergeten omdat we dan op 140k staan

daarom ook totaal van je af laten glijden al die negativitiet en teleurstelling. FYI zag hier nog wat frictie verminderaar in de bonus, wellicht kan je daar wat meeLucky0wn schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:41:
[...]
Daar maak ik me geen zorgen overMarkt timen gaat me alleen heel slecht af
Ondertussen 7dma aangetikt. Kijken of die het houd.
Ik zal Madelon vragen.Mr Ronman schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:40:
When V-shape recovery ®️
Jij valt dus voor het trucje van eerst de prijs verhogen en daarna lekker hoge nepkorting geven. €10,- voor een flesje van 150ml... die webshop naait je nog steeds, hoortomtom901 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:41:
-41%? geen geld voor dat glibberig spulleke
Daar heb ik er zojuist om 12:45; 4.5 van gekochtzwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:42:
Die candle bij ETH. Mother of all shitcoins.

Troost mezelf maar met de candle van LTC
[ Voor 10% gewijzigd door Lucky0wn op 07-01-2025 16:46 ]
"Technische Anaalyse"
Die Pump van gisteren was ook in een paar uurtjes, misschien wel net zo snel als nu.Raaafie schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:37:
Hele pump van gisteren teniet gedaan in een paar uurtjes. Maargoed, blijft gerommel in de marge.
Economisch gaat het allemaal niet super wereldwijd.Woohooo schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:45:
Heeft Trump en/of Elon weer een scheetje gelaten? Ook stoinks onderuit
Bartje go home.
[ Voor 15% gewijzigd door ByteMe_ op 07-01-2025 16:51 ]
+ zo straks tanken met CRO kaart, meer CROotjes binnenharken
[ Voor 62% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2025 16:52 ]
nothing stops this train
Mooi moment om bij te kopen.zwembroek schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:42:
Die candle bij ETH. Mother of all shitcoins.
Wanneer houden wij eens op met het kijken naar dat derderangs land?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SPLxiPJNZubk2xnIOa20CP0C.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!