Ik wel net als 'vroeger' 25% per dag erbij zien.
Laat 2017 begin 2018.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heb ook mijn eigen kantoor hoor.elektriekert schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:15:
[...]
***members only***
vandaar dit geheime bericht. biep boop over
Yapelektriekert schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:21:
[...]
Laat 2017 begin 2018.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ach, zolang je jezelf goed inleest, oefent en niet gaat beunhazen kan het prima. Met veel kluszaken - maar vooral elektra - is het zo dat men hier op Tweakers vaak beter weet hoe het zit dan de elektriciens zelf.elektriekert schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:13:
Ik doe ook niet elektrieken op het werk.
Wel thuis aangezien in de groepenkast wederom ga uitbreiden.
Uiteraard wel volgens voorschriften vanuit de NEN1010 i.c.m. boerenverstand natuurlijk
Juinen in de Spaanse Bruna.YES schreef op woensdag 18 december 2024 @ 22:38:
[...]
@Schrale Atser liked deze meme kort nadat @tomtom901 hem liked, die vervolgens weer is gaan 'slapen', ja ja.. Neemt nota bene een mod hier nou een loopje met de regels??
Wat doet @Snitserklaas eigenlijk tegenwoordig?
Nou!Guere schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:28:
[...]
Ach, zolang je jezelf goed inleest, oefent en niet gaat beunhazen kan het prima. Met veel kluszaken - maar vooral elektra - is het zo dat men hier op Tweakers vaak beter weet hoe het zit dan de elektriciens zelf.
Tweakers besteden doorgaans ook veel meer tijd & aandacht aan de installatie waardoor de kwaliteit meestal hoger ligt dan wanneer je iemand inhuurt. Want wat je in de groepenkast topics soms als werk van de "professionals" voorbij ziet komen... man man man. Ook dat plaatsen van een ouderwetse kookgroep in een 3-fase kast komt geen einde aan. Zwaar ergerlijk en kan gewoon echt niet, maar toch volharden al die installateurs daarin
Kortom: succes & zolang je een beetje meeleest in de klustopics komt het vast goed. Samen met je boerenverstand, uiteraard
Ouwe snitsie is weer terug!Snitserklaas schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:31:
[...]
Juinen in de Spaanse Bruna.
Snitserklaas heeft vooral z'n persoonlijke afkeur van Charles Hoskinson vorig jaar opzij gezet om toch een tasje ADA op te pikken. Tot nog toe geen spijt, misschien krijgt ie dit jaar geen klompje kool maar een klompje goud van mij. Geen idee waarom jullie ineens goud zo interessant vinden, trouwens.![]()
Vroeger was alles beter. Zelfs crypto koers.elektriekert schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:21:
[...]
Laat 2017 begin 2018.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 03-01-2025 14:00 ]
nothing stops this train
ADA nice choice.Snitserklaas schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:31:
[...]
Juinen in de Spaanse Bruna.
Snitserklaas heeft vooral z'n persoonlijke afkeur van Charles Hoskinson vorig jaar opzij gezet om toch een tasje ADA op te pikken. Tot nog toe geen spijt, misschien krijgt ie dit jaar geen klompje kool maar een klompje goud van mij. Geen idee waarom jullie ineens goud zo interessant vinden, trouwens.![]()
Ik voorspel permaBenKol Nedra schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 13:57:
echt he, wie is dit![]()
[Afbeelding]
@Snitserklaas is terug en een +1 like van @Schrale Atser
toeval?
[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 03-01-2025 14:24 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kunt beter die coinglass pakken, deze is toch minder betrouwbaar imo.
Local top misschien. Kan je verder nog niks over zeggen.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:51:
DXY lijkt ook te zijn getopt. Stocks pre markt groen.
Daarom zeg ik lijkt getopt.Chaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:11:
[...]
Local top misschien. Kan je verder nog niks over zeggen.
tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:11:
[...]
Kunt beter die coinglass pakken, deze is toch minder betrouwbaar imo.
Chaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:11:
[...]
Local top misschien. Kan je verder nog niks over zeggen.
Moeten je ff scherp houden pik.
Zou wel weer de timing zijn he haha.knakworst schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:25:
LFG
Hopelijk niet om 15.30 gevolgd door een dump.
eens, ik heb een klein flufje USD op Kraken, wilde weer lager inkopen (order staat er nog) maar nog niet gebeurd.tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 14:24:
https://www.nu.nl/economi...-mogelijk-nog-verder.html
Dat plan om een schuld in USDT op te bouwen is zo gek nog niet. Wat een shitcoin
nothing stops this train
JUST IN:
— Cardano Intern (@Cardano_Intern) 2 januari 2025
Cardano's Plomin Hard Fork introduces full on-chain governance, leading to significant whale acquisition of ADA. pic.twitter.com/NX9KLOLPxB
nothing stops this train
tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:29:
Wil eigenlijk nog een nieuwe ATH op BTC zien en dan verkoop ik de hele geitenbende
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 03-01-2025 15:48 ]
Ben je het vertrouwen kwijt of verwacht je lager te kunnen gaan instappen?tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:29:
Wil eigenlijk nog een nieuwe ATH op BTC zien en dan verkoop ik de hele geitenbende
Trust me when I say this is only the beginning.
niet moeilijk als je niks in de aex hebtNumbers schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:45:
Zo, het is 3 januari en m'n portefeuille heeft de AEX winst van 2024 al verslagen. LFG!
Haha waarom wil je dat weten. Word je er opgewondem vanmayhem schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:51:
Is die paal van Vitalik nou echt, of een fotosoep? Kan het online niet echt vinden....
Ik wist dat deze vraag ging komen. Nee, jij?PHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:53:
[...]
Haha waarom wil je dat weten. Word je er opgewondem van
Maar je beantwoordt nog niet de vraag waarom je het wil wetenmayhem schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:54:
[...]
Ik wist dat deze vraag ging komen. Nee, jij?
[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 03-01-2025 15:57 ]
Je hebt magneetjes getekend om de lijn daarheen te trekken?
[ Voor 11% gewijzigd door gebruikershaes op 03-01-2025 15:57 ]
mayhem schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:51:
Is die paal van Vitalik nou echt, of een fotosoep? Kan het online niet echt vinden....
Ja dat helpt.gebruikershaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Flinke resistance op 3500. Heb stiekem een kleine short geopend.
Ja waar mijn etf’s slechts 20% in een jaar doen, doet mijn crypto dat in een week.Numbers schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:45:
Zo, het is 3 januari en m'n portefeuille heeft de AEX winst van 2024 al verslagen. LFG!
Omdat ik het me afvraag.knakworst schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:56:
[...]
Maar je beantwoordt nog niet de vraag waarom je het wil weten
@FrambozenTaart heeft er wel een meetlat ingetekend, voor het perspectief. Wat dat wil je natuurlijk ook weten.
nothing stops this train
precies mijn targets
[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 03-01-2025 16:06 ]
Die snap ik even niet, als in om dan alles om te zetten naar alts? Please educate 🤞tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:29:
Hoe heb je die zoektocht op internet vorm gegeven?mayhem schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:51:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
al geliquideerd?gebruikershaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Flinke resistance op 3500. Heb stiekem een kleine short geopend.
lolmayhem schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:51:
Nee, BTC out, dan focus op ETH, misschien daarna alts, misschien ook niet.kbuntu schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:08:
[...]
Die snap ik even niet, als in om dan alles om te zetten naar alts? Please educate 🤞
Men zou vermoeden dat BTC een goed jaar tegemoet gaat maar jij denkt daar dus anders over.tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:20:
[...]
Nee, BTC out, dan focus op ETH, misschien daarna alts, misschien ook niet.
Helaas doen ze ook wel eens -80. Yolo.bones schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 15:59:
[...]
Ja waar mijn etf’s slechts 20% in een jaar doen, doet mijn crypto dat in een week.
[ Voor 5% gewijzigd door joeyschrama op 03-01-2025 16:33 ]
Omdat het altijd zo is gegaan op dit punt van de cycle. ETH/BTC en ALTS/BTC gaan altijd up in Q1 post halving jaar. Waarom zou dat nu anders zijn? En juist nu met een pro crypto regering in de US krijgen alts meer lucht.Rubberen schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:29:
[...]
Men zou vermoeden dat BTC een goed jaar tegemoet gaat maar jij denkt daar dus anders over.
Ik zou eerder BTC aanprijzen tegenover ALTs met de verwachten in de nabije toekomst, namelijk een pro crypto regering in de US.
Waarom denk je dus dat ALTs BTC gaan outperformen?
Uit mijn dikke duim.tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:02:
[...]
precies mijn targetsWaar komen die vandaan?
Misschien ben ik daar dan naïef in, maar als de US woord houd gaan ze BTC stockeren dus verwacht ik dat BTC zal pumpen, en er eerder geen alt season zou komen - dus indd afwijken van de cycle.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Omdat het altijd zo is gegaan op dit punt van de cycle. ETH/BTC en ALTS/BTC gaan altijd up in Q1 post halving jaar. Waarom zou dat nu anders zijn? En juist nu met een pro crypto regering in de US krijgen alts meer lucht.
Iedere keer zijn er dan dikke sells
Zei ik gisteren al, eerste echte resistance
Je moet nooit tegen de cycles in gaan wedden. Je doet nu een aanname die tegen de historisch data in gaat. Daarnaast gaat Bitcoin ook gewoon nog een nieuwe ATH neer zetten. Maar ETH/BTC en OTHERS/BTC gaan outperformen.Rubberen schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Misschien ben ik daar dan naïef in, maar als de US woord houd gaan ze BTC stockeren dus verwacht ik dat BTC zal pumpen, en er eerder geen alt season zou komen - dus indd afwijken van de cycle.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 03-01-2025 16:49 ]
Aeronaut schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:49:
zo.. das 1 shorter minder in dit topic. who's next
AI cycleRubberen schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Misschien ben ik daar dan naïef in, maar als de US woord houd gaan ze BTC stockeren dus verwacht ik dat BTC zal pumpen, en er eerder geen alt season zou komen - dus indd afwijken van de cycle.
Yab Yum!Aeronaut schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:55:
waar gaat de trein heen jongens? Cho fucking CHO
[Afbeelding]
Deal.
Not out of the woods yet bro
En nog een poging.tomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:38:
[...]
Zei ik gisteren al, eerste echte resistance
Ik snap ook niet waar iedereen het over heeft mijn USDT doet niks...Cougar schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:13:
Ik zit momenteel op m’n gemak naar m’n xrp portefeuille te kijken. Heerlijk. Cash blijft 💰. Proost allen 🍻.
BTC €94.837,08
Goed ingestapt. 🍻koelebobes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:16:
[...]
Ik snap ook niet waar iedereen het over heeft mijn USDT doet niks...
[ Voor 138% gewijzigd door Cougar op 03-01-2025 17:29 ]
Ik vraag mij af als de PF ATH is ontkurken jullie de champagne dan ieder uur al er een ATH is. Of iedere dag als er een ATH is?koelebobes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:16:
[...]
Ik snap ook niet waar iedereen het over heeft mijn USDT doet niks...
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sommigen openen champagne.John245 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:21:
[...]
Ik vraag mij af als de PF ATH is ontkurken jullie de champagne dan ieder uur al er een ATH is. Of iedere dag als er een ATH is?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja in de boxer van onze Viltak. @mayhem is heel erg geïnteresseerd daarin.ByteMe_ schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:24:
T is druk met berichten. Er is veel groen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq