ByteMe_ schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:24:
T is druk met berichten. Er is veel groen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ByteMe_ schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 17:24:
T is druk met berichten. Er is veel groen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Believe me, ik ben een en al fan van historie om de toekomst enigszins te kunnen inschatten. Echter houd ik wel rekening met sterkte indicatoren die toch kunnen afwijken van een al reeds bewandeld pad.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 16:43:
[...]
Je moet nooit tegen de cycles in gaan wedden. Je doet nu een aanname die tegen de historisch data in gaat. Daarnaast gaat Bitcoin ook gewoon nog een nieuwe ATH neer zetten. Maar ETH/BTC en OTHERS/BTC gaan outperformen.
Op de terugweg naar 69k einde van november dit jaar.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nou de oranje B valt nog een beetje tegen in het geheel. BTC.d ook onder de 57 gedaald. Alt season lijkt gas te geven. Wen Henk en Ingrid
It seems like X plans to launch X money in the US before getting approval in all 50 states pic.twitter.com/M8QBHf3U6S
— Aaron (@aaronp613) 2 januari 2025
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Die pumpen dit weekend XRP naar $25knakworst schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:03:
[...]
Nou de oranje B valt nog een beetje tegen in het geheel. BTC.d ook onder de 57 gedaald. Alt season lijkt gas te geven. Wen Henk en Ingrid
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Haha nee, had hem natuurlijk snel gereversed.
[ Voor 35% gewijzigd door gebruikershaes op 03-01-2025 18:29 ]
“Natuurlijk”gebruikershaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:23:
[...]
YANBE, gewoon naar de $40
Grapje mangebruikershaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:29:
[...]
Je mag screenshot kijken boven je post.
als we het toch over realistische prijstargets hebben:
JUST IN:
— Cardano Intern (@Cardano_Intern) 3 januari 2025
Experts Estimate Cardano's $ADA Price Could Reach $12 in Q1. pic.twitter.com/k89LVAhsMN
Mooie infinite plusjes glitch dit
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 35% gewijzigd door Aeronaut op 03-01-2025 18:49 ]
TACO speelt met mn Privé
RUMOR: Cardano $ADA could see its very own standalone ETF launch as early as February. pic.twitter.com/Oegr1eGh83
— TapTools (@TapTools) 3 januari 2025
Zou best mooi zijn als dat gebeurd.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:42:
[...]
als we het toch over realistische prijstargets hebben:
[Twitter]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Benieuwd welke blockchain.
Liquidatie is ook een verplichte verkoop?gebruikershaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:23:
[...]
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé
Nice wel.. mijn CNT (cardano native tokens) gaan nu 2x zo hard dan ADA zelf. Blij dat mijn volharding zich uitbetaalt
Gewoon om een PNL screenshotje vragen met instapprijs en huidig % gains
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Dan had hij dat gepost.Taro schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:49:
[...]
Gewoon om een PNL screenshotje vragen met instapprijs en huidig % gains
TACO speelt met mn Privé
Ik voel me gepest.
Loop je nou je munt te shillenAeronaut schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 18:46:
Mijn overbuurman zegt dat aero ook op 6 staat in Q1. Dan staat het nog op 1 vijfde van huidige ada mcap…
New #bitcoin marketing add just dropped and it’s from the ECB
— Eric Yakes (@ericyakes) 2 januari 2025
pic.twitter.com/1epqUIlGQs
Ik zou op de tweede date ook zeggen dat ik een groene paal heb met een gigantisch vermogen.Guere schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:07:
Ik en vrouwlief net buiten de deur eten. Zit er zo'n stelletje naast ons, duidelijk eerste of tweede date.
Begint die gozer ineens op te scheppen over wat een BMW'tje tegenwoordig kost en wat je dan krijgt, en dat hij zo wel een paar duizend kan aftikken enzo.
Een soort budget @tomtom901
Wel vroeg al weer thuis dan. Mcdonalds toevallig ook?Guere schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:07:
Ik en vrouwlief net buiten de deur eten. Zit er zo'n stelletje naast ons, duidelijk eerste of tweede date.
Begint die gozer ineens op te scheppen over wat een BMW'tje tegenwoordig kost en wat je dan krijgt, en dat hij zo wel een paar duizend kan aftikken enzo.
Vandaag nog geweest met de parasieten, wat een treurnis toch elke keer weer…Darrell schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:11:
[...]
Wel vroeg al weer thuis dan. Mcdonalds toevallig ook?
Meer fiat over voor crypto, jeweettoch.Darrell schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:11:
[...]
Wel vroeg al weer thuis dan. Mcdonalds toevallig ook?
En net zo duur als de doorsnee griek inmiddels.reshi schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:13:
[...]
Vandaag nog geweest met de parasieten, wat een treurnis toch elke keer weer…
Guere schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:07:
Yap
[ Voor 7% gewijzigd door Aeronaut op 03-01-2025 19:33 ]
TACO speelt met mn Privé
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 03-01-2025 19:39 ]
Ik vermoed dat ze je zou adviseren om met een groene paal even langs de dokter te gaan. Die romantische avond kan je dan wel vergetenGipsy King schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:11:
[...]
Ik zou op de tweede date ook zeggen dat ik een groene paal heb met een gigantisch vermogen.
Bullish !
romantisch hoeft het ook niet te zijn heWippie1234 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:37:
[...]
Ik vermoed dat ze je zou adviseren om met een groene paal even langs de dokter te gaan. Die romantische avond kan je dan wel vergeten
oh lol TSLA weak hands eruit dus gisterentomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:52:
Vandaag is wel een mooie moon. BTC, ETH, TSLA en NVDA. Fck yeah!
[ Voor 15% gewijzigd door Lentehoofdje op 03-01-2025 19:55 ]
Yesterday we learned @aave ARC will be reborn "with scale" in an @ethena_labs partnership.
— CryptoCondom (@crypto_condom) 3 januari 2025
Today the $ENA roadmap plans for institutional exposure to such entities as @Fidelity, @BlackRock & @FTI_US.
If you dont understand this is massively bullish for $AAVE + $ENA...ngmi… https://t.co/McCCUiwHL4 pic.twitter.com/iYPm0X49l7
laat maar komen, geen ENA hier maar wel een bagje AAVEzwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:55:
Heeft iemand ENA in de pf? Prachtig project. Stond hier hoog op de lijst. Misschien alsnog een positie innemen. Al gaat die mij nu iets te hard.
[Twitter]
Wat gij niet wil dat u geschiedt (42 bitcoin en een niet nader te noemen trap), doe dat ook een ander nietLentehoofdje schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:55:
Hier ook een mooie pf ATH![]()
Combi van (groot naar klein)
BTC
SOL
SUI
VET
En nog wat (mini)flufjes ADA, XRP en DOGE
--
Vieren met een mok thee voor nu
[ Voor 17% gewijzigd door tomtom901 op 03-01-2025 20:29 ]
Nu wel fucking moon!
Wat een schrale bende om met deze temperaturen op je terras te eten. De grote vraag is natuurlijk of ze impressed was of haar hoofd keerde.Guere schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:07:
[ Voor 69% gewijzigd door Coldcat op 03-01-2025 20:10 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Die deed toch geen BTC?
Wat gij niet wil dat u geschiedt (42 bitcoin en een niet nader te noemen trap), doe dat ook een ander nietByteMe_ schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:11:
[...]
Die deed toch geen BTC?
Ik heb ook nog iets van 8 coins. Als deze stijging doorzet kan ik er 2-3 uitgooien. Maar elke keer als je denkt dat t lekker gaat, weer dip. Leuk voor traders.
[ Voor 18% gewijzigd door tomtom901 op 03-01-2025 20:28 ]
Vrouwen vinden geld echt niet interessant, vrouwen die wel op je geld vallen, geloof me, die wil je niet hebben.Guere schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:07:
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 03-01-2025 20:27 ]
Dat zei ik toch, XRP… best of the restzwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:20:
En nog niet zo lang geleden had men het er over dat Solana wel even de nummer 2 ETH zou flippen. Nu staat fucking XRP op 3.
Weet je nog, 85k of 100k?
Don Guacamole schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:22:
[...]
Waar vrouwen wel op afknappen zijn schrale Atsers, opscheppen over hoeveel ijsthee er in je cuore past zou ik dus ook niet doen.
[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 03-01-2025 21:29 ]
Dat is pech voor je
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 03-01-2025 21:29 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 03-01-2025 21:30 ]
Zeker zeker. Ik kan beter wat bearish zijn en dan een reverse zwembroek. Ik heb heel veel TA gezien met dat scenario. Ik hoop dat we niet meer onder de 90k komen het eerste half jaar van 2025.
Huh wat iets gemist?
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 03-01-2025 21:31 ]
Voor de korte of lange termijn?Chaes schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:24:
Wat zijn de meningen hier over Starknet (STRK) en Zksync (ZK)?
- edit -Wispe schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:34:
Iemand is weer eens ongesteld zie ik. 😅
[ Voor 66% gewijzigd door tomtom901 op 04-01-2025 13:18 ]
Laatste waarschuwing voor joutomtom901 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:37:
[...]
Nee, want als de grap over jou gaat, dan huil je heel de SC bij elkaar over een trap of dat je bij een notariskantoor werkt en je de holdings van een klant openbaart, daar mogen dan geen grappen over worden gemaakt, want dan ben je notabene zelf (!) diegene die de topic reports maakt. Nu lijk je bsmpower tot je "doelwit" te hebben gekozen, terwijl die niet eens actief gepost heeft de afgelopen dagen. De SC is een plek waar iedereen welkom is en incidenteel mag er best eens een grap gemaakt worden ten koste van iemand (zo ook ter attentie van ongestelde mods), maar dat blijven natrappen stopt en hier en nu.
[ Voor 16% gewijzigd door tomtom901 op 03-01-2025 20:41 ]
Alles is voor de altseason en daarna weg, Of hou jij je XRP gewoon aan na de $120?
Ik heb jouw tip mbt EigenLayer opgevolgd week geleden, bedankt nog 😁zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:41:
[...]
Alles is voor de altseason en daarna weg, Of hou jij je XRP gewoon aan na de $120?
Alle ETH beta plays zijn nu goed, Dus ook Starknet en Zksync. Al zou ik eerder voor Eigenlayer kiezen.
Coldcat schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:35:
[...]
Dat is pech voor je
Ik dacht dat ze het over de groende candles had.
[Afbeelding]
Specy schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:43:
Gaan we nu dan toch een alt season krijgen? Verdorie, ik zit er nog niet klaar voor!
Idd wen dip wil ook instappenSpecy schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:43:
Gaan we nu dan toch een alt season krijgen? Verdorie, ik zit er nog niet klaar voor!
Wanneer was jij van plan om in te stappen dan? Op een paar dagen na speelt het weer exact uit zoals altijd. Gewoon prachtig om te zien hoe de cycles zich elke keer weer herhalen. In deze tijd van de cycle kan je beter iets te snel instappen en het ongemak van een correctie voelen dan de pijn te voelen van de boot te missen.Specy schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:43:
Specy schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:43:
Kansen genoeg gehad ja.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:49:
[...]
Wanneer was jij van plan om in te stappen dan? Op een paar dagen na speelt het weer exact uit zoals altijd. Gewoon prachtig om te zien hoe de cycles zich elke keer weer herhalen. In deze tijd van de cycle kan je beter iets te snel instappen en het ongemak van een correctie voelen dan de pijn te voelen van de boot te missen.
Ja, en een beste zak ook inmiddels. Deels ge-airdropped via een mnt reward station, daarna een keer verdubbeld dacht ik.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:55:
Heeft iemand ENA in de pf? Prachtig project. Stond hier hoog op de lijst. Misschien alsnog een positie innemen. Al gaat die mij nu iets te hard.
[Twitter]
De tijd leert of het tij keert
Klopt. Ik had een strategie om het aantal bitcoin snel te laten stijgen die helaas niet goed meer werkt: Steeds coins kopen en verkopen tov Bitcoin, en zo met elke trade proberen een paar procent extra te pakken. Dat werkte super toen bijna alle pairs BTC pairs waren. Je kijkt naar ETH/BTC, ziet aan hoe de grafieken eruitzien dat er waarschijnlijk een stijging gaat komen, en dan snel kopen en direct daarna een verkoop-order zetten. Deed wonderen in 2018 (+10-20% in BTC per dag in januari), en werkte later ook nog wel aardig. Maar ik moet een nieuwe strategie bedenken want dit gaat niet meer. Misschien maar gewoon wat random-coins gaan kopen dan...zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:49:
[...]
Wanneer was jij van plan om in te stappen dan? Op een paar dagen na speelt het weer exact uit zoals altijd. Gewoon prachtig om te zien hoe de cycles zich elke keer weer herhalen. In deze tijd van de cycle kan je beter iets te snel instappen en het ongemak van een correctie voelen dan de pijn te voelen van de boot te missen.
Ze willen het nog sneller verminderen, er zijn al frequente burnskbuntu schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:49:
Injective gaat zijn token supply verminderen, aldus een bericht op X
Eens, de dips zijn toch echt geweest. En zoals eerder gemeld, minder heftig dan voorheen.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:49:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 03-01-2025 20:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq