“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Amerikaanse rechts is fvd
Beide rechts.. ene is wat rechtser
Wel 3 pogingen relatief snel achter elkaar. Zegt dat nog iets over de kans dat het de 4de keer wel gaat lukken? Of geeft dat juist aan dat de 97.5k te 'sterk'is?tomtom901 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:36:
Alleen weer een reject van 97.5k. Toeee is
*keer om waar dat mogelijk is* *keer om*tomtom901 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:36:
Alleen weer een reject van 97.5k. Toeee is
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Gaat mij niet om links of rechts. Kamala had er ook niks van gebakken. Het hele stelsel daar is al zolang door de gehaktmolen gehaald dat geen enkel weldenkend mens met de juiste capaciteiten zijn of haar leven nog gaat opofferen voor dat circus.r0bb schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:27:
[...]
Over links met Kamala 'I grew up a mid class kid lolol' Harris was het imo niet veel beter geweest hoor -ik ben wel blij met de rechtse beweging na jaren fake wokidoki. Rechts heeft tenminste principes waar het voor vecht.
Musk heeft altijd al rare trekjes gehad maar ik bespeur hem toch niet vaak op onjuistheden. Ene Tommy Robinson met zn film over de 2 tier police state in de UK is het gevang in gegooid voor het hebben van een andere mening -wat zeg ik, voor het aan het licht brengen van justitiële onjuistheden. In Duitsland worden verkrachters korter vastgezet dan degene die daar iets over roepen op social media. Musk ziet daar bestuursrechterlijk gevaarlijke situaties ontstaan en roept daar vanalles over, ik snap het wel wat er gebeurd daar.
Gaat mij erom dat zo'n absolute nut job straks op een stoel komt te zitten waar hij aan de touwtjes mag trekken.
Deze man is een beschadigd product van zijn levenskeuzes. Verraden door al zijn vrouwen, veracht door menig van zijn kinderen. Hij heeft niets meer in zijn leven, behalve geld en gekochte macht. Alles wat hij heeft staat zover af van wat iemand een mens maakt dat zijn ziel verpest is voor de eeuwigheid.
Hij wordt omringt door ja knikkers en bevind zich binnen kringen waar de keuze bestaat tussen eten of gegeten worden. Met een ego wat groot genoeg is om het zonnestelsel te verzwelgen.
Ieder kind met genoeg cognitief vermogen om een vierkant blokje in een blokkendoos te prakken kan zien dat gecentraliseerde macht in handen van zijn kaliber personen een levensgevaarlijk spel is.
Wat meneer Musk gelukkig vergeet is dat zijn perceptie op de realiteit niet de realiteit is.
Ik vermoed dat het probleem zich vroeg of laat wel oplost.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De president is slechts “figure head” de echte macht ligt bij de donateurs, dus het geld. In dit geval dus o.a. bij Elon.kbuntu schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:46:
Even aanhakend op Musk/Trump. Luister maar eens naar ‘the rest is politics US’. Die verwachten dat Elon snel op een zijspoor komt, omdat Trump de macht niet gaat delen
Amerika is altijd een oligarchie geweest idd.jvel92 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:50:
[...]
De president is slechts “figure head” de echte macht ligt bij de donateurs, dus het geld. In dit geval dus o.a. bij Elon.
Werkelijk prachtig appartement van 4M en jij zeurt over 550 € servicekosten?Stukfruit schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Om in A'dam Zuid te wonen moet je sowieso hier of daar een lijntje hebben.
https://www.funda.nl/deta...-mahlerlaan-389/43797835/
555,68 euro aan servicekosten
Dan kan die 100 euro ook wel. En nog een lijntje coke erbij terwijl je de laatste winsten linea rekta richting Bitcoin schuift.
* Stukfruit zit dan liever echt in Manhattan dan deze Nederlandse kloon
Als je dat iedere maand in Bitcoin steekt dan kun je over 20 jaar nog zo'n appartement kopen, dus yesbrothermaynard schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:57:
[...]
Werkelijk prachtig appartement van 4M en jij zeurt over 550 € servicekosten?
Dat zit wel Schnorr.
Da's een feitKol Nedra schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:01:
Nog 18 dagen en het spektakel gaat beginnen, wat je er ook van vind het worden 4 interessante jaren, saai wordt het niet

Ik hoop op het beste, meer kan je niet doen.
Voor dat bedrag kijk je ook nog tegen een gebouw aan.brothermaynard schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:57:
[...]
Werkelijk prachtig appartement van 4M en jij zeurt over 550 € servicekosten?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
https://gathering.tweaker...message/66041518#66041518
https://gathering.tweaker...message/69164512#69164512
https://gathering.tweaker...message/80653920#80653920
En wat betreft deze laatste post, met het huidige tempo kan je van die 15 jaar, 5 jaar maken.
Zero.
Dat stukje van Amsterdam Zuid is totaal niet gezellig. Ik zou er voor geen goud dood gevonden willen worden, ookal zou ik het kunnen betalen.John245 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:04:
[...]
Voor dat bedrag kijk je ook nog tegen een gebouw aan.
Ben ik helemaal met je eens. Ook al krijg ik geld toe dan zou ik er nog niet willen wonen.Wispe schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:06:
[...]
Dat stukje van Amsterdam Zuid is totaal niet gezellig. Ik zou er voor geen goud dood gevonden willen worden, ookal zou ik het kunnen betalen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zn eerste termijn was best ok.FrambozenTaart schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:50:
[...]
Gaat mij niet om links of rechts. Kamala had er ook niks van gebakken. Het hele stelsel daar is al zolang door de gehaktmolen gehaald dat geen enkel weldenkend mens met de juiste capaciteiten zijn of haar leven nog gaat opofferen voor dat circus.
Gaat mij erom dat zo'n absolute nut job straks op een stoel komt te zitten waar hij aan de touwtjes mag trekken.
Deze man is een beschadigd product van zijn levenskeuzes. Verraden door al zijn vrouwen, veracht door menig van zijn kinderen. Hij heeft niets meer in zijn leven, behalve geld en gekochte macht. Alles wat hij heeft staat zover af van wat iemand een mens maakt dat zijn ziel verpest is voor de eeuwigheid.
Hij wordt omringt door ja knikkers en bevind zich binnen kringen waar de keuze bestaat tussen eten of gegeten worden. Met een ego wat groot genoeg is om het zonnestelsel te verzwelgen.
Ieder kind met genoeg cognitief vermogen om een vierkant blokje in een blokkendoos te prakken kan zien dat gecentraliseerde macht in handen van zijn kaliber personen een levensgevaarlijk spel is.
Wat meneer Musk gelukkig vergeet is dat zijn perceptie op de realiteit niet de realiteit is.
Een quote van jou: "net als John mcafee."Pelox schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:05:
Ah ja Musk.. kon niet verder terug dan 2021 helaas.. maar ik had mijn mening over deze idioot al in 2018 duidelijk. Wat voorbeelden..
En wat betreft deze laatste post, met het huidige tempo kan je van die 15 jaar, 5 jaar maken.
Deed me denken aan 2020, die kerel had beloofd zijn pik te eten als BTC geen 1 miljoen usd waard zou worden in 2020

We zitten al veel te lang hier..PHPResource schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:09:
[...]
Een quote van jou: "net als John mcafee."
Deed me denken aan 2020, die kerel had beloofd zijn pik te eten als BTC geen 1 miljoen usd waard zou worden in 2020![]()
Zero.
Wel voor zilver en levend?Wispe schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:06:
[...]
Ik zou er voor geen goud dood gevonden willen worden
Dat zit wel Schnorr.
Alsof dat niet voor de meesten op die posities geldt? Kamala Harris is ook een absolute nut job -dat heeft ze de afgelopen 4 jaar wel bewezen. Het gaat dus blijkbaar ergens toch wel om blauw of rood?FrambozenTaart schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:50:
[...]
Gaat mij niet om links of rechts. Kamala had er ook niks van gebakken. Het hele stelsel daar is al zolang door de gehaktmolen gehaald dat geen enkel weldenkend mens met de juiste capaciteiten zijn of haar leven nog gaat opofferen voor dat circus.
De Clintons, Bidens, Bush, Obama families zijn allemaal participanten van generational politics. Maar ik hou er hier nu over want ik word weer te hard getriggerd en helaas niet ontopic hier maar wel met de leukste discussie deelnemers
Voor de memes.
Nice man! Ook mooi hoe je toen over ada dacht of geld dat nog steeds ?Pelox schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:05:
Ah ja Musk.. kon niet verder terug dan 2021 helaas.. maar ik had mijn mening over deze idioot al in 2018 duidelijk. Wat voorbeelden..
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ben er 2 keer geweest tijdens 4 jaar Trump.
Op LA airport stonden overal van die trekpoppetjes van hem, werd op veel plekken compleet belachelijk gemaakt

Californië is dan ook niet de meest pro trump staat maar toch.
Laten we niet overdrijven. Ik zie geen trekpoppetjes in Rusland verkocht worden…
Ja het zijn 2 aparte figuren Trump en Musk. Maar het zijn zakenmensen. Geen oorlogsfreaks. Vind vergelijken met Putler niet terecht.
Denk dan ook dat deze 4 jaar wel weer mee gaan vallen.
Maar we gaan het meemaken
Politiek en crypto zijn dezer dagen nauwer verweven dan ooit dus ergens is het niet eens zo heel ver offtopic.r0bb schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:14:
[...]
Alsof dat niet voor de meesten op die posities geldt? Kamala Harris is ook een absolute nut job -dat heeft ze de afgelopen 4 jaar wel bewezen. Het gaat dus blijkbaar ergens toch wel om blauw of rood?
De Clintons, Bidens, Bush, Obama families zijn allemaal participanten van generational politics. Maar ik hou er hier nu over want ik word weer te hard getriggerd en helaas niet ontopic hier maar wel met de leukste discussie deelnemers
Helaas is bij ieder bewind wel genoeg smeersel te vinden, uitwassen van falen heb je altijd. Het is echter wel belangrijk om deze tot een minimum te beperken. Maargoed, een wereldmacht leiden is vermoedelijk lastiger dan ik me kan indenken. En over beleid zullen de meningen altijd verdeeld zijn.
Ik geloof niet dat het kabinet van Trump veel goeds gaat brengen. Het ligt er te dik bovenop, deze circuskliek straalt incompetentie op grote schaal uit.
Maar ik hoop oprecht dat ik het helemaal mis heb.
Blijkbaar is Amerikaanse politiek interessanter dan wat Bitcoin doet.
Kan zo op een tegeltje. Heb wel een muurtje vrij op mijn werkplek.FrambozenTaart schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:22:
[...]
deze circuskliek straalt incompetentie op grote schaal uit.
Pinsa schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:17:
[...]
Nice man! Ook mooi hoe je toen over ada dacht of geld dat nog steeds ?
:strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteraard heb ik er wel een paar kratjes van. Zo ben ik dan ook wel weer.
Zero.
ohh rich boy. Dat betekent dat je het kunt betalen.
Of bedoel je: "ook als ik het zou kunnen betalen".
Scherp.knakworst schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:34:
[...]
ohh rich boy. Dat betekent dat je het kunt betalen.
Of bedoel je: "ook als ik het zou kunnen betalen".
Ik ben nu inmiddels al blij dat ik 48 uur niet gedronken heb. Dat is ook voor het eerst sinds een tijdje.zwembroek schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 12:57:
[...]
Een beetje ontgiften en de kilo's eraf voor de zomer. Deze maanden vind ik zelf ook meteen het makkelijkst. Zodra de zon weer volop schijnt en de temperaturen omhoog gaan dan wordt de trek in een koud biertje onhoudbaar. Ik denk wel vaak bij de eerste zal ik het wel doen? En dan hoop ik dat ie niet smaakt. Maar ik vind het veel te lekker. En na die 4 maanden voel ik mij wel net iets beter. Maar het weegt niet op tegen het genot van een biertje. Het verschil na die 4 maanden is daar te klein voor. Misschien als je langer stopt dat het verschil dan groter is.

Sssttt, heb een short lopen.Kol Nedra schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 21:48:
hij klimt weer langzaam op de 5 min, aggr.trade staat aan
Wat is je inschatting over SOL voor de komende weken/..?tomtom901 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:25:
[...]
Al eerder een fakeout op SOL gezien dus not holding my breath hier.
* ByteMe_ proost hierop met een KanonLentehoofdje schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 22:36:
[...]
Ik ben nu inmiddels al blij dat ik 48 uur niet gedronken heb. Dat is ook voor het eerst sinds een tijdje.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
"Wtf moet ik met 25 bitcoins?"
Je zal maar diegene zijn die dit was geweest 15 jaar terug..
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
"Joh, laat maar zitten, veel te complex om een wallet aan te maken".ByteMe_ schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:49:
[...]
"Wtf moet ik met 25 bitcoins?"
Je zal maar diegene zijn die dit was geweest 15 jaar terug..
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
If I get rich from crypto, I’m not telling anyone, but there will be signs pic.twitter.com/QwudLj7uTW
— naiive (@naiivememe) 2 januari 2025
@zwembroek wanneer alt season is gestart
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Koers is weer lafjes, beetje jammer weer. Gelukkig is het bijna weekend en zo.
Blackrock gister voor 300 miljoen verkocht. Wat is dat nou!
[ Voor 43% gewijzigd door PHPResource op 03-01-2025 07:11 ]
Niet rotsvast, dat is het.PHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 07:03:
Wat is dat nou!
Dat zit wel Schnorr.
Boomers werken in kwartalen, die nemen nu winstPHPResource schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 07:03:
ADA trapt in z'n eentje alt season af😎
Blackrock gister voor 300 miljoen verkocht. Wat is dat nou!
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 06:58:
ADA heeft weer een sprintje genomen, heeft de verliezen van TSLA een beetje gecompenseerd
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xg4vnCBdwP63NqGuJrQC2eXZ.gif?f=user_large)
Vandaag stappen de daytradende pensionado’s weer in. No worries.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 07:48:
[...]
Boomers werken in kwartalen, die nemen nu winst
Ik moet er alweer bijna uit zie ik. Maar stiekem vermoed ik wel een drop naar 94k.anti elppa schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:11:
eens zien of de onderkant ff pakken voor we weer up gaan
[Afbeelding]
Ja oude ATH * eerst. (Zo ging dat in de vorige cyclus ook binnen 6 weken na deze consolidatie)
Daarna 10$
Ben al erg blij als we de oude ATH kunnen halen. En dan hopelijk ook die van DOT (al zie ik dat niet gebeuren voor DOT).keanu_ schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:57:
[...]
Ja oude ATH * eerst. (Zo ging dat in de vorige cyclus ook binnen 6 weken na deze consolidatie)
Daarna 10$
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Alleen nog zien wakker te blijven
Nee.sjorremans schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:53:
Gaat vrijdag dipdag worden?
28 dagen lang iedere dag slechts 1,5% omhoog en je bent er!Wispe schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:19:
Nog 28 dagen tijd om die 150k te halen hè.
Dagje niet elektrieken is ook wel eens lekker.elektriekert schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:11:
Vandaag heb ik een interne verlofdag genomen op het werk.
Beetje juinen schijnt ook wel te helpen tegen zware oogleden.
Met Ada genoeg reden om te juinen.Darrell schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:58:
[...]
Dagje niet elektrieken is ook wel eens lekker.
Wat is een interne verlofdag? Hoef je niets met directe collega's maar nog wel met externen te dealen?elektriekert schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:11:
Vandaag heb ik een interne verlofdag genomen op het werk.
Interne snipperdag noemen wij dat, productie taal voor geen ruk te doen.YES schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:03:
[...]
Wat is een interne verlofdag? Hoef je niets met directe collega's maar nog wel met externen te dealen?
aha een standaard werkdag dusFrambozenTaart schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:11:
[...]
Interne snipperdag noemen wij dat, productie taal voor geen ruk te doen.
bybit zegt zelf dat ze nog geen mica licentie hebben...
Merken jullie dat er iets is veranderd in beschikbare assets? (tether/dai)In response to evolving regulations, Bybit has made the difficult but necessary decision to temporarily adjust the availability of its products and services within the European Economic Area (EEA).
https://www.bybit.com/pre...tions-bltc97adc2bab4290c1
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:14:
aha een standaard werkdag dus
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NfEYGzZI5gMrmIN1UwDtGzNW.jpg?f=user_large)
Payments are expected within 60 days
mooi, zullen er een hoop van terug kopen. Goed nieuws ditzwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:49:
FTX will repay $16 BILLION to creditors starting TODAY
Payments are expected within 60 days
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
EpibrerenFrambozenTaart schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:11:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
In Amerika wordt alle crypto bijelkaar verzameld, omgezet in dollars, en vervolgens uitgekeerd. Wel redelijk snel.
In Japan wordt er 10 jaar vergaderd, en een percentage van de eigenlijke assets terugbetaald.
ja en bij mtgox gaat het volgens mij wel in btc voor zover ik weetknakworst schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:12:
Toch opmerkelijk hoe zo'n faillissement afgewikkeld wordt.
In Amerika wordt alle crypto bijelkaar verzameld, omgezet in dollars, en vervolgens uitgekeerd. Wel redelijk snel.
In Japan wordt er 10 jaar vergaderd, en een percentage van de eigenlijke assets terugbetaald.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ICP gaat alvast.zwembroek schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:20:
Total 3 staat op uitbreken. De BTC.D zit ook in een dalende trend. Altseason soon.
[Afbeelding]
Geen bijzonderheden so farAeronaut schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:21:
Bybit gang,,, een algemene MiCAr mededeling van paar weken terug
bybit zegt zelf dat ze nog geen mica licentie hebben...
[...]
Merken jullie dat er iets is veranderd in beschikbare assets? (tether/dai)
https://www.bybit.com/pre...tions-bltc97adc2bab4290c1
Haha ja mooi! Ik dacht altijd dat dat lokaal jargon was in onze stoffige, stinkende vloerbedekkingsfabriek, maar dat reikt dus verder. Of zijn we collega's van elkaar geweest?!FrambozenTaart schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:11:
[...]
15% ofzo. Uiteindelijk heb je dat liever dan 129% jpy...anti elppa schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:13:
[...]
ja en bij mtgox gaat het volgens mij wel in btc voor zover ik weet
Haha dat denk ik niet, werk al bijna 13 jaar voor dezelfde werkgever en daarvoor ruim 6 jaar in een drukkerij.GabberPiet schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:30:
[...]
Haha ja mooi! Ik dacht altijd dat dat lokaal jargon was in onze stoffige, stinkende vloerbedekkingsfabriek, maar dat reikt dus verder. Of zijn we collega's van elkaar geweest?!
AAVE ook nog niet, betekend het dan dat ETH en AAVE niet onder de shitcoins vallen?knakworst schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:31:
Dot is ook gelanceerd. Eigenlijk elke shitcoin nu wel. Op ether na...
Ik zit duidelijk in de verkeerde shitcoins..knakworst schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:31:
Dot is ook gelanceerd. Eigenlijk elke shitcoin nu wel. Op ether na...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
At 6:44 a.m. ET, The 10-year Treasury yield was down by more than 3 basis points at 4.557%, while the 2-year Treasury yield was little changed at 4.237%.
Yields and prices move in opposite directions and one basis point is equal to 0.01%.
Bullish.
Dat sluit niets uit, ik heb 15 jaar in die stoffige stikfabriek gewerkt en had op mijn afdeling alleen al twee collega's die uit de drukindustrie kwamen, die in de Zaanstreek toen grotendeels is uitgestorven. Ben halverwege 2023 gestopt met werken in ploegendienst om volledig "voor mezelf" te gaan werken, geen ploegendienst meer voor mij.FrambozenTaart schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:33:
[...]
Haha dat denk ik niet, werk al bijna 13 jaar voor dezelfde werkgever en daarvoor ruim 6 jaar in een drukkerij.
Misschien komt ie wel uit de drukkerij die term en is dat de gemene deler
[ Voor 8% gewijzigd door GabberPiet op 03-01-2025 13:12 ]
Dit zijn mijn twee grootste bags, doen het best redelijk de laatste tijd tochKol Nedra schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 12:34:
[...]
AAVE ook nog niet, betekend het dan dat ETH en AAVE niet onder de shitcoins vallen?
Hiernaast nog xrp en sui
Ik doe ook niet elektrieken op het werk.Darrell schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:58:
[...]
Dagje niet elektrieken is ook wel eens lekker.
Wel thuis aangezien in de groepenkast wederom ga uitbreiden

Uiteraard wel volgens voorschriften vanuit de NEN1010 i.c.m. boerenverstand natuurlijk
YES schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:03:
[...]
Wat is een interne verlofdag? Hoef je niets met directe collega's maar nog wel met externen te dealen?
vandaar dit geheime bericht. biep boop over
[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 03-01-2025 13:15 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!