[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16

Vis

Toch mooi hoe alles samenkomt zometeen bij het openen van de US markt hè..

Gaan we die klapper naar beneden maken, of blijven we op het randje van het ravijn en gaat de raket omhoog voor BTC?

Momentje hoor.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Grok. You're drunk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85sJvkplwFRnlnjaLgcWTgbLpfs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/0IAZ4iNdRULfgssck3mjA0hy.png?f=user_large

Wen moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:02

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Denk dat we laag gaan vandaag, de futures zien eruit alsof de yanks de boeken gesloten hebben en nog even alles wat ze hebben gaan dumpen. Santa rally is dit jaar niet gelukt.
Hoop in tegenstelling tot vele hier dat we niet dalen maar vrees dat dit niet gaat lukken. Tijd voor 2025, dit jaar wordt het niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:20
Lees hier een en ander over het verkopen voor de peildatum van 1 januari om zo belasting te besparen. Weet dat de belastingdienst stables (USDC en USDT) ook als crypto ziet en niet als fiat, waardoor je alsnog het hogere tarief mag aftikken. Dus mocht je deze route gaan bewandelen zorg dat het is omgezet naar fiat voorzover dat kan op een Exchange en anders naar je bankrekening.

Wat mij betreft te veel moeite om wat belasting te betalen. Zo hoog zijn die tarieven op dit moment nog niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D0pIja9hBY9JBpV4XYAvLfHlgCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cD2rzJTXNh5b60ebrGp40QeY.jpg?f=fotoalbum_large

7(8)7

[ Voor 30% gewijzigd door _superboer_ op 30-12-2024 15:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:01

tomtom901

Moderator General Chat
jvel92 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:25:
Lees hier een en ander over het verkopen voor de peildatum van 1 januari om zo belasting te besparen. Weet dat de belastingdienst stables (USDC en USDT) ook als crypto ziet en niet als fiat, waardoor je alsnog het hogere tarief mag aftikken. Dus mocht je deze route gaan bewandelen zorg dat het is omgezet naar fiat voorzover dat kan op een Exchange en anders naar je bankrekening.

Wat mij betreft te veel moeite om wat belasting te betalen. Zo hoog zijn die tarieven op dit moment nog niet.
Hangt er vanaf hoeveel "wat" is he. Ik heb hier mijn winsten in geblokkeerde deposito voor 3 maanden gezet en kan zo heel makkelijk aantonen dat ik geen peildatumarbitrage doe maar ik ben ook meer cash gegaan in de afgelopen tijd. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Waarom respecteert BTC mijn pijlen niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqCFSb30Mefs-7I7M5UQSJTw684=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gqsPZ221dIPzuuJG3Ke2O1P7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

En sowieso werkt het ook niet als je daarna binnen 3 maanden weer crypto koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:30

Muzzy

Aan het dieken

Moiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:27:
Waarom respecteert BTC mijn pijlen niet?
[Afbeelding]
Ze zijn te transparant. Maak ze eens ondoorzichtig en roze. Je zal zien dat ze dan gaan moonen.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:27:
[...]

Hangt er vanaf hoeveel "wat" is he. Ik heb hier mijn winsten in geblokkeerde deposito voor 3 maanden gezet en kan zo heel makkelijk aantonen dat ik geen peildatumarbitrage doe maar ik ben ook meer cash gegaan in de afgelopen tijd. :)
Terecht punt en slim. Met een spaardeposito toon je dat inderdaad eenvoudig aan. Zelf heb ik de afgelopen maanden winst van shitcoins afgeroomd richting een pensioenbeleggingsrekening (gaap :O ), deze zijn vrijgesteld van box 3 vermogen en krijg dan volgend jaar een mooi bedrag terug van de belastingdienst om opnieuw te investeren.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:05

St@m

@ Your Service

Nou, ik zie het volgend jaar allemaal wel weer. Kratten pils zijn binnen, hout is geregeld, oliebollen mix in da house, vuurwerk geregeld, partytent morgenochtend opzetten. Morgen vanaf een uur of 14:00 zoete inval (vrienden, buren en vrienden van buren.. geen idee), oliebollen bakken en bier drinken. Rond een uur of 19:00 afbreken, dan met een paar buren eten en spelletjes spelen en om 00:00 overal de fik in :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyuY1mFkknJjzj4uJUkPipVbnQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rKwChIesYNIK0s4CrN3ZmT1l.jpg?f=fotoalbum_large

Als de crypto niet knalt, moet dit het maar doen.

Fijne jaarwisseling alvast mensen!

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 30-12-2024 15:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
En daar gaan we... aggr.trade gaat lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
St@m schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:33:
Nou, ik zie het volgend jaar allemaal wel weer. Kratten pils zijn binnen, hout is geregeld, oliebollen mix in da house, vuurwerk geregeld, partytent morgenochtend opzetten. Morgen vanaf een uur of 14:00 zoete inval, oliebollen bakken en bier drinken. Rond een uur of 19:00 afbreken, dan met een paar buren eten en spelletjes spelen en om 00:00 overal de fik in :p

[Afbeelding]

Als de crypto niet knalt, moet dit het maar doen.

Fijne jaarwisseling alvast mensen!
Van hetzelfde! Geniet ervan!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 04-10 21:08

Ging mij niet om minder belasting hoeven te betalen, maar om nu te verkopen gezien de bearishe vooruitzichten en dus verlies te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:36:
[...]

Ging mij niet om minder belasting hoeven te betalen, maar om nu te verkopen gezien de bearishe vooruitzichten en dus verlies te beperken.
Dan kan je het in USDT laten staan eventueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:52
Wat peildatumarbitrage betreft, dan ben je nu al te laat. Dan moet je echt in de 2e week van december al verkopen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:39:
Wat peildatumarbitrage betreft, dan ben je nu al te laat. Dan moet je echt in de 2e week van december al verkopen
Want? Eigenlijk in de 3 maanden voor en na 1-1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:52
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:41:
[...]

Ik zie het ja, ik had ergens 3 weken gelezen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:41:
[...]

Bij relatief kleine bedragen is dit niet interessant voor de BD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:39:
[...]

Dan kan je het in USDT laten staan eventueel
Loop je dan niet het risico dat de exchange je USDT afpakt ivm MiCa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:10

HollovVpo1nt

I like gadgets

En, is de fear weer hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 08:31
Volgens mij telt USDT (of zelfs Euro's bij een exchange) ook niet als spaartegoeden. Dan moet je het echt overmaken naar de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
PlasticPimple schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:45:
Volgens mij telt USDT (of zelfs Euro's bij een exchange) ook niet als spaartegoeden. Dan moet je het echt overmaken naar de bank.
Euro op exchange is gewoon spaargeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:17

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Welke bearish vooruitzichten? Men wordt hier al bearish zodra we niet elke dag met 10% pompen. Je leest dan de posts en denkt dat we op -10% zitten terwijl we op -1,26% staan. Zitten nu gewoon in een correctie en consolideren wat, dat is voor het verloop van de bull alleen maar gezond. Heb het al vaker gezegd maar Q1 is meestal positief voor crypto.

Als je denkt dat we verder omlaag gaan, dan moet je verkopen en je eigen plan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:43:
[...]

Loop je dan niet het risico dat de exchange je USDT afpakt ivm MiCa?
Depends, er is gewoon nog een overgangsregeling voor zover ik weet, is allemaal erg onduidelijk maar bijvoorbeeld Bybit heeft nog niks gecommuniceerd over hoe zij daarmee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:46:
[...]

Depends, er is gewoon nog een overgangsregeling voor zover ik weet, is allemaal erg onduidelijk maar bijvoorbeeld Bybit heeft nog niks gecommuniceerd over hoe zij daarmee omgaan.
Ja, dat had ik gezien. Daarom heb ik voor de zekerheid gewoon USDT omgewisseld voor €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
Nou, kom dan ook maar op met die jumbo paal naar Rektville. Nee, ik gun niemand rektheid (ik ben zelf dan ook rekt), maar dit bearish mietje gedrag met steeds 1k eraf is ook niks. Kom op met die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:53
Ach ook wel logisch dat alles dipt toch? Alles voor het einde van het jaar nog even slim wegzetten en winst drukken om vervolgens na 1 januari weer in te kopen tijdens de dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Combinatie van zoveel mogelijk dingen voor 31dec betalen,

Voorraad aanleggen op ieder vlak, rekeningen (te)vroeg betalen, voorraad aanleggen, wat cashgeld en edelmetaal etc etc. Alles om zo laag mogelijk te komen met mijn vermogenl.

Ter info voor de mensen met gezin, let op maximum vermogen voor oa kindergebonden budget. Soms kan net paar euro extra cash, en net die ene rekening betalen helpen om onder de 177300 (edit ; Dit is een bedrag in fiat euro's 8) ) te bljven dit jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Lentehoofdje op 30-12-2024 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Lentehoofdje schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:50:

en net die ene rekening betalen helpen om onder de 177300 te bljven dit jaar.
Sats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
NVDA trekt zijn eigen plan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:27

Voorraad aanleggen op ieder vlak, rekeningen (te)vroeg betalen, voorraad aanleggen, wat cashgeld en edelmetaal etc etc. Alles om zo laag mogelijk te komen met mijn vermogenl.

Ter info voor de mensen met gezin, let op maximum vermogen voor oa kindergebonden budget. Soms kan net paar euro extra cash, en net die ene rekening betalen helpen om onder de 177300 te bljven dit jaar.
Hypotheek vooruitbetalen, zorgverzekering vooruitbetalen. Wat chocolademelk inslaan :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imrgGogUDDsqnZiXTpL14WlQ20g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RolBrkGUWmLs7CTHGKmol1wo.jpg?f=fotoalbum_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:54:
[...]

Hypotheek vooruitbetalen, zorgverzekering vooruitbetalen. Wat chocolademelk inslaan :)
[Afbeelding]
Ik dacht deze is van @FrambozenTaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

Verkoop dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Die lust ook graag chocolademelk?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
jvel92 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:46:
[...]

Welke bearish vooruitzichten? Men wordt hier al bearish zodra we niet elke dag met 10% pompen. Je leest dan de posts en denkt dat we op -10% zitten terwijl we op -1,26% staan. Zitten nu gewoon in een correctie en consolideren wat, dat is voor het verloop van de bull alleen maar gezond. Heb het al vaker gezegd maar Q1 is meestal positief voor crypto.

Als je denkt dat we verder omlaag gaan, dan moet je verkopen en je eigen plan trekken.
Hij luistert naar niemand en leest alleen selectief. Ik snap echt niet dan men deze vent nog serieus neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

[...]

Oprecht ; Welk verlies? Je hebt toch lager gekocht?

Of verkopen, en kijk wanneer je weer hoger of lager (terug)koopt. Of gewoon hodl, en log over 8 of 10weken weer eens in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 21:41
Precies, dan gaan we tenminste weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Maandag dipdag!!!
Ik sluit tabblad van DeGiro ook maar weer, valt vandaag geen eer aan te behalen :')

[ Voor 71% gewijzigd door sjorremans op 30-12-2024 16:01 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

sjorremans schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:00:
Maandag dipdag!!!
Ik sluit tabblad van DeGiro ook maar weer, valt vandaag geen eer aan te behalen :')
Huh, het is toch zondag?

[ Voor 196% gewijzigd door mayhem op 30-12-2024 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:15

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:00:
Maandag dipdag!!!
Let the big bounce begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16

Vis

Hij houdt hem

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 04-10 21:08
zwembroek schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:57:
[...]

Hij luistert naar niemand en leest alleen selectief. Ik snap echt niet dan men deze vent nog serieus neemt.
Ik lees serieus overwegend slechte vooruitzichten. In dit topic, handelstopic, X, .. en vaak onderbouwd met TA. De positieve berichten benoemen voornamelijk dat historisch Q1 een goed kwartaal is, that's it. Maar wie zegt dat de historie zich altijd herhaald? Maandag is blijkbaar historisch gezien een goede dag. Maar de afgelopen tijd vaak een rode dag. Hoop van harte dat Q1 een goed kwartaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

For the moment...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 16:01
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMoY8MSzOqECT0i_3qVIjycy7CQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ubigG21yyt1r5Bz8XkHDohv.png?f=fotoalbum_large

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:03:
[...]

Ik lees serieus overwegend slechte vooruitzichten. In dit topic, handelstopic, X, .. en vaak onderbouwd met TA. De positieve berichten benoemen voornamelijk dat historisch Q1 een goed kwartaal is, that's it. Maar wie zegt dat de historie zich altijd herhaald? Maandag is blijkbaar historisch gezien een goede dag. Maar de afgelopen tijd vaak een rode dag. Hoop van harte dat Q1 een goed kwartaal is.
@tomtom901 kom er maar in…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuof_y73XSy5_ri6QpEVPTM3ZOc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8qtVlz741-g-hMvNuICLx8tV_g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/AgHceOxNYabckuF7M5TfPBVl.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 12:57

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
De alts lijken de daling aardig te weerstaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

Jij zegt that's it op iets wat tot nu toe altijd zo heeft uitgespeeld. Maar op basis van Bitcoin TA weet jij dat ETH het slecht gaat doen vanaf nu? Maar ik zeg het nog een keer als tip. Verkoop 50%. Dan win je altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Al gepost, 90.5 next

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
De reacties blijven zo sterk omdat het lijkt alsof je maar geen keus maakt. Vrijwel iedereen hier heeft gewoon een keuze gemaakt over hoe men wil handelen tijdens de huidige daling & eventuele verdere daling. Er zijn twee kampen:

1) Geloof in de cycle, we gaan nog nieuwe ATHs tegemoet, HODL gewoon, zelfs tot $72k
2) Geloof ik de cycle, we gaan nog nieuwe ATHs tegemoet, maar ik verkoop nu (deels) omdat we zeker weten lager gaan en ik ook lager wil inkopen

Je zou kunnen zeggen dat er nog een kamp 3 bestaat waar geen geloof meer is in nieuwe ATHs, maar dat heb ik hier eigenlijk nog niet gezien (behalve jijzelf wellicht?).

Het punt is dat je qua actie nu kamp 1 nastreeft, maar wel continu angsten uit over dat we nog veel dieper gaan en dat je niet zeker weet of we nog nieuwe ATHs gaan halen. Ik vermoed dat de meeste vaste leden dat nu wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:08:
De alts lijken de daling aardig te weerstaan
lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:03

Ter info voor de mensen met gezin, let op maximum vermogen voor oa kindergebonden budget. Soms kan net paar euro extra cash, en net die ene rekening betalen helpen om onder de 177300 te bljven dit jaar.
Ik weet niet waar edelmetaal onder valt, maar kan me voorstellen dat de belastingdienst dit laat vallen onder cash geld? Dan mag je maar 650/1300 (alleen VS met partner) aan waarde hebben thuis. Alles daarboven moet je aangeven bij de basltingdienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Zo lang de H&S die toch wel te zien op de dagelijkse maar niet gaat uitspelen, dat komt dan overeen met 78K ongeveer. Ligt wel echt gigantisch veel liquiditeit dus helemaal uitgesloten is het niet denk ik :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
[...]

dat je overal slechte berichten en vooruitzichten ziet is juist de hele gedachte erachter. Zodat jij nog ff een panic sell doet. Vervolgens knalt et vanavond of iig deze week snoeihard omhoog en doe je een fomo buy......rinse and repeat.

Als je had willen sellen had je dat week terug al moeten doen. Nu ben je veel te laat. Komt waarschijnlijk soon nog een liquidatie naald van 3 a 4 k, die in paar minuten bounced.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:09
John245 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:54:
[...]

[Afbeelding]
geweldig! van het weekend hebben wij ook 35 stuks ingeslagen, want ze waren €0.99 per stuk _O-

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Kol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:12:
[...]

geweldig! van het weekend hebben wij ook 35 stuks ingeslagen, want ze waren €0.99 per stuk _O-
Hier 120 ingeslagen. 4 stuks voor 3 euro = 0,75 per stuk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:59:
[...]

Ik heb een halfuurtje geleden een halve nieuwe auto verkocht, met de gok om op een later moment meer sats in te slaan. Als ik nu alles zou terugkopen, zou ik nu zo’n 50k sats extra hebben. :D

Ben benieuwd.
200k sats extra inmiddels.
Ik ben zo geniaal. :7 Ik wacht nog even met terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Die weerstaan de dip vooralsnog goed :). Puur procentueel vs wat BC nu doet.
Tuurlijk shitcoins gonna rekt, maar ik had wel een diepere flush verwacht nu.
Overigens zijn de alts al tijden oversold.

[ Voor 22% gewijzigd door keanu_ op 30-12-2024 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:16:
[...]

Wie de dip zoekt, zal hem missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 12:57

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Tjah ik hoop vooral dat anderen de info wel nuttig vinden en er mogelijk wat mee doen. Of helemaal niets, dat is ook prima.

Moet zeggen dat dit topic ook wel enorm bearish aanvoelt de laatste weken. Opzich is dat positief, want zodra iedereen zegt dat we nooit meer een bear market krijgen en x token gaat Bitcoin flippen wordt het tijd om een market sell te doen. Vorige cycle zaten er voor mijn gevoel veel meer bulls in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Wen alts rekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-10 02:33
Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:16:
[...]

Pas op dat je de bounce niet mist straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:17:
[...]

Wie de dip zoekt, zal hem missen.
We gingen toch naar 72k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blik1984 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:10:
[...]

Ik weet niet waar edelmetaal onder valt, maar kan me voorstellen dat de belastingdienst dit laat vallen onder cash geld? Dan mag je maar 650/1300 (alleen VS met partner) aan waarde hebben thuis. Alles daarboven moet je aangeven bij de basltingdienst.
Dat moet zeker weten onder box 3 als belegging vallen. Tenzij het bijvoorbeeld een sieraad is waar je ook gewoon BTW op betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 14:51

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ether houdt zich -nog- prima staande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
rotation is coming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
De alts gaan omhoog terwijl de USDT.D aan het moonen is. Kan niet goed blijven gaan zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
knakworst schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:23:
[...]

Ether houdt zich -nog- prima staande.
Check zijn naam. It is in it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:39
Kol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:12:
[...]

Hebben ze ook lipton ice tea van 1.5 liter? Asking for a friend

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:05
knakworst schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:20:
[...]

Dat moet zeker weten onder box 3 als belegging vallen. Tenzij het bijvoorbeeld een sieraad is waar je ook gewoon BTW op betaald hebt.
Ja, box 3 als vermogen. Goud is in tegenstelling tot zilver wel vrijgesteld van BTW maar niet van belasting natuurlijk _O-

Dat zou nog wat zijn dan zat ik nu op een pallet.

Groet Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
meh de slowbleed van afgelopen 2 weken. afgelopen uur doet het niet beter of slechter dan rest van top100 -2~4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
trek die pleister en dender even naar 89k wil je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:27:
trek die pleister en dender even naar 89k wil je
Dit jaa ik wil wat alts inslaan hopelijk gaan die ook mee, natuurlijk niet fijn voor jullie maar moet goed komen in 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Stovirpi schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:24:
[...]

Hebben ze ook lipton ice tea van 1.5 liter? Asking for a friend
Ja een tijdje geleden 5 halen 2 betalen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:57:
[...]

Niet dat zijn video's slecht zijn (integendeel) maar die gast komt ook niet veel verder dan "je moet gewoon HODL'en groetjes"
Is dat ook niet gewoon hoe je dit spel het beste kunt spelen met zo min mogelijk inspanning? Hij verkoop iets rondom de top, koopt iets terug rondom de bodem en hangt verder achterover.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:28:
[...]

Dit jaa ik wil wat alts inslaan hopelijk gaan die mee, natuurlijk niet fijn voor jullie maar moet goed komen in 2025 :)
Zou, persoonlijk, niet wachten op een alts flush van 20%. De afgelopen weken waren al een slow bleed voor goede posities voor altseason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:13
Taro schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:29:
[...]

Is dat ook niet gewoon hoe je dit spel het beste kunt spelen met zo min mogelijk inspanning? Hij verkoop iets rondom de top, koopt iets terug rondom de bodem en hangt verder achterover.
Had ik veel eerder moeten doen 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:29:
[...]

Hangt van je doel af he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
keanu_ schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:30:
[...]

Zou, persoonlijk, niet wachten op een alts flush van 20%. De afgelopen weken waren al een slow bleed voor goede posities voor altseason.
Zit met mijn handen aan de buy button haha het mag nog iets lager, helaas gaat deze alt tegen de stroom in op dit moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:32:
[...]

Zit met mijn handen aan de buy button haha het mag nog iets lager, helaas gaat deze alt tegen de stroom in op dit moment
hehe good luck, schiet raak ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Hertesten van de breakout. Dat is alles.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRPqgMtGFccNFFIIVrI9icx4uDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wfb1ONq4dIeIZLqKzAFE2u0d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aeronaut
Wisten jullie dat er in dubai een frame staat met AGGR continu aan?

beetje BBQ-saus bij rektheid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScZExqg8GUCf6g-NKwAWF2V6BVs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/18cBXu2eEbzeEiHN7exnkeg8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 30-12-2024 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kleine correctie overigens, ik roep 90.5 maar het is in reality 90.660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Aeronaut schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:37:
Wisten jullie dat er in dubai een frame staat met AGGR continu aan?

beetje BBQ-saus bij rektheid

[Afbeelding]
Cool dat het frame zweeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:38:
Kleine correctie overigens, ik roep 90.5 maar het is in reality 90.660
Verwacht je daarna een bounce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
dat lijkt zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:05
Is dat de Burj Khalifa?

Sorry @Aeronaut maar deze kon niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:09
flufje BTC gekocht....

beetje offtopic, hoever kan Volkswagen nog dalen? ik krijg interesse namelijk. ja het gaat slecht met Volkswagen maar zou het niet eens kunnen zijn dat ze verhuizen naar Amerika?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:39
mooie image van een bergtop.... ooh wait

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Het frame is er idd
Pagina: 1 ... 134 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!