Ik verwacht in elk geval reactie rond dat level.
JelleNL? misschien ken ik die gast van xbox360 tijdperk..... veel mee online gegamed namelijk +voice chat
nothing stops this train
Hmm, ik twijfel er sterk over. Iets als Bitvavo is geen bank.
(https://www.belastingdien...p-voorlopige-aanslag-2024).
Fiat onder mijn bed is ook gewoon spaargeld, ondanks mijn bed geen bank is.PlasticPimple schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:59:
[...]
Hmm, ik twijfel er sterk over. Iets als Bitvavo is geen bank.
(https://www.belastingdien...p-voorlopige-aanslag-2024).
Fiat op je beleggingsrekening valt ook onder beleggingen, dus euro’s op Bitvavo ook.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:06:
[...]
Fiat onder mijn bed is ook gewoon spaargeld, ondanks mijn bed geen bank is.
Das contant geld, dat staat apart in de gelinkte lijst. Kom anders even met een bron die het aantoont en die het liefst ook nog onderscheid maakt tussen stables en gewoon euro's.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:06:
[...]
Fiat onder mijn bed is ook gewoon spaargeld, ondanks mijn bed geen bank is.
Kijk, het maakt mij niet uit, maar stel dat je bijv op 75K een flufje had verkocht, dan is het een kleine moeite om dat vanavond nog even naar je rekening te zetten.
Dat is niet altijd helemaal te vergelijken. Degiro bijv. heeft een eigen bank.Fiat op je beleggingsrekening valt ook onder beleggingen, dus euro’s op Bitvavo ook.
[ Voor 14% gewijzigd door PlasticPimple op 30-12-2024 17:13 ]
Nou de ordertjes staan geladderd klaar om wat extra sats te scoren, een gedeelte achter de hand om nog verder in te plannen als het lager gaat.
Niet gehit, dan houden we het op winst en gaat het in de bodemloze autoput
Met dank aan de verschillende gedoneerde TA's hier, dat maakt het bepalen van de orders een stuk makkelijker. lekker bezig gasten
Niet gehit, dan houden we het op winst en gaat het in de bodemloze autoput
Met dank aan de verschillende gedoneerde TA's hier, dat maakt het bepalen van de orders een stuk makkelijker. lekker bezig gasten
Lichtpuntje...
valt het fiat geld als belegging? niet als spaargeld? ik bedoel het geld zit niet in aandelen.GioStyle schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:09:
[...]
Fiat op je beleggingsrekening valt ook onder beleggingen, dus euro’s op Bitvavo ook.
al mijn divident die ik ontvang staat in dollars op mijn beleggings account, hoe dit precies wordt aangegeven weet ik niet, maar DeGiro stuurt alle info naar belastingsdienst, hoef alleen te controleren of het klopt (klopt gewoon)
nothing stops this train
Er zijn meer hondjes die fikkie hetenKol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:55:
[...]
JelleNL? misschien ken ik die gast van xbox360 tijdperk..... veel mee online gegamed namelijk +voice chat
Nee, zie ook https://support.bitvavo.c...en-belasting-in-NederlandGioStyle schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:09:
[...]
Fiat op je beleggingsrekening valt ook onder beleggingen, dus euro’s op Bitvavo ook.
Anders was die onderscheid ook nergens voor nodig.
Ja, wordt gezien als belegging. Ik vind het ook niet echt eerlijk, maar zo wordt het eenmaal door de belastingdienst verwerkt. Daarom altijd zo weinig mogelijk fiat op de beleggingsrekeningen/exchanges laten staan rond de jaarwisseling.Kol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:14:
[...]
valt het fiat geld als belegging? niet als spaargeld? ik bedoel het geld zit niet in aandelen.
al mijn divident die ik ontvang staat in dollars op mijn beleggings account, hoe dit precies wordt aangegeven weet ik niet, maar DeGiro stuurt alle info naar belastingsdienst, hoef alleen te controleren of het klopt (klopt gewoon)
https://support.bitvavo.c...en-belasting-in-NederlandPlasticPimple schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:11:
[...]
Das contant geld, dat staat apart in de gelinkte lijst. Kom anders even met een bron die het aantoont en die het liefst ook nog onderscheid maakt tussen stables en gewoon euro's.
Mooi onderscheid.
mooie tijd was dat heb er in totaal 3x RROD gekregen, daarna de 4e console was een Xbox 360 elite, die heb ik nog steeds en werkt perfect! wordt nu nog steeds gebruikt als dvd speler voor Disney films voor mijn dochtertje
nothing stops this train
Had men hier, vorig jaar rond deze tijd, niet precies dezelfde discussie?
Paar maanden geleden zelfs, maar kan die discussie niet terugvinden. Toen werd ook geconcludeerd dat het spaargeld is.Moiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:25:
Daar gebruik ik een ps3 voorKol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:25:
[...]
wordt nu nog steeds gebruikt als dvd speler voor Disney films voor mijn dochtertje
En dat is toch ook de enige juiste conclusie….. tenzij je een Exchange gebruikt waarbij de rente krijgt. Ja die zijn erWispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:26:
[...]
Paar maanden geleden zelfs, maar kan die discussie niet terugvinden. Toen werd ook geconcludeerd dat het spaargeld is.
Dat is echt creatief shoppen, maar bedankt voor de tip. Zal het meenemen in mijn belastingaangifte.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:18:
[...]
Nee, zie ook https://support.bitvavo.c...en-belasting-in-Nederland
Anders was die onderscheid ook nergens voor nodig.
Als je de belastingdienst moet geloven, zou het onder beleggingen vallen:
https://www.belastingdien...p-voorlopige-aanslag-2024
[ Voor 19% gewijzigd door GioStyle op 30-12-2024 17:33 ]
Lijkt er inderdaad op, maar wel vreemd dat de belastingdienst zelf dan zo'n nauwe definitie van spaargeld lijkt te hanteren. Bitvavo is dan gericht op de Nederlandse markt en die geven het goed door, maar als je het zelf moet doorgeven om wat voor reden, dan kun je er best mee de mist in gaan.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:19:
[...]
https://support.bitvavo.c...en-belasting-in-Nederland
Mooi onderscheid.
spaargeld = euro = shitcoin --> dus het valt eigenlijk onder ponzi gure crypto muntjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 30-12-2024 17:36 ]
nothing stops this train
Het staat idd nergens duidelijk aangegeven, heel irritant. Maar obv daarvan zou ik zeggen spaargeld.GioStyle schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:32:
[...]
Dat is echt creatief shoppen, maar bedankt voor de tip. Zal het meenemen in mijn belastingaangifte.
Als je de belastingdienst moet geloven, zou het onder beleggingen vallen:
https://www.belastingdien...p-voorlopige-aanslag-2024
Crypto Guys training to save more cash to buy the dip pic.twitter.com/k57OaLajrv
— naiive (@naiivememe) 30 december 2024
nothing stops this train
1 sweepje van dat level zou mooi zijn, heb de order iets hoger gezet 90.886 ofzoiets.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:38:
Kleine correctie overigens, ik roep 90.5 maar het is in reality 90.660
Heb gelachen thanksAlpina schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:42:
[...]
Is dat de Burj Khalifa?
Sorry @Aeronaut maar deze kon niet anders.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ik kan je nu alvast verklappen, eind december 2025 weer 😉Moiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:25:
+1 voor dat groens. Uiteraard niet voor die shitcoinMoiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:10:
Is dit dan een keer de bodem voor ETHBTC?
[Afbeelding]
Ik wil wel weer eens iets groens bekijken
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat wist ik al, daarom is dat plaatje ook kleiner.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:12:
[...]
+1 voor dat groens. Uiteraard niet voor die shitcoin
Bear markt confirmed
Koers bitcoin onderuit: 14 procent gedaald in twee weken https://www.nu.nl/economi...edaald-in-twee-weken.html
Koers bitcoin onderuit: 14 procent gedaald in twee weken https://www.nu.nl/economi...edaald-in-twee-weken.html
That's it. Het was een mooie rit mensen.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:17:
Bear markt confirmed

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Volkwagen zelf, of Porsche?Kol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:43:
flufje BTC gekocht....
beetje offtopic, hoever kan Volkswagen nog dalen? ik krijg interesse namelijk. ja het gaat slecht met Volkswagen maar zou het niet eens kunnen zijn dat ze verhuizen naar Amerika?
Duidelijk dat je hele dag niet online bent geweest en geen een Laurens hebt gedaananti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:17:
Bear markt confirmed
Kan je nog beter Blokker kopen denk ikKol Nedra schreef op maandag 30 december 2024 @ 16:43:
beetje offtopic, hoever kan Volkswagen nog dalen? ik krijg interesse namelijk. ja het gaat slecht met Volkswagen maar zou het niet eens kunnen zijn dat ze verhuizen naar Amerika?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Met Cacao nog meerMoiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:25:
Met alleen bitcoin had ik meer rendament gehad
https://www.rtl.nl/nieuws...24-beter-dan-goud-bitcoin
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Net terug uit de bios, ff bijlezen en lees hier zo vaak het woord belasting dat het meteen al helemaal kut begint te worden.
Kunnen we daar niet iets mee, net zoals het woord rendament?
Misschien is dit iets?
:strip_exif()/f/image/q5KbCWvjgNgMlu7DW9CBnyp3.jpg?f=fotoalbum_large)
Al krijgt de term belastingaangifte dan misschien wel een beetje een aparte lading...
Misschien is dit iets?
:strip_exif()/f/image/q5KbCWvjgNgMlu7DW9CBnyp3.jpg?f=fotoalbum_large)
Al krijgt de term belastingaangifte dan misschien wel een beetje een aparte lading...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Bruin goudGelukszoekr schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:32:
[...]
Met Cacao nog meer
https://www.rtl.nl/nieuws...24-beter-dan-goud-bitcoin

Belaaastingdienst? Of klinkt dat te Brabants?FrambozenTaart schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:32:
Net terug uit de bios, ff bijlezen en lees hier zo vaak het woord belasting dat het meteen al helemaal kut begint te worden.
Misschien is dit iets?
[Afbeelding]
Wordt geen dode kat wordt geen dode kat wordt geen dode kat wordt geen dode kst wordt geen dode kat
Aeronaut schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:37:
Wordt geen dode kat wordt geen dode kat wordt geen dode kat wordt geen dode kst wordt geen dode kat
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eBRm7VvU4LDTRNgRPZEQ8lKr.jpg?f=user_large)
Ik vertrouw er nog niet op, bij de groene pijl all-in gegaan met de Kraken pot, maar ik bouw hem wel weer af ivm mogelijke hertest. SL staat boven entry:Aeronaut schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:37:
:strip_exif()/f/image/O0XtHSAKm6vrVRjUcEsvK2Bm.png?f=user_large)
ETH entry ziet er ook goed uit, maar kan zo weer inkakken natuurlijk:
:strip_exif()/f/image/5T8SXhyCoxK2VwsVwEwLm2Qx.png?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 30-12-2024 18:50 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Poah dat was lekker schijten.
Ga zitten. Zet mn telefoon aan. Melding van Bitvavo.
Je portfolio is 48% gestegen.
Omg lfg.
Ga zitten. Zet mn telefoon aan. Melding van Bitvavo.
Je portfolio is 48% gestegen.
Omg lfg.
spoiler:
In 2024
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RFMLxqJskyzgNeoZaiAdfSDR.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RFMLxqJskyzgNeoZaiAdfSDR.gif?f=user_large)
Nee jaar sluiting aan het doen. Looking good. Bonus lijkt wel in de pocket. Toch 25% jaarsalaris extra aan gore fiat.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:21:
[...]
Duidelijk dat je hele dag niet online bent geweest en geen een Laurens hebt gedaan
Het gaat idd hard ineens. Ook in xrp gestapt op 2.0. Nu al 1k winst 😇
94k… en weer terug op niveau van 6 uur geleden in 30 mins
@bsmpower dit bedoel ik dus met die post paar uur terug. Nog verkocht op 91,5k?
Nopeanti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:49:
@bsmpower dit bedoel ik dus met die post paar uur terug. Nog verkocht op 91,5k?
Ons boekjaar loopt lekker van 1 okt tm 30 sept. Ideaal.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:45:
[...]
Nee jaar sluiting aan het doen. Looking good. Bonus lijkt wel in de pocket. Toch 25% jaarsalaris extra aan gore fiat.
Staat dat al op nu.nl ?Aeronaut schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:48:
94k… en weer terug op niveau van 6 uur geleden in 30 mins
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Goedzo!!!
Nu denkt iedereen dat ik er zo uit zie 😅. Maar hoef geen complimentjes hoor. Was met name belasting technisch niet handig om te verkopen. Daarnaast een groot deel in cold storage, dus even snel verkopen is het ook niet. En zoals hier al werd genoemd is verkopen na al een flinke daling (iig mijn portfolio) misschien ook niet zo slim qua risk/reward. Leerpunt is dat ik inderdaad eerder (een deel) had moeten verkopen, maar wat ik blijkbaar lastig vind. Dan had ik nu wat geld aan de zijlijn gehad om goedkoper in te kopen. Misschien leer ik het nooit, maar hopelijk stap ik op tijd uit voordat de bullrun aan zijn einde is.
Ja, hallo, vind het wel welletjes zo die pump.
Wacht ff @BTC tot 01-01-2025 00:02
Je mag de laagste koers op 1 januari pakken hè.BeyondThunder schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:19:
Ja, hallo, vind het wel welletjes zo die pump.
nee dat voorspelt hij helemaal niet. hij hoopt erop. Dat is iets totaal anders. Ik hoop ook op 420k over 2 maanden....Rubberen schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:55:
Bob voorspelt ATM zelfs een iets diepere dip:
https://x.com/BobLoukas/s...LkJa6k9uGAYRtpsaFldA&s=19
Sowieso vind ik het onBobs dat hij exact op de dag zit te gluren met zijn 60 dagen gebeuren terwijl we al op dag 57 zitten.
Normaal blijft hij extreem ver weg van zo exact kijken. weekly of monthly is waar hij normaal op focussed.
[ Voor 29% gewijzigd door anti elppa op 30-12-2024 19:25 ]
:strip_exif()/f/image/rEROH2HKoeecWsOx6SZFAjMl.png?f=user_large)
1-1 tijd voor actie
Veel alts hebben soortgelijke charts, kan hoop bieden
[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 30-12-2024 19:27 ]
Omdat het volgens Bob goed voor de cycle zou zijn. Ik zie het nog wel gebeuren.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:23:
[...]
nee dat voorspelt hij helemaal niet. hij hoopt erop. Dat is iets totaal anders
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ben het daar niet mee eens. Waar ik het wel mee eens ben is dat we na die top van 108k af moesten koelen. Al viel het trouwens erg mee kwa overheated indicators.zwembroek schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:25:
[...]
Omdat het volgens Bob goed voor de cycle zou zijn. Ik zie het nog wel gebeuren.
We hebben nu 2 weken afkoelen met een dalende trend gehad. met een dip van ongeveer 15%. Dat kan prima meer dan genoeg zijn. Zeker met een MS en ETF pot waar veel minder day traders en panic sellers zitten.
Ik zie trouwens nog prima 2 tot 4 weken choppen voor me (al 100x gemeld hier). 88k zie ik echt nog komen. Die 72k dip is nu veel te veel focus op. Na 4 cycles kan ik je melden dat het dan 99% van de keren dan dus nooit gaat gebeuren.
Hele hordes mensen gaan de trein weer missen.
? Snap ik niet. Crypto = box 3bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:18:
[...]
Nu denkt iedereen dat ik er zo uit zie 😅. Maar hoef geen complimentjes hoor. Was met name belasting technisch niet handig om te verkopen.
Indicatoren wel ja, maar we lieten veel liquidity en supply zones untouched achter.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:29:
[...]
ben het daar niet mee eens. Waar ik het wel mee eens ben is dat we na die top van 108k af moesten koelen. Al viel het trouwens erg mee kwa overheated indicators.
Wijze woorden van een maxi zuurpruim.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:29:
[...]
ben het daar niet mee eens. Waar ik het wel mee eens ben is dat we na die top van 108k af moesten koelen. Al viel het trouwens erg mee kwa overheated indicators.
We hebben nu 2 weken afkoelen met een dalende trend gehad. met een dip van ongeveer 15%. Dat kan prima meer dan genoeg zijn. Zeker met een MS en ETF pot waar veel minder day traders en panic sellers zitten.
Ik zie trouwens nog prima 2 tot 4 weken choppen voor me (al 100x gemeld hier). 88k zie ik echt nog komen. Die 72k dip is nu veel te veel focus op. Na 4 cycles kan ik je melden dat het dan 99% van de keren dan dus nooit gaat gebeuren.
Gaat om de belasting peildatum en regels. Je kan niet zomaar crypto of aandelen een dag voor de peildatum (1 Jan) verkopen. Kan wel, maar zitten wat regels aan vast. Ging een paar paginas terug een hele discussie over, kan je even teruglezen.
[ Voor 18% gewijzigd door bsmpower op 30-12-2024 19:37 ]
klopt, maar dat is btc. Check ff vorige bull cycles en dan de laatste 12 maanden. Dat is normaal dat btc dat doet. Proberen normale macro TA toe te passen op het laatste parabolische deel gaat je heel veel rendamenten kosten. Je kan veel beter op oververhitting letten, dan op terug testen van niveau's waar normale boomer stonks naar terug gaan. Dat doet btc vooral in de eerste 12 maanden na de bodem. Niet in dit deel.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:33:
[...]
Indicatoren wel ja, maar we lieten veel liquidity en supply zones untouched achter.
Maar bovenal, probeer het vooral niet met je spot pot te traden. Dat gaat bij 99% van de mensen fout. Buy high, sell low gegarandeerd.
Maargoed, welllicht is btc nu meer een boomer stonk met al die ETFs en die hobby van mr saylor
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 30-12-2024 19:38 ]
@zwembroek lekker muntje wel, dat $PRIME
Nouja niet helemaal waar, want een deel van die supply zones hebben we wel degelijk gepakt (ook vandaag). Dus ze doen wel degelijk wat. Waar je echter wel gelijk in (lijkt) te hebben is dat je de meer aggresievere zones zou moeten pakken in de bull trend. Ergo, de supply zones t/m 87k zie ik nog wel zin hebben om op te vangen, die op 67k wordt al minder waarschijnlijk.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:36:
[...]
klopt, maar dat is btc. Check ff vorige bull cycles en dan de laatste 12 maanden. Dat is normaal dat btc dat doet. Proberen normale macro TA toe te passen op het laatste parabolische deel gaat je heel veel rendamenten kosten. Je kan veel beter op oververhitting letten dan op terug testen van niveau's waar normale boomer stonks naar terug gaan. Dat doet btc vooral in de eerste 12 maanden na de bodem. Niet in dit deel.
Aangezien de manier hoe hij het schrijft lijkt me dat nogal eenvormig..anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:23:
[...]
nee dat voorspelt hij helemaal niet. hij hoopt erop. Dat is iets totaal anders. Ik hoop ook op 420k over 2 maanden....
Sowieso vind ik het onBobs dat hij exact op de dag zit te gluren met zijn 60 dagen gebeuren terwijl we al op dag 57 zitten.
Normaal blijft hij extreem ver weg van zo exact kijken. weekly of monthly is waar hij normaal op focussed.
Een correctie van 93k naar 80'isch vergelijken met in 2 maand naar 420k pump is natuurlijk een zeer geldige vergelijking 👍
Verder vind ik die vergelijkingen met vorige bulcycles een goeie indicatie maar meer ook niet. Zeker omwille dat we nu een ETF hebben en een volledig losgeslagen Amerikaanse regering die pro crypto is. We zullen zien wat het geeft .
[ Voor 14% gewijzigd door Rubberen op 30-12-2024 19:46 ]
Ik hoorde laatst dat alle Crypto's in box 4 vallen
ik zeg ook nergens dat we niet tussendoor stevige rode dagen moeten hebben om die liquiditeit te pakken. Dat moet zeer zeker. 10 tot 15% dips zijn extreem normaal. Maar 30 tot 40% dips zie ik niet zomaar meer gebeuren in de uptrend deze bullrun. REden is dat we voor we vuur rood zijn op alle soort heat indicators we, of consolideren, of zo'n 15% dip pakken.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:40:
[...]
Nouja niet helemaal waar, want een deel van die supply zones hebben we wel degelijk gepakt (ook vandaag). Dus ze doen wel degelijk wat. Waar je echter wel gelijk in (lijkt) te hebben is dat je de meer aggresievere zones zou moeten pakken in de bull trend. Ergo, de supply zones t/m 87k zie ik nog wel zin hebben om op te vangen, die op 67k wordt al minder waarschijnlijk.
Pas bij een F&G van 90, of RSI van tegen de 85 op de weekly ga je die echte rode rakkers krijgen
Het is in het verleden al heel vaak benoemd, maar: FOMO is tijdens de bull fase echt de allergrootste bitch. Het kan je weerhouden van verkopen maar het kan je ook pushen om weer snel terug in te kopen zodra de koers toch ineens weer omhoog schiet. HODL en pas verkopen op je vastgestelde targets is echt zo slecht nog niet. Sentiment kan met de dag veranderen.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:18:
En zoals hier al werd genoemd is verkopen na al een flinke daling (iig mijn portfolio) misschien ook niet zo slim qua risk/reward. Leerpunt is dat ik inderdaad eerder (een deel) had moeten verkopen, maar wat ik blijkbaar lastig vind. Dan had ik nu wat geld aan de zijlijn gehad om goedkoper in te kopen. Misschien leer ik het nooit, maar hopelijk stap ik op tijd uit voordat de bullrun aan zijn einde is.
Stel dat je inderdaad eerder had verkocht, dan blijft nog steeds de vraag: wanneer koop je weer in? Zonet voelde het alsof we de $92k hadden verloren. Twee uur later en we staan weer $3k hoger. Ik verkoop dan wel niets, maar ik had nog wat verse fiat klaarstaan om bij te kopen. Helaas lagen mijn ordertjes nét iets lager dan wat de koers heeft aangetikt. Kom ik terug van het eten, staan we ineens op $94k. Dan wordt het al lastiger, want in je hoofd is er dan meteen weer een stemmetje dat zegt: "wat nou als dit de dip was?"
Dat is een zekerheid, ongeacht wat de uiteindelijke low van de huidige dip ook wordt. En daarom verkoop ik (buiten de reeds geplande verkooptargets) niets meer tijdens de run. Vorige cycle wel geprobeerd, dat resulteerde bijna altijd in een buy highanti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:29:
dan ken je bob niet echt volgens mij. Ik blijf erbij hij hoopt het.Rubberen schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:43:
[...]
Aangezien de manier hoe hij het schrijft lijkt me dat nogal eenvormig..
Een correctie van 93k naar 80'isch vergelijken met in 2 maand naar 420k pump is natuurlijk een zeer geldige vergelijking 👍
Verder vind ik die vergelijkingen met vorige bulcycles een goeie indicatie maar meer ook niet. Zeker omwille dat we nu een ETF hebben en een volledig losgeslagen Amerikaanse regering die pro crypto is. We zullen zien wat het geeft .
En juist je laatste punt, dat denk ik ook, en daarom verwacht ik juist die echt grote dips niet meer
Die 15% dip hebben we inmiddels met vandaag erbij gehad, 15.77% om precies te zijnanti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:45:
[...]
ik zeg ook nergens dat we niet tussendoor stevige rode dagen moeten hebben om die liquiditeit te pakken. Dat moet zeer zeker. 10 tot 15% dips zijn extreem normaal. Maar 30 tot 40% dips zie ik niet zomaar meer gebeuren in de uptrend deze bullrun. REden is dat we voor we vuur rood zijn op alle soort heat indicators we, of consolideren, of zo'n 15% dip pakken.
De weekly RSI zat daar he (88).anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:45:
Pas bij een F&G van 90, of RSI van tegen de 85 op de weekly ga je die echte rode rakkers krijgen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/IQKHQSTRdthgZSlN1t05J3W3.gif?f=user_large)
raar, bij mijn 78.7. 88 hadden we in maart dit jaar.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:50:
[...]
Die 15% dip hebben we inmiddels met vandaag erbij gehad, 15.77% om precies te zijn
[...]
De weekly RSI zat daar he (88).
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 30-12-2024 19:54 ]
We hebben een vroegtijdige ATH gehad deze cycle begin dit jaar, en nu een vroegtijdige "januari dip" imo was de low van vandaag de echte bodem en is het vanaf nu gewoon langzaam weer richting die 420k kruipen.
LFG 2025
LFG 2025
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eens, het gaat minder diep naar beneden deze cycleanti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:45:
[...]
ik zeg ook nergens dat we niet tussendoor stevige rode dagen moeten hebben om die liquiditeit te pakken. Dat moet zeer zeker. 10 tot 15% dips zijn extreem normaal. Maar 30 tot 40% dips zie ik niet zomaar meer gebeuren in de uptrend deze bullrun. REden is dat we voor we vuur rood zijn op alle soort heat indicators we, of consolideren, of zo'n 15% dip pakken.
Ik heb mijn RSI iets aggresiever staan zodat hij betrouwbaarder en iets minder lagging is, daar zal het in zitten denk ik. Ik zag wel degelijk 88.anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 19:53:
[...]
raar, bij mijn 78.7. 88 hadden we in maart dit jaar.
/f/image/K1E6mNrX4BLz5G9W4Zzqva3L.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door tomtom901 op 30-12-2024 19:57 ]
Haha die zag ik ook. Ook dat verhaal over die AUdi, nice.
"even" vergeten dat je 1.85 BTC hebt, maak dat de kat wijs.
/f/image/M5GPX5agA0t7JPoo5mYCTiG7.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door BeyondThunder op 30-12-2024 20:02 ]
MOARDon Guacamole schreef op maandag 30 december 2024 @ 20:00:
Zo, weer bijgelezen, wel weinig babes vandaag, daarom speciaal voor alle bagholders:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!