Waar lezen jullie nieuws over crypto. Ik vind het bijna allemaal maar reclame. Ik kan kiezen voor is het geen bitcion dan shitcoin, maar ik denk dat digitale valuta zeker een rol gaan spelen in ons economische systeem. Hoe en wat heb ik echt geen flauw idee. Ik wil juist de voors en tegens lezen. Als ik probeer mij wat meer te verdiepen dan is het zoveel 'hopium'. Zijn er ook websites die dieper ingaan op bepaalde crypto en daar goede analyses van maken?
Ik kom hier voor mijn nieuws.Joel22 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:47:
Waar lezen jullie nieuws over crypto. Ik vind het bijna allemaal maar reclame. Ik kan kiezen voor is het geen bitcion dan shitcoin, maar ik denk dat digitale valuta zeker een rol gaan spelen in ons economische systeem. Hoe en wat heb ik echt geen flauw idee. Ik wil juist de voors en tegens lezen. Als ik probeer mij wat meer te verdiepen dan is het zoveel 'hopium'. Zijn er ook websites die dieper ingaan op bepaalde crypto en daar goede analyses van maken?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik heb een abonnement op twee crypto gerelateerde nieuwsbrieven om op de hoogte te blijven en daarnaast maak ik veel gebruik van Twitter/X.Joel22 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:47:
ik kijk nergens voor nieuws. 99% is bagger en geshill.Joel22 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:47:
Ik volg alleen bob loukas en heel af en toe kijk ik een video van invest answers. Verder niets. Ik kijk vooral zelfs naar de data. 2 cycles terug wel veel op youtube gekeken, na paar jaar die onzin aangehoord te hebben echt de conclusie getrokken dat het gros puin is
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Yankees gaan dumpen straks denk ik, futures beus kleuren lekker rood
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Just one more shakeout before the massive altseason begins! pic.twitter.com/jBr1BmbwU3
— Kyledoops (@kyledoops) 30 december 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kijk jij zelfs naar de data?anti elppa schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:56:
[...]
ik kijk nergens voor nieuws. 99% is bagger en geshill.
Ik volg alleen bob loukas en heel af en toe kijk ik een video van invest answers. Verder niets. Ik kijk vooral zelfs naar de data. 2 cycles terug wel veel op youtube gekeken, na paar jaar die onzin aangehoord te hebben echt de conclusie getrokken dat het gros puin is
Niet dat zijn video's slecht zijn (integendeel) maar die gast komt ook niet veel verder dan "je moet gewoon HODL'en groetjes"
OK ik hap even
Klopt, staan op de lijst om te worden vervangen. Heb dit jaar alle plissé gordijnen al vervangen dus vond dat ik deze oude gordijntjes wel kon doorschuiven naar volgend jaar
Hier komen af en toe goede tips voorbij van analisten die actief zijn op x. Bekijk die analisten en wie zij volgen. Zo laat je de sneeuwbal groeien en ontvolg mensen weer die je niet aanstaan. Zoals Australiërs met een vreselijk accent.Joel22 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:47:
Jawel man. Een van de meest realistische analisten die er is.
Eens qua inhoud, maar zijn accent is niet te hardenzwembroek schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:04:
[...]
Jawel man. Een van de meest realistische analisten die er is.
:strip_exif()/f/image/aZtGQKSu9jQRYWY9KEB2OKpL.png?f=user_large)
Hier nu een BTC miner draaien, is kijken of ik een block kan minen komend jaar (mine goede voornemen)
Keurig Engels toch? Beetje Zuid Afrikaans accent.Moiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:05:
[...]
Eens qua inhoud, maar zijn accent is niet te harden
Komt omdat alles behalve Bitcoin ook gewoon troep is. Het is niet anders dan hype en (false) beloftes, en dan kom je al snel uit op hopium zooi.Joel22 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:47:
Ik heb al m'n kennis vergaard met het kijken van veel verschillende youtubbers. Ik heb wel eens een lijstje gepost met interessante kanalen. Maar meestal geeft het alleen maar de volgende reactie:
Als je niet bereid bent door een toonhoogte van iemand z'n stem, of thumbnail te prikken dan maar niet
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik bied €6,50 voor de oude gordijnen.Guere schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:03:
[...]
OK ik hap even
Klopt, staan op de lijst om te worden vervangen. Heb dit jaar alle plissé gordijnen al vervangen dus vond dat ik deze oude gordijntjes wel kon doorschuiven naar volgend jaarOverigens hebben we gelijk een kleine verbouwing op het oog dus dan weet je gelijk waar de crypto profits naartoe gaan...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Futures voorspellen weinig groene palen vandaag
Cool, wat voor hardware zit in zo'n beest dan? Ben wel benieuwd!zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:06:
[Afbeelding]
Hier nu een BTC miner draaien, is kijken of ik een block kan minen komend jaar (mine goede voornemen)
€1,75 voor de deurmatFrambozenTaart schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:08:
[...]
Ik bied €6,50 voor de oude gordijnen.
Een wiel met een hamster en een convectie verwarming spiraal die middels een ventilator de warmte uitblaast.YES schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:09:
[...]
Cool, wat voor hardware zit in zo'n beest dan? Ben wel benieuwd!
Dit is een canaan avalon nano 3, met black friday gekocht. Hij is net bezorgdYES schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:09:
[...]
Cool, wat voor hardware zit in zo'n beest dan? Ben wel benieuwd!
Ik heb groene palen nodig in januari om de kosten van mijn door vuurwerk vernielde auto te dekkenBTC100K2021 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:08:
Futures voorspellen weinig groene palen vandaag
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Onze verbouwing start begin januari al. Mijn doel was om het grootste deel met crypto profits te financieren. Dat is al gelukt……… áls ik de unrealized profits nu omzet naar realized…Guere schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:03:
[...]
OK ik hap even
Klopt, staan op de lijst om te worden vervangen. Heb dit jaar alle plissé gordijnen al vervangen dus vond dat ik deze oude gordijntjes wel kon doorschuiven naar volgend jaarOverigens hebben we gelijk een kleine verbouwing op het oog dus dan weet je gelijk waar de crypto profits naartoe gaan...

Klote man! Verzekering dekt niet?Steady schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:12:
[...]
Ik heb groene palen nodig in januari om de kosten van mijn door vuurwerk vernielde auto te dekken
Heb je een ROI berekend op dat ding met stroom en alles? Ben wel benieuwd of dat uit kan, of slurp je de stroom van paps en mams (no offense verder)zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:11:
[...]
Dit is een canaan avalon nano 3, met black friday gekocht. Hij is net bezorgd
Is alleen niet rendabel te krijgen toch? Ding slurpt ruim 3 kWh per dag en het levert 20 cent aan BTC op per dag.zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:11:
[...]
Dit is een canaan avalon nano 3, met black friday gekocht. Hij is net bezorgd
Voor de zekerheid verkoop ik deze winter mijn klassieke Porsche. Die heb ik eerder al een keer aan TomTom aangeboden voor 1 bitcoin. Spijtig voor mij heeft hij dat toen niet gedaanMoiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:13:
[...]
Onze verbouwing start begin januari al. Mijn doel was om het grootste deel met crypto profits te financieren. Dat is al gelukt……… áls ik de unrealized profits nu omzet naar realized…
ROI maakt mij weinig uit eerlijk gezegd, heb hem van wat trading profit gekocht en ik doe een (minimale) bijdrage op deze manier.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:15:
[...]
Heb je een ROI berekend op dat ding met stroom en alles? Ben wel benieuwd of dat uit kan, of slurp je de stroom van paps en mams (no offense verder)
Sta nog steeds open voor een leuk dealtje.Moiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:17:
[...]
Voor de zekerheid verkoop ik deze winter mijn klassieke Porsche. Die heb ik eerder al een keer aan TomTom aangeboden voor 1 bitcoin. Spijtig voor mij heeft hij dat toen niet gedaan
Leuk, maar heb je er uberhaupt niet naar gekeken qua berekening? Niks mis mee verder, gewoon benieuwd / oprecht geinteresseerd in de ROI van zo'n ding.zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:17:
[...]
ROI maakt mij weinig uit eerlijk gezegd, heb hem van wat trading profit gekocht en ik doe een (minimale) bijdrage op deze manier.
Dat doet een goede verzekering tochSteady schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:12:
[...]
Ik heb groene palen nodig in januari om de kosten van mijn door vuurwerk vernielde auto te dekken
hoe kopen jullie crypto? welke app is daar nu het beste voor. ING doet er uiteraard niet in maar wil wel wat crypto gaan doen. Niet heel groot maar wel een leuk bedrag voor mij
Tis gewoon een lottery miner als je hem stand alone inzet en niet via een pool.Blik1984 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:16:
[...]
Is alleen niet rendabel te krijgen toch? Ding slurpt ruim 3 kWh per dag en het levert 20 cent aan BTC op per dag.
Opzich best leuk maar voor het rendament hoef je het niet te doen.
1 bitcoin vond ik een ludieke deal. Ben bang dat we nu in Sats moeten gaan praten. Ik stuur je de advertentie zodra deze online staat.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:19:
[...]
Sta nog steeds open voor een leuk dealtje.
Ik heb hem net even bekeken met 4TH/s gebruikt die 140 watt en zit je op 0,22$ per dag qua BTC, hij draait qua elektra deels op mijn zonnepanelen in deze donkere tijden.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:19:
[...]
Leuk, maar heb je er uberhaupt niet naar gekeken qua berekening? Niks mis mee verder, gewoon benieuwd / oprecht geinteresseerd in de ROI van zo'n ding.
Een berekening qua elektrakosten (zonder panelen) laat dit zien:
:strip_exif()/f/image/EL1FD5Dj3YpHyoYftmTMRtZy.png?f=user_large)
[ Voor 68% gewijzigd door zenith op 30-12-2024 14:25 ]
Via een exchange die euro storting accepteerd. Bitvavo, Coinbase, Kraken, ByBit... De keuze is reuze.gupfishy schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:20:
hoe kopen jullie crypto? welke app is daar nu het beste voor. ING doet er uiteraard niet in maar wil wel wat crypto gaan doen. Niet heel groot maar wel een leuk bedrag voor mij
Account aanmaken, identiteit verifiëren en je bent klaar om te gaan. Zie ook de TS.
Voor je aankoopt zou ik wel ff een plan maken voor het bewaren van je crypto. Dit kan op de exchange zelf, op een software wallet of hardware wallet.
Ieder met zijn eigen risico's en mate van veiligheid.
Doe maar 's ja.Moiety schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:22:
[...]
1 bitcoin vond ik een ludieke deal. Ben bang dat we nu in Sats moeten gaan praten. Ik stuur je de advertentie zodra deze online staat.
Mine je via een pool of stand alone?zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:23:
[...]
Ik heb hem net even bekeken met 4TH/s gebruikt die 140 watt en zit je op 0,22$ per dag qua BTC, hij draait qua elektra deels op mijn zonnepanelen in deze donkere tijden.
Een pool in PPS, moet even kijken wat handig is.FrambozenTaart schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:24:
[...]
Mine je via een pool of stand alone?
Is wel leuk als je ons beetje op de hoogte houdt @zenith.
Voor BTC: decentraal betalingssysteem zonder inmenging overheidJoel22 schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:47:
Tegen BTC: energieverspilling
Veel meer dan dit is het niet.
Als je niet wil traden en ook geen grote bedragen maar gewoon wat muntjes aanschaffen en over een tijdje wil verkopen zou ik gewoon lekker Bitvavo doengupfishy schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:20:
Ik ben zelf ook benieuwd, zal over een weekje een graph sturen.tomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:27:
Is wel leuk als je ons beetje op de hoogte houdt @zenith.
In een pool heb je altijd opbrengst (naar ratio als je pool een blokje print), alleenstaand heb je eigenlijk 0 rendament. Maar wel een hele kleine kans om zelf een blok te printen en dan krijg je ook de volledige blockreward+fees.zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:26:
[...]
Een pool in PPS, moet even kijken wat handig is.
Dit laatste noemen ze lottery minen, omdat de kans heel klein is om met dergelijke hashpower een blok te minen, maar als het wel gebeurd heb je de hoofdprijs.
Ik denk dat het zeker wel eens kan bijdragen dat de raker wat vroeger stopt vergeleken met de vorige bullmarkt. Ook pakken mensen sneller winst omdat ze van vorige keer geleerd hebben.Cyclonist schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:20:
[...]
Volgens mij niet zozeer de dollar zelf, maar M2 money supply wel. Centrale banken hebben vergeleken met vorige 'seizoenen' veel minder met geld gestrooid om de economie aan te wakkeren. Dat zou kunnen verklaren waarom we zo'n rustig kabbelende prijsstijging zien deze keer. Thoughts?
[Afbeelding]
Maar wat betreft de dollar, die was in 2020 81 eurocent en nu 96, dat scheelt nogal wat.
We gaan het zien, melding is in behandeling. Ik weet alleen niet of claimen het waard gaat zijn, omdat de schade relatief meevalt. Waarschijnlijk wordt dit een gevalletje zelf dokken en niet claimen.
Lullige is dat de lak dit jaar is gecorrigeerd, 2 staps gepolijst en vervolgens keramische coating aangebracht. Duur klusje wat nu teniet is gedaan op een deel van de auto. Ik hoor het binnenkort wel.
@zenith huh, dat Avalon ding genereert warmte en mined tegelijk BTC? Ben ook erg benieuwd naar de opbrengst (en verbruik/ROI) van dat ding
Het is een ASIC minertje en ook een goede verwarming inderdaad. Is wel lekker hier in de mancave op zolder.YES schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:33:
@zenith huh, dat Avalon ding genereert warmte en mined tegelijk BTC? Ben ook erg benieuwd naar de opbrengst (en verbruik/ROI) van dat ding
Hopelijk een dikke groene paal zodat je eventueel de schade zelf kan betalen zonder al te veel pijn (het blijft zuur uiteraard).Steady schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:32:
[...]
We gaan het zien, melding is in behandeling. Ik weet alleen niet of claimen het waard gaat zijn, omdat de schade relatief meevalt. Waarschijnlijk wordt dit een gevalletje zelf dokken en niet claimen.
Lullige is dat de lak dit jaar is gecorrigeerd, 2 staps gepolijst en vervolgens keramische coating aangebracht. Duur klusje wat nu teniet is gedaan op een deel van de auto. Ik hoor het binnenkort wel.
(Ik ben alleen bang dat het op crypto gebied geen mooie avond wordt ook..)
https://www.coindesk.com/...-for-8th-consecutive-week
MicroStrategy Buys a Further 2,138 BTC, Adding to Stash for 8th Consecutive Week
MicroStrategy Buys a Further 2,138 BTC, Adding to Stash for 8th Consecutive Week
Bitcoin minen is met dergelijke hashpower en de huidige hashrate in een pool eigenlijk altijd negatief rendament in fiat, zelfs met zonnestroom. De stroom rechtsstreeks gebruiken voor andere apparaten is lucratiever, met NL tarieven.
En dat zelfs zonder de investering voor de miner zelf mee te nemen. Maar wanneer je de rewards opspaart en verkoopt in een bullrun kan het wel een leuke bonus zijn, afhankelijk van de koers.
Hoe dan ook krijg je altijd wat warmte terug en je ondersteunt ook ten alle tijden het netwerk.
En dat zelfs zonder de investering voor de miner zelf mee te nemen. Maar wanneer je de rewards opspaart en verkoopt in een bullrun kan het wel een leuke bonus zijn, afhankelijk van de koers.
Hoe dan ook krijg je altijd wat warmte terug en je ondersteunt ook ten alle tijden het netwerk.
Yanks doen nog ff een 2e sell off zo vlak voor het nieuwe jaar
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mooi voor de belasting toch als we maar na 1 januari upsjorremans schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:43:
Yanks doen nog ff een 2e sell off zo vlak voor het nieuwe jaar
Hoe werkt dat qua software? Hoe ontvang je de BTC?zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:06:
[Afbeelding]
De 1H ziet er ook niet heel positief uit. Sinds 24-12 het patroon: sideways, daling, repeat. Op zich niet heel erg als we op 1-1 een flinke dip zien en daarna weer gaan knallen.
Zit alweer op -28% sinds begin December. Wil mijn verlies (minder winst) eigenlijk wel beperken maar hoe zit dat met de belastingdienst? Begrijp dat dit kan worden gezien als belastingontduiking als je kort voor het nieuwe jaar ineens crypto of aandelen gaat verkopen?
Die stroomkosten kloppen niet helemaal.zenith schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:23:
[...]
Ik heb hem net even bekeken met 4TH/s gebruikt die 140 watt en zit je op 0,22$ per dag qua BTC, hij draait qua elektra deels op mijn zonnepanelen in deze donkere tijden.
Een berekening qua elektrakosten (zonder panelen) laat dit zien:
[Afbeelding]
Ding neemt 140W constant = 3.35kWh per dag. kWh prijs is 23cent. = 77,2cent per dag
5,4 euro per week / 281euro per jaar.
Google op peildatumarbitage.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:48:
Zit alweer op -28% sinds begin December. Wil mijn verlies (minder winst) eigenlijk wel beperken maar hoe zit dat met de belastingdienst? Begrijp dat dit kan worden gezien als belastingontduiking als je kort voor het nieuwe jaar ineens crypto of aandelen gaat verkopen?
Nee, als je nu verkoopt is er niks aan de hand. Als je dat grootschalig doet over al je assets en op 1 januari weer inlegt is het wat anders.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:48:
Zit alweer op -28% sinds begin December. Wil mijn verlies (minder winst) eigenlijk wel beperken maar hoe zit dat met de belastingdienst? Begrijp dat dit kan worden gezien als belastingontduiking als je kort voor of na het nieuwe jaar ineens crypto of aandelen gaat verkopen?
Je geeft je totale waarde van crypto op als deze een hogere waarde heeft als box 3 anders hoef je geen waarde op te geven. Ik maak altijd een foto van de laagste koers op 1 jan om deze te bewaren voor eventueel het jaar erna.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:48:
Zit alweer op -28% sinds begin December. Wil mijn verlies (minder winst) eigenlijk wel beperken maar hoe zit dat met de belastingdienst? Begrijp dat dit kan worden gezien als belastingontduiking als je kort voor of na het nieuwe jaar ineens crypto of aandelen gaat verkopen?
https://www.belastingdien...0inkomsten%20in%20box%203.
[ Voor 13% gewijzigd door Pinsa op 30-12-2024 14:51 ]
Volgens mij blijft het een belegging en geen spaargeld als je nu uitcasht en 2 januari weer terugkoopt. Maar hoe dat precies in elkaar steekt geen ideebsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:48:
Het rare is als je bv koopt op 1 januari 2025 en 31 december 2025 uit zou cashen hoef je niks op te geven, maar dan nog valt het onder box3 spaargeld.Deman23 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:51:
[...]
Volgens mij blijft het een belegging en geen spaargeld als je nu uitcasht en 2 januari weer terugkoopt. Maar hoe dat precies in elkaar steekt geen idee
Gelukkig is dat nieuwe belastingstelsel van 2027 nog even uitgesteld anders zag het er anders uit
Bij spaargeld is het meetmoment 1 januari 00:00. Dus als je om 23:59 op de 31e je hypotheek aflost oid dan kan je zo je belasting besparen. Of dat perse heel slim is is weer een ander verhaal maar goed.Pinsa schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:52:
[...]
Het rare is als je bv koopt op 1 januari 2025 en 31 december 2025 uit zou cashen hoef je niks op te geven, maar dan nog valt het onder box3 spaargeld.
Gelukkig is dat nieuwe belastingstelsel van 2027 nog even uitgesteld anders zag het er anders uit
AlsWispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:54:
Bloed door de straten. Wordt nog wat over 36 minuten…
We 92,2 verliezen en daarna 91,9 (het niveau waar taro naar kijkt) kan het hard gaan.
Ben benieuwd of de rest van de orders gevuld gaan worden vandaag.
Zo ja, nog meer bijkopen als we verder dippen. We gaan in 2025 hoogstwaarschijnlijk toch veel hogere prijzen bereiken.Steady schreef op woensdag 18 december 2024 @ 21:44:
In ieder geval voorbereid op de volgende dip
[Afbeelding]
Op 91.9 ligt niks, het is 92.2 -> 90.5 -> lager. Alles daartussen is ruis.Deman23 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:56:
[...]
Als
We 92,2 verliezen en daarna 91,9 (het niveau waar taro naar kijkt) kan het hard gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 30-12-2024 14:59 ]
Ik heb een halfuurtje geleden een halve nieuwe auto verkocht, met de gok om op een later moment meer sats in te slaan. Als ik nu alles zou terugkopen, zou ik nu zo’n 50k sats extra hebben.Deman23 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:56:
[...]
Als
Ben benieuwd.
Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:54:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4ZvP8Is8MrMYaJAVkAQLQbmM.jpg?f=user_large)
Zal wel meevallen. Mijn buy orders zijn nog niet getriggerd.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:54:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik denk dat je op je wenken bediend gaat worden.Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:59:
[...]
Ik heb een halfuurtje geleden een halve nieuwe auto verkocht, met de gok om op een later moment meer sats in te slaan. Als ik nu alles zou terugkopen, zou ik nu zo’n 50k sats extra hebben.
Ben benieuwd.
Die 92,2 gaat sowieso aangetikt worden vandaag en ik ben bang dat die het deze keer niet houd ooktomtom901 schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:58:
[...]
Op 91.9 ligt niks, het is 92.2 -> 90.5 -> lager. Alles daartussen is ruis.
Verkopen op rood en kopen op groen.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:48:
Zit alweer op -28% sinds begin December.

Je ziet aan een aantal alts dat ze sterk blijven. Waaronder Eigenlayer. ETH season staat voor de deur.
Probeer niet TE greedy te worden in een bullmarkt blijft lastig om de bodem te timen, wel mooi als het lukt om extra sats te verzamelen. Tis mij ook al een paar keer gelukt met altsWispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:59:
[...]
Ik heb een halfuurtje geleden een halve nieuwe auto verkocht, met de gok om op een later moment meer sats in te slaan. Als ik nu alles zou terugkopen, zou ik nu zo’n 50k sats extra hebben.
Ben benieuwd.
Hmm dan mag ik daarna binnen 3 maanden eigenlijk niet weer (groots) kopen. Of kunnen uitleggen dat het geen belastingontduiking was.
Dan maar hopen dat we niet al teveel meer dumpen, maar vrees weer voor het ergste als ik de berichten hier zo lees.
Je leest selectief. Want er staat genoeg positiefs tussen.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:09:
[...]
Hmm dan mag ik daarna binnen 3 maanden eigenlijk niet weer (groots) kopen. Of kunnen uitleggen dat het geen belastingontduiking was.
maar vrees weer voor het ergste als ik de berichten hier zo lees.
*knip* Gewoon normaal reageren, of niet reageren.bsmpower schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:10:
[...]
Wie zegt dat er niet nog eens 25% af gaat.
Verkoop dan gewoon 50%? Dan kan je toch niet op je bek gaan? Gaan we omlaag heb je lekker bedrag achter de hand om de dip te kopen. Gaat het omhoog dan ook dikke prima want je bent nog in de markt!
[ Voor 48% gewijzigd door janvanduschoten op 30-12-2024 15:20 ]
Guere schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:30:
[...]
In zo'n geval moet je gewoon even met de poes gaan spelen. Even wat aandacht geven. Net nog gedaan
[Afbeelding]
/f/image/Dv8f3VF22gm4S2TlNc3B9M6M.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop het, maar als dit echt een bloedbad gaat worden voor BTC ben ik bang dat ETH dadelijk ook als een steen naar beneden zinkt..zwembroek schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:07:
Je ziet aan een aantal alts dat ze sterk blijven. Waaronder Eigenlayer. ETH season staat voor de deur.
Waar zit haar voet, en wat is dat voor slipje?

mayhem schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:13:
[...]

:gifsicle():strip_exif()/f/image/j0z6IfxUvLULNSeWuYFBdLyN.gif?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Pinsa op 30-12-2024 15:15 ]
Kijk die kuit danmayhem schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:13:
[...]
In dollar waarde misschien maar niet zo erg in ETH / BTC.Deman23 schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:12:
[...]
Ik hoop het, maar als dit echt een bloedbad gaat worden voor BTC ben ik bang dat ETH dadelijk ook als een steen naar beneden zinkt..
Gelukkig wel 4 vingers aan haar linker handmayhem schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:13:
[...]
eerste poging AI image nog niet zo geslaagd

[ Voor 4% gewijzigd door brothermaynard op 30-12-2024 15:17 ]
Oh really?brothermaynard schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:16:
Valt me wel op dat AI nooit problemen heeft met borsten genereren ....

Wel goed geprobeerdbrothermaynard schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:16:

eur/usd markt is ook rekt... -0,35% is echt huge in valuta koersenzwembroek schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:06:
Stocks gaan helemaal door het putje.
ik ging voor de poesmayhem schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:17:
[...]
Oh really?
Valt me wel op dat AI nooit problemen heeft met borsten genereren ....
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!