Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Even wat liquiditeit ophalen aan de onderkant en nu weer verder rangen tussen 94k en 95k tot vannacht..sjorremans schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:36:
Zondag dipdag
Ik heb die allang geloosd. Ik denk niet dat ie weer opleeft, maar dat is een gevoel, geen TA.Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:37:
PHA is trouwens met de glijbaan bezig, als BTC ook nog eens een dikke dump doet dan wordt PHA interessant om bij te kopen, nfa natuurlijk
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Fucking zero...Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:37:
PHA is trouwens met de glijbaan bezig, als BTC ook nog eens een dikke dump doet dan wordt PHA interessant om bij te kopen, nfa natuurlijk
van de winsten van afgelopen dagenPinsa schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:42:
Mooie rode candle
@Kol Nedra Durf je het aan om nog wat PHA in te slaan dan?
De Bitcoinen bedoel je toch? En wel in €uro’s hopelijk?ByteMe_ schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:36:
Zo weer even wat bitcoinen gekocht...

reshi schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:30:
[...]
De Bitcoinen bedoel je toch? En wel in €uro’s hopelijk?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/USRR70bBkD7LDcJgWCTJy9uF.gif?f=user_large)
What's going on?kbuntu schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:36:
@Taro zit je al midden in de beer of wat? Stap nu maar gewoon weer in
Ik kom net terug van een straatfeestje, stink lekker naar de vuurkorf die er aan stond en heb goed veel bier op. Even pauze en zo weer door naar een ander feestje.
Zit op een paar alts na al even in fiat, dus laat maar lekker dalen dat ding.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Voor de verandering na het feestje all-in Bitcoin vanavond?Taro schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:55:
[...]
What's going on?
Ik kom net terug van een straatfeestje, stink lekker naar de vuurkorf die er aan stond en heb goed veel bier op. Even pauze en zo weer door naar een ander feestje.
Zit op een paar alts na al even in fiat, dus laat maar lekker dalen dat ding.
Nope, eerst even zeker weten dat dit niveau het houdt en anders lager instappen.Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:58:
[...]
Voor de verandering na het feestje all-in Bitcoin vanavond?
/f/image/XwUEAFNvBUY1PI15EHosowpF.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Haha nou, die 72k gaat nog veel harder binnenkomenWispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:15:
72k, dat bier komt wel hard binnen.
Nee maar serieus, als de daling daadwerkelijk wordt ingezet kan het echt ongelooflijk hard gaan in de zone $90k - $70k.
zou wel humor zijn. paal van 25k op de delllieeeeeeWispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:15:
72k, dat bier komt wel hard binnen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ja 90 tot 92 is heel vaak zeer goed support geweest. breekt die dan kan het hard gaan. Zeker onder de 88k. Maar 72k is een beetje een il chapo del crypto bullshit meuk. Net als sub 10k tijdens de bear en daarna nog paar van die onzin targets. Zeker als je niet in btc zit en je wil op de trein stappen, dan is wachten op die 72k gewoon extreem domGuere schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:33:
[...]
Haha nou, die 72k gaat nog veel harder binnenkomen
Nee maar serieus, als de daling daadwerkelijk wordt ingezet kan het echt ongelooflijk hard gaan in de zone $90k - $70k.
Dit zou overeenkomen met grofweg 97k.
Mijn TA klopt dus van geen kant.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Als we een weekly close onder de MA7 krijgen is het feestje eerst weer ff voorbij denk ik.Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:39:
mooie manipulatie om de prijs naar beneden te drukken, ze willen minder belasting betalen, het spelletje gaat zo, vanaf januari gewoon moon!!
Natuurlijk is het een lagging indicator maar in het verleden is een SR flip van de MA7 altijd een vrij solide voorspeller geweest voor een tijdelijke downtrend.
Onder de 80k lijkt mij voorlopig ook niet realistisch, ook al is de hele 72k-90k zone nauwelijks getest en in feite een gapend gat.anti elppa schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:37:
[...]
ja 90 tot 92 is heel vaak zeer goed support geweest. breekt die dan kan het hard gaan. Zeker onder de 88k. Maar 72k is een beetje een il chapo del crypto bullshit meuk. Net als sub 10k tijdens de bear en daarna nog paar van die onzin targets. Zeker als je niet in btc zit en je wil op de trein stappen, dan is wachten op die 72k gewoon extreem dom
Oh, over dat laatste helemaal eens: is inmiddels zo vaak voorbij gekomen hier. Wachten op een zeer specifiek laag target zorgt er meestal voor dat je de boot mist.anti elppa schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:37:
ja 90 tot 92 is heel vaak zeer goed support geweest. breekt die dan kan het hard gaan. Zeker onder de 88k. Maar 72k is een beetje een il chapo del crypto bullshit meuk. Net als sub 10k tijdens de bear en daarna nog paar van die onzin targets. Zeker als je niet in btc zit en je wil op de trein stappen, dan is wachten op die 72k gewoon extreem dom
Maar zoals je hebt gemerkt ben ik persoonlijk de laatste dagen voorzichtiger geworden in het zomaar afwijzen van die low/mid $70k scenario's. Ik heb zelf ook nog wel wat horizontale lijntjes staan ($92.2k bijvoorbeeld), maar alle upward channels / trends lijken nu toch wel gebroken. Niemand heeft het meer over die low $90k lijntjes. Wellicht dat de echte TA experts er nog wat zinnigs over kunnen zeggen, maar ik zie vooral referenties naar veel lagere supply zones voorbij komen.
Ook al is er geen echte USDT ban
nee gok van niet, dat is al zo lang bekend, zit al lang in de prijsMr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:04:
Het USDT EU ban 30-12 fud verhaal speelt morgen ook wel een rol wellicht.
Denk het niet, Exchanges hebben nog ruim de tijd om hierop te gaan inspelenMr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:04:
Het USDT EU ban 30-12 fud verhaal speelt morgen ook wel een rol wellicht.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Door deze externe factoren staat Bitcoin hoger in de cycle dan normaal imo.
Je kunt er allerlei redenen aan vast gaan plakken zoals altijd gebeurd, maar een tijdelijke downtrend zou voor de langere termijn koers best logisch zijn.
Ga er zelf verder niets mee doen want ik vermoed dat we de top voor deze run nog niet hebben gezien. Maar zou er ook zeker niet van schrikken als we een leg down gaan maken.
correctie is niet nodig. het is of lange consolidatie, zoals we tot in het extreme gehad hebben dit jaar, of een dikke naald van 30 a 40%.FrambozenTaart schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:14:
Vanaf de 15k bodem heeft Bitcoin gewoon al een enorme run gemaakt zonder noemenswaardige correctie omdat iedere dip is opgekocht door greedy ETF boomers en Saylor met zijn money glitch ponzi stonk.
Door deze externe factoren staat Bitcoin hoger in de cycle dan normaal imo.
Je kunt er allerlei redenen aan vast gaan plakken zoals altijd gebeurd, maar een tijdelijke downtrend zou voor de langere termijn koers best logisch zijn.
Ga er zelf verder niets mee doen want ik vermoed dat we de top voor deze run nog niet hebben gezien. Maar zou er ook zeker niet van schrikken als we een leg down gaan maken.
Ik schreef het al eerder, ik verwacht nu ook geen naald naar 70- 80k regio. Ik verwacht wat lomp gechop tussen de 88 en 100 (misschien 102), voor 1 a 2 maanden
Hangen en wachten tot de BMSB catch-up speelt is inderdaad ook een mogelijkheid, ja. Had Ben het in z'n recente BTC video ook als optie genoemd. Is in het verleden ook wel voorgekomen.anti elppa schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:17:
Ik schreef het al eerder, ik verwacht nu ook geen naald naar 70- 80k regio. Ik verwacht wat lomp gechop tussen de 88 en 100 (misschien 102), voor 1 a 2 maanden
ah grappig, wie had dat gedacht, dat ik het toch ooit nog eens met die mafklapper eens zou zijnGuere schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:23:
[...]
Hangen en wachten tot de BMSB catch-up speelt is inderdaad ook een mogelijkheid, ja. Had Ben het in z'n recente BTC video ook als optie genoemd. Is in het verleden ook wel voorgekomen.
Klopt, maar meer de fud er omheen bedoelde iksjorremans schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:12:
[...]
Denk het niet, Exchanges hebben nog ruim de tijd om hierop te gaan inspelenhet is niet zo dat er vanaf morgen geen usdt meer gebruikt kan worden
anti elppa schreef op zondag 29 december 2024 @ 18:17:
[...]
correctie is niet nodig. het is of lange consolidatie, zoals we tot in het extreme gehad hebben dit jaar, of een dikke naald van 30 a 40%.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4Gn325oyUa5cFxEzuNSGnK8R.jpg?f=user_large)
Zero.
Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:39:
mooie manipulatie om de prijs naar beneden te drukken, ze willen minder belasting betalen, het spelletje gaat zo, vanaf januari gewoon moon!!
:strip_exif()/f/image/xDwmI1yrZvIhSUpMYMCAgrsE.png?f=user_large)
Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 19:56:
[...]
Je vindt dat het tijd is voor een relletje begrijp ik?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZzxRAZrhKz1FperaeOcIMXQb.gif?f=user_large)
#BTC Drop - Average Dump & CME (70K-74K): How & Why?
— EGRAG CRYPTO (@egragcrypto) 27 december 2024
1⃣Average Drop:
Since October 2022, #BTC has experienced nearly seven significant drops. Here are the percentage declines:
1) 22.70%
2) 20.18%
3) 21.70%
4) 21.42%
5) 23.27%
6) 25.82%
7) 29.65%
📊 The average drop across… pic.twitter.com/Vz6QiZlnzF
De vorige die hij een ban beloofde heeft hem niet gekregen dus ik ben niet zo bang voor hem hoor.Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:01:
[...]
Taro komt zo weer online met nog meer bier achter de kiezen, dus ik skip vanavond even.
Ik zou idd eerder bang zijn voor deze:YES schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:04:
[...]
De vorige die hij een ban beloofde heeft hem niet gekregen dus ik ben niet zo bang voor hem hoor.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hf8GPw3EMF3qrtp2CLi2fQae.jpg?f=user_large)
Hier... kun je slapdulah weer "tot leven wekken"
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eUqVJDJj5q13T9eXDAKEeMqk.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Sommige hebben echt teveel sh*tcoins
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Volgens mij heeft ie vakantie hoor.YES schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:04:
[...]
De vorige die hij een ban beloofde heeft hem niet gekregen [...]
Klinkt als een kantoor waar ik wil werken. Welke is het?D_Jeff schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:27:
Had op een relaxte zondag gehoopt, bellen al die notariskantoren dat Word niet meewerkt. Kijk je mee, kom je een document tegen van Picobello traprenovaties bv tegen.
Sommige hebben echt teveel sh*tcoins
Volgens mij suggereerde iemand dat het mogelijk door de spatie in de username kwam, maar er zijn betere manieren om het te achterhalen:Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:39:
[...]
Waarom kunnen we hem taggen en Kol toen niet meer?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/0OC8aJ5rsRknEcVA2mwzp2we.png?f=user_large)
Weet je dat zeker?YES schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:04:
[...]
De vorige die hij een ban beloofde heeft hem niet gekregen dus ik ben niet zo bang voor hem hoor.
Oh kan dat gewoon nog?Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:39:
[...]
Waarom kunnen we hem taggen en Kol toen niet meer?
[Afbeelding]
@dhrhagenees.cro
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ww42ygm4a8y7kB91ldYnWT3p.gif?f=user_large)
Bijzonder genoeg kwamen de meeste uit de regio 020 en een verdwaalde Fries.Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:38:
[...]
Klinkt als een kantoor waar ik wil werken. Welke is het?
Je zou je haast afvragen of Jaapio voor notaris medewerker aan t leren is. Ergens is dat niet gek, Jaapio heeft de regio als goedkope vastgoed hoek gepromoot (om zo meer sats over te houden)
[ Voor 15% gewijzigd door D_Jeff op 29-12-2024 20:58 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Jaapio is van alle markten thuis. Het is een intelligente jongeman.D_Jeff schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:56:
[...]
Bijzonder genoeg kwamen de meeste uit de regio 020 en een verdwaalde Fries.
Je zou je haast afvragen of Jaapio voor notaris medewerker aan t leren is. Ergens is dat niet gek, Jaapio heeft de regio als goedkope vastgoed hoek gepromoot (om zo meer sats over te houden)
We zijn er al doorheen. Op naar de 87,5K en mogelijk lager dus?Taro schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:01:
[...]
Nope, eerst even zeker weten dat dit niveau het houdt en anders lager instappen.
[Afbeelding]
Taro schreef op zondag 29 december 2024 @ 20:44:
Gaat wel langzaam zo, kijken of de buy orders op 87k nu geraakt gaan worden.
/f/image/bcfODnHwT3Bu34R9VWaI6xAb.png?f=fotoalbum_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
91.9k (rode lijn) kan ook nog holden, maar als die er aan gaat verwacht ik dat de bovenste groene box rond de 87k wordt geraakt (mogelijk iets lager als het snel gebeurt, mogelijk iets hoger als het langer duurt, die volgt die groene diagonale lijn). Als dat niveau niet houdt, dan de lagere groene box en als die ook niet houdt, dan de grootste groene box onderin:bsmpower schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:28:
[...]
We zijn er al doorheen. Op naar de 87,5K en mogelijk lager dus?
/f/image/UvoyZZGsmQpfUtjiFFGasLTe.png?f=fotoalbum_large)
Ik zei eerder vandaag 72k, is ook een beetje om te stoken. Net als zeggen dat je Bitcoin short. Maar we gaan het wel zien, ik zit voornamelijk in fiat, dus ik vind een grote daling prima, maar gun het anderen uiteraard niet.
Het is meer een slow bleed nu, ben wel echt benieuwd naar de daily close straksRay_ schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:33:
Die rode paal zou nu toch ongeveer moeten komen zou je zeggen...
Ik niet, ik wil naar bed. Dus hup, trek de pleister er af en dan koop ik nog even snel wat. Heb wat geladderd er in gezet maar ik vind het toch altijd wat prettiger om dat te zien gebeuren.Mr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:38:
[...]
Het is meer een slow bleed nu, ben wel echt benieuwd naar de daily close straks
Van mij ook hoor, maar is zondags toch wat trager dan de doordeweeks dumps vanaf 15:30Ray_ schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:41:
[...]
Ik niet, ik wil naar bed. Dus hup, trek de pleister er af en dan koop ik nog even snel wat. Heb wat geladderd er in gezet maar ik vind het toch altijd wat prettiger om dat te zien gebeuren.
Ik heb nog 'vrij' morgen (lees: druk met 2 jonge kinderen maar wel vrij van werk).
Waarom om te stoken? Je hebt het ook getekend op je chart dus er zit ook een waarheid in dat dit scenario kan uitkomen?Taro schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:34:
[...]
...
Ik zei eerder vandaag 72k, is ook een beetje om te stoken. Net als zeggen dat je Bitcoin short. Maar we gaan het wel zien, ik zit voornamelijk in fiat, dus ik vind een grote daling prima, maar gun het anderen uiteraard niet.
Verder goed gespeeld als je nu voornamelijk in fiat zit. Anderen zullen het weak hands noemen, maar jij lacht je ballen uit de broek en koopt nu (of later) een stuk goedkoper in 👍🏻
72k staat er wel op, maar ik acht de kans niet enorm groot, en natuurlijk al helemaal niet dat het vanavond ofzo al zo ver zal komen.bsmpower schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:54:
[...]
Waarom om te stoken? Je hebt het ook getekend op je chart dus er zit ook een waarheid in dat dit scenario kan uitkomen?
Ja, ik hoop er natuurlijk op dat ik op de exchange waar ik een paar dagen geleden wat Bitcoin heb verkocht voor de auto evenveel Bitcoin terug kan kopen op een lager niveau. Dan heb ik het netjes gespeeld. Maar grote kans dat dit eindigt met een stijging en een market buy vanuit fomoVerder goed gespeeld als je nu voornamelijk in fiat zit. Anderen zullen het weak hands noemen, maar jij lacht je ballen uit de broek en koopt nu (of later) een stuk goedkoper in 👍🏻
Hier ook nog vrij morgen maar toch lekker slapen zo, wel buy order gezet voor alts maar verwacht niet dat die vannacht gehit worden, morgen rode maandag?Mr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:47:
[...]
Van mij ook hoor, maar is zondags toch wat trager dan de doordeweeks dumps vanaf 15:30
Ik heb nog 'vrij' morgen (lees: druk met 2 jonge kinderen maar wel vrij van werk).
Even ter verduidelijking: met 'weak hands' wordt - buiten de grapjes om! - doorgaans voornamelijk gerefereerd naar (nieuwe) retail of investeerders die niet zo goed weten wat ze doen, niet in Bitcoin geloven en dus niet HODL'en. Mensen die bij de eerste de beste daling bang worden en verkopen. Grappen daargelaten: denk niet dat iemand hier Taro oprecht weak hands zou toeroepenbsmpower schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:54:
Verder goed gespeeld als je nu voornamelijk in fiat zit. Anderen zullen het weak hands noemen, maar jij lacht je ballen uit de broek en koopt nu (of later) een stuk goedkoper in 👍🏻
Tevens is het verhaal - ook voor Taro - nog niet ten einde. Want welke box wordt het? Ga je in FOMO'en als we weer even stijgen vanaf $87k? Wat als we dan toch weer naar de box eronder gaan? Hoe lang wacht je op conformation dat de trend is gekeerd? Vragen waar hij vast goed mee kan omgaan, maar het is geen zwakte om te erkennen als je daar minder goed in bent en dus HODL't. Ik geef zo toe dat ik niet goed ben in het lager inkopen, bodem timen is zeer lastig tijdens de bull dus ik HODL lekker verder
Ik zie het nu gewoon HODL'en en afwachten dan ook niet per se als een dommere tactiek.
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 29-12-2024 22:09 ]
TACO speelt met mn Privé
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het zou wel logisch zijn. Maar aangezien iedereen op een dump wacht, misschien eerst nog wel een onverwachte pump en pas in het nieuwe jaar verdere daling.Pinsa schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:58:
[...]
Hier ook nog vrij morgen maar toch lekker slapen zo, wel buy order gezet voor alts maar verwacht niet dat die vannacht gehit worden, morgen rode maandag?
Die optie houd ik ook nog open als in donderdag 2 januari dip dag, morgen maar eens kijken waar we staan alvast een goede nachtMr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:29:
[...]
Het zou wel logisch zijn. Maar aangezien iedereen op een dump wacht, misschien eerst nog wel een onverwachte pump en pas in het nieuwe jaarverdere daling.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Afgelopen januari was in ieder geval 2 januari een vrij stevige dump geloof ik. Dus wie weetPinsa schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:34:
[...]
Die optie houd ik ook nog open als in donderdag 2 januari dip dag, morgen maar eens kijken waar we staan alvast een goede nacht
Dat wordt een bloedbad voor alts 💀Mr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:43:
[...]
Afgelopen januari was in ieder geval 2 januari een vrij stevige dump geloof ik. Dus wie weet
Weet je niets van. Gewoon afwachten. Of alles nu verkopen als je het zo zeker weet. Kan je lager terug kopen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het was een reactie op een bericht, als op 2 januari weer een dump komt. Ik heb indd geen idee wat de prijs gaat doen nee. Maar als de dump komt dumpen de alts over het algemeen ook, en vaak nog veel harder.zwembroek schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:19:
[...]
Weet je niets van. Gewoon afwachten. Of alles nu verkopen als je het zo zeker weet. Kan je lager terug kopen.
Deze doet het vandaag goed ja, maar is wel eerder in dit topic aan bod gekomen.raceneus968 schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:22:
Koffieprijzen door het dak..welke blockchain?
https://coinmarketcap.com/currencies/coffee-ethereum/
Volgens mij was dat de 4e ofzo. Mooie dump was datMr Ronman schreef op zondag 29 december 2024 @ 22:43:
[...]
Afgelopen januari was in ieder geval 2 januari een vrij stevige dump geloof ik. Dus wie weet
Niet altijdbsmpower schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:30:
[...]
Het was een reactie op een bericht, als op 2 januari weer een dump komt. Ik heb indd geen idee wat de prijs gaat doen nee. Maar als de dump komt dumpen de alts over het algemeen ook, en vaak nog veel harder.
:strip_exif()/f/image/4dZrlOfL5fnKew2zbzPDxFdh.jpg?f=fotoalbum_large)
De term weakhands is niet perse op dit punt verkopen als je een plan hebt, zoals Taro. Die weet wel wat die doet. Weakhands is meer dat je uit paniek nu uitstapt en morgen er weer in Fomo’ed omdat we weer op 97k staan (wat ook zomaar kan gebeuren trouwens) om vervolgens nog verder mee te zakken alsnog..bsmpower schreef op zondag 29 december 2024 @ 21:54:
[...]
Waarom om te stoken? Je hebt het ook getekend op je chart dus er zit ook een waarheid in dat dit scenario kan uitkomen?
mijn vol automatische koffieboon apparaat heb ik volledig te danken aan mijn SHIB winsten van vorige bullrunraceneus968 schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:22:
Koffieprijzen door het dak..welke blockchain?

dikke tech was dat die SHIB he
Btc dominance up en stabiele btc prijs geeft stabiele alts.🤔 Deze math matht niet.
Hoor een collega van me nog zeggen:" Als die door de dollar gaat, dan..."Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2024 @ 23:46:
[...]
mijn vol automatische koffieboon apparaat heb ik volledig te danken aan mijn SHIB winsten van vorige bullrun![]()
dikke tech was dat die SHIB he
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!