[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 256 Laatste
Acties:
  • 863.944 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:13
LadyS schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:24:
[...]

Ik heb de afgelopen week vaak getwijfeld om op de rapporteerknop te drukken, maar ik vind dat zo ver gaan en eigenlijk ook niet mijn taak.

We zitten hier met volwassen mensen en iedereen kan voor zichzelf wel bedenken wat de grens is tussen een lolletje of fitten op een bepaalde user.
Ik kom hier voor de gezelligheid (of ieder zijn emotie), niet om als zure muts steeds op een rapporteerknop te moeten drukken ;).

Ik wilde van de week nog een foto posten voor de zaterdagclub (#teamwintersokken hier, die opa pantoffels kunnen echt niet >:) ), maar bij openen SC ging het weer over user, dus maar weer uitgelogd.
Heb je al geïnvesteerd in Sloffen?

Afbeeldingslocatie: https://www.binance.com/bapi/fe/growth/coin-price/assets/en-NG/slof.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:50
Taro schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:51:
[...]

Hehe, ben ik niet de enige, herkenbaar :)

Wen moon?
Ninja-edit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ja, soms ben ik te transparant :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:06:
[...]

Ja, soms ben ik te transparant :)
Geeft niet,

Ik als profiler zet deze info mooi in mijn MS paint plaatjes die ik van iedereen heb :+

Binnenkort kan ik mijn handjes gelukkig aan het stuur verwarmen :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Darrell schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:56:
Ik vind dat @bsmpower iets teveel onder een vergrootglas ligt en bovenmatig veel stront over zich heen krijgt en daar slecht mee omgaat en de bak met stront daardoor uiteraard steeds groter wordt.

Vicieuze cirkel mi.
LadyS schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:00:
[...]

Ik kan zo snel even mijn zure muts-sticker niet vinden ... maar na 2 weken zwijgen ga ik toch wat zeggen.

Ik vind het echt niet zo fraai hoe hier de afgelopen tijd met @bsmpower wordt omgegaan. Ja, in het begin vroeg hij er ook zelf om. Maar hij probeert zich nu wat anders op te stellen en zegt echt niet meer inhoudloze dingen dan de rest.

Het was even leuk @bsmpower als middelpunt van alle lolletjes en hem als voorbeeld te gebruiken voor alle 'crypto-leken', maar het begint wat mij betreft nu wel kinderachtig te worden en ook een soort vaste modus in SC om maar shit over hem heen te gooien.
Ik had een reactie op jullie getypt maar toch maar besloten hem weg te halen. Tering ik word vanzelf nog eens verstandig.

[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 28-12-2024 23:30 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• elektriekert
zwembroek schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:27:
[...]

[...]

Ik had een reactie op jullie getypt maar toch maar besloten hem weg te halen. Tering ik word vanzelf nog eens verstandig.
Gerapparteerd wegens verstandigheid…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05:56
LadyS schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:00:
[...]

Ik kan zo snel even mijn zure muts-sticker niet vinden ... maar na 2 weken zwijgen ga ik toch wat zeggen.

Ik vind het echt niet zo fraai hoe hier de afgelopen tijd met @bsmpower wordt omgegaan. Ja, in het begin vroeg hij er ook zelf om. Maar hij probeert zich nu wat anders op te stellen en zegt echt niet meer inhoudloze dingen dan de rest.

Het was even leuk @bsmpower als middelpunt van alle lolletjes en hem als voorbeeld te gebruiken voor alle 'crypto-leken', maar het begint wat mij betreft nu wel kinderachtig te worden en ook een soort vaste modus in SC om maar shit over hem heen te gooien.
Ik ben het deels met je eens maar aan de andere kant zegt deze gozer ook dingen “dat het forum niks toevoegt etc”. Volgens mij is algemeen bekend dat dit forum vooral om de memes gaat en af en toe zegt iemand die er nog wat verstand heeft iets nuttigs maar dat is in principe niet de rode draad van dit topic.

Als je ons (en dan doel ik vooral de diehards waar ik geeneens bij hoor) zo weg zet maar wel elke keer je gezicht hier laat zien, dan vraag ik me wel af wat zo iemand hier moet ?

Ik ben het wel met je eens dat dit forum voor iedereen toegankelijk moet zijn en niemand zich klote hier moet voelen (lolletje mag best!) maar dat moet ook van 2 kanten komen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:07

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:27:
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ph88CB97ANp0QXrmdHpXBjhHUFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QYsrQYT8xcELdn426aVFpNrV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWwoFojLB5yq9oD0lUuZ8SV6RTU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RfwY1RgDJefIX696ORSds4S3.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:14
Deman23 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:32:
[...]
maar dat moet ook van 2 kanten komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2eq8AdzdlSUfMblp2VzXsGGHZ4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uiktJ05j0jSksO0PC1rIESbd.gif?f=user_large

Maar lees ook wat goede posts oa in NK topic, dus laat het wijselijk in het midden en reageer gewoon wat minder :) verstandig? Geen idee.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:35:
[...]

[Afbeelding]

Maar lees ook wat goede posts oa in NK topic, dus laat het wijselijk in het midden en reageer gewoon wat minder :) verstandig? Geen idee.
Verstandig. De hele slowchat is toch niet meer wat het geweest is. Ik erger me veel te vaak. Ik hoop dat we in de beer weer terug gaan naar het ouderwetse old boys network. Het lijkt hier soms wel een ggz instelling.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-07 14:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4bVAu1oLAZQHJmnKKXVgvA14kg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JKI9lPKYTgHnSh64caGFnRlm.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
Vergeten dat ik nog ern kratje FMC had ( Ai agent) gelist op bybit.
Doet ff wat mooie percentages met de Ai agent hype (mcap 5m, doe er nog je voordeel mee, NFA)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
zwembroek schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 23:42:
[...]

Verstandig. De hele slowchat is toch niet meer wat het geweest is. Ik erger me veel te vaak. Ik hoop dat we in de beer weer terug gaan naar het ouderwetse old boys network. Het lijkt hier soms wel een ggz instelling.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YV6-tVtvnXffnWHYFAqfV1wLtE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mu9JapoSlTfYBSOiZ4PNaOJe.jpg?f=user_large

Diep in een bearmarkt komt dat vanzelf terug inderdaad, is natoer. Iedereen is welkom natuurlijk maar om nu een heel topic aan te passen aan iemand anders vind ik niet nodig.

Als iemand nu zegt Alpina let hier even op dan doe ik daar wat mee. Maar die mate van inlevingsvermogen lijkt compleet niet aanwezig te zijn _O-

Maar goed, ik zit nog steeds in de fase van wel/geen troll dus ik laat het hier ook maar bij.

Kan ook wat ptss van a87, ven, bitcoincash shiller zijn natuurlijk _O-

When moon?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
Ray_ schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 21:39:
[...]

In alle eerlijkheid: het zijn posts als deze (samen met die van een aantal andere relatief nieuwe namen) die mij tegenwoordig de drang ontnemen de SC nog meermaals per dag te bezoeken en alles terug te lezen. Ik hoop dat wanneer de koers eenmaal weer een beetje boven de 0,1M staat de sfeer op z'n minst weer net zo goed is als toen we al maanden in de bear zaten en niemand meer wist hoe de kleur groen er uit zag.

Tot zo ver mijn azijn. Proost.
Mooi man die bear, iedereen enthousiast toen BTC een wanhoopspoging deed om de 18k te breken en vervolgens een keiharde rejection terug naar 16k te krijgen. De sfeer was toen inderdaad beter.

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• 24c
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

24c

Even wat minder duimpjes volgende week.
Deze jongen zit nu op zijn vlucht naar Dubai te wachten.
Oud en nieuw onder de Burj Khalifa.
Ik stuur nog wel een foto!
Wees lief voor elkaar. En voorzichtig met vuurwerk. 💥

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@24c Dubai? Zo dit is onze echte crypto OG. Ga je nog op de foto met Boef of een andere boef? :+

Als je daar toch bent.... trek eens goud uit een ATM en gebruik een crypto ATM. Bevindingen hier graag posten, dan hoef ik er niet helemaal heen te vliegen :P

Edit: in Cambodja is een kleine vooruitgang. Banken mogen iets met stablecoins gaan doen. Bitcoin mogen ze voorlopig niets mee. Nu eens afwachten wat dit in de praktijk gaat betekenen.

https://www.khmertimeskh....ins-but-excludes-bitcoin/

[ Voor 36% gewijzigd door sh4d0wman op 29-12-2024 05:50 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

24c schreef op zondag 29 december 2024 @ 04:58:
Goed reis en veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
24c schreef op zondag 29 december 2024 @ 04:58:
Mijn brein verwachtte een limerick bij deze opmaak.. veel plezier!

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Een slowchat lurker postte zijn plannen.
Hij ging met oud en nieuw op Dubai ontspannen.
Hij deelde een wens,
En met volgevreten pens,
Stuurde hij een foto en werd toen verbannen.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 29 december 2024 @ 07:45:
Een slowchat lurker postte zijn plannen.
Hij ging met oud en nieuw op Dubai ontspannen.
Hij deelde een wens,
En met volgevreten pens,
Stuurde hij een foto en werd toen verbannen.
EOF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06 14:53
Goedemorgen stelletje nachtbrakers en de rest natuurlijk ook.

Wat een kerel is het toch ook _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 20:30
reshi schreef op zondag 29 december 2024 @ 09:11:
Goedemorgen stelletje nachtbrakers en de rest natuurlijk ook.

[Twitter]
Wat een kerel is het toch ook _O-
Gister heb ik hem op youtube gezien bij een interview, hij verwacht dat 1btc 13 mil waard is in 2045. Nog even 20 jaar hodlen dus… 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:24
bones schreef op zondag 29 december 2024 @ 09:38:
[...]

Gister heb ik hem op youtube gezien bij een interview, hij verwacht dat 1btc 13 mil waard is in 2045. Nog even 20 jaar hodlen dus… 😅
Ja, en als je eerder tevreden ben is BTC in 2038 1 miljard waard volgens de wet van Metcalfe

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:42
Ondertussen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJkW56XNt4w37KtFmR4VfPkHkQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nr2DRjIwxXplDSLU1W57NUyW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die zag ik ook voorbij komen, hij heeft een national park/dierentuin in thailand/laos een flink bedrag geschonken (iets met moo deng....)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TfHjCLQAkqgmb9Cm5l8psPUaVo4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HfNNgARSi8yT9YXD5ejCTETF.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 06-07 18:24
Taro schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:36:
[...]

Dus laat je het alleen aan @Darrell over? Die heeft er een sport van gemaakt. Zie het als iets positiefs: Je draagt bij aan de kwaliteit van dit topic, het is niet zo dat je iemand anders erbij lapt, dus gewoon doen.

[...]

Klopt, alleen is het niet puur een aanval, maar ook irritatie. Als mensen zich irriteren aan iets dan is dat anders dan zomaar de spot met iemand drijven omdat het "leuk" is.

[...]

Overigens wel interessant hoe dit dan tot stand komt: "Pantoffels kunnen echt niet", maar weet je waarom iemand ze aan doet, misschien ivm fenomeen van Raynaud? Google maar eens :) Heb je de foto's nog?

Goed dat je dit ter sprake brengt, maar misschien beter om je niet te laten weerhouden door andere zaken en gewoon jezelf te blijven en te doen wat je van plan was. Dat kan ook helpen het weer de goede richting in te duwen :)

Laten we in ieder geval met zijn allen even opnieuw naar de situatie kijken en een frisse start maken.
Ik zie het zo:
Met z'n allen moeten we het gezellig houden. Gaat dat ff niet goed (door financiële stress, privézaken, tijd van het jaar, karakters die onderling botsen etc.), zijn jij en @tomtom901 de baas hier. Als één van jullie vervolgens een user de kans geeft om bij te draaien en inhoudelijk (of even inhoudloos) mee te posten dan respecteer ik dat ofwel leg ik mij erbij neer en ga ik niet steeds oude koeien uit de sloot halen, wat best knap is voor een vrouw :P .

Als ik denk dat een user een trol is, dan negeer ik diegene gewoon.

Maar, ik moet toegeven dat ik zelf ook niet zo in mijn hum ben en misschien pak ik het daarom zo op. Helaas geen fijn nieuws ontvangen net voor de kerst, wat ook op niet zo'n respectvolle wijze verliep, dus de dagen waren al wat zwaar en toen dacht ik even gezellig in SC op te laden en ging het er hier ook niet zo fraai aan toe.

Enne, we gaan niet te serieus doen hé.
Als je voor je gezondheid pantoffels nodig hebt dan kan dat natuurlijk echt wel ;)
Maar voor wat meer sexiness raad ik de gezonde man toch wat anders aan.

Foto had ik verwijderd, maar de winter is nog niet over dus als we nu een beetje lief doen tegen elkaar (en extra lief tegen @zwembroek :> ) dan maak ik opnieuw een foto O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Zoiets idd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crywzQGqA88xR3AiUGIwP9L0oNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfPcWfBPZSGkz0TRFns9cWe9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LadyS schreef op zondag 29 december 2024 @ 09:54:
[...]

Ik zie het zo:
Met z'n allen moeten we het gezellig houden. Gaat dat ff niet goed (door financiële stress, privézaken, tijd van het jaar, karakters die onderling botsen etc.), zijn jij en @tomtom901 de baas hier. Als één van jullie vervolgens een user de kans geeft om bij te draaien en inhoudelijk (of even inhoudloos) mee te posten dan respecteer ik dat ofwel leg ik mij erbij neer en ga ik niet steeds oude koeien uit de sloot halen, wat best knap is voor een vrouw :P .
Eens en daar is zeker iets voor te zeggen, het moet echter niet zo zijn dat de normen en waarden van @tomtom901 en mij hier de standaard zijn, dat is een gezamenlijk iets. Als iets echt een grens overschrijdt dan grijpen we pro-actief in, maar in het grijze gebied daartussen handel ik persoonlijk vaak pas als er iets gerapporteerd wordt of iemand via een DM aangeeft dat er een grens is bereikt. Je moet jezelf in deze wereld ook proberen te redden en verbeteren door iets met feedback van anderen te doen. Gaat er toch iets mis, klop even via een DM bij ons aan en goed dat jij dit nu ter sprake hebt gebracht.
Maar, ik moet toegeven dat ik zelf ook niet zo in mijn hum ben en misschien pak ik het daarom zo op. Helaas geen fijn nieuws ontvangen net voor de kerst, wat ook op niet zo'n respectvolle wijze verliep, dus de dagen waren al wat zwaar en toen dacht ik even gezellig in SC op te laden en ging het er hier ook niet zo fraai aan toe.
Klote, kan digitaal niet goed aanvoelen of er verder op ingaan handig is, maar sterkte ermee :(:)
Maar voor wat meer sexiness raad ik de gezonde man toch wat anders aan.
Eens :) Hopelijk kan ik snel mijn Reef slippers met ingebouwde flesopener weer aan.
Foto had ik verwijderd, maar de winter is nog niet over dus als we nu een beetje lief doen tegen elkaar (en extra lief tegen @zwembroek :> ) dan maak ik opnieuw een foto O+
Benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu weer de blauwe lijn opzoeken en dan hopelijk een mooie bounce, anders....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7TVfWf1MzZ5TviyjuAlFesnRX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Fnh9UlAkGO18nrYuRyY1L0jM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Oooh shit. goals.

Aanyways. Met elke bull duiken er wel een aantal nieuwe mensen op en dat zal altijd wel zo blijven maar laten we als vaste garde proberen het gewoon gezellig te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
@LadyS hoewel ik snap dat er een bepaalde aversie is tegen rapporteren, vind ik het wel degelijk belangrijk om te doen als er dingen geroepen worden die niet kunnen, als de sfeer verpest wordt of als iets richting pestgedrag gaat (zoals de afgelopen tijd richting bsmpower in mijn ogen sprake was van pestgedrag terwijl hij zich juist probeerde te verbeteren). Taro en navigatiesysteemnavigatiesysteem901 kunnen ook niet alles direct meelezen dus het is ook gewoon een goed middel om de aandacht van een modje te trekken op het moment dat er niet meegelezen wordt.

Verder natuurlijk gewoon ruk als je zelf net in een beetje een kloten bui zit en je hier even gaat lezen en er wordt alleen maar (af)gezeken en met modder gegooid, wat dat betreft is dit topic niet echt een betrouwbaar hulpje bij het opklaren van iemand zijn humeur :+

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZX8RgsOkBbXDg_pbZOQTthTrnuU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rFYg1meWj5EW6RKOQfBUWsbl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:01
Week 3 van sideways actie, de sfeer wordt grimmiger en grimmiger.

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/bM0BTBUSmmrWo/200.gif?cid=6c09b952lwo1e4izzcnc7nv7lgvbwc6kj029p8ju8kmcmjg7&ep=v1_gifs_search&rid=200.gif&ct=g

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/efBvSM5R9mgClKiQa62ZBSFGsi4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FdUnsWSDsia6OHlntlwMRwkk.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
YES schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:25:
@LadyS hoewel ik snap dat er een bepaalde aversie is tegen rapporteren, vind ik het wel degelijk belangrijk om te doen als er dingen geroepen worden die niet kunnen, als de sfeer verpest wordt of als iets richting pestgedrag gaat (zoals de afgelopen tijd richting bsmpower in mijn ogen sprake was van pestgedrag terwijl hij zich juist probeerde te verbeteren). Taro en navigatiesysteemnavigatiesysteem901 kunnen ook niet alles direct meelezen dus het is ook gewoon een goed middel om de aandacht van een modje te trekken op het moment dat er niet meegelezen wordt.

Verder natuurlijk gewoon ruk als je zelf net in een beetje een kloten bui zit en je hier even gaat lezen en er wordt alleen maar (af)gezeken en met modder gegooid, wat dat betreft is dit topic niet echt een betrouwbaar hulpje bij het opklaren van iemand zijn humeur :+
Het is voornamelijk irritant dat bsmpower continu door blijft gaan over of de top al geweest is, de alts die nu blijven dippen etc Ondanks alle posters die daar hun mening over hebben gegeven.
Gewoon negeren voortaan.

Alsof iemand elke dag gaat vragen wat de winnende lottocijfers gaan worden.

Hij zit er blijkbaar te diep in, hoop stress.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

When moon ADA??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:35
@LadyS Sterkte & je hebt groot gelijk, peace love & moon is in dit topic wel zo leuk. Echter is het ook een beetje de job van de oudgedienden om de nieuwe aanwas te behoeden voor crypto gerelateerde stress.

Dat loopt dus, soms gierend uit de klauwen. Al heb ik het meeste gemist omdat ik even niet zo vaak hier zat. Goede jaarwisseling iedereen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Knip ivm specifieke tekst

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 29-12-2024 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hier kan ik dus strontchagrijnig van worden...

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 29-12-2024 12:09 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p29C_mJVyM6HaUosmo3ftSb2xHI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IX43l4pGWq4gngSQPvNnuIAO.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Id2bkkK30zmrHIuDfqUaN6Hcsy0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/M2SeuQRdLWS1O16CQBmKh2bS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Trichoglossus schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:54:
[...]

Het is voornamelijk irritant dat bsmpower continu door blijft gaan over of de top al geweest is, de alts die nu blijven dippen etc Ondanks alle posters die daar hun mening over hebben gegeven.
Gewoon negeren voortaan.

Alsof iemand elke dag gaat vragen wat de winnende lottocijfers gaan worden.

Hij zit er blijkbaar te diep in, hoop stress.

When moon ADA??? >:)
Ik heb even terug zitten lezen omdat ik de laatste dagen niet veel gezien heb. Maar hij heeft een keer gesteld dat hij denkt dat alt season al geweest is. Niet wederom gevraagd of iemand iets anders vindt of dat hij graag van anderen hoort wat zij denken.
Dat jij dit nu juist benoemt als hetgeen wat irritant is, vind ik ironisch, want jij bent in dit geval juist degene geweest die met enkel oneliners en zonder enige verdere onderbouwing geprobeerd hebt hem verder uit de tent te lokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:36
YES schreef op zondag 29 december 2024 @ 10:25:

Mee eens dat we het hier gezellig moeten houden en niet op de persoon moeten spelen, zoals de afgelopen tijd wel is gebeurd.

Tegelijkertijd blijft dit natuurlijk ook Tweakers en is enige onderbouwing plus eigen inzet gewenst. Zonder enige onderbouwing dagelijks posten dat we de top hebben gehad, is bijzonder irritant. Zeker als hier door meerdere users al vaker inhoudelijk en met feiten op is gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:41
Aan het sentiment te zien binnen dit topic is het een mooie tijd om te verkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:09:
[...]

Hier kan ik dus strontchagrijnig van worden...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R2hwjIx9Fq-ISo1OZzVOq_LzEMw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PEoK8lkt5x7A92cW8S8VYtzX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
YES schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:16:
[...]

Ik heb even terug zitten lezen omdat ik de laatste dagen niet veel gezien heb. Maar hij heeft een keer gesteld dat hij denkt dat alt season al geweest is. Niet wederom gevraagd of iemand iets anders vindt of dat hij graag van anderen hoort wat zij denken.
Dat jij dit nu juist benoemt als hetgeen wat irritant is, vind ik ironisch, want jij bent in dit geval juist degene geweest die met enkel oneliners en zonder enige verdere onderbouwing geprobeerd hebt hem verder uit de tent te lokken.
Hij vraagt dat al tijden lang bij elke dip. Dan krijgt hij het antwoord van iemand dat het normaal is. En bij een volgend dipje weer dezelfde vraag. Gewoon irritatie opwekkend.

Waarom zou ik hem uit zijn tent lokken. Crypto is waarschijnlijk niet zijn ding zoals hij ermee bezig is. En op 2 paarden altcoins wedden is een riskante gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Trichoglossus schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:26:
[...]

Waarom zou ik hem uit zijn tent lokken. Crypto is waarschijnlijk niet zijn ding zoals hij ermee bezig is. En op 2 paarden altcoins wedden is een riskante gok.
Ik heb geen idee, waarom je mensen die je irriteren gaat vragen of ze voor het eerste jaar in crypto zitten. Ik kan dat niet anders interpreteren dan verder uit de tent lokken of iets in die richting.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:41
ChatGPT is het niet met me eens:

Het door u aangehaalde topic, “[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald!” op Gathering of Tweakers, is een levendige discussie over cryptocurrencies. 

In de meest recente berichten delen gebruikers hun ervaringen en gedachten over het investeren in Bitcoin en andere cryptocurrencies.

Velen bespreken momenten waarop ze overwogen in te stappen, maar uiteindelijk besloten te wachten op lagere prijzen, wat leidde tot gemiste kansen toen de prijzen stegen.

Er is een algemene consensus dat het moeilijk is om het perfecte instapmoment te bepalen, en dat het beter is om geleidelijk te investeren in plaats van te wachten op een ideale prijs die mogelijk nooit komt.

De toon van de discussie is overwegend positief, met gebruikers die hun successen delen en anderen aanmoedigen om doordachte investeringsstrategieën te volgen.

Er is ook een gevoel van voldoening onder degenen die op lagere niveaus hebben geïnvesteerd en nu de vruchten plukken van de recente prijsstijgingen.

Sommige gebruikers uiten echter spijt over gemiste kansen of verkeerde inschattingen, wat bijdraagt aan een genuanceerde en realistische discussie over de volatiliteit en onzekerheden van de cryptomarkt.

Over het algemeen weerspiegelen de laatste pagina’s van dit topic een optimistische houding ten opzichte van cryptocurrencies, met een nadruk op het belang van geduld, onderzoek en het vermijden van emotionele beslissingen bij het investeren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
gebruikershaes schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:31:
ChatGPT is het niet met me eens:

Het door u aangehaalde topic, “[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald!” op Gathering of Tweakers, is een levendige discussie over cryptocurrencies. 

In de meest recente berichten delen gebruikers hun ervaringen en gedachten over het investeren in Bitcoin en andere cryptocurrencies.

Velen bespreken momenten waarop ze overwogen in te stappen, maar uiteindelijk besloten te wachten op lagere prijzen, wat leidde tot gemiste kansen toen de prijzen stegen.

Er is een algemene consensus dat het moeilijk is om het perfecte instapmoment te bepalen, en dat het beter is om geleidelijk te investeren in plaats van te wachten op een ideale prijs die mogelijk nooit komt.

De toon van de discussie is overwegend positief, met gebruikers die hun successen delen en anderen aanmoedigen om doordachte investeringsstrategieën te volgen.

Er is ook een gevoel van voldoening onder degenen die op lagere niveaus hebben geïnvesteerd en nu de vruchten plukken van de recente prijsstijgingen.

Sommige gebruikers uiten echter spijt over gemiste kansen of verkeerde inschattingen, wat bijdraagt aan een genuanceerde en realistische discussie over de volatiliteit en onzekerheden van de cryptomarkt.

Over het algemeen weerspiegelen de laatste pagina’s van dit topic een optimistische houding ten opzichte van cryptocurrencies, met een nadruk op het belang van geduld, onderzoek en het vermijden van emotionele beslissingen bij het investeren.
En in visueel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbTq-J0SWhG6lBPnYGt02C0x2-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JeixeNHjkGxO7AMoCzUAfZX8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmQ3eOHjABJ_zOxY_qlMW8mUDTM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eWD6QKKF8prW8o9WRKf3KBZk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rfj6hsQ6GTGEPJNeOINAhVgE95c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lk2n8gHRWyxZqbWsEZgAUcWa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:13
Ik denk dat ik bagholder van mijn oude pantoffels ben geworden. Waarschijnlijk zullen deze niet meer moon-en/mooier worden en moet ik mijn verlies nemen en opzoek gaan naar de nieuwe pareltje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrNoubBZKltN_0bQCuX-L1JYX4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEvw9dRT6f9jPtJUIpyJGKNT.jpg?f=fotoalbum_large

Maar nu lees ik hier dat pantoffels dino zijn en dat winterdsokken beter zijn, zijn die nu de nieuwe hype?

Kan iemand een TA maken over welke winterdsokken ik moet kopen, of kan ik beter wachten tot de lente (bear voor pantoffels)? Dan zou ik het met korting kunnen kopen, of gaat die korting nooit meer komen en wordt het door inflatie duurder en duurder to the moon?

En, het is; koop pantoffels als je het niet kunt missen anders niet kopen, toch?

Ik merk dat dit misschien als een sneer gelezen kan worden, dat is het niet.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-07 09:25
Gondor schreef op zondag 29 december 2024 @ 11:48:
Ik denk dat ik bagholder van mijn oude pantoffels ben geworden. Waarschijnlijk zullen deze niet meer moon-en/mooier worden en moet ik mijn verlies nemen en opzoek gaan naar de nieuwe pareltje.

[Afbeelding]

Maar nu lees ik hier dat pantoffels dino zijn en dat winterdsokken beter zijn, zijn die nu de nieuwe hype?

Kan iemand een TA maken over welke winterdsokken ik moet kopen, of kan ik beter wachten tot de lente (bear voor pantoffels)? Dan zou ik het met korting kunnen kopen, of gaat die korting nooit meer komen en wordt het door inflatie duurder en duurder to the moon?

En, het is; koop pantoffels als je het niet kunt missen anders niet kopen, toch?

Ik merk dat dit misschien als een sneer gelezen kan worden, dat is het niet.
Iedereen hier met sloffen en koude voeten 😀 bij ons thuis lopen we het hele jaar op blote voeten in huis (muv de vrouw) dochters doen beiden vrolijk mee en weten niet beter. Vroeger van huis uit geleerd, wij gingen als gezin met de eerste sneeuw lekker in de onderbroek kijken wie het het langste vol kon houden 😀

Ik zou een foto posten maar blote mannenvoeten zonder sokken of gare sloffen valt niet in de "sexy" categorie gok ik zo😆

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Laten we vanaf dit punt de discussie over het postgedrag en daarbij behorende specifieke vragen en opmerkingen uit het verleden beëindigen en het een nieuwe kans geven.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Deze slaat voornamelijk op mezelf, de fuik waar ik ook vaak in ben gelopen, en ook vast nog vaak genoeg in zal blijven lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7rpz0iZEJYsO2w2YGIzcfi3g1s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBWAUNW8xmKLMPcYrIzNhQVU.jpg?f=fotoalbum_large

Pas wat zelfreflectie toe en vraag jezelf eens af waarom specifieke dingen je triggeren. Is het een uitlaatklep voor andere frustraties? Zitten dingen die je niet kunt veranderen je hoog? Ben je incompatible met het internet?

Als je oprecht probeert te helpen en blijkt dat daarmee niets gedaan wordt, laat de betreffende zaak dan los of maak een meme.

Vaak blijkt dat een discussie niet gebaseerd is op feiten maar op sentiment, neem dan je afstand. Besef dat je de ander niet kunt overtuigen omdat zijn of haar standpunt niet gebaseerd is op de realiteit, maar op wat hij of zij wil geloven, ongeacht of dit realistisch is.

Mensen zullen nu eenmaal altijd een andere visie hebben. De één houdt van vlees, de ander is veganist. De één houdt van Shitcoins, de ander is maxi. De één houdt van tandenborstels ontharen en de individuele haren in aparte lucifer doosjes bewaren, de ander van witte kruizen verbranden in de voortuin van de overbuurman en rode hakenkruizen spuiten op het gemeentehuis.

En zo hebben we allemaal onze verschillen.

Ik kan me soms ook enorm opwinden over zaken maar besef me steeds meer dat dit ook mijn eigen probleem en keuze is. En zonde van mijn tijd.

Loslaten en geen fuck geven is vaak beter, al lukt dat natuurlijk ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 07:23
Zagen jullie een blauwe modbreak?

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wen mega rode candle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

YANBE

We gaan gewoon tegen de verwachting in lekker omhoog vanaf 1 januari.

Omdat het kan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Aeronaut schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:13:
Zagen jullie een blauwe modbreak?
[yellow]Zou dit werken?[/yellow]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:10
knakworst schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:15:
YANBE

We gaan gewoon tegen de verwachting in lekker omhoog vanaf 1 januari.

Omdat het kan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JxRafiDYL7e1Qi8TLOylVWqQn-4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PD3usoQChUQayf64pL7waBgD.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:17:
[...]

[yellow]Zou dit werken?[/yellow]
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Moiety is gek

Dit is meer paars dan blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:25:
[...]

Moiety is gek

Dit is meer paars dan blauw.
-O-

[ Voor 10% gewijzigd door Moiety op 29-12-2024 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
al die kleurtjes, ik wil alleen groen zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Nu Taro wacht op grote rode kaarsen, is het tijd om te gaan Golfen. Laters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 00:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uowx74Q-nElrcG5O-JNfg1SGdY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4sj3bJUIndw4B5qF8yrmfN1c.png?f=fotoalbum_large

Dit is echt heerlijk. Kan niet inloggen omdat mijn toetsenbord niet verschijnt. Zou dit aan scamvaveau liggen of mijn toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[pink]grapje tog, je bent de liefste user van dit topic :*[/pink]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Trouwens, als jullie wat willen bewegen over ETH. Gas is nu goedkoop

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Ik las dat USDT verboden gaat worden in de EU per 1-1. Wat betekent dit? Veel CEX bieden alleen mogelijkheid aan om bepaalde coins te traden met een USDT pair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:35:
[...]

[pink]grapje tog, je bent de liefste user van dit topic :*[/pink]
Weet ik toch :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Aeronaut schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:42:
Nee dank je. Geen interesse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:42:
Zou mooi zijn als ETH straks ook vaste smartcontracten biedt. Die dynamische tarieven werken nog niet heel lekker, betaal liever structureel wat meer, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Het netwerk is nog niet echt klaar voor de toekomst op deze manier.

Controversieel misschien, maar wellicht kan de overheid het staken subsidiëren door middel van een salderingsregeling. Dan kun je gewoon de fees en rewards tegen elkaar wegstrepen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Van wie kan ik op 1 januari €1000,- lenen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCqKRN-53V0O7B9FuHfxy5ZcGLM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DvMqUG94rukYQ7IDs6QH6C0C.png?f=user_large
Je krijgt het aan het einde van de maand weer terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:38
Moiety schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:05:
[Afbeelding]
Hier krijg ik FOMO van zonder in postie te zitten :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:36
[Afbeelding]
Stort ETH of BTC in Aave of Moonwell en gebruik het als onderpand om USDC/USDT te lenen en koop daar vervolgens meer ETH/BTC mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Jullie verwachten per 1 januari al een flinke stijging? Zelf denk ik dat het redelijk geleidelijk gaat en vanaf de 20e (inauguratie Trump) snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
Cougar schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:17:
Jullie verwachten per 1 januari al een flinke stijging? Zelf denk ik dat het redelijk geleidelijk gaat en vanaf de 20e (inauguratie Trump) snel gaat.
en dan is de vraag, waar anticipeer je op? Of dat kan natuurlijk geen onderdeel zijn van deze vraag.
Mijzelf, bags loaded sinds de vorige dip en huidige consolidatie.
Wat fiat achter de hand mocht het alsnog weer uit de klauwen lopen.
Maar ben positief gestemd voor Q1 (''zoom out''!) :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:05
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdjyNJiVpT-dfGUE1gSKhiCOdvg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YyHngrLFgYD7EBAatupmrkHj.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:00
@Taro zit je al midden in de beer of wat? Stap nu maar gewoon weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ik zie het zo:
extra lief tegen @zwembroek :> ) dan maak ik opnieuw een foto O+
O+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Bullish vibes🎯
Inverse Head & Shoulders pattern spotted. If we see a breakout, $7300 is on the horizon 🚀

Altcoins will follow soon—patience is key.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evDQiEJsUEusVck5JvSLQHgT5Hw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mxQBi6lmsZAAtuYBGo3IBi2a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-07 07:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:35
Saaie bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 05-07 10:39

mayhem

2 januari gaat het los.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:09
Wees voorzichtig met wat je wenst!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDIVDpUDXOH0SPpZdV79uXRk8qc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPYkUCvl3GDNoFbCBQEkICwt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:57:
Bullish vibes🎯
Inverse Head & Shoulders pattern spotted. If we see a breakout, $7300 is on the horizon 🚀

Altcoins will follow soon—patience is key.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWoQVMV-CDbl6pDzWGUPgeCQqiA=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/8b5JyUXK70IC4gBC7VKoObvE.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Oh, ik lees het topic achterstevoren.

Sorry @zwembroek O+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-07 14:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tAsvwuNbA_FZLL5dcWhtuEcvKA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MXThwxneg1yZsf9gMWwnLAAK.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
dan al? ik verwacht vanaf week 2
los gaan we toch wel, die $200k wordt peanuts

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Als je er geen vertrouwen meer in hebt kan je beter verkopen toch? Beetje positiviteit. Ook al is het altijd afwachten. Ik zag vanmorgen een dikke bullflag in de toiletpot liggen toen ik klaar was met schijten. Daar word ik tegenwoordig al bullish van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:40:
[...]

dan al? ik verwacht vanaf week 2
los gaan we toch wel, die $200k wordt peanuts
Als die 200k zo peanuts wordt, dan is toch niet nodig om eerder de inleg eruit te halen? ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3v8vDhBHFBq9pL6dF2w-dhze54=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/afepmk4GPR4shq6wFHO7ijc8.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

* sh4d0wman staart naar een gat in de grond...

@zwembroek een toiletpot... d:)b Ook maar eens een kopen als de oranje munt de weg naar boven weet te vinden.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:42:
[...]

Als je er geen vertrouwen meer in hebt kan je beter verkopen toch? Beetje positiviteit. Ook al is het altijd afwachten. Ik zag vanmorgen een dikke bullflag in de toiletpot liggen toen ik klaar was met schijten. Daar word ik tegenwoordig al bullish van.
Ik wacht rustig af. Die Jomanda plaatjes heb ik alleen niet zoveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:00
zwembroek schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:42:
[...]

Precies, dat sentiment slaat echt te snel om hier. Zover mijn kennis over crypto reikt, volgen we toch prima de cycle van bitcoin? Ik snap dat het geen garanties zijn, maar ik ga nu ook niet uitstappen op 90-95k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
kbuntu schreef op zondag 29 december 2024 @ 14:57:
[...]

Precies, dat sentiment slaat echt te snel om hier. Zover mijn kennis over crypto reikt, volgen we toch prima de cycle van bitcoin? Ik snap dat het geen garanties zijn, maar ik ga nu ook niet uitstappen op 90-95k
We lopen ‘voor’ op schema, met name door de ETFs. Kijn verwachting is dat met regelgeving en een enorme toename van volume de cyclus vlakker zal verlopen. Dit zie je nu ook wel bij BTC en in mindere mate bij ETH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Ik vroeg me toevallig pas nog af, wat als er op 9/11 BTC was? Ik gok -40% op 1 dag…

Al is dat natuurlijk bijzaak op zo’n verschrikkelijke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Cougar schreef op zondag 29 december 2024 @ 13:17:
Kan ook een sell the News event worden. Die overigens daarna ook weer hersteld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
sell the news op 20 januari is mogelijk, just hodl it!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L85cTiCbVNSb6MyjFPTih-YQZ2I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LZNPWG9WhOHR0oylhHQBz1Zc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 29-12-2024 15:36 ]

Pagina: 1 ... 130 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.