[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.524 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:16

Darrell

Fiat moonboy

Bear is begonnen. Bodemvistopic kan weer geopend worden.

69k met een wick naar 55k.

3 jaartjes support aanstampen op 69k en eind 2028 een nieuwe ath op 115k waarna de volgende bear volgt.

Ik maak me echt geen ilusies meer.

Desalniettemin. Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:02:
[...]

Ja, zou verwachten dat ze dat aankondigen. Niks gezien, dus ga er vanuit dat er (nog) niks gebeurt.
MiCa gaat 30 december in. Er is een 18 maanden overgang regeling voor licentiehouders die al niet mica compliant tokens handelen (usdt/dai etc)

overgang van 18 maanden is een optie voor individuele EU landen voordat ze MiCa compliant volledig doorvoeren. Overgangsperiode is geen verplichting, EU landen kunnen hierin afwijken, zelfs totaan niet gebruik maken van deze mogelijkheid en per 1 jan actief zijn.

Dus… ik zie dat als je uit land X komt die geen overgangsperiode heeft geen tether kan gebruiken en land Y die nog overgangs kent wel

https://legalnodes.com/article/mica-regulation-explained

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 27-12-2024 17:57 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:27
bsmpower schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:54:
[...]

1.65 gekocht, 2,52 verkocht. Toen weer gekocht op 2,70. Klein beetje verkocht op 4,44 om mijn oorspronkelijke inleg er uit te halen. Euro bedragen overigens, geen dollar. Had SUI zelfs op 0.73 gekocht, maar zoals je al zei ben ik niet geschikt voor crypto dus toen veeeel te vroeg verkocht.

Maar dan nog, al heb je winst (wat het bij mij nu is, alles is winst), dan kan je toch balen van dumps / minder winst? Naja we blijven deze discussie steeds opnieuw voeren. Ik heb een andere strategie, dat mag toch? Over het algemeen dumpen altcoins samen met Bitcoin, dus ik baal ook een beetje voor jullie 😉
Volgens mij zit het er meer in dat je nogal dramatisch loopt te doen, terwijl je op vette winst staat en dat niet perse voor iedereen geldt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:32
Alles verkopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Goed advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
kbuntu schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:56:
[...]

Volgens mij zit het er meer in dat je nogal dramatisch loopt te doen, terwijl je op vette winst staat en dat niet perse voor iedereen geldt…
Wie zit nu niet in winst dan? Dan moet je echt pas onlangs zijn ingestapt (half november en later)? Bitcoin dan hè.

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 27-12-2024 18:00 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:12
Mijn long op Phala heeft goed uitgepakt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RA_GrBx-5j8qEdyrOcMyMdA-ZKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NaqakN4raLHwO0fduOeaK7Fx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 99% gewijzigd door Pinsa op 27-12-2024 18:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Wat is je strategie dan? Klinkt mij namelijk als met vette vingers op de koop/verkoopknop drukken en hier (structureel) klagen als je niet toevallig hebt gedrukt toen je muntje het allerhoogste stond.

En ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf, het is bloedirritant.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:08
Pinsa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:01:
Mijn long op Phala heeft goed uitgepakt altijd fijn :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjavLAqCrXZ8GJTojknZUJ9KcFg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kNSHDgO0WEG1QGDUXC6Al9DD.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Hoog
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:51
Durpstick schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:27:
Waarom zijn die Yanks de laatste tijd altijd zo verkoperig? En dan bedoel ik meer dan normaal. Het patroon is de laatste tijd langzaam omhoog als Amerika slaapt, en zodra de markt daar open is, keldert de boel weer. Dat moet wel door de ETFs komen (die hebben de afgelopen dagen ook alleen maar outflouw gehad).

Wordt dit gedaan vanwege belastingen ofzo?
Wat mij niet zou verbazen is dat die vast aan het herbalanceren zijn. Dat is zo'n typisch vermogensbeheerding. Dat je vaste % van alle soorten assets in je PF wilt hebben. Als er dan een hard stijgt, dan klopt die verdeling aan het einde van het jaar niet meer, dus verkoop je de winnaars en koop je de verliezers (zoals Saylor zo mooi zegt). Aangezien btc dit jaar een winnaar was... Geen idee of dat significant volume teweeg brengt, maar het valt me op dat je daar nauwelijks iemand over hoort. Dat is het nadeel van dat de traditionele partijen toegang tot btc krijgen via de ETFs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23
When Chinees Nieuwjaar, when Wallstreet bonusus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
St@m schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:01:
[...]
Wat is je strategie dan? Klinkt mij namelijk als met vette vingers op de koop/verkoopknop drukken en hier (structureel) klagen als je niet toevallig hebt gedrukt toen je muntje het allerhoogste stond.

En ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf, het is bloedirritant.
Ik hold voornamelijk. Al tijden geen koop of verkoop meer gedaan. Wat ik wel had moeten doen. En wat voeg jij toe aan dit topic?
Acidrain schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:54:
@St@m en @zwembroek

[data-owner-id="182977"] { display: none; }

Moet je alleen wel het id wijzigen in het id van de user die je niet meer wil zien.. Dat kan door de user aan te klikken en het getalletje uit de url te kopiëren.

Dit id is van die Bitcoin Cash fan die hier verder niet genoemd mag worden...

8)
En waarom heb je dit nog niet doorgevoerd? Scheelt je een hoop irritatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
De posts van @bsmpower zijn best waardevol. Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die zo handelen en meelezen. Jullie adviezen helpen daar ook bij.

En weer door! 100k 🚀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Pinsa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:01:
Mijn long op Phala heeft goed uitgepakt :)

[Afbeelding]
mijn gak was $0.16 >:)

dus eigen inleg en winst is eruit :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Lol hebben we een bitcoin cash shiller? Wie is die gek :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRY5D9YqnVnaVLiCbHagHHvLte8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UpwCVRotewsvtmBN01IgHKDX.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:38

knakworst

Get more sats!

Bitcoin zakt en de alts stijgen. Wat is deze :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 11:41
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:19:
[...]

mijn gak was $0.16 >:)

dus eigen inleg en winst is eruit :Y)
Nice gamble , die had niemand verwacht op phala...

Zie dat ik hem vorig jaar ook nog verbrand heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H61SYhc0xBFOR4azCh0wg4N87QM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8SfCwmxNIxZVSGyWHbcPCTpI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Waarom zijn die Yanks de laatste tijd altijd zo verkoperig? En dan bedoel ik meer dan normaal. Het patroon is de laatste tijd langzaam omhoog als Amerika slaapt, en zodra de markt daar open is, keldert de boel weer. Dat moet wel door de ETFs komen (die hebben de afgelopen dagen ook alleen maar outflouw gehad).

🇺🇸 ETF FLOWS: Around 33,530 ETH and 4,780 BTC were bought on Dec. 26

ETH ETFs saw $117.2M in net inflows.

BTC ETFs saw $475.2M in net inflows.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Taro schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:02:
Begin komende week kunnen we een 2e hands Model 3 ophalen :)
Congratz, prima aankoop van BTC :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCurZu_ltINEwQlHrAlq39D0Oqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZH0NuS5MQZbzjot8Or39sHwN.jpg?f=fotoalbum_large

Toch geen e208? :P

Meanwhile, wen moon :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:28:
Stijgen ze, of staan ze iets hoger dan 24u geleden? Als iets 100 USD daalt en direct na die daling 1 USD stijgt, dan zie je 24 uur na die 1 USD stijging een +1% staan en daarmee een "stijging" terwijl de koers eigenlijk gewoon -99 USD tov 25 uur eerder staat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Seasonality. The big rotation has begun.

Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/13CSvyHEOwoUM/200.webp?cid=790b7611bta9n4tiznzwhj7rz7flaphyjm1au3936ny08ci6&ep=v1_gifs_search&rid=200.webp&ct=g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
fake-out voor altseason.... het is nog net te vroeg ervoor.

feb-apr is het alt-season

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 27-12-2024 18:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:33
bsmpower schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:17:
[...]

Ik hold voornamelijk. Al tijden geen koop of verkoop meer gedaan. Wat ik wel had moeten doen. En wat voeg jij toe aan dit topic?

[...]

En waarom heb je dit nog niet doorgevoerd? Scheelt je een hoop irritatie.
Je vind nog meer vreugde en optimisme in een parkeergarage vol met junkies en daklozen, dan in jouw posts.

Wees tevreden en dankbaar met wat je hebt in je leven en de winsten die je tot nu hebt gemaakt. Wees blij dat je in een positie zit, waarbij je kunt "investeren" in "veel-belovende-technologie" en daarmee de mogelijkheid hebt absurde winsten te maken van achter je laptop. Genoeg mensen op de wereld die in jouw bevoorrechte positie hadden willen zitten en er het meeste van zouden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:18

Onrust in de markt (niet alleen crypto). Maar goed vorige week vrijdag en kerstavond pompte zij juist de boel omhoog dus het is niet alleen maar kommer en kwel aan de andere kant van de grote plas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:34:
[...]

Jan - april. Omdat ETH altijd start op januari na het halvingsjaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:18
92,2 is wel een belangrijk niveau. Als we dat verliezen hebben we op de daily een lower High en Lower low te pakken.

Overigens is dat nog steeds niet dramatisch in mijn ogen maar kan nog wel meer rood betekenen op de korte termijn
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:34:
[...]

En de BTC.D heeft net een lower high geprint.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Richh schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:30:
[...]

[Afbeelding]

d:)b

Nee, de E208 heeft een mindere reputatie en is eigenlijk niet veel goedkoper. Terwijl we bij een Tesla weten waar we aan toe zijn en het technisch gewoon de veel betere auto is. Mijn vrouw moest echter op haar werk altijd al alle opmerkingen over EV's en Elon dodgen, dat zal er niet beter op worden... Uiteindelijk gaat het ons om de auto en niet om wat anderen van EV's of een specifieke meneer in de VS vinden. We trekken gewoon ons eigen plan en willen efficiënt van A naar B rijden :)
Van mij mag ie nog wel even iets verder zakken, heb meer BTC verkocht dan ik heb uitbetaald :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:37:
[...]

Jan - april. Omdat ETH altijd start op januari na het halvingsjaar.
Het duurt te lang }:O

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23
Alles mooi en aardig, maar een rode monthly candle is niet super.

Laatste 2 bullruns was dat het eindstation voor BTC (ik zie de top in april 2021 als de echte top, alle on-chain data wijst daarop). Ook al al ben je het daar niet mee eens, feit is dat er na april 2021 in ieder geval geen noemenswaardige gains meer waren voor BTC (65K top april - 69K top november). In 2018 was de eerste rode monthly direct volle bak bearmarket.

Alts gingen in 2021 daarna nog wel een stukje door.

Daar staat tegenover dat de on-chain indicatoren die ik in de gaten houd (o.a. BTC Fee, MVRV z-score, Puell) nog geen topsignalen laten zien. En het is eigenlijk nog te vroeg voor een top.

BTC moet tevens nog wel een stuk stijgen om de volatiliteit die er is te rechtvaardigen. Gecorrigeerd voor inflatie zitten we nu maar ~10K boven de vorige ATH. Zowel in absolute zin als in percentages geen geweldige risk/reward vergeleken met de tech toppers op de aandelenmarkt.

Dus: gewoon even een close boven de 96.5K graag.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-12-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhlKI4tuWn_XIzYL4iU9Ljp_Z_M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AwMlzSkdnEwFG4HiO7jWPzIp.png?f=fotoalbum_large

op ByBit: geen kosten om te traden.
DAI mag wel nog?

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:36:
[...]

Je vind nog meer vreugde en optimisme in een parkeergarage vol met junkies en daklozen, dan in jouw posts.

Wees tevreden en dankbaar met wat je hebt in je leven en de winsten die je tot nu hebt gemaakt. Wees blij dat je in een positie zit, waarbij je kunt "investeren" in "veel-belovende-technologie" en daarmee de mogelijkheid hebt absurde winsten te maken van achter je laptop. Genoeg mensen op de wereld die in jouw bevoorrechte positie hadden willen zitten en er het meeste van zouden maken.
Bsmpower doet me altijd denken aan die politie agent in Reservoir Dogs waarbij zijn oor is afgesneden. Terwijl die undercover agent met een dodelijk schotwond in zijn maag voor zijn neus dood ligt te gaan klaagt die agent met zijn oor eraf dat hij voor de rest van zijn leven verminkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:53:
[Afbeelding]

DAI mag wel nog?
Er is schijnbaar nog niks verboden als ik dit zo lees, nog veel zaken onduidelijk en er is een lange overgangs periode

https://cointelegraph.com...ca-compliance-uncertainty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:52:
Alles mooi en aardig, maar een rode monthly candle is niet super.

Laatste 2 bullruns was dat het eindstation voor BTC (ik zie de top in april 2021 als de echte top, alle on-chain data wijst daarop). Ook al al ben je het daar niet mee eens, feit is dat er na april 2021 in ieder geval geen noemenswaardige gains meer waren voor BTC (65K top april - 69K top november). In 2018 was de eerste rode monthly direct volle bak bearmarket.

Alts gingen in 2021 daarna nog wel een stukje door.

Daar staat tegenover dat de on-chain indicatoren die ik in de gaten houd (o.a. BTC Fee, MVRV z-score, Puell) nog geen topsignalen laten zien. En het is eigenlijk nog te vroeg voor een top.

BTC moet tevens nog wel een stuk stijgen om de volatiliteit die er is te rechtvaardigen. Gecorrigeerd voor inflatie zitten we nu maar ~10K boven de vorige ATH. Zowel in absolute zin als in percentages geen geweldige risk/reward vergeleken met de tech toppers op de aandelenmarkt.

Dus: gewoon even een close boven de 96.5K graag.
when name change? bijv BTC200k2025

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Richh schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:30:
[...]

[Afbeelding]

Netjes @Richh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:14
[Afbeelding]

DAI mag wel nog?
Usdt blijft tot juni of juli dacht ik op bybit

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:57:
[...]

Bsmpower doet me altijd denken aan die politie agent in Reservoir Dogs waarbij zijn oor is afgesneden. Terwijl die undercover agent met een dodelijk schotwond in zijn maag voor zijn neus dood ligt te gaan klaagt die agent met zijn oor eraf dat hij voor de rest van zijn leven verminkt is.
Geweldige film blijft dat ook. Maar ben ook wel een beetje klaar met dat calimero gedoe. Klagen mag altijd, soms goed. Maar constant over 2 fucking altcoins. Je had ook in een loopgraaf in Oekraïne kunnen liggen met een drone die boven je hoofd aan het cirkelen is. Of 100 dingen die nog erger zijn. Maar om crypto pfff schei uit…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
[Afbeelding]

DAI mag wel nog?
Dai is een algoritmische stable. Kan dus niet MiCa comliant zijn.

Alleen 1:1 harde reserve muntjes. En dit geeft ook wel het probleem met tether.. totdat ze wel mica compliant zijn. Dan gaat echt alle fud weg mbt tether

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:26
Taro schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:43:
[...]

Nee, de E208 heeft een mindere reputatie en is eigenlijk niet veel goedkoper. Terwijl we bij een Tesla weten waar we aan toe zijn en het technisch gewoon de veel betere auto is. Mijn vrouw moest echter op haar werk altijd al alle opmerkingen over EV's en Elon dodgen, dat zal er niet beter op worden... Uiteindelijk gaat het ons om de auto en niet om wat anderen van EV's of een specifieke meneer in de VS vinden. We trekken gewoon ons eigen plan en willen efficiënt van A naar B rijden :)

[...]

Van mij mag ie nog wel even iets verder zakken, heb meer BTC verkocht dan ik heb uitbetaald :)
congrats man. Wij zijn hier ook echt happy met de M3 LR die we uit de lease overgenomen hebben

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:05:
[...]

Geweldige film blijft dat ook. Maar ben ook wel een beetje klaar met dat calimero gedoe. Klagen mag altijd, soms goed. Maar constant over 2 fucking altcoins. Je had ook in een loopgraaf in Oekraïne kunnen liggen met een drone die boven je hoofd aan het cirkelen is. Of 100 dingen die nog erger zijn. Maar om crypto pfff schei uit…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIe4slBk6DBlSD2yuuRV_p2ctrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aZ2a5nWhGVXIhRzEai4pUngX.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Taro schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:43:
[...]

[...]

Adviseer ze gewoon deze te lezen :

https://www.bol.com/nl/nl...0E1zZ2EAQYAiABEgKli_D_BwE

Houden ze vanzelf hun mondje :)

Zo gek is die meneer niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jqhAZWYwgccGC389dKzEI_stXmg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VTePQyvBz3Xxe3cYjtof6UX9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49
[...]

Jongens, jongens, die bsmpower, dat is toch die vent van dit liedje..?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gipsy King schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:16:
[...]

Adviseer ze gewoon deze te lezen :

https://www.bol.com/nl/nl...0E1zZ2EAQYAiABEgKli_D_BwE

Houden ze vanzelf hun mondje :)

Zo gek is die meneer niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfK4UqitS9ETgtsMOg-K5PtBejU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GF7Nx3ZETHjqyluwyWRcpJBN.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 19:50
Vraag me trouwens al een tijdje af waar de afkorting voor zou staan..

1. Zijn lievelingsvak op de middelbare school is Bewegen, Sport & Maatschappij.
2. Hij heeft een auto zonder richtingaanwijzers, maar ook dyslexie.
3. Vul in..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Hey jongens, bsmpower bashen uurtje is voorbij. Btc gaat alweer up

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:16

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gfoc9vPWMAE0qRI?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06-10 19:22

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:12:
[...]

congrats man. Wij zijn hier ook echt happy met de M3 LR die we uit de lease overgenomen hebben
Die m3's uit 2019 worden sowieso erg interessant nu ze bij bosjes uit de lease komen. Ik ga er in januari ook even naar kijken, maar twijfel nog welke ik inruil

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
Stokstaart schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:28:
[...]

3. Vul in..
Bitcoin Super Moon POWER

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:44

Woohooo

Smilie, James Smilie

En dan zelf geen bitcoin hebben in je portfolio. De ironie! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Letterlijk net op tv, moest eraan denken _O-

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49
Woohooo schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 20:59:
[...]

En dan zelf geen bitcoin hebben in je portfolio. De ironie! ;)
Zoals ik als eerder zei: “ l'arme du faible”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
ByteMe_ schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 21:23:
[...]

Letterlijk net op tv, moest eraan denken _O-
Tnx voor de tip! Morgen even terug kijken heb de film nog nooit gezien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RKRnDmMUXnVeKUb3QG5_XfiaGk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1GC3GVtdJbIDiHASplfYOQj6.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:53
Pinsa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 21:33:
[...]

Huh? Echt niet? Hoe dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aqi1CElzUkQaXXdD-O1eE5oYdSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAZWcttti28K5BAKSdmpc9h1.jpg?f=fotoalbum_large

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Jaa heftig he! Cultuurbarbaar :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:53
Pinsa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 21:51:
[...]

Jaa heftig he! Cultuurbarbaar :+
Inderdaad! Ik hoop dat je je al in n hoekje zit te schamen. Schandeloos, dat is het

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
shovelhead1340 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 22:10:
[...]

Inderdaad! Ik hoop dat je je al in n hoekje zit te schamen. Schandeloos, dat is het
Sprakeloos…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cv7E4EMhvY4mIRk6muaSmCasjjw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eNvoN9PnZWLdEiVR5F2ZiCFa.gif?f=user_large

Deze wel hoop ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:09
shovelhead1340 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 22:10:
[...]

Schaamteloos. Of schandelijk.

*kruipt weer in cocon*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 21:33:
[...]

[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=ln7Vn_WKkWU

Morgen mag je de lyrics uit je hoofd doen, als straf :+

[ Voor 6% gewijzigd door zenith op 27-12-2024 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:00

Chaes

#HODL

Stokstaart schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:28:
[...]

3. Vul in..
Of hij is de letter ‘d’ ergens in zijn naam vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreams2
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23-09 20:07
Dip gekocht, niet ontevreden. (XRP) Nu even uitzitten of er nog meer dips komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
dreams2 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:20:
Dip gekocht, niet ontevreden. (XRP) Nu even uitzitten of er nog meer dips komen.
Je weet toch pas of het de dip was als de koers daarna weer aanzienlijk is gestegen?

<Insert bought the dip, but it keeps dipping.png>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
Er lijkt enigszins support te liggen zo rond deze zone voor Bitcoin. Beetje niveau van de pump van net voor kerstavond.

Bovendien flink wat orders die aan het wachten zijn op de 92k en worden gefront runned.

Maar goed ik denk dat we spoedig wel ergens prijzen gaan zien in de 87-88 zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
dreams2 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:20:
Dat ding zit straks gewoon weer ergens op 1.20-1.50$ denk ik. Maar gun je van harte je gains hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mr Ronman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:38:
[...]

Dat ding zit straks gewoon weer ergens op 1.20-1.50$ denk ik. Maar gun je van harte je gains hoor
mijn target is rond de $0.65 om weer bij te kopen, maar aan andere kant, ik moet eigenlijk alleen BTC kopen :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:25
TP POND is afgegaan. Nu de volgende TP maar ingelegd.

Leuke stijging vandaag.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:43:
[...]

mijn target is rond de $0.65 om weer bij te kopen, maar aan andere kant, ik moet eigenlijk alleen BTC kopen :+
Ik wilde al het plaatje posten van Dat mag dus nie he!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsKjNYBx49vtmZFiSTihhysGHi8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vO7rdSFneLOivuzZGBnKUpbs.png?f=user_large

We zijn er bijna, eind jan/ begin feb gaan we moon!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog meer PHA orders gevuld, lekker dit ofniet @Pinsa :D

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 00:02:
nog meer PHA orders gevuld, lekker dit ofniet @Pinsa :D
Lekker bezig @Kol Nedra!! Achteraf te vroeg uitgestapt maar ik had al een mooie winst te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Zit hier nog iemand in FTM? Halverweg januari vind de swap naar Sonic plaats, twijfel om voor of na de swap wat in te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Lijkt erop dat we vanaf hier weer omhoog kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
kbuntu schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:10:
Lijkt erop dat we vanaf hier weer omhoog kunnen?
Dat zou het mooiste Oudejaarsgeschenk zijn. Zo niet, dan hebben we nog een Nieuwjaarsgeschenk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Koop je zelf in zo’n geval ETH? Of richt je je dan juist op andere munten, omdat die relatief harder stijgen? En @zwembroek ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
kbuntu schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:37:
[...]

Koop je zelf in zo’n geval ETH? Of richt je je dan juist op andere munten, omdat die relatief harder stijgen? En @zwembroek ?
Recent EIGEN aangeschaft voor als ETH season gaat beginnen, je kan ook eens naar CRV kijken maar EIGEN heeft een veel hogere TVL (total value locked) en nog geen bullrun meegemaakt. Er zijn natuurlijk meerdere coins die meeliften als ETH er van door gaat. EIGEN is nog cheap op te pakken op dit moment DYOR :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 28-12-2024 07:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:45:
[...]

Recent EIGEN aangeschaft voor als ETH season gaat beginnen, je kan ook eens naar CRV kijken maar EIGEN heeft een veel hogere TVL (total value locked) en nog geen bullrun meegemaakt. Er zijn natuurlijk meerdere coins die meeliften als ETH er van door gaat. EIGEN is nog cheap op te pakken op dit moment DYOR :)
Hier ook Eigenlayer opgepakt als ETH beta play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Pinsa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:45:
[...]

Crv is toch gebonden aan cvx (convex finance) ?
Meestal als cvx mooned volgt crv vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
zwembroek schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:00:
[...]

Hier ook Eigenlayer opgepakt als ETH beta play.
What about ALTlayer ? Klinkt als... Ook darn cheap en nog geen bull meegemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Gipsy King schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:09:
[...]

Crv is liquidity pool op ETH, cvx zegt me zelf even niks maar bekijk de chart eens van Crv die is altijd flink gegaan als Eth ook gaat, vraag is natuurlijk of dat nu ook gaat gebeuren, vandaar voor Eigen gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Pinsa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:15:
[...]

Crv is liquidity pool op ETH, cvx zegt me zelf even niks maar bekijk de chart eens van Crv die is altijd flink gegaan als Eth ook gaat, vraag is natuurlijk of dat nu ook gaat gebeuren, vandaar voor Eigen gekozen.
Gevonden, is related :
https://docs.convexfinanc...nvex/understanding-cvxcrv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJJQ_wRbDTouxpc_g-uboTr51OE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WuIl1uULUkbxLIwYj7CooaMj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Gipsy King op 28-12-2024 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Dank jullie wel! Ga hier ook wat van kopen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
CRV vind ik niet interessant, kijk ook eens naar de marketcap (grafiek) van dat muntje ipv de prijs.

ALT heb ik een kleine bag van, staat onder water

EIGEN heb ik niet, misschien interessant, maar ik blijf ff bij BTC :)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gipsy King schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:09:
[...]

TVL van EIGEN is hoog ten aanzien van de lage Marketcap. Undervalued token prijs. Geen grote unlock tot mei 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:26:
CRV vind ik niet interessant, kijk ook eens naar de marketcap (grafiek) van dat muntje ipv de prijs.

ALT heb ik een kleine bag van, staat onder water

EIGEN heb ik niet, misschien interessant, maar ik blijf ff bij BTC :)
CRV gaat ook al veel langer mee, ook meer bagholders natuurlijk. Had jij ook nog FTM Kol?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pinsa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:36:
[...]

CRV gaat ook al veel langer mee, ook meer bagholders natuurlijk. Had jij ook nog FTM Kol?
ja nog wel, heb wel al 60% getrade tegen BTC paar maanden terug, de rest gaat eruit na een nieuwe hype als die komt (met Sonic bijv)

maar met bijna alles: als je BTC had gekozen ipv een altje, dan sta je er beter voor :)

na deze bullrun ga ik een maxi worden, @anti elppa heeft gewoon gelijk! d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 28-12-2024 08:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:44:
[...]

ja nog wel, heb wel al 60% getrade tegen BTC paar maanden terug, de rest gaat eruit na een nieuwe hype als die komt (met Sonic bijv)

maar met bijna alles: als je BTC had gekozen ipv een altje, dan sta je er beter voor :)

na deze bullrun ga ik een maxi worden, @anti elppa heeft gewoon gelijk! d:)b
Maybe zelf ook nog wat FTM halen maar is nu eigenlijk te laat, anders mee gaan op de hype naar de swap anders.

Twijfel er ook sterk aan om na deze bull only BTC te doen (DCA) of de low proberen te timen, maar altjes blijven verleidelijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 28-12-2024 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreams2
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23-09 20:07
Mr Ronman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 23:38:
[...]

Ik blijf dipjes kopen zolang hij blijft dippen. Als ik voor .65 kan inslaan hoor je mij niet klagen. Overigens geloof ik daar niets van.

[ Voor 5% gewijzigd door dreams2 op 28-12-2024 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Pexow schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 15:48:
Bagholder SUI en MODE hier. Beide gaan de goede kant op, maar kan niet wachten om weer een Bitcoin Maxi te worden.
Weet niet of je SUI nog hebt, maar overwegen waard te verkopen?
https://x.com/Nebraskango...0iHLLcRElHyiVcxJqBeg&s=19

En vele meer met dit soort bearish posts. En blijkbaar een grote token unlock op 1 januari.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:26
hoor hier toch best wat verstandige opmerkingen langs komen zo op de vroege ochtend. Ga zo door!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 09:28:
hoor hier toch best wat verstandige opmerkingen langs komen zo op de vroege ochtend. Ga zo door!!
Je hebt ze goed opgevoed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:09:
Zit hier nog iemand in FTM? Halverweg januari vind de swap naar Sonic plaats, twijfel om voor of na de swap wat in te slaan :P
Ja, die gaat niet zo lekker de laatste tijd. Ik hold gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:20
tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:07:
Zal de Porsche dealer maar afbellen voor morgen
toch maar niet die 911 inruilen voor meer BTC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
brothermaynard schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 09:50:
[...]

toch maar niet die 911 inruilen voor meer BTC?
BTC zat, wil ook wel iets leuks nu. Al is zoveel geld uitgeven nog wel een sterke mentale drempel.
Pagina: 1 ... 127 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!