nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha nu al zin in!Stukfruit schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 05:45:
[...]
Goedkoop in Siem Reap?
Angkor Wat bereik je door eerst langs een loket te gaan wat eruitziet alsof je bij de Efteling of Walibi Flevo naar binnen gaat. Vervolgens roep je bij het zien van de prijs "Wat?!" en daarna volgt er een rit waarbij 20 guides met je meelopen en feitjes van Wikipedia oprakelen in onverstaanbaar Engels waar ze minstens 50 tot 75 euro voor willen hebben.
Tip: zeg dat je er maar een tientje (in dollars) voor wil betalen, ga nooit akkoord met een tuktuk die 12k Riel wil hebben voor een halve kilometer (dat is 3 dollar dus dan kan je beter een goedkopere taxi met airco pakken) en ga niet mee als een tuktukchauffeur je zijn zus aanbiedt.
Oh en de fotograaf met peperdure camera die voor 5 dollar professionele clichéfoto's van je wil maken waarin je met je hand de zon lijkt vast te houden en met je tong de top van de tempel lijkt te likken vraagt na de sessie ook minstens 50 euro.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: veel plezier daar! Het is wel enorm mooi
EensMr Ronman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:41:
Yep down only, dit wordt hem niet meer dit jaar, januari weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Dat gebeurt vanzelf met oud en nieuwWispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:00:
Sommige mensen hun vingers zouden afgeknipt moeten worden zodat niet meer op de sell-knop gedrukt kan worden.
Inderdaad, hoeven we minder belasting af te dragen dus laat het dan nog maar meer zakken. Vanaf 2 januari dan wel weer (flink) up graag. Helaas valt 2 januari op een dump donderdag...Mr Ronman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:41:
Yep down only, dit wordt hem niet meer dit jaar, januari weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik denk dat we het wel dipcember mogen noemensjorremans schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:18:
Vrijdag dipdag tegenwoordig
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:07:
Zal de Porsche dealer maar afbellen voor morgen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dRgIEnx6sIcNv3SeQo7hudOY.jpg?f=user_large)
Ik merkte het. Er werden wat buy ordertjes BTC aangetikt.sjorremans schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:18:
Vrijdag dipdag tegenwoordig
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Het is in ieder geval een uitstekende locatie om veel van je shitcoins uit te geven
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb hem ook even beluisterd. Ik hoor dit.Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:43:
[...]
Ik durf het bijna niet te delen - YT crypto schaamte - maar net even de nieuwste update video van Credible (ja, echt!) gekeken. Op zich niet eens zo verkeerd, het is een vrij nuchtere outlook met zowel een bullish als een (shortterm) bearish scenario.
Uiteraard alles met een korreltje zout nemen, niemand kan het exact voorspellen, en al helemaal niet crypto influencers. Maar in tegenstelling tot z'n bearish outlook in oktober/november die we hier eindeloos hebben uitgelachen is dit nog een vrij aardige en rustige analyse van waar we nu staan en wat de mogelijke scenario's zijn. Hij is duidelijk een aanhanger van de Elliott Wave Theory, dus hij is vooral op zoek naar deze structuren in de koers. Wederom: als het niet je ding is, skip de video, maar anders is het best een aardige video.
[YouTube: Mini Market Update - If Bitcoin Chops, Alt-coins May Pop]
Voor wie geen zin heeft om te kijken, samenvatting van z'n twee opties:
A: Vanaf januari snel parabolisch up richting de $150k, hij geeft dit scenario de meeste kans. Invalidation op meest recente low, $92.3k.
B: De $92.3k verliezen, komende maanden wat choppen met eventueel zelfs een test van mid-$70k, om daarna in Q2/Q3 fors omhoog te gaan richting die $150k.
A: Vanaf januari snel parabolisch up richting de $150k. Invalidation op meest recente low, $92.3k.
B: De $92.3k verliezen, komende maanden wat choppen in de 80k.
C: Eventueel zelfs een test van mid-$70k.
Bij A is het goed voor de alts. Bij B nog steeds ruimte voor alts. En bij C alle alts naar de tyfus.
C ziet hij dan ook als meest onwaarschijnlijk en echt worst case. Ik haal er niet uit dat A de base case is. Maar gewoon A of B. Misschien heb ik niet goed geluisterd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Naast een Cryptocast op vrijdag zie ik nu dat mensen hooguit 30 á 40% up parabolisch noemen. What's happening?zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:27:
[...]
A: Vanaf januari snel parabolisch up richting de $150k
Dat zit wel Schnorr.
Van 95k naar 150k in 8 weken is in mijn boekje nog steeds parabolisch.Stukfruit schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:29:
[...]
Naast een Cryptocast op vrijdag zie ik nu dat mensen hooguit 30 á 40% up parabolisch noemen. What's happening?
Hmm, misschien heb ik het dan niet goed begrepen, maar op 14:10 zegt hij - wijzend naar het bearish scenario dat hij net heeft getekend - "I think this - based on everything that I'm seeing - is a little bit less likely of a scenario right now. I think the more likely scenario is at this stage this fifth wave has begun [wijzend op z'n eerste bullish scenario dat 'ie als eerste tekende, A].zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:27:
Ik heb hem ook even beluisterd. Ik hoor dit.
A: Vanaf januari snel parabolisch up richting de $150k. Invalidation op meest recente low, $92.3k.
B: De $92.3k verliezen, komende maanden wat choppen in de 80k.
C: Eventueel zelfs een test van mid-$70k.
Bij A is het goed voor de alts. Bij B nog steeds ruimte voor alts. En bij C alle alts naar de tyfus.
C ziet hij dan ook als meest onwaarschijnlijk en echt worst case. Ik haal er niet uit dat A de base case is. Maar gewoon A of B. Misschien heb ik niet goed geluisterd.
Overigens denk ik dat dit scenario met de PA van gisteren en vandaag eigenlijk al invalidated is geraakt, omdat de smaller wave structuur niet is afgemaakt en we naar beneden zijn uitgebroken.
Heb er niets over gelezen dat het niet zou kunnen.zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:30:
[...]
Van 95k naar 150k in 8 weken is in mijn boekje nog steeds parabolisch.
Traden met USDT bedoel je?tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:34:
[...]
Heb er niets over gelezen dat het niet zou kunnen.
Ik had de chart er niet bij haha. Tijdens wandeling er naar geluisterd.Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:34:
[...]
Hmm, misschien heb ik het dan niet goed begrepen, maar op 14:10 zegt hij - wijzend naar het bearish scenario dat hij net heeft getekend - "I think this - based on everything that I'm seeing - is a little bit less likely of a scenario right now. I think the more likely scenario is at this stage this fifth wave has begun [wijzend op z'n eerste bullish scenario dat 'ie als eerste tekende, A].
Overigens denk ik dat dit scenario met de PA van gisteren en vandaag eigenlijk al invalidated is geraakt, omdat de smaller wave structuur niet is afgemaakt en we naar beneden zijn uitgebroken.
Snap ik. Zien we je 2 april wel weer..zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:39:
Ik vond crypto altijd leuk maar na de laatste 9 maanden ben ik er echt klaar mee. Hoop nog op een mooi Q1 en dan ben ik voorlopig genezen.
On December 30th USDT will be delisted from EU exchanges.
— MMCrypto (@MMCrypto) 27 december 2024
Not spreading FUD, but why not diversify your USDT into a few different stable coins. pic.twitter.com/Dg0q52uEWs
nothing stops this train
Ik zeg niet dat ik hier weg ga @Darrell. Wil wel graag meemaken wie de beermarkt wordt ingetrokken.

Als je zou moeten raden. Wie gaan dat zijn?zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:45:
[...]
Ik zeg niet dat ik hier weg ga @Darrell. Wil wel graag meemaken wie de beermarkt wordt ingetrokken.
Dat vroeg ik ook net.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:45:
ik heb nog een beetje usdt staan op ByBit, wat zal er gebeuren?
[Twitter]
Ik denk bsmpower.Moiety schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:46:
[...]
Als je zou moeten raden. Wie gaan dat zijn?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lo9I6d6yH6i4x67TkNpgBff1.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Krijg jij nog cashback dan? Ik heb met mijn laatste 10 aankopen helemaal niets meer terug gekregen...Darrell schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:44:
Wat wel raar is bij bybit dat je je cashback nu alleen nog maar in usdt uit kan laten betalen met de autocashback functie.
Snap er allemaal weinig van wat ze daar allemaal aan het vogelen zijn.
The only easy day is yesterday.
Wel wat maar veel minder dan ik zou mogen verwachtenMathias9956 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:47:
[...]
Krijg jij nog cashback dan? Ik heb met mijn laatste 10 aankopen helemaal niets meer terug gekregen...
Ik kon het ook niet gebruiken. Leuk bedacht dat cashback wat toegevoegd wordt aan mn overzicht, maar hoe te gebruiken? Een beetje duidelijke, rustige app laat je daar zo doorheen lopen. Maar deze app pfff...Darrell schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:44:
Wat wel raar is bij bybit dat je je cashback nu alleen nog maar in usdt uit kan laten betalen met de autocashback functie.
Snap er allemaal weinig van wat ze daar allemaal aan het vogelen zijn.
100%.Moiety schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:49:
Kbuntu gaat ook mee de bearmarket in
Ik zie je dit ook posten als Bitcoin weer op 20k staat haha.kbuntu schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:48:
😂 geweldig dit, de koers gaat weer ff omlaag en het sentiment slaat meteen weer om
#BTC in a rising broadening wedge accumulation. If you've never heard of the Livermore Speculative chart theory I suggest you go check it out.
— Lourenço VS (@lourenco_vs) 27 december 2024
Let's hear the bears squeal again soon, it's a lovely sound. pic.twitter.com/vdngpxOrpd
Zeker ga ik mee, BTC durf ik wel vast te houden, denk niet dat het me lukt om het op juiste moment te verkopen namelijk, teveel greed als de koers weer als een raket gaat, dan maar over 4 jaar weer
Zou wel ruk zijn ja, dan sta ik weer quitte, maar ja de memes waren fantastischzwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:50:
[...]
Ik zie je dit ook posten als Bitcoin weer op 20k staat haha.
Kan heel de januari nog door, lig daar niet zo wakker van.
Onder de 80 richting 70 loopt het wel dunnetjes door de broek. Dat dan weer wel.
de fles is al gekocht, of ga ik te langzaam, moest het al op zijn?FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:47:
Tot ziens dure whisky en speciaalbieren. Hallo de klok!
[Afbeelding]
nothing stops this train
Welke shitcoins moet ik nu verkopen?
Ja, zou verwachten dat ze dat aankondigen. Niks gezien, dus ga er vanuit dat er (nog) niks gebeurt.

Zal je net als de vorige keer zien dat ik over anderhalf jaar 5x dezelfde auto voor hetzelfde bedrag kan halen als ik het in Bitcoin had gestoken/laten zitten, maar goed, het is nu gewoon wederom nodig en de koers kan vanaf hier natuurlijk ook weer prima dalen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Pas maar goed op je vingers deze oud en nieuw. Toch @Wispe ?Taro schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:02:
De knoop doorgehakt en bewust (om nu toch tijdig wat winst te nemen) en deels symbolisch een uurtje geleden een deel Bitcoin verkocht.
Dit heb ik elke maand...Moiety schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:00:
Sh*t, was vergeten dat ik de zorgverzekering sinds vorig jaar voortaan jaarlijks in één keer betaal. Scheelt een paar tientjes namelijk. Zojuist afgeschreven.

In the pocket! Kan ik niet zeggen.Taro schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:02:
Vorige week kwam de auto van mijn vrouw onverwachts niet door de APK, de reparatie zou bijna net zo duur worden als de autowaarde. Ik had haar de vorige bullrun al een nieuwe auto beloofd (heb er daarna wel een aantal laten verdampen) en het plan was die rond mei 2025 te halen ivm naar verwachting einde bullrun. Maar goed, ineens was er urgentie, vandaag een aantal proefritjes gemaakt, verschillende merken en type EV's proefgereden. De knoop doorgehakt en bewust (om nu toch tijdig wat winst te nemen) en deels symbolisch een uurtje geleden een deel Bitcoin verkocht. Begin komende week kunnen we een 2e hands Model 3 ophalen
Zal je net als de vorige keer zien dat ik over anderhalf jaar 5x dezelfde auto voor hetzelfde bedrag kan halen als ik het in Bitcoin had gestoken/laten zitten, maar goed, het is nu gewoon wederom nodig en de koers kan vanaf hier natuurlijk ook weer prima dalen
Ik vond het een prima moment om dit om te zetten in BTC.Kol Nedra schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:45:
ik heb nog een beetje usdt staan op ByBit, wat zal er gebeuren?
[Twitter]
Bottom is in, we kunnen weer naar de maanTaro schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:02:
Bitcoin verkocht
BTC, wat een drekMoiety schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:00:
Sh*t, was vergeten dat ik de zorgverzekering sinds vorig jaar voortaan jaarlijks in één keer betaal. Scheelt een paar tientjes namelijk. Zojuist afgeschreven.
nothing stops this train
Grote kans ja. Heb de fout eigenlijk al gemaakt, mijn winst is flink verdampt de afgelopen tijd. Ik blijf dom holden omdat nu verkopen, na al een flinke dump, ook niet logisch lijkt. Daar maak ik eigenlijk weer dezelfde fout, waarschijnlijk gaat alles nog veel harder naar beneden de komende tijd en blijft er helemaal niks meer over. Was ik maar de "weak hands" geweest 😉
[ Voor 22% gewijzigd door bsmpower op 27-12-2024 17:20 ]
Dit stond in de Bybit telegram groep, ik citeer:zwembroek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:32:
Kunnen we op Bybit nog wel traden met USDT na de 30e?
"Mag nog tot juli oid als je al aan de regels voldeed. Satos heeft licentie volgens de regels dus mag nog ff usdt handelen. Daar komt t btj beknopt op neer"
Geen idee of dat klopt, maar zoiets zal het dan wel zijn
Wat vinden jullie van zijn analyses? Ik vind hem in ieder geval wat realistischer overkomen dan veel andere influencers
Mijnheer, mij bekruipt het gevoel dat u, zoals de Fransen dat zo mooi noemen “ l'arme du faible” hanteert.bsmpower schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:16:
[
[...]
Grote kans ja. Heb de fout eigenlijk al gemaakt, mijn winst is flink verdampt de afgelopen tijd. Ik blijf dom holden omdat nu verkopen, na al een flinke dump, ook niet logisch lijkt. Daar maak ik eigenlijk weer dezelfde fout, waarschijnlijk gaat alles nog veel harder naar beneden de komende tijd en blijft er helemaal niks meer over. Was ik maar de "weak hands" geweest 😉
Je hoopt dat ik de bear market in wordt getrokken? Wat is dit nu weer voor een onzinnige opmerking op de man gespeeld. Omdat ik af en toe wat negatief ben?

Wordt dit gedaan vanwege belastingen ofzo?
toch maar iets meer ladderjes klaar gezet voor verkopen
nothing stops this train
Haphap…bsmpower schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:24:
[...]
Je hoopt dat ik de bear market in wordt getrokken? Wat is dit nu weer voor een onzinnige opmerking op de man gespeeld. Omdat ik af en toe wat negatief ben?
Nou af en toe..bsmpower schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:24:
[...]
Het gaat om de manier waarop, van ‘wat een kutdag’ tot aan ‘ik laat mijn gezin in steek’ toe. Je kan ook toegeven dat crypto niets voor je is of het alleen bij Bitcoin houden en dat hodlen.
Maar dat is tegen dovemansoren gericht, dus laat maar weer.
Ik hoop het niet voor je, maar aangezien je als een kip zonder kop bij iedere stijging en daling weer paniek roept in deze topicreeks, is het zeer waarschijnlijk dat je niet verkoopt en net als met VET lekker blijft zitten. Je bent nu al heel vaak verdrietig geweest dat je geen winst hebt gepakt. SUI staat zo'n 2 dollar hoger dan wanneer je het kocht.. ja, het was 2,5 dollar. Klopt, maar je verkoopt toch niet.bsmpower schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:24:
[...]
Edit: Oh hij is net weer wat gezakt.. strekking van het verhaal blijft gewoon hetzelfde.
Edit2:
Dus je hebt gekocht op ~$1.25 volgens jezelf.SUI gekocht na de dip van ong 30% vanaf de high (1.65 eur)
bsmpower in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27"
Wat is dat.. een x 3 ofzo
Edit3: en als je hebt gekocht op €1.65 heb je nog steeds een x2 te pakken.
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 27-12-2024 17:54 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ga&moet mezelf echt dwingen in die 115k/150k range (langzaam) winst te gaan nemen.
1.65 gekocht, 2,52 verkocht. Toen weer gekocht op 2,70. Klein beetje verkocht op 4,44 om mijn oorspronkelijke inleg er uit te halen. Euro bedragen overigens, geen dollar. Had SUI zelfs op 0.73 gekocht, maar zoals je al zei ben ik niet geschikt voor crypto dus toen veeeel te vroeg verkocht.St@m schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:34:
[...]
Ik hoop het niet voor je, maar aangezien je als een kip zonder kop bij iedere stijging en daling weer paniek roept in deze topicreeks, is het zeer waarschijnlijk dat je niet verkoopt en net als met VET lekker blijft zitten. Je bent nu al heel vaak verdrietig geweest dat je geen winst hebt gepakt. SUI staat zo'n 2 dollar hoger dan wanneer je het kocht.. ja, het was 2,5 dollar. Klopt, maar je verkoopt toch niet.
Edit: Oh hij is net weer wat gezakt.. strekking van het verhaal blijft gewoon hetzelfde.
Edit2:
[...]
Dus je hebt gekocht op ~$1.25 volgens jezelf.
bsmpower in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27"
Wat is dat.. een x 3 ofzo
Maar dan nog, al heb je winst (wat het bij mij nu is, alles is winst), dan kan je toch balen van dumps / minder winst? Naja we blijven deze discussie steeds opnieuw voeren. Ik heb een andere strategie, dat mag toch? Over het algemeen dumpen altcoins samen met Bitcoin, dus ik baal ook een beetje voor jullie 😉
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!