Ik ga over anderhalve week naar Laos en Cambodja. Die pubstreet ben ik ook wel benieuwd naar. Goedkoop bier en opgelicht worden. Komt aardig overeen met shitcoins kopen met een blik schultenbrau in de knuist.Stukfruit schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 04:52:
[...]
Zolang je niet in die tourist trap hoeft te overnachten en er niet als single man bent is het inderdaad best leuk om even door Pub Street te gaan
Goedkoop in Siem Reap?Deman23 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 05:33:
[...]
Ik ga over anderhalve week naar Laos en Cambodja. Die pubstreet ben ik ook wel benieuwd naar. Goedkoop bier en opgelicht worden. Komt aardig overeen met shitcoins kopen met een blik schultenbrau in de knuist.
Angkor Wat bereik je door eerst langs een loket te gaan wat eruitziet alsof je bij de Efteling of Walibi Flevo naar binnen gaat. Vervolgens roep je bij het zien van de prijs "Wat?!" en daarna volgt er een rit waarbij 20 guides met je meelopen en feitjes van Wikipedia oprakelen in onverstaanbaar Engels waar ze minstens 50 tot 75 euro voor willen hebben.
Tip: zeg dat je er maar een tientje (in dollars) voor wil betalen, ga nooit akkoord met een tuktuk die 12k Riel wil hebben voor een halve kilometer (dat is 3 dollar dus dan kan je beter een goedkopere taxi met airco pakken
Oh en de fotograaf met peperdure camera die voor 5 dollar professionele clichéfoto's van je wil maken waarin je met je hand de zon lijkt vast te houden en met je tong de top van de tempel lijkt te likken vraagt na de sessie ook minstens 50 euro.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: veel plezier daar! Het is wel enorm mooi
Dat zit wel Schnorr.
Heb je je überhaupt ingelezen? Eerder je vragen over de waarde waren ook allemaal gewoon duidelijk op de site te zien.djatwork007 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 16:24:
[...]
Weet jij op welke datum deze op de listings komt?
Voor zover ik weet moeten er nog twee pre sale rondes gevuld worden en komt hij dan pas op de listing.
Nieuw dipje, je kan weer
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Er komt toch echt alleen een altmarlet als die bitcoin in banana zone gaat.
Ik reageer daar niet meer maar wel tof om te zien dat er nu toch een paar procent in Bitcoin belegd wordt.sh4d0wman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 03:34:
@Alpina en @Kol Nedra misschien kunnen jullie daar ook nog wat nuttige bijdrages plaatsen.
Ik ga vandaag op reis dus zit in hodl modus de komende week. Niet massaal dumpen he?Uiteraard kom ik wel af en toe hier buurten voor de memes en roddels.
Ik beleg liever niet in die tulpenmanie maar nu ontkomen we er eenmaal niet meer aan. Het vreet nog streeds stroom als de nete en het gaat ook gewoon naar 0. Maar wel spannend allemaal hoor!!
Ondertussen in de SC:
:strip_exif()/f/image/KFt2q1at1GZnmiTbqTGztJXB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V1letZNPxeLt8kin6QMpN0zK.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou hehe eindelijk.knakworst schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 08:45:
Er komt toch echt alleen een altmarlet als die bitcoin in banana zone gaat.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je vinger stottert. Weer te veel mee lopen spelen tijdens Kerst met moeders de vrouw?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 79% gewijzigd door Gipsy King op 27-12-2024 08:49 ]
Wen shorthunt. Die zijn al ff niet meer aan de beurt geweest.
BTC-d op alles onder daily is imo niet echt nuttig
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oeps, btc.d idd. Niet gezien. Ben nog dronken van gisteren.anti elppa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:04:
[...]
BTC-d op alles onder daily is imo niet echt nuttig
Hierbij dan wel alvast een visuele weergave van het jaaroverzicht.D_Jeff schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:54:
@Guere @MrMrq Even ter overleg: Wie maakt er dit jaar de samenvatting van 1 jaar SC kroegtopic?
:strip_exif()/f/image/lhRe6w918GHXz8Jwq4BUl0uh.jpg?f=fotoalbum_large)
Als dat iDeal op Coinbase zou werken dan zou ik er ook nog wat fiat tegenaan smijten. Zo maar weer even proberen.
SEPA is voor mij altijd instant. Met Revolut in ieder geval.Bushalte schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:21:
Als dat iDeal op Coinbase zou werken dan zou ik er ook nog wat fiat tegenaan smijten. Zo maar weer even proberen.
Coinbase is ideaal om euro's te off-rampen, naar usdc wisselen is (vrijwel?) gratis en opnamekosten zijn heel laag bij Coinbase.
Inmiddels geluktknakworst schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:44:
[...]
SEPA is voor mij altijd instant. Met Revolut in ieder geval.
Coinbase is ideaal om euro's te off-rampen, naar usdc wisselen is (vrijwel?) gratis en opnamekosten zijn heel laag bij Coinbase.
Ik heb toch 2x gelachen dit jaar, ik voel vooruitgang, ga ik direct tegen mn psychiater zeggen!Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:10:
[...]
Hierbij dan wel alvast een visuele weergave van het jaaroverzicht.
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dus, nog iets gemist? Zie dat we nog steeds in die range aan het kutten zijn
De altcoholisten waren gisteren weer bezigtomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:50:
nu ff door dauwe aub
in before dat zei je vrouw vannacht ook
in before dat zei je vrouw vannacht ook
Vrijdagochtend moon ochtend?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ach kijk ik kom online en BTC wordt wakker.
Paar weken jagen de longs op de shorts en vice versa. Lekker dooraccumuleren en genieten van de vrije dagen.
tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:08:
:strip_exif()/f/image/PZ5h1Okon1fY8sMLebtqdkrC.jpg?f=fotoalbum_large)
Voortaan 24/7 online zijn dan maar. Het is voor het goede doel.tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:08:
't Is ook net mijn werkplek. Iedereen staat uit zijn neus te vreten bij het koffieapparaat totdat de auto van de werkgever het terrein oprijdt. Vervolgens hoor je alleen nog maar rollende bureaustoelen gevolgd door toetsenbord-gerammel en ineens zijn we productief. Of we doen alsof, dat kan ook.tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:08:
Soms post ik deze en denk ik ach gewoon meer verkopers dan kopers, kan gebeuren. Maar deze wicks zijn wel opzichtig.
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Prachtig verhaal weer in het FD:
https://fd.nl/bedrijfslev...kheid-heel-veel-belasting
Hij spaarde wat geld – onder meer door een vroege investering in bitcoins – en richtte in 2017 zijn eigen bedrijf Digital Decisions op.
En Nederland?
‘Ik ben een patriot en Nederland-lover. Ik ben na die overval enorm goed bijgestaan door ambulancepersoneel, de zorg, de GGZ, de politie, het OM en de burgemeester van Amsterdam Femke Halsema, die persoonlijk betrokken is geweest. Dat heeft mij alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat we in een mooi en waardevol land leven.’
‘Ik heb ook moeite met ondernemers die zo negatief doen over belasting betalen. Ik betaal met veel liefde en vrolijkheid heel veel belasting. Mijn opa zei altijd: hoe meer belasting je betaalt, des te beter je het doet. En zo is het ook. Van wat je netto overhoudt, kom je echt wel rond. Ik ben sinds ik mijn bedrijf heb verkocht benaderd door veel belastingadviseurs. Zij vertellen mij dat ik mijn geld slim moet verplaatsen. Ik heb overal de deur dichtgegooid. Ik vind belastingontwijking ontzettend asociaal.’
Geen idee maar ik luistert de top2000 en tussendoor weer een crypto reclame. Dit zegt mij alleen maar dat het feestje nòg moet beginnen.tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 09:50:
Squid Game seizoen 2 is ook online en crypto komt daarin ook terug.DoeEensGek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:08:
[...]
Geen idee maar ik luistert de top2000 en tussendoor weer een crypto reclame. Dit zegt mij alleen maar dat het feestje nòg moet beginnen.
Moon soon.
Leuke visie maar het is natuurlijk veel beter als je al je vermogen zelf mag houden. Gewoon een ieder voor zich maatschappij waarbij iedereen met wat tegenslag in het leven gewoon kapot gaat of in de goot belandt. Dat is veel eerlijker.knakworst schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:26:
Prachtig verhaal weer in het FD:
[...]
Want ja, dat vermogen heb je toch hard voor moeten werken om op te bouwen? Jaren wat tijd, geld en wat muisklikken moeten investeren. Misschien heb je het zelfs wel eerlijk verkregen omdat je familie het al tientallen generaties bezit. Is gewoon je privilege, net als water uit de kraan. Vanzelfsprekend.
En dan komt de grote boze overheid en die wil daar wat vanaf snoepen. Verschrikkelijk. Wat denken die paupers wel niet?
Het is veel beter wanneer alles individueel wordt geregeld, de overheid corrupt is zodat je wat handjeklap kunt doen en je met vermogen jezelf boven de wet kunt kopen omdat de rechtsstaat je ook wel wat gunt zolang je maar geld hebt.
Dat een ander daar aan de andere kant van de medaille de prijs voor betaald met verloederde mensenrechten is niet relevant. Gewoon wat meer de politiestaat sponsoren zodat mensen met honger of ziekte niet kunnen samenzweren en eventuele protesten of opstand met legaal geweld neergeslagen kunnen worden. Demoraliseren die handel.
Want het is ook gewoon een mindset. Als je er niet voor kiest om als heteroseksuele blanke man geboren te worden in een bloedlijn van vermogen binnen een rijk Westers land dan is dat je eigen domme schuld. Had je maar wat harder je best moeten doen op school.
Ik pleit gewoon voor harken en polariseren zodat het armere volk lekker kansarm blijft en het zelfverrijken over de rug van een ander ongehinderd door kan gaan zonder hoge kosten.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Iemand die een positieve TA kan tekenen met van die lijntjes die moon gaan?
Pas je een beetje op, voor je het weet wordt je in onderzoek meegenomen door de grote boze overheid, krijg je allemaal labeltjes aan je gehangen. Mag je alles inleveren, kinderen afgenomen, huis weg, auto weg, baan weg, vrouw weg. Zit je op straat onder een brug op een stukkie karton te vechten met een hond om een sneedje beschimmeld brood alleen omdat je zo nodig op tweakers een mening moest delen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:15:
[...]
Leuke visie maar het is natuurlijk veel beter als je al je vermogen zelf mag houden. Gewoon een ieder voor zich maatschappij waarbij iedereen met wat tegenslag in het leven gewoon kapot gaat of in de goot belandt. Dat is veel eerlijker.
Want ja, dat vermogen heb je toch hard voor moeten werken om op te bouwen? Jaren wat tijd, geld en wat muisklikken moeten investeren. Misschien heb je het zelfs wel eerlijk verkregen omdat je familie het al tientallen generaties bezit. Is gewoon je privilege, net als water uit de kraan. Vanzelfsprekend.
En dan komt de grote boze overheid en die wil daar wat vanaf snoepen. Verschrikkelijk. Wat denken die paupers wel niet?
Het is veel beter wanneer alles individueel wordt geregeld, de overheid corrupt is zodat je wat handjeklap kunt doen en je met vermogen jezelf boven de wet kunt kopen omdat de rechtsstaat je ook wel wat gunt zolang je maar geld hebt.
Dat een ander daar aan de andere kant van de medaille de prijs voor betaald met verloederde mensenrechten is niet relevant. Gewoon wat meer de politiestaat sponsoren zodat mensen met honger of ziekte niet kunnen samenzweren en eventuele protesten of opstand met legaal geweld neergeslagen kunnen worden. Demoraliseren die handel.
Want het is ook gewoon een mindset. Als je er niet voor kiest om als heteroseksuele blanke man geboren te worden in een bloedlijn van vermogen binnen een rijk Westers land dan is dat je eigen domme schuld. Had je maar wat harder je best moeten doen op school.
Ik plijt gewoon voor harken en polariseren zodat het armere volk lekker kansarm blijft en het zelfverrijken over de rug van een ander ongehinderd door kan gaan zonder hoge kosten.
Het zijn de kleine signalen, langzaam druipt dat door in de maatschappij.Wispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:13:
[...]
Squid Game seizoen 2 is ook online en crypto komt daarin ook terug.
Moon soon.
Als ik op dat punt zou belanden zou ik gewoon netjes zelfmoord plegen zoals het hoort, ook om de rijken te beschermen natuurlijk.DoeEensGek schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:23:
[...]
Pas je een beetje op, voor je het weet wordt je in onderzoek meegenomen door de grote boze overheid, krijg je allemaal labeltjes aan je gehangen. Mag je alles inleveren, kinderen afgenomen, huis weg, auto weg, baan weg, vrouw weg. Zit je op straat onder een brug op een stukkie karton te vechten met een hond om een sneedje beschimmeld brood alleen omdat je zo nodig op tweakers een mening moest delen.
Ik zou nooit een kostenpostje willen worden door tegenslag, stel je voor dat iemand anders die dat makkelijk kan missen daardoor wat meer belasting moet betalen?
Nee. Zo asociaal zit ik niet in elkaar.
Ben je net weer naar bed gegaan?tomtom901 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:08:
Boodschappen doen met de kleine
Ik durf het bijna niet te delen - YT crypto schaamte - maar net even de nieuwste update video van Credible (ja, echt!) gekeken. Op zich niet eens zo verkeerd, het is een vrij nuchtere outlook met zowel een bullish als een (shortterm) bearish scenario.dylan_ schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:22:
Iemand die een positieve TA kan tekenen met van die lijntjes die moon gaan?
Uiteraard alles met een korreltje zout nemen, niemand kan het exact voorspellen, en al helemaal niet crypto influencers. Maar in tegenstelling tot z'n bearish outlook in oktober/november die we hier eindeloos hebben uitgelachen is dit nog een vrij aardige en rustige analyse van waar we nu staan en wat de mogelijke scenario's zijn. Hij is duidelijk een aanhanger van de Elliott Wave Theory, dus hij is vooral op zoek naar deze structuren in de koers. Wederom: als het niet je ding is, skip de video, maar anders is het best een aardige video.
Voor wie geen zin heeft om te kijken, samenvatting van z'n twee opties:
A: Vanaf januari snel parabolisch up richting de $150k, hij geeft dit scenario de meeste kans. Invalidation op meest recente low, $92.3k.
B: De $92.3k verliezen, komende maanden wat choppen met eventueel zelfs een test van mid-$70k, om daarna in Q2/Q3 fors omhoog te gaan richting die $150k.
Ik zit in dit kamp.Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:43:
[...]
B: De $92.3k verliezen, komende maanden wat choppen met eventueel zelfs een test van mid-$70k, om daarna in Q2/Q3 fors omhoog te gaan richting die $150k.
niks is onmogelijk, maar ik vind mid 70 te zwaar voor deze run. Vorige run kwamen die al amper voor. Bedoel niet de dubbel top mini bear met daarna die fake 2e top.Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:43:
[...]
Ik durf het bijna niet te delen - YT crypto schaamte - maar net even de nieuwste update video van Credible (ja, echt!) gekeken. Op zich niet eens zo verkeerd, het is een vrij nuchtere outlook met zowel een bullish als een (shortterm) bearish scenario.
Uiteraard alles met een korreltje zout nemen, niemand kan het exact voorspellen, en al helemaal niet crypto influencers. Maar in tegenstelling tot z'n bearish outlook in oktober/november die we hier eindeloos hebben uitgelachen is dit nog een vrij aardige en rustige analyse van waar we nu staan en wat de mogelijke scenario's zijn. Hij is duidelijk een aanhanger van de Elliott Wave Theory, dus hij is vooral op zoek naar deze structuren in de koers. Wederom: als het niet je ding is, skip de video, maar anders is het best een aardige video.
[YouTube: Mini Market Update - If Bitcoin Chops, Alt-coins May Pop]
Voor wie geen zin heeft om te kijken, samenvatting van z'n twee opties:
A: Vanaf januari snel parabolisch up richting de $150k, hij geeft dit scenario de meeste kans. Invalidation op meest recente low, $92.3k.
Mijn zou het iig echt zwaar verbazen
Ja, het zou mij ook enigszins verbazen. Tot nu toe voelen velen van ons dat het deze run inderdaad iets gematigder gaat met de tussentijdse correcties.anti elppa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:54:
niks is onmogelijk, maar ik vind mid 70 te zwaar voor deze run. Vorige run kwamen die al amper voor. Bedoel niet de dubbel top mini bear met daarna die fake 2e top.
Echter: $75k zou vanaf de $108k bijna precies 30% down zijn, dus in principe is het nog mogelijk. Toegegeven: vanaf hier voelt de $75k wel erg laag. Terug naar de low $80k is in ieder geval zeer realistisch als we de low verliezen.
Dat gezegd hebbende: als we echt richting de $75k à $80k gaan kun je de sfeer hier wel voorspellen. En wat er dan weer voor über boze figuren in de slowchat verschijnen...
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 27-12-2024 12:01 ]
wat ik al schreef, niets is onmogelijk. Ik verwacht eerder dat we ipv een felle dip, gewoon wat langer choppen voor de distributie. Beide heeft het zelfde resultaat. Coins stromen van weak hans naar strong hands.Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:00:
[...]
Ja, het zou mij ook enigszins verbazen. Tot nu toe voelen velen van ons dat het deze run inderdaad iets gematigder gaat met de tussentijdse correcties.
Echter: $75k zou vanaf de $108k bijna precies 30% down zijn, dus in principe is het nog mogelijk. Toegegeven: vanaf hier voelt de $75k wel erg laag. Terug naar de low $80k is in ieder geval zeer realistisch als we de low verliezen.
Dat gezegd hebbende: als we echt richting de $75k à $80k gaan kun je de sfeer hier wel voorspellen. En wat er dan weer voor über boze figuren in de slowchat verschijnen...
Sfeer hier zal in beide gevall sub zero zijn.
Oh en mochten we idd sub 80 gaan, dan zie ik mezelf nog wel een dikke spot buy doen. Das namelijk echt spot goedkoop
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat @FrambozenTaart dan vrijwillig zelfmoord gaat plegen en zijn PF aan ons overlaat.Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:00:
[...]
...
==
hoi
Zodra het 1 januari in de US is vliegen we naar de 110k hoor.
Bij deze claim ik zijn bitcoins en mogen jullie de rest hebben.Eusebius schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:08:
[...]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat @FrambozenTaart dan vrijwillig zelfmoord gaat plegen en zijn PF aan ons overlaat.
Ik denk zeker dat er wat opstuwing van de prijs zal zijn richting 20 januari. Dan zal het ervan afhangen hoe hoog de verwachtingen waren versus wat Trump daadwerkelijk voor de crypto gaat doen.
Ik houd wel in mijn achterhoofd dat deze man er vooral voor zichzelf en zijn familie zit, dus als zij baat hebben bij de boel tijdelijk compleet rekt te laten gaan, zullen ze dat niet nalaten.
Ik houd wel in mijn achterhoofd dat deze man er vooral voor zichzelf en zijn familie zit, dus als zij baat hebben bij de boel tijdelijk compleet rekt te laten gaan, zullen ze dat niet nalaten.
Ik heb een scriptje draaien die via bluetooth gekoppeld zit aan een 4 tal cobra 6, die mijn seeds en Trezors opblazen wanneer mijn hart stopt met kloppen en hersenactiviteit langer dan 10 minuten ontbreekt.Eusebius schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:08:
[...]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat @FrambozenTaart dan vrijwillig zelfmoord gaat plegen en zijn PF aan ons overlaat.
Zo blaas ik de toegang van mijn Bitcoin naar de eeuwige hodl velden en creëer ik meer schaarste voor alle hodlers.
Dit was statistisch gezien de meest eerlijke manier om het spul evenredig te verdelen.
Nocoiners en shitcoiners vissen dan wel achter het net, statistisch gezien kan dat echter geen kwaad want dat doen ze toch al.
Dan is het goed dat jij geen carnaval viert JapieFrambozenTaart schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:26:
[...]
wanneer mijn hart stopt met kloppen en hersenactiviteit langer dan 10 minuten ontbreekt.
Neem aan dat het scriptje wel in Python is geschrevenFrambozenTaart schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:26:
[...]
Ik heb een scriptje draaien die via bluetooth gekoppeld zit aan een 4 tal cobra 6, die mijn seeds en Trezors opblazen wanneer mijn hart stopt met kloppen en hersenactiviteit langer dan 10 minuten ontbreekt.
Same, lijkt me sterk.anti elppa schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:54:
[...]
niks is onmogelijk, maar ik vind mid 70 te zwaar voor deze run. Vorige run kwamen die al amper voor. Bedoel niet de dubbel top mini bear met daarna die fake 2e top.
Dit is de eerste keer in jaren dat ik m'n 13de maand niet direct in Bitcoin hebt gestopt dus mocht het toch gebeuren dan ook prima
Ik verwacht eigenlijk dat de inauguratie een gigantisch sell the news event gaat worden.kbuntu schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:20:
Ik denk zeker dat er wat opstuwing van de prijs zal zijn richting 20 januari. Dan zal het ervan afhangen hoe hoog de verwachtingen waren versus wat Trump daadwerkelijk voor de crypto gaat doen.
Maar over de iets langere termijn zal Bitcoin echter volatiel blijven stijgen omdat het monetaire systeem en fiat simpelweg stervende zijn.
Een Amerikaanse staatsschuld van 36 biljoen, een groter wordende kloof tussen arm en rijk, 90% gecentraliseerd vermogen in de rijkste top 20% en een chronisch krimpende middenstand. Als leidende Westerse economie en met wereldmunt.
Onze wereld draait op ongelijkheid. Rijke landen die parasiteren op arme landen om onze Westerse levensstijl betaalbaar te houden. Uitputtelijke grondstoffen die de fundering zijn van de wereldeconomie.
Iedereen met een restje gezond verstand weet dat deze ponzi vroeg of laat gaat knappen. Linksom of rechtsom. Alle mogelijke wegen leiden naar het onvermijdelijke moment dat deze hiërarchie zal instorten.
Op zo'n moment geld alleen nog direct bezit. Goud, zilver, Bitcoin zullen de enige harde financiële assets zijn die een dergelijk event zouden kunnen overleven. Omdat zij direct waardebezit vertegenwoordigen en als univesele asset het grensdenken overschrijden.
De rest zal zo waardeloos blijken als de ponzi die het vertegenwoordigd.
Uiteindelijk is het de vraag of we na de eerdere dip en de huidige consolidatie, ook up kunnen. De consolidatie van ruim een maand nu, is wat mij betreft bijna equivalent aan een snelle dip. Gezien de moving averages naar boven trekken en als support dienen (20/50 op de daily). Is natuurlijk nog ruimte op de weekly
Maar het " overal" horen van 75-80k voelt mij als een il capo scenario die wij straks in de achteruitkijkspiegel achter ons laten
Zie eerder beetje rangen tussen 100k en 90-92k.
Uiteindelijk zijn alle scenarios gebaseerd op het verleden.
Kans is nog steeds: this time is different
Just my 6 cents
Ik zet nu vooral in op alts om over paar maanden hier meer uit te halen
Maar het " overal" horen van 75-80k voelt mij als een il capo scenario die wij straks in de achteruitkijkspiegel achter ons laten
Zie eerder beetje rangen tussen 100k en 90-92k.
Uiteindelijk zijn alle scenarios gebaseerd op het verleden.
Kans is nog steeds: this time is different
Just my 6 cents
Ik zet nu vooral in op alts om over paar maanden hier meer uit te halen
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 27-12-2024 13:06 ]
Weet niet of het hier al langs gekomen is maar zat ff de voorwaarden van de bybit card door te nemen en volgens mij is het vanaf 30 december helemaal klaar met de cashback.
Maar goed dat de zomervakantie net geboekt is! Mooie cashback wel!Darrell schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:08:
Weet niet of het hier al langs gekomen is maar zat ff de voorwaarden van de bybit card door te nemen en volgens mij is het vanaf 30 december helemaal klaar met de cashback.
Vanaf 1 januari is het helemaal klaar.Darrell schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:08:
:strip_exif()/f/image/UJ6eSLiI45rNd1tct6tiUG1D.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: zie nu idd voorwaarde 14. Dan nevermind.
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 27-12-2024 13:13 ]
Was er standaard geen 2% cashback ofzo?Wispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:11:
[...]
Vanaf 1 januari is het helemaal klaar.
[Afbeelding]
Edit: zie nu idd voorwaarde 14. Dan nevermind.
Ja, dat dacht ik idd ook. Zou wel prettig zijnMr Ronman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:20:
[...]
Was er standaard geen 2% cashback ofzo?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mr Ronman schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:20:
[...]
Was er standaard geen 2% cashback ofzo?
:strip_exif()/f/image/BzhNU9Ha511mjCoLcoSGavp5.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor max een tientje per maand dacht ik. Daarvoor kom ik m’n bed niet uit.NeoflexNL schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:22:
[...]
Ja, dat dacht ik idd ook. Zou wel prettig zijn
Nou ja het brengt ook weinig op, ik heb nog wel vrij goed geprofiteerd van de 10% actie, o.a een TV gekocht en nieuw bed voor mijn zoon.
Iedereen wordt gehunt. Stop het in fysiek goud en zilverbaartjes nu het nog kan. The real cashback!
Ik heb na de gold shillers hier m'n eerste baartje in bestelling staanAlpina schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:36:
[...]
Iedereen wordt gehunt. Stop het in fysiek goud en zilverbaartjes nu het nog kan. The real cashback!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Omarm het.NeoflexNL schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:38:
[...]
Ik heb na de gold shillers hier m'n eerste baartje in bestelling staan
Ik ookNeoflexNL schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:38:
[...]
Ik heb na de gold shillers hier m'n eerste baartje in bestelling staan
Op 2 januari worden ze bezorgd.
Met een lach natuurlijk. Maar ik zie goud hetzelfde als Bitcoin. Hier gaan de kids dan naast wat sats op een Trezor ook een gouden tientje en of wat baartjes krijgen. Mooi toch.
Moet alleen nog wel een kluis kopen, maar dat zou dan zo’n verplaatsbare worden want ik zie geen mogelijkheid om hem ergens in te monteren, dus dan kan ik de baren net zo even goed voorlopig bij de seeds neerleggen op een plek waar niemand zou gaan kijken.
Inb4Kol met z’n kikkerass-plaatje.
facts!
I KNEW IT!!! 🤯 pic.twitter.com/AKnsQlCoFM
— RA₿BINSTEIN 🌮 ⚡️ 🔑 (@IwanRabbinstein) 25 december 2024
nothing stops this train
Ik zou een kluis kopen en ze daar juist niet in stoppen.Wispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:47:
Moet alleen nog wel een kluis kopen, maar dat zou dan zo’n verplaatsbare worden want ik zie geen mogelijkheid om hem ergens in te monteren, dus dan kan ik de baren net zo even goed voorlopig bij de seeds neerleggen op een plek waar niemand zou gaan kijken.

Y'24
Was de kluis in zicht of achter een schilderij oid?RvV schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:52:
[...]
Ik zou een kluis kopen en ze daar juist niet in stoppen.Lang geleden was er bij een vriend van mij ingebroken en hebben de boeven flink moeite gedaan om dat ding van zolder naar beneden te krijgen. Van de muur gebroken en dan 150kg naar beneden krijgen. Uiteindelijk hebben ze het ding wel in de auto gekregen en hebben ze dus een hele stapel papieren/diploma's buit gemaakt, haha.
Ergens op zolder in een donker hoekje. Misschien dat het idd helpt als je hem verdekt kunt opstellen.Wispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:55:
[...]
Was de kluis in zicht of achter een schilderij oid?
Y'24
eigen inleg PHA + mooie winst eruit, de rest is moonbag voor 2025
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 27-12-2024 14:10 ]
nothing stops this train
Dat kleed kan echt niet!John245 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:12:
Aankoop van het jaar gedaan. Goud gaven ze weg met 50% korting![]()
[Afbeelding]
Die tafel kan echt niet!Guere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:32:
[...]
...en daarom blur ik dus mooi alles, @Wispe
Hoelang bleef BTC de vorige runs rond zijn ATH ? Ik ben benieuwd hoeveel tijd je dan hebt om rond de ATH te verkopen.
Blur ditGuere schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:32:
[...]
...en daarom blur ik dus mooi alles, @Wispe
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OwL3uLcOcsUfbBLXoyD5VApS.jpg?f=user_large)
Eenvoudig te achterhalen door een chart erbij te pakken: https://www.tradingview.com/chart/?symbol=BITSTAMP%3ABTCUSDkbuntu schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:36:
Hoelang bleef BTC de vorige runs rond zijn ATH ? Ik ben benieuwd hoeveel tijd je dan hebt om rond de ATH te verkopen.
begrijp er niets van maar ik zie een groene pijl omhoog. prima!Moiety schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:40:
Nog op schema. Groen is bearish. Blauw is bullish.
[Afbeelding]
Dat kleed is zo'n kwaliteit dat het er over 40 jaar nog is
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Die bananen kunnen ook niet!
Nou, wanneer is die wife changing parabolic move naar de $250k?
#DuurtLang
Fijne Kerst gehad trouwens allemaal?
#DuurtLang
Zeker. Lekker in tha clubmayhem schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:44:
Nou, wanneer is die wife changing parabolic move naar de $250k?
#DuurtLang
:strip_exif()/f/image/h47di7979O88cLdiygiZzRAZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!