[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
MSTR rekt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/duOe16jey9VNPuvxucy-pxh3bTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/J0R3KUwjlKOrPfLLW4BJAtyN.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Weg met die meuk, hopelijk nog lager weer oppakken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSyTwLNsbjZ8GEsGXfePqnkPUT0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/REt9ix5hZTsPDAZagjpXwgOp.png?f=user_large

En ook weg met die compressie, pfff...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:41
When relief pump sir?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Ask mrs Ronman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentehoofdje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 10-08 20:26

Lentehoofdje

Ago ergo sum

Kun je nu mooi putjes op schrijven als je wil. Wel verleidelijk nu de 400 te gaan schrijven.

Enfin, vraagje over SOL

Waarom zie ik in de euro/sol andere toppen als in de usd/sol?

De toppen van 21mei en 28juli, als ik daar een rechte lijn overheen trek komt de body van de candle in de dollar versie er gister en vandaag doorheen.

In de euro/sol versie niet, dan blijven deze dips daar net boven

edit : Koers verschil euro/dollar natuurlijk 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Lentehoofdje op 23-12-2024 20:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/-eJ_97oQmWsAAAAC/tenor.gif

:p

Wel interessant om te zien dat Nederlanders volgens dat artikel op gelijke hoogte staan met Russen :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dit vind ik wel een heel mooi voorbeeld van desinformatie :) Of misinformatie als hij het echt niet ziet.

De gemiddelde persoon zou zeggen dat dit er legit uitziet, maar pak de halving dates er even bij en check iedere grafiek: ze lopen allemaal vanaf de halving, behalve de laatste.

Die toont de koers vanaf ver voor de halving in 2023. De koers is dit jaar niet onder de 40k geweest. En toch laat deze jongen het zien als gelijkwaardige vergelijking.

TL;DR: Ik zou m'n geld niet inzetten op kloppende voorspellingen van deze Daan de Rover.

Het goede nieuws is dat hij zelf ook over het hoofd ziet dat zijn laatste grafiek daardoor qua schaling eigenlijk het onderste deel van de vorige grafieken zou moeten beslaan :Y

Het slechte nieuws is dat er aan de hand van deze grafieken een tijdelijke -30% voorspeld kan worden :+

Had ie flink op kunnen cashen met overdreven video's met veel pijlen in previewafbeeldingen en geschrokken gezichten.

Zelf voorspel ik trouwens dat de koers een banaankromme gaat maken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CrBIUe1lrOli9yaDwPw867hUWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YnxYlS99fEp1NhRo9H05OgBV.jpg?f=fotoalbum_large

en doooorrrrrr

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Gewoon een dipje. En door..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Taro schreef op maandag 23 december 2024 @ 19:55:
Weg met die meuk, hopelijk nog lager weer oppakken...
[Afbeelding]

En ook weg met die compressie, pfff...
"Hopelijk lager oppakken"

Zodra je dat denkt is het vaak andersom hè ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:19:
[...]

"Hopelijk lager oppakken"

Zodra je dat denkt is het vaak andersom hè ;)
Toen ik vorige week uitstapte dacht ik dat ook en vooralsnog was dat een prima keuze :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:42:
[...]

Toen ik vorige week uitstapte dacht ik dat ook en vooralsnog was dat een prima keuze :)
Zeker, was ook meer sarcastisch bedoeld.

Echter, hoe dichterbij de capitulatie des te sneller de bounce weer om de hoek komt kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:34

No stress bierfles.

[ Voor 35% gewijzigd door Gipsy King op 23-12-2024 21:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Vis schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:54:
[...]

Zeker, was ook meer sarcastisch bedoeld.

Echter, hoe dichterbij de capitulatie des te sneller de bounce weer om de hoek komt kijken.
De vorige keer (20 dec) veerde de koers behoorlijk op (h1 chart) rond dit niveau. Nu komt de koers amper van zijn plaats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WElW9NnYlJ1ZXLYW5BcXMzFXVQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YzulACqB6XVnLBKUzDdM3UlF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Tot aan de 70k vind ik het prima, zolang die maar weer boven de 100k komt binnenkort 😂.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:51
MrFX schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:04:
[...]

De vorige keer (20 dec) veerde de koers behoorlijk op (h1 chart) rond dit niveau. Nu komt de koers amper van zijn plaats.

[Afbeelding]
Logisch toch, recent aangetikt dus de muren zijn nu minder dik. Al ligt er nog vlak onder het niveau van vrijdag nog aardig wat voor het oprapen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ADA rond de $0.90 brings back memories......hier heeft het wel maanden op gestaan voordat het richting de ATH ging, ben benieuwd of geschiedenis rijmt

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:32

knakworst

Get more sats!

Eth+3 %
BTC -2%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ce12VHUQKO5gE-d65Z_ef7nCNd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6nR43T6krdPEauF3L7xEYlZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2PLefmhwMksWgukve6xe7EP3sFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TZFbIjWcAzRcggkKTLhqKpdJ.jpg?f=fotoalbum_large
Heel lang niets tot de onderste rode box

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:30:
ADA rond de $0.90 brings back memories......hier heeft het wel maanden op gestaan voordat het richting de ATH ging, ben benieuwd of geschiedenis rijmt
Een maand lang heb ik deze uitspraken gemist hoor :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTQmj8f3FsxHeE7Df9fyIOXMe_Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Krijg net van Kraken een email dat per de 30ste je alle transacties vanuit een prive wallet moet valideren. Geheime/anonieme ledger/trezor is er dus niet meer bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:46
Volgens mij gaan we begin 2025 nog een keer voor een dubbele top en is het feestje weer afgelopen. Dan hopelijk nog een alt run en zorgen dat we van die zooi afkomen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:14
ingestapt op 89000 tja. kan nog makkelijk zakken, maarja iets met lange termijn perspectief ben ik nog steeds positief over BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Ondertussen zijn die shitcoins zo verleidelijk. toch maar gaan dca'n of gewoon saai passief beleggen. nouja goed ook doe het met bedragen dat ik goed slaap enzo. Een aantal doen het vast met bedragen dat ze nu niet goed slapen maar straks slapen in een paleis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Moiety schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:32:
[Afbeelding]
Heel lang niets tot de onderste rode box

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Joel22 schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:38:
Ondertussen zijn die shitcoins zo verleidelijk. toch maar gaan dca'n of gewoon saai passief beleggen. nouja goed ook doe het met bedragen dat ik goed slaap enzo. Een aantal doen het vast met bedragen dat ze nu niet goed slapen maar straks slapen in een paleis. :P
Slapen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEOyqelXoNit4ySDg1vHZ_KAKSE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tQtOnszfYONHuTRJuNPL4KYu.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Shitcoins zijn nu de way to go, relatief tov BTC dan.
NFA of course

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:34:
Volgens mij gaan we begin 2025 nog een keer voor een dubbele top en is het feestje weer afgelopen. Dan hopelijk nog een alt run en zorgen dat we van die zooi afkomen.
Je kinderen vaker in bed stoppen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:21
Gewoon Bitcoin kopen, geen shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 15:21
keanu_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:43:
[...]

NFA of course
Huh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Denk dat BTC zeker altijd goed is. Alle gure en zure maxi's pretenderen dat hier natuurlijk.
Maar feit blijft, relatief gezien is er meer te halen in alts (even los van memes en blue chips vergeleken).
Echter, de kunst is, dit uit te zoeken :).
Of je dat doet o.b.v. onderbuiksgevoel, TA, shillers, of je eigen research.. hoop dat het iedereen gegund is. Zonder enig vooroordeel waar eenieder voor kiest.

- hoor toch in mijn achterhoofd: '' there is no second best! ''
Ach ja :9

[ Voor 23% gewijzigd door keanu_ op 23-12-2024 21:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
El Salvador gaat er nu harder in!
Die zijn bullish!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Jammer dat je op Tweakers ‘₿’ niet als username kan nemen, anders had ik dat wel gedaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

bones schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:34:
Krijg net van Kraken een email dat per de 30ste je alle transacties vanuit een prive wallet moet valideren. Geheime/anonieme ledger/trezor is er dus niet meer bij.
Alle transacties boven de 1000 euro.

Echanges konden altijd al herleiden welk adres jou Ledger heeft natuurlijk omdat je al wallet verificatie moest doen, nu doen ze daar echter een paar stappen bij door printscreens etc te vragen (wat Bitvavo ook al deed) ipv alleen via email je adres te verifiëren.
Deze printscreens kunnen dus weer op straat belanden na een hack en icm met de travel rule dat ze je persoonsgegevens mee versturen geeft dat natuurlijk wel extra risicos. What could possibly go wrong.

Nja Europe gotta Europe..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik vraag me serieus af waar dit soort uitspraken vandaan komen.

Als het this time niet different is dan zitten we nu zelfs pas richting die eerste curve. Het is pas een dik half jaar na de halving. Wat jij hier schrijft zijn zaken die later pas plaatsvonden. Je bent te ongeduldig.

Check de data, niet Twitter.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Stukfruit schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:50:
[...]

Ik vraag me serieus af waar dit soort uitspraken vandaan komen.

Als het this time niet different is dan zitten we nu zelfs pas richting die eerste curve. Het is pas een half jaar na de halving. Wat jij hier schrijft zijn zaken die later pas plaatsvonden. Je bent te ongeduldig.

Check de data, niet Twitter.
Van mijzelf, ik zit niet op twitter/x en volg geen enkele ta expert/ youtuber of wat dan ook..

Ervaring leert dat ik of te ongeduldig of te laat ben.. te ongeduldig is dan positiever in dit geval.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
De dag is nog lang niet voorbij en er kan nog vanalles gebeuren, maar Ethereum print momenteel toch wel een lekkere groene candle tov Bitcoin en de andere alts doen lekker mee.

Santarun incoming? Niemand verwacht het nog, dus dan moet het juist gaan gebeuren toch? (Dit soort wijsheden leer ik hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
bones schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:34:
Ik heb nog niks ontvangen, wel een jaaroverzicht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Ja heb m ook binnen van Kraken:

We’re reaching out to let you know about upcoming updates to how crypto deposits and withdrawals are processed. These changes, driven by new European Union regulatory requirements, are designed to align crypto with the security standards already in place for traditional financial systems.

What’s Changing

Beginning December 30, 2024, some deposits and withdrawals in select European countries will require additional verification steps. These updates are part of the EU’s broader regulation of crypto assets.

Here’s how we’re keeping it simple:

Wallet Verification for deposits from private wallets: If your private wallet deposit or withdrawal exceeds €1,000 in value, or if you’re using a new wallet address, you’ll be prompted to verify your wallet ownership.

Future Ease: Once a wallet is verified, future transactions with that same address won’t need further verification.

Seamless Verification Options

We’ve made the verification process straightforward and secure through one of two methods:

Self-Certification: Verify ownership with a simple one-click process and a quick 2FA security check.

Satoshi Test: Send a small transaction from your wallet to confirm ownership. We’ll guide you every step of the way.

What This Means for You

Starting December 30, 2024, when making a qualifying deposit or withdrawal, you’ll be guided through the wallet verification process. With verified wallets, your experience remains fast and seamless for future transactions.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
veel Altjes in BTC pairing moon! men verkoopt de BTC voor Altjes? altseason is coming!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joel22
keanu_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:43:
[...]

NFA of course
Maar ik heb een lange termijn perspectief in deze zekere bitcoin wereld O-) .

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Kol Nedra schreef op maandag 23 december 2024 @ 22:05:
veel Altjes in BTC pairing moon! men verkoopt de BTC voor Altjes? altseason is coming!
Yes sir lesgo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BRK-iqplZnjOI_KwKTj0XJf4so=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PmJhecxFgDa6uBynFXwvYQPg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 23 december 2024 @ 22:05:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFvB7i08TE3zNNxb_wQX5KOYv0k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dtXq6FVzepSpRN4x5biAeV7y.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

https://finance.yahoo.com...0-stimulus-161408891.html

As many as 1 million taxpayers will receive a "special" year-end gift from the IRS as the agency deposits pandemic-era stimulus checks worth a total of $2.4 billion directly in their bank accounts.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4K4iAluknE1LLI2uNq035vlZwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:44
Minder Rekteroni dankzij de alts vanavond

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 22:14:
Bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

https://finance.yahoo.com...0-stimulus-161408891.html

As many as 1 million taxpayers will receive a "special" year-end gift from the IRS as the agency deposits pandemic-era stimulus checks worth a total of $2.4 billion directly in their bank accounts.
Bitcoinrendement van de vorige stimuli: https://www.bitcoinstimulus.net/totalstimulus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En ja, dit is met alles in bitcoin.

Alles in shitcoins dan was het nu minder dan de 3200 dollar geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3YlSLtL7I4rT37EhMdxtH3zgOQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L3GIGjJwccWFFVldqqctyxBz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Even voordat ik te impulsief handel, is dit nu een moment dat het altseason zou kunnen aanbreken? De BTCd is daar toch nog te groot voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
kbuntu schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:00:
Even voordat ik te impulsief handel, is dit nu een moment dat het altseason zou kunnen aanbreken? De BTCd is daar toch nog te groot voor?
Ik denk dat je dat nu nog niet kunt zeggen. Ik wacht het nog even af in ieder geval. Iets met een zwaluw.. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als BTCD hoog is, en de daling ervan begint, is dat automatisch het punt waarop alts het beter gaan doen tov Bitcoin en de BTCD dus gaat dalen. Als BTCD al laag staat is altseason voorbij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Jij wilt wachten totdat de BTC.D lager staat? Het is juist de bedoeling dat je op de BTC.D top instapt en dan het ritje mee naar beneden meepakt. Maar dit kan net zo goed straks weer omhoog bouncen. Maar dat weet je dus niet. Als Bitcoin nu onder de 90k zakt kan het goed zijn dat de alts weer bloeden en de BTC.D weer stijgt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik heb zelf nu net 25% van mijn alts verkocht naar USDT just in case. Er is niets minder dan de dip niet kunnen kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:11:
Ik heb zelf nu net 25% van mijn alts verkocht naar USDT just in case. Er is niets minder dan de dip niet kunnen kopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dixo0hc5WzWmMbidfCdVEkIclBQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tO5wsxskXQbnOKn4q2wV3lOk.gif?f=user_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zzos0DVbL9dyb54RkQhssOafBDQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nAzn7psayRsBcLRqX1uKb0MG.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Darrell en @zwembroek Zitten jullie dan vooraf even te syncen via DM? Of lukt dit toevallig gewoon? :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Taro schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:43:
@Darrell en @zwembroek Zitten jullie dan vooraf even te syncen via DM? Of lukt dit toevallig gewoon? :)
Haha zonder DM. :) Nu het weer rustig in het topic is lukt het weer. Dat lukte een paar weken geleden niet.

Had zelfs 5 minuten de tijd zie ik. :)

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 23-12-2024 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:52
keanu_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 21:45:
Maar feit blijft, relatief gezien is er meer te halen in alts
Het meeste valt te halen met December Kalender krasloten.

NFA

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op maandag 23 december 2024 @ 23:43:
@zwembroek stelt bijna nooit teleur tenzij het te snel gaat voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Richh schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:00:
[...]

NFA
nu is de vraag: straatje krasloten kopen of kies 10 willekeurige altcointjes.

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:01:
[...]

nu is de vraag: straatje krasloten kopen of kies 10 willekeurige altcointjes.
Ik heb hier tegen beter weten in 1 heel lot en 1 straatje halve loten gehaald. Voelde beter dan 0,043 ETH kopen, maar ik weet wel zeker dat die ETH meer zou opbrengen. Ach jah, hoop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:03:
[...]

Ik heb hier tegen beter weten in 1 heel lot en 1 straatje halve loten gehaald. Voelde beter dan 0,043 ETH kopen, maar ik weet wel zeker dat die ETH meer zou opbrengen. Ach jah, hoop....
Waarschijnlijk met eindcijfer 7 :D
Staat in de Libelle:
https://www.libelle.nl/li...erjaarstrekking~b653f1fd/

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Kol Nedra
het meest enge vind ik wel.

dat je weet wat er in de Libelle staat :o

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:52
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:14:
[...]

Dat is toch heel normaal op het Viva forum?
Ik ben trouwens super blij met mijn nieuwe wasmachine!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:14:
[...]

Wacht maar tot ik Libelle bijpraat over sc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:00:
[...]

NFA
Ze liggen hier alweer klaar *O* wrs weer ergens 10-15€ en/of gratis kaart, het is elke keer hetzelde liedje. 9 van de 10 sterren, heerlijk die manipulasie. "Ik zit er zo dichtbij, volgende keer miet het lukken!"

Maar dan vraag ik mezelf altijd af: hoeveel kaarten met hoofdprijs zijn er eigenlijk nu? Zijn het niet gewoon 10 miljoen kaarten waarvan de helft gratis kaarten als cadeau geeft en 1/10e 5 of 10 euro?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:38:
[...]

Zouden zij achter die dumps zitten om de weak hands te schudden?
Of mensen voorgoed uit crypto jagen. Veel nieuwe retail toen de legacy coins begonnen te stijgen. Zij hebben hoog gekocht. Nieuwelingen die inmiddels in paniek hebben verkocht zien we voorlopig niet meer terug.

Deze dip is door de community zelf veroorzaakt. MicroStrategy koopt ongeacht prijs want hun uitgangspunt is dat bitcoin altijd zal stijgen. Analisten en influencers hebben elkaar aangepraat dat er een correctie moest komen, en dat wordt dan vanzelf een self-fulfulling prophecy. Een verkeerd geïnterpreteerde uitspraak van Jerome Powell is dan genoeg voor het laatste zetje.

[ Voor 32% gewijzigd door SvMp op 24-12-2024 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Ook mijn vermoeden. Bij de eerstvolgende top verkoop ik de hele rotzooi (behalve een beetje btc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:40
ByteMe_ schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:24:
[...]

Ze liggen hier alweer klaar *O* wrs weer ergens 10-15€ en/of gratis kaart, het is elke keer hetzelde liedje. 9 van de 10 sterren, heerlijk die manipulasie. "Ik zit er zo dichtbij, volgende keer miet het lukken!"

Maar dan vraag ik mezelf altijd af: hoeveel kaarten met hoofdprijs zijn er eigenlijk nu? Zijn het niet gewoon 10 miljoen kaarten waarvan de helft gratis kaarten als cadeau geeft en 1/10e 5 of 10 euro?
Er is 2x een hoofdprijs per type lot (tegenwoordig de €5, €10 en €20 loten).

Dus idd maar 2 op miljoenen loten bij de kalender die ik al 20+ jaar iedere sinterklaas cadeau krijg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:30
SvMp schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:53:
[...]

Ook mijn vermoeden. Bij de eerstvolgende top verkoop ik de hele rotzooi (behalve een beetje btc).
Hah, goed plan! Dat ga ik ook eens proberen, dat bij de top verkopen ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 00:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/alIvT9PbNBibaqwgVKcGT0kOolU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4PYr8tFP9xsLDTT07NEA1KCn.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

De ene 6 de ander 4 ik doe het al voor 2. 8 mag ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 06:56:
[...]

[Twitter]

[Twitter]

De ene 6 de ander 4 ik doe het al voor 2. 8 mag ook.
@Kol Nedra

Topanalisten zijn het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
NeoflexNL schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:37:
Je let ook even niet op en Virtual zit boven de dollar. Gewoon even een 50x in krap 2 maanden tijd...
*3 dollar

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gipsy King
Zo de laatste ronde op kantoor vandaag, daarna tot 6 januari bier tanken, biefstukken aflikken , koers(en) kijken en dik worden.

When Moon ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5H3xPo-y1d7tI9fTepBPknmasfA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eQTIi4ISSqhBPwviPok2D8fp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Toch mooi die crypto -SC.
Moment 1 "Er moet nog een goede correctie komen, zeker 20%-30%, top is mei-oktober 2025"
2 "Hier is de correctie, koop de dip"
3 "Rekt, double top in de maak, vanaf nu alleen maar zakken"

Schizofrene shizzle, ik zit nog op punt 2, dip is gekocht. We gaan komende maanden vast weer omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Op $1 dacht ik die laat ik liggen. Zo zie je maar. Long de winnaars.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:54
DaWayne schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:06:
Toch mooi die crypto -SC.
Moment 1 "Er moet nog een goede correctie komen, zeker 20%-30%, top is mei-oktober 2025"
2 "Hier is de correctie, koop de dip"
3 "Rekt, double top in de maak, vanaf nu alleen maar zakken"

Schizofrene shizzle, ik zit nog op punt 2, dip is gekocht. We gaan komende maanden vast weer omhoog.
zitten hier een paar (vooral nieuwe) figuren die je gewoon met die ignore code uit moet zetten. Ik doe dat express niet. Vind die paniek wel mooi met een blik lauwe schultbrau en wat oude pringles

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:10:
[...]

zitten hier een paar (vooral nieuwe) figuren die je gewoon met die ignore code uit moet zetten. Ik doe dat express niet. Vind die paniek wel mooi met een blik lauwe schultbrau en wat oude pringles
ga eens gauw terug naar je zure corner.

PS. goedemorgen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
🇺🇸 ETF FLOWS: Around 2,380 $BTC were sold and 39,870 $ETH were bought on Dec. 23

BTC ETFs saw $226.5M in net outflows

ETH ETFs saw $130.8M in net inflows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
The tides are turning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wel interessant om te speculeren waarom. Geforceerde cycle?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:22:
[...]

Wel interessant om te speculeren waarom. Geforceerde cycle?
ETH volgt gewoon de cycle. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:54
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:20:
[...]

ga eens gauw terug naar je zure corner.

PS. goedemorgen!
goedemorgen!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik heb in ieder geval nog 25% USDT klaarstaan om op het ETH narratief te springen. En in de afgelopen dagen ook al ingeslagen. Ik volg de zwerm bijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Ja, maar is wel interessant om te denken welke effecten de ETFs daarop kunnen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:29:
Ik heb in ieder geval nog 25% USDT klaarstaan om op het ETH narratief te springen. En in de afgelopen dagen ook al ingeslagen. Ik volg de zwerm bijen.
Idem hier, zit ook in ETH, net als @Taro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
tomtom901 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:29:
[...]

Ja, maar is wel interessant om te denken welke effecten de ETFs daarop kunnen hebben.
Ik ben ook benieuwd of de BTC ETF kopers gaan roteren naar de ETH ETF's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Is het dan zo dat het gros van de mensen probeert om de winst op BTC tijdig om te zetten naar ETH?

Stel het is een opmaat naar een altseason, want dat suggereer je toch? Zijn er dan wat algemene richtlijnen te geven hoe je in deze fase het best de assets kan verdelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
kbuntu schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:34:
[...]

Is het dan zo dat het gros van de mensen probeert om de winst op BTC tijdig om te zetten naar ETH?

Stel het is een opmaat naar een altseason, want dat suggereer je toch? Zijn er dan wat algemene richtlijnen te geven hoe je in deze fase het best de assets kan verdelen?
Normaal gesproken wel. Je moet alleen wel de alts vinden die het vanaf nu beter gaan doen dan Bitcoin. Dus zet je alt af tegenover het BTC pair. Dat is een algemene richtlijn. Maar voor de rest is het afwachten. Garanties heb je niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:38:
[...]

Je moet alleen wel de alts vinden op de juiste alt gokken die het vanaf nu beter gaan doen dan Bitcoin. Dus zet je alt af tegenover het BTC pair.
fixed that, want eigenlijk is het dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik las ergens dat de Trump army een shitload aan ETH etfs heeft gekocht paar dagen geleden. Wellicht is de rest simpel aan het volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:43:
Ik las ergens dat de Trump army een shitload aan ETH etfs heeft gekocht paar dagen geleden. Wellicht is de rest simpel aan het volgen.
Heb je daar een bron voor? Want ik las ergens... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-09 14:00
Pagina: 1 ... 117 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!