Ik zit nog een beetje te twijfel of ik in dino-coin VET ga investeren of hype-coin SUI. Iemand ervaring met deze coins?
Nee hoor, je droomt.sjorremans schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:41:
Zijn die yanks weer aan het dumpen?
Het ziet er vooralsnog niet heel positief uit en met kerst midden in de week wordt het denk ik heel matig allemaal komende dagenGuere schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:41:
US is weer open,
yanks gaan duidelijk niet kopen.
Maar ik laat mij graag verrassen
Je wist dat die rekteroni langs zou komen, de vraag was meer hoe laat.
nee dat was ook duidelijk. Altijd 15.30knakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:46:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vaak als wij kopen dumpen de Amerikanen of andersom zoals vrijdagknakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:46:
bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:08:
[...]
Morgen misschien al. Maandag is over het algemeen een dag in het rood.

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 23-12-2024 15:55 ]
Beide niet kopen, zijn shitcoins. Gewoon Bitcoin kopen.Pexow schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:43:
Ik zit nog een beetje te twijfel of ik in dino-coin VET ga investeren of hype-coin SUI. Iemand ervaring met deze coins?
#BTC Bull Market Progress:
— Rekt Capital (@rektcapital) 23 december 2024
▓▓▓▓▓▓░░░░ 62.0%
(Progress will speed up in the Parabolic Phase)$BTC #Crypto #Bitcoin pic.twitter.com/H14fhd8j4I
...ik wist vrijwel zeker dat je hiermee zou komen
Ik nam het vanochtend nog voor je op, maar nu zit je overduidelijk een beetje te trollen, toch? Dit voelt namelijk een beetje als expres mensen uit de tent lokken.
Immers, die quote van jezelf is gewoon nog steeds 100% onjuist. Als je had gezegd "ik denk dat we morgen een rode maandag krijgen [gezien het sentiment / de TA / etc]" was het geen controversieel statement, en had je nog gelijk gekregen ook.
Jij bent ook van de BDSM?Pexow schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:43:

Hoe gaat die code ook alweer om mensen persoonlijk te bannen en waar voer je dat in?Guere schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:57:
[...]
Ik nam het vanochtend nog voor je op, maar nu zit je overduidelijk een beetje te trollen, toch? Dit voelt namelijk een beetje als expres mensen uit de tent lokken.
Immers, die quote van jezelf is gewoon nog steeds 100% onjuist. Als je had gezegd "ik denk dat we morgen een rode maandag krijgen [gezien het sentiment / de TA / etc]" was het geen controversieel statement, en had je nog gelijk gekregen ook.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Eindelijk snap je het.bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:51:
[...]
Beide niet kopen, zijn shitcoins. Gewoon Bitcoin kopen.
Komt er dan nog een poging om die 93.5 op te ruimen
vast wel. Is nu te makkelijk allemaal. Volume gaat wel omhoog nu. Word duidelijk wel gevochten om dit level. Muren kantelen langzaam ook meer de goede kant op. Of het genoeg is gaan we zienknakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:01:
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 16:03 ]
Ja klopt. Maar dat gebeurt hier toch de hele tijd, keertje andersom is toch niet zo'n ramp. Staat wat mij betreft ook los van het feit dat ik wat wil leren. Daar is dat handel topic geschikter voor.Guere schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:57:
[...]
Custom CSS bedoel je? Geen idee, helaas..zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:59:
[...]
Hoe gaat die code ook alweer om mensen persoonlijk te bannen en waar voer je dat in?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit kan viazwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:59:
[...]
Hoe gaat die code ook alweer om mensen persoonlijk te bannen en waar voer je dat in?
Gebruikers bannen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Klopt idd.
Ik heb wat gekocht. Ik hoop dat ik dit level heb kunnen redden voor jullie.anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:03:
[...]
vast wel. Is nu te makkelijk allemaal. Volume gaat wel omhoog nu. Word duidelijk wel gevochten om dit level. Muren kantelen langzaam ook meer de goede kant op. Of het genoeg is gaan we zien
saylor hobby toko ook bijna -6% vandaag
Het is tenslotte maandagknakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:46:
En de liquiditeit is geoogst. Wen bounce
Rekteroni dankzij de yanks
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
en kapot. Eens zien wat er nu gebeurd. Boomer stonk beurzen glijden ook langzaam wegknakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:01:
Op langere timeframes ligt er ook nog wel flink wat meuk vlak boven $92k, zie dat ook nog wel gebeuren. Zou ook matchen met de boxjes die verschillende mensen hier getekend hebben.anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:12:
en kapot. Eens zien wat er nu gebeurd. Boomer stonk beurzen glijden ook langzaam weg
Kut, dat was Kol Nedra weer... En nu?Pexow schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:07:
[...]
Tsk, moet je wel de juiste link geven.
Klik
Ongeveer het niveau waar we vrijdag gingen bouncen.Guere schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:16:
[...]
Op langere timeframes ligt er ook nog wel flink wat meuk vlak boven $92k, zie dat ook nog wel gebeuren. Zou ook matchen met de boxjes die verschillende mensen hier getekend hebben.
Ja heel erg goed idd. Vooral de 88-90k zone moet niet kapot imo. Maar gok dat dat wel goed komt. Schreef vorige week al dat ik nu gerust 1 a 2 maanden consolidatie zie gebeuren. Iets van tussen de 90 en 100Guere schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:16:
[...]
Op langere timeframes ligt er ook nog wel flink wat meuk vlak boven $92k, zie dat ook nog wel gebeuren. Zou ook matchen met de boxjes die verschillende mensen hier getekend hebben.
Nog aan t bufferen
Zo te zien is BTC met kerstkorting te koop vandaag
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Die geitenbende toko waar ik “werk” heeft nog steeds geen fiat AirDrop gedaan, straks stijgt de boel weer

Ik zie eigenlijk wel een naald door de 90k heen gebeuren. Als dat gebeurt is er ook nog maar weinig aan de hand. Totaan chinese new year (anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:23:
[...]
Ja heel erg goed idd. Vooral de 88-90k zone moet niet kapot imo. Maar gok dat dat wel goed komt. Schreef vorige week al dat ik nu gerust 1 a 2 maanden consolidatie zie gebeuren. Iets van tussen de 90 en 100
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
naald kan zeer zeker idd. 88k zie ik ook nog wel verschijnen. Maar daily close op die waarde lijkt me niet.Richh schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:30:
[...]
Ik zie eigenlijk wel een naald door de 90k heen gebeuren. Als dat gebeurt is er ook nog maar weinig aan de hand. Totaan chinese new year () consolideren is ook prima.
Gelukkig heb ik de printscreens van mijn PF nog

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Iedereen riep ook dat we in oktober up gingen ‘want dat was vroeger ook zo’. Uiteindelijk gebeurde het in november. Als je dat één op één overneemt, krijgen we in januari een Santa rallyAlpina schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:50:
Is dit de santa rally?
Eerder het gevoel van schijtende rendieren.
@St@m en @zwembroek
[data-owner-id="182977"] { display: none; }
Moet je alleen wel het id wijzigen in het id van de user die je niet meer wil zien.. Dat kan door de user aan te klikken en het getalletje uit de url te kopiëren.
Dit id is van die Bitcoin Cash fan die hier verder niet genoemd mag worden...
Moet je alleen wel het id wijzigen in het id van de user die je niet meer wil zien.. Dat kan door de user aan te klikken en het getalletje uit de url te kopiëren.
Dit id is van die Bitcoin Cash fan die hier verder niet genoemd mag worden...
It’s interesting that this bull market has now outpaced all other soft landings except for the 1994-1998 rally. That boom, the result of the Maestro Alan Greenspan perfectly landing the plane in 1995 at a time when the internet revolution was about to transform the market, seems… pic.twitter.com/0XBuZXwwqq
— Jurrien Timmer (@TimmerFidelity) 20 december 2024
Ik heb de manager weten te overtuigen. We kunnen nu weer omhoog.Ray_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 06:34:
Mijn order stond vannacht blijkbaar nog geen $100 te laag. Kan ik de manager even spreken?
Ach ja, betere tijden komen er aan. Vooral niet druk om maken. De ene dag sta ik 3k in de plus en de andere in de min.
In oost Europa vieren ze 6 januari kerst dus wie weetWispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:53:
[...]
Iedereen riep ook dat we in oktober up gingen ‘want dat was vroeger ook zo’. Uiteindelijk gebeurde het in november. Als je dat één op één overneemt, krijgen we in januari een Santa rally
Bedankt man, ik heb nu een SC zonder mods. RelluhhhAcidrain schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:54:
Moet je alleen wel het id wijzigen in het id van de user die je niet meer wil zien..

This will not age well

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ook, 1 PP met de groep op het werk en 1 hele en vier halve zelf.Pelox schreef op maandag 23 december 2024 @ 17:01:
Heb maar een staatslot gekocht.. meer kans op 420k.
Zonet ook 2 pizza's en toetjes besteld, die pik ik zo op. En dan ff naar een maatje.
Komt ook wel een groen kaarsje aan te staan vermoed ik dus vanavond sowieso moon!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rza2c3W2bRndzOuX3fvDigMW.jpg?f=user_large)
Ben ff wat minder actief hier want vakantie, maar 6 januari weer werken dus dan ben ik natuurlijk weer vele uren online in de baas zijn tijd

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Mensen zijn gewoon met andere dingen bezig. Was net in de stad en kon over de hoofden lopen. Heb het in tijden niet zo druk gezien.
Alpina schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:50:
Is dit de santa rally?
Eerder het gevoel van schijtende rendieren.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eO1PxbfkyShtcmCLzRGraay6.gif?f=user_large)
Teken ik voor.Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 16:53:
[...]
Iedereen riep ook dat we in oktober up gingen ‘want dat was vroeger ook zo’. Uiteindelijk gebeurde het in november. Als je dat één op één overneemt, krijgen we in januari een Santa rally
En nog bedankt voor je gek*nkerstokjes.

Alpina schreef op maandag 23 december 2024 @ 17:12:
[...]
Teken ik voor.
En nog bedankt voor je gek*nkerstokjes.Inmiddels meer dan een week gestopt met de elektronische variant. Had ik veel eerder moeten doen.

Ik ben nu 2 weken gestopt en sinds afgelopen woensdag ook met de pleisters. Ben allergisch voor de lijm denk ik, werd helemaal gek van de jeuk dat ik er niet van kon slapen.
M’n irritatiegrens ligt wel laag op dit moment.
Effe testen.Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 17:16:
[...]
Ik ben nu 2 weken gestopt en sinds afgelopen woensdag ook met de pleisters. Ben allergisch voor de lijm denk ik, werd helemaal gek van de jeuk dat ik er niet van kon slapen.
M’n irritatiegrens ligt wel laag op dit moment.
Wispe jij bag hodler !
Zojuist de grootste bear ever gevonden : capo niks bij.
Ow en nog een , man man man.
Is Bitcoin overdue for a correction?
— The Kobeissi Letter (@KobeissiLetter) 21 december 2024
In the past, #Bitcoin prices have followed global money supply with ~10 week lag.
As global money supply hit a new record of $108.5 trillion in October, Bitcoin prices reached an all-time high of $108,000.
Over the last 2 months, however,… pic.twitter.com/i80ym4Wu7F
Ow en nog een , man man man.
Is This the End of Altcoin Season? ⚠️
— 𝗡𝗲𝗴𝗲𝗻𝘁𝗿𝗼𝗽𝗶𝗰 (@Negentropic_) 20 december 2024
Bitcoin dominance is surging after dipping below $100K, while altcoins are losing critical supports. Dominance has risen and resumed its upward trend, signaling a stronger BTC environment. 📈
If BTC stabilizes above $100K, we might see a… pic.twitter.com/hnU3uHS9um
[ Voor 63% gewijzigd door Gipsy King op 23-12-2024 17:37 ]
De geldhoeveelheid in originele valuta is helemaal niet gedaald. YANBE!Gipsy King schreef op maandag 23 december 2024 @ 17:35:
Zojuist de grootste bear ever gevonden : capo niks bij.
[Twitter]
Hopelijk wordt dit geen dip zoals die in de vorige run van 65k -> 28k -> 69k, holden is een optie, maar dat voelt toch niet goed als je >60% van je pf tussendoor (tijdelijk) ziet verdampen.
Ergens hou ik nog wel rekening met het terugtesten van het 72k/79k niveau voordat de koers weer verder stijgt. Maar daar gok ik niet op, nu wel begonnen met terugkopen: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Ergens hou ik nog wel rekening met het terugtesten van het 72k/79k niveau voordat de koers weer verder stijgt. Maar daar gok ik niet op, nu wel begonnen met terugkopen: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hoezo? We zitten alweer op 94k..?Taro schreef op maandag 23 december 2024 @ 17:51:
Hopelijk wordt dit geen dip zoals die in de vorige run van 65k -> 28k -> 69k, holden is een optie, maar dat voelt toch niet goed als je >60% van je pf tussendoor (tijdelijk) ziet verdampen.
Alts worden wakker.
Ik hoor @anti elppa ook bij iedere groene opleving na een aantal rode candles zeggen dat dit het was en motiveren waarom de koers nu weer up zou moeten gaan. Ik ben daar niet zo gevoelig voor. Het gaat erom dat die groene trend doorzet ipv een paar uur later weer inkakt.
Mijn buy order op 92,8k is dus geraakt en ben blij nu 94k te zien, maar eerst zien dat de koers niet weer inzakt voordat ik de polonaise op de tafel ga dansen.
:strip_exif()/f/image/4VVuAK0M16FxiqMpVtTP0m44.png?f=user_large)
Het huidige punt komt prachtig overeen met de bodem van de candles aan de linkerkant, kan daar dus weer prima op afketsen en daarna verder omlaag. Ben niet voor niets begonnen met hier weer inkopen, maar feestjes vieren doen we achteraf, niet bij een kleine en mogelijk tijdelijke opleving na een flinke daling.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik ben niet zo bullish op het moment. Mij hoor je nu ff niets over groene candles. Ik schrijf alleen dat er kans is op keerpunt, komt meestal ook uit. Tis alleen vaak van korte duur laatste dagen, wat jij ook schrijft. Key is behouden 90k regio. En voor mij is het nu eerst maar eens de dalende trend breken op de daily. Hang nu ergens 95,5k (morgen stukkie lager). Ik geloof iig steeds meer in 1 a 2 maanden choppenTaro schreef op maandag 23 december 2024 @ 17:59:
[...]
Ik hoor @anti elppa ook bij iedere groene opleving na een aantal rode candles zeggen dat dit het was en motiveren waarom de koers nu weer up zou moeten gaan. Ik ben daar niet zo gevoelig voor. Het gaat erom dat die groene trend doorzet ipv een paar uur later weer inkakt.
Mijn buy order op 92,8k is dus geraakt en ben blij nu 94k te zien, maar eerst zien dat de koers niet weer inzakt voordat ik de polonaise op de tafel ga dansen.
[Afbeelding]
Het huidige punt komt prachtig overeen met de bodem van de candles aan de linkerkant, kan daar dus weer prima op afketsen en daarna verder omlaag. Ben niet voor niets begonnen met hier weer inkopen, maar feestjes vieren doen we achteraf, niet bij een kleine en mogelijk tijdelijke opleving na een flinke daling.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 18:05 ]

no worries, voor aankomende 9 maanden ben ik gruwelijk bullish. Alleen niet over de aankomende 4 weken, wellicht 8 weken. Top hebben we echt nog niet gehad.
Wat ik vanmorgen schreef, geen tijd voor makkelijke trades, laat shitcoins ff liggen. Zijn je sat stacks nog niet groot genoeg, dca er nu nog ff rustig op los. Prima tijd voor
NFA uiteraard
Eth wel weer op korte termijn ok.
Zoom niet te veel uit....
:strip_exif()/f/image/nDYJ1OYJqo34wCCkyUu5tl7H.jpg?f=fotoalbum_large)
Uitgezoomd
Zoom niet te veel uit....
:strip_exif()/f/image/nDYJ1OYJqo34wCCkyUu5tl7H.jpg?f=fotoalbum_large)
Uitgezoomd

:strip_exif()/f/image/C98L5QMnpKxNvUsMhFwe5seJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 23-12-2024 18:16 ]
BTC.D breekt op dit moment iets naar beneden uit. Wie weet de komende maanden shift naar alts @anti elppa. Tag jou er even met opzet in.
Ik denk dat het positieve markt sentiment snel verdwijnt als Bitcoin nog veel verder zakt onder de 90k. Het lijkt me dat de alts dan ook gewoon weer mee naar onder duikelen.
Maar goed, misschien denk ik wel te bearish nu
Ik kan je een chart laten zien waarbij Bitcoin -30% ging en de alts moon. Zeg niet dat dit vaak gebeurt maar shit happens.Mr Ronman schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:19:
Ik denk dat het positieve markt sentiment snel verdwijnt als Bitcoin nog veel verder zakt onder de 90k. Het lijkt me dat de alts dan ook gewoon weer mee naar onder duikelen.
Zoals verwacht afgeketst op de vorige 15m low (dus nooit te vroeg juichen), maar de 1D MA50 zit vlak onder de huidige koers en zal ook wel een belangrijke rol spelen.
/f/image/qLDrV9lI2oAu4ZC5NsWGJxUd.png?f=fotoalbum_large)
De maandag is vaak een groene dag, dus goed om je strategie hierop bij te stellen nu dat (nog) niet zo is en niet té zeker van je zaak te zijn dat het vanaf hier weer up only is.
/f/image/qLDrV9lI2oAu4ZC5NsWGJxUd.png?f=fotoalbum_large)
De maandag is vaak een groene dag, dus goed om je strategie hierop bij te stellen nu dat (nog) niet zo is en niet té zeker van je zaak te zijn dat het vanaf hier weer up only is.
Oké -30 kan ik mij zo niet voor de geest halen, wel dat bitcoin lang sideways ging en alts aan het pumpen waren.zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:21:
[...]
Ik kan je een chart laten zien waarbij Bitcoin -30% ging en de alts moon. Zeg niet dat dit vaak gebeurt maar shit happens.
Maar ik weet niet of we die totale alt gekte nog weer gaan zien, de markt is wel flink veranderd.
Ik denk zelf van wel. Maar goed we gaan het meemaken. Denk dat je niet bullish genoeg bent. Pas Q1 is het normaal gesproken echt altseason.Mr Ronman schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:29:
[...]
Oké -30 kan ik mij zo niet voor de geest halen, wel dat bitcoin lang sideways ging en alts aan het pumpen waren.
Maar ik weet niet of we die totale alt gekte nog weer gaan zien, de markt is wel flink veranderd.
92450 ofzo of niet? De 1D Ema50 in ieder geval. Ben benieuwd of we daar op korte termijn doorheen zakkenTaro schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:26:
Zoals verwacht afgeketst op de vorige 15m low (dus nooit te vroeg juichen), maar de 1D MA50 zit vlak onder de huidige koers en zal ook wel een belangrijke rol spelen.
[Afbeelding]
Quote voor het nageslacht.Vis schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:25:
We gaan met kerst gewoon zo ontiegelijk hard moon let maar op. Ik voel het. Dit is gewoon een fake out down, en morgen avond tijdens het kerstdiner op kerstavond:
[Afbeelding]
En als dat losgaat, de alts:Vis schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:25:
We gaan met kerst gewoon zo ontiegelijk hard moon let maar op. Ik voel het. Dit is gewoon een fake out down, en morgen avond tijdens het kerstdiner op kerstavond:
[Afbeelding]
spoiler:

dit idd, maar laat @zwembroek ff genieten, heeft ie wel verdientMr Ronman schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:19:
reden trouwens van die 1 a 2 maanden choppen is 1 ff wachten wat trump gaat doen als ie eenmaal zit, en 2, het heeft even tijd nodig om het hele bullshit verhaal van powel te invalideren van vorige week. economie en job openings staan er echt zeer slecht voor, dus powel kan niet anders dan veel meer rate cuts dan de 2 die hij noemde, maar nu heeft hij iig weer wat tijd gekocht met die bullshit van vorige week.
Sowieso gaat trump ongekend veel druk op de FED uitoefenen. Zo onafhankelijk is die toko niet, is al tich keer aangetoond afgelopen 15 jaar
[ Voor 40% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 18:49 ]
Please crypto goden laat mij nu ook eens told you so kunnen zeggen.anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:42:
[...]
dit idd, maar laat @zwembroek ff genieten, heeft ie wel verdient
wel lekker rustig hier. Fijn voor de mods, hebben ze ook eens echt vakantie
Als ik nu alles weer verkoop en dan ga zitten wachten dat hij verder inkakt, 99 procent dat hij dan binnen no-time boven de 100k zit. Hodl
Tof dat je jezelf opoffert voor ons. Dankje!kbuntu schreef op maandag 23 december 2024 @ 19:10:
Als ik nu alles weer verkoop en dan ga zitten wachten dat hij verder inkakt, 99 procent dat hij dan binnen no-time boven de 100k zit. Hodl
Ik dacht juist te herinneren dat muv de 16de de laatste weken juist rode maandagen warenTaro schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:26:
[Afbeelding]
The only easy day is yesterday.
Saaie poepmarkt. Ben maar weer aan Breaking Bad begonnen. Wordt de derde keer van begin tot eind. Blijft een geweldige serie.
Aan de andere kant. Als onze permabull nu ook al bearish wordt moet de bodem wel nabij zijn.
Aan de andere kant. Als onze permabull nu ook al bearish wordt moet de bodem wel nabij zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Darrell op 23-12-2024 19:17 ]
Zojuist mijn random teamleden in een game...
/f/image/hJbmJyqb3ZITz2glxlj4ju7b.png?f=fotoalbum_large)
Toeval? Dacht het niet! Milfhunter gaat naar the Moon!
of the moon is heel ver weg en niet haalbaar.. dat kan het ook betekenen
/f/image/hJbmJyqb3ZITz2glxlj4ju7b.png?f=fotoalbum_large)
Toeval? Dacht het niet! Milfhunter gaat naar the Moon!
of the moon is heel ver weg en niet haalbaar.. dat kan het ook betekenen
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 23-12-2024 19:17 ]
Zero.
Goed idee, inspiratie opdoen voor het geval Bitcoin na vandaag ermee ophoudt.Darrell schreef op maandag 23 december 2024 @ 19:16:
Saaie poepmarkt. Ben maar weer aan Breaking Bad begonnen. Wordt de derde keer van begin tot eind. Blijft een geweldige serie.
Nu weet ik hoe Vitalik aan het ETH logo is gekomen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!