[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.595 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:18
bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:32:
[...]

Zal wel weer bakken met kritiek over me heen krijgen (niet van jou), maar heb iets geplaatst in het handel topic.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spjfw4rk3UCb-h8POkVgzXEPsU8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FsvR2ZtGI2GD10vkpKyqyr1w.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nice, het is weer moondag. Wie had het ook alweer over dip vandaag?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

ByteMe_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:45:
Nice, het is weer moondag. Wie had het ook alweer over dip vandaag?
De eerst jinx post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Haha, op 94,8k mijn USDT-cb ingewisseld voor BTC.

LFG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vandaag 110k!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:55

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:33:
[...]

Is dat niet de slotkoers van vrijdag, ik dacht dat de pre market 10 uur pas begint? Maar misschien kijk ik niet goed.
Klopt, hij staat overnight zelfs 1.03% in de min

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRqFs688Ln9BhKCKiz9RN1xWvzk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HQBFl4u6okAXsk5h8rHlwGav.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door tomtom901 op 23-12-2024 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:32:
[...]

Zal wel weer bakken met kritiek over me heen krijgen (niet van jou), maar heb iets geplaatst in het handel topic.
Het mag iets positiever he. :) Ik ga eens kijken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:56
Zo, het kerstcadeautje van werk is een bol.com kaart. Daar ga ik mooi bergen shampoo, tandpasta en andere nuttige zaken van halen. Overgebleven fiat linea recta inzetten voor meer sats. :*)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:08:
nasdaq futures bijna 4% in de plus. idioot
Waar kijk jij dan, ik zie maar 0.67%? :s

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:25
@bsmpower Volgens mij ben jij hier de boel gewoon keihard aan het trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:24
tomtom901 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:09:
Ja, ik zat ook al te zoeken naar die 4%... zag zonet ook maar 0.65%. Gok dat @anti elppa misschien nog niet helemaal wakker was? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 23-12-2024 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
kbuntu schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:09:
Overduidelijk toch, meteen de charts van SUI en VET erbij pakken en lijntjes tekenen terwijl die van BTC wordt aangereikt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIEHFARaUa6GR5G6BfnRtKf_m20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p4PgikHiYNxfH6HOQb5DnlR9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:11

YES

Moderator General Chat
Ik ben ofwel naïef/te goedgelovig, ofwel er wordt nu onterecht lelijk gereageerd op bsmpower. Hij heeft eerder verdiend kritiek gehad maar probeert het nu tenminste wel mét charts in het daarvoor bestemde topic. Om dan door te blijven hakken op hem vind ik meer op pestgedrag lijken dan op ouwehoeren.

Dus wat mij betreft: lief doen!

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 23-12-2024 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mr Ronman schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:51:
Uiteindelijk zijn er wel grote gapende imbalans gaten zoals hier wel mooi getekend, niet van mij. (Bron trader1andy op X)

Maar goed, misschien is dat pas iets voor januari een keer,

[Afbeelding]
Zit een gigantisch fair value gap daar ja maar hoeft absoluut niet opgezocht te worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:21:
Ik ben ofwel naïef/te goedgelovig, ofwel er wordt nu onterecht lelijk gereageerd op bsmpower. Hij heeft eerder verdiend kritiek gehad maar probeert het nu tenminste wel mét charts in het daarvoor bestemde topic. Om dan door te blijven hakken op hem vind ik meer op pestgedrag lijken dan op ouwehoeren.

Vind ik ook ja, snap deze reacties ook niet helemaal. Heb nog nooit zoveel moeite uit die kant gezien dus tot het tegendeel bewezen is zal ik er serieus op in blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:21
Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:14:
[...]

Overduidelijk toch, meteen de charts van SUI en VET erbij pakken en lijntjes tekenen terwijl die van BTC wordt aangereikt.
De vraag was hoe ik de BTC chart verder zou tekenen. Die van SUI en Vechain had ik klaar staan dus gelijk ook maar even gedeeld. Ben nu aan het kijken naar BTC. Ik denk niet dat tomtom bedoeld dat ik zijn lijntje ga tekenen naar de support die hij zelf heeft getekend. Maar dat ik mijn eigen mening geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
kbuntu schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:09:
Deze begrijp ik echt niet? Wat is er trollen aan mijn reacties?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere

Eens. Ik heb vaak genoeg zeer kritisch gereageerd op posts van bsmpower. Maar nu volgt 'ie een keer het advies van @tomtom901 op om serieus naar TA te kijken, dan moeten we niet ook dat nog gaan afkraken. De reden dat hij met SUI en VET charts komt gaf hij zelf al: omdat dit de twee hoofdcoins zijn die hij heeft en deze dus het meest heeft bestudeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:27:
[...]
Ik denk niet dat tomtom bedoeld dat ik zijn lijntje ga tekenen naar de support die hij zelf heeft getekend.
Nouja, in dit geval vraag ik dat expliciet wél. Waarom staan mijn levels daar waar ze staan. Als je dat kan reverse engineeren ben je een stap dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
tomtom901 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSOTqqQfJ_VfRh3o5iS6JZFG6l4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mgdXkupEOr7uiIXKPLgNJftp.jpg?f=fotoalbum_large

zie nu dat de waarde klopt alleen het % niet. Raar, gok dat die site ff de servers moet resetten

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 09:34 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

Iets met nadeel van de twijfel. Maar goed, ik zal lief doen omdat jij het vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:32:
[...]

[Afbeelding]

zie nu dat de waarde klopt alleen het % niet. Raar, gok dat die site ff de servers moet resetten
Ah, helder. Die zaten nog op het oude futures contract en zijn nog vanochtend geswitched. Bij tradingview gebeurt hetzelfde alleen daar was het vrijdag al. Door de prijsdelta in de futures contracten zie je dan soms een gap van een paar procenten die vrij kort daarna bijtrekt (want de onderliggende prijs verandert nagenoeg niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:37:
[...]

Ah, helder. Die zaten nog op het oude futures contract en zijn nog vanochtend geswitched. Bij tradingview gebeurt hetzelfde alleen daar was het vrijdag al. Door de prijsdelta in de futures contracten zie je dan soms een gap van een paar procenten die vrij kort daarna bijtrekt (want de onderliggende prijs verandert nagenoeg niet)
ah logisch, thanks, weer wat geleerd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MattyNL
  • Laatst online: 22:12
Komt er nog een santa rally/eindejaarsrally?
Kijkende naar de vorige halving years dan zie je toch aan het einde van het jaar nog een flinke stijging.

Zo in 2016 van 23 dec tm 4 jan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QgVWYF5Z8BsbLjW6CpX8B7N1SDM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yY5FphQtdhHzf5mnnwoGVssW.png?f=user_large

En in 2020 van 23 dec tm 08 jan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hH5XaoVa6fAWSoWFV5iUQqQqcXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/54x3MGbFtp0vEkaCHL8LBUgG.png?f=fotoalbum_large

In 2016 en in 2020 was december groen, terwijl die nu nog rood kleurt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7l-oTtd6ncGRi2JrIgEiIiAiI9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YrxWLOKqLF7it162MLZxLddl.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd of december alsnog groen gaat eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BeyondThunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:05:
[...]

Drama inderdaad, eens kijken of dat uit kan ergens...
Heb je het kunnen vinden? Ik heb al 3x gekeken maar zie nergens hoe het uit kan…

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Mea0JYE7khWGfZIicDYj5Nodec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JePrCVqNbH4QPmYGlJrHWf9f.jpg?f=fotoalbum_large

Het was zeker druk hier :$ ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:38:
[...]

ah logisch, thanks, weer wat geleerd
Dat wist ik ook niet. En zelfs de ervaringsdeskundigen bij FD gingen vandaag de mist in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETP0YIvtJswjPNhYXHUd5wzFc_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O4qwxiOEmeJopHpemR0q5UqD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:30:
[...]

Nouja, in dit geval vraag ik dat expliciet wél. Waarom staan mijn levels daar waar ze staan. Als je dat kan reverse engineeren ben je een stap dichterbij :)
Verkeerd begrepen dan. Inmiddels een reactie geplaatst. Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MattyNL schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:40:
Komt er nog een santa rally/eindejaarsrally?
Kijkende naar de vorige halving years dan zie je toch aan het einde van het jaar nog een flinke stijging.

Zo in 2016 van 23 dec tm 4 jan:
[Afbeelding]

En in 2020 van 23 dec tm 08 jan:
[Afbeelding]

In 2016 en in 2020 was december groen, terwijl die nu nog rood kleurt:
[Afbeelding]

Benieuwd of december alsnog groen gaat eindigen.
Het voelt alsof we 'recht' hebben op een stijging. Maar dan moeten er wel kopers zijn.

Met de kerst verwacht ik zelf weinig van etf's en MSTR. Dus we moeten het van Henk en Ingrid hebben. Vraag me af of dat lukt gezien er totaal geen greed te bespeuren is. En dan lijkt het erop dat we eerst nog even flink moeten zakken. Maar goed het sentiment kan snel veranderen. Ik laat me graag verrassen met nieuwe ath's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:34
Ho Ho Ho , Fiat Airdrops binnen , en een Santa Bonus Airdrop, precies op tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vc9jzdGEeIbf1QHiYpWUfOV9HtM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IfTIW9toEHztRwlQlSL6qtGN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:52:
Ho Ho Ho , Fiat Airdrops binnen , en een Santa Bonus Airdrop, precies op tijd.

[Afbeelding]
Inwisselen die shitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Blik1984 amateur, ik heb zo veel gekeken dat de tijd negatief werd. Integer overflow for the win! *O*

@Wispe ik zit nu alleen in BTC dus in het ergste geval switch ik de interface naar USDC :S of EUR :') voordat ik op de verkoopknop ram.

Doe dat overigens niet te vroeg.... afgaande op de Binance tweet zal er heus wel een keer een supplyshock moeten komen:
According to Odaily, CryptoQuant CEO Ki Young-ju recently shared an updated Bitcoin via X market cap table, showing that ETFs, governments, and MicroStrategy (MSTR) now collectively own 31% of all Bitcoin. That’s a significant increase from last year’s 14%.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:27

BeyondThunder

Lost Lightning

Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:40:
[...]

Heb je het kunnen vinden? Ik heb al 3x gekeken maar zie nergens hoe het uit kan…
Nope, ook niet gezocht eigenlijk. Doe weinig met ByBit. Maar ik heb daar nog wel een pareltje staan $ROOT :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Nou heb erg mijn twijfels of we nog de ''beoogde'' daling naar 80-85k gaan zien.
Denk dat we eerder en double bottom hebben gemaakt.
En tbh, zoals ook eerder vermeld, de dips zijn echt minder diep dan vorige cycli :).
Anders is het wachten op de 12k, 20k, 38k die niet meer kwam... :)
Over een kleine maand zit trump vast in het witte huis en zullen er waarschijnlijk links en rechts met orders worden gestrooid na zijn inauguratie.
Daarnaast bouwt hij een enorm pro crypto kabinet. Nu weet ik wel dat de wereld niet om de USA draait, maar veel legislation/rechtzaken heeft het wel beïnvloed.

Ik verwacht nog hooguit een maandje choppy, of we gaan voor die tijd al naar een ATH.

En natuurlijk, altseason loading :)

[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 23-12-2024 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47
Moet voor FTX ellende aangeven waar ze op uit gaan betalen, Kraken of BitGO. Die laatste ken ik niet, iemand een voorkeur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:35
STIMPPYYY schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:24:
Moet voor FTX ellende aangeven waar ze op uit gaan betalen, Kraken of BitGO. Die laatste ken ik niet, iemand een voorkeur?
Heeft BitGO ook een banklicentie (en garantie) net als Kraken? Overigens geen idee of die ook voor non-US klanten geldt, maar dat zou een verschil kunnen zijn. Ik denk dat zo'n executeur vergelijkbare, betrouwbare partijen kiest trouwens, dus mijn onderbuik zegt dat er weinig verschil zal zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2X01dB3ZaE5OdVTPpuGC-eu6QU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Lf0zG8CJuLOqszEszaQcjJii.jpg?f=user_large

Vorige week rekt gegaan, maar weer bij elkaar traden 😆

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36
Omdat ik rond de kerst wat milder ben heb ik ook een paar extra zakjes alts gekocht.

Om jullie een hart onder de riem te steken en vooral zelf keihard te profiteren van de daling zo vlak voor de verwachte eindfase van de bull.

Ik heb een mooi kerstmenu samengesteld van nieuwe stront, oude stront en stront die ik hier veel voorbij heb zien komen: SEI, ARB, DOGE, LTC, AERO, ONDO, ADA. Geen research gedaan, gewoon blind op de knop gedrukt.

Uiteraard is het hoofdgerecht nog steeds de hardste asset ter wereld.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-12-2024 11:07 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 22:44
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9eo2g9.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
BTC100K2021 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:06:
Omdat ik rond de kerst wat milder ben heb ik ook een paar extra zakjes alts gekocht.

Om jullie een hart onder de riem te steken en vooral zelf keihard te profiteren van de daling zo vlak voor de verwachte eindfase van de bull.

Ik heb een mooi kerstmenu samengesteld van nieuwe stront, oude stront en stront die ik hier veel voorbij heb zien komen: SEI, ARB, DOGE, LTC, AERO, ONDO, ADA. Geen research gedaan, gewoon blind op de knop gedrukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMQQKvEpApf4tpJkox0s_yCz710=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZCuZeDoEAW73g3ErKUR1o6HP.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:19

ik zie LTC, dus standaard een thumbs up! (bij reetcuts natuurlijk ook)

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://www.kootenbie.nl/images/vpro810418a.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:41

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ci9_MpPaLAamLyRUeGeFDeeZlwY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z8paYwth77TMCcK1Rw3ZQNyS.gif?f=user_large

Ik vind dat mooi die kerstgedachte.

Help de (helft van de?) SC de winter door.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-10 21:57
Op Tweakers in de Slowchat, daar gebeurt het echt,
De grootste crypto-genieën, maar soms gaan we ook flink rekt.
Iedereen voorspelt daar een pump of een dump,
Maar vaak zit hun kennis tussen gokken en een hoop gebluf.

De ene roept “bullish!”, de ander “rekt!”,
En een derde deelt memes die je hele dag wekt.
Met candles en charts voelt men zich een prof,
Maar de portfolio’s zijn net kerstcadeaus: teleurstellend, slecht verpakt en soms wat grof!

"Elke dip is een kans!" roept een keyboardheld,
Hij is een schrale atser, want crypto heeft hem gekweld.
En dan komen de babes, zodra we de 110K halen.
Met grote borsten en beloftes van schaalbare verhalen.

De noobs kopen shitcoins, denken dat ze rijk worden,
Totdat de koers zakt en ze gaan weer overboord.
Taro en Tomtom901 zijn altijd in de weer,
Modden dat het een lieve lust is, maar je krijgt geen antwoord keer op keer.
En als je durft te vragen, “Waar is de bull?”,
Antwoordt Taro simpel: “Ga maar naar anti elppa's zure maxi crypto corner, vriend, het is daar echt cool!”

Toch blijft het gezellig, dat digitale nest,
Waar iedereen hoopt op een crypto-Kerst.
Want hoewel de koers zakt en het drama blijft komen,
Is [SC] de plek voor je crypto-dromen.

Dus proost met een blikje, Schultenbräu of wijn,
In de Slowchat wordt alles, behalve je portfolio, fijn.
Misschien wordt het morgen toch nog een mooie pump,
Maar zo niet, dan lachen we samen om de volgende dump!

PS: laatste kans om BTC onder 100k te kopen.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47
Stokstaart schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:37:
[...]

Heeft BitGO ook een banklicentie (en garantie) net als Kraken? Overigens geen idee of die ook voor non-US klanten geldt, maar dat zou een verschil kunnen zijn. Ik denk dat zo'n executeur vergelijkbare, betrouwbare partijen kiest trouwens, dus mijn onderbuik zegt dat er weinig verschil zal zijn.
Heb Kraken maar aangemaakt en gekoppeld aan FTX. Uitbetaling gebeurt binnen nu en 6 maanden. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Bedankt hoor! 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:47:
[...]

Dat wist ik ook niet. En zelfs de ervaringsdeskundigen bij FD gingen vandaag de mist in.

[Afbeelding]
LOL

Kijk @anti elppa, dit is bijvoorbeeld ES (S&P 500 futures) op 2 verschillende contracten. Als het straks maart 25 is dan rolt dat contract van maart door naar juni en je ziet al aan de delta in de prijs dat dat verschil maakt. Als de rollover gebeurt dan zie je wat jij vanochtend zag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1u8J_D65cTRyry92AIjILhwr3lk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AjK6kP0LiaQZTyxdxAw5g7zD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pnz8w9JR7SIgaQJs3pCr6quYPnM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uu40rljR2gvnzse4a72fVow2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xeIHU8KUC6ZYuS_bDmrd5vCQPIs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IXOb023lvsnJTGSgdfFqapv7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door tomtom901 op 23-12-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:55
Het is zo jammer dat Bitcoin zo geweven is in de politieke klimaat van de VS. Als Trump tijdens zijn inauguratie een ommekeer maakt in zijn pro-crypto beleid, dan kan je het bloed door de straten zien vloeien. Kans is klein met al die pro-crypto mensen die hij om zich heen heeft verzameld, maar met die malloot weet je het nooit. Het sentiment kan zomaar omslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
baba420 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:56:
Het is zo jammer dat Bitcoin zo geweven is in de politieke klimaat van de VS. Als Trump tijdens zijn inauguratie een ommekeer maakt in zijn pro-crypto beleid, dan kan je het bloed door de straten zien vloeien. Kans is klein met al die pro-crypto mensen die hij om zich heen heeft verzameld, maar met die malloot weet je het nooit. Het sentiment kan zomaar omslaan.
Tsja, dat viel te verwachten, zeker nadat zaken als die ETF's zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Update van Benjamin on ADA :

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Heb je zijn team gezien? zeer veel pro crypto dus lijkt me sterk.
en Trump is een businessman waar geld te verdienen is, hij zal er bij zijn

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Blik1984
Niet alleen het politieke klimaat, er zijn nu 4 grote zaken die het sentiment rondom BTC bepalen:
- Trump presidentschap en de keuzes die hij hierin gaat maken
- Saylor
- ETFs
- de terugkeer van Kol Nedra (;))

Die 4 zaken vertroebelen kunnen een ontzettende pump veroorzaken voorhet komende jaar, maar mochten die factoren enigszins negatief uitslaan dan heeft dat direct een ontzettend negatief effect op de prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Dat was het altijd al met de SEC en die malloot Gensler. De SEC met hun rechtszaken en war on crypto. Dat is nu helemaal omgedraaid. Ik zie het positief in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
https://www.nu.nl/slimmer...hoe-ga-je-daarmee-om.html

in before: "hoe is het met je bitcoin @tomtom901"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:00:
[...]

Niet alleen het politieke klimaat, er zijn nu 4 grote zaken die het sentiment rondom BTC bepalen:
- Saylor
- ETFs

Die 4 zaken vertroebelen kunnen een ontzettende pump veroorzaken voorhet komende jaar, maar mochten die factoren enigszins negatief uitslaan dan heeft dat direct een ontzettend negatief effect op de prijs.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee @Kol Nedra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:00:
[...]

- Saylor
- ETFs

Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar de ETFs zijn er al 11,5 maand. Vanaf dieptepunt bear tot nu is de stijging lager dan in de vorige bullrun. Ook Saylor is al even bezig met inkopen.

Bij beide vraag ik mij af hoe bullish ze werkelijk zijn. Bitcoin is in het verleden zonder deze factoren harder gestegen. Ik had vanuit de ETFs meer stabiliteit verwacht (continu inflows, waarvan de hoogte varieert afhankelijk van marktsentiment) maar er zijn ook veel outflows (vreemd want een ETF koop je doorgaans niet om short term mee te traden maar om lange tijd vast te houden). Saylor creëert een enorme zeepbel door met vreemd vermogen bitcoin te kopen. Dat kan (hoeft niet) uit elkaar spatten. Investeerders (voor zover je geld steken in crypto "investeren" kunt noemen) houden niet van onzekerheid, en wat Saylor doet creëert meer onzekerheid in de markt.

Van Trump heb ik wel goede verwachtingen. Je zag het effect van het vertrek van Gary Gensler direct in de koers van XRP, het grootste slachtoffer van Gensler.

[ Voor 3% gewijzigd door SvMp op 23-12-2024 12:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
SvMp schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:14:
[...]
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar de ETFs zijn er al 11,5 maand. Vanaf dieptepunt bear tot nu is de stijging lager dan in de vorige bullrun. Ook Saylor is al even bezig met inkopen.

Bij beide vraag ik mij af hoe bullish ze werkelijk zijn. Bitcoin is in het verleden zonder deze factoren harder gestegen. Ik had vanuit de ETFs meer stabiliteit verwacht (continu inflows, waarvan de hoogte varieert afhankelijk van marktsentiment) maar er zijn ook veel outflows (vreemd want een ETF koop je doorgaans niet om short term mee te traden maar om lange tijd vast te houden). Saylor creëert een enorme zeepbel door met vreemd vermogen bitcoin te kopen. Dat kan (hoeft niet) uit elkaar spatten. Investeerders (voor zover je geld steken in crypto "investeren" kunt noemen) houden niet van onzekerheid, en wat Saylor doet creëert meer onzekerheid in de markt.

Van Trump heb ik wel goede verwachtingen. Je zag het effect van het vertrek van Gary Gensler direct in de koers van XRP, het grootste slachtoffer van Gensler.
Je geeft al vaker aan dat Bitcoin in het verleden harder is gestegen. Dat is ook niet zo gek, je hebt altijd exponentieel meer nodig voor dezelfde percentages. In absolute termen gaat er veel meer geld in dan in eerdere cycles.

Met name de ETF's zijn natuurlijk super bullish, binnen een jaar 1.1mil BTC is daarin gegaan. Onhoudbaar longterm ~ YANBE.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:43:
[...]

Je geeft al vaker aan dat Bitcoin in het verleden harder is gestegen. Dat is ook niet zo gek, je hebt altijd exponentieel veel meer nodig voor dezelfde percentages. In absolute termen gaat er veel meer geld in dan in eerdere cycles.

Met name de ETF's zijn natuurlijk super bullish, binnen een jaar 1.1mil BTC is daarin gegaan. Onhoudbaar longterm ~ YANBE.
klopt wel, maar als Bitcoin 1% stijgt betekend niet dat jouw stack 1% stijgt, zit je er bijv in met gak van $35k dan heb jij meer gains ipv 1%

dus daarom hodl and never trade :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 23-12-2024 12:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:11
SvMp schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:14:
[...]

ETF's koop je in den regel niet om actief mee te handelen, maar dat betekent niet dat je nooit wat verkoopt. Als je begin dit jaar wat ETF's hebt ingeslagen, dan zit je nu op een mooie winst. In het kader van risicobeheersing is het dan geen gekke gedachte om je investeringsportfolio te herbalanceren en wat Bitcoin ETF's te verkopen.

De gemiddelde ETF koper is wel een ander publiek dan de gemiddelde SC'er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Als het goed is dan wordt het eerste kwartaal van 2025 ETH season. Zoals dat tot nu toe altijd is geweest. Zijn er ook mensen die hierop voorsorteren door wat ETH beta plays aan de PF toe te voegen? Ik denk er zelf in ieder geval sterk over na. Ik heb al een schaduwlijstje klaar liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 00:14

Vis

zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:20:
Als het goed is dan wordt het eerste kwartaal van 2025 ETH season. Zoals dat tot nu toe altijd is geweest. Zijn er ook mensen die hierop voorsorteren door wat ETH beta plays aan de PF toe te voegen? Ik denk er zelf in ieder geval sterk over na. Ik heb al een schaduwlijstje klaar liggen.
Wat is een ETH Beta play?

Ik ga doorgaans alleen voor Bitcoin Alpha.

Change my mind.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
Nee, niet van plan om hierop te voorsorteren. Zul je net zien dat ETH hard omhoog gaat en je ETH beta play nauwelijks beweegt. Zodra ETH daadwerkelijk wat laat zien, is er nog wel tijd om hierop te anticiperen en zichtbaar welke hard meebewegen. Koop dan wellicht niet de ultieme bodem, maar blijf dan ook niet zitten met zware bags in het geval er niets gebeurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:30:
[...]

Nee, niet van plan om hierop te voorsorteren. Zul je net zien dat ETH hard omhoog gaat en je ETH beta play nauwelijks beweegt. Zodra ETH daadwerkelijk wat laat zien, is er nog wel tijd om hierop te anticiperen en zichtbaar welke hard meebewegen. Koop dan wellicht niet de ultieme bodem, maar blijf dan ook niet zitten met zware bags in het geval er niets gebeurt.
Ik zag bij de laatste ETH opleving wel veel ETH beta plays goed reageren. Ik neem wel de gok denk ik. Nu nog even een kijken wanneer. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:23:
[...]

Wat is een ETH Beta play?

Ik ga doorgaans alleen voor Bitcoin Alpha.

Change my mind.
Geen zin om een maxi te overtuigen. Zonde voor de moeite. Buy Bitcoin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
De DXY is ook met een lekkere rally bezig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:40:
[...]

Ik zag bij de laatste ETH opleving wel veel ETH beta plays goed reageren. Ik neem wel de gok denk ik. Nu nog even een kijken wanneer. :)
Ja, ik snap dat je de gok neemt.

Heb zelf al vrij veel ETH in mijn PF. Met daarnaast wat AI plays in het Base ecosysteem wat dan weer onderdeel is van Ethereum. Als ETH de stijgende lijn pakt en deze ook weet vast te houden, dan verwacht ik dat deze het ook goed gaan doen.

Mijn zorg zit hem in dat ETH maar weinig laat zien, dus kijk dan liever even de kat uit de boom. Mocht zoals verwacht ETH season losbarsten in Q1 dan kan ik altijd nog wat ETH omzetten naar alts.

Side note: toch wel mooi wat Coinbase heeft gedaan met de Base L2. Ook hun smart contract wallet werkt goed

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zouden zij achter die dumps zitten om de weak hands te schudden?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:38:
[...]

Zouden zij achter die dumps zitten om de weak hands te schudden?
Ik denk zelf dat @anti elppa er achter zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/-z1_0x6hok8AAAAM/probleemwijken-den-bosch.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Hoop het voor je, maar vind ETH deze bullrun niet heel sterk overkomen. Heb om die reden tijdje terug mijn ETH omgezet in SOL. Ondanks alle memes en grappen vind er heel veel activiteit plaats op het SOL netwerk qua transacties en opbrengsten. Ik volg InvestAnswers op Youtube en die heeft al vele vergelijkingen gemaakt en SOL pakt echt een groot deel van de taart. Wellicht die ook in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Dat is 106k gemiddeld, lekker de top gekocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMathijs
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-10 07:05
Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:51:
[...]
Hoop het voor je, maar vind ETH deze bullrun niet heel sterk overkomen. Heb om die reden tijdje terug mijn ETH omgezet in SOL. Ondanks alle memes en grappen vind er heel veel activiteit plaats op het SOL netwerk qua transacties en opbrengsten. Ik volg InvestAnswers op Youtube en die heeft al vele vergelijkingen gemaakt en SOL pakt echt een groot deel van de taart. Wellicht die ook in de gaten houden?

[YouTube: 👑CRYPTO SHAKEUP: Has SOLANA Lost Its Crown? 🔥]
Ik verwacht zelf dat SOL niks gaat doen, die heeft zijn run gehad van $10 naar wat het nu is. Die memes zullen daar wel blijven, maar meer rotzooi dan dat daar nu al is, zie ik niet snel gebeuren. Het zal vast nog wel wat stijgen, maar ik verwacht weinig tov andere L1 chains. ETH is achtergebleven en gaat denk ik wel omhoog vanaf januari. Maar goed, niemand weet wat echt gaat gebeuren :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
hahaah nee jongens, ik ben vandaag en morgen nog gewoon loonslaaf aan het spelen en doe vooral helemaal niets mbt crypto. Als er iets is wat ik geleerd heb in 4 cycles crypto is dat je vooral niets moet doen op dit soort punten in de markt. oja en van shitcoins afblijven.

DCA kan uiteraard wel gewoon doorgaan mocht je nog niet genoeg gestackt hebben

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Blik1984 schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:56:
[...]

Dat is 106k gemiddeld, lekker de top gekocht
106k is erg laag....als btc over 9 maanden op 420k staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:51:
[...]

[YouTube: 👑CRYPTO SHAKEUP: Has SOLANA Lost Its Crown? 🔥]
Ik snap hier echt niets van. Heb je ooit de moeite genomen om naar de vorige cycles te kijken? ETH season start altijd na het halving jaar. ETH/BTC vind altijd een bodem in december van het halving jaar. Het is echt nooit anders geweest. Je zegt nu ETH presteert ruk in BTC season. En dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
ElMathijs schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:57:
[...]

Ik verwacht zelf dat SOL niks gaat doen, die heeft zijn run gehad van $10 naar wat het nu is. Die memes zullen daar wel blijven, maar meer rotzooi dan dat daar nu al is, zie ik niet snel gebeuren. Het zal vast nog wel wat stijgen, maar ik verwacht weinig tov andere L1 chains. ETH is achtergebleven en gaat denk ik wel omhoog vanaf januari. Maar goed, niemand weet wat echt gaat gebeuren :)
Dat is wat kort door de bocht. Solana harkt meer fees binnen dan alle L1's bij elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:05:
[...]

Ik snap hier echt niets van. Heb je ooit de moeite genomen om naar de vorige cycles te kijken? ETH season start altijd na het halving jaar. ETH/BTC vind altijd een bodem in december van het halving jaar. Het is echt nooit anders geweest. Je zegt nu ETH presteert ruk in BTC season. En dat klopt.
Het gebruik van het netwerk en het transactie volume zit niet bij ETH, ADA, XRP, DOT of wat dan ook, maar bij SOL. Zelfs DEX volume is nu hoger bij SOL dan ETH. Ethereum is daarin momentum verloren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:01:
[...]
DCA kan uiteraard wel gewoon doorgaan.
Inderdaad! Kopen jongens, je hebt nooit genoeg sats en voordat je het weet is de mijn leeg. Ik heb helaas geen 13e maand. Wel.... :9B en zon.

Edit: @Stukfruit ben je nog buiten Thailand? Ik ben het ook niet :+
https://thethaiger.com/ne...s-from-many-phuket-hotels

Edit2: @zwembroek shitcoin dus PussyAlbum :> >:)

[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 23-12-2024 15:14 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:10:
[...]
Het gebruik van het netwerk en het transactie volume zit niet bij ETH, ADA, XRP, DOT of wat dan ook, maar bij SOL. Zelfs DEX volume is nu hoger bij SOL dan ETH. Ethereum is daarin momentum verloren.
ETH season vanaf januari 2025. Schrijf het maar vast in je poesiealbum. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
sh4d0wman schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:12:
[...]

Inderdaad! Kopen jongens, je hebt nooit genoeg sats en voordat je het weet is de mijn leeg. Ik heb helaas geen 13e maand. Wel.... :9B en zon.
ja die zon vandaag is wel echt heerlijk. Zie geen donder wat er op mijn scherm staat, maar vertik het om de zonnewering te laten zakken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:14:
ja die zon vandaag is wel echt heerlijk. Zie geen donder wat er op mijn scherm staat, maar vertik het om de zonnewering te laten zakken
Haha, het kan niet anders dan dat jij op kantoor ook wat bijnamen hebt _O- Niet eens even opstaan om die zonwering omlaag te doen.

Als je nou thuis zat kon ik nog beargumenteren dat het toch weer 0,0004 kWh kost om die zonwering omlaag te laten zakken, en dat kun je beter in Bitcoin stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:13:
[...]

ETH season vanaf januari 2025. Schrijf het maar vast in je poesiealbum. :)
_O- Je vraagt om meningen, maar eigenlijk staat je mening al vast.

Prima, we gaan het vanzelf meemaken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:20:
[...]
_O- Je vraagt om meningen, maar eigenlijk staat je mening al vast.

Prima, we gaan het vanzelf meemaken d:)b
Ik had het niet over SOL vs ETH. :) En als jij denkt dat de cycles het mis hebben dan mag dat uiteraard. Maar het feit dat je nu ETH beoordeeld in BTC season zegt mij eigenlijk al genoeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:18:
[...]

Haha, het kan niet anders dan dat jij op kantoor ook wat bijnamen hebt _O- Niet eens even opstaan om die zonwering omlaag te doen.

Als je nou thuis zat kon ik nog beargumenteren dat het toch weer 0,0004 kWh kost om die zonwering omlaag te laten zakken, en dat kun je beter in Bitcoin stoppen.
nee niet echt, niemand durft omdat ik de sjef ben van die hut hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:57

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:24:
[...]

Die halve hut zit stiekem hier je voor zure maxi uit te maken. Hier durven we ze wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16:37
Pro-crypto idioten hebben zelf ook belangen in Crypto. Uitgelezen kans om eerst te pumpen en dan te dumpen op 20 januari. Daarna hebben ze vier jaar voor rinse and repeat en zijn we alweer bij de volgende halving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:22:
[...]

Ik had het niet over SOL vs ETH. :) En als jij denkt dat de cycles het mis hebben dan mag dat uiteraard. Maar het feit dat je nu ETH beoordeeld in BTC season zegt mij eigenlijk al genoeg.
Nee hoor, ik zie de cycles ook. Een trend is een trend totdat deze wordt gebroken. Ik geloof echter niet dat Ethereum voor altijd de nr. 2 zal blijven qua market cap. Bitcoin heeft een bijzondere positie als store of value, maar Ethereum heeft dat niet en is meer het werkpaard van crypto. Totdat de stoomtrein komt, al zeg ik niet dat SOL dat is.

Maar je kunt ETH toch niet alleen beoordelen op een periode van een half (?) jaar parabolische bullrun?

Ongetwijfeld gaat de prijs omhoog, want praktisch alles zal omhoog gaan, maar netwerk technisch kun je toch niet ontkennen dat het momentum ergens anders zit?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
Darrell schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:30:
[...]

Die halve hut zit stiekem hier je voor zure maxi uit te maken. Hier durven we ze wel
dikke kans. Heb ook een team in belgie......die zullen er helemaal wel wat van vinden, zure kaaskop

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Guere
Als je chef bent heb ik nog wel een ideetje voor je.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/syzhkorBJUEmhvZ4v3YPcrvmgrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJZNrggoZYTCUtYiJyDQD1dY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:37
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMykHhZCDA4FQTruOyro7gVx85c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aMXiziNgUxMybVFSFXCgNRBb.png?f=fotoalbum_large

Wanneer kunnen we beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
US is weer open,
yanks gaan duidelijk niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:58
Zijn die yanks weer aan het dumpen?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 115 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!