bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:32:
[...]
Zal wel weer bakken met kritiek over me heen krijgen (niet van jou), maar heb iets geplaatst in het handel topic.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FsvR2ZtGI2GD10vkpKyqyr1w.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:32:
[...]
Zal wel weer bakken met kritiek over me heen krijgen (niet van jou), maar heb iets geplaatst in het handel topic.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De eerst jinx post.ByteMe_ schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:45:
Nice, het is weer moondag. Wie had het ook alweer over dip vandaag?
Vandaag 110k!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Klopt, hij staat overnight zelfs 1.03% in de minMr Ronman schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:33:
[...]
Is dat niet de slotkoers van vrijdag, ik dacht dat de pre market 10 uur pas begint? Maar misschien kijk ik niet goed.
[ Voor 35% gewijzigd door tomtom901 op 23-12-2024 09:05 ]
Het mag iets positiever he.bsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:32:
[...]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Waar kijk jij dan, ik zie maar 0.67%?anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:08:
nasdaq futures bijna 4% in de plus. idioot
Ja, ik zat ook al te zoeken naar die 4%... zag zonet ook maar 0.65%. Gok dat @anti elppa misschien nog niet helemaal wakker was?
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 23-12-2024 09:12 ]
Overduidelijk toch, meteen de charts van SUI en VET erbij pakken en lijntjes tekenen terwijl die van BTC wordt aangereikt.kbuntu schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:09:
@bsmpower Volgens mij ben jij hier de boel gewoon keihard aan het trollen
Childhood trauma inbound
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 23-12-2024 09:22 ]
Zit een gigantisch fair value gap daar ja maar hoeft absoluut niet opgezocht te worden.Mr Ronman schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:51:
Uiteindelijk zijn er wel grote gapende imbalans gaten zoals hier wel mooi getekend, niet van mij. (Bron trader1andy op X)
Maar goed, misschien is dat pas iets voor januari een keer,
[Afbeelding]
Vind ik ook ja, snap deze reacties ook niet helemaal. Heb nog nooit zoveel moeite uit die kant gezien dus tot het tegendeel bewezen is zal ik er serieus op in blijven gaan.YES schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:21:
Ik ben ofwel naïef/te goedgelovig, ofwel er wordt nu onterecht lelijk gereageerd op bsmpower. Hij heeft eerder verdiend kritiek gehad maar probeert het nu tenminste wel mét charts in het daarvoor bestemde topic. Om dan door te blijven hakken op hem vind ik meer op pestgedrag lijken dan op ouwehoeren.
Dus wat mij betreft: lief doen!
De vraag was hoe ik de BTC chart verder zou tekenen. Die van SUI en Vechain had ik klaar staan dus gelijk ook maar even gedeeld. Ben nu aan het kijken naar BTC. Ik denk niet dat tomtom bedoeld dat ik zijn lijntje ga tekenen naar de support die hij zelf heeft getekend. Maar dat ik mijn eigen mening geef.Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:14:
[...]
Overduidelijk toch, meteen de charts van SUI en VET erbij pakken en lijntjes tekenen terwijl die van BTC wordt aangereikt.
Deze begrijp ik echt niet? Wat is er trollen aan mijn reacties?kbuntu schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:09:
@bsmpower Volgens mij ben jij hier de boel gewoon keihard aan het trollen
Eens. Ik heb vaak genoeg zeer kritisch gereageerd op posts van bsmpower. Maar nu volgt 'ie een keer het advies van @tomtom901 op om serieus naar TA te kijken, dan moeten we niet ook dat nog gaan afkraken. De reden dat hij met SUI en VET charts komt gaf hij zelf al: omdat dit de twee hoofdcoins zijn die hij heeft en deze dus het meest heeft bestudeerd.YES schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:21:
Ik ben ofwel naïef/te goedgelovig, ofwel er wordt nu onterecht lelijk gereageerd op bsmpower. Hij heeft eerder verdiend kritiek gehad maar probeert het nu tenminste wel mét charts in het daarvoor bestemde topic. Om dan door te blijven hakken op hem vind ik meer op pestgedrag lijken dan op ouwehoeren.
Nouja, in dit geval vraag ik dat expliciet wél. Waarom staan mijn levels daar waar ze staan. Als je dat kan reverse engineeren ben je een stap dichterbijbsmpower schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:27:
[...]
Ik denk niet dat tomtom bedoeld dat ik zijn lijntje ga tekenen naar de support die hij zelf heeft getekend.
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 09:34 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Iets met nadeel van de twijfel. Maar goed, ik zal lief doen omdat jij het vraagt.YES schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:21:
Ah, helder. Die zaten nog op het oude futures contract en zijn nog vanochtend geswitched. Bij tradingview gebeurt hetzelfde alleen daar was het vrijdag al. Door de prijsdelta in de futures contracten zie je dan soms een gap van een paar procenten die vrij kort daarna bijtrekt (want de onderliggende prijs verandert nagenoeg niet)anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:32:
[...]
[Afbeelding]
zie nu dat de waarde klopt alleen het % niet. Raar, gok dat die site ff de servers moet resetten
ah logisch, thanks, weer wat geleerdtomtom901 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:37:
[...]
Ah, helder. Die zaten nog op het oude futures contract en zijn nog vanochtend geswitched. Bij tradingview gebeurt hetzelfde alleen daar was het vrijdag al. Door de prijsdelta in de futures contracten zie je dan soms een gap van een paar procenten die vrij kort daarna bijtrekt (want de onderliggende prijs verandert nagenoeg niet)
Heb je het kunnen vinden? Ik heb al 3x gekeken maar zie nergens hoe het uit kan…BeyondThunder schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 19:05:
[...]
Drama inderdaad, eens kijken of dat uit kan ergens...
Verkeerd begrepen dan. Inmiddels een reactie geplaatst. Bedankt voor je hulp!tomtom901 schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:30:
[...]
Nouja, in dit geval vraag ik dat expliciet wél. Waarom staan mijn levels daar waar ze staan. Als je dat kan reverse engineeren ben je een stap dichterbij
Het voelt alsof we 'recht' hebben op een stijging. Maar dan moeten er wel kopers zijn.MattyNL schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:40:
Komt er nog een santa rally/eindejaarsrally?
Kijkende naar de vorige halving years dan zie je toch aan het einde van het jaar nog een flinke stijging.
Zo in 2016 van 23 dec tm 4 jan:
[Afbeelding]
En in 2020 van 23 dec tm 08 jan:
[Afbeelding]
In 2016 en in 2020 was december groen, terwijl die nu nog rood kleurt:
[Afbeelding]
Benieuwd of december alsnog groen gaat eindigen.
Inwisselen die shitcoin.Gipsy King schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:52:
Ho Ho Ho , Fiat Airdrops binnen , en een Santa Bonus Airdrop, precies op tijd.
[Afbeelding]
According to Odaily, CryptoQuant CEO Ki Young-ju recently shared an updated Bitcoin via X market cap table, showing that ETFs, governments, and MicroStrategy (MSTR) now collectively own 31% of all Bitcoin. That’s a significant increase from last year’s 14%.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nope, ook niet gezocht eigenlijk. Doe weinig met ByBit. Maar ik heb daar nog wel een pareltje staan $ROOTWispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:40:
[...]
Heb je het kunnen vinden? Ik heb al 3x gekeken maar zie nergens hoe het uit kan…
History repeating.#Altcoins pic.twitter.com/zaw7NVka9f
— Jelle (@CryptoJelleNL) 23 december 2024
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 23-12-2024 10:23 ]
Heeft BitGO ook een banklicentie (en garantie) net als Kraken? Overigens geen idee of die ook voor non-US klanten geldt, maar dat zou een verschil kunnen zijn. Ik denk dat zo'n executeur vergelijkbare, betrouwbare partijen kiest trouwens, dus mijn onderbuik zegt dat er weinig verschil zal zijn.STIMPPYYY schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:24:
Moet voor FTX ellende aangeven waar ze op uit gaan betalen, Kraken of BitGO. Die laatste ken ik niet, iemand een voorkeur?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-12-2024 11:07 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BTC100K2021 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:06:
Omdat ik rond de kerst wat milder ben heb ik ook een paar extra zakjes alts gekocht.
Om jullie een hart onder de riem te steken en vooral zelf keihard te profiteren van de daling zo vlak voor de verwachte eindfase van de bull.
Ik heb een mooi kerstmenu samengesteld van nieuwe stront, oude stront en stront die ik hier veel voorbij heb zien komen: SEI, ARB, DOGE, LTC, AERO, ONDO, ADA. Geen research gedaan, gewoon blind op de knop gedrukt.
Uiteraard is het hoofdgerecht nog steeds de hardste asset ter wereld.
ik zie LTC, dus standaard een thumbs up! (bij reetcuts natuurlijk ook)BTC100K2021 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:06:
Omdat ik rond de kerst wat milder ben heb ik ook een paar extra zakjes alts gekocht.
Om jullie een hart onder de riem te steken en vooral zelf keihard te profiteren van de daling zo vlak voor de verwachte eindfase van de bull.
Ik heb een mooi kerstmenu samengesteld van nieuwe stront, oude stront en stront die ik hier veel voorbij heb zien komen: SEI, ARB, DOGE, LTC, AERO, ONDO, ADA. Geen research gedaan, gewoon blind op de knop gedrukt.
nothing stops this train
BTC100K2021 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:06:
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Heb Kraken maar aangemaakt en gekoppeld aan FTX. Uitbetaling gebeurt binnen nu en 6 maanden. ThanksStokstaart schreef op maandag 23 december 2024 @ 10:37:
[...]
Heeft BitGO ook een banklicentie (en garantie) net als Kraken? Overigens geen idee of die ook voor non-US klanten geldt, maar dat zou een verschil kunnen zijn. Ik denk dat zo'n executeur vergelijkbare, betrouwbare partijen kiest trouwens, dus mijn onderbuik zegt dat er weinig verschil zal zijn.
Bedankt hoor! 😎BTC100K2021 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:06:
LOLknakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 09:47:
[...]
Dat wist ik ook niet. En zelfs de ervaringsdeskundigen bij FD gingen vandaag de mist in.
[Afbeelding]
[ Voor 58% gewijzigd door tomtom901 op 23-12-2024 11:53 ]
Tsja, dat viel te verwachten, zeker nadat zaken als die ETF's zijn gekomen.baba420 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:56:
Het is zo jammer dat Bitcoin zo geweven is in de politieke klimaat van de VS. Als Trump tijdens zijn inauguratie een ommekeer maakt in zijn pro-crypto beleid, dan kan je het bloed door de straten zien vloeien. Kans is klein met al die pro-crypto mensen die hij om zich heen heeft verzameld, maar met die malloot weet je het nooit. Het sentiment kan zomaar omslaan.
Heb je zijn team gezien? zeer veel pro crypto dus lijkt me sterk.baba420 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:56:
Het is zo jammer dat Bitcoin zo geweven is in de politieke klimaat van de VS. Als Trump tijdens zijn inauguratie een ommekeer maakt in zijn pro-crypto beleid, dan kan je het bloed door de straten zien vloeien. Kans is klein met al die pro-crypto mensen die hij om zich heen heeft verzameld, maar met die malloot weet je het nooit. Het sentiment kan zomaar omslaan.
nothing stops this train
Niet alleen het politieke klimaat, er zijn nu 4 grote zaken die het sentiment rondom BTC bepalen:baba420 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:56:
Dat was het altijd al met de SEC en die malloot Gensler. De SEC met hun rechtszaken en war on crypto. Dat is nu helemaal omgedraaid. Ik zie het positief in.baba420 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:56:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee @Kol Nedra.Blik1984 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:00:
[...]
Niet alleen het politieke klimaat, er zijn nu 4 grote zaken die het sentiment rondom BTC bepalen:
- Trump presidentschap en de keuzes die hij hierin gaat maken
- Saylor
- ETFs
- de terugkeer van Kol Nedra ()
Die 4 zaken vertroebelen kunnen een ontzettende pump veroorzaken voorhet komende jaar, maar mochten die factoren enigszins negatief uitslaan dan heeft dat direct een ontzettend negatief effect op de prijs.
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar de ETFs zijn er al 11,5 maand. Vanaf dieptepunt bear tot nu is de stijging lager dan in de vorige bullrun. Ook Saylor is al even bezig met inkopen.Blik1984 schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:00:
[...]
Niet alleen het politieke klimaat, er zijn nu 4 grote zaken die het sentiment rondom BTC bepalen:
- Trump presidentschap en de keuzes die hij hierin gaat maken
- Saylor
- ETFs
- de terugkeer van Kol Nedra ()
Die 4 zaken vertroebelen kunnen een ontzettende pump veroorzaken voorhet komende jaar, maar mochten die factoren enigszins negatief uitslaan dan heeft dat direct een ontzettend negatief effect op de prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door SvMp op 23-12-2024 12:15 ]
Je geeft al vaker aan dat Bitcoin in het verleden harder is gestegen. Dat is ook niet zo gek, je hebt altijd exponentieel meer nodig voor dezelfde percentages. In absolute termen gaat er veel meer geld in dan in eerdere cycles.SvMp schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:14:
[...]
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar de ETFs zijn er al 11,5 maand. Vanaf dieptepunt bear tot nu is de stijging lager dan in de vorige bullrun. Ook Saylor is al even bezig met inkopen.
Bij beide vraag ik mij af hoe bullish ze werkelijk zijn. Bitcoin is in het verleden zonder deze factoren harder gestegen. Ik had vanuit de ETFs meer stabiliteit verwacht (continu inflows, waarvan de hoogte varieert afhankelijk van marktsentiment) maar er zijn ook veel outflows (vreemd want een ETF koop je doorgaans niet om short term mee te traden maar om lange tijd vast te houden). Saylor creëert een enorme zeepbel door met vreemd vermogen bitcoin te kopen. Dat kan (hoeft niet) uit elkaar spatten. Investeerders (voor zover je geld steken in crypto "investeren" kunt noemen) houden niet van onzekerheid, en wat Saylor doet creëert meer onzekerheid in de markt.
Van Trump heb ik wel goede verwachtingen. Je zag het effect van het vertrek van Gary Gensler direct in de koers van XRP, het grootste slachtoffer van Gensler.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
klopt wel, maar als Bitcoin 1% stijgt betekend niet dat jouw stack 1% stijgt, zit je er bijv in met gak van $35k dan heb jij meer gains ipv 1%Gelukszoekr schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:43:
[...]
Je geeft al vaker aan dat Bitcoin in het verleden harder is gestegen. Dat is ook niet zo gek, je hebt altijd exponentieel veel meer nodig voor dezelfde percentages. In absolute termen gaat er veel meer geld in dan in eerdere cycles.
Met name de ETF's zijn natuurlijk super bullish, binnen een jaar 1.1mil BTC is daarin gegaan. Onhoudbaar longterm ~ YANBE.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 23-12-2024 12:47 ]
nothing stops this train
ETF's koop je in den regel niet om actief mee te handelen, maar dat betekent niet dat je nooit wat verkoopt. Als je begin dit jaar wat ETF's hebt ingeslagen, dan zit je nu op een mooie winst. In het kader van risicobeheersing is het dan geen gekke gedachte om je investeringsportfolio te herbalanceren en wat Bitcoin ETF's te verkopen.SvMp schreef op maandag 23 december 2024 @ 12:14:
[...]
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar de ETFs zijn er al 11,5 maand. Vanaf dieptepunt bear tot nu is de stijging lager dan in de vorige bullrun. Ook Saylor is al even bezig met inkopen.
Bij beide vraag ik mij af hoe bullish ze werkelijk zijn. Bitcoin is in het verleden zonder deze factoren harder gestegen. Ik had vanuit de ETFs meer stabiliteit verwacht (continu inflows, waarvan de hoogte varieert afhankelijk van marktsentiment) maar er zijn ook veel outflows (vreemd want een ETF koop je doorgaans niet om short term mee te traden maar om lange tijd vast te houden). Saylor creëert een enorme zeepbel door met vreemd vermogen bitcoin te kopen. Dat kan (hoeft niet) uit elkaar spatten. Investeerders (voor zover je geld steken in crypto "investeren" kunt noemen) houden niet van onzekerheid, en wat Saylor doet creëert meer onzekerheid in de markt.
Van Trump heb ik wel goede verwachtingen. Je zag het effect van het vertrek van Gary Gensler direct in de koers van XRP, het grootste slachtoffer van Gensler.
Wat is een ETH Beta play?zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:20:
Als het goed is dan wordt het eerste kwartaal van 2025 ETH season. Zoals dat tot nu toe altijd is geweest. Zijn er ook mensen die hierop voorsorteren door wat ETH beta plays aan de PF toe te voegen? Ik denk er zelf in ieder geval sterk over na. Ik heb al een schaduwlijstje klaar liggen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee, niet van plan om hierop te voorsorteren. Zul je net zien dat ETH hard omhoog gaat en je ETH beta play nauwelijks beweegt. Zodra ETH daadwerkelijk wat laat zien, is er nog wel tijd om hierop te anticiperen en zichtbaar welke hard meebewegen. Koop dan wellicht niet de ultieme bodem, maar blijf dan ook niet zitten met zware bags in het geval er niets gebeurt.zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:20:
Als het goed is dan wordt het eerste kwartaal van 2025 ETH season. Zoals dat tot nu toe altijd is geweest. Zijn er ook mensen die hierop voorsorteren door wat ETH beta plays aan de PF toe te voegen? Ik denk er zelf in ieder geval sterk over na. Ik heb al een schaduwlijstje klaar liggen.
Ik zag bij de laatste ETH opleving wel veel ETH beta plays goed reageren. Ik neem wel de gok denk ik. Nu nog even een kijken wanneer.jvel92 schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:30:
[...]
Nee, niet van plan om hierop te voorsorteren. Zul je net zien dat ETH hard omhoog gaat en je ETH beta play nauwelijks beweegt. Zodra ETH daadwerkelijk wat laat zien, is er nog wel tijd om hierop te anticiperen en zichtbaar welke hard meebewegen. Koop dan wellicht niet de ultieme bodem, maar blijf dan ook niet zitten met zware bags in het geval er niets gebeurt.
Geen zin om een maxi te overtuigen. Zonde voor de moeite. Buy Bitcoin.Vis schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:23:
[...]
Wat is een ETH Beta play?
Ik ga doorgaans alleen voor Bitcoin Alpha.
Change my mind.
Ja, ik snap dat je de gok neemt.zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:40:
[...]
Ik zag bij de laatste ETH opleving wel veel ETH beta plays goed reageren. Ik neem wel de gok denk ik. Nu nog even een kijken wanneer.
JUST IN: MicroStrategy buys another 5,262 #Bitcoin for $561 million.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 23 december 2024
Ik denk zelf dat @anti elppa er achter zit.Wispe schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:38:
[...]
Zouden zij achter die dumps zitten om de weak hands te schudden?
Hoop het voor je, maar vind ETH deze bullrun niet heel sterk overkomen. Heb om die reden tijdje terug mijn ETH omgezet in SOL. Ondanks alle memes en grappen vind er heel veel activiteit plaats op het SOL netwerk qua transacties en opbrengsten. Ik volg InvestAnswers op Youtube en die heeft al vele vergelijkingen gemaakt en SOL pakt echt een groot deel van de taart. Wellicht die ook in de gaten houden?zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:20:
Ik verwacht zelf dat SOL niks gaat doen, die heeft zijn run gehad van $10 naar wat het nu is. Die memes zullen daar wel blijven, maar meer rotzooi dan dat daar nu al is, zie ik niet snel gebeuren. Het zal vast nog wel wat stijgen, maar ik verwacht weinig tov andere L1 chains. ETH is achtergebleven en gaat denk ik wel omhoog vanaf januari. Maar goed, niemand weet wat echt gaat gebeurenNumbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:51:
[...]
Hoop het voor je, maar vind ETH deze bullrun niet heel sterk overkomen. Heb om die reden tijdje terug mijn ETH omgezet in SOL. Ondanks alle memes en grappen vind er heel veel activiteit plaats op het SOL netwerk qua transacties en opbrengsten. Ik volg InvestAnswers op Youtube en die heeft al vele vergelijkingen gemaakt en SOL pakt echt een groot deel van de taart. Wellicht die ook in de gaten houden?
[YouTube: 👑CRYPTO SHAKEUP: Has SOLANA Lost Its Crown? 🔥]
hahaah nee jongens, ik ben vandaag en morgen nog gewoon loonslaaf aan het spelen en doe vooral helemaal niets mbt crypto. Als er iets is wat ik geleerd heb in 4 cycles crypto is dat je vooral niets moet doen op dit soort punten in de markt. oja en van shitcoins afblijven.zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:43:
[...]
Ik denk zelf dat @anti elppa er achter zit.
106k is erg laag....als btc over 9 maanden op 420k staatBlik1984 schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:56:
[...]
Dat is 106k gemiddeld, lekker de top gekocht
Ik snap hier echt niets van. Heb je ooit de moeite genomen om naar de vorige cycles te kijken? ETH season start altijd na het halving jaar. ETH/BTC vind altijd een bodem in december van het halving jaar. Het is echt nooit anders geweest. Je zegt nu ETH presteert ruk in BTC season. En dat klopt.Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:51:
[...]
Hoop het voor je, maar vind ETH deze bullrun niet heel sterk overkomen. Heb om die reden tijdje terug mijn ETH omgezet in SOL. Ondanks alle memes en grappen vind er heel veel activiteit plaats op het SOL netwerk qua transacties en opbrengsten. Ik volg InvestAnswers op Youtube en die heeft al vele vergelijkingen gemaakt en SOL pakt echt een groot deel van de taart. Wellicht die ook in de gaten houden?
[YouTube: 👑CRYPTO SHAKEUP: Has SOLANA Lost Its Crown? 🔥]
Dat is wat kort door de bocht. Solana harkt meer fees binnen dan alle L1's bij elkaarElMathijs schreef op maandag 23 december 2024 @ 14:57:
[...]
Ik verwacht zelf dat SOL niks gaat doen, die heeft zijn run gehad van $10 naar wat het nu is. Die memes zullen daar wel blijven, maar meer rotzooi dan dat daar nu al is, zie ik niet snel gebeuren. Het zal vast nog wel wat stijgen, maar ik verwacht weinig tov andere L1 chains. ETH is achtergebleven en gaat denk ik wel omhoog vanaf januari. Maar goed, niemand weet wat echt gaat gebeuren
Het gebruik van het netwerk en het transactie volume zit niet bij ETH, ADA, XRP, DOT of wat dan ook, maar bij SOL. Zelfs DEX volume is nu hoger bij SOL dan ETH. Ethereum is daarin momentum verloren.zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:05:
[...]
Ik snap hier echt niets van. Heb je ooit de moeite genomen om naar de vorige cycles te kijken? ETH season start altijd na het halving jaar. ETH/BTC vind altijd een bodem in december van het halving jaar. Het is echt nooit anders geweest. Je zegt nu ETH presteert ruk in BTC season. En dat klopt.
Inderdaad! Kopen jongens, je hebt nooit genoeg sats en voordat je het weet is de mijn leeg. Ik heb helaas geen 13e maand. Wel....anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:01:
[...]
DCA kan uiteraard wel gewoon doorgaan.
[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 23-12-2024 15:14 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ETH season vanaf januari 2025. Schrijf het maar vast in je poesiealbum.Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:10:
[...]
Het gebruik van het netwerk en het transactie volume zit niet bij ETH, ADA, XRP, DOT of wat dan ook, maar bij SOL. Zelfs DEX volume is nu hoger bij SOL dan ETH. Ethereum is daarin momentum verloren.
ja die zon vandaag is wel echt heerlijk. Zie geen donder wat er op mijn scherm staat, maar vertik het om de zonnewering te laten zakkensh4d0wman schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:12:
[...]
Inderdaad! Kopen jongens, je hebt nooit genoeg sats en voordat je het weet is de mijn leeg. Ik heb helaas geen 13e maand. Wel....en zon.
Haha, het kan niet anders dan dat jij op kantoor ook wat bijnamen hebtanti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:14:
ja die zon vandaag is wel echt heerlijk. Zie geen donder wat er op mijn scherm staat, maar vertik het om de zonnewering te laten zakken
zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:13:
[...]
ETH season vanaf januari 2025. Schrijf het maar vast in je poesiealbum.
Ik had het niet over SOL vs ETH.Numbers schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:20:
[...]
Je vraagt om meningen, maar eigenlijk staat je mening al vast.
Prima, we gaan het vanzelf meemaken
nee niet echt, niemand durft omdat ik de sjef ben van die hut hierGuere schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:18:
[...]
Haha, het kan niet anders dan dat jij op kantoor ook wat bijnamen hebtNiet eens even opstaan om die zonwering omlaag te doen.
Als je nou thuis zat kon ik nog beargumenteren dat het toch weer 0,0004 kWh kost om die zonwering omlaag te laten zakken, en dat kun je beter in Bitcoin stoppen.
Die halve hut zit stiekem hier je voor zure maxi uit te maken. Hier durven we ze welanti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:24:
[...]
nee niet echt, niemand durft omdat ik de sjef ben van die hut hier
Pro-crypto idioten hebben zelf ook belangen in Crypto. Uitgelezen kans om eerst te pumpen en dan te dumpen op 20 januari. Daarna hebben ze vier jaar voor rinse and repeat en zijn we alweer bij de volgende halving.baba420 schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:56:
Nee hoor, ik zie de cycles ook. Een trend is een trend totdat deze wordt gebroken. Ik geloof echter niet dat Ethereum voor altijd de nr. 2 zal blijven qua market cap. Bitcoin heeft een bijzondere positie als store of value, maar Ethereum heeft dat niet en is meer het werkpaard van crypto. Totdat de stoomtrein komt, al zeg ik niet dat SOL dat is.zwembroek schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:22:
[...]
Ik had het niet over SOL vs ETH.En als jij denkt dat de cycles het mis hebben dan mag dat uiteraard. Maar het feit dat je nu ETH beoordeeld in BTC season zegt mij eigenlijk al genoeg.
dikke kans. Heb ook een team in belgie......die zullen er helemaal wel wat van vinden, zure kaaskopDarrell schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:30:
[...]
Die halve hut zit stiekem hier je voor zure maxi uit te maken. Hier durven we ze wel
Als je chef bent heb ik nog wel een ideetje voor je.anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:24:
anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:24:
[...]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq