Net als het weekend. En uiteraard de donderdag. Alleen op di, wo, vr long gaan dan maar.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:08:
[...]
Morgen misschien al. Maandag is over het algemeen een dag in het rood.
PM je seeds maar, dan kijk ik vanaf hier wel even in.Fordius schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:10:
[...]
Je mag langskomen en mijn wallet zien.
Ik zit er al in sinds xrp 0.12 cent was mag je meteen mn amd zakje ook zien van toen ik het kocht voor onder 3 dollar.
Wanneer wil je komen voor de koffie?
Als het totaal vermogen hoger is dan hij verwacht doe je 50% van jouw vermogen kado, is het lager dan krijg je 50% van de mijne.
Ben benieuwd
Mooi voorbeeld van hoe je hier op een gevoel afgaat, maar dat dit dus geen enkele basis in de realiteit heeft. Sterker nog: maandag is juist de sterkste dag voor Bitcoin met gemiddeld de hoogste returns. Onderstaand de resultaten voor 2024:bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:08:
/f/image/SZODzklwj493x13KwuFfUhDg.png?f=fotoalbum_large)
Het is zelfs eens onderzocht:
The only exception is BitCoin, for which returns on Mondays are significantly higher than those on the other days of the week.
Top, heb je een voorkeur voor merk boormachine en wil je metaal of houtboorFordius schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:10:
[...]
Je mag langskomen en mijn wallet zien.
Ik zit er al in sinds xrp 0.12 cent was mag je meteen mn amd zakje ook zien van toen ik het kocht voor onder 3 dollar.
Wanneer wil je komen voor de koffie?
Als het totaal vermogen hoger is dan hij verwacht doe je 50% van jouw vermogen kado, is het lager dan krijg je 50% van de mijne.
Ben benieuwd
bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:08:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/51VqkuFg85IXI5RAIJc8NDJd.gif?f=user_large)
Haha doe maar houtboorJoebarRC schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:13:
[...]
Top, heb je een voorkeur voor merk boormachine en wil je metaal of houtboor
Maar serieus je mag langskomen
Ook als je niet voor weddenschap wil gaan.
Nee maar reden dat ik zeg 30/40 zijn we meteen klaar met die correctie en dan up. Allemaal nieuw geld en gaan
Hij op emotie/gevoel? Onmogelijk!Guere schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:13:
[...]
Mooi voorbeeld van hoe je hier op een gevoel afgaat, maar dat dit dus geen enkele basis in de realiteit heeft. Sterker nog: maandag is juist de sterkste dag voor Bitcoin met gemiddeld de hoogste returns. Onderstaand de resultaten voor 2024:
[Afbeelding]
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wispe schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:12:
[...]
PM je seeds maar, dan kijk ik vanaf hier wel even in.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSJXWwySnLOVUq7ltYFQFDuu.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ergens op de 94300-94500 zat een vrij grote liquidatie zone, wellicht wel een frontrun voor iedereen die wacht op 92k. Wishful thinking.
Fordius schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:17:
[...]
Haha doe maar houtboor
Maar serieus je mag langskomen
Ook als je niet voor weddenschap wil gaan.
Nee maar reden dat ik zeg 30/40 zijn we meteen klaar met die correctie en dan up. Allemaal nieuw geld en gaan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RfwY1RgDJefIX696ORSds4S3.gif?f=user_large)
Ja hier ookAntifon schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:34:
[...]
Haha ik blijf stuk gaan om die Joker memes. Die zijn toch wel favoriet

Ik heb wel degelijk even op tradingview gekeken naar de laatste maandag-en:Guere schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:13:
[...]
Mooi voorbeeld van hoe je hier op een gevoel afgaat, maar dat dit dus geen enkele basis in de realiteit heeft. Sterker nog: maandag is juist de sterkste dag voor Bitcoin met gemiddeld de hoogste returns. Onderstaand de resultaten voor 2024:
[Afbeelding]
[...]
16 dec: +1,53%
9 dec: -3,79%
2 dec: -1,38%
25 nov: -4,99%
18 nov: +0,68%
11 nov: +10,30%
4 nov: -1,35%
Daarvoor ook redelijk vaak rood op de maandag en/of start neerwaartse trend. Maar hoop dat jij gelijk hebt! Net een weekje Rhodos geboekt voor de Mei vakantie dus kan wel wat groene cijfers gebruiken.
Een maandag 2 dagen voor de kerst is niet echt een reguliere maandag.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:36:
[...]
Ik heb wel degelijk even op tradingview gekeken naar de laatste maandag-en:
Daarvoor ook redelijk vaak rood op de maandag en/of start neerwaartse trend. Maar hoop dat jij gelijk hebt! Net een weekje Rhodos geboekt voor de Mei vakantie dus kan wel wat groene cijfers gebruiken.
Teleurstellend dit. Je had ‘hem’ er prima naast kunnen leggen…Wispe schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:12:
[...]
PM je seeds maar, dan kijk ik vanaf hier wel even in.
Haha nou, het kan (helaas) prima omlaag gaan morgen, gemiddelden zeggen niets over een individuele dag. Maar algemeen gezien is maandag dus wel groen, en verder uiteraard gewoon kijken naar huidige setup en wat logisch lijkt gezien de lijntjes enzobsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:36:
[...]
Hmm. Maandag voor kerst is geen reguliere maandag, mag Taro en tomtom901 niet volgen, mag niet op gevoel, mag geen gure CT accounts volgen. Ik ben een beetje door mijn opties heen 😅. Zie morgenochtend wel hoe het er bij staat als ik weer wakker ben. Morgen laatste dagje werken voor de kerstvakantie. Ik wens een groene kerst 🎄💹
Heb je de optie: Je er zelf in verdiepen en op basis daarvan keuzes maken al overwogen?bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:50:
Hmm. Maandag voor kerst is geen reguliere maandag, mag Taro en tomtom901 niet volgen, mag niet op gevoel, mag geen gure CT accounts volgen. Ik ben een beetje door mijn opties heen 😅. Zie morgenochtend wel hoe het er bij staat als ik weer wakker ben. Morgen laatste dagje werken voor de kerstvakantie. Ik wens een groene kerst 🎄💹
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ben je nou aan het trollen of?bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:50:
"mag niet volgen"
Omg
Tijd voor een nieuwe meme...
Omg

Tijd voor een nieuwe meme...
Beter dat geld nu in altcoins pompen en over een paar jaar wereldreis maken daarvan.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:36:
Net een weekje Rhodos geboekt voor de Mei vakantie dus kan wel wat groene cijfers gebruiken.
Beter dat ie eens goed onderzoek doet en een plan maakt.
Was iets sarcastisch. En kennis van TA goed voornemen voor begin 2025.Taro schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:52:
[...]
Heb je de optie: Je er zelf in verdiepen en op basis daarvan keuzes maken al overwogen?
Dat heb ik ook..bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:03:
[...]
Was iets sarcastisch. En kennis van TA goed voornemen voor begin 2025.
Alex Becker op youtube aantal dingen van gezien op aanraden van een medetweaker.
En diverse video's van Data Trader bekeken, waarin diverse trading strategien en het herkennen van patronen helder word uitgelegt
YouTube: Every Trading Strategy Explained in 12 Minutes
Waarom heb je SUI en VeChain in je porto?bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:03:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier werd Bitcoin aangeraden, dus dan ga je met SUI en VeChain. Dikke gainzGelukszoekr schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:07:
[...]
Waarom heb je SUI en VeChain in je porto?
Ah, dus die gaat in februari in de prullenbak? Pak gewoon de gratis versie van TradingView erbij en begin vandaag nog. The secret of getting ahead is getting started.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:03:
[...]
En kennis van TA goed voornemen voor begin 2025.
Ik deed vroeger ook maar wat, bij iedere rode kaars verkocht ik. Tegenwoordig geeft het mij juist rust om te weten dat die daling (als het goed is) onderdeel van een patroon is, waar ik dan de tussentijdse onregelmatige DCA moet doen en dat niet alles door die rode candle direct terug naar 0 gaat.
Waarom zou je het uitstellen? Als ik je berichten zo lees kan je wel wat houvast gebruiken.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Paar jaar?Het Fantoom schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:59:
[...]
Beter dat geld nu in altcoins pompen en over een paar jaar wereldreis maken daarvan.
Eind volgend jaar toch al? + Ontslagbrief indienen einde zomervakantie 2025.
Eerst natuurlijk wel een drol op de baas zn bureau leggen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Antifon schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:34:
[...]
Haha ik blijf stuk gaan om die Joker memes. Die zijn toch wel favoriet
:strip_exif()/f/image/XzdohsDhWDHC2LgMWEDE0f5D.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
$BTC will peak at $225,000+ by June 2025.
— CRYPTO₿IRB (@crypto_birb) 20 december 2024
Bitcoin bull run is 80% complete. Next 20% is most fun.
Real altseason will happen after BTC top.
Don't take screenshots.
Realize gains and run before 2025 ends.
2026 is bear market (80-90% loss).
(Big release on Dec 27 - mark date) pic.twitter.com/dvrCBZ9WlM
Mijn Tradingview+glazenbol zien nu ook een weerstand op $93.700. Wat zeggen de kenners?
SUI en VET heb ik oa ook.
VET nog wat van af koerzen als 0,00xx Die wil ik komende half jaar gaan dumpen
SUI recent gekocht in de 3,30/3.90 range.
Komend jaar wil ik ook mn grote SOL positie verkopen, en in de bear helemaal in BTC gaan
SUI en VET heb ik oa ook.
VET nog wat van af koerzen als 0,00xx Die wil ik komende half jaar gaan dumpen
SUI recent gekocht in de 3,30/3.90 range.
Komend jaar wil ik ook mn grote SOL positie verkopen, en in de bear helemaal in BTC gaan
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OPziEGP5RZqPp7bM1veUGNKs.jpg?f=user_large)
Ik bedoel meer dat, hij waarschijnlijk deze muntjes voor een rede heeft uitgezocht. Hij zal in het verhaal geloven. Dat is een fundamentele overtuiging. Dan hoef je eigenlijk helemaal niet iets met TA te doen.jvel92 schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:08:
[...]
Hier werd Bitcoin aangeraden, dus dan ga je met SUI en VeChain. Dikke gainz
Andersom, als je graag bezig bent met TA, dan hoef je alleen maar te kijken of er voldoende liquiditeit is om het te traden en maakt het niks uit of je nou met Bitcoin, Fartcoin of forex bezig bent
Niet iedereen heeft de perfecte trade. Soms is er ook gewoon een persoonlijk gevoel. Kan de boot missen, of naar de maan gaan.
Als je naar de maan gaat, kun je in de volgende bullcycle over 4 jaar hier laten horen dat je gelijk had
Als je naar de maan gaat, kun je in de volgende bullcycle over 4 jaar hier laten horen dat je gelijk had
ByteMe_ schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:01:
Beter dat ie eens goed onderzoek doet en een plan maakt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/C3HMJsR04hmSrKelVD9bTLdI.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Vorige cycle had iemand anders gelijk met ANKR.keanu_ schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:22:
Niet iedereen heeft de perfecte trade. Soms is er ook gewoon een persoonlijk gevoel. Kan de boot missen, of naar de maan gaan.
Ik heb me op basis van die tip ingelezen en ook ingeslagen.
Dikke moon.
Nog bedankt @Mooody
Ik geloof helemaal niet in crypto, als in dat het daadwerkelijk een doel heeft of serieus gebruikt wordt. Bezit het puur om er geld mee te verdienen. Maakt me echt niet uit of het bitcoin is of een of andere memecoin. Vechain jaren geleden al gekocht. Toen wel om het verhaal en het team. Maar dat zegt helemaal niks, niemand boeit het iets blijkt wel. Men koopt liever muntjes met het logo van een hond. Heb Vechain nooit helemaal weg gedaan, geen idee waarom. Telkens weer de hoop dat ie wel hersteld. SUI puur gekocht om de hype. Houdt zich redelijk staande als BTC zakt, dus dat voelt wel als een sterk muntje (ja sorry, gevoel). Bitcoin kopen was achteraf beter geweest qua percentage winst. Maar dat is achteraf. Het is nu makkelijk praten maar niemand had het kunnen weten. Als ik mijn eerste SUI aankoop niet te vroeg had verkocht was dat nu veel meer waard geweest dan als ik Bitcoin had gehad. Maar dat is ook een "als".Gelukszoekr schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:17:
[...]
Ik bedoel meer dat, hij waarschijnlijk deze muntjes voor een rede heeft uitgezocht. Hij zal in het verhaal geloven. Dat is een fundamentele overtuiging. Dan hoef je eigenlijk helemaal niet iets met TA te doen.
Andersom, als je graag bezig bent met TA, dan hoef je alleen maar te kijken of er voldoende liquiditeit is om het te traden en maakt het niks uit of je nou met Bitcoin, Fartcoin of forex bezig bent
Oh dear...Taro schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:09:
[...]
...waar ik dan de tussentijdse onregelmatige DCA moet doen en dat niet alles door die rode candle direct terug naar 0 gaat...
:strip_exif()/f/image/A9NaCBK5X44uZcdouJIdttqK.gif?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WZul2yEbDrijlFD8Sv8bEWG7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/sFLxid0yjeN3LiFCq6IvsRl8.jpg?f=user_large)
Geen idee wanneer je SUI gekocht hebt maar feitelijk heb je gewoon gelijk, dat is de afgelopen maanden een sterke munt geweest t.o.v. BTC, kijk maar:bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:30:
[...]
Ik geloof helemaal niet in crypto, als in dat het daadwerkelijk een doel heeft of serieus gebruikt wordt. Bezit het puur om er geld mee te verdienen. Maakt me echt niet uit of het bitcoin is of een of andere memecoin. Vechain jaren geleden al gekocht. Toen wel om het verhaal en het team. Maar dat zegt helemaal niks, niemand boeit het iets blijkt wel. Men koopt liever muntjes met het logo van een hond. Heb Vechain nooit helemaal weg gedaan, geen idee waarom. Telkens weer de hoop dat ie wel hersteld. SUI puur gekocht om de hype. Houdt zich redelijk staande als BTC zakt, dus dat voelt wel als een sterk muntje (ja sorry, gevoel). Bitcoin kopen was achteraf beter geweest qua percentage winst. Maar dat is achteraf. Het is nu makkelijk praten maar niemand had het kunnen weten. Als ik mijn eerste SUI aankoop niet te vroeg had verkocht was dat nu veel meer waard geweest dan als ik Bitcoin had gehad. Maar dat is ook een "als".
/f/image/stIKpPG75NnwSnMPgYkyaLfL.png?f=fotoalbum_large)
Het is nooit te laat om alles in te wisselen voor Bitcoin. Dan zijn er ook zoveel meer bronnen beschikbaar om vanuit TA of fundamenteel oogpunt meerdere bronnen te volgenbsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:30:
[...]
Ik geloof helemaal niet in crypto, als in dat het daadwerkelijk een doel heeft of serieus gebruikt wordt. Bezit het puur om er geld mee te verdienen. Maakt me echt niet uit of het bitcoin is of een of andere memecoin. Vechain jaren geleden al gekocht. Toen wel om het verhaal en het team. Maar dat zegt helemaal niks, niemand boeit het iets blijkt wel. Men koopt liever muntjes met het logo van een hond. Heb Vechain nooit helemaal weg gedaan, geen idee waarom. Telkens weer de hoop dat ie wel hersteld. SUI puur gekocht om de hype. Houdt zich redelijk staande als BTC zakt, dus dat voelt wel als een sterk muntje (ja sorry, gevoel). Bitcoin kopen was achteraf beter geweest qua percentage winst. Maar dat is achteraf. Het is nu makkelijk praten maar niemand had het kunnen weten. Als ik mijn eerste SUI aankoop niet te vroeg had verkocht was dat nu veel meer waard geweest dan als ik Bitcoin had gehad. Maar dat is ook een "als".
Gelukszoekr schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:39:
[...]
Het is nooit te laat om alles in te wisselen voor Bitcoin. Dan zijn er ook zoveel meer bronnen beschikbaar om vanuit TA of fundamenteel oogpunt meerdere bronnen te volgen
:strip_exif()/f/image/MGLqsqLJA1AipzhIootfYRpg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoef geen gelijk, dat is niet mijn doel. Iedereen moet lekker kopen wat ie wil. En er hopelijk een leuke winst mee maken. Maar een aantal hier kan er blijkbaar niet tegen als je geen Bitcoin hebt en wordt gelijk voor gek verklaard. Ik begrijp dat kleinerende gedrag niet zo goed. Kwam hier weer even terug voor een kort (sarcastisch) berichtje en moet me ineens weer overal tegen verdedigen 🤔YES schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:33:
[...]
Geen idee wanneer je SUI gekocht hebt maar feitelijk heb je gewoon gelijk, dat is de afgelopen maanden een sterke munt geweest t.o.v. BTC, kijk maar:
[Afbeelding]
Wel of geen Bitcoin maakt echt niet uit. Het gaat er meer om dat je zo'n beetje alle adviezen in de wind slaat/ negeert en dan verbaasd bent over de uitkomsten.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:44:
[...]
Ik hoef geen gelijk, dat is niet mijn doel. Iedereen moet lekker kopen wat ie wil. En er hopelijk een leuke winst mee maken. Maar een aantal hier kan er blijkbaar niet tegen als je geen Bitcoin hebt en wordt gelijk voor gek verklaard. Ik begrijp dat kleinerende gedrag niet zo goed. Kwam hier weer even terug voor een kort (sarcastisch) berichtje en moet me ineens weer overal tegen verdedigen 🤔
In het sarcastische grapje zat een serieuze ondertoon en op een forum wordt daar op gereageerd.
Ik wilde niet het punt maken dat je gelijk had. Ik wilde er iets anders mee zeggen, maar dat had ik wellicht moeten verduidelijken.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:44:
[...]
Ik hoef geen gelijk, dat is niet mijn doel. Iedereen moet lekker kopen wat ie wil. En er hopelijk een leuke winst mee maken. Maar een aantal hier kan er blijkbaar niet tegen als je geen Bitcoin hebt en wordt gelijk voor gek verklaard. Ik begrijp dat kleinerende gedrag niet zo goed. Kwam hier weer even terug voor een kort (sarcastisch) berichtje en moet me ineens weer overal tegen verdedigen 🤔
Mijn punt is juist, je hebt een gevoel en dat kan bevestigt of ontkracht worden met feitelijke informatie. Gevoel is niet per definitie verkeerd, probeer het alleen te staven met feiten als dat mogelijk is.
[ Voor 66% gewijzigd door YES op 22-12-2024 22:55 ]
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik wil je niet kleineren.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:44:
[...]
Maar een aantal hier kan er blijkbaar niet tegen als je geen Bitcoin hebt en wordt gelijk voor gek verklaard. Ik begrijp dat kleinerende gedrag niet zo goed.
Het staat iedereen vrij te kopen wat ‘ie wil en sommigen hebben gruwelijke winsten gemaakt door (met een plan of zelfs zonder) de juiste alt coins te kopen.
Wat in jouw geval anders is: je hebt vanaf het begin getwijfeld over je keuzes, advies gevraagd, daar toch niets mee gedaan, en je blijft erop terugkomen met (sarcastische) berichten. Ja, dan wordt het een running gag. Ook als je BTC had gekocht.
Een goede maat van me heeft jaren gedroomd van een oude Amerikaanse suv, heeft eindelijk yolo gedaan en klaagt nu iedere keer over het brandstof verbruik.
Geloof me, die krijgt dagelijks meer memes van me dan jij.
Maktub
Sorry voor de dubbele reactie, maar ik wilde nog ff dit erbij vermelden:bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:44:
[...]
Wat betreft de vervelende reacties die je nogal eens krijgt hier: je kiest er zelf voor je te 'moeten' verdedigen. Dat hoeft helemaal niet. Het valt me op dat je soms goedbedoelde adviezen niet echt op (wil) pakken maar andere flauwe schijtlollige opmerkingen vat je wel weer serieus op. Het was daarom ook dat ik me oprecht afvroeg of je niet aan het trollen bent soms, je pikt er bepaalde opmerkingen uit en reageert daar dan op, terwijl je andere meer inhoudelijke posts negeert.
Hey maar als je daadwerkelijk een beetje TA wilt gaan doen in het nieuwe jaar, post dan ook gerust je probeersels hier! Ik ga daar sowieso serieus op reageren, een aantal anderen met mij ook en er zullen vast ook wat kutgrappen komen, maar die moet je dan proberen te negeren als ze niet grappig zijn
Als jij daadwerkelijk moeite daarin gaat steken, weet ik zeker dat hier genoeg mensen je willen helpen, ga ervoor!
Geen BTC, maar wel een underdog. En voldoet aan ISO 20022BTC100K2021 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:43:
[...]
Waar ik vooral naar kijk is XRP, die moet ook nog een keer echt breken. Meer dan BTC dat nog moet, XRP staat atypisch hoog vergeleken met de rest. Herstelt sneller dan BTC, dat is in deze fase ongezond.
De XRP army is vrij strong, dus dat gaat of niet gebeuren of het wordt een totaal bloedbad.
Maar XRP is voor mij de belichaming van de ultieme shitcoin, dus ik vind het lastig om er objectief naar te kijken. Dikke niet-decentrale premine bagger, meer marketing dan tech, XRP army die alle realiteit verloren is en werkelijk denken dat ze BTC 2.0 zijn.
Ik zie het nog niet direct gebeuren dat we morgen ook weer de hele dag gaan dumpen. Kan wel hoor, maar dan wordt het wel echt sub 90k.
Een -40% zou voor de meeste mensen hier wel een probleem zijn. Je zal hopelijk zelf ook wel begrijpen dat het vragen om een dergelijke correctie niet in dank wordt afgenomen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Huh ben je er weer? Dit forum voegde toch niks toe?!bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:36:
[...]
Vanaf nu nog -40% eraf is einde Bull..zwembroek schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:16:
[...]
Een -40% zou voor de meeste mensen hier wel een probleem zijn. Je zal hopelijk zelf ook wel begrijpen dat het vragen om een dergelijke correctie niet in dank wordt afgenomen.
Short de bounces toch?Mr Ronman schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:17:
Aardige bounce, lets go
Misschien gaan we morgen wel dik omhoog 
We gaan het zien .
We gaan het zien .
Misschien zou je een keer positief kunnen zijn in plaats van dat negatieve gejank hier. Onze portfolios krijgen allemaal klappen. Lekker voor de sfeer hier.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 21:50:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik short niet, dat gaat bij mij nooit goed. Ga wel wat toevoegen aan mijn long tussen 92000 en 93500 als we dat halen.
In een korte downtrend kan dat prima werken, maar idd niet doen tijdens een uptrend.Mr Ronman schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:25:
[...]
Ik short niet, dat gaat bij mij nooit goed. Ga wel wat toevoegen aan mijn long tussen 92000 en 93500 als we dat halen.
:strip_exif()/f/image/wEeMwI0AWDI8DQJ8b6x9tzSs.png?f=user_large)
Was vandaag bij de Sligro, blijft altijd een mooie snoepwinkel voor van alles en nog wat en o.a. een paar Whisky's meegenomen. Zag Apen Schouder whisky staan en die kwam hier afgelopen week ook langs, nog niet eerder geprobeerd, heb de Smokey Monkey variant meegenomen en nu even aan proefsessie aan het doen met mijn sloffen aan
Ja achteraf waren er prima short momenten afgelopen dagen. Maar mijn taktiek is zo simpel als longen vanaf de bodem. Meestal een laddertje limit orders in de hoop dat dat dan gemiddeld ongeveer de bodem is.Taro schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:29:
[...]
In een korte downtrend kan dat prima werken, maar idd niet doen tijdens een uptrend.
[Afbeelding]
Maar goed, lukt ook niet altijd natuurlijk. Zit nu ook al wel in een kleinere long, dus mag van mij al gerust terug pumpen naar Valhalla
[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ronman op 22-12-2024 23:39 ]
PrijzencircusMr Ronman schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:14:
Ik zie het nog niet direct gebeuren dat we morgen ook weer de hele dag gaan dumpen. Kan wel hoor, maar dan wordt het wel echt sub 90k.
Daarmee wil je zeggen dat _als_ ie door die 85,2 zakt hij ineens door naar die 73,9 zou kunnen zakken?Mr Ronman schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:51:
Uiteindelijk zijn er wel grote gapende imbalans gaten zoals hier wel mooi getekend, niet van mij. (Bron trader1andy op X)
Maar goed, misschien is dat pas iets voor januari een keer,
[Afbeelding]
In feite wel, al hoeft dat natuurlijk niet hoor, het is geen wetmatigheid.Lentehoofdje schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:57:
[...]
Daarmee wil je zeggen dat _als_ ie door die 85,2 zakt hij ineens door naar die 73,9 zou kunnen zakken?
Maar het was een vrij extreme pump van 70k naar 90k. Zonder duidelijke levels en range.
Zo mag ik het horenbsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:03:
[...]
Wat ben je toch een wijf heTaro schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:33:
nu even aan proefsessie aan het doen met mijn sloffen aan
Zou wel leuk zijn om dan weer goedkoper in te kunnen slaan, voordat we doorpompen naar 420kLentehoofdje schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:57:
[...]
Daarmee wil je zeggen dat _als_ ie door die 85,2 zakt hij ineens door naar die 73,9 zou kunnen zakken?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ik blijf me toch verbazen over xrp. Iemand die mij uit in de droom kan helpen. Het is dan wel een shitcoin, maar wel een aardige community erachter…
Ik hoop dat de markt nog heel veel stijgt en dat je echte monsterwinsten pakt. Als ik wist welke kant het op zou gaan zou ik het je zeggen... Nadeel is dat niemand het weet en zelfs met TA krijg je niet die zekerheid.bsmpower schreef op zondag 22 december 2024 @ 22:44:
[...]
En dat is ook wel weer de charme van deze markt. Crypto wat dat betreft wel uniek, je kan hier de mooiste winsten realiseren en toch teleurgesteld zijn

Maar het zou niet ten koste moeten gaan van jezelf en dat gevoel krijg ik wel eens van jouw berichten. Maakt mij persoonlijk verder niet heel veel uit, maar ik gun iedereen een fijn leven boven winst en als crypto je wel rijker maakt qua centen maar niet qua geluk, dan is het eigenlijk niet de moeite waard, toch?
Het maakt mij echt geen drol uit in welke munten jij je geld drukt maar krijg soms wel het gevoel dat je er helemaal klaar mee bent en dat het meer een martelgang voor je is. En als het je humeur en gevoel zo beïnvloed, is dat gewoon zonde van je kostbare levenstijd. En ook misschien ook wel een teken dat crypto niet de investering is die bij jou past als persoon.
Het leven is te kort om met dingen bezig te zijn die je een klote gevoel geven, ook al kan het geld opleveren. Tenminste, dat is mijn mening.
Overigens vind ik het wel mooi dat je hier nog steeds rondhangt ondanks alle shit die je soms over je heen krijgt, dat kan ik wel respecteren, is toch een teken van karakter.
Tyler is een echte opperbull dus verwacht geen bearish tegengeluid maar het is wel vermakelijk om te volgen en tegelijkertijd informatief. Hij verwacht veel van de inauguratie van Trump met al zijn pro-crypto collega's voor het komende jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 23-12-2024 01:09 ]
Tyler is wel volwassener geworden in zijn filmpjes, ik bedoel weet je zijn intro's nog paar jaar terug
nothing stops this train
Haha zeker!Kol Nedra schreef op maandag 23 december 2024 @ 03:00:
Tyler is wel volwassener geworden in zijn filmpjes, ik bedoel weet je zijn intro's nog paar jaar terug
Ondertussen meer rekteroni op het menu
Ach de fear and greed is nog niet rood
: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/
Even wat fiat achter de hand houden en anders lekker omhoog want de Bitcoin tas zit toch al vol. Dan kunnen we de fiat weer stuk slaan op vuurwerk en champagne. Hier straks een weekje op vakantie met de kids dus we zien het nieuwe jaar wel weer hoe het er bij hangt.
Edit: iemand een idee wat USDT @ Bybit gaat doen? De MiCA deadline is eind dec geloof ik.
Even wat fiat achter de hand houden en anders lekker omhoog want de Bitcoin tas zit toch al vol. Dan kunnen we de fiat weer stuk slaan op vuurwerk en champagne. Hier straks een weekje op vakantie met de kids dus we zien het nieuwe jaar wel weer hoe het er bij hangt.
Edit: iemand een idee wat USDT @ Bybit gaat doen? De MiCA deadline is eind dec geloof ik.
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 23-12-2024 03:52 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mijn order stond vannacht blijkbaar nog geen $100 te laag. Kan ik de manager even spreken?
zwembroek schreef op zondag 22 december 2024 @ 23:24:
[...]
Misschien zou je een keer positief kunnen zijn in plaats van dat negatieve gejank hier. Onze portfolios krijgen allemaal klappen. Lekker voor de sfeer hier.
Straks veranderd hij zijn naam in BDSMPower en geeft ie ons allemaal ervan langsFrambozenTaart schreef op maandag 23 december 2024 @ 00:43:
[...]
Ik hoop dat de markt nog heel veel stijgt en dat je echte monsterwinsten pakt. Als ik wist welke kant het op zou gaan zou ik het je zeggen... Nadeel is dat niemand het weet en zelfs met TA krijg je niet die zekerheid.
En dat is ook wel weer de charme van deze markt. Crypto wat dat betreft wel uniek, je kan hier de mooiste winsten realiseren en toch teleurgesteld zijn![]()
Maar het zou niet ten koste moeten gaan van jezelf en dat gevoel krijg ik wel eens van jouw berichten. Maakt mij persoonlijk verder niet heel veel uit, maar ik gun iedereen een fijn leven boven winst en als crypto je wel rijker maakt qua centen maar niet qua geluk, dan is het eigenlijk niet de moeite waard, toch?
Het maakt mij echt geen drol uit in welke munten jij je geld drukt maar krijg soms wel het gevoel dat je er helemaal klaar mee bent en dat het meer een martelgang voor je is. En als het je humeur en gevoel zo beïnvloed, is dat gewoon zonde van je kostbare levenstijd. En ook misschien ook wel een teken dat crypto niet de investering is die bij jou past als persoon.
Het leven is te kort om met dingen bezig te zijn die je een klote gevoel geven, ook al kan het geld opleveren. Tenminste, dat is mijn mening.
Overigens vind ik het wel mooi dat je hier nog steeds rondhangt ondanks alle shit die je soms over je heen krijgt, dat kan ik wel respecteren, is toch een teken van karakter.
prachtige mooie rode candle op de weekly. schreef van de week al dat die erg waardevol kan zijn. Op de weekly iig nu dus een mooie reset. Stonk futures staan iig heel dik in het groen. Eens zien of btc er achteraan gaat. Heat map is helemaal leeg iig op de 24h. Dus die daytrader leverage boys zijn er ff klaar mee.
hier trouwens de heatmap op de weekly
hier trouwens de heatmap op de weekly
/f/image/ZIZ91Qf2NNmr45JqsxGoFruc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 07:12 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Pinsa ook lid van het genootschap? Dan zit je zeker ook diep in shitcoins

Edit: @Wispe ik ook niet en met nog een week te gaan.... (USDC en EUR hebben niet zo veel volume)

Edit: @Wispe ik ook niet en met nog een week te gaan.... (USDC en EUR hebben niet zo veel volume)
[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 23-12-2024 08:00 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb niks voorbij zien komen.sh4d0wman schreef op maandag 23 december 2024 @ 03:50:
nasdaq futures bijna 4% in de plus. idioot
De futures van Microstrategy? Of de hele Nasdaq?anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:08:
nasdaq futures bijna 4% in de plus. idioot
hele prakCornermanNL schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:10:
[...]
De futures van Microstrategy? Of de hele Nasdaq?
saylor staat met zijn hobby projectje op 11,5% in de plus in de voorbeurs
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 23-12-2024 08:17 ]
Crypto ook moon dan?anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:16:
[...]
hele prak
Voor de zekerheid alle USDT eraf halen en/of omwisselen naar BTC en de automatische cb instellen op een andere munt?sh4d0wman schreef op maandag 23 december 2024 @ 07:56:
Vele etf's of andere fondsen willen zijn bedrijf in hun pf hebben op 31dec. Zodat ze in de jaarstukken kunnen laten zien dat ze :anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:16:
[...]
hele prak
"In 2024 al in MicroStrategy zitten"
Zo zie je aan de andere kant ook de verliezers, fondsen die er uit gaan. Die worden onevenredig hard gestraft.
Beetje gekkigheid.anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:16:
[...]
hele prak
Zal wel weer bakken met kritiek over me heen krijgen (niet van jou), maar heb iets geplaatst in het handel topic.
Is dat niet de slotkoers van vrijdag, ik dacht dat de pre market 10 uur pas begint? Maar misschien kijk ik niet goed.anti elppa schreef op maandag 23 december 2024 @ 08:16:
[...]
hele prak
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!